Nee hoor, ik blijf zitten waar ik zit en vervoer me nietKol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:36:
zitten jullie ook te wachten tot BTC beetje zakt en dan even wat kopen? of bij een andere?
Nee ik heb ruim 7 jaar geleden al gekocht, I'm good.Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:36:
zitten jullie ook te wachten tot BTC beetje zakt en dan even wat kopen? of bij een andere?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
BTC op NOS journaal net. Lekker bezig.
Of ben ik spuit 11?
Of ben ik spuit 11?
[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 08-02-2021 23:38 ]
zakt ? hij is al vet goedkoop. eind dit jaar 350k !Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:36:
Aangezien de NOS al spuit 11 was, maakt jou dat spuit 12, spuit 22 of spuit 121? Ik weet even niet hoe dat wiskundig werkt.Chris.nl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:37:
BTC op NOS net. Lekker bezig.
Of ben ik spuit 11?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zat al in t 20:00 nieuws ja.Chris.nl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:37:
BTC op NOS net. Lekker bezig.
Of ben ik spuit 11?
Maar aandacht is altijd
Nope, ik heb last van uitstel gedrag en denk steeds " hij zakt nog wel iets". Anderhalve week terug stond ie op 29k, was er van overtuigd dat ie nog wel zou zakken naar 25-26. What do you know, hij knalde naar 33 of iets dergelijks. Dan niet kopen en voor je het weet staat er een nieuwe ATH. Volg Bitcoin al sinds 2014 en heb moeite op de knoop door te hakken te kopen nadat ik in 2015 verkocht heb.
Je kan even wachten tot hij zakt onder $45k, maar dan moet je snel zijn.Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:36:
hoop dat Jaapio geen escalatie op de werkvloer krijgt want over 5 minuten vanaf nu moet die 45K Babe online
Steeds all in/out dan?Raaafie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:38:
[...]
Nope, ik heb last van uitstel gedrag en denk steeds " hij zakt nog wel iets". Anderhalve week terug stond ie op 29k, was er van overtuigd dat ie nog wel zou zakken naar 25-26. What do you know, hij knalde naar 33 of iets dergelijks. Dan niet kopen en voor je het weet staat er een nieuwe ATH. Volg Bitcoin al sinds 2014 en heb moeite op de knoop door te hakken te kopen nadat ik in 2015 verkocht heb.
BTC is net als goede wijn, lekker langdurig laten rijpen
Iemand leegt even zijn rugtas met ADA... 11M sell
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Proof of Work/Proof of Babe?paul-s83 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:39:
hoop dat Jaapio geen escalatie op de werkvloer krijgt want over 5 minuten vanaf nu moet die 45K Babe online
Ik snap die techniek sowieso niet.
Ah 'k. 57% van de hodl pf is BTC dus doet me sowieso goed dat de waarde de goede kant op gaat.gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:38:
[...]
Zat al in t 20:00 nieuws ja.
Maar aandacht is altijd
De TV die ik 27 januari afgeroomd had, is alweer terug in huidige pf waarde. Toch fijn om er iets over crypto op te zien.
Steeds de koers volgen zonder actie te ondernemen
Het beeld liep een beetje achter bij het geluid.. BTC stond op het smartphone scherm op iets van 8KChris.nl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:37:
BTC op NOS journaal net. Lekker bezig.
Of ben ik spuit 11?
Verwijderd
Tja, vroeger kon je nog eens wat sats kopen voor je fiat.D-Ed schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:42:
[...]
Het beeld liep een beetje achter bij het geluid.. BTC stond op het smartphone scherm op iets van 8K
Toch snel gegaan, die inflatie.
Ik zag vooral de algehele portfolio negatief staan van die user; leek me al gek met huidige stand van zakenD-Ed schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:42:
[...]
Het beeld liep een beetje achter bij het geluid.. BTC stond op het smartphone scherm op iets van 8K
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Sadly, Tesla will never buy $ETH because it runs on gas.
— lewi (@lewifree) 8 februari 2021
Epic burn
Oh nee.
Epic electrolysis.
Zo, alleen nog een sellwall van ruim 400 BTC op Coinbase (vast elders ook) nog wegeten en dan genieten van de babe...
Hier niet, dan was ik er snel vanaf.RaptorXS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:41:
BTC is net als goede wijn, lekker langdurig laten rijpen
Ik zie het meer als onkruid; je komt er steeds moeilijker vanaf als het hard stijgt.
Zit al twee weken te wachten op bepaalde niveaus, FOMO nu te groot heb een serie buy orders klaar gezet op niveaus 33-37k EUR en 1250-1400 voor ETH.Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:36:
Cardano ook eenbuy order maar weer ff niet waar
Alle lof voor almhof?
Ik lul ook zomaar wat
Happy 45K all.
Voor diegenen die niet verkocht hebben, we (en Tesla) did it.
Voor diegenen die niet verkocht hebben, we (en Tesla) did it.
Ben ik helderziende of wat?
Maak een domme meme over Elon Musk die Tesla voor crypto gaat verkopen. 2 dagen later ... boem!
Iedereen zag dit natuurlijk al aankomen, maar ik had het toch zo snel niet verwacht.
[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 08-02-2021 23:51 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ah, daar ben je dan eindelijk.
Vertel eens... Waar staat Doge morgen?
En zal mijn valentijntje eindelijk mijn lang gekoesterde liefde beantwoorden?
Niet echt, je hebt voor Bitcoin Cash gekozen
Verwijderd
Ja best wel spot on! Nu je er toch bent en in de flow zit; Wat zijn de verwachtingen voor Bitcoin Cash?Kain_niaK schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:50:
[...]
Ben ik helderziende of wat?
Maak een domme meme over Elon Musk die Tesla voor crypto gaat verkopen. 2 dagen later ... boem!
Iedereen zag dit natuurlijk al aankomen, maar ik had het toch zo snel niet verwacht.
De 1:10 verhouding die je eerder voorspelde lijkt ietwat te zijn gezakt.
Holy moly, gewoon n dagje aan t werk maar wel gezien dat Bitcoin n sprintje heeft getrokken....en dan moet je 50 pagina's bijlezen om de babes van @Verwijderd te checken.
Mooi dit!
Mooi dit!
Ik lul ook zomaar wat
Klik hier eens opshovelhead1340 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:05:
Holy moly, gewoon n dagje aan t werk maar wel gezien dat Bitcoin n sprintje heeft getrokken....en dan moet je 50 pagina's bijlezen om de babes van @Verwijderd te checken.
Mooi dit!
.. don't..Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:02:
[...]
Ja best wel spot on! Nu je er toch bent en in de flow zit; Wat zijn de verwachtingen voor Bitcoin Cash?
Hij lijkt nu steady door de 45 heen te zijn.
Nu moet alleen Tweakers nog op de smart blockchain draaienVerwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:11:
[...]
En zo halen wij allen kennis uit deze technologische bullrun.
Klopt het dat er geen fee opzit bij kopen en verkopen limit?
nothing stops this train
ja hoor ik stap in ada en wat doet ada..
58.3 ingestapt nu op 56 en dalend..;(
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
... need more context.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:13:
RBC published an initiating coverage report on AAPL (with a street-high price target of $171), in which analyst Mitch Steves explained why he believes that AAPL should focus on developing an "Apple Wallet" concept first (and leave the Apple car for later), in order to leverage its 1.5 billion installed user base and to unveil a Coinbase-like Apple Exchange later which allows bitcoin transactions and which would add about $50 billion in value.Is Apple About To Announce A $5 Billion Bitcoin Purchase? One Bank Thinks So
More importantly, the RBC analyst then says that should Apple purchase just $1 billion in bitcoin, or "4 days of cash flow", it would send even more users to "Apple Exchange". To be sure, in the aftermath of Tesla's announcement today, which validates the so-called "use case" and confirms that rising adoption of bitcoin among some of the most advanced companies is just a matter of time, such an outcome is even more likely.[/quote]
Bron: het uiterst betrouwbare?? Zerohedge
Ligt er aan. Bitmex, Litebit of Kraken. Binance USDT, BUSD of EURO ?Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:13:
Verwacht je dat iedereen een werkende glazenbol heeft ?
Deed een limit sell wat een stuk hoger lag dan waar die in schommelde en opeens had ie toch die piek gehaald.
evenals met een buy limit, deed een stuk lager dan de waarde
edit:
BTC/EUR exchange
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 09-02-2021 00:17 ]
nothing stops this train
Ja, maar wáár dan? Er zijn tientallen exchanges, allen met hun eigen fee structure.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:15:
[...]
Deed een limit sell wat een stuk hoger lag dan waar die in schommelde en opeens had ie toch die piek gehaald.
evenals met een buy limit, deed een stuk lager dan de waarde
Offtopic: volgt er iemand hier het australian open? Botic van de Zandschulp speelt om 1 uur. Heb me op de eurosport player geabonneerd. Kost maar 1 euro voor de eerste maand (tip).
God morks in wysterious ways.
Nog een kans om meer te kopen alvorens we moonen naar 1$Khaelos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:13:
ja hoor ik stap in ada en wat doet ada..![]()
Bensimpel
Positieve meneer
Nou, ETH is nu ook aan het moonen.
Weltrusten allen! Ik wens u allen veel rijkdom toe.
Weltrusten allen! Ik wens u allen veel rijkdom toe.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik volg de koers van Ada al een maandje, en ik kan je verzekeren dat deze move verwaarloosbaar is.Khaelos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:13:
God morks in wysterious ways.
Iets zeker weten met crypto. Als het waar was zou je de enige zijn.ArtPhil-Flower schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:18:
[...]
ik kan je verzekeren dat deze move verwaarloosbaar is.
Als eerste gebeurt deze kleine schommeling bij ADA bijna dagelijks en ten tweede is het moment dat BTC nu nog steeds door het dak gaat niet het moment om in te stappen imo. Wacht tot deze weer geconsolideerd is en stap dan in een dip, die trekken dan vrij snel weer bij.Khaelos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:13:
@Verwijderd begin maar aan je 46k plaatje, het gaat hard!
Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:15:
De 45k gaat eraan vannacht. Ik voel het aan mijn water.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HRuqzHE0q0Vk8fSVpOHA1q8i.jpg?f=user_large)
Dit is gewoon eng
Ik lul ook zomaar wat
't lijkt maar zo'n klein groen streepje, maar BTC zet er ondertussen alweer zowat 1000 dollar bij. Zit ik te denken 'ik hoop dattie doorzet'. Ben met zulke stijgingen eigenlijk gewend om te denken 'Scheisse, weer een huge pump gemist'.
Mooi man.
Mooi man.
Alleen wordt het nieuws gebracht alsof de aankoop van $ 1,5 miljard zelf de bitcoinkoers omhoog hielp en niet het nieuws dat Tesla reeds $ 1,5 miljard had gekocht.Aarebe1 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:51:
Als zelfs het NOS erover praat gaat het hard.
Zo 46k ook geslecht.
Totaal los nu.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Maak die 47 ook maar alvast aan hoor Jaapio
Bizar.
Bizar.
Heerlijk toch en we zijn er nog lang niet hoor ,voor dit jaar althans.
Hey da's onze adriana Lima, die moet eigenlijk pas bij 100k, da's top of the bil(l)Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:26:
Ff kalm nou Bitcoin. De baas zijn centen zijn niet van blik...
Or are they?
[Afbeelding]
Bensimpel
Positieve meneer
Dollar he, iedereen praat hier over Dollar, vind Euro zelf makkelijker, maar goed.sampoo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:28:
[...]
Weer naar 42k? Bitcoin heeft de € 42k bij mijn weten nog niet bereikt.
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat is nog steeds geen exchange, dat is een currency paar. Waar zit je? Binance? Kraken? Coinbase Pro? Bitstamp? Bl3p? Bitvavo? Bitfinex?
Phfff vanavond is het me wel een dingetje. Uitgestapt op 35k fomo sloeg toe en weer all in op 36k.. blij toe.
Ik begin weer teveel mainstream media over bitcoin te horen.
"Als je taxichauffeur of de schoonmaakster over investeren begin kan je beter uitstappen"
-Warren Buffet- /s
goede tips nog even een plukje erbij gekochtardana123 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:17:
[...]
Nog een kans om meer te kopen alvorens we moonen naar 1$
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik zit op Binance, ik zie bv dat je geen fee hoeft te betalen voor BTC/EUR maar wel bv DGB/BTC.oisyn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:29:
[...]
Dat is nog steeds geen exchange, dat is een currency paar. Waar zit je? Binance? Kraken? Coinbase Pro? Bitstamp? Bl3p? Bitvavo? Bitfinex?
Dit is pas mijn 2e dag dat ik dit doe, dus voor mij is het een grote learning curve nog ^^
nothing stops this train
Binance dus.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:32:
[...]
Ik zit op Binance, ik zie bv dat je geen fee hoeft te betalen voor BTC/EUR maar wel bv DGB/BTC
Dit is pas mijn 2e dag dat ik dit doe, dus voor mij is het een grote learning curve nog ^^
Zie hier: https://www.binance.com/e...6689a4a5d9710a2eb4926e5e0
Edit: Oud bericht, maar kan zijn dat ze het weer hebben verlengt.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 09-02-2021 00:36 ]
wow waar is BTC mee bezig joh!
38.5k euro
38.5k euro
Doe dan eerst een beetje oefenen, kijk of je snapt hoe en wat en ga daarna vragen stellen. Dit is gewoon paniekvoetbal en we willen je echt wel helpen maar als je de basics nog niet snapt heeft dat absoluut geen zin. We zijn geen nannies of kleuterleidsters hier.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:32:
[...]
Ik zit op Binance, ik zie bv dat je geen fee hoeft te betalen voor BTC/EUR maar wel bv DGB/BTC
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
En geef ruim voldoende info. Het over fee's hebben zonder een exchange te noemen is als het over een motorblok hebben zonder te zeggen welk type auto.Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:36:
[...]
Doe dan eerst een beetje oefenen, kijk of je snapt hoe en wat en ga daarna vragen stellen. Dit is gewoon paniekvoetbal en we willen je echt wel helpen maar als je de basics nog niet snapt heeft dat absoluut geen zin. We zijn geen nannies of kleuterleidsters hier.
En maak je misschien niet druk om fees. Je stort je zonder enige kennis van zaken in een zeer speculatieve asset op het meest volatiele moment en jij bent bezig met 0.5% fee .Crypts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:36:
[...]
Doe dan eerst een beetje oefenen, kijk of je snapt hoe en wat en ga daarna vragen stellen. Dit is gewoon paniekvoetbal en we willen je echt wel helpen maar als je de basics nog niet snapt heeft dat absoluut geen zin. We zijn geen nannies of kleuterleidsters hier.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tja, of hebben we ook daadwerkelijk een grote stap richting 'mainstream' adoption gezet deze keer?Firestorm schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:30:
Ik begin weer teveel mainstream media over bitcoin te horen.
[...]
Hoe prijs je zoiets eigenlijk in? Het idee dat misschien nog wel meer bedrijven met miljarden in cash, een paar Bitcoin willen aanhouden om hun reserves te diversiferen?
Be fearful when others are greedy, ik snap het wel... Maar er gebeurt ook wel daadwerkelijk iets nu.
Dat laatste vooral. Terwijl ik dit typ doet de koers al meer dat 0,5%Stokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:41:
[...]
En maak je misschien niet druk om fees. Je stort je zonder enige kennis van zaken in een zeer speculatieve asset op het meest volatiele moment en jij bent bezig met 0.5% fee .
Wil niet zeggen dat je nooit op fees moet letten...
Maar ik zou de topicstart eerst eens lezen en begrijpen.
En verder: succes! rijkdom! Dacia's! (Of Tesla's of Lambo's dat weet ik niet meer)
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Bitcoin is best duur dezer dagen.
Gelukkig kan ik ze goedkoper krijgen met Digibyte.
Shitcoin galore.
Shitcoin galore.
Weten we nog dat de stemming hier gisteren redelijk bearish was op een punt? Zo snel kan deze markt gaan.
Bitcoin geeft geen fuck.
Bitcoin geeft geen fuck.
Today was #Bitcoin's largest price increase in history.
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 8 februari 2021
Jouw ingevingen zijn goed deze bullrun, ik doe met je mee. Welke vethut haal ik die meuk?Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:47:
Bitcoin is best duur dezer dagen.
Shitcoin galore.
Niet normaal wat er aan het gebeuren is. Maar sta er niet van te kijken. 100k einde jaar is volgens planning van stock2flow model...
https://www.lookintobitcoin.com/charts/stock-to-flow-model/
cheers!
Ik heb geen idee meer. Acceptatie als geld loopt momenteel als een tierelier. Dus BTC als de spaarrekening en BCH als de lopende rekening. Paar keer per jaar wat BTC naar BCH swappen en je hebt het beste van beide werelden.Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:02:
[...]
Ja best wel spot on! Nu je er toch bent en in de flow zit; Wat zijn de verwachtingen voor Bitcoin Cash?
Ik ben nooit in de Bitcoin gestapt om rijk te worden, dat was een nevewerking.
Ik wou magic internet money, lekker elkaar tippen en nooit meer een account nodig om dingen op internet te kopen. Paypall accepteerd nu Bitcoin Cash, ik ga er vanuit binnenkort Amazon ook.
Nou dat is alles wat ik wou. Zodra het kan, hopelijk binnen 5 jaar gaat mijn bankrekening de deur uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 09-02-2021 00:56 ]
Ja klopt inderdaadDucksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:44:
[...]
Ik zag vooral de algehele portfolio negatief staan van die user; leek me al gek met huidige stand van zaken
Of misschien proberen ze zo toch ons weer te beïnvloeden
Wow, wat een bizar verhaal! Denk je echt dat dat zou kunnen? PlanB, nooit van gehoord. Even googleLyxKyo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:52:
Niet normaal wat er aan het gebeuren is. Maar sta er niet van te kijken. 100k einde jaar is volgens planning van stock2flow model...
Verwijderd
Gewoon op shitcoin paradijs Binance, maar ga nu geen advies van mij aannemen pleaseStokstaart schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:51:
[...]
Jouw ingevingen zijn goed deze bullrun, ik doe met je mee. Welke vethut haal ik die meuk?
Kan best zijn dat ie volgende week op 50 sats staat als Bitcoin door de 100k ramt.
:strip_exif()/f/image/h2RwZa2udbzxhmMSmN8bS2Tb.jpg?f=fotoalbum_large)
100K voor het einde van het jaar en dan verkopen?
edit: wow, ik ben blijkbaar niet de enige die tegen 1uur snachts daarover wil posten
[ Voor 9% gewijzigd door Firestorm op 09-02-2021 00:56 ]
Zolang ik met jou in de goot mag liggen teken ik ervoor. Schültenbrau, verhalen van vroeger, de k-babes bekijken op een oude Nokia N5. PrimaVerwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:54:
[...]
Gewoon op shitcoin paradijs Binance, maar ga nu geen advies van mij aannemen please![]()
Kan best zijn dat ie volgende week op 50 sats staat als Bitcoin door de 100k ramt.
Da's alleen belangrijk als je alleen maar rijk wilt worden. Als je de wereld wilt veranderen door de unbanked te kunnen banken heb ik prima gekozen..oisyn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:01:
[...]
Niet echt, je hebt voor Bitcoin Cash gekozen
Verwijderd
Waarom zou je verkopen?Firestorm schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:54:
[Afbeelding]
100K voor het einde van het jaar en dan verkopen?
Je kunt straks waarschijnlijk bij iedere Applestore, Amazon en Tesla dealer gewoon met Bitcoin betalen?
Nog paar jaartjes wachten dan kun je gewoon je hypotheek aftikken met Bitcoin.
Scheelt ook weer dat zenuwachtige in en uitstappen. Heerlijk toch?
Telcoin is daar verder mee. Trouwens ook lekker gemooned de afgelopen dagen.Kain_niaK schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:57:
[...]
Da's alleen belangrijk als je alleen maar rijk wilt worden. Als je de wereld wilt veranderen door de unbanked te kunnen banken heb ik prima gekozen.
[YouTube: An Explosive Start to 2021: Is This Bitcoin's AOL Moment? (SOB#451)]
Ik tyf ook een keer al mn crypto apps en bookmarks weg hoor.. Proficiat boys! Het leven zonder crypto bevalt me goed in plaats van de hele dag als hopiumjunk naar charts en deze chat kijken. maar wilde toch even de babes bekijken na het nieuws van vanochtend, lekker gewerkt @Verwijderd !
* Jeaust gaat weer onder een steen liggen
* Jeaust gaat weer onder een steen liggen
Zeker, aardig in verdiept. Algoritme achter plan B is door derde getoetst en is geen stok tussen te krijgen. Begin 2019 opgesteld en verloopt nog volgens plan. (D-Ed schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 00:53:
[...]
Ja klopt inderdaad![]()
Of misschien proberen ze zo toch ons weer te beïnvloeden
Hij zat ook bij Madelon Vos in de auto,check youtube maar, veel info inmiddels.
cheers!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!