ja had ik die doge maar gehodl. had er 15000 verkocht op 28 januari voor 140 euroSlux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:04:
[...]
Ja dat wist ik niet eens dacht dat het een hardcap was![]()
DOGE wordt de nieuwe XRP dat is wel zeker ja, en veel van de coins die nu in de top 25 staan worden de TRX, XVG coins
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Via de convert functie van Binance ( https://www.binance.com/en/convert ) misschien?Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:11:
Arg... Het is wat met die stables. Heb zojuist een fluffje USDT teruggevonden en naar Binance gestuurd, die wil ik eigenlijk omzetten in BUSD om te staken maar wat is daar nou een handige manier voor? Of ik kijk er overheen maar er is geen BUSD/USDT paar.
ik heb precies nog 0 BTC.. alle sell orders gehit in 1 keer, heb wel wat buiy orders staan maar niet op deze belachelijke prijzenRay_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:13:
Ik had eigenlijk gehoopt dat BTC weer terug naar aarde kwam nu ik een behoorlijk deel heb verkocht.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
https://www.binance.com/en/trade/BUSD_USDTCrypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:11:
Of ik kijk er overheen maar er is geen BUSD/USDT paar.
Thanks! Weer wat geleerd, wist niet eens dat het zo kon.McPoowl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:12:
[...]
Via de convert functie van Binance ( https://www.binance.com/en/convert ) misschien?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Rebbelx schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:14:
Iemand bij wie de Delta app nog werkt ? Crasht hier constant, niet meer op te starten infeite
Wat een lijers zeg. Niet m'n nieuwe portfolio ATH kunnen zien net.Chaes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:07:
Delta app werkt niet meer hier
[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 08-02-2021 17:18 ]
Druk ik per ongeluk snel achter elkaar op trade, met als gevolg: uitgestapt naar EUR via de convert optie
Nu maar ff wachten tot een moment om weer in te stappen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Hij staat getagd in de foto als het goed is...nemesis2212 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:06:
[...]
je moet elon wel taggen he anders ziet ie het niet
Ik ben 200% twitter noob
No offence, maar als je dit soort vragen stelt dan moet je misschien niet aan doge beginnen.Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:37:
[...]
Waar koop je de Dogecoin?
Welke verkopers zijn niet te duur en betrouwbaar?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Mogelijk ook een pump and dump actie? Of andere goed onderbouwde redenen?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Of de OP lezen.gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:19:
[...]
No offence, maar als je dit soort vragen stelt dan moet je misschien niet aan doge beginnen.
Zo’n beetje alle coins pumpen op het moment. Niks van te zeggen eigenlijk,.jdiezrequejo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:19:
Iemand een idee waarom ADA ook zo gestegen is?
ADA heeft de afgelopen maanden nieuwe dingen ontwikkeld en nieuws. P&D actie zou prijs weer zakken (ADA HODLER)jdiezrequejo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:19:
Iemand een idee waarom ADA ook zo gestegen is?
V-Strom 650
Intussen lukt BTC verkopen vrijwel niet. Ik verkoop altijd via Coinbase, maar bij Binance is withdrawal disabled en vanaf Bittrex en KuCoin komen ze maar niet binnen.
Weet niet wat je precies bedoelt met 'verkopen' maar....Rebbelx schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Dit blijft toch een dikke faal infeite....Je zou als gebruiker ten alle tijde moeten kunnen kopen maar vooral verkopen.
BTC verkopen naar euro's werkt gewoon. Euro's naar je bankrekening pushen werkt ook gewoon...
BTC withdrawen naar een andere wallet werkt ook gewoon.....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nog een paar sells waar tegenaan gepingeld wordt, dan ben ik ook weer van alles af.Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:08:
Zo ik zit weer 100% in fiat een dagje zonder voedselpakket voor Sluxie
Heb nu nog ongeveer 20% ADA en 20%XDG die ik op zich ook wel even zou willen holden nog.
Lekker verdienen op dit soort dagen
[ Voor 12% gewijzigd door gijsvogel op 08-02-2021 17:26 ]
Geen tweet dit keer, maar een offciele verklaring waaruit blijkt dat Tesla 1.5 miljard in BTC heeft gestopt en tevens BTC betalingen accepteert.AMARONE schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:23:
1 tweet en btc stijgt als een malle. Hopelijk weer snel naar de aarde terug.
De gedachtegang dat meerdere grote bedrijven met een overvloed aan liquide middelen volgen lijkt me niet onrealistisch
Dit was geen tweet he, dit was officiele SEC shit en Tesla die Bitcoin als cash reserve gaat aanhouden en in de toekomst aankopen gaat accepteren in Bitcoin - en daarna niet alles direct in cash omzetten, maar hodlen.AMARONE schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:23:
Maar dat er mogelijk een Bart in de making is ga ik niet tegenspreken natuurlijk, daarvoor is de stijging gewoon erg snel en hoog geweest.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ben je dan niet bang dat de stijging doorzet? En hoe bepaal je je instapmomenten dan weer?gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:24:
[...]
Nog een paar sells waar tegenaan gepingeld wordt, dan ben ik ook weer van alles af.
Lekker verdienen op dit soort dagen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Er zit hier meer achter dan ‘1 tweet’ 🤘 Dit gaat nog wel even door de komende uren/dagen vermoed ik..AMARONE schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:23:
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Die matched volgens mij prima met het eerste gedeelte van mijn signature, de vraag is dus wat je base currency is.lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:17:
Even terugkomend over een Tesla kopen met Bitcoin. Zou toch supervet zijn als dit een vaste Bitcoin prijs zou worden. Nu heb je een vaste dollar/euro prijs en flucureert de Bitcoin prijs wanneer je deze gebruikt voor een aankoop. Zou mooi zijn als je straks voor bij wijze van spreken voor 2 BTC een Tesla koopt.....en wil je dollars gebruiken, dan is dat de waarde van 2 BTC.....
Snappen jullie hem?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
That's part of the game.Jedi_Pimp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Ben je dan niet bang dat de stijging doorzet? En hoe bepaal je je instapmomenten dan weer?
De kans dat je winsten verdampen is natuurlijk net zo groot.
Instapmoment is gewoon buy the dip en sell high, zoalng dat goed gaat kijkt iedereen blij, maar het kan verkeren.
Just to be on the same page; ze accepteren het nog niet, geven aan dat ze het in de toekomst wellicht gaan doen.SpX schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Geen tweet dit keer, maar een offciele verklaring waaruit blijkt dat Tesla 1.5 miljard in BTC heeft gestopt en tevens BTC betalingen accepteert.
De gedachtegang dat meerdere grote bedrijven met een overvloed aan liquide middelen volgen lijkt me niet onrealistisch
https://www.sec.gov/ix?do...599/tsla-10k_20201231.htm
Waar zie je dat? Is er een traffic/stats page voor Binance?knakworst schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:21:
Normaal 50 GB per seconde nu een veelvoud.
Mijn excuus, niks persoonlijks
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je bent dan misschien wel een 200% twitternoob, maar je followers gaan wel met 600% up
Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topicSource90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:56:
Is er iemand die wat licht kan schijnen op TRC? Een coin die toch al sinds 2012 mee doet, maar waar ik bar-weinig informatie over kan vinden.
Behoorlijk stabiel en na de pump/dump is het huilen met de pet op.
[Afbeelding]
Ook echt de enige post over TRC/Terracoin zie ik nu
Nu even de dip afwachten. en dan weer inkopen.
ze hebben het dus wel gekocht als je goed leest. Er staat dat ze wellicht ook andere crypto's of goud etc gaan kopen in de toekomst:Ducksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:30:
[...]
Just to be on the same page; ze accepteren het nog niet, geven aan dat ze het in de toekomst wellicht gaan doen.
https://www.sec.gov/ix?do...599/tsla-10k_20201231.htm
In January 2021, we updated our investment policy to provide us with more flexibility to further diversify and maximize returns on our cash that is not required to maintain adequate operating liquidity. As part of the policy, which was duly approved by the Audit Committee of our Board of Directors, we may invest a portion of such cash in certain alternative reserve assets including digital assets, gold bullion, gold exchange-traded funds and other assets as specified in the future. Thereafter, we invested an aggregate $1.50 billion in bitcoin under this policy and may acquire and hold digital assets from time to time or long-term. Moreover, we expect to begin accepting bitcoin as a form of payment for our products in the near future, subject to applicable laws and initially on a limited basis, which we may or may not liquidate upon receipt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Laatste commit op Github is bijna een jaar geleden, lijkt me dus redelijk dood.Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:34:
[...]
Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic
Ook echt de enige post over TRC/Terracoin zie ik nu![]()
Richh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:26:
[...]
Maar dat er mogelijk een Bart in de making is ga ik niet tegenspreken natuurlijk, daarvoor is de stijging gewoon erg snel en hoog geweest.
/f/image/A6BJqmH24xQq2xjYnougGMSB.png?f=fotoalbum_large)
Time will tell!
Zag het ja.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:37:
[...]
Laatste commit op Github is bijna een jaar geleden, lijkt me dus redelijk dood.
Laatste pump was echter 4 maanden geleden in november (0,06 -> 0,12+). Wellicht laatste stuiptrekking.
Verbaasde mij meer dat er niets in dit gehele topic over genoemd is, ondanks dat TRC al sinds 2012 meedraait.
[ Voor 14% gewijzigd door Source90 op 08-02-2021 17:40 ]
Je begrijpt me verkeerd. Ik weet dat ze al gekocht hebben. De tekst waarin je mij quote zeg ik dat ze crypto nog niet accepteren als betaalmiddel voor autosanti elppa schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:37:
[...]
ze hebben het dus wel gekocht als je goed leest. Er staat dat ze wellicht ook andere crypto's of goud etc gaan kopen in de toekomst:
In January 2021, we updated our investment policy to provide us with more flexibility to further diversify and maximize returns on our cash that is not required to maintain adequate operating liquidity. As part of the policy, which was duly approved by the Audit Committee of our Board of Directors, we may invest a portion of such cash in certain alternative reserve assets including digital assets, gold bullion, gold exchange-traded funds and other assets as specified in the future. Thereafter, we invested an aggregate $1.50 billion in bitcoin under this policy and may acquire and hold digital assets from time to time or long-term. Moreover, we expect to begin accepting bitcoin as a form of payment for our products in the near future, subject to applicable laws and initially on a limited basis, which we may or may not liquidate upon receipt.
ah zo, ja nee kloptDucksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:41:
[...]
Je begrijpt me verkeerd. Ik weet dat ze al gekocht hebben. De tekst waarin je mij quote zeg ik dat ze crypto nog niet accepteren als betaalmiddel voor autos
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ach een doge wordt ook gepumpt terwijl er geen officieel team (meer) is, zegt dus weinig.Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:40:
[...]
Zag het ja.
Laatste pump was echter 4 maanden geleden in november (0,06 -> 0,12+). Wellicht laatste stuiptrekking.
Verbaasde mij meer dat er niets in dit gehele topic over genoemd is, ondanks dat TRC al sinds 2012 meedraait.
Probeer het eens met Curve er tussen, maakt soms net dat verschil. Curve is mastercard en je kunt meteen na het toevoegen en verifiëren je kaart gebruiken.jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:47:
Binance Card vraagnummer #2373: Zijn er meerdere hier waarbij een betaling niet lukt? Het is mij nog maar 1x gelukt een succesvolle betaling te doen voor een abonnement en inmiddels wordt zelfs deze geweigerd. Een betaling via welke webshop dat ook (NL) wordt standaard geweigerd. Het lijkt erop dat de kaart steeds meer ondersteuning krijgt (voor zover die er al was)
Vanwaar je interesse in Terracoin?Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:34:
[...]
Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic
Ook echt de enige post over TRC/Terracoin zie ik nu![]()
vandaag mijn eerste weigering gehad.. om het 1 sec later bij het zelfde tankstation wel te doen..jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:47:
Binance Card vraagnummer #2373: Zijn er meerdere hier waarbij een betaling niet lukt? Het is mij nog maar 1x gelukt een succesvolle betaling te doen voor een abonnement en inmiddels wordt zelfs deze geweigerd. Een betaling via welke webshop dat ook (NL) wordt standaard geweigerd. Het lijkt erop dat de kaart steeds meer ondersteuning krijgt (voor zover die er al was)
online bij bol en cool geen probleem. klm en transavia ook geen probleem.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Kwam nog een lading van die dingen tegen in een verdwaalde wallet :-)
Meestal is er wel iets op Twitter of Reddit te lezen over een pump. Kon echter niets vinden over de verdubbeling in november en nu is het mogelijk helemaal doodgebloed.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ST0elV2Ncak5lRbwuxnpe95y.gif?f=user_large)
Nice, even de helft verkocht, op naar de rest
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
En op dat moment een dikke rode kaars... jouw schuld dusgijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:58:
[Afbeelding]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geen zorgen, leer je vanzelf afJT schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:58:
Ik vind het best knap dat mijn s/l de bodem van het minidipje lijkt te zijn
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heb alles opnieuw ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Ik moet zeggen dat ik nog niet enthousiast ben over de Binance kaart.jack zomer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:55:
[...]
vandaag mijn eerste weigering gehad.. om het 1 sec later bij het zelfde tankstation wel te doen..
online bij bol en cool geen probleem. klm en transavia ook geen probleem.
Het is -gemaakt- als meme coin. Het is een grap, een letterlijk stukje gebakken lucht. Pump n Dump, get-rich-quick scheme voor hen die een pump inititeren en een boel tranen en verlies voor de rest. En Elon houdt wel van een gebbetje, die was knijter stoned afgelopen week en trapte wat lol.Hertog_Martin schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:57:
Zou Musk nog Doge kunnen gaan inzetten als betaalmiddel binnen Tesla of is dat echt niet technisch te doen met die coin? Staat bekend als meme coin, maar 't functioneert wel ook toch?
Doge is much wow, much fun. Maar geen betaalmiddel voor teslas
Eerder vandaag las ik nieuwe users die naar Doge vroegen, ik wil hen vooral zeggen: DYOR (NIET op Reddit overigens) en wees echt bereid alles wat je in Doge steekt te zien verdampen. Heb je wel winst? Cash het uit en geniet er van. Het zal anders niet lang duren.
Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:37:
[...]Waar koop je de Dogecoin?
Welke verkopers zijn niet te duur en betrouwbaar?
Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:08:
Voor het eerst de stap gezet naar crypto.
Na dat ik een paar jaar gelden niet in durfte te stappen
nu maar voor de Doge gegaan.
zolang je het met geld doet wat je kan missen, is de gok wel waard denk ik
[ Voor 36% gewijzigd door Ducksy88 op 08-02-2021 18:03 ]
Ecodan warmtepomp
Ja, volgens mij zijn alle kleine coins vatbaar die PnD groups, die gewoon elke coin afwerken. Op het eerste gezicht lijkt er weinig fundamenteels te zitten achter die piek. Althans, ik heb me er niet in verdiept, maar het project lijkt inderdaad vrij dood. Ik zou het lekker verkopen voor BTC (ongevraagd advies, maar achSource90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:57:
[...]
Kwam nog een lading van die dingen tegen in een verdwaalde wallet :-)
Meestal is er wel iets op Twitter of Reddit te lezen over een pump. Kon echter niets vinden over de verdubbeling in november en nu is het mogelijk helemaal doodgebloed.
Stond in hun eigen TRC Wallet die ik kennelijk op mijn telefoon hadDW23 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:01:
[...]
Ja, volgens mij zijn alle kleine coins vatbaar die PnD groups, die gewoon elke coin afwerken. Op het eerste gezicht lijkt er weinig fundamenteels te zitten achter die piek. Althans, ik heb me er niet in verdiept, maar het project lijkt inderdaad vrij dood. Ik zou het lekker verkopen voor BTC (ongevraagd advies, maar ach)
Stuk of 3.000, dan was die 0,12 € wel lekker geweest in november..
In ieder geval een meevallertje dat de wallet nog online/werkend is.
Nu over gezet naar een exchange en gooi het wel te grabbel voor BTC zodra die wat lager staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Source90 op 08-02-2021 18:05 ]
Mjah, toen ik nog daar zat fantastisch, ik kon er overal mee betalen. Nu ik weer terug ben in NL loop ik meteen tegen de zunigheid aan, dat is namelijk het probleem. Veel winkels accepteren CC's niet omdat het ze fees kost maar in het buitenland is betalen met CC doodnormaal. Ik kon daar echt alles ermee betalen tot aan energierekeningen, internet, huur etc. Hier moet ik het doen met online bestellingen en wat boodschappen. Ga zo even kijken of pinnen lukt en of ik daar ook cashback op krijg, dat zou eea wat verzachten.jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:59:
[...]
Heb alles opnieuw ingevuld en nu lijkt het wel goed te gaan. Ik moet zeggen dat ik nog niet enthousiast ben over de Binance kaart.
Ah nice, leuke bonus.Source90 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:03:
[...]
Stond in hun eigen TRC Wallet die ik kennelijk op mijn telefoon had(zag ik pas voorbij komen bij overzetten naar nieuw model).
Stuk of 3.000, dan was die 0,12 € wel lekker geweest in november..![]()
In ieder geval een meevallertje dat die nog online/werkend is.
Nu over gezet naar een exchange en gooi het wel te grabbel voor BTC zodra die wat lager staat.
Ik hoop dat we niet volgende maand horen dat Tesla ook TRC accepteert, in dat geval krijg je een biertje voor misgelopen winsten
Het lijkt er op dat we ze hebben gehad
https://www.cnbc.com/2021...buy-bitcoin-rbc-says.html
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Volgens mij had iemand mij daar ooit mee betaald voor een avondje in de kroeg hahahaDW23 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:05:
[...]
Ah nice, leuke bonus.
Ik hoop dat we niet volgende maand horen dat Tesla ook TRC accepteert, in dat geval krijg je een biertje voor misgelopen winsten
Iets van €20,- ... Dacht; ach waarom niet, weer een nieuwe coin erbij.
Nu iets van 50€ waard, nog steeds dikke prima. Al was die 360€ wel een mooie investering geweest.
Eerst maar zien of ik ze überhaupt kan slijten voor een duppie.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-02-2021 18:13 ]
nothing stops this train
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rHNJradLEJYrX3I8GFud03g1.jpg?f=user_large)
Btc maakt gewoon even een doge ipv een bart...
Hoop het van harte, want die laffe koersdaling van een paar K steeds is ook maar vervelend.Taro schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:09:
Even de vorige ATH testen, support van maken en door naar de 48k!
Zat de laatste dagen vaker te denken wat te doen met het geld als ik nu zou uitstappen. Gelukkig geen woord bij daad gevoegd.
Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:08:
En de speculatiemolen komt op gang...helaas premium artikel
https://www.cnbc.com/2021...buy-bitcoin-rbc-says.html
Elon Musk’s deeper foray into bitcoin helps legitimize its standing as a real currency and provides a real boost to investors, Allianz Chief Economic Advisor Mohamed El-Erian said Monday.
En daarom: crypto!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Net naar USD geswitcht, gelijk 20% erbij!Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:41:
Trouwens, wil je je ook miljardair voelen? Je kunt de valuta van je pf in de CMC app op Venezolaanse Bolivar zetten...andere apps ook waarschijnlijk.
En daarom: crypto!
Thanks Alie.
Ik bied € 10!davy_online schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:45:
Ik wil mijn eth en ada verkopen en later terug inkopen. Wat denken jullie?
Niet doen!davy_online schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:45:
Ik verkoop ze dan maar niet, bedankt
Dat is wel een risico igg voor ADA.davy_online schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:45:
:strip_exif()/f/image/htw9ltWRHLp9Qp88UxVb1Bwa.jpg?f=fotoalbum_large)
Op basis van deze grafiek zie ik weinig reden tot verkoop. Neem daarbij het nieuws dat op 22 februari komt.. Ik verkoop nog niets in ieder geval.
Als je flinke winst hebt, dan kan je het gerust verkopen. Mocht de koers daarna blijven stijgen kan je altijd verdiepen in eventueel andere coins. Het blijft een gok en nu weet je dat je winst hebt...davy_online schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:45:
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Überhaupt is het gebruik van een creditcard in NL een dingetje... het maakt niet uit in welke vorm geloof ik. Blijkbaar accepteren ze hier alleen een CC die in NL of BE is uitgegeven. Zodra het verder de grens overgaat ontstaat er angst. Zouden we iets mee moeten doen... Zullen we een whitepaper schrijven voor een nieuwe CC uitgegeven in NL (binnen de Europese grenzen)!?Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:04:
[...]
Mjah, toen ik nog daar zat fantastisch, ik kon er overal mee betalen. Nu ik weer terug ben in NL loop ik meteen tegen de zunigheid aan, dat is namelijk het probleem. Veel winkels accepteren CC's niet omdat het ze fees kost maar in het buitenland is betalen met CC doodnormaal. Ik kon daar echt alles ermee betalen tot aan energierekeningen, internet, huur etc. Hier moet ik het doen met online bestellingen en wat boodschappen. Ga zo even kijken of pinnen lukt en of ik daar ook cashback op krijg, dat zou eea wat verzachten.
Mjah op zich hebben we Visa, Mastercard, American Express en Amex, om er dan nog weer eentje bij te maken is ook wat overbodig denk ik. We zijn hier idd heel bekrompen in de acceptatie, jaren geleden kreeg ik ook de vraag van toeristen hier waarom niet? Tsja.... We benne zunig he? We hebben liever dat een klein deel van de klanten wegloopt dan dat we een duppie voor een transactie betalen.jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:52:
[...]
Überhaupt is het gebruik van een creditcard in NL een dingetje... het maakt niet uit in welke vorm geloof ik. Blijkbaar accepteren ze hier alleen een CC die in NL of BE is uitgegeven. Zodra het verder de grens overgaat ontstaat er angst. Zouden we iets mee moeten doen... Zullen we een whitepaper schrijven voor een nieuwe CC uitgegeven in NL (binnen de Europese grenzen)!?Ik denk dat we wel iets kunnen bedenken met crypto of zoiets. Blijkt een beste hype te zijn
Ik ben pas net terug dus ik moet nog tegen de meeste grenzen aanlopen... Ik ga dat eerst even uitvinden en kom er later wellicht op terug. Nu eerst pinnen om in de lokale super te kunnen betalen.
Puur en alleen omdát het nog weinig heeft laten zien.
Er zullen er vast meer zo gaan denken naarmate de andere assets verhoudingsgewijs aanzienlijk harder stijgen.
Beetje het elastiek-effect zeg maar.
Of dat effect van die auto die een fietser passeert, dat die kerel die op de fiets die auto inhaalt, en dat die auto een extra dot gas geeft, die fietser echter gewoon weer langszij komt, die auto nóg meer gas, maar die fietser gewoon weer langszij komt... Die bestuurder door het raam 'Hoe doe je dat!' Issie met z'n bretels aan de zijspiegel blijven haken.
Nouja, de fees lopen echt wel op hoor, en we hebben hier ideal wat veel mensen goed genoeg vinden.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:06:
[...]
Mjah op zich hebben we Visa, Mastercard, American Express en Amex, om er dan nog weer eentje bij te maken is ook wat overbodig denk ik. We zijn hier idd heel bekrompen in de acceptatie, jaren geleden kreeg ik ook de vraag van toeristen hier waarom niet? Tsja.... We benne zunig he? We hebben liever dat een klein deel van de klanten wegloopt dan dat we een duppie voor een transactie betalen.![]()
Ik ben pas net terug dus ik moet nog tegen de meeste grenzen aanlopen... Ik ga dat eerst even uitvinden en kom er later wellicht op terug. Nu eerst pinnen om in de lokale super te kunnen betalen.
Vroeger kon je nog zeggen voor creditcard transacties x€ extra maar dat mag bijvoorbeeld niet meer
en men gaat voor de goedkoopste shop dus de dure betaalmethodes zouden verrekend moeten worden in d eprijs maar dat wil ook niemand
Binance was niet veel beter natuurlijk vanmiddag. Merk je toch dat het allemaal in de kinderschoenen staat.
LTC vind ik echt een teleurstellende achterblijver geworden of iets dergelijks.toilet_paper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:08:
Hoewel weinig toegevoegde waarde t.o.v. BTC denk ik dat LTC ook nog wel es wat moois kan gaan laten zien.
Puur en alleen omdát het nog weinig heeft laten zien.
Er zullen er vast meer zo gaan denken naarmate de andere assets verhoudingsgewijs aanzienlijk harder stijgen.
Beetje het elastiek-effect zeg maar.
Of dat effect van die auto die een fietser passeert, dat die kerel die op de fiets die auto inhaalt, en dat die auto een extra dot gas geeft, die fietser echter gewoon weer langszij komt, die auto nóg meer gas, maar die fietser gewoon weer langszij komt... Die bestuurder door het raam 'Hoe doe je dat!' Issie met z'n bretels aan de zijspiegel blijven haken.
Op zich is er qua koers wel een btc dominance, maar even een nieuwe ATH neerzetten zoals inmiddels vele andere muntjes toch al wel gedaan hebben dat hebben we nog niet gezien.
Daardoor denk ik persoonlijk dat we het wellicht al hadden moeten zien, of het elastiek is gewoon teveel uitgelubberd.
Zelf lees je eigenlijk niks meer over LTC terwijl het in andere jaren nog wel eens als btc>goud ltc>zilver werd genoemd in een adem.
Ik weet het niet, maar ik heb er weinig fiducie in op het moment.
Dat is niet waar, bijna geen enkele site kan het aan als er ineens een piek in de belasting is, zelfs Google heeft er dan last van.PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:11:
Kraken heeft een paar orders niet verwerkt, die wel ruimschoots geraakt hadden moeten worden. Ook kan ik nu niet inloggen. Echt belachelijk. Het is nu niet zo dat het om pepernoten gaat.
Binance was niet veel beter natuurlijk vanmiddag. Merk je toch dat het allemaal in de kinderschoenen staat.
De API van Binance was bijvoorbeeld perfect bereikbaar.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Met aandelen nog nooit last van gehadSpookie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:13:
[...]
Dat is niet waar, bijna geen enkele site kan het aan als er ineens een piek in de belasting is, zelfs Google heeft er dan last van.
Zodra de ETH's binnen zijn, zet ik ze naar Binance om.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 08-02-2021 19:16 ]
FWIW; Api draait en doet het uitstekend momenteelPWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:15:
[...]
Met aandelen nog nooit last van gehadOok niet in extreme situaties. Kom nu al 2 uur niet in Kraken
Zodra de ETH's binnen zijn, zet ik ze naar Binance om.
Site kom ik met 2FA ook gewoon in, al duurt het een paar seconden langer.
Deel je mening daarin, blijft zeker achter.gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:13:
[...]
LTC vind ik echt een teleurstellende achterblijver geworden of iets dergelijks.
Op zich is er qua koers wel een btc dominance, maar even een nieuwe ATH neerzetten zoals inmiddels vele andere muntjes toch al wel gedaan hebben dat hebben we nog niet gezien.
Daardoor denk ik persoonlijk dat we het wellicht al hadden moeten zien, of het elastiek is gewoon teveel uitgelubberd.
Zelf lees je eigenlijk niks meer over LTC terwijl het in andere jaren nog wel eens als btc>goud ltc>zilver werd genoemd in een adem.
Maar Greyscale heeft het ook in zn pf moet je maar denken
Rapapa...
Juist dan. Niemand heeft er vertrouwen meer in en het wordt verkocht. Dan een dikke pump en iedereen fomoot (haha, autocorrectie zette er eerst dombo neer op fomoot 😁) weer in. Vervolgens heb je een nog grotere hekel aan LTC.gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:13:
[...]
LTC vind ik echt een teleurstellende achterblijver geworden of iets dergelijks.
Verwijderd
Je moet het nog even iets meer relativeren - het is niet zo dat ze (bijna) geen creditcards accepteren in NL, ze accepteren uberhaupt VISA/Mastercard niet. En dat dat enkel Creditcards zijn, dat denken ze alleen in Nederland. Ongeveer 80% van de EU heeft VISA debetkaarten. Precies hetzelfde als jou pinpas.jvp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:52:
[...]
Überhaupt is het gebruik van een creditcard in NL een dingetje... het maakt niet uit in welke vorm geloof ik. Blijkbaar accepteren ze hier alleen een CC die in NL of BE is uitgegeven. Zodra het verder de grens overgaat ontstaat er angst. Zouden we iets mee moeten doen... Zullen we een whitepaper schrijven voor een nieuwe CC uitgegeven in NL (binnen de Europese grenzen)!?Ik denk dat we wel iets kunnen bedenken met crypto of zoiets. Blijkt een beste hype te zijn
Mega irritant is dat, ik moet in NL altijd contant geld meenemen.
Ik zit al een paar uur op kraken, heb een stukje dot verkocht, maar het was beter geweest als ik niet kon inloggen.. te vroeg verkocht.PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:11:
Kraken heeft een paar orders niet verwerkt, die wel ruimschoots geraakt hadden moeten worden. Ook kan ik nu niet inloggen. Echt belachelijk. Het is nu niet zo dat het om pepernoten gaat.
Zero.
Hold!gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:58:
[Afbeelding]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Hier ook. We hadden een flinke dip nodig. Niet zo'n extra pumpRay_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:13:
Ik had eigenlijk gehoopt dat BTC weer terug naar aarde kwam nu ik een behoorlijk deel heb verkocht.
User profile pic checks out!
Ik zie ADA de ATH nog wel verbreken binnenkort!
Haha, mja. Het is mijn grootste REKT-coin van '17-'18 dus misschien had ik daarom ook wel betere resultaten verwacht.oNo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:20:
[...]
Vervolgens heb je een nog grotere hekel aan LTC.
Inmiddels heb ik ook via onder andere LTC alweer dat verlies goed weten te maken door uiteindelijk toch maar gewoon met verlies in verschillende raketjes te stappen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/KGoX4RQr0e58hu1T7ahlF0N2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7SmDI6xtv2Odpi3cGqArgPeL.jpg?f=fotoalbum_large)