Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 181 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.443 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:14:
Moet je voorstellen dat iedereen uit de echte shitty shitcoins stapt en all in btc gaat...
Valt wel mee

BTC
$817,680,358,594

Market Cap:
$1,292,595,322,888

Shitcoins in omloop
8400

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-11 12:08
Even terugkomend over een Tesla kopen met Bitcoin. Zou toch supervet zijn als dit een vaste Bitcoin prijs zou worden. Nu heb je een vaste dollar/euro prijs en flucureert de Bitcoin prijs wanneer je deze gebruikt voor een aankoop. Zou mooi zijn als je straks voor bij wijze van spreken voor 2 BTC een Tesla koopt.....en wil je dollars gebruiken, dan is dat de waarde van 2 BTC.....

Snappen jullie hem?

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Egeau schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:15:
[...]

Ik snap dat hele wakker worden van landen/werelddelen niet echt?

De markt is altijd 24/7 open en de USA heeft al 6 tijdzones dus er sowieso is er al veel spreiding wanneer iedereen wakker is. Het orderboek is volgens mij ook goed gevuld met al uitstaande orders & bots.

Althans ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen in de USA wakker worden: de tweet van Elon lezen van een paar uur oud, al zien dat BTC omhoog geknald is en dan nog besluiten om in te kopen?
Mee eens maar toch zie je dat when shits the fan dit vaker voorkomt tussen half 5 en 5 in de middag, half 1/1 uur snachts of half 8 in de ochtend.

Mee eens dat de markt 24/7 is. Maar epic shit gebeurd in mijn ogen toch vaak rond die blokken

• Humpo1978
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-09 17:58
denk dat het wakker worden van de markt .

meer is dat mensen er over praten.

wat mij de laaste dagen opvalt .

en misschien heb ik het mis... als europa sluit dan staat het wat lager .

en als de usa open dan gaat het weer wat op hoog met de Doge.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:03
[...]

De markt is altijd 24/7 open en de USA heeft al 6 tijdzones dus er sowieso is er al veel spreiding wanneer iedereen wakker is. Het orderboek is volgens mij ook goed gevuld met al uitstaande orders & bots.

Althans ik kan me er weinig bij voorstellen dat mensen in de USA wakker worden: de tweet van Elon lezen van een paar uur oud, al zien dat BTC omhoog geknald is en dan nog besluiten om in te kopen?

Edit: Ah oke, als Elon nu nog eens tweet en de USA is helemaal wakker, ja dan heb je wel gelijkt :)
De die hard traders niet, maar de opportunisten die net 600 USD van de overheid hebben gekregen misschien wel als ze wakker worden.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-11 16:31
[...]

Edit: Ah oke, als Elon nu nog eens tweet en de USA is helemaal wakker, ja dan heb je wel gelijkt :)
Haha ja precies. Man de meesten zitten net als vele degenerates hier met de telefoon naast hun bed en blockfolio alerts aan en meerdere keren te refreshen als ze even wakker worden in de nacht. De henk en ingrids slapen. Voor de rest draait het 24/7 door. Tot de bear market weer de hoek om komt kijken that is. Dan is het duimpje zuigen en slapen en hopen dat het een slechte droom is.

[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 08-02-2021 16:22 ]

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:11:
Had in 2017 Lisk gekocht. Gingen toen voor 20 dollar per stuk. Vandaag weer wat bijgekocht voor 1.6 dollar. Oeps.
Grappig om Lisk weer eens voorbij te zien komen, zat toen in de top 20. Had het veel eerder moeten verkopen. Heb nog steeds een mijn bag van 300 Lisk die ik toen op $3 kocht. Deze had $12k geweest kunnen zijn als ik op de top ($40) had uitgecasht. Enorm veel spijt van, dat was ook meer dan 50% van mn pf, hopelijk stijgt deze nog een keer, ze zijn nogsteeds bezig met ontwikkelen en las dat er binnenkort weer een update uit kwam. Let's see :9

• Slux
  • Niet online
lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:17:
Even terugkomend over een Tesla kopen met Bitcoin. Zou toch supervet zijn als dit een vaste Bitcoin prijs zou worden. Nu heb je een vaste dollar/euro prijs en flucureert de Bitcoin prijs wanneer je deze gebruikt voor een aankoop. Zou mooi zijn als je straks voor bij wijze van spreken voor 2 BTC een Tesla koopt.....en wil je dollars gebruiken, dan is dat de waarde van 2 BTC.....

Snappen jullie hem?
Nee.

Een je moet al gek zijn om een Tesla te kopen en helemaal om er 2 BTC voor neer te leggen :+

• Humpo1978

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik wil BTC overmaken van een Jaxx wallet naar Binance. Ik heb verder geen enkele mogelijkheid iets in te stellen volgens mij?

Transaction fee:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-_yZTW4LjU2LIiyPcY6OLQHM9E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hrdDlU4e9mvDqfN3pM0vVt1o.png?f=user_large

Weer een kar boodschappen foetsie.

• Slux
  • Niet online
Beetje uitleg zou wel fijn zijn, linkjes plempen zijn we niet zo van hier ;)

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-11 22:14
Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:14:
Moet je voorstellen dat iedereen uit de echte shitty shitcoins stapt en all in btc gaat...
Met alt coins hark ik meer binnen dan btc.

• lucatoni
Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:19:
[...]

Nee.

Een je moet al gek zijn om een Tesla te kopen en helemaal om er 2 BTC voor neer te leggen :+
haha...okee, los van het product. Maar op dit moment bepaald traditionale valute de BTC waarde die je betaald voor een prodcut. BTC wordt uiteindelijk pas echt groot wanneer het omgekeerd is.

• Bartske
Kyumia schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Grappig om Lisk weer eens voorbij te zien komen, zat toen in de top 20. Had het veel eerder moeten verkopen. Heb nog steeds een mijn bag van 300 Lisk die ik toen op $3 kocht. Deze had $12k geweest kunnen zijn als ik op de top ($40) had uitgecasht. Enorm veel spijt van, dat was ook meer dan 50% van mn pf, hopelijk stijgt deze nog een keer, ze zijn nogsteeds bezig met ontwikkelen en las dat er binnenkort weer een update uit kwam. Let's see :9
LISK, daar heb ik nog aan de ICO aan meegedaan en toen een mooie winst gepakt door 3 dagen na de ICO te verkopen. Verder nooit meer mee bezig gehouden eigenlijk. Als ik naar de BTC value kijk over tijd na 2017 is hij nooit meer echt in de buurt gekomen.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:20:
Ik wil BTC overmaken van een Jaxx wallet naar Binance. Ik heb verder geen enkele mogelijkheid iets in te stellen volgens mij?

[Afbeelding]

Wat is het probleem dan? Als ik in Jaxx kijk zie ik niets bijzonders. Je geeft toch gewoon het adres in, amount en dan Send?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb een hele smerige buy order ingezet voor DOGE. Ben benieuwd of hij vannacht gaat hitten. Dan is het wachten op de volgende Elon tweet. :7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Humpo1978
@Slux

sorry . maar was een link naar het bericht van een ander post...

• PWM
  • Niet online

PWM

Ruud2001 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:23:
[...]

Wat is het probleem dan? Als ik in Jaxx kijk zie ik niets bijzonders. Je geeft toch gewoon het adres in, amount en dan Send?
Dit is de transaction fee ;) Ik vind het gewoon een belachelijk bedrag voor het overmaken van een valuta naar dezelfde valuta.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 05-11 22:14
Grimmie187 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:41:
Pfieuw, net op tijd mn DOT/AAVE/EGLD/AVA kunnen traden for BTC op Binance...

Lets go! :D
Wat is net op tijd ?

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:39
[...]

Same met XRP haha. 300 kunnen verkopen op €2,- maar was toen op vakantie (week ervoor gekocht voor 0,20) en geen sell-order. Zo hard zou het toch niet gaan..
Sindsdien gaat het nogal poep met XRP.

[ Voor 3% gewijzigd door Source90 op 08-02-2021 16:25 ]

Verwijderd

Snappen jullie hem?
Das een mooie manier om Tesla failliet te laten gaan ja. Zolang FIAT het hoofd-betaalmiddel is gaat dit natuurlijk nooit gebeuren.

• Ruud2001
  • Laatst online: 07:51

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:24:
[...]

Dit is de transaction fee ;) Ik vind het gewoon een belachelijk bedrag voor het overmaken van een valuta naar dezelfde valuta.
Ah! :) Daar moet je idd niet te lang over nadenken :9

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Humpo1978
Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:25:
[...]

Das een mooie manier om Tesla failliet te laten gaan ja. Zolang FIAT het hoofd-betaalmiddel is gaat dit natuurlijk nooit gebeuren.
ja en wie wil er nu een tesla.. ;) ;) ;)

• lucatoni
Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:25:
[...]

Zolang...je zegt het zelf al. Ik doel uiteraard wanneer FIAT niet meer het hoofd-betaalmiddel is. Of gaat dat nooit gebeuren?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Dan weet je dus dat je niet op Jaxx moet zitten... Binance betaal je rond de 20 dollar momenteel...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Is het ook maar dat is de prijs van veiligheid. Ik zou het voortaan lekker op een grote exchange laten staan. 2FA erop en niet teveel over nadenken. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Slux
  • Niet online
lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:28:
[...]

Zolang...je zegt het zelf al. Ik doel uiteraard wanneer FIAT niet meer het hoofd-betaalmiddel is. Of gaat dat nooit gebeuren?
FIAT zal altijd mainstream blijven. Zullen vast dingen als BTC bijkomen maar die gaan het nooit overnemen.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Mijn BTC toch maar even in FIAT gezet, precies om 14:40u. :7
Als het iets daalt, stap ik weer in.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Bartske
Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:30:
[...]

FIAT zal altijd mainstream blijven. Zullen vast dingen als BTC bijkomen maar die gaan het nooit overnemen.
Mocht de overheid salarisen in BTC gaan uitbetalen dan zal dat dus gewoon fiat zijn.

Maar dat zie ik overigens ook niet gebeuren hoor.

• Crypts
Zou wel grappig zijn als hij erop reageert. :D Die kans is nog niet eens uitgesloten. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zijn er nog mensen met VET? Het is verleidelijk om ze in te ruilen voor Doge maar ik vind het risico te groot. Maar goed des te groter de winst als je het aandurft.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Humpo1978
Mag ik aan jullie vragen bij wie jullie je crypto munten kopen.

ik ben er nog nieuw in en doe allen kleine bedragen .

en zit nu bij litebit

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Transaction fee:
[Afbeelding]

Sowieso stoppen met het gebruiken van een wallet die je geen controle geeft over de fee's. Een hoop wallets zijn gemaakt om simpel en makkelijk te zijn, maar daar lever je weer in op mogelijkheden. Genoeg wallets die je de mogelijkheid geven om exact de fee te kiezen die je wil. Dan kan je met even kijken wat de fee's moeten zijn voor nu en precies kiezen wat nodig is en nooit te veel betalen.

• lucatoni
Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:34:
Mag ik aan jullie vragen bij wie jullie je crypto munten kopen.

ik ben er nog nieuw in en doe allen kleine bedragen .

en zit nu bij litebit
Binance, maar vandaag schijnen ze wat problemen te hebben.

• JT
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Oh fuck, vanaf de ochtend niet meer gekeken, op basis van ta sell order in de 40k, en dan dit nieuws :X Gelukkig is de sell order nog niet de helft van m'n pc.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kyumia
ETH kruipt nu ook heel sneaky omhoog achter die rode candle. Zit alweer 20 euro van z'n ATH af. 2k ETH babe vanavond? *O*

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09:45
Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 01:04:
[...]

Reddit forum gaat helemaal los op Doge , They love it!

https://www.reddit.com/r/dogecoin/
Waar koop je de Dogecoin?
Welke verkopers zijn niet te duur en betrouwbaar?

[ Voor 9% gewijzigd door Ruud888 op 08-02-2021 16:44 ]

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:26
[...]

Jup, versie 2.7 komt binnenkort uit en volgens de Reddit gaan ze dan TO THE MOON. Ach, ik weet het allemaal niet. Ik herinner me vooral dat ik in 2017 een aantal van die dingen had en dat ik in de Jaarbeurs was, daar zit bovenin een soort makerspace ofzo. Zaten daar drie gasten van Lisk. Hadden daar een soort kantoortje ofzo geloof ik.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:38
zwembroek schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
Zijn er nog mensen met VET? Het is verleidelijk om ze in te ruilen voor Doge maar ik vind het risico te groot. Maar goed des te groter de winst als je het aandurft.
Ja hier zo! Vraag mij alsjeblieft niet waarom, want dat weet ik ook niet...

• Slux
  • Niet online
Je zegt het zelf al dan ga je van High risk naar Mega high risk.

DOGE heeft al een beste run gemaakt en VET loopt wat achter.

Uit eigen ervaring is hoppen nooit echt goed afgelopen bij mij, net als ik ze inruilde ging de andere verkoop weer omhoog en ja raad het al de koop omlaag.

Maar je moet doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt, bij twijfel niet doen,

• Crypts

Transaction fee:
[Afbeelding]

PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:56:
Net 300,- betaalt om wat BTC over te schrijven van Jaxx naar Binance. Hoe is dat te voorkomen :?
Dit is 3 weken geleden, hoevaak ga je deze fout nog maken? :?

• PWM
  • Niet online

PWM

Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:39:
[...]

[...]

Dit is 3 weken geleden, hoevaak ga je deze fout nog maken? :?
Niet ;) Maar ik had nog een Jaxx wallet staan met BTC er in ;) Die wilde ik er nu uithalen.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:50

Mystikal

It never hurts to help!

Binance

Basement Bios ---- Exo-S

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-11 20:41

Transaction fee:
[Afbeelding]

Betere wallet gebruiken. Als je nu nog een wallet hebt zonder custom fees dan is dat vrij hopeloos.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:41
Zijn er nog meer Tweakers die soms problemen ervaren met het syncen van hun Blockfolio i.c.m. de Binance Trading Pairs?

Vanmorgen had ik het issue dat de ETH waarde voor ETH/USDT niet bijgewerkt werd.

En nu zie ik dat voor Binance de koers voor GRT/USDT al een paar uur niet wordt ge-update. Als ik het trading pair aanpas naar GRT/BTC dan wordt wel de actuele koers opgehaald.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-11 22:33
Dag niet kijken, moest 3x knipperen bij het zien van dit dikke getal. :')

Geen touw aan vast te knopen. Nja, flink deel in Fiat.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb ze 1,5 week geleden omgezet naar Doge. Best decision of my life!
Gisteren ook nog maar wat Doge weer bij gehaald. Gaat wederom lekker

Basement Bios ---- Exo-S

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Cryptonewbie hier;

Is bitcoin the mother of all crypto en wanneer BTC stijgt dan volgt de rest?

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-10 18:23
Als bitcoin stijgt betekent dit meestal nieuw geld.
Dus mensen halen weer profit uit bitcoin en stoppen in sommige alts. Dus "de rest" is niet alles, maar sommige alts.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

StevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:43:
Cryptonewbie hier;

Nee, dat hoeft zeker niet. Altcoins kunnen zeker andere fluctuaties laten zien, ook tegen gesteld van de BTC.

Basement Bios ---- Exo-S

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:39:
[...]

Je zegt het zelf al dan ga je van High risk naar Mega high risk.

DOGE heeft al een beste run gemaakt en VET loopt wat achter.

Uit eigen ervaring is hoppen nooit echt goed afgelopen bij mij, net als ik ze inruilde ging de andere verkoop weer omhoog en ja raad het al de koop omlaag.

Maar je moet doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt, bij twijfel niet doen,
Ik ben er sinds kort weer ingestapt...heb ook veel leer geld betaald toen het mis ging na de hoogtij dagen. En mijn gevoel over Doge is echt 50/50. Maar als de Reddit hype door gaat wie weet waar het eindigt. Met Doge weet je nu niet of je een buy high doet met de hype van Elon. Mijn vertrouwen in VET blijft erg hoog. Vraag me niet waarom. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Cryptonewbie hier;

Dogecoin.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:02
Cryptonewbie hier;

zo zou je het kunnen noemen, echter is een eigenwijze coin die luistert voor geen meter genaamd DOGE >:) >:)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-10 18:23
Gewoon een alt uitzoeken die nog niet keihard is gestegen en dan wachten.

• Stokstaart
  • Laatst online: 09:30
Als Elon je retweet of reageert op je berichtje komen jullie allebei in mijn eindbazengalerij.

Ok, jij stond er stiekem al.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:07

Snappen jullie hem?
Dat zou natuurlijk erg gaaf zijn, maar is erg onrealistisch :P Tesla prijst zichzelf daarmee de markt uit en hun BTC hodlings (1,5b is veel, maar lang niet alles wat ze hebben) stijgen daarmee eigenlijk niet meer in waarde.

Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
Ugh.. Heb wel wat spektakel gemist met die SFP. Had timers gezet etc, maar er kwam iets tussendoor..

Bitcoin gaat wel als een malle vandaag dankzij Elon.

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Blijft fascinerend hoe BTC in een paar minuten 5k omhoog schiet, en vervolgens heel stabiel in een keurige range van een paar honderd dollar blijft hangen.

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09:45
Is dat de enigste betrouwbare om DOGE te kopen?
Zijn er ook nederlandse?

[ Voor 7% gewijzigd door Ruud888 op 08-02-2021 16:48 ]

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ruud888 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:48:
[...]

Zijn er ook nederlandse?
Misschien is Blox wat voor je.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Zijn er ook nederlandse?
Geen idee. Ik zit alleen bij Binance en Coinbase, omdat ik die een paar jaar geleden heb aangevraagd.

Beiden betrouwbaar overigens.

Basement Bios ---- Exo-S

• Khaelos
is het eigenlijk niet dom van Elon om de BTC zo hard te laten stijgen?
nu hoef je eigenlijk minder bitcoin te betalen voor zijn Tesla's :D
was eerst 1.2 BTC voor een model 3 is nu 1 BTC :9

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Source90
sOid schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:50:
[...]

Misschien is Blox wat voor je.
Heck, Doge kan je zelfs op Litebit kopen :')

• Humpo1978
[...]

Zijn er ook nederlandse?
litebit is nederlands of heeft nederlandse afdeling

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
[...]

vast niet, maar wel gemakkelijk in gebruik.
met relatief weinig problemen. (voor mij)
en met een hoop andere te verhandelende munten.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Khaelos
Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:50:
[...]

litebit is nederlands of heeft nederlandse afdeling
ik kom net van litebit af en raadt het niet aan
flink hoge commissies

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

...laat maar...

[ Voor 106% gewijzigd door iVibes op 08-02-2021 16:52 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:52
Khaelos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
[...]

flink hoge commissies
Ja, die plukken je compleet kaal met die fees daar.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Stokstaart
  • Laatst online: 09:30
[...]

Zijn er ook nederlandse?
DOGE kopen, maar wel perse bij een betrouwbare NL partij. 8)7

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Khaelos
Daacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
[...]

Ja, die plukken je compleet kaal met die fees daar.
ik had een kleine trade toen doge nog laag stond, mij plukje was 160 euro waard en ze zouden 123 euro uitbetalen.. dat is 37 euro en bij 25% commissie WTF 8)7

• dehardstyler
[...]

Zijn er ook nederlandse?
Je kunt Binance in het Nederlands zetten? Ik zou echt naar Binance gaan, zeker als deze aankoop als opstapje moet dienen naar meer crypto handelen. :)

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Heee, ik zie net je twitter pic, is dit hoe cryptotrolls er echt uitzien of is dat je catfish account?

• Richh
Is bitcoin the mother of all crypto
Ja.
en wanneer BTC stijgt dan volgt de rest?
Nee.

Vorige bullrun was het zo dat wanneer Bitcoin steeg, de altcoins lichtjes meegingen. En wanneer Bitcoin daalde, de altcoins extra hard daalden. En wanneer Bitcoin stabiel bleef, de altcoins flinke sprongen konden maken.
Echter bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst :)

Dit hele principe was destijds goed te verklaren door trading pairs; men kocht Bitcoin en met Bitcoin kocht men altcoins. Nog steeds zijn de volumes op bitcoin/altcoin pairs vaak hoger dan op dollar/altcoin pairs, waardoor deze relatie nog wel bestaat.

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-11 15:18
Litebit.eu ook..

• Specy
  • Laatst online: 17-10 17:18
Intussen lukt BTC verkopen vrijwel niet. Ik verkoop altijd via Coinbase, maar bij Binance is withdrawal disabled en vanaf Bittrex en KuCoin komen ze maar niet binnen.

• Humpo1978
Khaelos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:51:
[...]

flink hoge commissies
welke is er beter en goedkoper.

vond de koste wel mee vallen.

maar ik zit dan volgens mij ook nog onder een bepaald bedrag.

• Allie74
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 21:00
dehardstyler schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:53:
[...]

Je kunt Binance in het Nederlands zetten? Ik zou echt naar Binance gaan, zeker als deze aankoop als opstapje moet dienen naar meer crypto handelen. :)
Ik ben ook beginner, gestart met Blox en ook heel snel ermee gestopt.
Nu tevreden gebruiker van Binance

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Richh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:54:
[...]

Ja.

[...]

Nee.

Vorige bullrun was het zo dat wanneer Bitcoin steeg, de altcoins lichtjes meegingen. En wanneer Bitcoin daalde, de altcoins extra hard daalden. En wanneer Bitcoin stabiel bleef, de altcoins flinke sprongen konden maken.
Echter bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst :)

Dit hele principe was destijds goed te verklaren door trading pairs; men kocht Bitcoin en met Bitcoin kocht men altcoins. Nog steeds zijn de volumes op bitcoin/altcoin pairs vaak hoger dan op dollar/altcoin pairs, waardoor deze relatie nog wel bestaat.
Helder! Thanks voor de uitleg allen!

• Slux
  • Niet online
emielsb schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:46:
Gewoon een alt uitzoeken die nog niet keihard is gestegen en dan wachten.
Dat is zo beetje het domste wat je kan doen in crypto.

Mee gaan met de hype coins, gedeelte in BTC en op tijd je winst en verlies pakken is veel beter.

• sOid
  • Niet online
Hebben jullie stop-losses ingesteld bij BTC, voor als 'ie ineens weer naar beneden dondert? Zo ja, op welk niveau? Ik nu op ~42400USD, maar twijfel.

• dehardstyler
Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:55:
[...]

Binance. Het antwoord op alle vragen die je nog hebt, is ook Binance.

• Khaelos
Humpo1978 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:55:
[...]

ikzelf zit nu op binance en dat werkt echt prima, het is wat overweldigend als je er net in stapt maar daar zijn YT uitleg video's voor zoals deze : YouTube: BINANCE UITLEG | HOE TE STARTEN MET BINANCE | CRYPTOCURRENCY EXCHANG...

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:11
Specy schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:54:
Intussen lukt BTC verkopen vrijwel niet. Ik verkoop altijd via Coinbase, maar bij Binance is withdrawal disabled en vanaf Bittrex en KuCoin komen ze maar niet binnen.
Dit blijft toch een dikke faal infeite....Je zou als gebruiker ten alle tijde moeten kunnen kopen maar vooral verkopen.

• Source90
Is er iemand die wat licht kan schijnen op TRC? Een coin die toch al sinds 2012 mee doet, maar waar ik bar-weinig informatie over kan vinden.

Behoorlijk stabiel en na de pump/crash is het huilen met de pet op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4YyQ9pNlqC1Q03SycBpYkOMAhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BGEp4blyZ8txTK0aShPDsxw1.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Slonzo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:53:
[...]

Heee, ik zie net je twitter pic, is dit hoe cryptotrolls er echt uitzien of is dat je catfish account?
Dit is een stealth foto, ik sta achter 1 van de bomen ver op de achtergrond.

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb zo'n vermoeden dat de mensen die nu Doge moeten kopen hetzelfde lot tegemoet gaan als mensen die XRP moesten kopen op 1 dollar en hoger.

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:57:
Ik heb zo'n vermoeden dat de mensen die nu Doge moeten kopen hetzelfde lot tegemoet gaan als mensen die XRP moesten kopen op 1 dollar en hoger.
Ik heb een vermoeden dat het met 90% van de coins is op het moment :P
Maar Doge staat wel heel hoog op het lijstje zo niet op nr 1

• sOid
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:57:
Jup. Ik, in 2017/18.

• FreakNL
  • Laatst online: 11:21

FreakNL

Well do ya punk?

Zo dat was weer een mooi ritje ETH.

Nu weer in mijn Fiat wachten op dip...

Of fiat bagholder :+

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 08-02-2021 17:00 ]

• ProfaNe
  • Niet online
sOid schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:07:
DGB gaat ook wel lekker, jongens. Snel kopen voordat het te laat is! :+
Bedankt voor de tip, ga hier wel lekker op :) kon in alle chaos nog inloggen op binance en op 0.040 kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door ProfaNe op 08-02-2021 17:01 ]

• Richh
Daddy Elon mag weer gepost worden geloof ik _/-\o_ _/-\o_

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:58:
[...]

Ik heb een vermoeden dat het met 90% van de coins is op het moment :P
Maar Doge staat wel heel hoog op het lijstje zo niet op nr 1
En dan dacht je dat Ripple die XRP dumpt erg was. Er komt iedere minuut 10.000 Doge bij.

• Dumb and Dumper
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Dag allen,

Noob hier en net begonnen met proberen er allemaal wat van te begrijpen. Al wat foutjes gemaakt (weak hands) maar das prima want leerproces...! Kleine centjes todat ik het wat beter aanvoel (denk niet dat ik het ooit helemaal ga snappen! :+ ) en we zien het wel waar het me brengt.

Maar behalve het leerproces wou ik jullie toch even bedanken voor mijn dagelijkse vermaak! Denk dat ik daar meer plezier uithaal dan het traden zelf! _/-\o_

• Kyumia
*O* ETH breekt weer door z'n ATH *O* zet de $2k babe maar vast klaar @Stokstaart *O*

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:01:
[...]

En dan dacht je dat Ripple die XRP dumpt erg was. Er komt iedere minuut 10.000 Doge bij.
Ja dat wist ik niet eens dacht dat het een hardcap was :F

DOGE wordt de nieuwe XRP dat is wel zeker ja, en veel van de coins die nu in de top 25 staan worden de TRX, XVG coins

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Kyumia schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:04:
*O* ETH breekt weer door z'n ATH *O* zet de $2k babe maar vast klaar @Stokstaart *O*
zag het net.. lets gooo O-)

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-11 13:26
EOS stijgt langzaam door, staat nu op 3,55. Ik heb daar een paar dagen geleden een zakje van gekocht. Zo lang het stijgt verkoop ik het maar niet.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
je moet elon wel taggen he anders ziet ie het niet :P
Pagina: 1 ... 181 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!