Google Images: cup and handle chart.-Colossalman- schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:08:
[...]
Niks mis met je art skills. zou er zo eentje kopen maar zit er nog een gedachte achter?
Euhhh ideetje ?-Colossalman- schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:08:
[...]
Niks mis met je art skills. zou er zo eentje kopen maar zit er nog een gedachte achter?

ik ben meer van de D-Cups.. en dan wel positief.. maar dat is een persoonlijke voorkeur..
Wie zit er nog meer dik in UNI ? die houd zich uitermate stabile vergeleken met btc koers.
Die kan Jaapio je geven..-Colossalman- schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:19:
[...]
ik ben meer van de D-Cups.. en dan wel positief.. maar dat is een persoonlijke voorkeur..
Yep. Ik kan een klein beetje extra BTC terugpakken als ik mijn plukje cashout er nu weer indruk, maar ik wacht nog wel ff af.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:26:
De koers blijft een beetje twijfelachtig he.
Als we die channel down duidelijk uit zijn aan de bovenkant, stap ik wel weer in en pak ik mijn verlies (wat ik dan mooi kan wegstrepen met de winst van bijkopen tijdens die falling knife een paar dagen geleden

Alternatief is op $32k en $30k buy orders plaatsen ter waarde van dat plukje.
@Imgnrydrmr hieronder; ik verwacht stiekem ook een beetje, maar ik durf het echt niet te zeggen
[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 15-01-2021 19:37 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb net een plukje verkocht. We waren dan wel uit het channel, maar nu gaat ie alweer de verkeerde richting uit. Grote kans dat we verder omlaag gaan imo.Richh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:30:
[...]
Yep. Ik kan een klein beetje extra BTC terugpakken als ik mijn plukje cashout er nu weer indruk, maar ik wacht nog wel ff af.
Als we die channel down duidelijk uit zijn aan de bovenkant, stap ik wel weer in en pak ik mijn verlies (wat ik dan mooi kan wegstrepen met de winst van bijkopen tijdens die falling knife een paar dagen geleden).
Alternatief is op $32k en $30k buy orders plaatsen ter waarde van dat plukje.
ETH en DOT dan ook veilig stellen want die sleurt weer alles mee?Imgnrydrmr schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:35:
[...]
Ik heb net een plukje verkocht. We waren dan wel uit het channel, maar nu gaat ie alweer de verkeerde richting uit. Grote kans dat we verder omlaag gaan imo.
Alts blijven opzich wel redelijk overeind, denk dat er nog wel echte klappen gaan vallen straks.
Was volledig ingestapt maar nu terug alles in fiat. Zal morgen wel zienTominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:42:
Alts blijven opzich wel redelijk overeind, denk dat er nog wel echte klappen gaan vallen straks.
Of het wordt een W inderdaad en altseason 2021 gaat van start.
Dat was per ongelukTominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:43:
[...]
Watching red candles like:
:fill(white):strip_exif()/f/image/LQPwfNBQcikmg3su7tjMNHX8.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
op de 15min?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ik heb worst en wizza besteld. ga nu eten.
https://www.bybt.com/Grayscale
Valt me wel op dat ze een hoop Ltc gekocht hebben. Benieuwd wat dit komende weken met de prijs gaat doen.
Valt me wel op dat ze een hoop Ltc gekocht hebben. Benieuwd wat dit komende weken met de prijs gaat doen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Toch bijzonder eigenlijk. Het "grote" geld yolo'd ook maar wat. Waarom zou je ingodsnaam LTC kopen?Daacuso schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:50:
Ok hij gaat al lang mee in het cryptomarktje maar wtf moet je ermee.
Die lui hebben echt zoveel geld dat ze ook geen idee meer hebben.
dan kan ie nog wel wat dieper
Waarschijnlijk voor jullie een opendeur, maar wat is nu de beste manier om wat btc, en dan bedoel ik 0.00000000000x btc
over te zetten naar mn eigen btc wallet?
Dit geintje kost even €14,56. Dat is me nogal een smak op het bedrag wat ik over wil zetten..
Dit geintje kost even €14,56. Dat is me nogal een smak op het bedrag wat ik over wil zetten..

[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 15-01-2021 19:53 ]
Ben ik de enige waarbij Binance de laatste 15 minuten constant vast loopt en orderbooks laden totaal niet etc.?
Wtf. Is er een storm coming?
Of het is mijn gebrekkige internet.
Wtf. Is er een storm coming?
Of het is mijn gebrekkige internet.
Bizar dat die gasten gewoon ff 611k BTC hebben t.w.v. circa 24 miljard. Wat zijn we dan ook pummeltjes hier.Daacuso schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:50:
De BTC transactie fee's zijn op het moment belachelijk hoog. Dus eigenlijk is er geen manier.Dacuuu schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:53:
Waarschijnlijk voor jullie een opendeur, maar wat is nu de beste manier om wat btc, en dan bedoel ik 0.00000000000x btcover te zetten naar mn eigen btc wallet?
[Afbeelding]
Ik gebruik altijd een andere crypto bijv. XLM,Neo,Nano,XRP voor transacties want Bitcoin is daar gewoon niet te gebruiken voor.
Maar jij wil BTC overzetten naar je eigen wallet voor de hodl waarschijnlijk. Je ontkomt niet aan deze hoge fee's.
Tja, waarom zou je iedere andere shitcoin kopen? Ik geloof dus echt wel dat Ltc nog een run gaat maken.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:52:
[...]
Toch bijzonder eigenlijk. Het "grote" geld yolo'd ook maar wat. Waarom zou je ingodsnaam LTC kopen?![]()
Ok hij gaat al lang mee in het cryptomarktje maar wtf moet je ermee.
Die lui hebben echt zoveel geld dat ze ook geen idee meer hebben.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Gewoon niet doen dus en wachten totdat je wat meer BTC hebt voordat je het gaat overzetten...Dacuuu schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:53:
Waarschijnlijk voor jullie een opendeur, maar wat is nu de beste manier om wat btc, en dan bedoel ik 0.00000000000x btcover te zetten naar mn eigen btc wallet?
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 15-01-2021 19:56 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
nope, is gedelist een paar dagen geleden.... is aangegeven trouwens... direct m'n zakje HOT verkocht aan de melkboer...Ladonna schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:56:
Is hot/btc er niet meer op binance?
[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 15-01-2021 19:58 ]
Nee die was gedelist, zie:Ladonna schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:56:
Is hot/btc er niet meer op binance?
https://www.binance.com/e...2b1344df192814fcbc4ff97a8
HOT/USDT is er overigens nog wel.
Was mijn favo coin in 2017, samen met XRP natuurlijkDaacuso schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:55:
[...]
Tja, waarom zou je iedere andere shitcoin kopen? Ik geloof dus echt wel dat Ltc nog een run gaat maken.
Waar wordt dat aangegeven. Ik heb niets gezien
Ze zijn de blue whale. Ze kunnen de prijs manipuleren op pump en dump.Daacuso schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:50:
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik geloof er ook wel in hoor. Dat het hoger gaat. Maar ik vind het gewoon grappig dat die lui met enorme hoeveelheden geld net als ons ook gewoon lekker aankloten met shitcoins.Daacuso schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:55:
[...]
Tja, waarom zou je iedere andere shitcoin kopen? Ik geloof dus echt wel dat Ltc nog een run gaat maken.
Al had ik miljoenen/miljarden zou je mij echt geen nutteloze shitcoins zien kopen trouwens.
Dominance is wel 1.5% gezaktTominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:43:
[...]
https://www.binance.com/n...2b1344df192814fcbc4ff97a8Ladonna schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:58:
Waar wordt dat aangegeven. Ik heb niets gezien
HOT/BTC ging ook nergens meer over. Iedere sat werd 50% zo laag stond ie.
Idd. Had laatst ook een verhaal gelezen van 'n noob die perongeluk HOT had gekocht via het BTC pair. Die was gelijk 30% van z'n portfolio kwijt ofzo.PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:01:
HOT/BTC ging ook nergens meer over. Iedere sat werd 50% zo laag stond ie.
Da's lekker binnenkomen
Is toch gewoon kapitaal vergroten, zij manipuleren nu eenmaal de markt.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:59:
[...]
Ik geloof er ook wel in hoor. Dat het hoger gaat. Maar ik vind het gewoon grappig dat die lui met enorme hoeveelheden geld net als ons ook gewoon lekker aankloten met shitcoins.
Al had ik miljoenen/miljarden zou je mij echt geen nutteloze shitcoins zien kopen trouwens.
Ik ben ze hot trouwens niet kwijt.
Ik wacht wel even tot ie wat meer eth waard is
Ik had nog wat op Bitvavo staan en heb ze direct (met winst) verkocht toen het nieuws van de delisting van Binance kwam.Ladonna schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:03:
Ik ben ze hot trouwens niet kwijt.
(was ook wel een beetje te verwachten)
Kapitaal vergroten kan op zoveel manieren.djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:02:
[...]
Is toch gewoon kapitaal vergroten, zij manipuleren nu eenmaal de markt.
Het laatste wat ik zou doen is enorme hoeveelheden shitcoins kopen zonder real demand buiten speculatie om.
Daarnaast is de liquiditeit toch wel een probleempje. LTC heeft nog wel wat volume maar al heb jij over een lange periode $100 miljoen aan LTC gekocht zie dat meer eens weer te verkopen. Vooral als de markt "bearish" begint te worden zie je je geld verdampen. Daarnaast heeft LTC nog een vrij hoge inflatie.
M'r goed de mensen die dat kopen hebben waarschijnlijk zoveel geld dat ze het weinig kunnen schelen.
Iets kopen en een jaartje niet kijken is niet slim. Voor je het weet is het weg
Je gaat mij niet zeggen dat er geen contacten zijn met LTC, als die daar zoveel inpompen, zijn er deals gemaakt.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:05:
[...]
Kapitaal vergroten kan op zoveel manieren.
Het laatste wat ik zou doen is enorme hoeveelheden shitcoins kopen zonder real demand buiten speculatie om.
Daarnaast is de liquiditeit toch wel een probleempje. LTC heeft nog wel wat volume maar al heb jij over een lange periode $100 miljoen aan LTC gekocht zie dat meer eens weer te verkopen. Vooral als de markt "bearish" begint te worden zie je je geld verdampen. Daarnaast heeft LTC nog een vrij hoge inflatie.
M'r goed de mensen die dat kopen hebben waarschijnlijk zoveel geld dat ze het weinig kunnen schelen.
Deals met een decentraal netwerk?djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:08:
[...]
Je gaat mij niet zeggen dat er geen contacten zijn met LTC, als die daar zoveel inpompen, zijn er deals gemaakt.
Een paar minertjes die de hele toko draaiende houden puur omdat ze er LTC(dus winst) voor terugkrijgen.
Die mensen van Grayscale kopen LTC puur als speculatie. Daar zit niks achter lijkt mij.
Tja ze hebben ook xrp gekocht.Daacuso schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:55:
[...]
Mooie analyse van huidige crypto reeks, u mag zelf de namen invullen:
YouTube: How I see the two types of people on r/wallstreetbets
YouTube: How I see the two types of people on r/wallstreetbets
Ik weet niet of dit hier ooit gepost is (is recent, dus gok van niet). Maar ik raad iedereen aan dit wel even te lezen:
Gaat om het hele Tether/BitFinex gebeuren. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
https://crypto-anonymous-...sday-machine-f8dcf78a64d3The Bit Short: Inside Crypto’s Doomsday Machine
Gaat om het hele Tether/BitFinex gebeuren. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaes op 15-01-2021 20:15 ]
https://invezz.com/news/2...aks-its-20-all-time-high/
Even LINK in de gaten houden, vraag is of deze boven de twintig gaat en blijft.
Is trouwens best klote voor Grayscale of de investeerders die via Grayscale crypto kopen. Iedereen kan dus inzien wanneer zij gaan dumpen.
Wanner zij dumpen gaat derest natuurlijk ook dumpen. Krijg je een domino effect.
Wanner zij dumpen gaat derest natuurlijk ook dumpen. Krijg je een domino effect.
Wat houden de alts zich trouwens bizar goed in usd. Toch echt wel een verschil met 2017..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Niet alles maar een aantal wel inderdaad.Stokstaart schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:18:
Wat houden de alts zich trouwens bizar goed in usd. Toch echt wel een verschil met 2017..
Idd, vond ik ook al opvallend. Normaal dumpen die alts bijna 2x zo hard als Bitcoin. Valt nu reuze mee.Stokstaart schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:18:
ALTSEASON

Mmm met kijken gaat hij alleen maar omhoog...........BMJ1971 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:15:
https://invezz.com/news/2...aks-its-20-all-time-high/
Ik hoop dat ze verbranden, en BitFinex erbij.Chaes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:15:
Ik weet niet of dit hier ooit gepost is (is recent, dus gok van niet). Maar ik raad iedereen aan dit wel even te lezen:
[...]
https://crypto-anonymous-...sday-machine-f8dcf78a64d3
XRP = trash
Ripple dan ook, Mr_Ripple?Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:22:
[...]
Ik hoop dat ze verbranden, en BitFinex erbij.
En de tennis is weer begonnen. 35-36-35-36
[ Voor 11% gewijzigd door djatwork007 op 15-01-2021 20:26 ]
Ripple ook ja, ik heb niks met Ripple.
Only BTC en die mag onderhand ook kapot, meer dan genoeg van die hosselbende.
Nog even en ik druk op de sellknop om voor lange tijd iets anders te gaan doen, zo misselijk word ik ervan.
En dan heb ik nog winst, kun je nagaan hoe mensen zich voelen die duizenden inleveren.
XRP = trash
bad hair day?Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Nog even en ik druk op de sellknop om voor lange tijd iets anders te gaan doen, zo misselijk word ik ervan.
En dan heb ik nog winst, kun je nagaan hoe mensen zich voelen die duizenden inleveren.
Wou het ook net zeggen, veel goesting om heel mijn fiat in een shitcoin te stoppen, met beetje geluk gaat die x3 in no time.Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Ik merk steeds meer crypto moeheid.. jij bent de derde vandaag waar ik dit van hoor.Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:27:
[...]
Zero.
Als Tether valt, dan valt dit marktje.
Daarom hoop ik dat het allemaal meevalt. Tether is veel te machtig geworden, een ongereguleerde bende. Jammer dat bijna elke exchange in zee gegaan is met die meuk.
Als Binance nou slim is zetten ze alle Tether op hun platform om naar BUSD.
Dus binance: redeem die tether! kun je gelijk zien of het gebacked is
Daarom hoop ik dat het allemaal meevalt. Tether is veel te machtig geworden, een ongereguleerde bende. Jammer dat bijna elke exchange in zee gegaan is met die meuk.
niets gewend. mooiste moet nog komen. Nog ff 11 maanden volhouden, daarna kan je weer 2 jaar slapen.Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:28:
[...]
Ik merk steeds meer crypto moeheid.. jij bent de derde vandaag waar ik dit van hoor.
zo'n dag als vandaag is prachtig. Weer aardig wat extra btc binnen geharkt.
Wat je hier kiest is waar je de bitcoin opslaat en wel op welk netwerk. Bitcoin heeft zijn eigen netwerk en Binance heeft er 2 die simultaan meegaan. Als je inderdaad het wilt opslaan op een hardwarewallet, dan moet je BTC netwerk kiezen. Binance rekent 0,0005 BTC fee, ongeacht hoe hoog of laag Bitcoin staat.Dacuuu schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:53:
[Afbeelding]
Dus nu 15 euro zal later (bij 100k voor Bitcoin kost het 37,50 euro). Als je zeker weet het nooit (of pas over enkele jaren) te verkopen zou je het kunnen doen met een aanzienlijk bedrag (anders is het niet waard). Naar een ander wallet en dan misschien over een maand weer terug overmaken lijkt mij niet handig.
Dan is het misschien eens tijd om er inderdaad mee te stoppen. Klinkt niet gezond meer zo.
Waarom ? Vraag blijft gewoon en coins ook.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:28:
ALs binance dat nu zou doen dan krijgt Tether en als gevolg ook bitcoin een flinke klap te verwerken. Ik denk niet dat Binance dat op hun geweten wilt hebben.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:28:
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Ik heb Grayscale een mailtje gestuurd met de vraag of ze ook wat Nano willen kopen.
Ik laat het antwoord hier wel weten.
Ik laat het antwoord hier wel weten.
Misschien teveel over nagedacht.
Je wordt er toch ook gek van, iedere keer als btc flink aan winst boekt komen de verhalen weer.
Reclames waar een pot yoghurt uit de koelkast valt en dan ineens zo'n bitcoinlogo, of die enge bitcoinmeester die weer ineens te zien is.
Of die kneutel van btc direct en Manon die zich schandalig laat uitwonen door PlanB, die op zijn beurt weer niet met z'n harses in beeld durft, ook al heeft ie grootse voorspellingen enz enz enz.
Waar zijn die kneuzen als het sub 3 staat!
Ik vind 't mooi geweest, misselijke hopiumbende.
^ drukt sellknop in.
Gegroet en succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Ripple op 15-01-2021 20:35 ]
XRP = trash
Ik zie hiernaast een dikke red candle in mijn glazen bol.QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:54:
[...]
Als je echt rust wil creëren, een maandchart plaatsen:
[Afbeelding]
Denk dat dat het verstandigste is inderdaad.Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:34:
[...]
Je wordt er toch ook gek van, iedere keer als btc flink aan winst boekt komen de verhalen weer.
Reclames waar een pot yoghurt uit de koelkast valt en dan ineens zo'n bitcoinlogo, of die enge bitcoinmeester die weer ineens te zien is.
Of die kneutel van btc direct en Manon die zich schandalig laat uitwonen door PlanB, die op zijn beurt weer niet met z'n harses in beeld durft, ook al heeft ie grootse voorspellingen enz enz enz.
^ drukt sellknop in.
Gegroet en succes!
Ja dat constante het gaat naar (vul giga bedrag in) staat mij ook enorm tegen... Voelt als een scamMr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:34:
[...]
^ drukt sellknop in.
Gegroet en succes!
Meer dan tweederde van het volume in deze markt is Tether.Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:33:
[...]
Waarom ? Vraag blijft gewoon en coins ook.
Er vliegt dus enorm veel Tether in- en uit cryptocurrencies. Bot trading zorgt ervoor dat dergelijke cryptocurrencies meeveren op $fiat exchanges.
Stel je voor dat de Tethers in omloop niet of deels gebacked blijken te zijn dan stopt dit hele riedeltje.
Men zal proberen in de chaos(bankenrun) nog FIAT voor hun crypto te kunnen krijgen.
Een complete leegloop.
Er zal nog steeds vraag blijven/zijn voor cryptocurrencies maar als het demand kunstmatig al die tijd dus veel hoger is gemaakt door Tether geprint out of thin air ga je de gevolgen wel merken. Daarnaast zullen heel veel mensen geld verloren zijn omdat zij deze Tethers holden die dan helemaal niks of minimale waarde vertegenwoordigen. Dit zou het imago van crypto compleet doen verwoesten imo. Het vertrouwen zal bij velen helemaal weg zijn. Kranten zullen volstaan van de "grootste ponzi is gevallen" etc.
Ik vraag mij af of zoiets nog te herstellen valt.
Tot die tijd hopen dat Tether het allemaal netjes op orde heeft! Moon, lambo.
Tis net fiat die tether dan...Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:39:
[...]
Meer dan tweederde van het volume in deze markt is Tether.
Er vliegt dus enorm veel Tether in- en uit cryptocurrencies. Bot trading zorgt ervoor dat dergelijke cryptocurrencies meeveren op $fiat exchanges.
Stel je voor dat de Tethers in omloop niet of deels gebacked blijken te zijn dan stopt dit hele riedeltje.
Men zal proberen in de chaos(bankenrun) nog FIAT voor hun crypto te kunnen krijgen.
Een complete leegloop.
Er zal nog steeds vraag blijven/zijn voor cryptocurrencies maar als het demand kunstmatig al die tijd dus veel hoger is gemaakt door Tether geprint out of thin air ga je de gevolgen wel merken. Daarnaast zullen heel veel mensen geld verloren zijn omdat zij deze Tethers holden die dan helemaal niks of minimale waarde vertegenwoordigen. Dit zou het imago van crypto compleet doen verwoesten imo. Het vertrouwen zal bij velen helemaal weg zijn. Kranten zullen volstaan van de "grootste ponzi is gevallen" etc.
Voel me persoonlijker ook wat fijner bij BUSD van Binance zelf. Ik vertel mezelf dat ik daar veiliger mee ben.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:39:
[...]
Meer dan tweederde van het volume in deze markt is Tether.
Een complete leegloop.
Ontspanje, neem even afstand en wie weet....Mr_Ripple schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:34:
[...]
^ drukt sellknop in.
Gegroet en succes!
Zo is het altijd al gegaan... Een hoop fud en fomo en partijen die alleen hun gezicht laten zien als BTC moont. Dat is het wereldje, maar ondertussen kruipen we wel steeds verder omhoog....
Je hoeft niet al het nieuws te volgen, laat je niet gek maken cryptobroeder...
Dat is het idd precies. Zoals eerder aangegeven is Tether vergelijkbaar met een bank.
Zij "holden" als het ware 't geld van iedereen die Tether gebruikt. Zij vertellen ons allemaal dat dit gebacked is.
1 USDT = 1 USD.
Toen die ellende met Bitfinex aan de gang was waren ze opeens niet meer gebacked door 1 USD! Toen maakte ze ervan: de Tethers zijn gebacked door dollars en assets wat bij elkaar 1 USD vertegenwoordigd.
Zij spelen dus met het geld van Tether holders. Als zij bijv. geld investeren in assets als Bitcoin etc. dan nemen zij dus het risico dat de assets die USDT backen in waarde dalen waardoor de backing vervalt.
Zij fungeren als een ongereguleerde bank zonder enig toezicht. Dikke vette MOON!
Het vreemde is, ze geven totaal geen inzichten in de "assets", behalve dat zij een lening hebben openstaan. Dat moet boven tafel komen!
We hebben op dit moment namelijk geen idee of deze USDT gebacked zijn of niet. Wij moeten vertrouwen op de woorden van Paulo en Stuart.
Jeetje dat Crypto eist wel zijn tol he bij een hoop mensen. Of het nu bear of bullmarket is; mensen gaan er aan kapot.
Mensen relax. Ik weet natuurlijk niet hoe lang iedereen hier al mee draait in dit wereldje maar het is elke keer weer het zelfde. Als BTC aan het pompen is komen de FUD verhaaltjes weer. Fuck it. Laat je daar niet door beinvloeden. Zijn allemaal mensen die er op uit zijn dat iedereen zijn BTC gaat verkopen zodat zij nog even lekker goedkoop kunnen inslaan.
Een paar jaar geleden waren we blij met Bakkt en nu horen we daar niemand meer over. Misschien moet je je daar eens in verdiepen. Dat is geen kleine partij. Bakkt behoort tot het grootste handelsplatform ter wereld. Die nu dus ook met BTC bezig zijn. Die mensen zijn geen koekenbakkers. Denk je nu echt dat zij zich met BTC gaan inlaten als het allemaal een grote tering zooi zou zijn?
Houd je hoofd koel. Ga niet rekt. Doe geen gekke dingen.
Overigens doet de koers nog vrij weinig met dit grote FUD verhaal. Hoe denk je dat dat zou komen? Van mij mag het nog wel even dumpen richting 24k. dan sla ik nog wat extra in. Mij krijgen ze niet meer uit deze business iig.
Mensen relax. Ik weet natuurlijk niet hoe lang iedereen hier al mee draait in dit wereldje maar het is elke keer weer het zelfde. Als BTC aan het pompen is komen de FUD verhaaltjes weer. Fuck it. Laat je daar niet door beinvloeden. Zijn allemaal mensen die er op uit zijn dat iedereen zijn BTC gaat verkopen zodat zij nog even lekker goedkoop kunnen inslaan.
Een paar jaar geleden waren we blij met Bakkt en nu horen we daar niemand meer over. Misschien moet je je daar eens in verdiepen. Dat is geen kleine partij. Bakkt behoort tot het grootste handelsplatform ter wereld. Die nu dus ook met BTC bezig zijn. Die mensen zijn geen koekenbakkers. Denk je nu echt dat zij zich met BTC gaan inlaten als het allemaal een grote tering zooi zou zijn?
Overigens doet de koers nog vrij weinig met dit grote FUD verhaal. Hoe denk je dat dat zou komen? Van mij mag het nog wel even dumpen richting 24k. dan sla ik nog wat extra in. Mij krijgen ze niet meer uit deze business iig.
[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 15-01-2021 20:49 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
een bank heeft natuurlijk ook niet 100% euros voor euros staan. Indien iedereen zijn geld wilt zien dan lukt dat ook niet en valt zo'n bank om.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:47:
[...]
Dat is het idd precies. Zoals eerder aangegeven is Tether vergelijkbaar met een bank.
Zij "holden" als het ware 't geld van iedereen die Tether gebruikt. Zij vertellen ons allemaal dat dit gebacked is.
1 USDT = 1 USD.
Toen die ellende met Bitfinex aan de gang was waren ze opeens niet meer gebacked door 1 USD! Toen maakte ze ervan: de Tethers zijn gebacked door dollars en assets wat bij elkaar 1 USD vertegenwoordigd.
Zij spelen dus met het geld van Tether holders. Als zij bijv. geld investeren in assets als Bitcoin etc. dan nemen zij dus het risico dat de assets die USDT backen in waarde dalen waardoor de backing vervalt.
Zij fungeren als een ongereguleerde bank zonder enig toezicht. Dikke vette MOON!
Het vreemde is, ze geven totaal geen inzichten in de "assets", behalve dat zij een lening hebben openstaan. Dat moet boven tafel komen!![]()
We hebben op dit moment namelijk geen idee of deze USDT gebacked zijn of niet. Wij moeten vertrouwen op de woorden van Paulo en Stuart.
Het zou mij echter niet verbazen dat een gedeelte van het geld in Tether in bitcoin oid zit. Behoorlijke risico want dan zou je bijvoorbeeld nu al 200% dekking moeten hebben wil je een echte bitcoin crash overleven. Daarmee zeggende zal nooit 100% van het geld uit Tether terug naar USD gehaald worden.
Blijft wel interessant.
Al mijn NEBL van de Raspberry Pi staking wallet verkocht. Is wel leeg zo. Heeft ongeveer 2 jaar staan stake en nu ging de prijs wel erg lekker omhoog. Als die flink zakt koop ik nog wat terug om toch weer te staken voor de hobby.
Als het om veel geld gaat, gebeuren rare dingen met mensen.DAMAGE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:48:
Jeetje dat Crypto eist wel zijn tol he bij een hoop mensen. Of het nu bear of bullmarket is; mensen gaan er aan kapot.
In de tijd van casino bonusen, werkte ik samen met een groepje mensen om waardevolle (goede bonussen) informatie te delen. Uiteraard deelden we ook wat we allemaal binnentrokken. Het was zo goed als je eigen geld printen, mits je aan de werkwijze hield.
Echter zagen we 2 gebruikers zich compleet ruïneren. In plaats van gewoon aan de werkwijze houden, gingen ze verliezen chasen. Dan is het ineens niet meer winstgevend. Ze weten dat ze -EV bezig zijn, maar konden niet stoppen. We zijn 1 gebruiker later op gokverslaving fora weer tegen gekomen, diep in de schulden.
Hebberigheid en verliezen chasen, dat zal je ook in de crypto wereld gaan zien, en dat gaat zeker mensen ruïneren, ook al zouden we een permanente bull run hebben.
Het zal wel aan mij liggen maar er heerst toch een vrije relaxte stemming hier. @DAMAGE
Net als die paar mensen die laatst kwamen melden "wat een paniek hier" blabla toen we een schamele 20 procent waren gedaald. Een paar mensen die REKT roepen is niet gelijk paniek.
Het is vrij normaal als er een onderzoek naar Tether wordt gedaan dat daarover gediscussieerd wordt. Kijken naar evt. gevolgen mag toch wel? Is niet direct FUD.
Maargoed, zal wel aan mij liggen. Moonen of rekt gaan ik lig er niet wakker van. Ik hou het nieuws rondom Tether lekker in de gaten en hopelijk komt er niks uit het onderzoek.
Mocht dat wel het geval zijn? Ik heb er in iedergeval op voorhand rekening mee gehouden.
Niet alleen maar moon verhaaltjes hier.
Net als die paar mensen die laatst kwamen melden "wat een paniek hier" blabla toen we een schamele 20 procent waren gedaald. Een paar mensen die REKT roepen is niet gelijk paniek.
Het is vrij normaal als er een onderzoek naar Tether wordt gedaan dat daarover gediscussieerd wordt. Kijken naar evt. gevolgen mag toch wel? Is niet direct FUD.
Maargoed, zal wel aan mij liggen. Moonen of rekt gaan ik lig er niet wakker van. Ik hou het nieuws rondom Tether lekker in de gaten en hopelijk komt er niks uit het onderzoek.
Mocht dat wel het geval zijn? Ik heb er in iedergeval op voorhand rekening mee gehouden.
Mij was het verhaal in verloop van tijd een beetje ontgaan, dank voor deze opheldering.Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:06:
[...]
Dat zouden ze wel moeten doen ja, maar kan heel goed zijn dat ze wederom voor vertraging gaan zorgen.
Tether blijft toch eigenlijk het meest bizarre verhaal van crypto. Nja, bitconnect is ook wel een bizar verhaal natuurlijk. Zij delen voor mij plek 1.
Tether heeft voorheen altijd gezegd dat 1 USDT gelijk is aan 1 USD. Toen kwam de Bitfinex ellende en veranderde Tether de stelling naar "1 USDT staat gelijk aan $1 USD maar... wij hebben ons geld deels in assets gepleurd."
Dus wat gebeurt er als deze "assets" in waarde afnemen? Dan is die backing foetsie. Nou goed, misschien nemen die assets niet in waarde af maar geef dan gewoon openheid van zaken? We krijgen niet eens te zien wat deze zogezegde "assets" waar Tether over praat zijn?? Geen enkele transparantie en dat geeft alleen maar aan dat dit zaakje enorm stinkt right?
Gewoon een compleet ongereguleerde bank zonder enige toezicht van bovenaf. Besef dat banken met alle toezicht en regels al de gekste capriolen uithalen![]()
Als je dit weet vraag je je af waarom gebruiken mensen Tether?
Heel simpel: het is zover gekomen dat de cryptomarkt qua trading volume compleet afhankelijk is geworden van dit kreng. Elke cryptocurrency wordt via USDT getrade. JE MOET BIJNA WEL!
Gelukkig heb je dan nog coinbase die nooit met USDT is begonnen. Hier wordt wel keurig tegen de USD getrade. Kijk je voor de grap naar de money-inflow van verschillende currencies(usdt,usd,euro,yen, etc.) richting cryptocurrencies zie je dat tweederde!! afkomstig is uit Tethers.
Tether is momenteel gewoon DE cryptomarkt. Dit was voor mij ook één van de redenen een groot gedeelte (want zat all-in) op een mooie prijs uit te cashen. Dan heb ik in iedergeval echte euro's uitgecashed voordat het wellicht helemaal implodeert. Nu speel/trade ik nog steeds met een relatief groot bedrag, maar speel tenminste alleen nog met winst. Een fijner gevoel![]()
[ik zeg niet dat het gebeurt(het imploderen van dit hele marktje), maar ik hou er rekening mee. Het huidige onderzoek door de procureur-generaal van NY moet/zal daar hopelijk meer duidelijkheid in geven.
Ook denk ik dat veel nieuwe mensen in de crypto wereld gebaar zijn bij jouw post.
Well done sir
Verrekte k*t cookiesVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:20:
Lol bedreigingen en dan die Bitvavo add![]()
[Afbeelding]
Lekkere timing gasten.
Tegelijkertijd ook wel goed dat de stemming 'relaxt' is ook al schommelt de koers zo. Ik kan me tijden herinneren (2018Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:57:
Het zal wel aan mij liggen maar er heerst toch een vrije relaxte stemming hier. @DAMAGE
Dat hele negatieve tether verhaal kwam tijdens de bullmarkt eind 2017 ook steeds naar boven.. en toen de hele bende instorte verdwenen die verhalen ook weer.
Is dit niet gewoon nieuwe fud?
Is dit niet gewoon nieuwe fud?
@Tominatie Bij jou misschien maar ik zie posts langs komen als 'ik ben er klaar mee ik flikker al mijn munten eruit'. Eigen keuze natuurlijk. Maar echt relaxed kun je dat niet noemen. Nooit cool om te zien dat het zo veel met mensen doet. En als dat door zo'n FUD verhaaltje komt (het is wel degelijk FUD - Fear Uncertainty and Doubt precies de definitie dus) wat al zo'n 4 jaar sleept tsja.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Goud!Richh schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:47:
Watching red candles like:
[YouTube: Scoop - Drop it]
[Afbeelding]
Oja, crypto gerelateerd: Misschien gaan we stijgen.
de lows worden ieder uur hoger. ben benieuwd. Baal er wel van dat mijn buyorder net niet aangetikt is(18dollar er naast)elektriekert schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:01:
[...]
Goud!
Oja, crypto gerelateerd: Misschien gaan we stijgen.
Ondanks alles trade ik ook nog steeds met USDT. Ik hou het allemaal in de gaten maar meer niet. Het beïnvloed niet m'n dagelijkse stemming iig.DAMAGE schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 21:01:
@Tominatie Bij jou misschien maar ik zie posts langs komen als 'ik ben er klaar mee ik flikker al mijn munten eruit'. Eigen keuze natuurlijk. Maar echt relaxed kun je dat niet noemen. Nooit cool om te zien dat het zo veel met mensen doet. En als dat door zo'n FUD verhaaltje komt (het is wel degelijk FUD - Fear Uncertainty and Doubt precies de definitie dus) wat al zo'n 4 jaar sleept tsja.

Ik vind het juist interessant om te volgen. Ik deel hier alleen info mbt Tether/het onderzoek/feiten.
Ik doe wel enige aannames over wat er gebeurt als USDT dus idd niet backed blijkt. Als het voor menigeen als FUD gezien wordt, verwijder de meuk maar. Dat is niet mijn intentie.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
/u/12037/crop5db5cb2525d0a_cropped.png?f=community)
Oh ik denk dat je mijn post verkeerd begrepen hebt. Was geen aanval richting jou hoor @Tominatie. Dat hele verhaal is heel erg goed juist om te blijven volgen. Maar het blijft vooralsnog een FUD verhaal tot dat er een echte uitspraak is. Ze staan nu ook niet voor een/de rechterzaak/rechter of zo he? Ze moesten vandaag een pakket aanleveren van ik denk wel enkele miljoenen pagina's om aan te tonen dat Tether inderdaad de value gebacked heeft.
Voor daar weer wat mee gebeurt zullen we wel weer een jaar verder zijn gok ik zo.
Voor daar weer wat mee gebeurt zullen we wel weer een jaar verder zijn gok ik zo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!