Valt wel meePelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:14:
Moet je voorstellen dat iedereen uit de echte shitty shitcoins stapt en all in btc gaat...
BTC
$817,680,358,594
Market Cap:
$1,292,595,322,888
Shitcoins in omloop
8400
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Valt wel meePelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:14:
Moet je voorstellen dat iedereen uit de echte shitty shitcoins stapt en all in btc gaat...
Mee eens maar toch zie je dat when shits the fan dit vaker voorkomt tussen half 5 en 5 in de middag, half 1/1 uur snachts of half 8 in de ochtend.Egeau schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:15:
[...]
Ik snap dat hele wakker worden van landen/werelddelen niet echt?
De markt is altijd 24/7 open en de USA heeft al 6 tijdzones dus er sowieso is er al veel spreiding wanneer iedereen wakker is. Het orderboek is volgens mij ook goed gevuld met al uitstaande orders & bots.
Althans ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen in de USA wakker worden: de tweet van Elon lezen van een paar uur oud, al zien dat BTC omhoog geknald is en dan nog besluiten om in te kopen?
De die hard traders niet, maar de opportunisten die net 600 USD van de overheid hebben gekregen misschien wel als ze wakker worden.Egeau schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:15:
[...]
De markt is altijd 24/7 open en de USA heeft al 6 tijdzones dus er sowieso is er al veel spreiding wanneer iedereen wakker is. Het orderboek is volgens mij ook goed gevuld met al uitstaande orders & bots.
Althans ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen in de USA wakker worden: de tweet van Elon lezen van een paar uur oud, al zien dat BTC omhoog geknald is en dan nog besluiten om in te kopen?
Edit: Ah oke, als Elon nu nog eens tweet en de USA is helemaal wakker, ja dan heb je wel gelijkt
Haha ja precies. Man de meesten zitten net als vele degenerates hier met de telefoon naast hun bed en blockfolio alerts aan en meerdere keren te refreshen als ze even wakker worden in de nacht. De henk en ingrids slapen. Voor de rest draait het 24/7 door. Tot de bear market weer de hoek om komt kijken that is. Dan is het duimpje zuigen en slapen en hopen dat het een slechte droom is.Egeau schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:15:
[...]
Edit: Ah oke, als Elon nu nog eens tweet en de USA is helemaal wakker, ja dan heb je wel gelijkt
[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 08-02-2021 16:22 ]
Grappig om Lisk weer eens voorbij te zien komen, zat toen in de top 20. Had het veel eerder moeten verkopen. Heb nog steeds een mijn bag van 300 Lisk die ik toen op $3 kocht. Deze had $12k geweest kunnen zijn als ik op de top ($40) had uitgecasht. Enorm veel spijt van, dat was ook meer dan 50% van mn pf, hopelijk stijgt deze nog een keer, ze zijn nogsteeds bezig met ontwikkelen en las dat er binnenkort weer een update uit kwam. Let's seeKaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:11:
Had in 2017 Lisk gekocht. Gingen toen voor 20 dollar per stuk. Vandaag weer wat bijgekocht voor 1.6 dollar. Oeps.
Nee.lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:17:
Even terugkomend over een Tesla kopen met Bitcoin. Zou toch supervet zijn als dit een vaste Bitcoin prijs zou worden. Nu heb je een vaste dollar/euro prijs en flucureert de Bitcoin prijs wanneer je deze gebruikt voor een aankoop. Zou mooi zijn als je straks voor bij wijze van spreken voor 2 BTC een Tesla koopt.....en wil je dollars gebruiken, dan is dat de waarde van 2 BTC.....
Snappen jullie hem?
Beetje uitleg zou wel fijn zijn, linkjes plempen zijn we niet zo van hier
Met alt coins hark ik meer binnen dan btc.Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:14:
haha...okee, los van het product. Maar op dit moment bepaald traditionale valute de BTC waarde die je betaald voor een prodcut. BTC wordt uiteindelijk pas echt groot wanneer het omgekeerd is.Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:19:
[...]
Nee.
Een je moet al gek zijn om een Tesla te kopen en helemaal om er 2 BTC voor neer te leggen
LISK, daar heb ik nog aan de ICO aan meegedaan en toen een mooie winst gepakt door 3 dagen na de ICO te verkopen. Verder nooit meer mee bezig gehouden eigenlijk. Als ik naar de BTC value kijk over tijd na 2017 is hij nooit meer echt in de buurt gekomen.Kyumia schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:18:
[...]
Grappig om Lisk weer eens voorbij te zien komen, zat toen in de top 20. Had het veel eerder moeten verkopen. Heb nog steeds een mijn bag van 300 Lisk die ik toen op $3 kocht. Deze had $12k geweest kunnen zijn als ik op de top ($40) had uitgecasht. Enorm veel spijt van, dat was ook meer dan 50% van mn pf, hopelijk stijgt deze nog een keer, ze zijn nogsteeds bezig met ontwikkelen en las dat er binnenkort weer een update uit kwam. Let's see
Wat is het probleem dan? Als ik in Jaxx kijk zie ik niets bijzonders. Je geeft toch gewoon het adres in, amount en dan Send?PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:20:
Ik wil BTC overmaken van een Jaxx wallet naar Binance. Ik heb verder geen enkele mogelijkheid iets in te stellen volgens mij?
[Afbeelding]
Weer een kar boodschappen foetsie.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dit is de transaction feeRuud2001 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Wat is het probleem dan? Als ik in Jaxx kijk zie ik niets bijzonders. Je geeft toch gewoon het adres in, amount en dan Send?
Wat is net op tijd ?Grimmie187 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:41:
Pfieuw, net op tijd mn DOT/AAVE/EGLD/AVA kunnen traden for BTC op Binance...
Lets go!
Same met XRP haha. 300 kunnen verkopen op €2,- maar was toen op vakantie (week ervoor gekocht voor 0,20) en geen sell-order. Zo hard zou het toch niet gaan..Kyumia schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:18:
[...]
Grappig om Lisk weer eens voorbij te zien komen, zat toen in de top 20. Had het veel eerder moeten verkopen. Heb nog steeds een mijn bag van 300 Lisk die ik toen op $3 kocht. Deze had $12k geweest kunnen zijn als ik op de top ($40) had uitgecasht. Enorm veel spijt van, dat was ook meer dan 50% van mn pf, hopelijk stijgt deze nog een keer, ze zijn nogsteeds bezig met ontwikkelen en las dat er binnenkort weer een update uit kwam. Let's see
[ Voor 3% gewijzigd door Source90 op 08-02-2021 16:25 ]
Verwijderd
[Twitter: https://twitter.com/Jaapio7/status/1358798612646551552?s=19]Ali Baba 1001 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:06:
[...]
Ik vind dat je de 44k babe moet twitteren en Eloni moet taggen.
Verwijderd
Das een mooie manier om Tesla failliet te laten gaan ja. Zolang FIAT het hoofd-betaalmiddel is gaat dit natuurlijk nooit gebeuren.lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:17:
Even terugkomend over een Tesla kopen met Bitcoin. Zou toch supervet zijn als dit een vaste Bitcoin prijs zou worden. Nu heb je een vaste dollar/euro prijs en flucureert de Bitcoin prijs wanneer je deze gebruikt voor een aankoop. Zou mooi zijn als je straks voor bij wijze van spreken voor 2 BTC een Tesla koopt.....en wil je dollars gebruiken, dan is dat de waarde van 2 BTC.....
Snappen jullie hem?
Ah!PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Dit is de transaction feeIk vind het gewoon een belachelijk bedrag voor het overmaken van een valuta naar dezelfde valuta.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
ja en wie wil er nu een tesla..Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:25:
[...]
Das een mooie manier om Tesla failliet te laten gaan ja. Zolang FIAT het hoofd-betaalmiddel is gaat dit natuurlijk nooit gebeuren.
Zolang...je zegt het zelf al. Ik doel uiteraard wanneer FIAT niet meer het hoofd-betaalmiddel is. Of gaat dat nooit gebeuren?Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:25:
[...]
Das een mooie manier om Tesla failliet te laten gaan ja. Zolang FIAT het hoofd-betaalmiddel is gaat dit natuurlijk nooit gebeuren.
Dan weet je dus dat je niet op Jaxx moet zitten... Binance betaal je rond de 20 dollar momenteel...PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Dit is de transaction feeIk vind het gewoon een belachelijk bedrag voor het overmaken van een valuta naar dezelfde valuta.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Is het ook maar dat is de prijs van veiligheid. Ik zou het voortaan lekker op een grote exchange laten staan. 2FA erop en niet teveel over nadenken.PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:24:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
FIAT zal altijd mainstream blijven. Zullen vast dingen als BTC bijkomen maar die gaan het nooit overnemen.lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:28:
[...]
Zolang...je zegt het zelf al. Ik doel uiteraard wanneer FIAT niet meer het hoofd-betaalmiddel is. Of gaat dat nooit gebeuren?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Mocht de overheid salarisen in BTC gaan uitbetalen dan zal dat dus gewoon fiat zijn.Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:30:
[...]
FIAT zal altijd mainstream blijven. Zullen vast dingen als BTC bijkomen maar die gaan het nooit overnemen.
Zou wel grappig zijn als hij erop reageert.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Sowieso stoppen met het gebruiken van een wallet die je geen controle geeft over de fee's. Een hoop wallets zijn gemaakt om simpel en makkelijk te zijn, maar daar lever je weer in op mogelijkheden. Genoeg wallets die je de mogelijkheid geven om exact de fee te kiezen die je wil. Dan kan je met even kijken wat de fee's moeten zijn voor nu en precies kiezen wat nodig is en nooit te veel betalen.PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:20:
Ik wil BTC overmaken van een Jaxx wallet naar Binance. Ik heb verder geen enkele mogelijkheid iets in te stellen volgens mij?
Transaction fee:
[Afbeelding]
Binance, maar vandaag schijnen ze wat problemen te hebben.Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:34:
Mag ik aan jullie vragen bij wie jullie je crypto munten kopen.
ik ben er nog nieuw in en doe allen kleine bedragen .
en zit nu bij litebit
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Waar koop je de Dogecoin?Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:04:
[...]
Reddit forum gaat helemaal los op Doge , They love it!
https://www.reddit.com/r/dogecoin/
[ Voor 9% gewijzigd door Ruud888 op 08-02-2021 16:44 ]
Jup, versie 2.7 komt binnenkort uit en volgens de Reddit gaan ze dan TO THE MOON. Ach, ik weet het allemaal niet. Ik herinner me vooral dat ik in 2017 een aantal van die dingen had en dat ik in de Jaarbeurs was, daar zit bovenin een soort makerspace ofzo. Zaten daar drie gasten van Lisk. Hadden daar een soort kantoortje ofzo geloof ik.Kyumia schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:18:
[...]
Ja hier zo! Vraag mij alsjeblieft niet waarom, want dat weet ik ook niet...zwembroek schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
Zijn er nog mensen met VET? Het is verleidelijk om ze in te ruilen voor Doge maar ik vind het risico te groot. Maar goed des te groter de winst als je het aandurft.
Je zegt het zelf al dan ga je van High risk naar Mega high risk.zwembroek schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
Zijn er nog mensen met VET? Het is verleidelijk om ze in te ruilen voor Doge maar ik vind het risico te groot. Maar goed des te groter de winst als je het aandurft.
PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:20:
Transaction fee:
[Afbeelding]
Dit is 3 weken geleden, hoevaak ga je deze fout nog maken?PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Net 300,- betaalt om wat BTC over te schrijven van Jaxx naar Binance. Hoe is dat te voorkomen
NietCrypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:39:
[...]
[...]
Dit is 3 weken geleden, hoevaak ga je deze fout nog maken?
Binance
Basement Bios ---- Exo-S
Betere wallet gebruiken. Als je nu nog een wallet hebt zonder custom fees dan is dat vrij hopeloos.PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:20:
Transaction fee:
[Afbeelding]
Ik heb ze 1,5 week geleden omgezet naar Doge. Best decision of my life!zwembroek schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
Basement Bios ---- Exo-S
Nee, dat hoeft zeker niet. Altcoins kunnen zeker andere fluctuaties laten zien, ook tegen gesteld van de BTC.StevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:43:
Cryptonewbie hier;
Is bitcoin the mother of all crypto en wanneer BTC stijgt dan volgt de rest?
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ben er sinds kort weer ingestapt...heb ook veel leer geld betaald toen het mis ging na de hoogtij dagen. En mijn gevoel over Doge is echt 50/50. Maar als de Reddit hype door gaat wie weet waar het eindigt. Met Doge weet je nu niet of je een buy high doet met de hype van Elon. Mijn vertrouwen in VET blijft erg hoog. Vraag me niet waarom.Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Je zegt het zelf al dan ga je van High risk naar Mega high risk.
DOGE heeft al een beste run gemaakt en VET loopt wat achter.
Uit eigen ervaring is hoppen nooit echt goed afgelopen bij mij, net als ik ze inruilde ging de andere verkoop weer omhoog en ja raad het al de koop omlaag.
Maar je moet doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt, bij twijfel niet doen,
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dogecoin.StevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:43:
Cryptonewbie hier;
zo zou je het kunnen noemen, echter is een eigenwijze coin die luistert voor geen meter genaamd DOGEStevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:43:
Cryptonewbie hier;
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Als Elon je retweet of reageert op je berichtje komen jullie allebei in mijn eindbazengalerij.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat zou natuurlijk erg gaaf zijn, maar is erg onrealistischlucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:17:
Snappen jullie hem?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is dat de enigste betrouwbare om DOGE te kopen?
[ Voor 7% gewijzigd door Ruud888 op 08-02-2021 16:48 ]
Misschien is Blox wat voor je.Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Zijn er ook nederlandse?
Geen idee. Ik zit alleen bij Binance en Coinbase, omdat ik die een paar jaar geleden heb aangevraagd.Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Zijn er ook nederlandse?
Basement Bios ---- Exo-S
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
litebit is nederlands of heeft nederlandse afdelingRuud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Zijn er ook nederlandse?
vast niet, maar wel gemakkelijk in gebruik.Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
ik kom net van litebit af en raadt het niet aanHumpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:50:
[...]
litebit is nederlands of heeft nederlandse afdeling
[ Voor 106% gewijzigd door iVibes op 08-02-2021 16:52 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ja, die plukken je compleet kaal met die fees daar.Khaelos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
[...]
ik kom net van litebit af en raadt het niet aan
flink hoge commissies
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
DOGE kopen, maar wel perse bij een betrouwbare NL partij.Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Zijn er ook nederlandse?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
ik had een kleine trade toen doge nog laag stond, mij plukje was 160 euro waard en ze zouden 123 euro uitbetalen.. dat is 37 euro en bij 25% commissie WTFDaacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
[...]
Ja, die plukken je compleet kaal met die fees daar.
Je kunt Binance in het Nederlands zetten? Ik zou echt naar Binance gaan, zeker als deze aankoop als opstapje moet dienen naar meer crypto handelen.Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]
Zijn er ook nederlandse?
Heee, ik zie net je twitter pic, is dit hoe cryptotrolls er echt uitzien of is dat je catfish account?
Ja.StevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:43:
Is bitcoin the mother of all crypto
Nee.en wanneer BTC stijgt dan volgt de rest?
Litebit.eu ook..iVibes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
...laat maar...
welke is er beter en goedkoper.Khaelos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
[...]
ik kom net van litebit af en raadt het niet aan
flink hoge commissies
Ik ben ook beginner, gestart met Blox en ook heel snel ermee gestopt.dehardstyler schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:53:
[...]
Je kunt Binance in het Nederlands zetten? Ik zou echt naar Binance gaan, zeker als deze aankoop als opstapje moet dienen naar meer crypto handelen.
Helder! Thanks voor de uitleg allen!Richh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:54:
[...]
Ja.
[...]
Nee.
Vorige bullrun was het zo dat wanneer Bitcoin steeg, de altcoins lichtjes meegingen. En wanneer Bitcoin daalde, de altcoins extra hard daalden. En wanneer Bitcoin stabiel bleef, de altcoins flinke sprongen konden maken.
Echter bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst
Dit hele principe was destijds goed te verklaren door trading pairs; men kocht Bitcoin en met Bitcoin kocht men altcoins. Nog steeds zijn de volumes op bitcoin/altcoin pairs vaak hoger dan op dollar/altcoin pairs, waardoor deze relatie nog wel bestaat.
Dat is zo beetje het domste wat je kan doen in crypto.emielsb schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:46:
Gewoon een alt uitzoeken die nog niet keihard is gestegen en dan wachten.
Binance. Het antwoord op alle vragen die je nog hebt, is ook Binance.Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:55:
[...]
welke is er beter en goedkoper.
vond de koste wel mee vallen.
maar ik zit dan volgens mij ook nog onder een bepaald bedrag.
ikzelf zit nu op binance en dat werkt echt prima, het is wat overweldigend als je er net in stapt maar daar zijn YT uitleg video's voor zoals deze : YouTube: BINANCE UITLEG | HOE TE STARTEN MET BINANCE | CRYPTOCURRENCY EXCHANG...Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:55:
[...]
welke is er beter en goedkoper.
vond de koste wel mee vallen.
maar ik zit dan volgens mij ook nog onder een bepaald bedrag.
Dit blijft toch een dikke faal infeite....Je zou als gebruiker ten alle tijde moeten kunnen kopen maar vooral verkopen.Specy schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:54:
Intussen lukt BTC verkopen vrijwel niet. Ik verkoop altijd via Coinbase, maar bij Binance is withdrawal disabled en vanaf Bittrex en KuCoin komen ze maar niet binnen.
Verwijderd
Dit is een stealth foto, ik sta achter 1 van de bomen ver op de achtergrond.Slonzo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:53:
[...]
Heee, ik zie net je twitter pic, is dit hoe cryptotrolls er echt uitzien of is dat je catfish account?
Ik heb een vermoeden dat het met 90% van de coins is op het momentPilatuS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:57:
Ik heb zo'n vermoeden dat de mensen die nu Doge moeten kopen hetzelfde lot tegemoet gaan als mensen die XRP moesten kopen op 1 dollar en hoger.
Jup. Ik, in 2017/18.PilatuS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:57:
Ik heb zo'n vermoeden dat de mensen die nu Doge moeten kopen hetzelfde lot tegemoet gaan als mensen die XRP moesten kopen op 1 dollar en hoger.
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 08-02-2021 17:00 ]
Bedankt voor de tip, ga hier wel lekker opsOid schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:07:
DGB gaat ook wel lekker, jongens. Snel kopen voordat het te laat is!
[ Voor 12% gewijzigd door ProfaNe op 08-02-2021 17:01 ]
En dan dacht je dat Ripple die XRP dumpt erg was. Er komt iedere minuut 10.000 Doge bij.Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:58:
[...]
Ik heb een vermoeden dat het met 90% van de coins is op het moment![]()
Maar Doge staat wel heel hoog op het lijstje zo niet op nr 1
Ja dat wist ik niet eens dacht dat het een hardcap wasPilatuS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:01:
[...]
En dan dacht je dat Ripple die XRP dumpt erg was. Er komt iedere minuut 10.000 Doge bij.
zag het net.. lets goooKyumia schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:04:
ETH breekt weer door z'n ATH
zet de $2k babe maar vast klaar @Stokstaart
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
je moet elon wel taggen he anders ziet ie het niet
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq