Heeft ie net gedaan toch?elektriekert schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:23:
[...]
Ik zie ADA de ATH nog wel verbreken binnenkort!
Creditcard is voor de winkeier best prijzig. Heb het ooit eens moeten aanschaffen voor een zorgorganisatie waar veel toeristen kwamen, dit koste toen iets van een duppie per transactie + 2% van het bedrag. Vind ik best een aardige marge, ik snap wel dat de bakker en de slager hier niet voor kiezen.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:06:
[...]
Mjah op zich hebben we Visa, Mastercard, American Express en Amex, om er dan nog weer eentje bij te maken is ook wat overbodig denk ik. We zijn hier idd heel bekrompen in de acceptatie, jaren geleden kreeg ik ook de vraag van toeristen hier waarom niet? Tsja.... We benne zunig he? We hebben liever dat een klein deel van de klanten wegloopt dan dat we een duppie voor een transactie betalen.![]()
Ik ben pas net terug dus ik moet nog tegen de meeste grenzen aanlopen... Ik ga dat eerst even uitvinden en kom er later wellicht op terug. Nu eerst pinnen om in de lokale super te kunnen betalen.
Pinnen met de binancecard kan wel, maar geen cashback. Je kan natuurlijk wel extra pinnen bij de kassa van de super die visa accepteerd, dat werkt wel.
De tijd leert of het tij keert
Ah, kraken heeft m dan pas daarna gelist zeker want ik zie geen eerdere high dan deze raket van de laatste weken...
Kraken gaat niet hoger daarvoor moet je op een andere exchange zijngijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:30:
[...]
Ah, kraken heeft m dan pas daarna gelist zeker want ik zie geen eerdere high dan deze raket van de laatste weken...
Maar wat is er allemaal met bnb aan de hand.. enorme battle gaande op dit moment.. why??
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 08-02-2021 19:34 ]
Zero.
Kom maar op dan. Gisteren is m'n buy order gehit op 65 dus zit vrij relaxed te kijken nu. Mede ook door het groene geweld vandaag.Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:27:
Bnb staat ook weer op uitbreken.
Meer groen volgens de regering toch?
CAKE blijft ook maar gaan... zie zoveel leuke kansen voorbij komen maar waarom uitstappen als iets al stijgt! Wat dat betreft is het verleidelijk om te verkopen en ergens in te springen maar zit nog meer dan voldoende ruimte in om door te stijgen!
De...fomo...is...real...must..hodl..
[ Voor 3% gewijzigd door NomadTitan op 08-02-2021 19:37 ]
Jij kijkt naar andere data dan ik blijkbaar. NANO en FIL staan bijvoorbeeld in het rood.Ypuh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:34:
Letterlijk alle alts staan in het groen vandaag.
Edit: raar, op coinmarketcap totaal andere perentages dan op Binance. Zou dat komen doordat Binance ff onbereikbaar was? Zie bij de meeste alts een grote grode staaf op praktisch hetzelfde moment.
[ Voor 28% gewijzigd door sOid op 08-02-2021 19:38 ]
En toch sta ik, mede dankzij haperingen bij Binance, in de min vandaag.Ypuh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:34:
Letterlijk alle alts staan in het groen vandaag.
Ik stop voorlopig nog niet met werken.
We gaan toch niet meemaken dat mijn geliefde HOT ooit nog 100.000 sats waard gaat zijn hé. Het is bijna te mooi om waar te zijn.... Moon!
Dat is alleen de kip-ei situatie hier, men doet het niet omdat het 'duur' is en omdat men het niet doet komt men ook nooit in aanmerking voor scherpere tarieven, dat is het bekrompen denken wat we hier doen. Dat pakken ze in het buitenland toch wel anders aan en is elke verkoop er eentje, zelfs al maak je er (zo goed als) geen winst op.raq schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:27:
[...]
Creditcard is voor de winkeier best prijzig. Heb het ooit eens moeten aanschaffen voor een zorgorganisatie waar veel toeristen kwamen, dit koste toen iets van een duppie per transactie + 2% van het bedrag. Vind ik best een aardige marge, ik snap wel dat de bakker en de slager hier niet voor kiezen.
Pinnen met de binancecard kan wel, maar geen cashback. Je kan natuurlijk wel extra pinnen bij de kassa van de super die visa accepteerd, dat werkt wel.
Net gepint maar dat gaat dus niet werken? Nou ja niet geheel onverwacht dus doe ik het idd zo, bijpinnen bij supermarkt die de kaart wel accepteert en contant uitgeven bij degene die dat niet doet. Jammer dat ik zo gedwongen wordt altijd contant bij me te hebben maar dat kan ook een voordeel zijn.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat is ook wel een knappe prestatie ja.rda schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:37:
[...]
En toch sta ik, mede dankzij haperingen bij Binance, in de min vandaag.
Ik stop voorlopig nog niet met werken.
Het onmogelijke is waarheid geworden.Rien43 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:37:
We gaan toch niet meemaken dat mijn geliefde HOT ooit nog 100.000 sats waard gaat zijn hé. Het is bijna te mooi om waar te zijn.... Moon!
Het is ook heel persoonlijk. De enige winkels die ik fysiek bezoek, zijn supers, bouwmarkten, tuincentra en dergelijke en die accepteren allemaal de debitcard. De rest koop ik online en dan gaat het meestal ook goed, soms tegen een kleine vergoding...raq schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:27:
[...]
Creditcard is voor de winkeier best prijzig. Heb het ooit eens moeten aanschaffen voor een zorgorganisatie waar veel toeristen kwamen, dit koste toen iets van een duppie per transactie + 2% van het bedrag. Vind ik best een aardige marge, ik snap wel dat de bakker en de slager hier niet voor kiezen.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Pessimist
Denk dat zodra de koers in de buurt komt, de beer in Taro het wel weer overneemt.
Heb je gister nou alles nog verkocht ouwe magiër ;P?
niet geschoten is altijd mis! Paar dagen geleden mn buy order van 36.500 nog meegepakt.
psn = smeersbergen
Goffer! Ging meteen kijken of ik nu echt van die meuk af was maar nee hoor, zit geen beweging in.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen beweging? 27% in de plus...Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:47:
[...]
Goffer! Ging meteen kijken of ik nu echt van die meuk af was maar nee hoor, zit geen beweging in.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ummmm, before Jan2021
Dat is de vorige high, om en nabijsOid schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:47:
[...]
Waarom daar? Zie geen logische support of MA op die plek?
Zero.
- Taro
- Niet online
Ja, heb gisteren alles verkocht, lager weer ingekocht en vastgehouden. Maar had vandaag teveel ETH, AAVE, ADA en DOGE in de pf tov BTC, baal ik achteraf wel van. Nu even Bitcoin only.Ypuh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:46:
Denk dat zodra de koers in de buurt komt, de beer in Taro het wel weer overneemt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
...en zo kom ik er dus nu pas achter dat er geen BTC paar meer is en die verkoop op 4 sats dus ook nooit door zal gaan.
Nou ja wel mooi want zo wordt het wat makkelijker dumpen.
** Voor de zekerheid maar weggehaald **
is dit echt
?
is dit echt
[ Voor 52% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:57 ]
Geloof er geen zak van, klinkt te mooi om waar te zijnillus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:57 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Maak je toch wat ADA over, weet je het snel genoeg!illus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
Nee, ik denk niet dat dit echt is
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:58 ]
Wat denk je zelf?illus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:58 ]
Wat denk je zelf? Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dit het ook vaak.illus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:58 ]
Waiting for paymentillus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:58 ]
Ja tuurlijk, net als die Elon Musk tweets. Stuur me 1 BTC en ik stuur je er 5 terug Crypto partyyyy!illus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
Zou de link even verwijderen.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 19:58 ]
Signature
Even denken. Vrij willekeurige URL. Geen enkele link of uitleg anders dan de "Geef me nu geld en wel hier". Ik heb m'n ehh
twijfels.....
twijfels.....
UNOX: The worst operating system
Mensen hier die ATOM of AKT hebben ?
Zijn wel een gokje waard vermoed ik.
Zijn wel een gokje waard vermoed ik.
Nog zo'n safepal aankondiging en het is >100 dollar met dank aan CZ shitcoinmolen.Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:27:
Bnb staat ook weer op uitbreken.
CAKE blijft ook maar gaan.
Hij heeft niet meer lager gestaan dan toen je gister rond half 5 dat bericht postte? Met welke marge heb je ze lager terug gekocht dan? Voor <2% neem ik zelf de moeite niet namelijk (om vervolgens al talloze 10-20%+ stijgingen gemist te hebben).Taro schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:51:
[...]
Ja, heb gisteren alles verkocht, lager weer ingekocht en vastgehouden. Maar had vandaag teveel ETH, AAVE, ADA en DOGE in de pf tov BTC, baal ik achteraf wel van. Nu even Bitcoin only.
zat naar deze youtube video te kijken:
Fake, sorry people.
Fake, sorry people.
[ Voor 74% gewijzigd door illus!0n op 08-02-2021 20:04 ]
@Taro Fijn dat je die link weg hebt gehaald, misschien dit even opnemen in de regels?
Chat disabled, doet mij al een vraagteken oproepen.illus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:58:
YouTube: ADA | CARDANO Analysis - Why you MUST get ADA BEFORE March 🚀💥Cardano...
sorry, beetje meer info ging mss handig geweest zijn
Als ze een "deal" hadden van 100 versturen had ik het wel voor de fun willen proberen, maar 5000 als minimum... no-way
Kijk even de rest van het kanaal. Gewoon een kanaal gekaapt met 100k volgers. Nogmaals, onzinillus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:58:
YouTube: ADA | CARDANO Analysis - Why you MUST get ADA BEFORE March 🚀💥Cardano...
sorry, beetje meer info ging mss handig geweest zijn
Signature
Zijn jullie allemaal ingestapt in HOT? Of zou het een organische groei zijn van deze pracht coin
?
Who is data opgevraagd, wordt je niet wijzer van behalve dat de registrar in Panama zit.illus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
[mbr]** Voor de zekerheid maar weggehaald **[/mbr]
is dit echt![]()
?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
- Taro
- Niet online
Staat in mijn bericht van gisteren: Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"Ypuh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:57:
[...]
Hij heeft niet meer lager gestaan dan toen je gister rond half 5 dat bericht postte? Met welke marge heb je ze lager terug gekocht dan? Voor <2% neem ik zelf de moeite niet namelijk (om vervolgens al talloze 10-20%+ stijgingen gemist te hebben).
Gekke is dat als het een geef me €1 en je krijgt €2 terug actie zou zijn echt niemand het geloofd...Rien43 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:55:
[...]
Wat denk je zelf? Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dit het ook vaak.
Registratiedatum is ook niet geheel onbelangrijkSwerfer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:01:
[...]
Who is data opgevraagd, wordt je niet wijzer van behalve dat de registrar in Panama zit.
Scamillus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
Charles z'n reactie:
YouTube: Market Stability and Pump and Dumps
[ Voor 3% gewijzigd door RicSupra op 08-02-2021 20:04 ]
Je ziet op de website transactions verschijnen, maar kijk eens naar de explorer van het getoonde address: https://explorer.cardano....upvvxllctdpmq4kx4pqmfe6zwRicSupra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:03:
[...]
Scam
Charles z'n reactie:
YouTube: Market Stability and Pump and Dumps
Slechts 2 tranactions!
Heb een hele tijd een flinke zak gehad maar toen Binance besloot het hot/btc pair te delisten heb ik er een tweedehands raket voor gekocht.... had nu een nieuwe kunnen zijn zie ik...Rien43 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:01:
Zijn jullie allemaal ingestapt in HOT? Of zou het een organische groei zijn van deze pracht coin?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Hier hetzelfde verhaal.. ik had er zo verschrikkelijk veel.. gelukkig allemaal in eth gestoken en die heeft het toch echt beter gedaan.iVibes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:06:
[...]
Heb een hele tijd een flinke zak gehad maar toen Binance besloot het hot/btc pair te delisten heb ik er een tweedehands raket voor gekocht.... had nu een nieuwe kunnen zijn zie ik...
Zero.
Geen echte believer dusiVibes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:06:
[...]
Heb een hele tijd een flinke zak gehad maar toen Binance besloot het hot/btc pair te delisten heb ik er een tweedehands raket voor gekocht.... had nu een nieuwe kunnen zijn zie ik...
Maar niet getreurd; hij crasht net zo hard als de raket van onze grote vriend Elon afgelopen week.
[ Voor 11% gewijzigd door Rien43 op 08-02-2021 20:09 ]
Als je echt serieus geld in crypto hebt zitten en geen halstarrige long term hodler bent moet je natuurlijk gewoon een van de tientallen oplossingen voor API gebruiken.PWM schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:11:
Kraken heeft een paar orders niet verwerkt, die wel ruimschoots geraakt hadden moeten worden. Ook kan ik nu niet inloggen. Echt belachelijk. Het is nu niet zo dat het om pepernoten gaat.
Binance was niet veel beter natuurlijk vanmiddag. Merk je toch dat het allemaal in de kinderschoenen staat.
Dan doe je jezelf tekort met het inloggen op een website in een browser.
Bijna, maar de leveringen gingen niet zo soepel..Rien43 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:08:
[...]
Geen echte believer dus. Of heb je toevallig ook een holoport ongebruikt in de kast liggen?
Maar niet getreurd; hij crasht net zo hard als de raket van onze grote vriend Elon afgelopen week.
Zero.
Ja, alts doen het vandaag best goed, maar 22% is toch wel erg mooi.NomadTitan schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:37:
CAKE blijft ook maar gaan... zie zoveel leuke kansen voorbij komen maar waarom uitstappen als iets al stijgt! Wat dat betreft is het verleidelijk om te verkopen en ergens in te springen maar zit nog meer dan voldoende ruimte in om door te stijgen!
Wel twee Raspberry Pi's met een dikke laag stof. Telt dat ook?Rien43 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:08:
[...]
Geen echte believer dus. Of heb je toevallig ook een holoport ongebruikt in de kast liggen?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb een theorie.
Musk liet mensen BTC in Dogecoin steken zodat hij goedkoper BTC kon inkopen.
Doe je goed aan. Kijk hot/eth lange termijn. Alleen maar verlies en verlies met soms een pump en dump dagje.iVibes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:06:
[...]
HOT behoort in de categorie slecht presterende coins.
En ja ik weet het Ook HOT is toch maar mooi x2 gegaan in dollars afgelopen maanden. Als je echter weet dat elke andere willekeurige coin x3 of x20 ging is dat weer wat minder mooi
[ Voor 16% gewijzigd door Malarky op 08-02-2021 20:17 ]
Daacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:30:
Zo, exact op de top uit Holo gestapt. Gelukkig zit het ook weer eens een keer mee.
Ik heb me er bij neer gelegd. Van de week Cake verkocht, vanmiddag Tron. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar he, winst is winst toch.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
_Gast_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:13:
Ik heb een theorie.
Alles wat ik de laatste tijd heb verkocht is doorgestegen.. tot met pure fomo instap.. dan zakt het als een baksteen omlaag.Daacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Ik heb me er bij neer gelegd. Van de week Cake verkocht, vanmiddag Tron. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar he, winst is winst toch.
Uurtje geleden bnb, inj en dot verkocht.. en hop hop hop omhoog. Ach ja.. winst is winst..
Zero.
Musk zit gewoon achter btc, en Doge heeft ie als projectje voor zn hond opgericht_Gast_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:13:
Ik heb een theorie.
Je hebt duidelijk nooit EVE Online gespeeldillus!0n schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:54:
is dit echt![]()
?
/f/image/Pl41tX41AKQQ6aqEPxUIasdJ.png?f=fotoalbum_large)
Gaat hier nog wat mee gebeuren? 15min.
Zet een stukje eronder toch een stoploss, maar andere kant ook weer een retest mogelijk op de previous ATH..
Iemand trouwens een idee of je je charts kan opslaan bij Bitvavo? Best irritant dat ie na elke refresh alles verwijderd, waardoor ik maar snel slonzige lijntjes teken.
[ Voor 14% gewijzigd door mouzetc op 08-02-2021 20:28 ]
Signature
Hou hem dan maar in de gaten. Vanmiddag ook Grt verkocht.Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:25:
[...]
Alles wat ik de laatste tijd heb verkocht is doorgestegen.. tot met pure fomo instap.. dan zakt het als een baksteen omlaag.
Uurtje geleden bnb, inj en dot verkocht.. en hop hop hop omhoog. Ach ja.. winst is winst..
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dat piekje waar iedereen zo lekker op shorten kon zal die wel proberen op te zoeken. Maar langs die 44280 komen zal aardige kluif worden vanaf hier.mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:26:
[Afbeelding]
Gaat hier nog wat mee gebeuren? 15min.
Zet een stukje eronder toch een stoploss, maar andere kant ook weer een retest mogelijk op de previous ATH..
Iemand trouwens een idee of je je charts kan opslaan bij Bitvavo? Best irritant dat ie na elke refresh alles verwijderd, waardoor ik maar snel slonzige lijntjes teken.
Mijn longs gaan er daar uit en weet vrij zeker dat een aantal anderen ook zo zal besluiten.
Maar ligt er ook allemaal aan hoe stijl we ereen rennen en wanneer
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 08-02-2021 20:32 ]
Jongens, ff serieus.
Je zou dit kunnen zien als zomaar een Bitcoin pumpje. En dag zoals vele anderen in cryptoland. Voor mij is vandaag écht bijzonder.
Elon Fucking Musk met Tesla dat wereldwijd enorm veel aandacht trekt koopt 1.5miljard aan Bitcoins. Dat is écht groot nieuws. Naar mijn idee het grootste nieuws dat we de afgelopen jaren hebben gehad.
Het laat in 1x alle grote bedrijven zichzelf achter de oren krabben en afvragen.. "Waarom doen wij dit niet..?" en "Blijkbaar kan dit vandaag de dag met goedkeuring van de SEC". Met als gevolg dat de floodgates open gaan. De komende maanden zullen tal van bedrijven een deel van hun vermogen omzetten in Bitcoin. Het gaat los mensen. BUY BITCOIN en HODL de moeder!
Je zou dit kunnen zien als zomaar een Bitcoin pumpje. En dag zoals vele anderen in cryptoland. Voor mij is vandaag écht bijzonder.
Elon Fucking Musk met Tesla dat wereldwijd enorm veel aandacht trekt koopt 1.5miljard aan Bitcoins. Dat is écht groot nieuws. Naar mijn idee het grootste nieuws dat we de afgelopen jaren hebben gehad.
Het laat in 1x alle grote bedrijven zichzelf achter de oren krabben en afvragen.. "Waarom doen wij dit niet..?" en "Blijkbaar kan dit vandaag de dag met goedkeuring van de SEC". Met als gevolg dat de floodgates open gaan. De komende maanden zullen tal van bedrijven een deel van hun vermogen omzetten in Bitcoin. Het gaat los mensen. BUY BITCOIN en HODL de moeder!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Cardano is al een tijd steady op 0.70 cent, teken voor een flinke stijging?
Ik heb bijgekocht hopelijk gaat dat net zo als met DOGE vanmiddag.
Precies ditGelukszoekr schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:32:
Jongens, ff serieus.
Hij hikt telkens de 0.71 aan.. benieuwd áls hij uitbreekt waar hij dan naartoe gaat.Suicideman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:36:
Op naar de 1 en dan naar de 2Suicideman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:36:
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Slechte reclame bestaat niet. Toen hij de aandacht aan doge gaf was dit indirect ook reclame voor Bitcoin._Gast_ schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:13:
Ik heb een theorie.
Je kan er vanuit gaan dat hij al eerder zijn Bitcoin gekocht heeft trouwens.
Maar deze relatief kleine marktbewegingen maakt die gasten blijkbaar niks uit. Michael Saylor donderde er ook nog een paar honderd miljoen in op een ath. Deze gasten gaan voor behoud van koopkracht geen snelle winst
Apple heeft 191 miljard dollar aan cash reserve...
Het is helemaal geen gekke gedachte als hun ook wat speelgeld erin knallen...
Ja bedoelde meer waar gaat het stoppen.
Krijg het idee dat veel mensen nu maar een beetje afwachten, en zodra hij gaat en over de 1 dollar gaat dat het dan behoorlijk rap kan gaan...
Ik heb er niet zoveel verstand van maar: Cake stijgt, pancakeswap groeit en je kan er meer dan 200% rente op vangen. Verkopen vind ik dan een vreemde zet.Daacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:22:
[...]
Laat INJ nou net een half uur geleden geshilled zijn door Coinbureau. Terug kopen die hap
SNX wordt ook aangehaald. Die wil ik eigenlijk al veel langer hebben, maar ik denk dat daar een andere alt plaats voor moet maken. Zijn er anderen die SNX staken? Ik zie namelijk dat de annual rewards boven de 40% zijn, wat ik me moeilijk voor kan stellen.
SNX wordt ook aangehaald. Die wil ik eigenlijk al veel langer hebben, maar ik denk dat daar een andere alt plaats voor moet maken. Zijn er anderen die SNX staken? Ik zie namelijk dat de annual rewards boven de 40% zijn, wat ik me moeilijk voor kan stellen.
Precies dit dus!Gelukszoekr schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:32:
Jongens, ff serieus.
Kijk, ik durf niet te stellen dat dit echt gaat gebeuren. Maar de kans dat dit wel gaat gebeuren, is na vandaag gigantisch toegenomen. En alleen de kans op zoiets zou reden moeten zijn om een klein eigen plukje Bitcoin te bezitten, en in ieder geval te hodlen tot zoiets misschien wel gaat gebeuren.
Als dit daadwerkelijk gaat gebeuren gaat Bitcoin echt naar de maan.
Diversify your portfolioGelukszoekr schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:40:
Apple heeft 191 miljard dollar aan cash reserve...
Bij een veranderende wereldeconomie is dat het allerbeste wat je kan doen. Als ieder groot bedrijf crypto daar onderdeel van maakt...
[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 08-02-2021 20:42 ]
Ik heb ook maar ELROND ingeruild voor een zakje ADA.Suicideman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:36:
Wat denk jullie van ELROND ? ATH volgens mij gehaald vandaag, zou er nog meer ruimte in zitten of is dit wel z'n beetje de max ?
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
rente op bitcoins? waar kan dat?Glenn Hoddle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:41:
[...]
Ik heb er niet zoveel verstand van maar: Cake stijgt, pancakeswap groeit en je kan er meer dan 200% rente op vangen. Verkopen vind ik dan een vreemde zet.
Tja, kwestie van niet in verdiepen en voor de fast money gaan.Glenn Hoddle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:41:
[...]
Ik heb er niet zoveel verstand van maar: Cake stijgt, pancakeswap groeit en je kan er meer dan 200% rente op vangen. Verkopen vind ik dan een vreemde zet.
Exact ,ik verkoop alle CAKE bij <40 procent apy, en bij 10 dollar haal ik minimaal inleg eruit.Glenn Hoddle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:41:
[...]
Zelfs de NOS, meer mainstream ga je het niet krijgen, bericht over Tesla en de verwachting dat meer bedrijven gaan volgen.
Ik ben vanaf vanmiddag een HODL’er!
Ik ben vanaf vanmiddag een HODL’er!
^^ Die rammelt ook even lekker door. Strong hands in de dip, winst gepakt en nu door!mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:25:
Even tussen al het BTC geweld door:
Hebben jullie ook zo'n altcoin op gevoel.. of gewoon 1 waar je mee bent gestart en niet meer loslaat?
Ik heb nog steeds trots bezitter van Pundi X, waar ik mijn eerste broden mee heb gekocht.
Signature
Is er ergens een guide hiervoor. Of gaat het hier om de Syrup pool?knakworst schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:45:
[...]
Exact ,ik verkoop alle CAKE bij <40 procent apy, en bij 10 dollar haal ik minimaal inleg eruit.
Dit idd. Dit speelt het PlanB model enorm in de hand. Er breken interessante maanden aanGelukszoekr schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:32:
Jongens, ff serieus.
Als zelfs het NOS erover praat gaat het hard.
- Taro
- Niet online
Bij pancakeswap zelf is er een pool die zo'n 150% APY heeft - bij Beefy zit je boven de 250%. Een guide weet ik niet.Daacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:48:
[...]
Is er ergens een guide hiervoor. Of gaat het hier om de Syrup pool?
Ik doe alleen syrup, liquidity begrijp ik geen f#ck van.Daacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:48:
[...]
Is er ergens een guide hiervoor. Of gaat het hier om de Syrup pool?
Er weer een maandsalaris op gestort?Toerq schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:38:
zojuist me ath bereikt op bitvavo haha
NOS --> Nederlandse Omroep Stichting. Het is de stichting, dus de NOSAarebe1 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:51:
Ik gok up gezien het momentum. Als de Chinezen wakker worden moet er ook wel genoeg FOMO zijn om hoger te gaan.Taro schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:53:
Op de 5 minute chart komen de lijntjes zo bij elkaar, spannend...
[Afbeelding]
Dit is ook meteen een 'probleem' want het spoort de gemiddelde Henk en Ingrid ook aan om in te stappen. We weten allemaal wat er 3 jaar geleden gebeurde vlak nadat zelfs de zwager van de kapper van de bakker om de hoek instapte...Aarebe1 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:51:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/2NWyBE21wVzWzlXEwPTLQmyZ.png?f=fotoalbum_large)