Ja, ik heb gekozen voor geluk. Dat kost helemaal niet veel tijd, dat was een kwestie van voetbal kijken, bier drinken en een rare beslissing nemen.MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:52:
[...]
Ik zei ook "voor luie mensen"
Ergo: Ik ben te lui om die alts te volgen. Je moet maar net geluk, of veul tijd, hebben om op tijd in/uit te stappen. Daar wil ik de tijd niet voor maken.
Hoe langer adoptie duurt hoe meer tijd jij hebt om meer in te slaan. Ik zie het probleem niet zo. Doge bestaat al langer dan 99% van de mensen in deze groep in crypto zit.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:28:
[...]
Die zijn zeker niet goed voor het imago... bij boomers. Ik vind het een verademing dat het enerzijds over serieus veel geld gaat maar het niet meteen naar RTLz riekt. En dan ben ik niet eens een millennial. (of toch net aan, hangt er vanaf wie je het vraagt.)
Die adoptie gebeurd vanzelf, daar hoef je verder niks aan te doen. Het enige wat bitcoin moet blijven doen is blijven werken (lees: vertrouwen opbouwen)
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ja is altijd spannend. Als je het vaak genoeg even doet kan er eigenlijk niks mis gaan als je even de adressen goed nakijkt.Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:32:
Btc versturen van Ledger naar exchange blijft toch altijd zo spannend he.. pff
Hebben jullie dat ook?
Ik ga altijd even een kwartiertje kapot of zo.. pure angst. Heb ooit een fout gemaakt, gelukkig kreeg ik de btc automatisch teruggestuurd na een paar uur maar was er echt letterlijk ziek vanDJ-Promo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:35:
[...]
Ja is altijd spannend. Als je het vaak genoeg even doet kan er eigenlijk niks mis gaan als je even de adressen goed nakijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 11:37 ]
Zero.
Zojuist mijn BTC van Coinbase gehaald en ook naar Binance gezet, ging zonder problemen (geen Coinbase pro).Da_maniaC schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:23:
Meer mensen problemen met withdrawal vanaf Coinbase Pro?
Ik wil meer btc naar mijn Binance account doorzetten maar ik mag niet transferren......
Ja dat is het enige met crypto waar ik echt hartkloppingen en zweet handjes van krijg.Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:32:
Hebben jullie dat ook?
Sinds die ledger hack doe gebruik ik ze sowieso niet meer, veel beter voor me gezondheid.
DJ-Promo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:35:
[...]
Ja is altijd spannend. Als je het vaak genoeg even doet kan er eigenlijk niks mis gaan als je even de adressen goed nakijkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Viper® op 09-02-2021 11:38 ]
If you never sell, you never need to make yourself druk.Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:32:
Hebben jullie dat ook?
                    ☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Met wallets of coins die ik vaak genoeg verstuur geen probleem. Als ik iets voor het eerst doe dan stuur ik gewoon heel weinig en check ik of het aankomt. Daarna pas de rest. Kost iets meer.Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:36:
[...]
Ik ga altijd even een kwartiertje kapot of zo.. pure angst. Heb ooit een fout gemaakt, gelukkig kreeg ik de btc automatisch teruggestuurd na een paar uur maar was er echt letterlijk ziek van
En dan ook niet huilie huilie doen als we in een bearmarket terecht komen heRichh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:38:
[...]
If you never sell, you never need to make yourself druk.
[Afbeelding]
Ik had mijn wallet adres niet goed aangeklikt (je moet het intypen en dan ook nog eens aanklikken bij CB Pro).Rouge Baste schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Zojuist mijn BTC van Coinbase gehaald en ook naar Binance gezet, ging zonder problemen (geen Coinbase pro).
Solved.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Was vorige keer nogal gespannen.. Toen per ongeluk een vrij groot bedrag btc naar binance gestuurd naar een BTC adres ipv BTC segwit.. kwam dus nooit aan.. Uiteindelijk later die dag in de avond ergens had ik het weer op de ledger staan.. ik dacht serieus dat ik het kwijt was. Nu check ik alles 27x, maar dan nog.. dat deden ze bij Ajax ook waarschijnlijk met HallerDJ-Promo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:39:
[...]
Met wallets of coins die ik vaak genoeg verstuur geen probleem. Als ik iets voor het eerst doe dan stuur ik gewoon heel weinig en check ik of het aankomt. Daarna pas de rest. Kost iets meer.
Zero.
Als jij al zweet bij ik weet niet hoeveel, ik zag gisteravond een transactie voorbij komen op bitcoin monitor van 16878 bitcoins, omgerekend 780 miljoen USD.Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:32:
Hebben jullie dat ook?
Maar kan het me voorstellen.
Ben heel lang slapend geweest, heb gisteren allemaal private keys van wallets in zitten tikken die ik door de jaren heen gebruikt heb. Heb nog ergens 1.12 OMG gevonden, en ergens in een multibit wallet zit nu 170 dollar aan BTC waar ik vermoedelijk niet meer aan kom. Want ik heb alleen het wallet bestand nog en niet de private key.
Dat was ikloewie1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:44:
[...]
Als jij al zweet bij ik weet niet hoeveel, ik zag gisteravond een transactie voorbij komen op bitcoin monitor van 16878 bitcoins, omgerekend 780 miljoen USD.
Zero.
wallet.dat bestand is vaak een encrypted (met eigen wachtwoord) private keyloewie1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:44:
[...]
Als jij al zweet bij ik weet niet hoeveel, ik zag gisteravond een transactie voorbij komen op bitcoin monitor van 16878 bitcoins, omgerekend 780 miljoen USD.
Maar kan het me voorstellen.
Ben heel lang slapend geweest, heb gisteren allemaal private keys van wallets in zitten tikken die ik door de jaren heen gebruikt heb. Heb nog ergens 1.12 OMG gevonden, en ergens in een multibit wallet zit nu 170 dollar aan BTC waar ik vermoedelijk niet meer aan kom. Want ik heb alleen het wallet bestand nog en niet de private key.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
ledger hack? wats gebeurd?Slux schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Ja dat is het enige met crypto waar ik echt hartkloppingen en zweet handjes van krijg.
Sinds die ledger hack doe gebruik ik ze sowieso niet meer, veel beter voor me gezondheid.
            Egld is weer lekker gegaan vanmorgen  
En tja Alts versus btc. We zijn hier om geld te verdienen toch ?
AltS gaan gemakkelijk nog 10x deze bullcycle en sommige zelfs 20x.
            En tja Alts versus btc. We zijn hier om geld te verdienen toch ?
AltS gaan gemakkelijk nog 10x deze bullcycle en sommige zelfs 20x.
[ Voor 144% gewijzigd door Palindrome op 09-02-2021 11:49 ]
            Ik kijk nooit naar btc/eur pair, maar zie nu gewoon dat de high van vandaag precies op 39999 euro was.. zo zie je maar dat ook euro een rol speelt in de weerstanden etc en je dus niet enkel en alleen naar usd moet kijken.

Zero.
            Ik ben zelf wat wantrouwend erover want eerst hadden ze het erover dat het maar 7k waren maar dat bleken er een stuk meer te zijn. 
Zal vast gescheiden zijn maar als een bedrijf daar over liegt zijn ze mijn vertrouwen kwijt.
            Zal vast gescheiden zijn maar als een bedrijf daar over liegt zijn ze mijn vertrouwen kwijt.
Bensimpel
Positieve meneer
Jup, all in op Eth nu. Kan nu heel goed explosief gaan. Maar kan ook pas over een paar dagen.ScuL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:45:
Als iemand op zoek is naar een instapmoment op ETH zou ik nu toeslaan
(zweeft rond de $1765)
(support zone zit tussen 1750 en 1770 ongeveer)
😆 - Denk ook eens om ;)
            Wow eth wat val je toch tegen vandaag... wat is er met je aan de hand? Kruip eens wat omhoog..

Zero.
Ja het gaat ook hard vriezen de komende dagen, maar de zon schijnt ookBensimpel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:51:
[...]
Jup, all in op Eth nu. Kan nu heel goed explosief gaan. Maar kan ook pas over een paar dagen.
            In de Televaag...
Wat kan je ermee? De hele dag de wijsneus uithangen en ouwehoeren op het Tweakersforum.

Waarom? Corona natuurlijk!PREMIUM
Waarom is bitcoin ineens $46.000 waard - en wat kun jij ermee?
Wat kan je ermee? De hele dag de wijsneus uithangen en ouwehoeren op het Tweakersforum.
            Verwacht zelf dat we een stukje down gaan, gevalletje sell the news

Plukje verkocht.. hopelijk op de low.. Meestal weet ik die goed te vinden dus doe er je voordeel mee! Heb er al een doel voor dus is goed besteed.

[ Voor 63% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 11:54 ]
Zero.
En 1740. Het is blijkbaar tijd om winst te nemen.ScuL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:45:
(zweeft rond de $1765)
Nou, dan hoop ik dat dit de shakeout wasScuL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:45:
(zweeft rond de $1765)
Signature
Bensimpel
Positieve meneer
En altijd wanneer ik net koop zakt die he. Hoe durven zePelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:51:
Wow eth wat val je toch tegen vandaag... wat is er met je aan de hand? Kruip eens wat omhoog..
Komop Eth, ik wil groen zien.
Misschien even aan @Verwijderd vragen om groene Eth Babes om alles een beetje te helpen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ook niet hoor, ik weet niet eens wat de volledige namen zijn (nou ja, SFP stond voor SafePay of zoiets). Ik kijk nooit inhoudelijk wat ik koop. Kan ook niet, in de mooie tijden met Cryptopia had ik 260 verschillende coins. Na de hack veel kwijt maar ik zit nu (voornamelijk op Binance) toch weer in 130 coins of zo.Ypuh schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:43:
[...]
Echt nog nooit van gehoord allemaal.
Oude tijden herleven. Ik mis echt alleen de forks en presco's nog.
Ja, vooral omdat het even duurt voordat die verschijntPelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:32:
Hebben jullie dat ook?
$ alias cd='rm -rf'
            Even een beginnersvraag; ik lees dat je bij Bitvavo geen zogenaamde eigen wallet hebt.
Is dit geen veiligheidsrisico? Is het veel beter/veiliger om een broker uit te zoeken waarbij je daadwerkelijk een eigen wallet hebt?
            Is dit geen veiligheidsrisico? Is het veel beter/veiliger om een broker uit te zoeken waarbij je daadwerkelijk een eigen wallet hebt?
            Ik zou even wachten met instappen op ETH...

Is technisch gezien een risico inderdaad, bijvoorbeeld als Bitvavo gehackt zou worden of er vandoor zou gaan met alle funds. Je kunt ook bijvoorbeeld bij Bitvavo verkopen en dan versturen naar je eigen wallet.WizZie- schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:56:
Even een beginnersvraag; ik lees dat je bij Bitvavo geen zogenaamde eigen wallet hebt.
Of de dip kopen? ;DFreakNL schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:58:
Ik zou even wachten met instappen op ETH...
Haha nee, hier is weinig te voorspellen denk. Stop loss ingesteld, neem mn verlies, voorlopig net niet gehaald en bounced ie hopelijk terug, maar weinig hoop.
Signature
            Ik ben klaar met BTC als betaalmiddel, vandaag weer aanzienlijk bedrag via een dienst van mij. Zit die chain weer vol met idioten fees en wachttijden.
Btc zit nu al 1% onder de waarde als wat ik de klant heb laten betalen, terwijl het verschil normaal 3.5% is. (Prijs is inmiddels dus alweer 4.5% gezakt grrr)
Transacties in de chain sinds gisteren 18:00 die nog steeds unconfirmed zijn
 zo hinderlijk.

Btc zit nu al 1% onder de waarde als wat ik de klant heb laten betalen, terwijl het verschil normaal 3.5% is. (Prijs is inmiddels dus alweer 4.5% gezakt grrr)
Transacties in de chain sinds gisteren 18:00 die nog steeds unconfirmed zijn
[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 09-02-2021 12:01 ]
            wat vinden jullie van coinmerce.
zie dat de prijs wat gunstiger zijn .
dan litebit
dan litebit
Volgens mij bounced hij nu weer hoger dan waar je verkocht hebt?Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:53:
Plukje verkocht.. hopelijk op de low.. Meestal weet ik die goed te vinden dus doe er je voordeel mee! Heb er al een doel voor dus is goed besteed.
$ alias cd='rm -rf'
Nog nooit van gehoord, wil je een goede prijs? Gewoon Binance nemen. Wil je makkelijk, snel en betrouwbaar kies Coinbase. Kijk uit met vage exchanges.Humpo1978 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:01:
dan litebit
Zero.
Gelukkig wel!dogtagz schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Volgens mij bounced hij nu weer hoger dan waar je verkocht hebt?
Dat is mijn truuk, ik laat de whales denken dat ik uitstap, maar eigenlijk verkoop ik maar een plukje (heb enkel mijn btc afgerond op een mooi getal) en pak ze op die manier terug!
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 09-02-2021 12:04 ]
Zero.
is een nederlands bedrijf .Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Nog nooit van gehoord, wil je een goede prijs? Gewoon Binance nemen. Wil je makkelijk, snel en betrouwbaar kies Coinbase. Kijk uit met vage exchanges.
kwam er via Muntprijs.nl op. is een site die de huidig in een verkoop prijs per munt bijhoud en zo kan je aanbieders vergelijk.
Bensimpel
Positieve meneer
Kies coinbase Pro (GDAX). Coinbase zelf heeft belachelijke fees.Pelox schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:02:
[...]
Nog nooit van gehoord, wil je een goede prijs? Gewoon Binance nemen. Wil je makkelijk, snel en betrouwbaar kies Coinbase. Kijk uit met vage exchanges.
😆 - Denk ook eens om ;)
Oh oke.. nou zegt mij helemaal niks in ieder geval. Doe wel even goed onderzoek voor je er iets koop.Humpo1978 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:05:
[...]
is een nederlands bedrijf .
kwam er via Muntprijs.nl op. is een site die de huidig in een verkoop prijs per munt bijhoud en zo kan je aanbieders vergelijk.
Zero.
            Niemand hier die bij onze Nederlandse partijen koopt zoals bitonic.nl of BTCdirect? Qua prijs liggen ze iets hoger, maar fee zit inbegrepen.

koop/ verkoop al sinds 2013 bij bitonic. Vroeger ook bij happycoins. Laatste 6 maanden af en toe ook via ideal op binance.Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:12:
Niemand hier die bij onze Nederlandse partijen koopt zoals bitonic.nl of BTCdirect? Qua prijs liggen ze iets hoger, maar fee zit inbegrepen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Eerder hier ook al genoemd:dehardstyler schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:02:
[...]
Hier nog zo een. Ik heb niks geleerd van 2017. Maar goed, als ik zomenteen VET verkoop, dan heb ik letterlijk al mijn coins, behalve NLG nog met winst kunnen verkopen die ik hold sinds zomer 2017.![]()
Dus dat is denk ik waarom ik er niet van leer, ik heb alles nog met winst kunnen verkopen.
Wat voor alts moet ik aan denken voor die LT potentie?
- DOT als broer/zus voor ETH. Groeit redelijk.
- LINK curator voor informatie in/op de blockchain. Blijft erg achter helaas.
- NEXO heb ik al vanaf 2017 en houd ik omdat ik dan Platinum-lid ben/blijf.
- BNB voor de paar trades die ik doe.
- daarnaast nog wat restjes uit airdrops (zoals PHB en SNX)
NB of DOT en LINK doen wat ze beloven, geen idee... maar het product spreekt me erg aan en heeft potentie, vandaar de investering.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
BTC kan idd wel dalen, maar die verschrompelt niet tot niks na één grote piek.emot schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:07:
[...]
Hoezo kan dat met BTC niet dan? Die is toen toch ook van 18k terug gevallen naar 4k?
En wat betreft de alts die volgens jou potentie hebben, die mag je best delen
Alts zie boven.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
In het verleden wel gedaan. Allebei prima hoor, maar direct bij exchange is sneller (in ieder geval met iDEAL) en eenvoudiger.Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:12:
Nog nooit van gehoord maar zoek eens op Google. Volgens mij komt er redelijk snel naar voren dat ze niet zo transparant zijn in de fees. Wees verstandig en kies voor de bekende jongens, die zijn wel duidelijk. Er gaan nog veel meer van dit soort kleine exchanges komen. De grotere jongens hebben hun bestaansrecht al bewezen.Humpo1978 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:01:
dan litebit
'vroeger' wel eens gekocht en verkocht bij Bitonic. Zeer betrouwbare partij maar wel héul erg duur. Ik koop/verkoop liever op de bekende exchanges.Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:12:
Ik soms welRaaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:12:
Gun ze de fee wel omdat ze ook qua wet en regelgeving actief zijn en de juiste belangen hebben richting bijvoorbeeld DNB. Als je af en toe een plukje koopt gaat het slechts om een euro of twee, en met de huidige koersstijgingen is dat natuurlijk totaal geen waardevol onderdeel van je aankoop.
Verkopen is wel duur, mede omdat je dan zelf de miners fee moet includen die ook nog eens best aanzienlijk is. Maar ja, je hebt wel snel je euro's op je rekening binnen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wel begonnen zo. Tegenwoordig koop ik direct via bitvavo/binance via ideal.Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:12:
Dus je gelooft niet eens in je eigen voorspelling van BTC 125K eind van de maandWhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:58:
[...]
In navolging op jou toch maar eens het eea in euro's omgezet conform plan om de oorspronkelijke inleg er uit te halen. Gelijk een mooie gelegenheid om wat shitcoins te ruimen en overzicht aan te brengen.
Dit weliswaar op een "dipje" van BTC (waar hebben we het tegenwoordig toch over), maar op de ATH van ETH. Het omzetten naar EUR had ik volgens het plan al veel eerder moeten doen, dus stiekem nog een beetje geprofiteerd van de allerlaatste stijgingen
![]()
55% van de inleg is er nu uitgehaald.
Schande om dan anderen hier wel in mee te slepen
Yep eerst Litebit. Daarna Bitonic en laatst Bitcoinmeester. Sinds hij over de ath van 2017 heen is koop ik niet meer.Raaafie schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:12:
Hoe heb je het naar je bankrekening gekregen?WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:58:
[...]
In navolging op jou toch maar eens het eea in euro's omgezet conform plan om de oorspronkelijke inleg er uit te halen. Gelijk een mooie gelegenheid om wat shitcoins te ruimen en overzicht aan te brengen.
Dit weliswaar op een "dipje" van BTC (waar hebben we het tegenwoordig toch over), maar op de ATH van ETH. Het omzetten naar EUR had ik volgens het plan al veel eerder moeten doen, dus stiekem nog een beetje geprofiteerd van de allerlaatste stijgingen
![]()
55% van de inleg is er nu uitgehaald.
Enige die ik dan telkens 'wegfilter' is REEF omdat ik die hier wel vaker voorbij hoor komen als laten we zeggen enigzins respectabele alt. In tegenstelling tot die voetbal coins etc. Misschien iets wat je ook nog wilt overwegen voor je de select all knop ramt (geen kennis van REEF verder, ik bedoel meer let op er zitten échte shitcoins tussen van 10sats en ietsje grotere).PWM schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:18:
Wat een feest. Zie net voor het eerst pas de "Convert to BND" optie. Kon ik zo in 1x 25 valuta's met nauwelijks waarde omzetten naar BNB. Die allemaal zo'n lage waarde dat ik ze niet meer kon verkopen.
Ruimt lekker op.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
            Ik zit daar ook, omdat Bitvavo, maar heel weinig coins heeft. De fees vind ik vrij hoog, hoger nog dan Bitvavo. Op een bedrag van 250 euro betaalde ik meer dan 3 euro fees. Belachelijk gewoon. Site is wel gebruiksvriendelijk en fijn, maar denk dat ik toch ga overstappen naar Binance. Coinmerce en Bitvavo staan wel onder Dnb. Hoe zit dat met Binance?
            Humpo1978 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:01:
dan litebit
Pas op: Coinmerce en Bitvavo bieden geen bankgarantie (depositogarantiestelsel) als je dat bedoelt.MatsuMatsu85 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:31:
Ik zit daar ook, omdat Bitvavo, maar heel weinig coins heeft. De fees vind ik vrij hoog, hoger nog dan Bitvavo. Op een bedrag van 250 euro betaalde ik meer dan 3 euro fees. Belachelijk gewoon. Site is wel gebruiksvriendelijk en fijn, maar denk dat ik toch ga overstappen naar Binance. Coinmerce en Bitvavo staan wel onder Dnb. Hoe zit dat met Binance?
[...]
Net zoveel risico als Binance, wellicht zelfs meer omdat het kleinere spelers zijn met veel minder liquiditeit.
Sla die spelers over en begin bij Coinbase of Binance is mijn advies. Ik zou er beter door slapen in ieder geval
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 09-02-2021 12:37 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
            Keer geen klagen 😁
Werd vanmorgen wakker nadat ik gisteren nog even inj en reef had ingeslagen en met een goeie 20% winst wakker werd 🥳
Blijft ook redelijk stabiel nu 😅
            Werd vanmorgen wakker nadat ik gisteren nog even inj en reef had ingeslagen en met een goeie 20% winst wakker werd 🥳
Blijft ook redelijk stabiel nu 😅
            Ja weet ook niet precies hoeveel waarde je kan hechten aan die Dnb listing en hoeveel meer zekerheid dat geeft... Dus eens met je punt.
            Mooooody schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:36:
[...]
Pas op: Coinmerce en Bitvavo bieden geen bankgarantie (depositogarantiestelsel) als je dat bedoelt.
Net zoveel risico als Binance, wellicht zelfs meer omdat het kleinere spelers zijn met veel minder liquiditeit.
Sla die spelers over en begin bij Coinbase of Binance is mijn advies.
Ze hadden je ook gewoon in nano moeten laten betalen. Da's zonder feesMatsuMatsu85 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:31:
Ik zit daar ook, omdat Bitvavo, maar heel weinig coins heeft. De fees vind ik vrij hoog, hoger nog dan Bitvavo. Op een bedrag van 250 euro betaalde ik meer dan 3 euro fees. Belachelijk gewoon.
Hallo met Tim
Doe regelmatig zaken op Bitvavo, de withdrawal fee op BTC is lager dan Binance 0.0003 vs 0.0005.MatsuMatsu85 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:38:
Ja weet ook niet precies hoeveel waarde je kan hechten aan die Dnb listing en hoeveel meer zekerheid dat geeft... Dus eens met je punt.
[...]
Aankoop van bv 500 euro kost je +/- 1.25 euro verkoop idem, dus wat heet duur....
Oh ja dan ook nog instant SEPA Gratis, en binnen 3 minuten geld van en op Bankreknr...
Ps ben ook tevreden Binance gebruiker sinds ettelijke jaren....
[ Voor 15% gewijzigd door BoulaMouzer op 09-02-2021 12:53 ]
            Welke desktop (Win10) apps gebruiken jullie i.c.m. Binance?
Na de Binance load problemen gisteren ben ik alternatieven aan het overwegen voor de website. De mobile app leek gisteren beter te werken dan de website, dus het lijkt me dat je via API's meer kans hebt op een geslaagde request.
Is die Binance desktop app wat? Heeft die ook een X charts scherm?
Of zijn er betere alternatieven?
            Na de Binance load problemen gisteren ben ik alternatieven aan het overwegen voor de website. De mobile app leek gisteren beter te werken dan de website, dus het lijkt me dat je via API's meer kans hebt op een geslaagde request.
Vanaf Kraken, why?MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:28:
[...]
Hoe heb je het naar je bankrekening gekregen?
            Nou ik heb geprobeerd om zelf een daytrade botje in elkaar te sleutelen in NodeJS met als doel meer BTC te verzamelen door te traden met andere coins.
Zojuist gekoppeld aan m'n Coinbase Pro account. Fingers crossed!
Je gaat 'm nu gewoon ff testen 'in productie'?Stephan11117 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:50:
Nou ik heb geprobeerd om zelf een daytrade botje in elkaar te sleutelen in NodeJS met als doel meer BTC te verzamelen door te traden met andere coins.
Kan je toch beter op de testnetten proberen, als je 't mij vraagt
is er een binance app die ik in windows kan runnen? nice!Slonzo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:49:
Welke desktop (Win10) apps gebruiken jullie i.c.m. Binance?
nu moet ik elke keer opnieuw inloggen via chrome..
had verder moeten kijken dan mn neus lang is..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zelf geprogrammeerd? Dan hoop ik dat je niet al teveel op je coinbase hebt staan. Niet dat je misschien niet kan programmeren, maar dit soort zelf gesleutelde botjes gaan nat op zaken die je nu nog niet overziet. Pas er dus goed mee op.Stephan11117 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:50:
Hij heeft hiervoor 2 dagen in de sandbox gedraaid. Lastigste om te tunen is vooral het time-window waarover je beslissingen neemt. Teveel trades maken wordt te duur qua fee waardoor je voordeel snel weg is.Slonzo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:53:
[...]
Je gaat 'm nu gewoon ff testen 'in productie'?
Kan je toch beter op de testnetten proberen, als je 't mij vraagt
            Zou het nu een goed moment zijn om ETH of ADA bij te kopen?

Daar zit natuurlijk ook weer wat in, zo blijft het natuurlijk speculeren,Daacuso schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:47:
[...]
Tja, maar veel "oude alts", dus ook Ada, zijn ondertussen technologisch gezien wel ingehaald door de nieuwe garde. Deze nieuwe alts hebben de laatste maanden doorgaans ook veel beter gepresteert dan de oude garde. Persoonlijk denk ik dat een hoop oude alts dan nooit meer hun oude ATH gaan halen.
Je zou kunnen zeggen dat het een wedstrijd wordt tussen “bewezen” technologie (deze staat nog in de kinderschoenen) en de nieuwste technologie (hangt nog in de baby sokjes).
Afhankelijk van hoeveel partners men binnensleept of weet binnen te slepen kan er van alles gebeuren.
Helaas heb ik mijn glazen bol tijdens de laatste verhuizing kapot laten vallen.
Het blijft een voorspelling natuurlijk, winst zeker stellen is nooit verkeerd.ybos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:24:
[...]
Dus je gelooft niet eens in je eigen voorspelling van BTC 125K eind van de maand
Schande om dan anderen hier wel in mee te slepen![]()
Later, als ik groot ben.... of eigenlijk als mijn crypto groot is, moet ik dat ook gaan doen.
Haha komt goed.MicroWhale schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:01:
[...]
Later, als ik groot ben.... of eigenlijk als mijn crypto groot is, moet ik dat ook gaan doen.
Heb eind 2017 ook eens een keer een flufje van de inleg eraf gehaald. Nu wel iets meer dan een flufje.
Maar eens bedenken wat ik met wat geld ga doen.
Misschien deels overstappen op stocks?WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Haha komt goed.
Heb eind 2017 ook eens een keer een flufje van de inleg eraf gehaald. Nu wel iets meer dan een flufje.
Of een mooie Panigale 2021.
Bensimpel
Positieve meneer
Je hebt de dip gemist in ieder gevaldavy_online schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:56:
Zou het nu een goed moment zijn om ETH of ADA bij te kopen?
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
Tesla aandelenWhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Haha komt goed.
😆 - Denk ook eens om ;)
Voor jou als Stukgaatie fan heb ik anders nog een mooie Hypermotard 1100 EVO in de aanbieding.WhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:03:
Toch een beetje een luxeprobleem als je wat leuks moet verzinnen om te doen met je magic internet money
            SGP gaat ook lekker. Los van de stijging tijdens launch dan. Gisteren een fluitje gekocht op 1.6$ en is nu 2.1$

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Haha nah thanks.Slonzo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Voor jou als Stukgaatie fan heb ik anders nog een mooie Hypermotard 1100 EVO in de aanbieding.
Toch een beetje een luxeprobleem als je wat leuks moet verzinnen om te doen met je magic internet money
Stiekem is het geld al gealloceerd hoor. Gaat gewoon in indexfondsen om op die manier op de lange termijn wat te renderen.
Maar het fantaseren er over is een beetje de beloning voor het geduld van al die jaren Hodl'en.
Paar saaie ETF's inWhySoSerious schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:03:
[...]
(edit): Die eerste zin had ik al staan voordat ik je vorige bericht had gezien
[ Voor 7% gewijzigd door hsst op 09-02-2021 13:24 ]
Sadly, Tesla will never buy $ETH because it runs on gas.
— lewi (@lewifree) 8 februari 2021
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Die is er inderdaad. Helaas (voor mij in ieder geval), geen futures in die app. Dus zit vooralsnog hoofdzakelijk ingelogd via website.Khaelos schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:53:
[...]
is er een binance app die ik in windows kan runnen? nice!
nu moet ik elke keer opnieuw inloggen via chrome..
had verder moeten kijken dan mn neus lang is..
            Eindelijk 50% van mijn VET kunnen verkopen voor een redelijke winst. Denk dat ik het niet snel meer zal kopen. (Ging in euro's maar om een heel klein bedragje hoor, maar in VET leek het best veul)

[ Voor 28% gewijzigd door veertje op 09-02-2021 13:23 ]
Ik hou mijn VET stevig vast,,,,zie geen reden waarom het net zo hard weer gaat dalen. VET is pas net begonnen.veertje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:22:
Eindelijk 50% van mijn VET kunnen verkopen voor een redelijke winst. Denk dat ik het niet snel meer zal kopen. (Ging in euro's maar om een heel klein bedragje hoor, maar in VET leek het best veul)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik hodl ook. Go VET! Minstens nog 10 keer over kop!zwembroek schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:26:
Ik hou mijn VET stevig vast,,,,zie geen reden waarom het net zo hard weer gaat dalen. VET is pas net begonnen.
(zodat ik die waardeloze zooi eindelijk break-even kan verkopen)
            ik zit sinds gister redelijk diep in ADA.. sinds vandaag ineens sideways.. HODL dan maar 

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
SFP bedoel je?Xanderk89 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:12:
SGP gaat ook lekker. Los van de stijging tijdens launch dan. Gisteren een fluitje gekocht op 1.6$ en is nu 2.1$
            BTC head and shoulders in de maak?

[ Voor 22% gewijzigd door BeatrixKiddo op 09-02-2021 13:35 ]
            dure grap coinbase pro fees sinds nov tot nu kost me xxx EUR  

klopt. Maar vraag me af of die wat gaat doen. Ik houd iig scherp de neckline in de gatenBeatrixKiddo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:34:
BTC head and shoulders.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Welkom bij weer een nieuwe aflevering van TA'en op Tweakers.BeatrixKiddo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:34:
BTC head and shoulders.
Vandaag: na een stijging van 20% in 1 dag wordt bij de eerste beste rode candle gewaarschuwd voor een H&S. Op aanraden van het RIVM kunt u nu het beste uw wallet niet meer aanraken en er 10 dagen geen contact meer mee hebben. Alleen samen krijgen we ongewilde besmettingen van het Fud-syndroom en zwakke handen onder controle.
u spreekt met een HODLer overigens.Victor Belli schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Welkom bij weer een nieuwe aflevering van TA'en op Tweakers.
Vandaag: na een stijging van 20% in 1 dag wordt bij de eerste beste rode candle gewaarschuwd voor een H&S. Op aanraden van het RIVM kunt u nu het beste uw wallet niet meer aanraken en er 10 dagen geen contact meer mee hebben. Alleen samen krijgen we ongewilde besmettingen van het Fud-syndroom en zwakke handen onder controle.
Verwijderd
            Goeiemorgen allemaal,
Net wakker na de nachtdienst, ik zie dat de koers de 48k gehaald heeft maar lees ook dat er veel mensen beginnen met het nemen van serieuze winst.
Gefeliciteerd met de dikke gains allemaal!
Laat me deze nog even posten om de 48k te vieren:
:strip_exif()/f/image/qkdbiRVb5mjBl3zroJxG7qnS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor de 48k al vaker in de wandelgangen als potentiële top, de 50k wordt een zware dobber om te breken.
Maar we zien het wel, ik hodl nog even door, heb het geld toch niet nodig eerst. Ik zou nu van de winst de achtertuin kunnen voorzien van nieuwe tegels en zonnepanelen kunnen laten aanleggen, maar die plannen waren er sowieso al dus daar was al geld voor gereserveerd.
Het ziet er naar uit dat we dit jaar ook niet op vakantie gaan, misschien een weekje in de caravan bij m'n zusje op de boerderij als corona het toelaat.
Dus fuck it. Ik hodl die Bitcoin de moeder.
Mocht dit het zijn geweest dan was het toch een prachtige rit. Mochten we nog verder klimmen dan zien we wel waar het schip strand.
En dan te bedenken dat de meeste nocoiners geen idee hebben wat er momenteel speelt. Dit wereldje is bizar.
Ik heb vrienden zien instappen die voorheen nooit toekomst zagen in Bitcoin. En mijn zwager x3 zien cashen met een week later alweer enige spijt. Machtig.
Mensen die niet meer kunnen slapen van de stress, mensen die deels uitstappen om hun leven te kunnen herpakken... Het topic wat overspoeld wordt door mensen die op 44k beginnen met crypto...
Met andere woorden: het gaat allemaal nergens over maar ergens heeft die crypto een plekje weten te veroveren in mijn hart. Dit had ik voor geen Bitcoin willen missen. Ik weet niet of ik ooit alles zal verkopen, misschien zet ik nog eens een plukje Bitcoin op de trezor voor in het fotoalbum, om later in het verzorgingstehuis bij weg te mijmeren...
Op naar de maan of de hellgates gasten.
            Net wakker na de nachtdienst, ik zie dat de koers de 48k gehaald heeft maar lees ook dat er veel mensen beginnen met het nemen van serieuze winst.
:strip_exif()/f/image/qkdbiRVb5mjBl3zroJxG7qnS.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor de 48k al vaker in de wandelgangen als potentiële top, de 50k wordt een zware dobber om te breken.
Maar we zien het wel, ik hodl nog even door, heb het geld toch niet nodig eerst. Ik zou nu van de winst de achtertuin kunnen voorzien van nieuwe tegels en zonnepanelen kunnen laten aanleggen, maar die plannen waren er sowieso al dus daar was al geld voor gereserveerd.
Het ziet er naar uit dat we dit jaar ook niet op vakantie gaan, misschien een weekje in de caravan bij m'n zusje op de boerderij als corona het toelaat.
Mocht dit het zijn geweest dan was het toch een prachtige rit. Mochten we nog verder klimmen dan zien we wel waar het schip strand.
En dan te bedenken dat de meeste nocoiners geen idee hebben wat er momenteel speelt. Dit wereldje is bizar.
Ik heb vrienden zien instappen die voorheen nooit toekomst zagen in Bitcoin. En mijn zwager x3 zien cashen met een week later alweer enige spijt. Machtig.
Mensen die niet meer kunnen slapen van de stress, mensen die deels uitstappen om hun leven te kunnen herpakken... Het topic wat overspoeld wordt door mensen die op 44k beginnen met crypto...
Met andere woorden: het gaat allemaal nergens over maar ergens heeft die crypto een plekje weten te veroveren in mijn hart. Dit had ik voor geen Bitcoin willen missen. Ik weet niet of ik ooit alles zal verkopen, misschien zet ik nog eens een plukje Bitcoin op de trezor voor in het fotoalbum, om later in het verzorgingstehuis bij weg te mijmeren...
In dat geval bent u immuun en hoeft u zich geen zorgen te maken voor uw eigen gezondheid. Let wel dat u nog steeds drager kunt zijn van FUD en hierdoor onbewust nog steeds een rol kunt spelen in het verspreiden hiervan. We hebben er allemaal belang bij om de zwakkeren in dit topic te beschermen.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik moet zelf leren om geduld te hebben, gisteren te vroeg uitgestapt, nu maar gewoon HODL aanhouden en niks aanraken.Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:42:
Goeiemorgen allemaal,
[Afbeelding]
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
Het enige wat je moet, is doen waar je je goed bij voelt.Bensimpel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Ik moet zelf leren om geduld te hebben, gisteren te vroeg uitgestapt, nu maar gewoon HODL aanhouden en niks aanraken.
Het spaargeld van mn kinderen in ADAVerwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:45:
[...]
Het enige wat je moet, is doen waar je je goed bij voelt.

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()
                        Let op:

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
 - Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
 - Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
 - Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
 - Geen links met referral, of vragen om invites.
 - Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
 - Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
 - Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!