Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.951 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De 2 uur MA7 doet weer zijn ding zoals de hele week al. Zolang die geen support is gaan we nergens heen. Indien wel support verwacht ik een mooie run wat verder omhoog. Indien het weerstand blijft is wat lager logisch.

Edit: Het verhaaltje geldt trouwens ook voor een aantal andere coins zoals DOT. Zelfde MA en zelfde timeframe.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 16-01-2021 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:12
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:27:
De 2 uur MA7 doet weer zijn ding zoals de hele week al. Zolang die geen support is gaan we nergens heen. Indien wel support verwacht ik een mooie run wat verder omhoog. Indien het weerstand blijft is wat lager logisch.

Edit: Het verhaaltje geldt trouwens ook voor een aantal andere coins zoals DOT. Zelfde MA en zelfde timeframe.
Uni surfed erop *O*

Edit : mijn pnl is weer groen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Bestaat er een bot voor binance waarmee je automatisch kunt kopen en verkopen wanneer de trend dalend is? Zo kun je elke dag zeker 10% cumulatieve BTC meepakken. Doe het nu handmatig trouwens. 😝

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klopt :)

Er zijn er een aantal die bezig zijn met runs er op, bijvoovbeeld ook LINK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
PilatuS schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:39:
[...]

Klopt :)

Er zijn er een aantal die bezig zijn met runs er op, bijvoovbeeld ook LINK.
En aave 8)7

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
SalimRMAF schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:38:
Zo kun je elke dag zeker 10% cumulatieve BTC meepakken. Doe het nu handmatig trouwens. 😝
Oh, we hebben een miljonair in ons midden oOo

Iedere dag 10% pakken geeft na 3 maand € 6 miljoen winst (startbedrag € 1000)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022
QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:01:
Interessant gerucht:
Goldman Sachs to Enter Crypto Market ‘Soon’ With Custody Play: Source
https://www.coindesk.com/...-with-custody-play-source
Volgens mij heeft het te maken met USDC:
https://www.forbes.com/si...es-usd-backed-stablecoin/

Misschien gaan zij de USDT vervangen??

[ Voor 4% gewijzigd door MrMoon op 16-01-2021 00:50 ]

MarsRover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

TomTorquay schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:45:
[...]

Oh, we hebben een miljonair in ons midden oOo

Iedere dag 10% pakken geeft na 3 maand € 6 miljoen winst (startbedrag € 1000)
NEO heb ik geditched. Net als NIO...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Algo ook groene palen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YykIIiVj2z34w1ZnoCmdFtG40mo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GqL0XYvWoycpbYwQejd0Qcqx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 89% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Man man spijt ik dat OG muntje gekocht heb. Laag gekocht en ging snel omhoog,te laat verkocht en pingpongkoers. Voor vannacht maar sell orders klaar gezet. Misschien dat ze gehaald worden.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Oké, volledig terug gekocht met hetzelfde stukje waarmee ik eruit ben gegaan 8)7

Never sell en niet daytraden had ik met mezelf afgesproken. Beide nu al gedaan en de combinatie heeft me so far nog geld/BTC gekost ook.

Ik ben dus officieel een retard, maarja, op naar de maan. }:O

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Richh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:11:
Oké, volledig terug gekocht met hetzelfde stukje waarmee ik eruit ben gegaan 8)7

Never sell en niet daytraden had ik met mezelf afgesproken. Beide nu al gedaan en de combinatie heeft me so far nog geld/BTC gekocht ook.

reden voor verkoop schrik voor verder daling en dan terug gekocht toch geloof in verder stijging

??? |:( |:( |:(

goed bezig zoveel veel emoties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
superchanbe schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:18:
[...]

reden voor verkoop schrik voor verder daling en dan terug gekocht toch geloof in verder stijging

??? |:( |:( |:(

goed bezig zoveel veel emoties
Haha, ja die emoties moet je loslaten. Bij de vorige daling van 40k naar beneden heb ik 'gewoon' plukjes bijgekocht wat tegen de huidge koers mooi in de plus staat.

Bij het uitbreken uit de downward channel verwachtte ik toch een terugval naar 32k-ish en hoopte dus meer terug te kopen.
Tja. Gegokt en verloren. Hield wel rekening met dit scenario hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
4h ma7 kom op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 21:41

Never sell en niet daytraden had ik met mezelf afgesproken. Beide nu al gedaan en de combinatie heeft me so far nog geld/BTC gekost ook.

Join the club..

Kan het gewoon niet laten _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Lekker ritje weer met Tezos zo. 🚀🚀🚀

Edit: op $2.82 weer verkocht. Zou trouwens best kunnen uitbreken.. mja winst is winst.

[ Voor 50% gewijzigd door Tominatie op 16-01-2021 01:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:25:
Lekker ritje weer met Tezos zo. 🚀🚀🚀

Edit: op $2.82 weer verkocht. Zou trouwens best kunnen uitbreken.. mja winst is winst.
Hier net DOT gepakt. Door de MA heen en gelijk 8% omhoog. Niet alles gepakt helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
DOT gaat.. hard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik zie best wel wat coins vrij hard gaan nu. Makkelijk geld verdienen zo >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel grappig om DOT/DOWN te zien. DOT zelf staat minder hoog dan gisteren terwijl de ETF 25% lager staat. Zonder die gekke meuk er omheen zou er geen verschil van meer dan 3% mogen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:32:
[...]

Ja ik zat zelf eerder de avond al in DOT want ik verwachtte wel wat, alleen toen bleef de prijs wel heel gecontroleerd staan en dook het plots naar 35k sats :+ Wist toen al hoe laat het was; whales being whales.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:32:
[...]

CRV is met 46% ook lekker bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:35:
[...]

Ja ik zat zelf eerder de avond al in DOT want ik verwachtte wel wat, alleen toen bleef de prijs wel heel gecontroleerd staan en dook het plots naar 35k sats :+ Wist toen al hoe laat het was; whales being whales.
Ik zat vanmiddag ook in DOT. Een bag gekocht op 13.5$ en op 13.75$ was t geloof ik maar vond het te erg stressen dus al heel snel verkocht voor minimale winst. Die chart schreeuwt imo echt om een correctie en de marketcap is ook echt heel hoog. Ken dat hele DOT ook niet eigenlijk.

Vrij nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waarom is DOT eigk zoveel gestegen? Zelfs boven XRP op de marketcap. Wow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:37:
[...]

Ik zat vanmiddag ook in DOT. Een bag gekocht op 13.5$ en op 13.75$ was t geloof ik maar vond het te erg stressen dus al heel snel verkocht voor minimale winst. Die chart schreeuwt imo echt om een correctie en de marketcap is ook echt heel hoog. Ken dat hele DOT ook niet eigenlijk.

Vrij nieuw?
Is inderdaad vrij nieuw, maar wel zeer belovend. Project van mede-oprichter van ETH, waarbij ze parachains willen gebruiken om cross-blockchain communicatie mogelijk te maken. Niet als killer van ETH bedoelt, maar juist als aanvulling; ieder platform kan op die chains draaien en je schijnt binnen minuten iets draaiende te kunnen hebben.

Veel hype omheen nu, dus hoge prijs en inderdaad wachten op een stevige correctie.. Echter hebben mensen het erover dat DOT eenzelfde groei kan/zal gaan zien als ETH in 2017, dus ik heb geen idee of die correctie gaat komen..

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 16-01-2021 01:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
Bam 15 for dot. Helaas zit ik er niet in maar wel mooi om te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Damnn. Uitkijken met die coin, voor je ‘t weet ben je bagholder.

@Luca ah oke, thx voor de info. Parachains klinkt als een nieuwe hypeterm in de crypto😂

Cross-chain communicatie is niet iets nieuws geloof ik. Geen idee wat het allemaal inhoud en wat het nut ervan is maar zoiets hoorde ik al weleens in 2017. We gaan het meemaken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:58:

@Luca ah oke, thx voor de info. Parachains klinkt als een nieuwe hypeterm in de crypto😂

Cross-chain communicatie is niet iets nieuws geloof ik. Geen idee wat het allemaal inhoud en wat het nut ervan is maar zoiets hoorde ik al weleens in 2017. We gaan het meemaken!
Klopt, parachains is iets wat men in 2017 al hoopte te zien. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen.. Die prijs ging wel echt snel omhoog op het laatst, daar durf ik niet mee te traden op zo'n moment. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:07
Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:44:
[...]

Is inderdaad vrij nieuw, maar wel zeer belovend. Project van mede-oprichter van ETH, waarbij ze parachains willen gebruiken om cross-blockchain communicatie mogelijk te maken. Niet als killer van ETH bedoelt, maar juist als aanvulling; ieder platform kan op die chains draaien en je schijnt binnen minuten iets draaiende te kunnen hebben.

Veel hype omheen nu, dus hoge prijs en inderdaad wachten op een stevige correctie.. Echter hebben mensen het erover dat DOT eenzelfde groei kan/zal gaan zien als ETH in 2017, dus ik heb geen idee of die correctie gaat komen..
krijg een fomo gevoel. Nu nog instappen met het risico dat die inkakt. Of hopium dat die naar de 1000 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:02:
[...]
krijg een fomo gevoel. Nu nog instappen met het risico dat die inkakt. Of hopium dat die naar de 1000 gaat?
Nu instappen niet doen. Zit op niveau van ATH, dus het risico op een duik naar beneden is groot. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hebben jullie dit verhaal al gelezen? Het komt er op neer dat als het usdt/usd paar op Kraken te veel onder druk gezet word, Tether.co niet genoeg fiat kan vinden en de peg breekt. Het Kraken usdt/usd paar is de enige brug tussen usdt en usd want Tether zelf geeft je geen dollars voor hun usdt. Tijdens de bear markt deed het paar 5 - 15 million usd aan volume per dag. Nu zijn er dagen waar het paar tot en met 200 million usd per dag doet. Wat ook erg interessant is om de money flow te zien op https://coinlib.io/

Zij hebben per exchange een volume breakdown. Dat laat erg grote verschillen zien tussen de exchanges met fiat (Coinbase, Kraken, Geminin, Bitstamp) en de exchanges die je geen fiat kunt sturen en dus intern de balansen van hun traders in usdt en andere stablecoins hebben.

https://crypto-anonymous-...sday-machine-f8dcf78a64d3

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:05:
[...]

Nu instappen niet doen. Zit op niveau van ATH, dus het risico op een duik naar beneden is groot. :P
Ja, maar even wachten. Heb al weak hands gehad door mijn Fiat alweer in eth, btc te pompen. Maar alles gaat als dikke stront momenteel. Vet moet nog even 5% omhoog en dan ram ik daar ook al mijn Fiat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:58:

Moon

Rekt

Para

Kan prima :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Btw, bitcoin is uit de channel down :)

Duseehh, MOON!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Ik heb door te traden het ook weer verneukt . Flufje btc achteruit gegaan.. Fucking, gewoon hodl doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Training my hands since 2017 still not rekt xoxoxo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome

All aboard dan maar ;)

Ben benieuwd wat Alpha gaat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 05:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31
BTC blijft op dit moment rond de 36k (30k€) zwalken, sideways

Vanochtend wat omgezet in fiat dat dicht bij de koers ligt om later weer in te stappen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 20:55

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Kain_niaK schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:06:
Hebben jullie dit verhaal al gelezen? Het komt er op neer dat als het usdt/usd paar op Kraken te veel onder druk gezet word, Tether.co niet genoeg fiat kan vinden en de peg breekt. Het Kraken usdt/usd paar is de enige brug tussen usdt en usd want Tether zelf geeft je geen dollars voor hun usdt. Tijdens de bear markt deed het paar 5 - 15 million usd aan volume per dag. Nu zijn er dagen waar het paar tot en met 200 million usd per dag doet. Wat ook erg interessant is om de money flow te zien op https://coinlib.io/

Zij hebben per exchange een volume breakdown. Dat laat erg grote verschillen zien tussen de exchanges met fiat (Coinbase, Kraken, Geminin, Bitstamp) en de exchanges die je geen fiat kunt sturen en dus intern de balansen van hun traders in usdt en andere stablecoins hebben.

Ben nieuw komen kijken en hoorde hiervan voor t eerst in de meest recente podcast van BNR.
Skip de eerste 25-35 minuten voor de start van Tehter verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 19:28
Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:44:
[...]

Enig idee wat de oorzaak van de prijsstijging van DOT is? Van 8 naar 15 dollar sinds woensdag is nogal een pump!
LINK is ook aardig gepumpt. Evenals GRT (leuk voor de bagholders die hier ongetwijfeld zullen zitten)

[ Voor 6% gewijzigd door zork op 16-01-2021 06:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:06:

Ja gelezen. Erg goed stuk. @Chaes poste hem gister ook al.

Ik denk zeker dat het waar is, en dat de cryptospace een wereldje is die harder kan crashen dan we ooit voor mogelijk hielden.

Eigenlijk is het naïef om te denken dat het niet zo is. Als je er realistisch naar kijkt.

Het is 1 grote geld harkerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:36
Hmzo ik voorzie een kleine correctie op DOT dus met 20% winst over 2 dagen verkocht. :)

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Grayscale blijft nog bijkopen, gisteren weer ruim 5100 bitcoins ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:11

MicroWhale

The problem is choice

hsst schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 07:58:
Ik probeer hier al een tijdje een goede bron voor te vinden, maar het lukt me tot dusver niet. Waar haal je die info vandaan?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
MrWilliams schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:17:
[...]

Ik probeer hier al een tijdje een goede bron voor te vinden, maar het lukt me tot dusver niet. Waar haal je die info vandaan?
https://www.bybt.com/Grayscale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hardcore frontline crypto science!

De verbeterde multisignatures versie, musig2, gebaseerd op schnorr signatures, die met taproot beschikbaar komt in Bitcoin. Uitgelegd in onderstaande video.

https://youtu.be/DRzDDFetS3E

Cypherpunks write code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
hsst schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 07:58:
Ook veel Litecoin.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Palindrome schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:54:
Bam 15 for dot. Helaas zit ik er niet in maar wel mooi om te zien
Gisteren naar aanleiding van een gesprek hier mijn UNI verkocht en ingeruild voor DOT... voor de lange termijn. Eerst natuurlijk flink wat ingelezen en YT gekeken om een gevoel te krijgen voor de potentiële groei van de munt. Momenteel zit 62% van alle DOT opgesloten en dat gaat meer worden, omdat dat nodig is om een para-chain te kunnen draaien en het aantal slots daarvoor is schaars. Ik voorzie dus nog wel meer prijsstijging dit jaar.

Waarom nu (pas) gekocht? Omdat hij simpelweg nog niet op mijn radar stond en ik dacht dat hij op Eth gebouwd was... dat blijkt dus niet zo te zijn (wel door een ex-eth dev gebouwd). Dit doe ik puur om mijn kansen te spreiden. Ik zie DOT naast (of samen met) Ethereum een goede kans maken om een ecosysteem te vormen waarop flink wat dApps gebouwd gaan worden. Eth en DOT bedienen andere markten dus ze kunnen heel goed naast elkaar bestaan. UNI eruit omdat deze wel op Eth draait en ik had ook al LINK, maar die laatste zie ik meer potentie op de lange termijn.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:56:
[...]

Kan mezelf wel voor m'n kop slaan, IOST 65sat atm.
Typisch voorbeeldje van "Zal je zien dat ie stijgt als je verkoopt" gelukkig niet alles verkocht.
Nou ja, binnenkort hopelijk flink wat sats meer om mee naar BTC te gaan.
Ik zie IOST gaan en hoopte al dat je ALL-IN tactiek eindelijk z’n vruchten af ging werpen... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

Bever!

3

MKR ziet er uit als een leuke voor dit weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:37
Bever! schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:30:
MKR ziet er uit als een leuke voor dit weekend....
Dat idee had ik ook dus even ingestapt op die boot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

Bever!

3

AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 02:02:
[...]
als je op dot wil instappen... hier wat levels waar ik limit orders zou zetten. nooit top kopen..
$11.90-12.30
$11.20-11.60
$10.30-10.70
$9.40-9.80

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik zie overigens de eerste tekenen van een alt-rally. Eth outperformt Btc gisteren voor de eerste keer en een flink aantal altcoins beginnen spikes te maken van 20-50%. Als Eth dat blijft volhouden, dan kan het zomaar zijn dat het binnenkort feest wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Als je DOT hodled kun je het net zo goed staken nietwaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:22
Goed wakker worden mijn hodl munt ava +50% geruchten over iets groots..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

LINK moet nog wel een stukje hoor, heerlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCMC1ZY57GfAizWKnEo0RicClMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gpkadcEaU2SrKWj7zNXuZmDI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Matthias87 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:42:
Als je DOT hodled kun je het net zo goed staken nietwaar?
d:)b zeker doen ja. Levert toch weer een extra zakcentje op. Best lucratief ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Die XTZ gaat lekker, vanwaar had je dat?? Wat is dat nu met die GRT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
MrWilliams schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:37:
Ik zie overigens de eerste tekenen van een alt-rally. Eth outperformt Btc gisteren voor de eerste keer en een flink aantal altcoins beginnen spikes te maken van 20-50%. Als Eth dat blijft volhouden, dan kan het zomaar zijn dat het binnenkort feest wordt.
Ik heb gisteren alles verkocht en in alts gegaan, overnight 15% winst gepakt. Ga dit heel het weekend doen en dan woe eens kijken om terug in BTC te stappen. Moet alleen nog eens kijken welke coins we vandaag nemen, tips welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:51:
[...]

Ik heb gisteren alles verkocht en in alts gegaan, overnight 15% winst gepakt. Ga dit heel het weekend doen en dan woe eens kijken om terug in BTC te stappen. Moet alleen nog eens kijken welke coins we vandaag nemen, tips welkom.
Op wat baseer je welke alt je instapt? Pump en dump zijn random?

Ps; trade hier iemand op basis van extreme volume increase? Bijv als volume in 4h ineens 10x zo hoog is kopen want classic p&d?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 12:29
Vannacht verkoop order ingesteld op $165 voor de helft van mijn Aave. Dacht voordat ik naar bed ging, ik moet die eraf halen... Helemaal vergeten en vanochtend dus nog verder omhoog geschoten 😏

Dus nu de twijfel, even wachten of juist toch maar terugkopen, want hij lijkt maar (vrijwel) continue omhoog te gaan...🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menna023
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-10-2024
Wat is dat grote nieuws dan voor Aave. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:51:
[...]

Welke alts heb je al? (dan weet ik waar ik rekening mee kan houden)
En welke strategie heb je om je winst te gaan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
green-tea schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:03:
[...]

Op wat baseer je welke alt je instapt? Pump en dump zijn random?

Ps; trade hier iemand op basis van extreme volume increase? Bijv als volume in 4h ineens 10x zo hoog is kopen want classic p&d?
Ik schrijf elke dag de stijgers op, meestal zit hier een patroon in, het zijn bijna elke dag dezelfde die pumpen. Verder op internet wat informeren naar de coin.
Eens ik inleg, kijk ik naar de grafiek, als we net een pump hebben gehad, stap ik in.
Ik kijk ook naar de voorbije dagen, als een coin bijvoorbeeld op 30 heeft gestaan en nu op 24, weet je dat die terug naar de 30 kan schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Menna023 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:11:
Wat is dat grote nieuws dan voor Aave. Weet iemand dat?
Er werd volgens mij iets geroepen over nieuws over AVA (Travala), niet over AAVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Een bemerking, ik zit op Kraken, is een beperkt aanbod dus het gaat altijd tussen een 10 potentiele coins.

Strategie? Als hij zijn ATH bereikt, volg ik het op de voet, zie ik een daling, ben ik meteen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:12:
[...]

Ik schrijf elke dag de stijgers op, meestal zit hier een patroon in, het zijn bijna elke dag dezelfde die pumpen. Verder op internet wat informeren naar de coin.
Eens ik inleg, kijk ik naar de grafiek, als we net een pump hebben gehad, stap ik in.
Ik kijk ook naar de voorbije dagen, als een coin bijvoorbeeld op 30 heeft gestaan en nu op 24, weet je dat die terug naar de 30 kan schieten.
De meeste die de afgelopen week 50% pump hebben gehad gaan nu redelijk sideways waarom zou je als een coin net 50%-100% heeft gehad dan weer 25% zakt weer instappen?

Kijk bijv naar GRT day candle, dit kan net zo goed een death bounce zijn voordat hij finaal naar beneden klapt.

[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 16-01-2021 09:21 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:14:
Een bemerking, ik zit op Kraken, is een beperkt aanbod dus het gaat altijd tussen een 10 potentiele coins.

Strategie? Als hij zijn ATH bereikt, volg ik het op de voet, zie ik een daling, ben ik meteen uit.
Interessant! Heb je niet het risico dat er dagen een ATH achter elkaar komt (zoals bij Bitcoin) en je dan misschien lang moet wachten voor die dip weer komt?
Je bent mogelijk bij de eerste ATH uitgestapt.

[ Voor 4% gewijzigd door dogtagz op 16-01-2021 09:30 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
Het is vannacht tegen mijn verwachting in flink doorgestegen. Wel wat winst gepakt gelukkig (paar procentjes), maar veel te vroeg uit o.a. LINK, DOT en GRT gestapt en in mindere mate ook SXP en ANKR.

Als ik nu eens wat minder naar de beren in deze slowchat keek en gewoon lekker naief zou blijven traden, zou mijn PF er een stuk groener uit zien :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:47
EnderQ schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:44:
Goed wakker worden mijn hodl munt ava +50% geruchten over iets groots..
Idem, toevallig van de week wat van gekocht.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
dogtagz schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Interessant! Heb je niet het risico dat er dagen een ATH achter elkaar komt (zoals bij Bitcoin) en je dan misschien lang moet wachten voor die dip weer komt?
Nee, zolang wacht ik niet, ik daag het niet uit. Een kleine dip en ik ben weg, ik kijk nu naar ALGO, die kan er binnen 5 min uit liggen.
Nog iets, ik selecteer een 3 coins, dan mag er wel eentje naar beneden gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:30:
Het is vannacht tegen mijn verwachting in flink doorgestegen. Wel wat winst gepakt gelukkig (paar procentjes), maar veel te vroeg uit o.a. LINK, DOT en GRT gestapt en in mindere mate ook SXP en ANKR.

Als ik nu eens wat minder naar de beren in deze slowchat keek en gewoon lekker naief zou blijven traden, zou mijn PF er een stuk groener uit zien :+.
Je moet ook gewoon je eigen plan trekken. Stijgen we hard, dan is het hier bullish. Dalen we hard, dan is het hier bearish.

Dit topic sukkelt gewoon wat achter de koersen aan, met een enkeling die neutraal een juiste voorspelling maakt op basis van TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
eindelijk wat beweging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
MrWilliams schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:23:
[...]

Gisteren naar aanleiding van een gesprek hier mijn UNI verkocht en ingeruild voor DOT... voor de lange termijn. Eerst natuurlijk flink wat ingelezen en YT gekeken om een gevoel te krijgen voor de potentiële groei van de munt. Momenteel zit 62% van alle DOT opgesloten en dat gaat meer worden, omdat dat nodig is om een para-chain te kunnen draaien en het aantal slots daarvoor is schaars. Ik voorzie dus nog wel meer prijsstijging dit jaar.

Waarom nu (pas) gekocht? Omdat hij simpelweg nog niet op mijn radar stond en ik dacht dat hij op Eth gebouwd was... dat blijkt dus niet zo te zijn (wel door een ex-eth dev gebouwd). Dit doe ik puur om mijn kansen te spreiden. Ik zie DOT naast (of samen met) Ethereum een goede kans maken om een ecosysteem te vormen waarop flink wat dApps gebouwd gaan worden. Eth en DOT bedienen andere markten dus ze kunnen heel goed naast elkaar bestaan. UNI eruit omdat deze wel op Eth draait en ik had ook al LINK, maar die laatste zie ik meer potentie op de lange termijn.
Mee eens over DOT. Mijn gemiddelde aankoop prijs voor DOT is rond 4€, het heeft gisteren wel gekriebeld maar ik heb de 'stick to the plan' mantra gezongen en jouw post helpt ook. DOT staken is wel handig hè, en Atom ook.

DOT en Atom zie ik als hele goede en sterke ETH alternativen, en zelfs vervangers als ETH2 faalt of daadwerkelijk 2 jaar op zich laat wachten. Twee jaar ETH2, dat zie ik to late to little worden. Je ziet al dat de fee voor veel problemen zorgt bij aantal dapps en DEX'en. Bijvoorbeeld, idex, hun volume zakte helemaal weg door hoge eth netwerk fees en zijn al paar maanden gedelen gestart met vertrek uit de eth echo systeem.

Coins die gestacked kunnen worden heb ik in de stacking, dat ook helpt om ze niet bij de eerste beste meervoudige groei te verkopen.

Lastig typen op de mobiel.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh!
Het is weekend... tijd voor mega pumps dus.
Laat maar komen die 45K.

#wateengekervoorgeeft

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin zit weer boven de 4H MA's die ik in de gaten houd en de MA99 heeft het wederom goed gehouden. Zal waarschijnlijk betekenen dat vooral oude high's/low's (resistance/support) nu nog barrières vormen in de rit omhoog. Kan positief uitpakken, maar mocht de koers weer dalen en de 4H MA99 wederom worden getest dan stap ik persoonlijk vlak erboven wel uit. Een 4e keer testen geeft een grotere kans op doorbreken. Dus: Bullish, totdat de MA99 opnieuw wordt getest.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3yqAtOvRav7X4yGINlcET904yLs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CAbxINdU48CQi4WtU418ee36.png?f=fotoalbum_large

Wat betreft de 1D: De huidige koers zit exact op/onder de 1D MA7. Dat kan een kantelpunt zijn. Met >300-400 erboven (>37.550) is de weg naar boven mogelijk vrij. Maar mocht Bitcoin niet door dit punt komen, dan wordt de 1D MA25 @ 32.5k mogelijk opnieuw getest. Waarom ik deze marge aanhoud? Heeft te maken met de wicks, je ziet vaak dat de koers wel door een MA heen breekt, maar onvoldoende momentum heeft en later alsnog weer terugzakt. Dan wordt de bovenkant van de candle een wick (dunne streep itt dikkere candle body) en dat betekent dat er of een herkansing zal volgen na een kleine retrace, of dat de koers verder zal dalen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DeCctTscQA9lLm07G2jEFlkdGdQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hCoKuUTKuDCJmBiczyuPGZA0.png?f=fotoalbum_large

Iemand hier noemde laatst de 3D, dat is wel een mooie inderdaad, de MA7 dient daar al sinds het begin van de run als support. Wat ook zou kunnen betekenen dat als daar de MA7 het begeeft, dat de 3D MA25 de volgende support is, dat zou vandaag 23k zijn, maar stijgt elke dag verder omdat de MA (Moving Average) een lagging indicator is en dus het gemiddelde van de afgelopen xx (7/25/99) candles is. Aangezien de huidige koers hoger ligt dan de MA25 stijgt die iedere dag verder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6tyVjb_hh97I9lcj1RVBQ4pMY_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zNO5ICzV2qZdPP1BgHtnrfiV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 10:01 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

JT

VETAK y0

djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:14:

Definieer daling, rode kaars op 15m? Support doorbreken?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:34
Iemand een idee waarom bitvavo geen polkadot heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Alle seinen staan nu op groen. Hup naar de 50K!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
robb. schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:01:
Waarschijnlijk gewoon nog niet toegevoegd of voldoende op de radar. Misschien kan je het ze even vragen, want het viel mij laatst ook al op :)
Ballie2210 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:03:
Nog wel even rekening houden met een mogelijke wick boven de 1D MA7, die kan nu in de maak zijn (300-350 eraf sinds een paar minuten). Met nog minimaal >450 erbij vermoed ik dat Bitcoin er wel weer verder voor zal gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 10:06 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08:58
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:48:
Die XTZ gaat lekker, vanwaar had je dat?? Wat is dat nu met die GRT?
in een dag €0,10 omhoog inderdaad, gaat lekker. Nu uitstappen of..... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:25
Ballie2210 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:03:
op korte termijn wel groen ja, net uit kleine 3hoek gebroken. Maar wat langere termijn zitten we in grote driehoek en daar moeten we eerst uitbreken voor we een nieuwe ath krijgen. Lijn loopt nu ongeveer rond de 39100.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
jellybrah schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:07:
[...]

in een dag €0,10 omhoog inderdaad, gaat lekker. Nu uitstappen of..... 8)
Die laat ik nog even lopen.
Algo flikker ik er wss zo dadelijk uit.

Zou die willen vervangen door REP, die steekt mijn ogen uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

JT

VETAK y0

Welcome to the club of infinite retards :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
robb. schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:01:
Ik heb de vraag zojuist aan ze gesteld, vraag me dit ook al een tijdje af namelijk.

en een snel antwoord:

Dank voor uw bericht.
We zijn hier achter de schermen druk mee bezig en verwachten deze later dit kwartaal toe te kunnen voegen.

[ Voor 24% gewijzigd door moca op 16-01-2021 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ballie2210
anti elppa schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:08:
[...]

op korte termijn wel groen ja, net uit kleine 3hoek gebroken. Maar wat langere termijn zitten we in grote driehoek en daar moeten we eerst uitbreken voor we een nieuwe ath krijgen. Lijn loopt nu ongeveer rond de 39100.
Fundamenteel is er nu zoveel positief nieuws met nieuwe intreders dat ik me geen zorgen maak over een driehoek waar we uit moeten breken.

De eventuele aanbod van Mt.Gox Btc zie ik ook als als positief aangezien eerst alle BCH, BSV, enz die ook vrij komen gaan worden verkocht voor Btc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Ballie2210 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Fundamenteel is er nu zoveel positief nieuws met nieuwe intreders dat ik me geen zorgen maak over een driehoek waar we uit moeten breken.

De eventuele aanbod van Mt.Gox Btc zie ik ook als als positief aangezien eerst alle BCH, BSV, enz die ook vrij komen gaan worden verkocht voor Btc.
ik ook niet, sowieso mega trading kans omdat ie aardig groot is. Rond de 22ste loopt ie eruit. Price targets zijn huge, dan moet je idd denken aan 48 tot 50k aan de bovenkant. Sowieso is de lange termijn trent bullish dus kan is ook groter dat ie aan de bovenkant eruit loopt. Ik zit klaar iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:09:
[...]

Die laat ik nog even lopen.
Algo flikker ik er wss zo dadelijk uit.

Zou die willen vervangen door REP, die steekt mijn ogen uit :)
haha die REP, "Augur, a decentralized betting platform"
Dat klinkt ietwat shady :P
En hij lijkt heel steady te zijn, vanwaar je interesse?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ballie2210
anti elppa schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:15:
[...]

ik ook niet, sowieso mega trading kans omdat ie aardig groot is. Rond de 22ste loopt ie eruit. Price targets zijn huge, dan moet je idd denken aan 48 tot 50k aan de bovenkant. Sowieso is de lange termijn trent bullish dus kan is ook groter dat ie aan de bovenkant eruit loopt. Ik zit klaar iig.
Eergister voor eerst sinds een jaar een long positie geopend op Bybit ivm mijn grote vertrouwen. Gister met geknepen billen rondgelopen om niet geliquideerd te worden. Vanochtend dat ik wakker werd was daar ook weer de opluchting. Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
jellybrah schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:18:
[...]

haha die REP, "Augur, a decentralized betting platform"
Dat klinkt ietwat shady :P
En hij lijkt heel steady te zijn, vanwaar je interesse?
Stap er wss niet in hoor maar is zo een typische coin die ineens 30% knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Ballie2210 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Eergister voor eerst sinds een jaar een long positie geopend op Bybit ivm mijn grote vertrouwen. Gister met geknepen billen rondgelopen om niet geliquideerd te worden. Vanochtend dat ik wakker werd was daar ook weer de opluchting. Pfff
haha ja mooi is dat. Ik heb aardig vaak longs open op bybit. van x3 tot x12 ongeveer. Doe dat met vlagen al 3 jaar (eerst bij bitmex). Ik heb iig de laatste 7 maanden al geen mail meer gehad. Werk ook wel iets vaker met stoploss moet ik zeggen. En heb iets meer geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Stap er wss niet in hoor maar is zo een typische coin die ineens 30% knalt.
Hmm dat weer wel.

Over echte knalcoins gesproken, MKR was de perfecte geweest. Heeft altijd rond de €400 gestaan, staat nu steady op €1200. Daar had ik nooit uit moeten stappen ( en toevallig half december gedaan.....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gondor schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Mee eens over DOT. Mijn gemiddelde aankoop prijs voor DOT is rond 4€, het heeft gisteren wel gekriebeld maar ik heb de 'stick to the plan' mantra gezongen en jouw post helpt ook. DOT staken is wel handig hè, en Atom ook.

DOT en Atom zie ik als hele goede en sterke ETH alternativen, en zelfs vervangers als ETH2 faalt of daadwerkelijk 2 jaar op zich laat wachten. Twee jaar ETH2, dat zie ik to late to little worden. Je ziet al dat de fee voor veel problemen zorgt bij aantal dapps en DEX'en. Bijvoorbeeld, idex, hun volume zakte helemaal weg door hoge eth netwerk fees en zijn al paar maanden gedelen gestart met vertrek uit de eth echo systeem.

Coins die gestacked kunnen worden heb ik in de stacking, dat ook helpt om ze niet bij de eerste beste meervoudige groei te verkopen.

Lastig typen op de mobiel.
Mooie instapprijs! met 12$ zie ik mezelf nog steeds een vroege instapper, want ik houd hem vast voor een 10x, dat als het een beetje meezit wel kan gaan gebeuren. Gisteren redelijk op de top gekocht, maar ja, dat maakt niet uit als je voor LT koopt.

ETH2 Phase 1 komt waarschijnlijk al in mei overigens en de fee-burn (EIP1559) komt wss ook al dit jaar. Dus ik denk dat ze mooi naast elkaar op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
anti elppa schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:27:
[...]

haha ja mooi is dat. Ik heb aardig vaak longs open op bybit. van x3 tot x12 ongeveer. Doe dat met vlagen al 3 jaar (eerst bij bitmex). Ik heb iig de laatste 7 maanden al geen mail meer gehad. Werk ook wel iets vaker met stoploss moet ik zeggen. En heb iets meer geduld.
Ik zat voorheen idd ook Bitmex. Na een paar pijnlijke mailtjes kwam ik tot de conclusie dat hodlen beter voor mij is. Door bullish situatie nu toch weer de stoute schoenen aangetrokken, ik hoop dat ik geen spijt van krijg. Ik speel trouwens 10x.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:23
jellybrah schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:28:
[...]

Hmm dat weer wel.

Over echte knalcoins gesproken, MKR was de perfecte geweest. Heeft altijd rond de €400 gestaan, staat nu steady op €1200. Daar had ik nooit uit moeten stappen ( en toevallig half december gedaan.....)
Dat heb ik zo vaak. Gisteren NEBL verkocht. Staat nu ook 20% hoger en volgende week misschien wel 100%. Er zijn zoveel coins en ik wissel ook regelmatig dus het is niet bij te houden. Als ik denk deze winst is leuk pak ik het. Als ik NEBL op de jaar grafiek keek was 1dollar maar 1x eerder voor gekomen en vooral heel het jaar 30/40 cent. Dan is dat gewoon voor mij een goed moment eruit te gaan. Had in het grootte begin van Elrond ook 100.000 stuks gekocht want die kon je stake via hun webwallet. Dat was al vol en toen dacht ok doei verkoop ze. Als ik nu kijk wat dat waard zou zijn sla ik ook achterover maarja als je alles weet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VzKKFEPWC0EcWLe5Cv_9EtToPoA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/j0r09IQYZzzBRcjCktif1XDJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door DJ-Promo op 16-01-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 16:39
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:03:
[...]

Waarschijnlijk gewoon nog niet toegevoegd of voldoende op de radar. Misschien kan je het ze even vragen, want het viel mij laatst ook al op :)

[...]

Nog wel even rekening houden met een mogelijke wick boven de 1D MA7, die kan nu in de maak zijn (300-350 eraf sinds een paar minuten). Met nog minimaal >450 erbij vermoed ik dat Bitcoin er wel weer verder voor zal gaan.
Dat wordt dus bovenop de 3min zitten eerste buy ordertjes 37.2 / 37.4 proberen te scoren en eventueel “market buy” er achteraan als hij echt boven de 37.8 lijkt uit te breken? Ik houd m ook nauwlettend in de gaten.

Ik heb gisteren nog een leuke buy kunnen doen op 34laag maar denk dat ik er ook nog wat extra usdt in btc stop als hij uit mocht breken😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
twit schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:43:
[...]

Dat wordt dus bovenop de 3min zitten eerste buy ordertjes 37.2 / 37.4 proberen te scoren en eventueel “market buy” er achteraan als hij echt boven de 37.8 lijkt uit te breken? Ik houd m ook nauwlettend in de gaten.

Ik heb gisteren nog een leuke buy kunnen doen op 34laag maar denk dat ik er ook nog wat extra usdt in btc stop als hij uit mocht breken😊
Grappig hoe iedereen een andere tactiek heeft. Ik wil juist bij een volgende pump extra fiat uit crypto halen >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024

Dus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mensen van 110 moeten zich ook niet bemoeien met zaken die pas ontstonden toen zij al dement waren.
:F

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Pagina: 1 ... 18 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!