Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 187 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.259 views

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Waar kan ik die mooie afbeelding van @Taro vinden waar mensen in de rij staan om op ATH te kopen, maar de rij leeg is op 8k?

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:58:
[...]

Waarom zou je verkopen?

Je kunt straks waarschijnlijk bij iedere Applestore, Amazon en Tesla dealer gewoon met Bitcoin betalen?

Nog paar jaartjes wachten dan kun je gewoon je hypotheek aftikken met Bitcoin.

Scheelt ook weer dat zenuwachtige in en uitstappen. Heerlijk toch?
De banken staan straks te smeken om je bitcoin haha. (Maar echt serieus!)

cheers!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:57:
[...]

Da's alleen belangrijk als je [..] rijk wilt worden.
Zoals jij?
Oh ja, ik ben 5% eigenaar van Detoken. En ik hoop dat het me in de komende 5 jaar een half miljoen euro oplevert

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-11 19:37
LyxKyo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:59:
[...]

is geen stok tussen te krijgen.
Pertinent onjuist. Ten eerste is een model een model, onmogelijk een absolute waarheid.

Ten tweede zijn er zeker wel spelden tussen te krijgen, alleen kom je vervolgens uit op een discussie die niemand wint. Want een model breekt pas als hij breekt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Verdorie. Kutnacht gaat het worden... of morgen wakker worden en 42k euro of 34k euro.. fuck HODL de dood..

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1lZwBGNzCSmmEs1yyIwgd6JQVzQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ph7BWf197Oceg9yFZpSKCqdm.jpg?f=user_large

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-11 17:34

Signature

• gijsvogel
  • Laatst online: 04-11 11:37
Damn.... Dat die 42k er aan ging dat zag Jules de Korte nog wel aankomen, maar dat we nu op 47k al staan....
How bizzarre 8)7 7(8)7

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ah ja als je de wereld wilt veranderen heb je geld nodig om je goede ideeën uit te kunnen voeren. Maar laten we vandaag gewoon blij zijn dat crypto zoveel aandacht krijgt. BTC en BCH kunnen prima samen langs elkaar leven, de wereld is groot genoeg! :)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Stokstaart
Oh Benjamin Cowen start net zn live watch party. Dat betekent doorgaans dat de pump voorbij is. We kunnen slapen boys.

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06:59
Ben eigenlijk retedruk voor mijn werk, maar dat werken begint onderhand een beetje bijzaak te worden zo :P
(Heb wel mooi werk hoor.)
Eerder probeerde ik nog wat extra's te leveren bovenop mijn targets, om onderscheid te maken, maar nu vind ik het halen van die targets eigenlijk wel voldoende... De extra tijd gaat op aan crypto's.
Dus ik trek nog ff een biertje open en geniet met volle teugen. Ook belangrijk zegt men, zeker in deze tijden.
(*Pas op TP, laat de euforie niet zegevieren!)
Ik denk overigens wel dat als dit de 'adoptiebullrun' is, dat er daarna niet zulke significante stijgingen meer gaan plaatsvinden. Dan bedoel ik de langere termijn. Dus van deze bullrun, hoever 'ie ook moge doorschieten, moeten we het denk ik wel hebben als 'early investors'.

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11 19:44
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:58:
[...]

Waarom zou je verkopen?

Je kunt straks waarschijnlijk bij iedere Applestore, Amazon en Tesla dealer gewoon met Bitcoin betalen?

Nog paar jaartjes wachten dan kun je gewoon je hypotheek aftikken met Bitcoin.

Scheelt ook weer dat zenuwachtige in en uitstappen. Heerlijk toch?
Ik wil binnen 2 jaar alles overzetten naar bouwgrond. Daar zit het ook veilig.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:06:
Oh Benjamin Cowen start net zn live watch party. Dat betekent doorgaans dat de pump voorbij is. We kunnen slapen boys.
Ik denk dat 50K en 60K nu wel de komende maanden bereikt worden. Hoe hoog we gaan voor we de eerste grote crash krijgen dat weet niemand. 100K is een psychologische grens, misschien storten we bij 80K weer terug naar 30K of zo. :P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• mouzetc
Als ETH door de Cup/Handle drukt gaat ie naar de 2K. Zou ik fijn vinden met mn 45/55 BTC/ETH!

Signature

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:06:
[...]

Ah ja als je de wereld wilt veranderen heb je geld nodig om je goede ideeën uit te kunnen voeren. Maar laten we vandaag gewoon blij zijn dat crypto zoveel aandacht krijgt. BTC en BCH kunnen prima samen langs elkaar leven, de wereld is groot genoeg! :)
Met goede ideeën vind je ook wel investeerders of crowd funders.

• gijsvogel
Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:06:
Daddy Elon krabt net aan zijn reet en sjokt naar de koffieapparaat.
Nog een paar keer ruften en dan weer een tweetje de wereld in gooien.
Kommaarkommaarkommaar!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:07:
[...]

Ik denk dat 50K en 60K nu wel de komende maanden bereikt worden. Hoe hoog we gaan voor we de eerste grote crash krijgen dat weet niemand. 100K is een psychologische grens, misschien storten we bij 80K weer terug naar 30K of zo. :P
De eerste grote crash? We komen net uit een correctie van 32%?

• gijsvogel
gijsvogel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:08:
[...]

Daddy Elon krabt net aan zijn reet en sjokt naar de koffieapparaat.
Nog een paar keer ruften en dan weer een tweetje de wereld in gooien.
Kommaarkommaarkommaar!
Hier!!! Dat bedoel ik !!! 8)7 8)

https://twitter.com/elonmusk/status/1358930781314322433?s=20

• Stokstaart
Ziet iedereen met geknepen billen ofzo? Ye of little faith.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 17:18
Mjah. Logischerwijs moet ie ooit ook weer een keer omlaag gaan. Maar wanneer he?

Verwijderd

Specy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:17:
Mjah. Logischerwijs moet ie ooit ook weer een keer omlaag gaan. Maar wanneer he?
Nu. Even. Niet!!! :+

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Welke landen gaan er nu fomo wakker worden??

cheers!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
LyxKyo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:18:
Welke landen gaan er nu fomo wakker worden??
azie

• Stokstaart
Specy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:17:
Gevoelsmatig zeg ik dat 30-35k fair value is na deze run. 50% boven fair value een blow off top lijkt me dan een beetje laag.

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Morgenochtend een poging met OV naar werk; vroeg op dus tijd voor slaap. Met een podcast. Wie heeft er een leuke tip voor een goeie crypto podcast, anders dan BNR :p
Engels geen probleem!

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

cheers!

• Luca
Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:19:
[...]

Gevoelsmatig zeg ik dat 30-35k fair value is na deze run. 50% boven fair value een blow off top lijkt me dan een beetje laag.
Da's dan ook puur op gevoel. Mijn gevoel zegt hoger. 8)

• Stokstaart
Ducksy88 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:19:
Morgenochtend een poging met OV naar werk; vroeg op dus tijd voor slaap. Met een podcast. Wie heeft er een leuke tip voor een goeie crypto podcast, anders dan BNR :p
Engels geen probleem!
Moet een beetje een saaie zijn dus? Weet er nog wel een paar uit 2019 :+

• gijsvogel
Ducksy88 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:19:
Engels geen probleem!
Bel Elon even of ie nog tips heeft ;)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-11 18:56

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Al mijn tokens op het Ethereum netwerk worden echt gegijzeld op dit moment. Ook op de meest gunstige momenten is de prijs voor gas minstens 50$. Dus als je "even" uit een LP wilt gaan ben je minstens 3x50$ kwijt om alles naar bijvoorbeeld USDT om te zetten of ergens anders heen te sturen... Damn

HODL'en tot ETH2.0 eigenlijk dus met een blaffer tegen de kop, of nul winst of zelfs verlies pakken op sommige winstgevende tokens. Bizar wel.

In retrospect, it was inevitable

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
downtrend asia sell off ???

• toilet_paper
[...]
De economische malaise is nog lang niet voorbij, ik denk dat de gevolgen ervan zich nog wel gaan doorvertalen in de koersen over het gehele spectrum. Ben nog steeds van mening dat de 20k BTC nog een keer aangestampt gaat worden.
Een soortgelijke dip als begin 2020.
Aan de andere kant, ik zou niet weten waar al die poet dan naartoe zou moeten... Terug naar fiat zoals toen zie ik niet zo gauw meer gebeuren met al die bewustwording langzamerhand.
Dogecoin misschien? :P

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het voelt weer als 2017, heb al jaren geen knop aangeraakt maar begint toch weer te kriebelen. Op GoT zag ik al heel lang niks voorbij komen over crypto, totdat ik deze topic weer tegen kom xD.

• LyxKyo

LyxKyo

Dreambox was fun!

Zou kunnen.. stop limiet er maar in

cheers!

• Ducksy88
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:20:
[...]

Moet een beetje een saaie zijn dus? Weet er nog wel een paar uit 2019 :+
Give me your best shot!

• Luca
zer0l schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:25:
Al mijn tokens op het Ethereum netwerk worden echt gegijzeld op dit moment. Ook op de meest gunstige momenten is de prijs voor gas minstens 50$. Dus als je "even" uit een LP wilt gaan ben je minstens 3x50$ kwijt om alles naar bijvoorbeeld USDT om te zetten of ergens anders heen te sturen... Damn

HODL'en tot ETH2.0 eigenlijk dus met een blaffer tegen de kop, of nul winst of zelfs verlies pakken op sommige winstgevende tokens. Bizar wel.
Ik zou eens naar WanSwap/WASP kijken. Gebruikt veel bewezen technieken van Uniswap en SushiSwap, maar draait op Wanchain netwerk dus fees van letterlijk 0 cent. Nog maar net publiekelijk gegaan, dus marketcap is slechts 3 mil. 8)

DYOR. :Y

• Specy
[...]

Hoe definieer je "fair value"? Op basis van die banden van Benjamin Cohen (die over de afgelopen 10 jaar erg goed matchen, en ik heb vergelijkbare grafieken gezien bij anderen) dan zou het niet raar zijn als we de 16-20K nog weer een tijdje gaan zien. Vanaf de huidige koers is dat -60%, we hebben in 2018 volgens mij nog ooit een -50% op een dag gehad dus dat kan heel gemakkelijk. Sterker nog, eerder zijn we van de piek van 19K eind 2017 naar 3.2K gezakt eind 2018 (-84%), de volatiliteit lijkt wel wat af te nemen maar niet zoveel (zie alleen al de stijging van vandaag, 3 dagen achter elkaar een vergelijkbare daling en je bent er al bijna).

Even plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2JO1b1Jl133_Kfi2fAlPs0QHIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RXMtZFX0qQxv3AUjSzhaNJlN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Specy op 09-02-2021 01:37 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Even een nl. linkje met het Apple fomo verhaal:
Is Apple het volgende bedrijf die Bitcoin gaat accepteren?
Bron: Newsbit Newsbit 8 februari 2021, 21:43
Hier: https://newsbit.nl/is-app...-bitcoin-gaat-accepteren/

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 09-02-2021 01:34 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
toilet_paper schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:26:
[...]

De economische malaise is nog lang niet voorbij, ik denk dat de gevolgen ervan zich nog wel gaan doorvertalen in de koersen over het gehele spectrum. Ben nog steeds van mening dat de 20k BTC nog een keer aangestampt gaat worden.
We gaan bitcoin nooit meer onder de 25k zien :+
Aan de andere kant, ik zou niet weten waar al die poet dan naartoe zou moeten...
Dit slaat natuurlijk nergens op :). Er is geen poet. Bitcoins zijn gekocht van mensen die hun bitcoins verkochten. Die hebben het geld. Als niemand meer bitcoins wil hebben dan zijn er gewoon geen trades meer. De enige manier waarop het omlaag gaat is als er mensen zijn die bereid zijn jouw bitcoins voor minder over te nemen.

Daar zullen er in de praktijk altijd wel een aantal van zijn, maar het kan heel hard richting 0 gaan zonder dat er daadwerkelijk miljarden over de toonbank vliegen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bytemaester
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-03-2021
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:31:
[...]

Ik zou eens naar WanSwap/WASP kijken. Gebruikt veel bewezen technieken van Uniswap en SushiSwap, maar draait op Wanchain netwerk dus fees van letterlijk 0 cent. Nog maar net publiekelijk gegaan, dus marketcap is slechts 3 mil. 8)

Heb zitten zoeken maar waar kan ik het kopen? Ik zie hier wel potentie in namelijk

Ik zie zelf wel kansen voor Handshake en NuCypher.

[ Voor 16% gewijzigd door Bytemaester op 09-02-2021 01:46 . Reden: wat meer inhoudelijk ]

• mouzetc
Wil wel naar bed, maar volgens mij moet ETH nog gaan vliegen.
SFP is trouwens ook weer met de racket gegaan.

Signature

Verwijderd

Ik hoef niet te slapen vannacht, wat een luxe.

Zit nu aan de carpaccio, broodje kroketburger, caramel gevulde donuts en frambozen. Onder het genot van een ijskoud blikje Dr. Foots.

Ik voel me al helemaal een cryptomiljonair.

• mouzetc
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:51:
Ik hoef niet te slapen vannacht, wat een luxe.

Zit nu aan de carpaccio, broodje kroketburger, caramel gevulde donuts en frambozen. Onder het genot van een ijskoud blikje Dr. Foots.

Ik voel me al helemaal een cryptomiljonair.
Ik stuur je mn inloggegevens even, 2step etc haal ik er wel af :+

Ga toch maar wat stoploss instellen en hopen op een ETH moon. Morgen rijk, of ietsje minder winst _/-\o_

Signature

• toilet_paper
.oisyn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:37:
[...]

We gaan bitcoin nooit meer onder de 25k zien :+
Kratje bier?
.oisyn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:37:
[...]
Dit slaat natuurlijk nergens op :). Er is geen poet. Bitcoins zijn gekocht van mensen die hun bitcoins verkochten. Die hebben het geld. Als niemand meer bitcoins wil hebben dan zijn er gewoon geen trades meer. De enige manier waarop het omlaag gaat is als er mensen zijn die bereid zijn jouw bitcoins voor minder over te nemen.

Daar zullen er in de praktijk altijd wel een aantal van zijn, maar het kan heel hard richting 0 gaan zonder dat er daadwerkelijk miljarden over de toonbank vliegen.
Ik bedoel niet de poet in BTC, maar de poet die in crypto's, aandelen, de huizenmarkt, commodities; eigenlijk in alles zit. Begin 2020 was er paniek in alle markten en ging alles in die paniek terug naar fiat; zowat alles wat direct verhandelbaar was, ging onderuit. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet zou weten waar al die poet bij een volgende crash heen zou moeten, nu voor velen terug in fiat geen optie (meer) is, vanwege de toenemende bewustwording van de waardevermindering van fiat.
Dus ik zit eigenlijk mijn eigen statement dat BTC de 20k nog wel gaat aanstampen, in twijfel te trekken :-)

• gijsvogel
Waar is @Tominatie eigenlijk gebleven? Mis je broeder ;w

Vorige topic had 769 pagina's
Het is hard gegaan want we zijn er al weer bijna.
In ieder geval ben ik in de tussentijd van Rekt weer helemaal weer boven water gekomen. Het kan mooi gaan op van die dagen zoals nu :)
Ik word er bijna emotioneel van...

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:31
gijsvogel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:58:
Waar is @Tominatie eigenlijk gebleven? Mis je broeder ;w

Vorige topic had 769 pagina's
Het is hard gegaan want we zijn er al weer bijna.
In ieder geval ben ik in de tussentijd van Rekt weer helemaal weer boven water gekomen. Het kan mooi gaan op van die dagen zoals nu :)
Ik word er bijna emotioneel van...
Idd, nu je et zegt. Wellicht verzopen met een lading shitcoins in zijn nek??

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:03:
[...]

Idd, nu je et zegt. Wellicht verzopen met een lading shitcoins in zijn nek??
Die was hier vandaag gisteren gewoon nog hoor :+

Maarja met 9483872684783829 nieuwe berichten ieder uur, valt dat niet zo op.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:05:
[...]

Haha true true.

Zo btc, Doe hier maar ff een bullflag printen aankomende 2 a 3 dagen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• gijsvogel
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:05:
[...]

Klopt, en gezien.
Maar dat was 1 post t.o.v. een hele boel.

• Specy
Zo, maar weer een paar muntjes aan mijn portfolio toegevoegd. Welkom MDT, MKR, AKRO, LIT, en SFP. :)

(En ja, de enige reden voor het toevoegen is dat er vandaag redelijk veel in gehandeld is, en SFP is nieuw. Joehoe, wat een strategie 8)7 ).

[ Voor 42% gewijzigd door Specy op 09-02-2021 02:17 ]

• gijsvogel
Nou ik heb alle ordertjes staan voor de nacht.
Voor de wakkerblijverts: veel plezier nog en vergeet niet de dip te kopen als de Aziaat zometeen een besluit gaat nemen tenminste.

Maan, HODL, SUKT, Dacia!
*out*

• Luca
Bytemaester schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:43:
[...]

Heb zitten zoeken maar waar kan ik het kopen? Ik zie hier wel potentie in namelijk

Ik zie zelf wel kansen voor Handshake en NuCypher.
Eerst WAN halen op een exchange en vervolgens naar je WAN wallet (kan met WanMask) sturen. Dan kan je het op https://wanswap.finance/ omzetten naar WASP. Zowel het verzenden als swappen kost je niks. :)

Denk dat als ze als een tracked listing op CoinMarketCap komen, de prijs nog wel eens snel omhoog kan gaan. Uniswap zit nu op 19$, SushiSwap op $4 en zelfs iets als PancakeSwap op $4. Maar wel met het grote nadeel dat de ETH fees op dit moment bizar zijn bij het swappen, iets waar je met Wanchain geen last van hebt. Huidige prijs van WASP is 8 cent. You do the math met wat mogelijk is. :P

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:38:
[...]

Eerst WAN halen op een exchange en vervolgens naar je WAN wallet (kan met WanMask) sturen. Dan kan je het op https://wanswap.finance/ omzetten naar WASP. Zowel het verzenden als swappen kost je niks. :)

Denk dat als ze als een tracked listing op CoinMarketCap komen, de prijs nog wel eens snel omhoog kan gaan. Uniswap zit nu op 19$, SushiSwap op $4 en zelfs iets als PancakeSwap op $4. Maar wel met het grote nadeel dat de ETH fees op dit moment bizar zijn bij het swappen, iets waar je met Wanchain geen last van hebt. Huidige prijs van WASP is 8 cent. You do the math met wat mogelijk is. :P
hoe kan je zegmaar 340% return hebben in een jaar, met die stakingpools. is dat niet money printen, of kan dit bijvoorbeeld ook in crypto.

ik vraag me echt af wat de waarde is er van.

maargoed. ik heb wat reef, misschien zet ik het om in btc, misschien niet.
toch handig om iig 0.01 of 0.02 BTC te hebben als het een miljoentje word ooit. :)

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 18:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Nou ETH bullrun is ook weer ten einde. Eth/btc lijkt mij te hard geraakt.

• Luca
djzz schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:45:
[...]

hoe kan je zegmaar 340% return hebben in een jaar, met die stakingpools. is dat niet money printen, of kan dit bijvoorbeeld ook in crypto.

ik vraag me echt af wat de waarde is er van.

maargoed. ik heb wat reef, misschien zet ik het om in btc, misschien niet.
toch handig om iig 0.01 of 0.02 BTC te hebben als het een miljoentje word ooit. :)
Die returns was voor een periode van 2 maanden om mensen en interesse naar WanSwap te krijgen. Stond ook wel bekend als 'x5' omdat de APY tijdelijk x5 was. Is sinds vandaag ("helaas" :P) weer terug naar normaal. Was leuk om voor 5 dagen zo'n hoge return te hebben die je onmiddelijk kan claimen, maar zoals je zei zou dat niet gezond zijn als het standaard was. :P

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 04:01:
[...]

Die returns was voor een periode van 2 maanden om mensen en interesse naar WanSwap te krijgen. Stond ook wel bekend als 'x5' omdat de APY tijdelijk x5 was. Is sinds vandaag ("helaas" :P) weer terug naar normaal. Was leuk om voor 5 dagen zo'n hoge return te hebben die je onmiddelijk kan claimen, maar zoals je zei zou dat niet gezond zijn als het standaard was. :P
;) geniaal
is voor de nieuwe generatie, ik ben van voor 2000 :+

• sh4d0wman
  • Laatst online: 11:38

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Asia Represent!

Afbeeldingslocatie: https://i.gifer.com/GLi.gif

We proberen de 45k te behouden zodat jullie straks door kunnen pompen naar 50K. Vergeet de sell button vandaag maar. Hoe is het met @Verwijderd raak je al door verse dames heen?

Afbeeldingslocatie: https://cryptocurrencynews.com/wp-content/uploads/sites/3/2018/01/Meme.png
True 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

sh4d0wman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 04:31:
Asia Represent!

[Afbeelding]

We proberen de 45k te behouden zodat jullie straks door kunnen pompen naar 50K. Vergeet de sell button vandaag maar. Hoe is het met @Verwijderd raak je al door verse dames heen?

[Afbeelding]
True 8)
Het zijn zware tijden maar ik heb een plicht die ik moet vervullen.

Hopelijk nog heel lang >:)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 01:31:
[...]

Ziet er goed uit! Zojuist de Swap gedaan en nu proud owner of een bag Wasp _/-\o_

Sellorder inj trouwens ook geraakt. Rara ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Daacuso op 09-02-2021 05:15 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-10 02:57
Ja hoor, in ADA gestapt gisteravond, dus die gaat hard omlaag.
Nu wat BTC bijkopen....kijken hoe hard ik die kan laten zakken...

edit: Ja hoor, -200 in 10 seconden :P

[ Voor 13% gewijzigd door mercapto op 09-02-2021 05:51 ]

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:12
mercapto schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 05:48:
Ja hoor, in ADA gestapt gisteravond, dus die gaat hard omlaag.
Nu wat BTC bijkopen....kijken hoe hard ik die kan laten zakken...
ja ik ook haha, koop altijd op het verkeerde moment lijkt wel. laats zak raven gehaald zakt die ff 25%, gelukkig nu wel geklommen dus hodl maar

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Op korte termijn vechten we tegen deze resistance/support daar zijn we eigenlijk al onderdoor, we hebben de ath zo ongeveer opnieuw aangetikt, dus dat zijn best wat signalen voor kleine correctie nu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSkKSo-V7Er-ziOiDCCrabJqIBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/krJMFJiUbn43e10UxKTX28TR.png?f=fotoalbum_large

Ik verwacht een correctie naar deze lijn voor nu, want we kunnen welliicht nog wel even naar de 49k of zelfs 50k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MklfrxSI1XUKDKhij0Nah3wvo0o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B6NgSXxPV2MGNZ42eHcLU6i9.png?f=fotoalbum_large

De nieuwe onderlijn voor support ligt er nu wel heel dik bovenop: de oude lijn gewoon weer die we hadden voor de grote correctie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWeJ0MZiAOk5jMiiwaKEuOBgN1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IaFlLV8KnfqeMoMjVTRepSoj.png?f=fotoalbum_large

Daar zal die zeker nu niet zomaar meer doorheen vallen.

[ Voor 62% gewijzigd door Malarky op 09-02-2021 06:18 ]

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:23
The million dollar question. Hoe ver blijft dit nog door stijgen?

#tulpenmanie

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Ray_
  • Registratie: November 2003
Ik denk dat komt vannacht wel weer naar beneden, snel wat verkopen... Lijkt afgelopen kerst wel :')

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
MrFX schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 06:14:

#tulpenmanie
Ssssstt kop in het zand en gaan.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:54
op hoeveel hebben jullie je stop-limit staan voor BTC?
nog net boven je winst?

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 09-02-2021 06:25 ]

nothing stops this train

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-11 23:22

Bas90

Addicted2bass

Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 06:22:
Dit.

Daar zit ik dus ook mee in m’n maag.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 06:22:
nog net boven je winst?
Niet, zie mijn support lijnen hierboven, daar trade ik op, verder niets. Dus zojuist verkocht op 47100. Opties op Derribit koop ik bij op basis van laagste support lijn.

Stoploss voor BTC doe ik niet aan, ik geloof in de 100k. Ik koop op support als die gebroken wordt dan verkoop ik gelijk weer binnen het uur.

[ Voor 16% gewijzigd door Malarky op 09-02-2021 06:27 ]

• Daacuso
Luca schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:38:
[...]

Prijs stijgt trouwens wel al lekker door zeg, bijna 11,5 cent nu _/-\o_

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Specy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:10:
Zo, maar weer een paar muntjes aan mijn portfolio toegevoegd. Welkom MDT, MKR, AKRO, LIT, en SFP. :)

(En ja, de enige reden voor het toevoegen is dat er vandaag redelijk veel in gehandeld is, en SFP is nieuw. Joehoe, wat een strategie 8)7 ).
LIT en SFP zijn wel... Intressante keuzes? Zijn alletwee al gigantisch gestegen. SFP kwam gisteren en deed direct x14

Verwijderd

MrFX schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 06:14:

#tulpenmanie
Ik heb in de twitterhistorie gezocht maar kon het niet vinden, accepteerde de DAF destijds ook betalingen in TULPcoin? :+

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:29

knakworst

Get more sats!

Morgen. Geen gezeik iedereen rijk.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:12
BitTorrent geeft ook gas, lekker verdienen nu.

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 21:00
Toerq schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 05:51:
[...]

ja ik ook haha, koop altijd op het verkeerde moment lijkt wel. laats zak raven gehaald zakt die ff 25%, gelukkig nu wel geklommen dus hodl maar
Ik moet ook nog veel leren, je koopt wat en hup rode candle.
Geduld wordt wel vaak op de proef gesteld, ben met kleine bedragen aan het leren en sta nog in de plus.

• Bas90
  • Laatst online: 04-11 23:22

Bas90

Addicted2bass

Vallen en opstaan. Leuke slag geslagen met DOGE. Ik leer elke dag bij van dit topic, dus ga (alsjeblieft) zo door!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ok ik geloof al tijden dat BTC de 100k gaat halen, maar ik ben nu zelfs wel overtuigd dat het wellicht ook 200k zou kunnen worden. Dit mede omdat nu wellicht ook andere grote en bekende bedrijven net als Tesla in de BItcoin gaan.

Wat is jullie lange termijn exit strategie? Verkoop bij 100k usd? Of pakken jullie eerder de inleg eruit o.i.d.?

Ik zat er zelf aan te denken om 50% van mijn BTC te verkopen bij 100k, en de rest bewaren tot minimaal 150k.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
bones schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:23:
Ok ik geloof al tijden dat BTC de 100k gaat halen, maar ik ben nu zelfs wel overtuigd dat het wellicht ook 200k zou kunnen worden. Dit mede omdat nu wellicht ook andere grote en bekende bedrijven net als Tesla in de BItcoin gaan.

Wat is jullie lange termijn exit strategie? Verkoop bij 100k usd? Of pakken jullie eerder de inleg eruit o.i.d.?

Ik zat er zelf aan te denken om 50% van mijn BTC te verkopen bij 100k, en de rest bewaren tot minimaal 150k.
Ik heb op 40k wat verkocht enas btc stabiel blijft, verkoop ik straks ook nog een beetje. Ik neem op tijd winst, wil geen herhaling van 2018.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 07:30 ]

Zero.

• JT
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Jezus :X ik twijfel nu weer of ik er niet in moet met m'n fiat :X FOMO!

[ Voor 4% gewijzigd door JT op 09-02-2021 07:32 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

We zijn nog niet klaar :D

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:30:
[...]

Ik heb op 40k wat verkocht enas btc stabiel blijft, verkoop ik straks ook nog een beetje. Ik neem op tijd winst, wil geen herhaling van 2018.
Een herhaling van 2018 is juist gewenst, dikke crash, maar na paar jaar een mega stijging weer. Mooi moment om nog meer in te kopen.

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:05
Heerlijk wakker geworden vanochtend, BTC nog verder omhoog geknald. INJ ook weer lekker stapje omhoog gemaakt. Blij dat ik hodl en niet verkocht heb :) INJ kruipt richting de top 100 CMC nu weer moment zoeken om bij te kopen. Positief begin van de werkdag :7

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Dit had ik niet verwacht. Ik had het al heel wat gevonden als we de 35.500 (in euro) hadden kunnen handhaven.
Gisterochtend rond 5 uur € 31.600, nu al € 39.400 aangetikt, niet nor-maal! :o 8)
KEEP ON GOING oOo

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
Hmm dit is onverwachts wakker worden. Helaas gister er uitgestapt met het idee. Er zal nog wel wat verkocht worden voor dat de stijging door zet. Maar helaas. Maar even aanzien..

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-11 20:22
Daacuso schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 04:47:
[...]

Ziet er goed uit! Zojuist de Swap gedaan en nu proud owner of een bag Wasp _/-\o_

Sellorder inj trouwens ook geraakt. Rara ;w
Waar / hoe heb je Wasp ingekocht?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
VET gaat wel aardig, dus iemand heeft hier gister toch zijn VET omgeruild voor DOGE

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ok een beetje stijgen is leuk. Maar BNB 9093? Cake 4,84????

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 09-02-2021 07:50 ]

• pipapaulus
  • Laatst online: 01-11 11:42
knakworst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:46:
Ok een beetje stijgen is leuk. Maar BNB 90? Cake 4,84????
Komt allemaal door de BTC waarde :)

• rjvisje
  • Laatst online: 04-11 16:15
Vandaag een mooi dagje voor de Alts, kom maar door!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:08

oNo

Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:43:
VET gaat wel aardig, dus iemand heeft hier gister toch zijn VET omgeruild voor DOGE
Het is net file rijden, de andere baan gaat altijd harder totdat je naar die baan verwisselt.

DOGE blijft wat steken en VET deed dat al een tijdje. Het was gewoon wachten totdat VET was los zou komen. Gelukkig wordt het HODLen beloond, een beetje.

Mn sell order van BNB op 84 geraakt. Gaat die als een malle door... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door oNo op 09-02-2021 07:50 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
bones schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:37:
[...]

Een herhaling van 2018 is juist gewenst, dikke crash, maar na paar jaar een mega stijging weer. Mooi moment om nog meer in te kopen.
Klopt alleen wil ik dan in fiat en deels btc zitten en vooral niet meer in alts.

*Check bnb!!!

Zero.

• Daacuso
Rien43 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:42:
[...]

Waar / hoe heb je Wasp ingekocht?
Even teruglezen. Info is al eerder gegeven.

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

48k.

Boooooring. :p

• JT
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

oNo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:50:
[...]

Het is net file rijden, de andere baan gaat altijd harder totdat je naar die baan verwisselt.

DOGE blijft wat steken en VET deed dat al een tijdje. Het was gewoon wachten totdat VET was los zou komen. Gelukkig wordt het HODLen beloond, een beetje.

Mn sell order van BNB op 84 geraakt. Gaat die als een malle door... |:(
Had ik gister dus met btc op 43,2k en dan word ik zo wakker :X

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Zo, geen crypto meer...... voor het eerst alles, maar dan ook alles, omgezet naar Euro's ...
Lekker op NEXO rente laten trekken van 8.25%
En nu maar wachten op de dip ...

KOM OOOOOPP DIIIIP!!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:07
ybos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:40:
[...]

Dit had ik niet verwacht. Ik had het al heel wat gevonden als we de 35.500 (in euro) hadden kunnen handhaven.
Gisterochtend rond 5 uur € 31.600, nu al € 39.400 aangetikt, niet nor-maal! :o 8)
KEEP ON GOING oOo
nu gaan we die $50k ook wel over hoor deze maand

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-11 18:08

oNo

Hopelijk trekt BTC EGLD even over de 200 in z'n wake. Daar zit nog steeds een dikke sell wall.

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

mannowlahn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:56:
[...]

nu gaan we die $50k ook wel over hoor deze maand
Uhm, wellicht deze dag nog hoor...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die CAKE verkoop ik pas op 10 dollar over 3 maanden dagen.

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 09-02-2021 07:58 ]

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

FijneKerst schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 07:55:
Zo, geen crypto meer...... voor het eerst alles, maar dan ook alles, omgezet naar Euro's ...
Lekker op NEXO rente laten trekken van 8.25%
En nu maar wachten op de dip ...

KOM OOOOOPP DIIIIP!!!
Respect, alles omzetten zal ik niet snel doen. Maar op Nexo stallen is stabiel rente trekken inderdaad.

kan je vanuit Nexo wel snel feb reageren op dips? Die duren nog maar 30 minuten tegenwoordig.
Pagina: 1 ... 187 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!