Ook compleet willekeurig. Ook als holder moet je uiteindelijk tevreden zijn, vooral als het gaat om shitcoin holds. En ik persoonlijk gooi ze er dan in 1 keer allemaal uit, de één doet dat in stapjes van bijv. 20%.
Sushi had ik gekocht op $1.35 bijv. die ging daarna nog naar $0.50!!! Tering rekt. Een tijdlang niet naar gekeken en opeens begon het te lopen, heb 'm toen uiteindelijk op $4 eruit gegooid. Hij staat nu op $6.
Dikke vette knaken misgelopen maarja boeiee. Ik weet ook nog steeds niet waarom hij aan't moonen is. Ik weet dat het een soort Uniswap achtige copycat is met veel waas en "farming"
Zelfde voor Nano. Heb die 1,5 jaar gehold en stond denk driekwart van de tijd op verlies. Hij is zelfs -75% bij mij geweest, dat was in maart. Op bizarre wijze is hij daarna opeens weer keihard naar de maan gegaan. Uiteindelijk op $5 tegen een 300% gain verkocht.
Ik hold nu ook nog steeds SXP die ik ongeveer tegelijk met Sushi had ingekocht. M'n bag SXP staat nog steeds -50%.
Ook als Bitcoin holder ga je vast nog heel veel meemaken. De $6000 die in 2(?) dagen pleurde naar $3000 zal me altijd bijblijven. Denk je vrij veilig te zitten en ga je in 2 dagen -50%. Dat was pijnlijk jonge. Gelukkig zat 'k echt compleet in de bull-mode waas waardoor ik als 'n gek ben gaan bijkopen en toch maar bleef holden. Uiteindelijk goed uitgepakt, maar ook dat leek echt niet meer te gebeuren na heel lang sideways op 3K. Het volume, de koers etc was toen zo dood... Gelukkig blijven geloven.
Uiteindelijk deze bitcoin verkocht voor €10000. Enorme fout achteraf. Mja was echt heel blij dat ze weer wat waard waren.
tldr:
Als holder moet je je echt gereedmaken voor bizarre movements, zeker als het gaat om shitcoins. Je hebt 0 garantie dat je winst gaat maken, het kan ook makkelijk -99% en nooit meer omhoog gaan.
Daarnaast moet je ook gewoon uiteindelijk uitcashen bij mooie winst. Want deze meuk voegt echt niks toe en heeft geen real demand buiten speculatie om.
Oh en als SXP nou verdomme nog een keer moon gaat ben ik helemaal holder-af. Ben ook niet van plan om daarna ooit weer crypto te holden behalve zoals nu gewoon lekker beetje traden. Tenzij Bitcoin opeens weer dropt naar $10K ofzo, dan wil 'k er wel weer eentje kopen voor de hodl.