Bitcoin zit weer boven de 4H MA's die ik in de gaten houd en de MA99 heeft het wederom goed gehouden. Zal waarschijnlijk betekenen dat vooral oude high's/low's (resistance/support) nu nog barrières vormen in de rit omhoog. Kan positief uitpakken, maar mocht de koers weer dalen en de 4H MA99 wederom worden getest dan stap ik persoonlijk vlak erboven wel uit. Een 4e keer testen geeft een grotere kans op doorbreken. Dus: Bullish, totdat de MA99 opnieuw wordt getest.
Wat betreft de 1D: De huidige koers zit exact op/onder de 1D MA7. Dat kan een kantelpunt zijn. Met >300-400 erboven (>37.550) is de weg naar boven mogelijk vrij. Maar mocht Bitcoin niet door dit punt komen, dan wordt de 1D MA25 @ 32.5k mogelijk opnieuw getest. Waarom ik deze marge aanhoud? Heeft te maken met de wicks, je ziet vaak dat de koers wel door een MA heen breekt, maar onvoldoende momentum heeft en later alsnog weer terugzakt. Dan wordt de bovenkant van de candle een wick (dunne streep itt dikkere candle body) en dat betekent dat er of een herkansing zal volgen na een kleine retrace, of dat de koers verder zal dalen.
Iemand hier noemde laatst de 3D, dat is wel een mooie inderdaad, de MA7 dient daar al sinds het begin van de run als support. Wat ook zou kunnen betekenen dat als daar de MA7 het begeeft, dat de 3D MA25 de volgende support is, dat zou vandaag 23k zijn, maar stijgt elke dag verder omdat de MA (Moving Average) een lagging indicator is en dus het gemiddelde van de afgelopen xx (7/25/99) candles is. Aangezien de huidige koers hoger ligt dan de MA25 stijgt die iedere dag verder.
[
Voor 56% gewijzigd door
Taro op 16-01-2021 10:01
]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV