Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.277 views

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11 17:36

Chaes

#HODL

Delta app werkt niet meer hier

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y0JfQ99PNON-GVaYH86SevIx11s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KGoX4RQr0e58hu1T7ahlF0N2.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo ik zit weer 100% in fiat een dagje zonder voedselpakket voor Sluxie

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:04:
[...]

Ja dat wist ik niet eens dacht dat het een hardcap was :F

DOGE wordt de nieuwe XRP dat is wel zeker ja, en veel van de coins die nu in de top 25 staan worden de TRX, XVG coins
ja had ik die doge maar gehodl. had er 15000 verkocht op 28 januari voor 140 euro ;w

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Arg... Het is wat met die stables. Heb zojuist een fluffje USDT teruggevonden en naar Binance gestuurd, die wil ik eigenlijk omzetten in BUSD om te staken maar wat is daar nou een handige manier voor? Of ik kijk er overheen maar er is geen BUSD/USDT paar. :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:40
Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:11:
Arg... Het is wat met die stables. Heb zojuist een fluffje USDT teruggevonden en naar Binance gestuurd, die wil ik eigenlijk omzetten in BUSD om te staken maar wat is daar nou een handige manier voor? Of ik kijk er overheen maar er is geen BUSD/USDT paar. :?
Via de convert functie van Binance ( https://www.binance.com/en/convert ) misschien?

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 19:56
Ik had eigenlijk gehoopt dat BTC weer terug naar aarde kwam nu ik een behoorlijk deel heb verkocht.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11 17:23
No Comment.!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkM59B_3qKnGfoC4PbVAXVcrb4g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hBgRHQFGEaitYpeJvxfLzxhx.jpg?f=user_large

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:33
Ray_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:13:
Ik had eigenlijk gehoopt dat BTC weer terug naar aarde kwam nu ik een behoorlijk deel heb verkocht.
ik heb precies nog 0 BTC.. alle sell orders gehit in 1 keer, heb wel wat buiy orders staan maar niet op deze belachelijke prijzen :X

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:11
Iemand bij wie de Delta app nog werkt ? Crasht hier constant, niet meer op te starten infeite

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
FOMO slaat toe zie ik hier. Heel goed! :+

• Crypts
McPoowl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:12:
[...]

Via de convert functie van Binance ( https://www.binance.com/en/convert ) misschien?
Thanks! Weer wat geleerd, wist niet eens dat het zo kon. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11 17:36

Chaes

#HODL

Rebbelx schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:14:
Iemand bij wie de Delta app nog werkt ? Crasht hier constant, niet meer op te starten infeite
Chaes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:07:

Delta app werkt niet meer hier
Wat een lijers zeg. Niet m'n nieuwe portfolio ATH kunnen zien net.

[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 08-02-2021 17:18 ]

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Argh, zat net op Binance te kijken naar de optie BTC convert naar EUR (dus niet trade).

Druk ik per ongeluk snel achter elkaar op trade, met als gevolg: uitgestapt naar EUR via de convert optie |:(

Nu maar ff wachten tot een moment om weer in te stappen :/

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

nemesis2212 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:06:
[...]

je moet elon wel taggen he anders ziet ie het niet :P
Hij staat getagd in de foto als het goed is...

Ik ben 200% twitter noob :')

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eNw61u9-O17XRGXqHOU2Nxfy9II=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SmDI6xtv2Odpi3cGqArgPeL.jpg?f=fotoalbum_large

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 12:24
Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:37:
[...]

Waar koop je de Dogecoin?
Welke verkopers zijn niet te duur en betrouwbaar?
No offence, maar als je dit soort vragen stelt dan moet je misschien niet aan doge beginnen.

• JT
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Ik ga er denk ik ook uit met btc...koers even goed volgen en anders s/l. Twijfel alleen nog over de hoogte daarvan .

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 16:02
Iemand een idee waarom ADA ook zo gestegen is?

Mogelijk ook een pump and dump actie? Of andere goed onderbouwde redenen?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Crypts
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:19:
[...]

No offence, maar als je dit soort vragen stelt dan moet je misschien niet aan doge beginnen.
Of de OP lezen. :+

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
jdiezrequejo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:19:

Zo’n beetje alle coins pumpen op het moment. Niks van te zeggen eigenlijk,.

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-11 20:58
jdiezrequejo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:19:

ADA heeft de afgelopen maanden nieuwe dingen ontwikkeld en nieuws. P&D actie zou prijs weer zakken (ADA HODLER) ;)

V-Strom 650

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

@Specy schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:54:
Intussen lukt BTC verkopen vrijwel niet. Ik verkoop altijd via Coinbase, maar bij Binance is withdrawal disabled en vanaf Bittrex en KuCoin komen ze maar niet binnen.
Rebbelx schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:56:
[...]

Dit blijft toch een dikke faal infeite....Je zou als gebruiker ten alle tijde moeten kunnen kopen maar vooral verkopen.
Weet niet wat je precies bedoelt met 'verkopen' maar....

BTC verkopen naar euro's werkt gewoon. Euro's naar je bankrekening pushen werkt ook gewoon...

BTC withdrawen naar een andere wallet werkt ook gewoon.....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:33
1 tweet en btc stijgt als een malle. Hopelijk weer snel naar de aarde terug.

• gijsvogel
Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:08:
Zo ik zit weer 100% in fiat een dagje zonder voedselpakket voor Sluxie
Nog een paar sells waar tegenaan gepingeld wordt, dan ben ik ook weer van alles af.
Heb nu nog ongeveer 20% ADA en 20%XDG die ik op zich ook wel even zou willen holden nog.
Lekker verdienen op dit soort dagen (y)

[ Voor 12% gewijzigd door gijsvogel op 08-02-2021 17:26 ]

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-10 11:42

SpX

AMARONE schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:23:
Geen tweet dit keer, maar een offciele verklaring waaruit blijkt dat Tesla 1.5 miljard in BTC heeft gestopt en tevens BTC betalingen accepteert.

De gedachtegang dat meerdere grote bedrijven met een overvloed aan liquide middelen volgen lijkt me niet onrealistisch

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dit was geen tweet he, dit was officiele SEC shit en Tesla die Bitcoin als cash reserve gaat aanhouden en in de toekomst aankopen gaat accepteren in Bitcoin - en daarna niet alles direct in cash omzetten, maar hodlen.

Maar dat er mogelijk een Bart in de making is ga ik niet tegenspreken natuurlijk, daarvoor is de stijging gewoon erg snel en hoog geweest.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:24:
[...]

Nog een paar sells waar tegenaan gepingeld wordt, dan ben ik ook weer van alles af.
Lekker verdienen op dit soort dagen (y)
Ben je dan niet bang dat de stijging doorzet? En hoe bepaal je je instapmomenten dan weer?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Er zit hier meer achter dan ‘1 tweet’ 🤘 Dit gaat nog wel even door de komende uren/dagen vermoed ik..

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:17:
Even terugkomend over een Tesla kopen met Bitcoin. Zou toch supervet zijn als dit een vaste Bitcoin prijs zou worden. Nu heb je een vaste dollar/euro prijs en flucureert de Bitcoin prijs wanneer je deze gebruikt voor een aankoop. Zou mooi zijn als je straks voor bij wijze van spreken voor 2 BTC een Tesla koopt.....en wil je dollars gebruiken, dan is dat de waarde van 2 BTC.....

Snappen jullie hem?
Die matched volgens mij prima met het eerste gedeelte van mijn signature, de vraag is dus wat je base currency is.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• gijsvogel
Jedi_Pimp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Ben je dan niet bang dat de stijging doorzet? En hoe bepaal je je instapmomenten dan weer?
That's part of the game.
De kans dat je winsten verdampen is natuurlijk net zo groot.
Instapmoment is gewoon buy the dip en sell high, zoalng dat goed gaat kijkt iedereen blij, maar het kan verkeren.

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

SpX schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Geen tweet dit keer, maar een offciele verklaring waaruit blijkt dat Tesla 1.5 miljard in BTC heeft gestopt en tevens BTC betalingen accepteert.

De gedachtegang dat meerdere grote bedrijven met een overvloed aan liquide middelen volgen lijkt me niet onrealistisch
Just to be on the same page; ze accepteren het nog niet, geven aan dat ze het in de toekomst wellicht gaan doen.

https://www.sec.gov/ix?do...599/tsla-10k_20201231.htm

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:21:
Normaal 50 GB per seconde nu een veelvoud.
Waar zie je dat? Is er een traffic/stats page voor Binance?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
Mijn excuus, niks persoonlijks

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• gijsvogel
@Verwijderd
Je bent dan misschien wel een 200% twitternoob, maar je followers gaan wel met 600% up d:)b

• Source90
  • Laatst online: 22:24
Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:56:
Is er iemand die wat licht kan schijnen op TRC? Een coin die toch al sinds 2012 mee doet, maar waar ik bar-weinig informatie over kan vinden.

Behoorlijk stabiel en na de pump/dump is het huilen met de pet op.

[Afbeelding]
Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic

Ook echt de enige post over TRC/Terracoin zie ik nu 8)7 :Y)

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Sold @ 44248.
Nu even de dip afwachten. en dan weer inkopen.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:16
Ducksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:30:
[...]

Just to be on the same page; ze accepteren het nog niet, geven aan dat ze het in de toekomst wellicht gaan doen.

https://www.sec.gov/ix?do...599/tsla-10k_20201231.htm
ze hebben het dus wel gekocht als je goed leest. Er staat dat ze wellicht ook andere crypto's of goud etc gaan kopen in de toekomst:

In January 2021, we updated our investment policy to provide us with more flexibility to further diversify and maximize returns on our cash that is not required to maintain adequate operating liquidity. As part of the policy, which was duly approved by the Audit Committee of our Board of Directors, we may invest a portion of such cash in certain alternative reserve assets including digital assets, gold bullion, gold exchange-traded funds and other assets as specified in the future. Thereafter, we invested an aggregate $1.50 billion in bitcoin under this policy and may acquire and hold digital assets from time to time or long-term. Moreover, we expect to begin accepting bitcoin as a form of payment for our products in the near future, subject to applicable laws and initially on a limited basis, which we may or may not liquidate upon receipt.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Crypts
Laatste commit op Github is bijna een jaar geleden, lijkt me dus redelijk dood. ;)

• Ducksy88

Ducksy88

Richh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Maar dat er mogelijk een Bart in de making is ga ik niet tegenspreken natuurlijk, daarvoor is de stijging gewoon erg snel en hoog geweest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEYazEGyJMxjZi9KFswLnS-RhPM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A6BJqmH24xQq2xjYnougGMSB.png?f=fotoalbum_large

Time will tell!

• Source90
Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:37:
[...]

Laatste commit op Github is bijna een jaar geleden, lijkt me dus redelijk dood. ;)
Zag het ja.
Laatste pump was echter 4 maanden geleden in november (0,06 -> 0,12+). Wellicht laatste stuiptrekking.
Verbaasde mij meer dat er niets in dit gehele topic over genoemd is, ondanks dat TRC al sinds 2012 meedraait.

[ Voor 14% gewijzigd door Source90 op 08-02-2021 17:40 ]

• Ducksy88

Ducksy88

anti elppa schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:37:
[...]

ze hebben het dus wel gekocht als je goed leest. Er staat dat ze wellicht ook andere crypto's of goud etc gaan kopen in de toekomst:

In January 2021, we updated our investment policy to provide us with more flexibility to further diversify and maximize returns on our cash that is not required to maintain adequate operating liquidity. As part of the policy, which was duly approved by the Audit Committee of our Board of Directors, we may invest a portion of such cash in certain alternative reserve assets including digital assets, gold bullion, gold exchange-traded funds and other assets as specified in the future. Thereafter, we invested an aggregate $1.50 billion in bitcoin under this policy and may acquire and hold digital assets from time to time or long-term. Moreover, we expect to begin accepting bitcoin as a form of payment for our products in the near future, subject to applicable laws and initially on a limited basis, which we may or may not liquidate upon receipt.
Je begrijpt me verkeerd. Ik weet dat ze al gekocht hebben. De tekst waarin je mij quote zeg ik dat ze crypto nog niet accepteren als betaalmiddel voor autos

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:16
Ducksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:41:
[...]

Je begrijpt me verkeerd. Ik weet dat ze al gekocht hebben. De tekst waarin je mij quote zeg ik dat ze crypto nog niet accepteren als betaalmiddel voor autos
ah zo, ja nee klopt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Crypts
Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:40:
[...]

Zag het ja.
Laatste pump was echter 4 maanden geleden in november (0,06 -> 0,12+). Wellicht laatste stuiptrekking.
Verbaasde mij meer dat er niets in dit gehele topic over genoemd is, ondanks dat TRC al sinds 2012 meedraait.
Ach een doge wordt ook gepumpt terwijl er geen officieel team (meer) is, zegt dus weinig. ;)

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-11 18:26

jvp

Binance Card vraagnummer #2373: Zijn er meerdere hier waarbij een betaling niet lukt? Het is mij nog maar 1x gelukt een succesvolle betaling te doen voor een abonnement en inmiddels wordt zelfs deze geweigerd. Een betaling via welke webshop dat ook (NL) wordt standaard geweigerd. Het lijkt erop dat de kaart steeds meer ondersteuning krijgt (voor zover die er al was)

• Crypts
jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:47:
Binance Card vraagnummer #2373: Zijn er meerdere hier waarbij een betaling niet lukt? Het is mij nog maar 1x gelukt een succesvolle betaling te doen voor een abonnement en inmiddels wordt zelfs deze geweigerd. Een betaling via welke webshop dat ook (NL) wordt standaard geweigerd. Het lijkt erop dat de kaart steeds meer ondersteuning krijgt (voor zover die er al was)
Probeer het eens met Curve er tussen, maakt soms net dat verschil. Curve is mastercard en je kunt meteen na het toevoegen en verifiëren je kaart gebruiken. :)

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Vanwaar je interesse in Terracoin?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:47:
vandaag mijn eerste weigering gehad.. om het 1 sec later bij het zelfde tankstation wel te doen..
online bij bol en cool geen probleem. klm en transavia ook geen probleem.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Source90
DW23 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:54:
[...]

Vanwaar je interesse in Terracoin?
Kwam nog een lading van die dingen tegen in een verdwaalde wallet :-)

Meestal is er wel iets op Twitter of Reddit te lezen over een pump. Kon echter niets vinden over de verdubbeling in november en nu is het mogelijk helemaal doodgebloed.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-11 23:51
Zou Musk nog Doge kunnen gaan inzetten als betaalmiddel binnen Tesla of is dat echt niet technisch te doen met die coin? Staat bekend als meme coin, maar 't functioneert wel ook toch?

• gijsvogel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGJMnfStODjPArzdzrcQsyq65No=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ST0elV2Ncak5lRbwuxnpe95y.gif?f=user_large
Nice, even de helft verkocht, op naar de rest :9

• JT

JT

VETAK y0

Ik vind het best knap dat mijn s/l de bodem van het minidipje lijkt te zijn :')

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:58:
[Afbeelding]
En op dat moment een dikke rode kaars... jouw schuld dus :9

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Stokstaart
  • Laatst online: 09:30
JT schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:58:
Ik vind het best knap dat mijn s/l de bodem van het minidipje lijkt te zijn :')
Geen zorgen, leer je vanzelf af :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• jvp

jvp

jack zomer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:55:
[...]

vandaag mijn eerste weigering gehad.. om het 1 sec later bij het zelfde tankstation wel te doen..
online bij bol en cool geen probleem. klm en transavia ook geen probleem.
Heb alles opnieuw ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Ik moet zeggen dat ik nog niet enthousiast ben over de Binance kaart. :-(

• Ducksy88

Ducksy88

Hertog_Martin schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:57:
Zou Musk nog Doge kunnen gaan inzetten als betaalmiddel binnen Tesla of is dat echt niet technisch te doen met die coin? Staat bekend als meme coin, maar 't functioneert wel ook toch?
Het is -gemaakt- als meme coin. Het is een grap, een letterlijk stukje gebakken lucht. Pump n Dump, get-rich-quick scheme voor hen die een pump inititeren en een boel tranen en verlies voor de rest. En Elon houdt wel van een gebbetje, die was knijter stoned afgelopen week en trapte wat lol.

Doge is much wow, much fun. Maar geen betaalmiddel voor teslas 8)7 8)7

Eerder vandaag las ik nieuwe users die naar Doge vroegen, ik wil hen vooral zeggen: DYOR (NIET op Reddit overigens) en wees echt bereid alles wat je in Doge steekt te zien verdampen. Heb je wel winst? Cash het uit en geniet er van. Het zal anders niet lang duren.
Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:37:
[...]Waar koop je de Dogecoin?
Welke verkopers zijn niet te duur en betrouwbaar?
Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:08:
Voor het eerst de stap gezet naar crypto.

Na dat ik een paar jaar gelden niet in durfte te stappen

nu maar voor de Doge gegaan.

zolang je het met geld doet wat je kan missen, is de gok wel waard denk ik

[ Voor 36% gewijzigd door Ducksy88 op 08-02-2021 18:03 ]

• JT

JT

VETAK y0

Stokstaart schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:59:
[...]

Geen zorgen, leer je vanzelf af :Y)
:D Doet ik iets op basis van MA, gaat het nog fout :P

Ecodan warmtepomp

• DW23
Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:57:
[...]
Kwam nog een lading van die dingen tegen in een verdwaalde wallet :-)

Meestal is er wel iets op Twitter of Reddit te lezen over een pump. Kon echter niets vinden over de verdubbeling in november en nu is het mogelijk helemaal doodgebloed.
Ja, volgens mij zijn alle kleine coins vatbaar die PnD groups, die gewoon elke coin afwerken. Op het eerste gezicht lijkt er weinig fundamenteels te zitten achter die piek. Althans, ik heb me er niet in verdiept, maar het project lijkt inderdaad vrij dood. Ik zou het lekker verkopen voor BTC (ongevraagd advies, maar ach <+:))

• Source90
DW23 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:01:
[...]

Ja, volgens mij zijn alle kleine coins vatbaar die PnD groups, die gewoon elke coin afwerken. Op het eerste gezicht lijkt er weinig fundamenteels te zitten achter die piek. Althans, ik heb me er niet in verdiept, maar het project lijkt inderdaad vrij dood. Ik zou het lekker verkopen voor BTC (ongevraagd advies, maar ach <+:))
Stond in hun eigen TRC Wallet die ik kennelijk op mijn telefoon had :') (zag ik pas voorbij komen bij overzetten naar nieuw model).

Stuk of 3.000, dan was die 0,12 € wel lekker geweest in november.. 8)7

In ieder geval een meevallertje dat de wallet nog online/werkend is.

Nu over gezet naar een exchange en gooi het wel te grabbel voor BTC zodra die wat lager staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Source90 op 08-02-2021 18:05 ]

• Crypts
jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:59:
[...]

Heb alles opnieuw ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Ik moet zeggen dat ik nog niet enthousiast ben over de Binance kaart. :-(
Mjah, toen ik nog daar zat fantastisch, ik kon er overal mee betalen. Nu ik weer terug ben in NL loop ik meteen tegen de zunigheid aan, dat is namelijk het probleem. Veel winkels accepteren CC's niet omdat het ze fees kost maar in het buitenland is betalen met CC doodnormaal. Ik kon daar echt alles ermee betalen tot aan energierekeningen, internet, huur etc. Hier moet ik het doen met online bestellingen en wat boodschappen. Ga zo even kijken of pinnen lukt en of ik daar ook cashback op krijg, dat zou eea wat verzachten. :+

• gijsvogel
Hoeveel stekels heeft Bart precies? B)

• DW23
Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:03:
[...]
Stond in hun eigen TRC Wallet die ik kennelijk op mijn telefoon had :') (zag ik pas voorbij komen bij overzetten naar nieuw model).

Stuk of 3.000, dan was die 0,12 € wel lekker geweest in november.. 8)7

In ieder geval een meevallertje dat die nog online/werkend is.

Nu over gezet naar een exchange en gooi het wel te grabbel voor BTC zodra die wat lager staat.
Ah nice, leuke bonus.

Ik hoop dat we niet volgende maand horen dat Tesla ook TRC accepteert, in dat geval krijg je een biertje voor misgelopen winsten ;)

• Glockner
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:05:
Hoeveel stekels heeft Bart precies? B)
Het lijkt er op dat we ze hebben gehad :F

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
En de speculatiemolen komt op gang...helaas premium artikel

https://www.cnbc.com/2021...buy-bitcoin-rbc-says.html

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Even de vorige ATH testen, support van maken en door naar de 48k!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Source90
DW23 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:05:
[...]

Ah nice, leuke bonus.

Ik hoop dat we niet volgende maand horen dat Tesla ook TRC accepteert, in dat geval krijg je een biertje voor misgelopen winsten ;)
Volgens mij had iemand mij daar ooit mee betaald voor een avondje in de kroeg hahaha :Y)
Iets van €20,- ... Dacht; ach waarom niet, weer een nieuwe coin erbij.
Nu iets van 50€ waard, nog steeds dikke prima. Al was die 360€ wel een mooie investering geweest.

Eerst maar zien of ik ze überhaupt kan slijten voor een duppie.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
SFP, zie die gaan +1200% 👊🏽

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2021 18:13 ]

nothing stops this train

• gijsvogel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CPIWB0qXN0E0EXF-UhpVwjx8-jY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rHNJradLEJYrX3I8GFud03g1.jpg?f=user_large

Btc maakt gewoon even een doge ipv een bart... (y)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:09:
Even de vorige ATH testen, support van maken en door naar de 48k!
Hoop het van harte, want die laffe koersdaling van een paar K steeds is ook maar vervelend.

Zat de laatste dagen vaker te denken wat te doen met het geld als ik nu zou uitstappen. Gelukkig geen woord bij daad gevoegd.

• Glockner
Elon Musk’s deeper foray into bitcoin helps legitimize its standing as a real currency and provides a real boost to investors, Allianz Chief Economic Advisor Mohamed El-Erian said Monday.

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Trouwens, wil je je ook miljardair voelen? Je kunt de valuta van je pf in de CMC app op Venezolaanse Bolivar zetten...andere apps ook waarschijnlijk.
En daarom: crypto!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:41:
Trouwens, wil je je ook miljardair voelen? Je kunt de valuta van je pf in de CMC app op Venezolaanse Bolivar zetten...andere apps ook waarschijnlijk.
En daarom: crypto!
Net naar USD geswitcht, gelijk 20% erbij!

Thanks Alie.

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik wil mijn eth en ada verkopen en later terug inkopen. Wat denken jullie?

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
davy_online schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:45:
Ik bied € 10!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Niet doen!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik kan mij niet inhouden lol.

Ik verkoop ze dan maar niet, bedankt

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Dat is wel een risico igg voor ADA.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88I0PZ6FtydWwypr23TjmazSfJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/htw9ltWRHLp9Qp88UxVb1Bwa.jpg?f=fotoalbum_large

Op basis van deze grafiek zie ik weinig reden tot verkoop. Neem daarbij het nieuws dat op 22 februari komt.. Ik verkoop nog niets in ieder geval.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-10 21:12

Swerfer

Hmm...

Als je flinke winst hebt, dan kan je het gerust verkopen. Mocht de koers daarna blijven stijgen kan je altijd verdiepen in eventueel andere coins. Het blijft een gok en nu weet je dat je winst hebt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• jvp

jvp

Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:04:
[...]

Mjah, toen ik nog daar zat fantastisch, ik kon er overal mee betalen. Nu ik weer terug ben in NL loop ik meteen tegen de zunigheid aan, dat is namelijk het probleem. Veel winkels accepteren CC's niet omdat het ze fees kost maar in het buitenland is betalen met CC doodnormaal. Ik kon daar echt alles ermee betalen tot aan energierekeningen, internet, huur etc. Hier moet ik het doen met online bestellingen en wat boodschappen. Ga zo even kijken of pinnen lukt en of ik daar ook cashback op krijg, dat zou eea wat verzachten. :+
Überhaupt is het gebruik van een creditcard in NL een dingetje... het maakt niet uit in welke vorm geloof ik. Blijkbaar accepteren ze hier alleen een CC die in NL of BE is uitgegeven. Zodra het verder de grens overgaat ontstaat er angst. Zouden we iets mee moeten doen... Zullen we een whitepaper schrijven voor een nieuwe CC uitgegeven in NL (binnen de Europese grenzen)!? :+ Ik denk dat we wel iets kunnen bedenken met crypto of zoiets. Blijkt een beste hype te zijn O-)

• Crypts
jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:52:
[...]

Überhaupt is het gebruik van een creditcard in NL een dingetje... het maakt niet uit in welke vorm geloof ik. Blijkbaar accepteren ze hier alleen een CC die in NL of BE is uitgegeven. Zodra het verder de grens overgaat ontstaat er angst. Zouden we iets mee moeten doen... Zullen we een whitepaper schrijven voor een nieuwe CC uitgegeven in NL (binnen de Europese grenzen)!? :+ Ik denk dat we wel iets kunnen bedenken met crypto of zoiets. Blijkt een beste hype te zijn O-)
Mjah op zich hebben we Visa, Mastercard, American Express en Amex, om er dan nog weer eentje bij te maken is ook wat overbodig denk ik. We zijn hier idd heel bekrompen in de acceptatie, jaren geleden kreeg ik ook de vraag van toeristen hier waarom niet? Tsja.... We benne zunig he? We hebben liever dat een klein deel van de klanten wegloopt dan dat we een duppie voor een transactie betalen. :/
Ik ben pas net terug dus ik moet nog tegen de meeste grenzen aanlopen... Ik ga dat eerst even uitvinden en kom er later wellicht op terug. Nu eerst pinnen om in de lokale super te kunnen betalen. |:(

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-11 18:19
Hoewel weinig toegevoegde waarde t.o.v. BTC denk ik dat LTC ook nog wel es wat moois kan gaan laten zien.
Puur en alleen omdát het nog weinig heeft laten zien.
Er zullen er vast meer zo gaan denken naarmate de andere assets verhoudingsgewijs aanzienlijk harder stijgen.
Beetje het elastiek-effect zeg maar.

Of dat effect van die auto die een fietser passeert, dat die kerel die op de fiets die auto inhaalt, en dat die auto een extra dot gas geeft, die fietser echter gewoon weer langszij komt, die auto nóg meer gas, maar die fietser gewoon weer langszij komt... Die bestuurder door het raam 'Hoe doe je dat!' Issie met z'n bretels aan de zijspiegel blijven haken.

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:06:
[...]

Mjah op zich hebben we Visa, Mastercard, American Express en Amex, om er dan nog weer eentje bij te maken is ook wat overbodig denk ik. We zijn hier idd heel bekrompen in de acceptatie, jaren geleden kreeg ik ook de vraag van toeristen hier waarom niet? Tsja.... We benne zunig he? We hebben liever dat een klein deel van de klanten wegloopt dan dat we een duppie voor een transactie betalen. :/
Ik ben pas net terug dus ik moet nog tegen de meeste grenzen aanlopen... Ik ga dat eerst even uitvinden en kom er later wellicht op terug. Nu eerst pinnen om in de lokale super te kunnen betalen. |:(
Nouja, de fees lopen echt wel op hoor, en we hebben hier ideal wat veel mensen goed genoeg vinden.
Vroeger kon je nog zeggen voor creditcard transacties x€ extra maar dat mag bijvoorbeeld niet meer
en men gaat voor de goedkoopste shop dus de dure betaalmethodes zouden verrekend moeten worden in d eprijs maar dat wil ook niemand

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kraken heeft een paar orders niet verwerkt, die wel ruimschoots geraakt hadden moeten worden. Ook kan ik nu niet inloggen. Echt belachelijk. Het is nu niet zo dat het om pepernoten gaat.

Binance was niet veel beter natuurlijk vanmiddag. Merk je toch dat het allemaal in de kinderschoenen staat.

• gijsvogel
toilet_paper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:08:
Hoewel weinig toegevoegde waarde t.o.v. BTC denk ik dat LTC ook nog wel es wat moois kan gaan laten zien.
Puur en alleen omdát het nog weinig heeft laten zien.
Er zullen er vast meer zo gaan denken naarmate de andere assets verhoudingsgewijs aanzienlijk harder stijgen.
Beetje het elastiek-effect zeg maar.

Of dat effect van die auto die een fietser passeert, dat die kerel die op de fiets die auto inhaalt, en dat die auto een extra dot gas geeft, die fietser echter gewoon weer langszij komt, die auto nóg meer gas, maar die fietser gewoon weer langszij komt... Die bestuurder door het raam 'Hoe doe je dat!' Issie met z'n bretels aan de zijspiegel blijven haken.
LTC vind ik echt een teleurstellende achterblijver geworden of iets dergelijks.
Op zich is er qua koers wel een btc dominance, maar even een nieuwe ATH neerzetten zoals inmiddels vele andere muntjes toch al wel gedaan hebben dat hebben we nog niet gezien.
Daardoor denk ik persoonlijk dat we het wellicht al hadden moeten zien, of het elastiek is gewoon teveel uitgelubberd.
Zelf lees je eigenlijk niks meer over LTC terwijl het in andere jaren nog wel eens als btc>goud ltc>zilver werd genoemd in een adem.

Ik weet het niet, maar ik heb er weinig fiducie in op het moment.

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:11:
Kraken heeft een paar orders niet verwerkt, die wel ruimschoots geraakt hadden moeten worden. Ook kan ik nu niet inloggen. Echt belachelijk. Het is nu niet zo dat het om pepernoten gaat.

Binance was niet veel beter natuurlijk vanmiddag. Merk je toch dat het allemaal in de kinderschoenen staat.
Dat is niet waar, bijna geen enkele site kan het aan als er ineens een piek in de belasting is, zelfs Google heeft er dan last van.

De API van Binance was bijvoorbeeld perfect bereikbaar.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Go ADA, Go ADA! *O*

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Spookie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:13:
[...]

Dat is niet waar, bijna geen enkele site kan het aan als er ineens een piek in de belasting is, zelfs Google heeft er dan last van.
Met aandelen nog nooit last van gehad ;) Ook niet in extreme situaties. Kom nu al 2 uur niet in Kraken 8)7

Zodra de ETH's binnen zijn, zet ik ze naar Binance om.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 08-02-2021 19:16 ]

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 21:05
Afgelopen tijd bij DeGiro echt wel last van gehad!

• gijsvogel
PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:15:
[...]

Met aandelen nog nooit last van gehad ;) Ook niet in extreme situaties. Kom nu al 2 uur niet in Kraken 8)7

Zodra de ETH's binnen zijn, zet ik ze naar Binance om.
FWIW; Api draait en doet het uitstekend momenteel
Site kom ik met 2FA ook gewoon in, al duurt het een paar seconden langer.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:13:
[...]

Op zich is er qua koers wel een btc dominance, maar even een nieuwe ATH neerzetten zoals inmiddels vele andere muntjes toch al wel gedaan hebben dat hebben we nog niet gezien.
Daardoor denk ik persoonlijk dat we het wellicht al hadden moeten zien, of het elastiek is gewoon teveel uitgelubberd.
Zelf lees je eigenlijk niks meer over LTC terwijl het in andere jaren nog wel eens als btc>goud ltc>zilver werd genoemd in een adem.

Deel je mening daarin, blijft zeker achter.
Maar Greyscale heeft het ook in zn pf moet je maar denken ;)

Rapapa...

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04:29

oNo

gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:13:
[...]

Juist dan. Niemand heeft er vertrouwen meer in en het wordt verkocht. Dan een dikke pump en iedereen fomoot (haha, autocorrectie zette er eerst dombo neer op fomoot 😁) weer in. Vervolgens heb je een nog grotere hekel aan LTC.

Verwijderd

jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:52:
[...]

Je moet het nog even iets meer relativeren - het is niet zo dat ze (bijna) geen creditcards accepteren in NL, ze accepteren uberhaupt VISA/Mastercard niet. En dat dat enkel Creditcards zijn, dat denken ze alleen in Nederland. Ongeveer 80% van de EU heeft VISA debetkaarten. Precies hetzelfde als jou pinpas.

Mega irritant is dat, ik moet in NL altijd contant geld meenemen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:11:

Ik zit al een paar uur op kraken, heb een stukje dot verkocht, maar het was beter geweest als ik niet kon inloggen.. te vroeg verkocht.

Zero.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11 16:02
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:58:
[Afbeelding]
Hold! :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Klopt het dat BTT niet te verkopen is voor fiat binnen Binance of doe ik iets verkeerd?

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Ray_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:13:
Hier ook. We hadden een flinke dip nodig. Niet zo'n extra pump :D

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:08
User profile pic checks out!
Ik zie ADA de ATH nog wel verbreken binnenkort!

• gijsvogel
oNo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:20:
[...]

Vervolgens heb je een nog grotere hekel aan LTC.
Haha, mja. Het is mijn grootste REKT-coin van '17-'18 dus misschien had ik daarom ook wel betere resultaten verwacht.
Inmiddels heb ik ook via onder andere LTC alweer dat verlies goed weten te maken door uiteindelijk toch maar gewoon met verlies in verschillende raketjes te stappen.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
Bnb staat ook weer op uitbreken.

Zero.

Pagina: 1 ... 182 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!