Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.951 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:39
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:50:
[...]

Grappig hoe iedereen een andere tactiek heeft. Ik wil juist bij een volgende pump extra fiat uit crypto halen >:)
Om eerlijk te zijn pieker ik me soms suf op wat nu mijn plan is. Ik heb 3 jaar lang alles op de wallet gehad en alles genegeerd qua koersverloop. Achteraf een hell of a ride en niet perse waar ik nog een keer op zit te wachten.

Dan begin je eenmaal met wat profit nemen, dan dropt het zo dat je toch weer deels terug instapt voor de kans die dat lijkt te bieden. Dan stijgt alles door en denk je na een tijd hm heb ik niet een te groot dee hodl stack laten gaan in een paar maanden, laat ik toch maar weer een klein beetje stack vergroten..

En zo blijven we bezig. Het is net werk😇

[ Voor 8% gewijzigd door twit op 16-01-2021 10:57 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gisteren 2 ETH omgewisseld voor DOT. Nu wel spijt dat ik niet alles heb gedaan :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:19
PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:02:
Gisteren 2 ETH omgewisseld voor DOT. Nu wel spijt dat ik niet alles heb gedaan :p
Dat is altijd zo, gister het e.e.a. omgezet naar ADA maar die is ook alleen maar aan het stijgen dus had nog wel wat meer kunnen omzetten.
Gelukkig is BTC nu bezig met een kleine opmars, dan smelten we daar maar een flufje van om :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:25
Krijgen nu ook een W op 1h en lager. To the moon!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:44
Hij lijkt wel gebroken idd, maar nu nog doortrekken en dan 48k ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:04

WhySoSerious

Be the change.

PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:02:
Get rich or die trying.

Damn!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
Nog een kleine 20% verkopen en ik sluit mijn meest winstgevende trade dag ooit af :o (ongeveer +7% op mijn gehele PF).

Komende dagen maar even niets doen i.v.m. focus op het afronden van een cursus, maar in ieder geval met een lekker gevoel het weekend in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:28
Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:30:
Het is vannacht tegen mijn verwachting in flink doorgestegen. Wel wat winst gepakt gelukkig (paar procentjes), maar veel te vroeg uit o.a. LINK, DOT en GRT gestapt en in mindere mate ook SXP en ANKR.

Als ik nu eens wat minder naar de beren in deze slowchat keek en gewoon lekker naief zou blijven traden, zou mijn PF er een stuk groener uit zien :+.
zelfde hier, leuke winst gepakt met grt op 37 cent maar die staat nu op 41.verdomme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:38
Alt season ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ooD1WXSwyl76PFJ4FhNIFeHlh_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b8UMOu4D5Mj8h5MxFGnfHqoE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
nee, want btc gaat to the moon vanaf hier, zeker als ie door de dalende trent ramt straks :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:47
"There have to be regulations at a global level"

Nog steeds niet snappen dat men die bemoeienis juist niet wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Zat even naar die depth chart te kijken van Ava, die is wel erg lobsided

[ Voor 3% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Hots, hogere bodems. Terug naar die 42k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Justevo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:12:
[...]

nouja denk dat het vooral moet zijn, ze snappen gewoon niet dat dat uberhaubt niet mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Xlm reageert eindelijk, dacht bijna dat het een stablecoin was geworden >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 11:15 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtaqGZYN4YpbpHLkp48UFmmV1Tw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zAYkupUKn0jxxToVkbnH7xAk.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOT ingeslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
Lekker op tijd ook en compleet in lijn met het mantra buy high, sell ...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Was gisteren dus ik ben nog een beetje op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Daarom heb ik ook geen Tesla gekocht toen ze op $250 stonden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:23:
[...]

Daarom heb ik ook geen Tesla gekocht toen ze op $250 stonden :+
ik ook niet, was toen als een wilde BTC aan het inslaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
"Which has conducted some funny business and some interesting and totally reprehensible money laundering activity"

Zullen we dan ook even stoppen met euro's en dollar's?

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dogtagz schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:26:
[...]

"Which has conducted some funny business and some interesting and totally reprehensible money laundering activity"

Los van of je het eens bent met haar of niet, de conclusie dat je met crypto eenvoudiger geld kan laten verdwijnen/wassen/onzichtbaar maken is toch niet ongegrond?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PM32Me8_4_YWjsxj4Qiit0Q1Ie8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bt64VIOq3qoqHOTlUwuTNSAp.jpg?f=user_large

The FUD is real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:47
Als BTC de hele tijd tussen 35 en 38 blijft schipperen kun je in principe ook genoeg verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Natuurlijk wil de ECB niet dat er een hedge ontstaat voor fiat. Dat zou heel vervelend zijn, want als Bitcoin samen met allemaal andere assets zoals goud en vastgoed als een malle stijgt terwijl de waarde van de euro ineen dondert, dan krijgt deze boomer de schuld :)

Er zijn verder talloze zeer speculative assets die de ECB ook niet verbiedt.

Natuurlijk geeft ze als reden op 'witwassen' en 'criminaliteit', dat zijn goede excuses waar andere boomers ook wel intrappen.

Uiteindelijk heeft ze een punt, je moet dit wereldwijd reguleren wil je er wat aan doen. Ik denk persoonlijk dat je dat nooit voor elkaar krijgt.
PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Los van of je het eens bent met haar of niet, de conclusie dat je met crypto eenvoudiger geld kan laten verdwijnen/wassen/onzichtbaar maken is toch niet ongegrond?
Dat klopt, maar is een beetje hetzelfde argument dat iedereen zijn online privacy moet opofferen want dan kunnen we de terroristen eerder opsporen.

Met fiat geld is het overigens ook prima mogelijk om dat te doen :)

[ Voor 22% gewijzigd door Richh op 16-01-2021 11:36 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bij Kraken staat dat ze geen wallet zijn, maar alleen een handelsplatform. Maar wat zou het nadeel zijn van wat crypto daar te storen :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:35:
Bij Kraken staat dat ze geen wallet zijn, maar alleen een handelsplatform. Maar wat zou het nadeel zijn van wat crypto daar te storen :?
Dat je en niet zelf eigenaar bent van de private keys en er de kans is op bijv. een hack. Dan ben je alles kwijt. Not your keys, not your coins.
twit schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 10:43:
[...]
Dat wordt dus bovenop de 3min zitten eerste buy ordertjes 37.2 / 37.4 proberen te scoren en eventueel “market buy” er achteraan als hij echt boven de 37.8 lijkt uit te breken? Ik houd m ook nauwlettend in de gaten.
Nee, juist op 37.2/4 zou ik niet kopen, dat zit te dicht bij dat niveau. Je had of eerder al moeten kopen (makkelijk gezegd) of pas instappen als het er op lijkt dat dat niveau "definitief" is gebroken. De kans dat je rond 37.3 instapt en de koers daarna inkakt is heel erg groot.

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 11:40 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
YouTube: Maan - Beer barrel polka | Beste Zangers

Maan, Polka, en het moet bull zijn *O*

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UenJL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-08 15:00
Interessant draadje van Simon Lelieveldt omtrent Lagarde: https://threadreaderapp.com/thread/1350352139286151168.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Nee daar heb je zeker gelijk in. Daarentegen zijn er met dollar's en euro's ook op grote schaal ook witwaspraktijken, belastingfraude andere zaken. Dat is nog steeds aanwezig mét elke regelgeving of controle op huidige valuta.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Als altseason begint moet ik me een maand opsluiten om de verkoop orders uit te hangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Voor de meer serieuze mensen, komende dinsdag is er een workshop over de voorgestelde MiCA regelgeving: https://www.eublockchainf...ion-markets-crypto-assets

MiCA = Markets in crypto-assets

[ Voor 8% gewijzigd door wootler op 16-01-2021 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Ik voel greedy hands. Vet is eindelijk boven mijn aankoop gestegen. Maar nu hopium ik dat die nog even verder stijgt. Of gewoon Fiat scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Algo heeft het precies goed gedaan op de beurs gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Justevo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:12:
[...]

Het gaat niet om wat men wilt, maar juist welke macht zij nog niet bezitten en wat zij als macht kunnen winnen. Ze hebben liever dat alles gecentraliseerd is zodat ze al het macht hebben. Zoals World Economic Forum ook stelt over 2025: [url=https://www.weforum.org/agenda/2016/11/how-life-could-change-2030/]"I own nothing, have no privacy, and life has never been better".
dogtagz schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Verschil is dat ze die macht al reeds hebben en willen behouden. Nu is er iets wat macht verminderd, dus zijn ze gestrest.
Richh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:33:
[...]

Natuurlijk wil de ECB niet dat er een hedge ontstaat voor fiat. Dat zou heel vervelend zijn, want als Bitcoin samen met allemaal andere assets zoals goud en vastgoed als een malle stijgt terwijl de waarde van de euro ineen dondert, dan krijgt deze boomer de schuld :)

Er zijn verder talloze zeer speculative assets die de ECB ook niet verbiedt.

Natuurlijk geeft ze als reden op 'witwassen' en 'criminaliteit', dat zijn goede excuses waar andere boomers ook wel intrappen.

Uiteindelijk heeft ze een punt, je moet dit wereldwijd reguleren wil je er wat aan doen. Ik denk persoonlijk dat je dat nooit voor elkaar krijgt.

[...]

Dat klopt, maar is een beetje hetzelfde argument dat iedereen zijn online privacy moet opofferen want dan kunnen we de terroristen eerder opsporen.

Met fiat geld is het overigens ook prima mogelijk om dat te doen :)
Maar stel als het misgaat met fiat, dan maken we gewoon een digitale munt wat losstaat, we noemen het wel hetzelfde, en iedereen is happy! Gewoon opnieuw beginnen (inclusief de mogelijkheid hebben om bij te drukken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik weet niet waar link naartoe gaat, maar terugkopen op 4200 zit er voorlopig niet meer in voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Ladonna schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:55:
Ik weet niet waar link naartoe gaat, maar terugkopen op 4200 zit er voorlopig niet meer in voor mij
Idem hier... Had al flink wat orders ingelegd, maar die worden ws nooit meer gehaald. Ik moest een beetje denken aan Eth in de begintijd..Die tikte op een gegeven moment de 20 euro aan, da's een prijs die die nooit meer geraakt is...

Balon!

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Alleen als btc een paar keer een flinke move maakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-Ed schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:27:
[...]

Ik zie IOST gaan en hoopte al dat je ALL-IN tactiek eindelijk z’n vruchten af ging werpen... -O-
Tja, lastige hobby. BTC naar $40k zien stijgen met een shitcoin die in $ waarde een beetje stijgt maar decimeert in sats.

Denk je na een stijging meer op safe te gaan spelen... Stijgt ie door.

Daarnaast ken ik het project goed genoeg om ook de minder kanten (Chinese arrogantie, niet zo gedecentraliseerd als je zou denken, veel beloven minder geven) te zien. Kan ook juist een voordeel worden als dit wereldwijd verhandelbare muntje een Chinese/Aziatische trots wordt (laat ze maar pumpen daar). Misschien flikken ze oprecht nog een toffe deal met een groot Chinees bedrijf, maar ik zie het nu meer als melkkoe dan dat ik zelf nog in het project geloof.

'k Heb nog boel van die muntjes, maar heb wel een doel in ogen waarop ik alles -10% omzet naar BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik wacht op de short squeeze. Dan zou volgens de verwachting BTC naar 41,5k moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:36
Voor de meeste mensen waarschijnlijk gesneden koek, maar ik ben wat 'bang' voor margin trading (lees: ik heb me er gewoon nog niet voldoende in verdiept). Net wel even wat gespeeld met die Binance leveraged tokens. Laagdrempelig. Voor niets gaat de zon op natuurlijk, dus je betaalt er wel iets voor, maar je kan toch leuke kleine plusjes pakken bij een markt als deze waar het zo mooi op en neer stuitert.

Het nadeel is wel dat het alleen werkt via USDT en ik probeer die wat te vermijden gezien de berichten en het feit dat het gewoon een shady geheel is omdat nauwelijks audits plaatsvinden. Voor mij is het EUR of USDC (ook omdat USDC zowel op Coinbase Pro als Binance beschikbaar is). Helaas moet ik voor de leveraged coins dus wel deels richting USDT.

[ Voor 30% gewijzigd door Korvaag op 16-01-2021 12:13 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:23
Palindrome schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:13:
Zat even naar die depth chart te kijken van Ava, die is wel erg lobsided
Wat?

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Korvaag schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:10:
Voor de meeste mensen waarschijnlijk gesneden koek, maar ik ben wat 'bang' voor margin trading (lees: ik heb me er gewoon nog niet voldoende in verdiept). Net wel even wat gespeeld met die Binance leveraged tokens. Laagdrempelig. Voor niets gaat de zon op natuurlijk, dus je betaalt er wel iets voor, maar je kan toch leuke kleine plusjes pakken bij een markt als deze waar het zo mooi op en neer stuitert.
leveraged tokens zijn wel aardig, als je echt gek wil doen, heb je ook nog de 125x leveraged futures markt....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-09 14:24
Ladonna schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:55:
LINK
DOT
GRT

Grootste stijgers waarvan je mag verwachten dat die de komende week of weken een flinke correctie gaan krijgen. Geduld.. veel FOMO nu. Ik wacht mn (nieuwe) kans wel af..

Waar ik zelf ingestapt ben is Filecoin. Daar verwacht ik komend jaar een gestage groei van.

[ Voor 3% gewijzigd door WiseGuy! op 16-01-2021 12:15 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Xlm blijft achter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Korvaag schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:10:
Je kunt om te oefenen bijv. een account bij het testnet van BitMEX aanmaken. (Zie de topicstart) Daar kan je met fake BTC traden. Daarna kan je altijd nog bepalen of je het in de praktijk gaat toepassen op BitMEX, of ByBit of Binance.

Pas inderdaad heel erg op, ga niet boven de >3x leverage traden als je niet minimaal tig trades succesvol heb afgerond en echt meer ervaring hebt. Je kunt heel snel met een x10 de winst van tig x3 trades ongedaan maken en alles verliezen.

En: Alleen instappen als je een plan hebt en direct stop losses plaatsen. Heb je geen plan, stap dan ook niet in, het is al gokken, maar anders wordt het gokken in het kwadraat.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:23
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:43:
Algo heeft het precies goed gedaan op de beurs gisteren.
Algo gaat lekker ja. Gisteren wel mijn grootste deel verkocht :'( .
Ben een beetje voorzichtig laatste tijd, 2018 bears dagen heb ik nog vers in mijn geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Die valt een beetje tegen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:17

knakworst

Get more sats!

Ik heb van de week een ledger nano s gekocht. De envelop kwam gelijk van Ledger depot, niets bijzonders. Maar de verpakking was wat 'vies' van binnen, dus toch een check gedaan. Het verbaast mij dat deze in januari 2018 is gefabriceerd en revisie 6 is terwijl revisie 7 ook uit is. Is dit normaal of gelijk terugsturen?

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/thumb/20210116_114857hik1l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Welke alt staat momenteel nog relatief laag maar de potentie ook heeft om nu te knallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:17:
Welke alt staat momenteel nog relatief laag maar de potentie ook heeft om nu te knallen?
NLG. En bedankt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:17:
Welke zou je zelf suggereren en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:36
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:15:
[...]

Je kunt om te oefenen bijv. een account bij het testnet van BitMEX aanmaken. (Zie de topicstart) Daar kan je met fake BTC traden. Daarna kan je altijd nog bepalen of je het in de praktijk gaat toepassen op BitMEX, of ByBit of Binance.

Pas inderdaad heel erg op, ga niet boven de >3x leverage traden als je niet minimaal tig trades succesvol heb afgerond en echt meer ervaring hebt. Je kunt heel snel met een x10 de winst van tig x3 trades ongedaan maken en alles verliezen.

En: Alleen instappen als je een plan hebt en direct stop losses plaatsen. Heb je geen plan, stap dan ook niet in, het is al gokken, maar anders wordt het gokken in het kwadraat.
Thanks ! Ik had al wat gezien over een testaccount ja. De hoofdreden dat ik er nog niet aan begonnen ben is dat het voor mij nog niet inzichtelijk genoeg is. Ik ben bekend met hoe desastreus dit kan uitpakken.
Ik maak voor de leveraged coins van tevoren een rekensom inderdaad en zet een stop loss op mijn acceptabele verlies. Ik maak ook een plan wanneer ik er uit wil stappen. Dat plan zet ik erin zodat ik 'weg kan' om het maar zo te zeggen.

Als ik achter de PC blijf zitten en het kan volgen dan kan ik evt de stop loss en take profit cancellen/verplaatsen naar gelang de beweging zich verder ontwikkelt.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:17:
Ik heb van de week een ledger nano s gekocht. De envelop kwam gelijk van Ledger depot, niets bijzonders. Maar de verpakking was wat 'vies' van binnen, dus toch een check gedaan. Het verbaast mij dat deze in januari 2018 is gefabriceerd en revisie 6 is terwijl revisie 7 ook uit is. Is dit normaal of gelijk terugsturen?

[Afbeelding]
Er zijn tientallen redenen te verzinnen voor een productiedatum uit '18...
Hoe bedoel je dat de verpakking 'vies' was? Zat het doosje niet in cellofaan?
Normaalgezien kan je weinig overkomen zolang je een nieuwe seed aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Slonzo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Er zijn tientallen redenen te verzinnen voor een productiedatum uit '18...
Hoe bedoel je dat de verpakking 'vies' was? Zat het doosje niet in cellofaan?
Binnenin, in de onderkant iets wat op vetvlek lijkt. De buitenkant was prima en doos zat in cellofaan.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/thumb/img_20210116_104500q9khz.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slonzo schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Tenzij er natuurlijk met de achterliggende hardware is gespeeld en men iets heeft ingebouwd om die nieuwe seed door te sturen.

Daarom erg alert zijn.

Ik zou persoonlijk Ledger even een berichtje sturen met de vraag of dit vaker voorkomt: Oude revisie en een verpakking die niet helemaal jofel blijkt te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
ADA begint langzaam los te komen, wordt nu minder meegesleurd door de grote jongens lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Polkadot al over de 16 dollar. Zag op youtube diverse filmpjes dat deze naar de 100 dollar zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

PWM schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:35:
Eeuwenoude discussie... ruil je een beetje security in voor flexibiliteit.

Exchanges: Meer Flexibiliteit
Hardware wallet: Meer veiligheid

Al zijn bovenstaande punten erg bewerkelijk.
Exchanges voldoen aan alle eisen die je je maar kan bedenken maar kunnen soms ook assets freezen.
Hardware wallets kunnen ook gehackt worden in de zin dat de software of het achterliggende bedrijf gehackt kunnen worden. Uiteraard kan je ook je wallet of phassphrase kwijtraken....

Dus ja....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Spyhard666 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:27:
Zag op youtube diverse filmpjes dat deze naar de 100 dollar zou kunnen.
Dergelijke filmpjes icm hoge bedragen kan je terugvinden voor iedere willekeurige cryptocurrency, neem dat aub met een paar kilo zout.

Het kan natuurlijk wel en met een echt altseason zou ik het misschien niet eens een vreemd bedrag vinden (Veel coins kunnen dan x10 gaan), maar blijf wel altijd kritisch en gebruik het niet als reden om in te stappen, want de prijs kan natuurlijk ook gewoon dalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
Polkadot al over de 16 dollar. Zag op youtube diverse filmpjes dat deze naar de 100 dollar zou kunnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-_gCeNYgvFfkKz-vxWB77dWT4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qRL2TCQXylamBLVb6U7Cg5yD.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:23
Niet teveel daar naar kijken, elke run gaan volgens de youtube kenners alles x10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Ik zet even een thee hopium voor je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
moca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:26:
ADA begint langzaam los te komen, wordt nu minder meegesleurd door de grote jongens lijkt het.
Het is maar wat je langzaam noemt *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
deppenboks schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Het is maar wat je langzaam noemt *O*
Zou tijd worden. Proud Hodler sinds ‘17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Aave de deur uitgedaan en naar rekening gestort :9~

Vandaag ga ik de rest van de alts ook omzetten naar fiat en dan maandag alles opnieuw bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:15

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Ik zet even een thee hopium voor je
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @Verwijderd bezig is om een nieuwe soort hopiumpeper te veredelen.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Jullie zeggen hier constant dat er een grote correctie komt op de coins maar op Kraken zie ik de meeste coins constant hun ATH hitten om dan een kleine correctie te doen en weer een ATH te doen. We zijn 2017/2018 niet meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Wat doen jullie met de alts. Na 10 procent stijging. Winst pakken, alles verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Een goede dag voor mijn PF

ADA
DOT
XLM
NANO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Dus Link en DOT zie ik gewoon niet meer teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:39:
Dus Link en DOT zie ik gewoon niet meer teruggaan.
Je maakt mij wel heel erg fomo voor dot nu om alsnog high te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:37
Zo, mooie stijging gepakt op ICX, nu hopen dat MKR en STRX nog een keertje uit gaan breken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:38:
Wat doen jullie met de alts. Na 10 procent stijging. Winst pakken, alles verkopen?
Met ADA zit ik al boven de 10% maar laat hem lekker staan, hij kan nog veeeeeel hoger O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Atomatico
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 09-01-2022
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:37:
Jullie zeggen hier constant dat er een grote correctie komt op de coins maar op Kraken zie ik de meeste coins constant hun ATH hitten om dan een kleine correctie te doen en weer een ATH te doen. We zijn 2017/2018 niet meer hoor.
Ik zou inderdaad je strategie baseren op de reacties hier, kan niet verkeerd gaan :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

VERINGTENTJE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:36:
[...]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @Verwijderd bezig is om een nieuwe soort hopiumpeper te veredelen.
Klopt, de Carolina Hoper. 1.4 miljoen hopeville op de schaal van hoop.

Deze kun je eigenlijk alleen verwerken in gerechten. Als je die rauw eet dan verkoop je al snel je huis en druk je je complete vermogen inclusief gemaxte creditcards zonder enige angst in een x125 op de eerste de beste shitcoin met een blauw logo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Met ADA zit ik al boven de 10% maar laat hem lekker staan, hij kan nog veeeeeel hoger O+
Dat is mijn hoop ook maar de haatliefde blijft voor Ada. Ik laat hem dit keer staan, ben even op de Loopring trein gesprongen met een flufje, puur voor vermaak. Die vliegt ook altijd alle kanten op ineens :')

Vet wel eruit gedaan, fuck VET. Nooit meer.

[ Voor 5% gewijzigd door AMARONE op 16-01-2021 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Paar honderd euro gepakt op DOT, ik ben weer weg. Ik zie enige correctie wel tegemoet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2021 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:37:
Klopt, het is inmiddels 2021, maar in 2017/2018 hebben veel coins ook nieuwe ATH's neergezet om in de jaren daarna weer te dalen en ooit is dat kantelpunt natuurlijk gestart. Persoonlijk verwacht ik dat veel alts en BTC de komende periode nog (fors) door kunnen stijgen, maar garanties heb je natuurlijk nooit en daarom is het wel goed om een strategie te hebben en ook altijd rekening te houden met het tegenovergestelde.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:44:
Paar honderd euro gepakt op DOT, ik ben weer weg. Ik zie enige correctie wel tegemoet.
Voor anderen is het natuurlijk wel leuk om te weten wanneer en waarom je bent ingestapt en nu bent uitgestapt, de strategie erachter. Want anders kan natuurlijk iedereen hier zijn gains gaan posten, maar daar hebben anderen niet zoveel aan.

[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:38:
HODL, een paar staan op 300%.
Maar nog geen targets bereikt dus verkoop ik nog niet, behalve ETH laatst.
Ongeveer 10% verkocht op 300% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:26:
Tenzij er natuurlijk met de achterliggende hardware is gespeeld en men iets heeft ingebouwd om die nieuwe seed door te sturen.
Ik sluit niet uit dat dat kan, maar dat lijkt me erg verregaand. Er zijn voor zover ik weet ook nog geen gevallen bekend van zo'n goede, gedetailleerde, en Ledger Live compatibele vervalsingen. Ik weet ook niet of dat haalbaar/rendabel is voor criminelen.

Eens navragen bij Ledger kan natuurlijk nooit kwaad; of het serienummer gekend is, of het normaal is dat je 'oude' stock krijgt, e.d. Misschien ook even vergelijken met een andere teardown foto. Als dat allemaal geen verdere vragen oproept, zou ik 'm gewoon nog eens resetten (als dat al niet gebeurd was) en er niet verder wakker van liggen.

Het hele Shopify bad actor verhaal schept natuurlijk wel een basis waarop zendingen makkelijk onderschept en vervangen kunnen worden. Denk dat we komende tijd nog wel meer frauduleuze Ledger pakketjes gaan zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Slonzo op 16-01-2021 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:44:
[...]

Dat is mijn hoop ook maar de haatliefde blijft voor Ada. Ik laat hem dit keer staan, ben even op de Loopring trein gesprongen met een flufje, puur voor vermaak. Die vliegt ook altijd alle kanten op ineens :')

VET heeft ook een leuke stijging gehad de laatste 24u, of was je hoog ingestapt?
Het beetje VET wat ik had is opgeslokt door ADA overigens >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Slonzo Zou ik inderdaad doen. Daarnaast zit er in Ledger Live bij het updaten van de firmware en/of koppelen van de Ledger een controle op de authenticiteit van de hardware. Tenminste, dat heb ik volgens mij gezien. Dat geeft natuurlijk alsnog geen 100% garantie, maar als je het product bij Ledger zelf hebt aangeschaft (en niet via een vervalste goed gelijkende andere website..), dan zou ik mij er niet teveel zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
LINK of DOT zouden zomaar eens ETH kunnen nadoen, lees ik, kan dat eigenlijk met hun market cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik ben met een paar tientjes op ada ingestapt op 0,33 een week of wat geleden. Gaat nu eindelijk iets doen.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:59
Oepsje schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:40:
Zo, mooie stijging gepakt op ICX, nu hopen dat MKR en STRX nog een keertje uit gaan breken
Klopt ICX doet het ook goed , net ook een gedeelte weggedaan om lager weer bij te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
Hebben jullie de ADA ook allemaal in die daedalus wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik ga LINK, DOT en ETH Niet verkopen, dat zijn mijn langetermijncoins.

Voor de "coin du jour" - pot maak ik elke keer kleine trades, erin en eruit met 3-5% winst of verlies en allemaal met OCO orders op het moment dat ik koop. Dan krijg ik niet de verleiding om het "nog even te laten staan want dan heb ik meer winst/minder verlies".

Voor mij werkt dit prima, ook al mis ik hierdoor nogal wat uitschieters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
ArtPhil-Flower schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:51:
Nee staat gewoon op de exchange, kende die wallet ook niet moet ik eerlijk zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:49:
[...]

VET heeft ook een leuke stijging gehad de laatste 24u, of was je hoog ingestapt?
Het beetje VET wat ik had is opgeslokt door ADA overigens >:)
Ik durf VET niet weg te doen, iets zegt me dat ik daar ongelofelijk veel spijt van ga krijgen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Nee staat gewoon op de exchange, kende die wallet ook niet moet ik eerlijk zeggen
Is ook een node.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:47
mdoos schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:35:
Lekker ritje met #link paar dagen terug op 13 opgepikt nu eruit met 21
Te vroeg verkocht dus? :+

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Alsin je verdiend er zelf ook nog wat mee? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
USA aan het wakker worden precies, gaat veel DOT uit de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:57:
[...]

Alsin je verdiend er zelf ook nog wat mee? O-)
Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:37
ArtPhil-Flower schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:51:
Grootste gedeelte staat inderdaad in de daedalus wallet. Werkt erg gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 20:52
AMARONE schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:44:
[...]

1e Target 1200 sats
Pagina: 1 ... 19 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!