Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.950 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:04:
[...]

Ondanks alles trade ik ook nog steeds met USDT. Ik hou het allemaal in de gaten maar meer niet. Het beïnvloed niet m'n dagelijkse stemming iig. :+ _O-

Ik vind het juist interessant om te volgen. Ik deel hier alleen info mbt Tether/het onderzoek/feiten.

Ik doe wel enige aannames over wat er gebeurt als USDT dus idd niet backed blijkt. Als het voor menigeen als FUD gezien wordt, verwijder de meuk maar. Dat is niet mijn intentie.
Ik geef je even een paar opties wanneer blijkt dat ze niet gebacked zijn:
Alles in bitcoin en doorzetten naar een wallet en de rit uitzitten
Alles in USDB en hopen dat binance geen gekke constructie heeft waardoor ook dit niet gebacked is
Alles via SEPA naar je bankrekening en hopen dat deze er door komt.

Kies er maar 1 of heb je nog een alternatief?

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:05
Is niet vaak dat in mijn favorite lijstje op coinmarketcap BTC het meest is gezakt de laatste 24h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18:55
Taro schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:08:
Benieuwd of de 4H het gaat houden, wordt nu voor de derde keer aangetikt:
[Afbeelding]

Wat betreft de 1D is er ruimte naar beneden:
[Afbeelding]

Ik acht 30.5k-32k zeker mogelijk.
Ik zit nu volledig in Fiat met tradepot, twijfel nog om een short te openen maar wacht nog even af. In het weekend hebben we al vaker een grote beweging gezien, hopelijk is dit nu ook het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58
Het gaat weer top met de muntjes..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nero22
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:58
Afgelopen week heb ik voor het eerst een zakcentje ingelegd in Bitcoin en Ether. Donderdag nog dik 10% rendement. Geen leuk begin zo om alles weer te zien vallen. Part of the game I guess.

Ik ga het hier ook volgen!

It's funny. But not ha-ha funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
Ik heb net het hele Tether verhaal gelezen. Misschien ben ik dan maar een mietje, maar ik maak mij daar wel zorgen over. Ik heb wel gewoon vertrouwen in BTC/ETC en de achterliggende gedachte, de swings hiervan heb ik geen moeite mee. Maar negatieve fallout over Tether zou mogelijk verstrekkende gevolgen kunnen hebben en niet zomaar herstellen zoals bij een normale dip.

Ik had plannen om bij te kopen, maar ik cancel de orders en cash bijna alles uit, inclusief mijn lange termijn pf. Alles wat ik nog online heb, laat ik in EUR op Coinbase staan.

Ik wacht even een paar dagen/weekje, kijken of de 15 januari deadline iets doet met Tether. Zo niet, ga ik weer allin.

Enige wat het mij kost is wat transactiekosten + eventuele gemiste koopkansen (vandaar dat ik wel iets online laat staan). Mijn inziens de risk reduction/cost waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:19
QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:15:
Ik heb net het hele Tether verhaal gelezen. Misschien ben ik dan maar een mietje, maar ik maak mij daar wel zorgen over. Ik heb wel gewoon vertrouwen in BTC/ETC en de achterliggende gedachte, de swings hiervan heb ik geen moeite mee. Maar negatieve fallout over Tether zou mogelijk verstrekkende gevolgen kunnen hebben en niet zomaar herstellen zoals bij een normale dip.

Ik had plannen om bij te kopen, maar ik cancel de orders en cash bijna alles uit, inclusief mijn lange termijn pf. Alles wat ik nog online heb, laat ik in EUR op Coinbase staan.

Ik wacht even een paar dagen/weekje, kijken of de 15 januari deadline iets doet met Tether. Zo niet, ga ik weer allin.

Enige wat het mij kost is wat transactiekosten + eventuele gemiste koopkansen (vandaar dat ik wel iets online laat staan). Mijn inziens de risk reduction/cost waard.
New bullrun, new tetherfud.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Eigen research en eigen plan trekken d:)b
Akkoord zijn met de consequenties, welke uitkomst er ook is d:)b

Ik denk persoonlijk niet dat het fout gaat, maar uiteindelijk moet iedereen zich precies zo vooral zelf inlezen en niet volgen wat anderen beweren ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45

Ik hoop dat je doorhebt dat je nu precies valt voor wat FUD betekent en waarom het berucht is: "Fear, uncertainty, and doubt". ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01
Snap die heisa rondom Tether niet, momenteel zijn er overal genoeg alternatieven beschikbaar voor USDT.
In 2017 waren die alternatieven er minder. Mocht Tether vallen, hoef je maar 1 munt te mijden en dat is Tether.

Dat op bijv. Binance BTC/USDT nog steeds dominant is komt enkel door het volume, dat volume kan moeiteloos overgenomen worden door EUR/BUSD/USDC.

[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-01-2021 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31
Ik hou het voorlopig ook op USDT op Binamce.

Maar wat kost een retourtje USDT op Binamce naar EUR op Coinbase qua tijd en transactiekosten heden ten dage?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:08
Nero22 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:14:
Afgelopen week heb ik voor het eerst een zakcentje ingelegd in Bitcoin en Ether. Donderdag nog dik 10% rendement. Geen leuk begin zo om alles weer te zien vallen. Part of the game I guess.

Niet te gretig worden, zet doelen voor jezelf. 10% in een dag is een prima begin en dan eruitstappen en goed kijken wanneer je weer wil instappen.

Doe je vaak genoeg 10% dan levert dat een mooi bedrag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@QA123 wat denk je dat er gaat gebeuren? Heb je mijn post gelezen? Ze moesten vandaag enkele miljoenen paginas aanleveren. Dat is het enige waar die deadline voor is. Voor ze daar doorheen geworsteld zijn zijn we weer een jaar verder.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:18:
[...]

Ik hoop dat je doorhebt dat je nu precies valt voor wat FUD betekent en waarom het berucht is: "Fear, uncertainty, and doubt". ;)
Ja hoor, onzekerheid hoort erbij, maar ook beleggen met verstand. Als je denkt dat de risico's groter zijn dan de potentiele rewards, moet je actie ondernemen. Ik kan het fout hebben en een run omhoog missen, dan sla ik mezelf voor de kop als het op 100k staat en ik sta aan de zijlijn met geinflateerde (is dat een woord?) euros.

Voor mij gaat het niet om lifechanging money en ben het bereid te verliezen, maar dat betekend niet dat ik er onnodig risico (mijn inziens) mee ga lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Nero22 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:14:

Welkom keizer.
Niet de boel in de fik zetten hier he!
En ja, part of the game...you win some, you lose more...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 19:34
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:57:
Het zal wel aan mij liggen maar er heerst toch een vrije relaxte stemming hier. @DAMAGE
Net als die paar mensen die laatst kwamen melden "wat een paniek hier" blabla toen we een schamele 20 procent waren gedaald. Een paar mensen die REKT roepen is niet gelijk paniek.
Maandag ging het ook wel kneitertje hard naar beneden. Vandaag is meer een organische daling en de alts lijken wel redelijk stand te houden, ook al zakken we nu misschien net zoveel. Als we echt naar 32-28k gaan en de alts dalen mee dan wordt het wel vervelend. Ben nu nog niet zo in de stress en koop rustig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
DAMAGE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:19:
@QA123 wat denk je dat er gaat gebeuren? Heb je mijn post gelezen? Ze moesten vandaag enkele miljoenen paginas aanleveren. Dat is het enige waar die deadline voor is. Voor ze daar doorheen geworsteld zijn zijn we weer een jaar verder.
Het kan een potentiële trigger zijn voor een sneeuwbal effect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

kraades schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:19:
Ik hou het voorlopig ook op USDT op Binamce.

Maar wat kost een retourtje USDT op Binamce naar EUR op Coinbase qua tijd en transactiekosten heden ten dage?
Op Binance kan je ook gewoon naar Euro, dat scheelt je weer een treinkaartje... (en kost niets trouwens)
Daarnaast heeft Binance ook nog andere stablecoins natuurlijk....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 09:22
Vraagje omtrent ETH mining. Als meer miners hun toestel afzetten, maak je dan kans om zelf meer te minen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:18:
Snap die heisa rondom Tether niet, momenteel zijn er overal genoeg alternatieven beschikbaar voor USDT.
In 2017 waren die alternatieven er minder. Mocht Tether vallen, hoef je maar 1 munt te mijden en dat is Tether.

Dat op bijv. Binance BTC/USDT nog steeds dominant is komt enkel door het volume, dat volume kan moeiteloos overgenomen worden door EUR/BUSD/USDC.
Uiteraard kan het makkelijk worden overgenomen door een andere coin, maar het kan mogelijk een flinke vertrouwensdeuk opleveren voor de hele crypto markt. En bij crypto is vertrouwen nog belangrijker dan bij een traditionele beurs.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• retep41
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-04-2022
Xanderk89 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:55:
[...]

een bank heeft natuurlijk ook niet 100% euros voor euros staan. Indien iedereen zijn geld wilt zien dan lukt dat ook niet en valt zo'n bank om.

Het zou mij echter niet verbazen dat een gedeelte van het geld in Tether in bitcoin oid zit. Behoorlijke risico want dan zou je bijvoorbeeld nu al 200% dekking moeten hebben wil je een echte bitcoin crash overleven. Daarmee zeggende zal nooit 100% van het geld uit Tether terug naar USD gehaald worden.

Blijft wel interessant. :)
Banken zijn de grootste oplichters want hetgeen wat ze uitlenen hebben ze niet in de kluis liggen
en regeringen zijn dan medeplichtigen want die hebben een wet in het leven geroepen
die een bankrun verbied, en zelfs oproepen om massaal je geld van de bank te halen strafbaar is
want we mogen er schijnbaar niet achter komen dat ze meer hebben uitgeleend dan er in de kluis ligt.

Verder nog een leuk maar pijnlijk wetenswaardigheidje,
Je stampt de eerste gulden, die leen je uit en daar vang je dan rente voor maar hoe? Want
er is maar 1 gulden. Nou dan stamp je er nog een bij en leen je die ook uit, maar over die 2e
moet ook rente betaald worden, dus met die 2 gulden kun je dus niet 2 gulden EN de rente
terugbetalen, dus stamp er dan nog maar een bij enz, enz, enz, en voor elke gulden die er bij komt
loopt ook de schuld op en zo is het hele geld systeem dus gebaseerd op schuld waar we nooit
meer vanaf komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Het enige echte probleem met Tether kan zijn dat ze de Bitcoin prijs artificial hebben lopen pompen. Dus Dat Bitcoin (en/of andere coins) dus overgewaardeerd zijn met lucht. Nou dan dropt de prijs. Koop je wat extra goedkope Bitcoin. En weer door.

Edit: Voor de duidelijkheid Dit moeten ze dus eerst aantonen dat dit ook daadwerkelijk het geval is.

[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 15-01-2021 21:28 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
DAMAGE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:27:
Het enige echte probleem met Tether kan zijn dat ze de Bitcoin prijs artificial hebben lopen pompen. Dus Dat Bitcoin (en/of andere coins) dus overgewaardeerd zijn met lucht. Nou dan dropt de prijs. Koop je wat extra goedkope Bitcoin. En weer door.

Edit: Voor de duidelijkheid Dit moeten ze dus eerst aantonen dat dit ook daadwerkelijk het geval is.
Het lijkt mij ook dat de grote partijen die nu massaal BTC e.d. inslaan, ook dit risico hebben ingecalculeerd. Ik bedoel als je zoveel geld stopt in zo'n markt, dan doe je ook heel goed onderzoek, ook de risico's die er aan vast kleven. Het blijft veel geld, of je nou steenrijk bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Wat is BTCST nou weer...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Zolang ik ze maar gratis krijg in de BNB Vault kan me dat eigenlijk geen moer schelen...
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
iVibes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:06:
[...]

Zolang ik ze maar gratis krijg in de BNB Vault kan me dan eigenlijk geen moer schelen...
True... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Nieuwe coin. Iets met hashrate als colleteral dus leuk voor miners..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:05
Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:08:
[...]

Nieuwe coin. Iets met hashrate als colleteral dus leuk voor miners..
Heeft het toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Iemand dit al voorbij zien komen? Kan nogal een ding gaan worden zowat positief als negatief..
Creditors seeking to regain Bitcoin lost on the Japanese exchange Mt. Gox in 2014 have a chance to get their digital assets back before legal claims are settled.

CoinLab Inc. said an agreement with Nobuaki Kobayashi, the trustee to the Mt. Gox bankruptcy, and MGIFLP, a unit of Fortress Investment Group LLC, will allow creditors to consider an offer of as much as 90% of the remaining Bitcoin tied up in the bankruptcy.
Bron:
https://www.bloomberg.com...ustee-over-bitcoin-claims

[ Voor 50% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 15-01-2021 22:17 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:27
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:15:
Iemand dit al voorbij zien komen? Kan nogal een ding gaan worden zowat positief als negatief..

[...]

Bron:
https://www.bloomberg.com...ustee-over-bitcoin-claims
ja speelt al een poos. Is niet echt nieuws

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32

JT

VETAK y0

Zijn er nu mensen aan het verdienen van het stuiteren?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
JT schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:21:
ja spot verkocht op 38k en terug in op 34.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Ja eind dit jaar wordt ie 100k !

Of 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@anti elppa niet slecht. Wel een logisch level om terug in te stappen opzich. Start van een grote stijging. Nice trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:05
Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:23:
[...]

Ja eind dit jaar wordt ie 100k !
Waarom dan pas en niet al deze maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
DAMAGE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:24:
@anti elppa niet slecht. Wel een logisch level om terug in te stappen opzich. Start van een grote stijging. Nice trade.
als ie alsnog door de MA99 op de 4h gaat sell ik gewoon weer want dan gaan we echt richting de 30-32 zone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Het Fantoom schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:24:
[...]

Waarom dan pas en niet al deze maand?
Henk en Gerrit moeten eerst nog uit btc stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMoon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-01-2022

MarsRover

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
anti elppa schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:23:
[...]

ja spot verkocht op 38k en terug in op 34.8.
Je verkoopt dat in zo'n geval dan naar USDT neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
sOid schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:28:
[...]

Je verkoopt dat in zo'n geval dan naar USDT neem ik aan?
yes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

ik ben aan het oefenen op traden en ben erin geslaagd om 3x goed te traden en 1x te missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Hopelijk snel over de ma99

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EfeOxavtLzI9Sb245Ldy3daoxUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C5uvA7PPcSSsK2lQWv2p6JSm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Lijkt weer langzaam omhoog te kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Zeker weten! Het is makkelijk traden zo. Geen enorme bewegingen en lekker heen en weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:04
Ik maak me niet zo'n zorgen om de waarde van BTC op de lange termijn. Natuurlijk zie ook ik liever elke dag +10% maar dat is niet helemaal gezond :).

De economische malaise moet nog komen, en tenzij er deflatie komt kan dat de koers van Bitcoin alleen maar goed doen.

Maar vergeet niet dat de waardestijging van je Bitcoin mogelijk helemaal verbleekt als er echt crisis komt. Dan krijgen we weer flinke werkloosheid en ik denk dat voor iedereen die niet rondkomt van het (traden van) crypto geldt dat je liever elke dag naar het werk kunt en verzekerd bent van inkomen dan dat je Bitcoin 1-5x in waarde verdubbelt. Want ik denk dat dat voor velen onvoldoende is om niet meer te gaan rentenieren.

Naast dat het werken zelf ook iets is waar menigeen toch wel voldoening uit haalt, onder de streep :)

Maar goed, to the moon en beyond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:44:
[...]

Zeker weten! Het is makkelijk traden zo. Geen enorme bewegingen en lekker heen en weer.
Snap ik, ik vraag me dan alleen af, hoe kom je erachter dat moment x waarschijnlijk juist is om te beginnen en moment y waarschijnlijk om te eindigen :P Ik zat er toenstraks aan te denken maar als ik had verkocht dan was die daarna gaan stijgen voorbij de MA25 op 15 minuten (lijkt mij juiste interval voor dergelijke korte termijn?)...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:08

Chaes

#HODL

JT schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:47:
[...]

Snap ik, ik vraag me dan alleen af, hoe kom je erachter dat moment x waarschijnlijk juist is om te beginnen en moment y waarschijnlijk om te eindigen :P Ik zat er toenstraks aan te denken maar als ik had verkocht dan was die daarna gaan stijgen voorbij de MA25 op 15 minuten (lijkt mij juiste interval voor dergelijke korte termijn?)...
Als jij gewoon vertelt wanneer je van plan bent in te stappen, dan doen wij het tegenovergestelde _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Chaes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:51:
[...]

Als jij gewoon vertelt wanneer je van plan bent in te stappen, dan doen wij het tegenovergestelde _/-\o_
Geef je adres maar, stuur ik het wel per brief.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

[...]

Je eerst goed inlezen. Daarna beginnen op papier. Opschrijven wanneer je zou kopen/verkopen, en dan leren daaruit. Dan eens met wat geld proberen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

De zone rond 36,5K was een interessante. Die had Pilatus al gepost. Die diende als support maar werd gebroken (dus wordt weerstand). Dat is dan voor mij ook het punt om elke keer te verkopen.

Ik koop verder vrij willekeurig in. Ik koop en verkoop eigenlijk tot het fout gaat. :+
M'n instapmomenten zijn bijv. heel willekeurig zonder enige onderbouwing. Paar uur geleden kocht ik bijv. op $35278 en verkocht daarna weer op $36400. Net ook op $35579 en nu weer verkocht.

Die pingpong bewegingen misbruik je tot het fout gaat. :+
Of we gaan opeens keihard naar de tering en moet je in de paniek je bag sellen zonder teveel verlies te pakken of we gaan keihard naar de maan en zit je in USDT. 8)

Zelfde heb ik gedaan met shitcoin XTZ vanavond. Heletijd lekker pingpongen tot het fout gaat. Tot dusver nog niet fout gegaan omdat de markt nog geen richting heeft gekozen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Victor Belli schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:46:

Maar vergeet niet dat de waardestijging van je Bitcoin mogelijk helemaal verbleekt als er echt crisis komt. Dan krijgen we weer flinke werkloosheid en ik denk dat voor iedereen die niet rondkomt van het (traden van) crypto geldt dat je liever elke dag naar het werk kunt en verzekerd bent van inkomen dan dat je Bitcoin 1-5x in waarde verdubbelt. Want ik denk dat dat voor velen onvoldoende is om niet meer te gaan rentenieren.
Weet ik niet hoor. Het is natuurlijk een compleet ander soort crisis dan de kredietcrisis. Ook al loopt de werkloosheid misschien op en vallen er bedrijven om, heb ik het vermoeden dat er na de pandemie juist een enorme impuls komt. We kunnen dan immers weer naar de kroeg, theater, festivals, whatever.

Daarnaast is er (in ieder geval in NL) veel spaargeld dat wellicht wordt besteed na de coronacrisis (was hier iemand die daar wat goede linkjes over had). Ben ook wel benieuwd wat de support package in de VS gaat betekenen. Stel dat iedereen inderdaad 2.000 USD krijgt, vraag ik me af hoeveel daarvan naar crypto gaat.

Wel mazzel daar, wij wachten nog steeds op de ooit door Rutte beloofde 1.000 EU :+

Maar goed, koffiedik kijken. En m'n glazen bol is wat stoffig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Imgnrydrmr schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:55:
[...]

Je eerst goed inlezen. Daarna beginnen op papier. Opschrijven wanneer je zou kopen/verkopen, en dan leren daaruit. Dan eens met wat geld proberen...
Eigenlijk zou Binance een soort testomgeving moeten aanbieden :P
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:57:
[...]

De zone rond 36,5K was een interessante. Die had Pilatus al gepost. Die diende als support maar werd gebroken (dus wordt weerstand). Dat is dan voor mij ook het punt om elke keer te verkopen.

Ik koop verder vrij willekeurig in. Ik koop en verkoop eigenlijk tot het fout gaat. :+
M'n instapmomenten zijn bijv. heel willekeurig zonder enige onderbouwing. Paar uur geleden kocht ik bijv. op $35278 en verkocht daarna weer op $36400. Net ook op $35579 en nu weer verkocht.

Of we gaan opeens keihard naar de tering en moet je in de paniek je bag sellen zonder teveel verlies te pakken of we gaan keihard naar de maan en zit je in USDT. 8)

Zelfde heb ik gedaan met shitcoin XTZ vanavond. Heletijd lekker pingpongen tot het fout gaat. Tot dusver nog niet fout gegaan omdat de markt nog geen richting heeft gekozen. :P

Ik bedacht mij, als je maar op tijd begint en je houdt het goed in de gaten dan kun je na 2 keer succesvol toch bijna niet meer verliezen in zo een run. Gewoon ervoor zorgen dat je in de laatste koop-verkoop met eventueel verlies niet meer verliest dan een van die keren ervoor. Moet je er dus wel strak op zitten :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Als je nooit uitstapt hoef je ook nooit in spanning te zitten wanneer het beste instap moment is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

MA99?.. die staat op 33K .. daar zijn we al overheen hoor een tijdje :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
FijneKerst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:01:
[...]

MA99?.. die staat op 33K .. daar zijn we al overheen hoor een tijdje :D
Die van 1h

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
JT schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:00:
[...]

Ik bedacht mij, als je maar op tijd begint en je houdt het goed in de gaten dan kun je na 2 keer succesvol toch bijna niet meer verliezen in zo een run. Gewoon ervoor zorgen dat je in de laatste koop-verkoop met eventueel verlies niet meer verliest dan een van die keren ervoor. Moet je er dus wel strak op zitten :+
Klopt ja. Ondertussen heb ik voor vandaag al wel een buffer dat het knap zou zijn als ik nog in verlies zou eindigen.

Toch zul je net zien: dan dropt dat ene pleuris Chineesje opeens 5000 Bitcoin en dumpen we opeens 5K in 1 klap waarbij alle exchanges weer in complete ellende totaal onbereikbaar en onbruikbaar zijn.
Zit je dan je order erin te pleuren terwijl het allemaal voor geen meter meer werkt. Daarom moet je eigk met SL en TP orders werken maar daar ben ik altijd een beetje te makkelijk voor.

Ik koop wanneer ik denk: YOLO en verkoop wanneer ik denk PROFIT :+

Dus nu moet BTC gewoon weer ff onder de 36K en dan zal ´k wel weer instappen. Daarna verkoop ik weer op $36400 of $36300 en so the game continues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
sOid schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:59:
Ben ook wel benieuwd wat de support package in de VS gaat betekenen. Stel dat iedereen inderdaad 2.000 USD krijgt, vraag ik me af hoeveel daarvan naar crypto gaat.
Wel mazzel daar, wij wachten nog steeds op de ooit door Rutte beloofde 1.000 EU :+
Ja, geweldig mazzel. Ze krijgen eenmalig $ 2.000 maar voor de rest kunnen ze daar nagenoeg altijd op hun kin kloppen...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:04:
[...]
Ja, geweldig mazzel. Ze krijgen eenmalig $ 2.000 maar voor de rest kunnen ze daar nagenoeg altijd op hun kin kloppen...
Ik was ook cynisch, maar dat kwam blijkbaar niet goed over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 03-10 21:38

Bever!

3

TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:04:
[...]
Ach als je voor de overheid of een grote goed draaiende multinational werkt krijg je het ook, terwijl die geen pijn voelen.. Dan maar in de stocks gooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:57:
[...]

Hier net zo. Heerlijk inkopen en verkopen voor extra sats. En tsja definieer foutgaan bij bitcoin? Als ik uiteindeljk een keer een flufje heb ingekocht en hij blijft de komende tijd dalen koop ik steeds flufjes bij totdat het op is. En dan HODL’en. Zie ik persoonlijk niet als “fout gaan”.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
zer0l schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Hier net zo. Heerlijk inkopen en verkopen voor extra sats. En tsja definieer foutgaan bij bitcoin? Als ik uiteindeljk een keer een flufje heb ingekocht en hij blijft de komende tijd dalen koop ik steeds flufjes bij totdat het op is. En dan HODL’en. Zie ik persoonlijk niet als “fout gaan”.
Ik zit nog even in twijfel over de volgende gedachte.

Is het voor een beginner wel handig om sats te stashen ?

Ene kant zeg ik ja want hoe dan ook bitcoins zijn de shit en stijgen hoogstwaarschijnlijk toch wel door de jaren heen.

En aan de andere kant is traden tegen stablecoins beter want het is overizchterlijker wat je vooruitgang is. Je hebt namelijk niet dat je gepakt winst varieert afhankelijk van de skiërs van btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:12:
[...]

Ik zit nog even in twijfel over de volgende gedachte.

Is het voor een beginner wel handig om sats te stashen ?

Ene kant zeg ik ja want hoe dan ook bitcoins zijn de shit en stijgen hoogstwaarschijnlijk toch wel door de jaren heen.

En aan de andere kant is traden tegen stablecoins beter want het is overizchterlijker wat je vooruitgang is. Je hebt namelijk niet dat je gepakt winst varieert afhankelijk van de skiërs van btc.
Ik snap je gedachte. Het is maar net hoe iemand in 'de game' zit. Ga je voor longterm is de optie om satoshis te sparen best logisch.

Dat laatste is nog vrij lastig heb ik gemerkt. Met fiat wat leuke trades maken is niet zo moeilijk.. Maar met satoshis.. :'(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
zer0l schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Nja persoonlijk is het voor mij heel simpel:

Ik zie het echt wel gebeuren dat er een retest van $20K gaat komen. Dat is vanaf hier nog zo'n -45% ofzo.
Dat hoef ik niet mee te pakken door te "holden" dus ik hou het allemaal lekker in de gaten. Pak hier en daar wat leuke trades mee en ben vooral gefocust op meer keiharde €€.

Soms moet je ook gewoon je verlies pakken. Je kan niet elke trade winnend afsluiten. Zolang je maar geen bagholder wordt doe je het goed. :)

De "ik koop elke verdere dip" tactiek is opzich ook prima. Die hanteerde ik ook met NEO laatst. Kocht NEO bijv. op de top laatst ($26) en bleef kopen t/m $21 zodat m'n gemiddelde $22,85 was geworden. Vandaag waren m'n sellorders gehit op $24 t/m $25. Da's toch lekker dan. :P

Je moet gewoon vooral doen waar jij je het best bij voelt. :)
Ik vind holden(wat ik heel lang heb gedaan) ook helemaal prima. De extreme rektheid/enorme moon zoals 'k met Bitcoin heb beleefd en recent nog met Nano en Sushi maakt het ook wel heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Gaat nu weer richting de MA7, ik ga het nu niet doen want nog niet genoeg ingelezen maar nu zou ik dus heel scherp in de gaten houden om eventueel te kopen :P Iets onder de 36,5k, wil niet hoger...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Aarebe1 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:14:
[...]

Ik snap je gedachte. Het is maar net hoe iemand in 'de game' zit. Ga je voor longterm is de optie om satoshis te sparen best logisch.

Dat laatste is nog vrij lastig heb ik gemerkt. Met fiat wat leuke trades maken is niet zo moeilijk.. Maar met satoshis.. :'(
Ja je hebt gewoon een extra variabel die je in je trade moment moet meenemen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heel verleidelijk om nu weer in te stappen, want groene candle... Maar op de 4H tikt Bitcoin tegen de MA25 aan. Dat niveau kan falen en dan gaat de MA99 voor de 4e keer getest worden. Dat kan weleens slecht eindigen.

Short loopt en ik zit in fiat. Als ik ernaast zit is dat prima, liever een stijging gemist dan fiat verliezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEBcDUUGLSmiJBLmeEzjZ8hRPz0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dzywrUQvySZd8R9faMSdQxU2.png?f=fotoalbum_large

Edit: Short maar gesloten voor de nacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 15-01-2021 23:59 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
Overall vind ik btc en eth toch wel heel netjes stand houden. Zelfs als btc zakt tot 30k dan is dat 50% hoger dan de bull run uit 2017. Zelfs bij een daling tot 20k maak ik me niet druk; dan is het wachten tot de volgende moon. Lange termijn zit gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:17:
[...]

Ja je hebt gewoon een extra variabel die je in je trade moment moet meenemen.
Ik doe niets anders, trade (bijna) alleen maar om m'n BTC stack te vergroten.
De kunst is tevreden zijn met kleine winsten. Per trade pak ik vaak maar 1 of 2 procent en dan stap ik weer uit. Dit is naast het hodlen een prima tijdverdrijf en heb m'n hoeveelheid BTC zo al flink kunnen verhogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:16:
[...]

Ik vind holden(wat ik heel lang heb gedaan) ook helemaal prima. De extreme rektheid/enorme moon zoals 'k met Bitcoin heb beleefd en recent nog met Nano en Sushi maakt het ook wel heel leuk.
Verkoop je op zo'n moment dan al je Nano/Sushi, of hoe beslis je dat?

Met mijn iniminitrades probeer ik de helft van het aantal coins te kopen voor een dubbele prijs. De coins die ik dan nog over heb zijn dan dus eigenlijk gratis, al haal ik er op die manier niet direct winst uit. Geen idee of dat verstandig is maar nu al een paar keer op die manier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

iVibes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:23:
[...]

De kunst is tevreden zijn met kleine winsten. Per trade pak ik vaak maar 1 of 2 procent en dan stap ik weer uit. Dit is naast het hodlen een prima tijdverdrijf en heb m'n hoeveelheid BTC zo al flink kunnen verhogen....
Weegt die 1 of 2 procent op tegen de fee's?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AMARONE
Fuck it, ik ben net all in gegaan. Moon of de rekt gladiolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Taro schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:21:
Heel verleidelijk om nu weer in te stappen, want groene candle... Maar op de 4H tikt Bitcoin tegen de MA25 aan. Dat niveau kan falen en dan gaat de MA99 voor de 4e keer getest worden. Dat kan weleens slecht eindigen.

Short loopt en ik zit in fiat. Als ik ernaast zit is dat prima, liever een stijging gemist dan fiat verliezen.

[Afbeelding]
Ik vraag mij af, mag je de conclusie trekken dat dit op lange termijn een uitbraak naar boven mogen verwachten? Er is veel volume op de resistance en maar weinig op de peaks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQRf4OkEPXoixuSckcb2YjU9jm8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dEFexXeO1ZWdmvipcQqgqeVJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Aarebe1 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Op binance zijn de fees bijna te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Aarebe1 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Die verreken ik al in m'n trade, dus als ik met 1 procent winst wil uitstappen, stap ik uit op 1,15%...
(2 keer 0,075% fees)

En probeer maar eens elke dag 1% winst op je PF te pakken, dan gaat het heel snel...
(compound interest)

[ Voor 18% gewijzigd door iVibes op 15-01-2021 23:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
AMARONE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:26:
Fuck it, ik ben net all in gegaan. Moon of de rekt gladiolen
Puur op basis van die ene groene candle van Taro? Oh dit klinkt zo fout... :+

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:26:
[...]

Ik vraag mij af, mag je de conclusie trekken dat dit op lange termijn een uitbraak naar boven mogen verwachten? Er is veel volume op de resistance en maar weinig op de peaks.

[Afbeelding]
Je hebt juist veel volume nodig voor een uitbraak, dus de enige conclusie die je kan trekken is dat beide niveaus de koers richting het midden van die triangle drukken.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
zer0l schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:33:
[...]

Puur op basis van die ene groene candle van Taro? Oh dit klinkt zo fout... :+
Die groene candel was hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
iVibes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Ga je steeds in usdt of iets anders?

Ik ga meestal in btc. En probeer lager mn coin terug te kopen. Dan zit in ieder geval ergens in.
Ik probeer de laatste tijd wel wat usdt te bewaren, maar moet me wel inhouden om niet alles ergens in te zetten.
Vandaag met link wat extra's aan btc kunnen sprokkelen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
sOid schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Verkoop je op zo'n moment dan al je Nano/Sushi, of hoe beslis je dat?
Ook compleet willekeurig. Ook als holder moet je uiteindelijk tevreden zijn, vooral als het gaat om shitcoin holds. En ik persoonlijk gooi ze er dan in 1 keer allemaal uit, de één doet dat in stapjes van bijv. 20%.

Sushi had ik gekocht op $1.35 bijv. die ging daarna nog naar $0.50!!! Tering rekt. Een tijdlang niet naar gekeken en opeens begon het te lopen, heb 'm toen uiteindelijk op $4 eruit gegooid. Hij staat nu op $6.
Dikke vette knaken misgelopen maarja boeiee. Ik weet ook nog steeds niet waarom hij aan't moonen is. Ik weet dat het een soort Uniswap achtige copycat is met veel waas en "farming" :+

Zelfde voor Nano. Heb die 1,5 jaar gehold en stond denk driekwart van de tijd op verlies. Hij is zelfs -75% bij mij geweest, dat was in maart. Op bizarre wijze is hij daarna opeens weer keihard naar de maan gegaan. Uiteindelijk op $5 tegen een 300% gain verkocht. 8)7

Ik hold nu ook nog steeds SXP die ik ongeveer tegelijk met Sushi had ingekocht. M'n bag SXP staat nog steeds -50%.

Ook als Bitcoin holder ga je vast nog heel veel meemaken. De $6000 die in 2(?) dagen pleurde naar $3000 zal me altijd bijblijven. Denk je vrij veilig te zitten en ga je in 2 dagen -50%. Dat was pijnlijk jonge. Gelukkig zat 'k echt compleet in de bull-mode waas waardoor ik als 'n gek ben gaan bijkopen en toch maar bleef holden. Uiteindelijk goed uitgepakt, maar ook dat leek echt niet meer te gebeuren na heel lang sideways op 3K. Het volume, de koers etc was toen zo dood... Gelukkig blijven geloven.
Uiteindelijk deze bitcoin verkocht voor €10000. Enorme fout achteraf. Mja was echt heel blij dat ze weer wat waard waren. :+

tldr:
Als holder moet je je echt gereedmaken voor bizarre movements, zeker als het gaat om shitcoins. Je hebt 0 garantie dat je winst gaat maken, het kan ook makkelijk -99% en nooit meer omhoog gaan.
Daarnaast moet je ook gewoon uiteindelijk uitcashen bij mooie winst. Want deze meuk voegt echt niks toe en heeft geen real demand buiten speculatie om.

Oh en als SXP nou verdomme nog een keer moon gaat ben ik helemaal holder-af. Ben ook niet van plan om daarna ooit weer crypto te holden behalve zoals nu gewoon lekker beetje traden. Tenzij Bitcoin opeens weer dropt naar $10K ofzo, dan wil 'k er wel weer eentje kopen voor de hodl. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:36:
[...]

Ga je steeds in usdt of iets anders?

Ik ga meestal in btc. En probeer lager mn coin terug te kopen. Dan zit in ieder geval ergens in.
Ik probeer de laatste tijd wel wat usdt te bewaren, maar moet me wel inhouden om niet alles ergens in te zetten.
Vandaag met link wat extra's aan btc kunnen sprokkelen.
Ik pak bijna alleen maar BTC/ALT pairs.
Heel soms short ik op BTC met USDT als ie lekker aan het pingpongen is maar dat is niet vaak.

Alleen als BTC hele heftige bewegingen maakt dan kijk ik even vanaf de zijlijn toe, als BTC vervolgens weer wat rustiger wordt is het prima traden op de alts. Nu ook, de barometers staan weer in het groen... prima handelsweer... zolang ik maar meer BTC kan binnenharken dan vind ik het wel prima...

[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 15-01-2021 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
Mijn botje heeft op de BTC/BNB pair vanaf 8-jan in de avond t/m vandaag 25,98% rendement gemaakt (maar dan met fake btc).

Moet wel wat tweaken want grote drops doet 'ie aan paniek verkopen op de onderkant :') (dat was gelukkig met fake data).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:24
* Doe eens niet }:| *

[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2021 23:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Eikel, zat 'm al te stressen. :+

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 15-01-2021 23:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:43:
Ook als Bitcoin holder ga je vast nog heel veel meemaken. De $6000 die in 2(?) dagen pleurde naar $3000 zal me altijd bijblijven. Denk je vrij veilig te zitten en ga je in 2 dagen -50%. Dat was pijnlijk jonge.
Ik weet het nog alsof het gisteren was. November 2018. Dat gaf bij mij de (tijdelijke) genadeslag. Ik was er fysiek niet goed van. Een halfjaar niet meer naar BTC omgekeken. In 2019 tijdens de voorbarige stijgingen toch weer wat hoop gekregen en wat extra fiat ingepompt. Ook dat liep mis. Het cryptowereldje was voor mij op dat moment dood en begraven. Met de moed der wanhoop het geïnvesteerde geld toch maar laten staan in BTC, het geld was voor mij toch afgeschreven en je wist maar nooit :P

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
Qunix schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:46:
Mijn botje heeft op de BTC/BNB pair vanaf 8-jan in de avond t/m vandaag 25,98% rendement gemaakt (maar dan met fake btc).

Moet wel wat tweaken want grote drops doet 'ie aan paniek verkopen op de onderkant :') (dat was gelukkig met fake data).
26% in een week, not bad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Chris.nl schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:32:
Heb ong 55% van m'n IOST op 38sat omgezet naar BTC.
Voelt goed om nu dan eindelijk deels Bitcoin maximalist te zijn, op naar de 100k

Pf is nu
44% BTC
36% IOST
20% LTC

BTC en LTC long term
IOST sentinentmuntje met 1% kans op moonshot.
Kan mezelf wel voor m'n kop slaan, IOST 65sat atm.
Typisch voorbeeldje van "Zal je zien dat ie stijgt als je verkoopt" gelukkig niet alles verkocht.
Nou ja, binnenkort hopelijk flink wat sats meer om mee naar BTC te gaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:53:
[...]

Ik weet het nog alsof het gisteren was. November 2018. Dat gaf bij mij de (tijdelijke) genadeslag. Ik was er fysiek niet goed van. Een halfjaar niet meer naar BTC omgekeken. In 2019 tijdens de voorbarige stijgingen toch weer wat hoop gekregen en wat extra fiat ingepompt. Ook dat liep mis. Het cryptowereldje was voor mij op dat moment dood en begraven. Met de moed der wanhoop het geïnvesteerde geld toch maar laten staan in BTC, het geld was voor mij toch afgeschreven en je wist maar nooit :P
Ja denk dat voor velen ook echt het moment was van "het is klaar".
Het was ook echt belachelijk rustig op het forum alleen de echte "dyhards" bleven over.
We hadden hier gesprekken over koerswijzigingen van $25 per dag. BESEF! 8)7 8)7 :+

Soms zat ik naar de BTC chart te kijken en gebeurde er letterlijk minuten helemaal niks. Geen buys. Geen sells.

Wat een tijden zijn het nu. Waar op $3K geen ene drol wou kopen staan ze nu wel gretig te springen om op $35k te kopen. Het kan verkeren en dat maakt dit wereldje ook zo bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QA123
Interessant gerucht:
Goldman Sachs to Enter Crypto Market ‘Soon’ With Custody Play: Source
https://www.coindesk.com/...-with-custody-play-source

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:53:
[...]

Ah, net als onze goede vriend Dimitri

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 16-01-2021 00:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:58
Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:59:
[...]

Ja denk dat voor velen ook echt het moment was van "het is klaar".
Het was ook echt belachelijk rustig op het forum alleen de echte "dyhards" bleven over.
We hadden hier gesprekken over koerswijzigingen van $25 per dag. BESEF! 8)7 8)7 :+

Soms zat ik naar de BTC chart te kijken en gebeurde er letterlijk minuten helemaal niks. Geen buys. Geen sells.

Wat een tijden zijn het nu. Waar op $3K geen ene drol wou kopen staan ze nu wel gretig te springen om op $35k te kopen. Het kan verkeren en dat maakt dit wereldje ook zo bijzonder.
En ook tijdens die ellende heb ik enorm genoten hier op het forum, misschien nog wel meer dan tegenwoordig :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:07
QA123 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:01:
Interessant gerucht:
Goldman Sachs to Enter Crypto Market ‘Soon’ With Custody Play: Source
https://www.coindesk.com/...-with-custody-play-source
En de great American bubble machine gaat weer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Waarom ik nu met XTZ aan 't pingpongen ben is toch wel echt omdat 'k een vermoeden heb van matchfixing een break-out soon. Die jongen beukt al zovaak tegen dit weerstandje aan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0uWxEU7.png

Al kijk je dan de XTZ/BTC chart zie je wel pure ellende. ATL enzo. Ook daar beukt 'ie nu tegen "weerstand" aan in hoeverre je daarvan kan spreken.

Ik heb tevens altijd wel te doen met de zwakke broeders. NEO ziet er ook nog steeds dikke prima uit maar hij komt net als XTZ voor geen meter vooruit. Komop mannen, jullie zijn prachtige shitcoins!

Als bitcoin nou ff rustig an doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:06:
[...]

En ook tijdens die ellende heb ik enorm genoten hier op het forum, misschien nog wel meer dan tegenwoordig :)
Idd, was ondanks de rektheid een fantastische tijd. Door 't forum overleefde je de bearmarket ook easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik heb ineens een dicort uitnodiging

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:18:
Ik heb ineens een dicort uitnodiging
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/5a79eeda0aefbb6ad6496b4ee6fd2081/tenor.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Tweakers discord.
Als dat zoiets is als telegram, dan sla ik af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Ladonna schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 00:24:
Tweakers discord.
Als dat zoiets is als telegram, dan sla ik af
Het is net telegram maar dan met meer meme's
Pagina: 1 ... 17 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!