Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 188 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.258 views

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-11 12:08
FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:55:
Zo, geen crypto meer...... voor het eerst alles, maar dan ook alles, omgezet naar Euro's ...
Lekker op NEXO rente laten trekken van 8.25%
En nu maar wachten op de dip ...

KOM OOOOOPP DIIIIP!!!
Met een beetje geluk kan je straks tegen dezelfde prijs terugkopen. Met een beetje pech eindigde je dip hoger dan je verkoop prijs. Maargoed... 8 procent is ook prima.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:47
WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:56:
[...]

Uhm, wellicht deze dag nog hoor...
denk het stiekem ook, maar wilde nog een beetje buffer inbouwen. 25% in een dag is niet okay eigenlijk, maar ja, ride the wave enzo he.

Die correctie zal erg heftig zijn, ik verwacht er nog steeds een.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-11 21:33
FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:55:
Zo, geen crypto meer...... voor het eerst alles, maar dan ook alles, omgezet naar Euro's ...
Lekker op NEXO rente laten trekken van 8.25%
En nu maar wachten op de dip ...

KOM OOOOOPP DIIIIP!!!
Heb jij je euros via SEPA naar Nexo gestuurd? Hoelang duurt dat voordat ze in je account zichtbaar worden?

• mannowlahn
Daar gaat EGLD, lekker man, al een paar dagen aan het traden, gisteravond twijfelde ik, grote hap in btc of toch egld, voor het slapen gaan toch nog ingestapt in EGLD. Lekker man.

[ Voor 85% gewijzigd door mannowlahn op 09-02-2021 08:01 ]

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:08

oNo

Heerlijk *O*

Met een heleboel van die dingen een paar keer van dik in de 190 terug naar 160 voelt zwaar.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Lol de signals berichten in Blockfolio zijn gehackt. Ik zal de tekst hier maar niet herhalen voor onze donker gekleurde medemens :o :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-10 21:16
BNB naar $ 100? :o

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:57:
Die CAKE verkoop ik pas op 10 dollar over 3 maanden dagen.
Haha. Ik doe nog steeds met je mee!!

In retrospect, it was inevitable

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-10 14:45

Nutellaah

Bits N Sites

sh4d0wman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:04:
Lol de signals berichten in Blockfolio zijn gehackt. Ik zal de tekst hier maar niet herhalen voor onze donker gekleurde medemens :o :+
Idd, zag ik net ook "N****a coin"... :p

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Blijft toch mooi om slapend geld te verdienen!

Hopelijk zet BTC nog door deze dagen. Verbaasd me ook hoe goed sommige AlTS zich houden in Sat waarde!

Terra Luna toch 60% meer sats in drie dagen 😍

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
Lekker wakker worden zeg. Vandaag nog even Link en Ada wakker schudden, en door!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Wat is er met blockfolio gebeurt.

[ Voor 85% gewijzigd door green-tea op 09-02-2021 08:11 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:32
Nutellaah schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:09:
[...]

Idd, zag ik net ook "N****a coin"... :p
Jep hier ook te zien in de Blockfolio app... hopelijk snel opgelost

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:58:
[...]

Respect, alles omzetten zal ik niet snel doen. Maar op Nexo stallen is stabiel rente trekken inderdaad.

kan je vanuit Nexo wel snel feb reageren op dips? Die duren nog maar 30 minuten tegenwoordig.
Ja, in de App zit een exchange tegenwoordig. Das seconden werk en 0 fees als je binnen Nexo blijft uiteraard.
Zit hem wel te knijpen hoor.... GEEN WEAK HANDS NU!!!... :X
lucatoni schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:58:
[...]

Met een beetje geluk kan je straks tegen dezelfde prijs terugkopen. Met een beetje pech eindigde je dip hoger dan je verkoop prijs. Maargoed... 8 procent is ook prima.
Ik heb vaak genoeg de dip net te laat gezien.... dus nu maar eens puur op gevoel eruit.
Ik gok dat ALS het zo dipt, dan gaan we gelijk weer ff naar de 42-43K ... minimaal.
Maar ja, puur gevoel n.a.v. vorige pump en dips :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:47
Ik had gisteravond nog bijgekocht. Nu nog meer fomo om weer te kopen ondanks ATH :')

• mannowlahn
green-tea schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:11:
Wat is er met blockfolio gebeurt.
Lol, ipv dikke dildo hebben ze maar een echt geslachtsdeel gebruikt voor BTC? :+

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:45

jvp

knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:57:
Die CAKE verkoop ik pas op 10 dollar over 3 maanden dagen.
Ik heb mijn CAKE echt veel te snel verkocht 8)7 Was weer een nieuw leermomentje. Nu maar duimen dat EOS een goede run gaat maken (is al wel lekker bezig met een stabiele groei).

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

r0bb schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:59:
[...]

Heb jij je euros via SEPA naar Nexo gestuurd? Hoelang duurt dat voordat ze in je account zichtbaar worden?
Nee, ik heb ooit, lang geleden, BTC enm ETH ingekocht via Bitvavo en dat naar Nexo gestuurd.
Dat heb ik nu weer ingewisseld voor Euro (op Nexo).

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Poah, toch wel lekker wakker worden zo, een van m'n longterm verkooppunten aangetikt. Toch maar gelijk van de exchange afgehaald, anders is de kans dat ik er op een totaal onhandig moment weer in FOMO veel te groot. Gaat mooi naar de aandelenpot.

• mannowlahn
FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:15:
[...]

Ja, in de App zit een exchange tegenwoordig. Das seconden werk en 0 fees als je binnen Nexo blijft uiteraard.
Zit hem wel te knijpen hoor.... GEEN WEAK HANDS NU!!!... :X
[...]

Ik heb vaak genoeg de dip net te laat gezien.... dus nu maar eens puur op gevoel eruit.
Ik gok dat ALS het zo dipt, dan gaan we gelijk weer ff naar de 42-43K ... minimaal.
Maar ja, puur gevoel n.a.v. vorige pump en dips :D
Zondag ging de boel ook heel even omlaag, ik verwacht die correctie wel, maar je moet er nu bovenop zitten wel je niet h et schip in gaan dan.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:17:
[...]

Nee, ik heb ooit, lang geleden, BTC enm ETH ingekocht via Bitvavo en dat naar Nexo gestuurd.
Dat heb ik nu weer ingewisseld voor Euro (op Nexo).
Thanks, ja ik zag dat de wisselkoers USDT/EUR niet heel scherp was op Nexo - je verliest 2%. Ik heb de SEPA dus aangedurfd maar voelt btje gek haha. Hopelijk snel zichtbaar.

• jvp

jvp

Ik denk dat we zo nog even naar beneden gaan, Europa wordt wakker, ziet de winst en gaat nog even verkopen. Ik heb het idee dat dit de afgelopen dagen/weken vaak gebeurde (geen bewijs, maar gevoel) en dat alles zich rond 10/11 uur weer begon te herstellen. Zijn er wat TA toppers die hier misschien wat meer zicht op hebben of weten te krijgen?

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:24:
[...]

Zondag ging de boel ook heel even omlaag, ik verwacht die correctie wel, maar je moet er nu bovenop zitten wel je niet h et schip in gaan dan.
Ja klopt, ik heb wat alerts aanstaan. Helaas is Nexo geen volwaardige exchange dus ik kan nog geen automatische buys inplannen...maar de koers staat toch elke dag aan hier.
En het schip ingaan doe ik toch niet .. ik zal hooguit iets minder winst behalen als het deze maand niet dipt tot onder mijn verkoop. Maar winst is winst ;)

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:20
Oke boomer. :+

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

r0bb schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:26:
[...]

Thanks, ja ik zag dat de wisselkoers USDT/EUR niet heel scherp was op Nexo - je verliest 2%. Ik heb de SEPA dus aangedurfd maar voelt btje gek haha. Hopelijk snel zichtbaar.
Ja coins/fiat overhevelen is altijd ff stressvol hahaha :)
Maar komt meestal wel goed ;)
Meestal :D :D

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

MicroWhale

The problem is choice

Zo, ik zie dat ik nog iets gemist heb vannacht. Was die tweede pump Amerika die over het nieuws leerde of zijn er nog andere nieuwtjes?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Gaat elon ook nog wat met alts doen?

• dehardstyler
Ladonna schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:41:
Er is maar 1 iemand die dat kan beantwoorden en dat is Elon zelf.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:57
Specy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:10:
Zo, maar weer een paar muntjes aan mijn portfolio toegevoegd. Welkom MDT, MKR, AKRO, LIT, en SFP. :)

(En ja, de enige reden voor het toevoegen is dat er vandaag redelijk veel in gehandeld is, en SFP is nieuw. Joehoe, wat een strategie 8)7 ).
Echt nog nooit van gehoord allemaal.

Oude tijden herleven. Ik mis echt alleen de forks en presco's nog.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
denk dat ie ook een beetje bnb heeft gekocht :)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
Heb je z'n DOGE-tweets gemist? Schijnt nog wat teweeg te hebben gebracht.

@FijneKerst heeft dikke kerstballen! Ik heb al FOMO omdat ik de helft van m'n BTC er uit heb gehaald. Hopen op een rode dag.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-10 12:37
Langzaam begin ik te denken om wat winst eruit te halen, en ben wat vergelijkingen het maken.

Als ik €1000 wil krijgen moet ik momenteel verkopen aan ADA:
Bitvavo: 1776 ADA
Anycoindirect.eu: 1804

Dat zijn 28 ADA verschil op een prijs van 56 cent scheelt dat toch gauw €15!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:32
metallicattim schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:45:
Langzaam begin ik te denken om wat winst eruit te halen, en ben wat vergelijkingen het maken.

Voor die 15 piek is Bitvavo een no-brainer wat mij betreft

• dehardstyler
metallicattim schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:45:

Kan het niet nog goedkoper via Binance? Of heb je de coins nu al op Bitvavo staan?

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-11 17:34
Verwacht dat 50K vooral een dikke resistance gaat krijgen voorlopig, dus zet mijn OCO op 49300 - 46300 voor een groot deel. EHT verwacht ik toch nog vuurwerk.

EN Pundi is al ruim door de 0.001 :^) (124% tov 24u)

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 09-02-2021 08:51 ]

Signature

• metallicattim
Ik heb al mijn crypto op de Ledger staan, dus liefst direct vanuit mijn Wallet verkopen, anders heb ik dubbele fees!?

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

metallicattim schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:50:
Ik heb al mijn crypto op de Ledger staan, dus liefst direct vanuit mijn Wallet verkopen, anders heb ik dubbele fees!?
Je met toch eerst overzetten naar een Exchange?

i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ook nog DOT holders hier? daar loop ik ook helemaal mee binnen. Stiekem hoop ik dat deze ooit nog de 100 usd aantikt, dus die HODL ik ook nog maar even door.

• metallicattim
Nutellaah schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:52:
[...]

Je met toch eerst overzetten naar een Exchange?
Nee waarom? Ik kan ADA bijv. rechtstreeks verkopen aan Bitvavo of Anycoindirect. Net zoals ik ze ook steeds gekocht heb daar en rechtstreeks mijn Wallet in gestuurd hebt :)

• mannowlahn
mouzetc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:50:
Verwacht dat 50K vooral een dikke resistance gaat krijgen voorlopig, dus zet mijn OCO op 49300 - 46300 voor een groot deel. EHT verwacht ik toch nog vuurwerk.

EN Pundi is al ruim door de 0.001 :^) (124% tov 24u)
Ja Eth had ik nu ook wel verwacht tegen de 2k gezien de stijging van BTC, maar het blijft een beetje het zwakzinnige broertje van BTC. Ik vraag mij ook steeds meer af waarom ik niet alles overhevel naar ETH. Is er uberhaupt ooit een situatie geweest dat ETH beter performde dan BTC?

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

metallicattim schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
[...]

Nee waarom? Ik kan ADA bijv. rechtstreeks verkopen aan Bitvavo of Anycoindirect. Net zoals ik ze ook steeds gekocht heb daar en rechtstreeks mijn Wallet in gestuurd hebt :)
Aah ok, met mijn ETH zet ik dit altijd eerst over naar vb. Bitstamp om van daaruit om te wisselen naar EUR.

• Toerq
  • Laatst online: 00:05
btt blijft maar gaan +260% nu lol. snap niet waarom

• dehardstyler
metallicattim schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:50:
Wat wil je met het geld doen wat er overblijft? Als je daarmee weer andere coins wilt aanschaffen, dan zou ik het dus via Binance doen (als je die al hebt).

Als je nu je ADA wil verkopen, om vervolgens niet meer te herinvesteren, dan zou ik het naar Bitvavo sturen.

• metallicattim
Nutellaah schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
[...]

Aah ok, met mijn ETH zet ik dit altijd eerst over naar vb. Bitstamp om van daaruit om te wisselen naar EUR.
Niet alle munten zijn mogelijk, maar je kan diverse munten rechtstreeks verkopen zonder eerst om te zetten naar BTC ofzo. Kijk maar eens op de 2 genoemde sites ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

bones schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
Ook nog DOT holders hier? daar loop ik ook helemaal mee binnen. Stiekem hoop ik dat deze ooit nog de 100 usd aantikt, dus die HODL ik ook nog maar even door.
Zeker. En ik heb mijn DOTs nu gestaked op Binance voor 30 dagen. Geen omkijken naar en ook geen kans om domme dingen te doen :p

• metallicattim
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Wat wil je met het geld doen wat er overblijft? Als je daarmee weer andere coins wilt aanschaffen, dan zou ik het dus via Binance doen (als je die al hebt).

Als je nu je ADA wil verkopen, om vervolgens niet meer te herinvesteren, dan zou ik het naar Bitvavo sturen.
Ik wil wat gaan investeren in mijn nieuwe bedrijf, dus heb keiharde euro's nodig ;) Het allermooiste zou zijn als ik met crypto zou kunnen betalen in webshops, maar die zijn me net wat te schaars nog helaas.

• PWM
  • Niet online

PWM

mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
[...]

Ja Eth had ik nu ook wel verwacht tegen de 2k gezien de stijging van BTC, maar het blijft een beetje het zwakzinnige broertje van BTC. Ik vraag mij ook steeds meer af waarom ik niet alles overhevel naar ETH. Is er uberhaupt ooit een situatie geweest dat ETH beter performde dan BTC?
Ik kocht mijn BTC voor 4000,- op het moment dat ik mijn ETH op 100,- kocht. Die is dus factor 17 gegaan, tegenover 12 voor BTC.

• SpicyVokda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-11 12:44
jvp schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:31:
Ik denk dat we zo nog even naar beneden gaan, Europa wordt wakker, ziet de winst en gaat nog even verkopen. Ik heb het idee dat dit de afgelopen dagen/weken vaak gebeurde (geen bewijs, maar gevoel) en dat alles zich rond 10/11 uur weer begon te herstellen. Zijn er wat TA toppers die hier misschien wat meer zicht op hebben of weten te krijgen?
Exact hetzelfde heb ik ook!
We worden wakker op relatief hoog, maar wel bij "bekende coins". Ik let iig oop btc, bnb, ada, een paar keer bij ETH, etc etc.

Vaak rond lunchtijd begin het weer een richting op te bewegen.

• dehardstyler
metallicattim schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:57:
[...]

Ik wil wat gaan investeren in mijn nieuwe bedrijf, dus heb keiharde euro's nodig ;) Het allermooiste zou zijn als ik met crypto zou kunnen betalen in webshops, maar die zijn me net wat te schaars nog helaas.
Dat is in ieder geval een mooi doel! Dan zou ik het gewoon naar Bitvavo sturen, die ken je al en heb je al. :)

• mouzetc
[...]

Jazeker! Vanaf, recent bv, vanaf 27 januari performde hij beter.. er waren wel meer plekken. Echter blijft hij nu idd achter.
Toch, gezien dit, verwacht ik nog wat:
(15min, maar ook op 1h)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sw03WRgCFN0UR4CpJ2t5gvq5BJc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SdtvJpsUZXLXbKB9wioCGR0N.png?f=user_large

Signature

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:24

Chaes

#HODL

[...]

Uhm, zo'n beetje in heel 2020?

• mannowlahn
Chaes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:59:
[...]

Uhm, zo'n beetje in heel 2020?
Fair enough, dan is het wellicht mijn gevoel dat BTC meer opwaartse beweging maakt tov ETH. Maar misschien komt dat door de absolute aantallen.

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11 08:42
dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:55:
[...]

De bitvavo's van deze wereld hebben alsnog vrij hoge fees, het is in feite een digitaal GWK... Om naar fiat te gaan ga ik de laatste tijd meestal naar Binance om ergens XLM van te maken (0.1% fee of zo), dan gaat die XLM naar de plaats van bestemming (Coinbase Pro, Kraken; verzenden van XLM is praktisch gratis) om EUR te worden (~0.5% fee). SEPA-opname is dan nog eens 20 cent of zo. Meer werk, maar slechts 50% van de fees...

Voor 1000 euro aan ADA zit je dan aan ~7 euro aan fees.

Als iemand een significant goedkopere route kent, die er niet op neerkomt dat ik mijn ID aan CZ moet sturen, houd ik me van harte aanbevolen!

• Jaja84
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik verwacht dat LINK nog moet gaan knallen. Is iets achtergebleven t.o.v. de andere. Verwacht dat het naar de 25 euro moet gaan op korte termijn.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:30
Tuurlijk niet.

Dit heeft niet zoveel met Elon te maken.

Tesla moet naar de aandeelhouders met een goed verhaal komen.
Bitcoin heeft momenteel een erg sterk netwerk, het heeft 12 jaar van aanvallen overleefd en is blijkbaar voldoende gereguleerd dat dit als investering kan worden aangemerkt door de SEC.

Een investering als deze moet dus aan een aantal voorwaarden voldoen. Ik denk dat het nog jaren zal duren voor het institutionele geld iets kan, en zal doen met alts

[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 09-02-2021 09:06 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Chaes
  • Laatst online: 08:24

Chaes

#HODL

WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:04:
ETH neemt het stokje over in de estafette-run :)
https://ethusd.aggr.trade/

Poahh wa 'n geweld joh

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00

Bever!

3

bjoost schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:02:
[...]

De bitvavo's van deze wereld hebben alsnog vrij hoge fees, het is in feite een digitaal GWK... Om naar fiat te gaan ga ik de laatste tijd meestal naar Binance om ergens XLM van te maken (0.1% fee of zo), dan gaat die XLM naar de plaats van bestemming (Coinbase Pro, Kraken; verzenden van XLM is praktisch gratis) om EUR te worden (~0.5% fee). SEPA-opname is dan nog eens 20 cent of zo. Meer werk, maar slechts 50% van de fees...

Voor 1000 euro aan ADA zit je dan aan ~7 euro aan fees.

Als iemand een significant goedkopere route kent, die er niet op neerkomt dat ik mijn ID aan CZ moet sturen, houd ik me van harte aanbevolen!
ftx

• mouzetc
Over zn ATH, nu gasgeven naar 20K!

Signature

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
Da's een lekker begin van de dag, bijna 1 biljoen fully diluted market cap voor bitcoin.

FOMO!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gisteren in BNB gestapt, veel te laat dacht ik. Toch nog aardig rendement zo. Sell op $110,- gezet, kijken of we die raken van de week.

• YES
  • Laatst online: 04-11 21:28

YES

Moderator General Chat
Nou, BTC even kelderen nu en dan over een paar uurtjes weer rustig aan een nieuwe klim beginnen. :)

• Ypuh
Moet toegeven dat ik de Aziaten vaak verwittigd heb dat ze bij het opstaan al onze profits afromen, maar de afgelopen week gebeurt vrijwel alle actie als Amerika of Azie wakker wordt i.p.v. wij als Europeanen.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22
Ik heb een 20x long lopen op ETH, entry $1713. Kan niet klagen nu. (staat op 96%)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• mouzetc
ScuL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:14:
Ik heb een 20x long lopen op ETH, entry $1713. Kan niet klagen nu. (staat op 96%)
Sick, nice! Zou hem ook zo geopend hebben, mits ik niet een nog vrij onervaren trader zou zijn.

Signature

• jvp

jvp

Zet hem eens op 5m i.p.v. 1m. Dan gaat het ineens minder hard O-)

• Aslanboy1905
  • Niet online
Pump je BTC winst in ETH en ADA voor meer winst pl0x dan ben ik ook blij.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Ypuh
Weer veel nieuwe namen hier de laatste 48 uur :P.

Welkom iedereen, stel je ook gerust even voor.

• Nutellaah

Nutellaah

Bits N Sites

Ik voel me raar nu dat Blockfolio niet goed werkt. Detoxing :p

• PWM
  • Niet online

PWM

Iemand had hier laatst die mooie link, hoe je 6-8 verschillende valuta's in 1 overzicht kon krijgen op Binance. Heeft iemand die bij de hand? Zoeken op Binance in dit topic is niet zo makkelijk :+

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:22:
Iemand had hier laatst die mooie link, hoe je 6-8 verschillende valuta's in 1 overzicht kon krijgen op Binance. Heeft iemand die bij de hand? Zoeken op Binance in dit topic is niet zo makkelijk :+
Rechtsboven bij instellingen (tandwieltje) kun je voor multiple charts kiezen

• Toerq
  • Laatst online: 00:05
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:21:

oh ben hier al lang, post niet zoveel en pas me naam gewijzigd trouwens. laatste post was denk 3 jaar geleden.

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10 12:55
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:10:
Moet toegeven dat ik de Aziaten vaak verwittigd heb dat ze bij het opstaan al onze profits afromen, maar de afgelopen week gebeurt vrijwel alle actie als Amerika of Azie wakker wordt i.p.v. wij als Europeanen.
Misschien denken die Aziaten nu wel "Als die Europeanen maar de prijs omhoog laten" :+

$ alias cd='rm -rf'

• BTC_Devil
  • Laatst online: 17-02-2021

Nieuw in plaatsen, maar oud in het volgen van de feed :)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

dogtagz schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Misschien denken die Aziaten nu wel "Als die Europeanen maar de prijs omhoog laten" :+
Prisoner's dilemma :)

• Ypuh
basdk23 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:22:
Hij knalt er niet zo makkelijk doorheen.. :(
Waar door heen? De laatste ATH was toch al zeker 18u geleden en daarvoor nog geen maand. Lijkt me redelijk knallen :+

• jvp

jvp

Ik ben gestopt met het terug lezen of überhaupt het scannen van alle gemiste berichten... Dat was eerder nog goed te doen maar gaat nu echt niet meer.

• Jaja84
  • Laatst online: 13-01-2024
Verschuiving naar altcoins. Link begint juist te stijgen en nog een paar andere

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
@Taro & @Mooooody , beide nog INJ in de portfolio?
Indien ja, hebben jullie een sell target? Destijds bij jou Taro was dat ca. 18 en 19 dollar meende ik? Staat deze nog?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
Zit nu eindelijk achter de pc.. kinderen uit bed, aankleden, naar school, opvang regelen, etc etc etc.. Nu even alles goed uitzoeken en een aantal keuzes maken. Tijd voor het het opschonen van het portfolio!

Zero.

Verwijderd

1500 EUR volgende resistance voor ETH?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
JohnW1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:28:
@Taro & @Mooooody , beide nog INJ in de portfolio?
Indien ja, hebben jullie een sell target? Destijds bij jou Taro was dat ca. 18 en 19 dollar meende ik? Staat deze nog?
Ja, ik heb nog: INJ, GRT, METRIC, BFLY en MILK2 staan. Geen sell target nog.

@Luca Deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rO2ipIkIVqUHeORivHhZ9w89z2I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u6m78cEhLpwTlQ5Jz3c2jZN3.jpg?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:29

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:29:
1500 EUR volgende resistance voor ETH?
2000 USD.

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
bitcoin or bust, van strontmunten krijg je vieze handen

• Ypuh
jvp schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Ik ben gestopt met het terug lezen of überhaupt het scannen van alle gemiste berichten... Dat was eerder nog goed te doen maar gaat nu echt niet meer.
Het lijkt iedere week wel weer een ander topic, maar de eerste 3 berichten van iemand kun je vast al wel invullen.

Bericht 1: MOON! (en HODL en LAMBO!!!! als 2e en 3e keuze)
Bericht 2: Wat duurt het lang. Volgens mij zitten we in een stabiele markt. Coin X gaat al heel lang sideways.
Bericht 3: Ik verwacht dat Bitcoin niet lager meer zakt dan 30k en eerst dacht ik dat 100k de top zou zijn, maar nu voorzie ik wel 200k (in euro wel te verstaan)

Daarna wordt er selectiever omgegaan met berichtgeving en worden serieuze vragen gesteld zoals hoe je KYC voltooit, welke exchanges iedereen gebruikt, wat de volgende coin is die wij denken dat gaat moonen, een lijstje met willekeurige lettercombinaties zoals FGD of ITR en vragen over TA's of dat coin X gezakt is.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:31:
[...]

Het lijkt iedere week wel weer een ander topic, maar de eerste 3 berichten van iemand kun je vast al wel invullen.

Bericht 2: Wat duurt het lang. Volgens mij zitten we in een stabiele markt. Coin X gaat al heel lang sideways.
Bericht 3: Ik verwacht dat Bitcoin niet lager meer zakt dan 30k en eerst dacht ik dat 100k de top zou zijn, maar nu voorzie ik wel 200k (in euro wel te verstaan)

Daarna wordt er selectiever omgegaan met berichtgeving en worden serieuze vragen gesteld zoals hoe je KYC voltooit, welke exchanges iedereen gebruikt, wat de volgende coin is die wij denken dat gaat moonen, een lijstje met willekeurige lettercombinaties zoals FGD of ITR en vragen over TA's of dat coin X gezakt is.
Dat is het wel zo'n beetje ja. En dan stel ik mezelf nu de vraag waar ik een deel van m'n winst nou weer in moet stoppen.

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
IHallo, k heb vraag waar ik zelf niet zo snel een antwoord op kan vinden. Ook niet in de faq van coinbase.

Weet iemand of het mogelijk is om grotere bedragen over te maken dan 25.000 euro per dag via coinbase?
Ik heb het hoogste account limiet op coinbase en mijn bankrekening s gekoppeld. Weet iemand of het mogelijk is om grotere bedragen over te boeken via een sepa overboeking?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 15:17

hmr

Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:31:
[...]

Je vergeet die pipo's die een of andere kut munt shillen met een voorspelbare tekst.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Die teksten in de trant van "bItCoin OnlY hueuhuehue" komen anders ook mijn neus uit.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
hmr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Je vergeet die pipo's die een of andere kut munt shillen met een voorspelbare tekst.
Neo moon! Bijna Neo 3 gereed, daarna richting 1 miljoen dollar per stuk!

Zero.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
[...]

3-5 seconde to settle
1500 tx’s per second
0,0002$ per tx

XRP the standard!

Zoiets?
:X

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:34
Toerq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:54:
btt blijft maar gaan +260% nu lol. snap niet waarom
heb er nog ergens 500 van een Airdrop is toch al 64 cent :-)

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10 12:55
Ik heb even een vraag omtrent transactie fee's naar m'n ledger.
Als ik in m'n ledger op een receive transactie druk, zie ik een Fee staan. Ik las iets over "hoe hoger de fee, hoe sneller de transactie".
Ik heb deze munten vanaf Coinbase naar m'n ledger gestuurd, ik kan helaas in Coinbase nergens iets vinden over die fee aanpassen of iets. Kan dit uberhaupt in Coinbase? (of Coinbase Pro?)

$ alias cd='rm -rf'

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-11 13:26
Op het kleine Elrond dipje toch maar LIT omgeruild voor EGLD. Op naar een nieuwe ATH.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• mannowlahn
Bjorn180179 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:47:
Op het kleine Elrond dipje toch maar LIT omgeruild voor EGLD. Op naar een nieuwe ATH.
ik kneep hem heel even op 198, maar gaat nu door, op naar de 500 !

• Gelukszoekr
Kakkerlak schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:35:
IHallo, k heb vraag waar ik zelf niet zo snel een antwoord op kan vinden. Ook niet in de faq van coinbase.

Weet iemand of het mogelijk is om grotere bedragen over te maken dan 25.000 euro per dag via coinbase?
Ik heb het hoogste account limiet op coinbase en mijn bankrekening s gekoppeld. Weet iemand of het mogelijk is om grotere bedragen over te boeken via een sepa overboeking?
Waarom zou je dit niet navragen bij Coinbase zelf?

• Ypuh
[...]

Die had ik samengevat als "een lijstje met willekeurige lettercombinaties zoals FGD of ITR". Lees zulke dingen nooit echt :+

• borbit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-06 13:27
elektriekert schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:43:
[...]

3-5 seconde to settle
1500 tx’s per second
0,0002$ per tx

XRP the standard!

Zoiets?
:X
Laatst in een opwelling wat xrp gekocht. Ging een stukje omlaag en staat nu wel wat hoger. Zit wel te denken om te verkopen voor ADA. Of heeft XRP nog toekomst?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:05:
[...]

Tuurlijk niet.

Dit heeft niet zoveel met Elon te maken.

Tesla moet naar de aandeelhouders met een goed verhaal komen.
Bitcoin heeft momenteel een erg sterk netwerk, het heeft 12 jaar van aanvallen overleefd en is blijkbaar voldoende gereguleerd dat dit als investering kan worden aangemerkt door de SEC.

Een investering als deze moet dus aan een aantal voorwaarden voldoen. Ik denk dat het nog jaren zal duren voor het institutionele geld iets kan, en zal doen met alts
_O-

In welk raad van bestuur zit jij? Dan koop ik van dat bedrijf in ieder geval géén aandelen :+

• Gelukszoekr
D-Ed schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:56:
[...]

_O-

In welk raad van bestuur zit jij? Dan koop ik van dat bedrijf in ieder geval géén aandelen :+
Jij ziet Elon wel aan de IOTA's gaan dit jaar?

• BTC_Devil
  • Laatst online: 17-02-2021
Heb nu:

BTC
ETH
LINK en
ADA

Zijn er nog andere crypto's binnen Bitvavo welke potentie hebben op langere termijn?
Pagina: 1 ... 188 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!