Zero.
Verwacht jij deze vandaag naar 750??
Ik begin meer en meer te denken dat we het ATH van 2021 achter de rug hebben. Niet dat ik denk dat we nu direct de afgrond in gaan, maar de ballon loopt leeg. Opnieuw: just my 6 cents, en ik zou me van nature eerder als beer beschrijvenalmightyarjen schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:19:
Ooit moet BTC de 21EMA weer opzoeken lijkt me, maar niet vandaag zo te zien.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nee
we only make way for the man who boldly pushes past us
Bitcoin bounce be like:Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:22:
Toch denk ik dat dit hem was. Mooie bounce wel en anders hodl.

De grote beursfondsen worden ook gedaytrade natuurlijk, maar daar is een solide basis van grote beleggers en beleggingsfondsen die er wel voor de lange termijn inzitten. Deze basis lijkt echt nog te klein bij BTC.
Hopelijk ooit
Volgende week mogen jullie mij bedanken!
sponsored by hopium ?E.e.L schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:25:
Verwacht zondag nog een dip, maandag en dinsdag traag. Woensdag bloed en donderdag moon.
Volgende week mogen jullie mij bedanken!
before you can withdraw crypto from Bitstamp to an outside address, you have to add that address to your whitelist and provide a photo that proves it really is your address. You can do this from the Bitstamp web page.
Starting from Friday, 15 January 2021
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Boeiend man. Komt er ook wat onderbouwing, of blijft het zoals gewoonlijk bij oneliners?djatwork007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:28:
Ben ook terug in ETH en BTC
alles wordt alweer groen.
nahja nog een 0.08 btc kunnen kopen
de rest moet maar in limit orders gestoken worden
Haha gister getikt, eindeloos terug hier in de berichten!E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:56:
[...]
Allereerst ben ik van mening dat we een h&s aan het afmaken zijn, met vandaag of morgen de high. Ik verwacht op basis hiervan nog een laatste bounce in het weekend.
De hoeveelheid mensen die nieuw instappen in BTC is de laatste dagen sterk aan het dalen. Dit betekent een afnemende interesse en afname nieuw geld. Veel mensen op of rond ATH ingestapt, waarvan de meeste de komende dagen een keuze maken wat te doen ws volledig uitstappen.
Grayscale koopt niet meer echt grootschalig in.
En dan heb je tig sites met voorspellingen en sentiment. De grap is dat nu zelfs de meest positieve zeer voorzichtig zijn in de voorspellingen vanaf maandag.
Koop ervoor wat je wil.

ik zie geen uitleg alleen engels lijstjes zonder bron, dat is geen uitlegE.e.L schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:28:
Nee heb ik eerder uitgelegd, kun je terug zoeken in de berichten hier.
In ieder geval leuk wat winst mee kunnen pakken afgelopen dagen. Paar procent hier, dan daar weer en dat een paar keer en je hebt toch aardig wat erbij.
BTC
ETH
DOT
Komende dagen nog wat fiat storten en bijpompen in BTC en ETH
Heb het voor je opgezocht, zie een paar berichten terug.Palindrome schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:32:
[...]
ik zie geen uitleg alleen engels lijstjes zonder bron, dat is geen uitleg
Coinbase heeft de handel iig stop gezet vandaag of gisteren.
Rond die 36,5K zit nu toch de nodige weerstand als het goed is.
Blox kwam ook al met een soortgelijk mailtje eerder deze week.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:31:
Oorzaak gevonden, they jinxed it.
[Afbeelding]
Op basis van welke kennis/info trade jij en bepaal je resistance en support? Wil me verder gaan inlezen.Luca schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:32:
Moet wel toegeven dat ik mijn emoties bij het swing traden steeds beter onder controle begin te krijgen. In het begin 'dood eng', maar nu kijk ik er veel neutraler naar en probeer ik wat meer te vertrouwen op bepaalde support/resistance levels.
In ieder geval leuk wat winst mee kunnen pakken afgelopen dagen. Paar procent hier, dan daar weer en dat een paar keer en je hebt toch aardig wat erbij.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Kort geleden nog wat omgezet via Binance.-Colossalman- schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:33:
waar kan nog XRP verhandeld worden. ik zie deze net zo hard mee naar beneden gaan als BTC/ETH.
UNOX: The worst operating system
Binance-Colossalman- schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:33:
waar kan nog XRP verhandeld worden. ik zie deze net zo hard mee naar beneden gaan als BTC/ETH.
daarom heet dit ook een bear trapTomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Ik begin meer en meer te denken dat we het ATH van 2021 achter de rug hebben. Niet dat ik denk dat we nu direct de afgrond in gaan, maar de ballon loopt leeg. Opnieuw: just my 6 cents, en ik zou me van nature eerder als beer beschrijven
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

tot nu toe is vandaag maar een 8-9% dipje
bedoel je deze ? heb je bronnen ?E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:56:
[...]
Allereerst ben ik van mening dat we een h&s aan het afmaken zijn, met vandaag of morgen de high. Ik verwacht op basis hiervan nog een laatste bounce in het weekend.
De hoeveelheid mensen die nieuw instappen in BTC is de laatste dagen sterk aan het dalen. Dit betekent een afnemende interesse en afname nieuw geld. Veel mensen op of rond ATH ingestapt, waarvan de meeste de komende dagen een keuze maken wat te doen ws volledig uitstappen.
Grayscale koopt niet meer echt grootschalig in.
En dan heb je tig sites met voorspellingen en sentiment. De grap is dat nu zelfs de meest positieve zeer voorzichtig zijn in de voorspellingen vanaf maandag.
Koop ervoor wat je wil.
Zodra Bitvavo dit ook gaat doen stap ik over naar BISQ. Ik heb hier totaal geen trek in.Zhou schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:29:
Diegene dit Bitstamp gebruiken hebben vandaag een email ontvangen. Volgens de Ned regelgeving:
before you can withdraw crypto from Bitstamp to an outside address, you have to add that address to your whitelist and provide a photo that proves it really is your address. You can do this from the Bitstamp web page.
Starting from Friday, 15 January 2021
Tegen de tijd dat de pixels droog zijn staan we weer op 40k.
Wat een artikel haha, zelfs de all-time high van BTC waar ze het over hebben klopt niet. Die lag hoger.
"Beleggers nemen deels afscheid van cryptomunt...".
Wat een schijtkrant.
Op een zaterdagochtend met een espresso is het wel een guilty pleasure somsChaes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:41:
[...]
Wat een schijtkrant.
goeie titel, goedkoper> ik moet nu kopen
Pers = achterlijkChaes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:41:
Wat een schijtkrant.
En dan te zeggen dat men vroeger in het ideaalbeeld van de democratie de pers een belangrijke rol toedichtte om het volk eerlijk en gefundeerd te informeren. Hoe ver zijn we van die standaard afgedwaald zeg. Kleuterniveau en (half verborgen) politieke inmenging alom

Hier het zelfde alleen dan met FIAT. weer wat van die euros kunnen omzettenWickedWizard schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:43:
Dit keer eindelijk wel een beetje geluk gehad met timen (als dit het was dan), ETH lager teruggekocht en met de winst mijn BTC positie met 10% kunnen verhogen.
Binance Debit Visa - shoppen met cryptopipapaulus schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:43:
Wie van jullie gebruikt de Binance Card en wat zijn jullie ervaringen?
[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 15-01-2021 17:46 ]
Yes! Betaling op AliExpress en Drankgigant.nl behoren tot de mogelijkheden, met uiteraard cashback.pipapaulus schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:43:
Handig die kaart en ik ga hem gewoon gebruiken, hij kost niks en kan ik een beetje bij beetje van mijn crypto op snoepen
[ Voor 15% gewijzigd door Martine op 15-01-2021 17:47 ]
Klopt. Maar ja, we hebben het wel over de Telegraaf. Nooit in de buurt geweest van wat een kwaliteitskrant zou zijn.TomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:44:
[...]
Pers = achterlijk
En dan te zeggen dat men vroeger in het ideaalbeeld van de democratie de pers een belangrijke rol toedichtte om het volk eerlijk en gefundeerd te informeren. Hoe ver zijn we van die standaard afgedwaald zeg. Kleuterniveau en (half verborgen) politieke inmenging alom
Jep, ik gebruik het voor paypal, aliexpress, de jumbo supermarkt netflix, spotify, office365 en meer mee te betalen. De doorsnee winkel en bij de appie werkt hij niet.pipapaulus schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:43:
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ondertussen zit ik weer in het groen, erg blij. Van de vorige dip heb ik geleerd dat charts kijken niks voor mij is (teveel FOMO) maar dat ik best op voorhand een punt uit kies en daarop inkoop. Ik heb dan niet de bodem van de dip mee, maar wel meer BTC voor hetzelfde geld, da's een win in mijn boek.
Daarnaast ligt Kraken toch vaak plat tijdens de dip, dus best kopen voordat ie plat gaat

True, maar op het gebied van (traditioneel) beleggen wel het enige standaard dagblad met een daadwerkelijke financiële katern. En voor veel kapitaalkrachtige 50+ toch daarom een belangrijk en niet te onderschatten medium.Chaes schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:47:
[...]
Klopt. Maar ja, we hebben het wel over de Telegraaf. Nooit in de buurt geweest van wat een kwaliteitskrant zou zijn.
Dat ze crypto niet snappen, dat is wel duidelijk. Maar dat geldt volgens mij voor elk geprint medium.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik denk dat je er niet aan ontkomt. of je moet een shady exchange willen gebruiken.JT schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:58:
Ik heb geen zin allerlei privegegevens in te voeren bij Binance om EUR te kunnen storten of BTC/eth te kopen, maar dat is wel nodig. Bij Kraken is dat zo en Bitvavo ook. Websites als btcdirect pakken wel erg veel fee. Is dat dan de enige optie? Of weet iemand anders nog een manier?
Ik weet het wel.
Ik heb me al wel eens beperkt geverifieerd bij btcdirect en bitrush, dat zouden dan wel opties zijn. Maar voor ik besluit meer uit te geven wou ik eerst eens zien of iemand hier nog ideeën heeft-Colossalman- schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:59:
[...]
Ik denk dat je er niet aan ontkomt. of je moet een shady exchange willen gebruiken.
Ik weet het wel.
Ecodan warmtepomp
Ben en Ruurd stappen hierdoor weer uitTomTorquay schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:44:
[...]
Pers = achterlijk
Ik hoop hetTominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:11:
Bearish retest confirmed? Lijkt erop dat we lager gaan iig.
Klanten van Ledger bedreigd na nieuw datalek bij het Bitcoin hardwarebedrijf.
Kutzooi. Ik heb ook een ledger. Enig idee waar ik kan checken of ik de lul ben?
edit: zolang ik geen mailtje ontvang zal het wel niet
[ Voor 7% gewijzigd door Tominatie op 15-01-2021 18:15 ]
Geen idee waar, er zal binnenkort wel een lijstje uitkomen...Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:14:
[...]

Zero.
Die kans komt heus nog wel. Geduld.Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:18:
Damn... te laag uitgestapt nu.. schiet weer omhoog.. nu maar wachten dan.
Sinds vanochtend 11:00 alleen maar dalende pieken, het is nog lang niet voorbij.Pelox schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:18:
Damn... te laag uitgestapt nu.. schiet weer omhoog.. nu maar wachten dan.
Geen idee, maar heb wel zo'n 50% van m'n hoop erop gevestigd. Blauw logo, alles klopt.jellybrah schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:21:
Wat is yearn.finance nou weer dan? 24K waarde?
https://research.binance.com/en/projects/yearnfinancejellybrah schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:21:
Wat is yearn.finance nou weer dan? 24K waarde?
Is er Sl wat bekend over Tether?
Vandaag moesten ze bewijzen aanleveren.
Met die wick omlaag denk ik toch dat we de low weer gezien hebben.. damn..QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:25:
[...]
Sinds vanochtend 11:00 alleen maar dalende pieken, het is nog lang niet voorbij.
Zero.
https://community.shopify...cident-Update/td-p/888971
Ik zie niet staan dat Ledger "alweer" gehacked is... Dus artikel klopt niet. Of mis ik iets?
Inside job van Shopify.. I get it.
[ Voor 24% gewijzigd door Qunix op 15-01-2021 18:52 ]
Voorlopig maken we ook steeds higher lowsThe Redman schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:34:
Ziet eruit als een lower high. $20k retest?
Need pics....M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:29:
De Head & Shoulder begint een Cup & Handle te worden...dat is weer Bullish volgens mij.
edit: dank voor het toesturen van pics van je zusje, maar bedoelde van de cup&handle
Geen idee waarom, maar het is altijd zo geweest. Dit is ook waarom mensen liever op 40k kopen na 3 weken groen dan op 30k met 20% er af op een dag. Omhoog is bullish en omlaag is bearish voor sommige, zonder even uit te zoomen naar het grote plaatje.hsst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:40:
Waarom wisselt sommigen hier van mega bullish ('vandaag nieuwe ATH') naar mega bearish('Ik denk 20K retest') op basis van schommeling van ~10%? Bitcoin is nou eenmaal vrij volatiel, we hebben net een maand lang enorme stijging gehad. Kan toch ook gewoon sidewayish gaan voor een tijdje voordat er weer een mega stijging of megadrop komt?
Zo is de markt en iedereen die iets doet er mee, handelt in emotieshsst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:40:
Waarom wisselt sommigen hier van mega bullish ('vandaag nieuwe ATH') naar mega bearish('Ik denk 20K retest') op basis van schommeling van ~10%? Bitcoin is nou eenmaal vrij volatiel, we hebben net een maand lang enorme stijging gehad. Kan toch ook gewoon sidewayish gaan voor een tijdje voordat er weer een mega stijging of megadrop komt?
Ook op de stock market is het rood. Blijkbaar wacht iedereen op meer zonneschijn en nieuw vers geprint geld.
Als voorbeeld, er zijn meerdere Cups, al word onze Handle wel een aparte...QA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:39:
[...]
Need pics....
edit: dank voor het toesturen van pics van je zusje, maar bedoelde van de cup&handle

doelde meer als overlay over de koerschart, ik zie geen cups and handle, maar ik ben ook redelijk bijziend...M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:45:
[...]
Als voorbeeld, er zijn meerdere Cups, al word onze Handle wel een aparte...
Hoe zien jullie de toekomst van XVG aangezien normaal gezien de totale muntcapaciteit dit jaar of volgend jaar bereikt gaat worden?
Hoe kan je zien dat de grote jongens (grayscale? muntjes hebben gekocht?
XVG? Serial? Dump while you still can..happymoon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:52:
Ondertussen eindelijk wat winst kunnen maken door relatief laag in te kopen in BTC, ETH en ADA. Blijven zitten met een hoop ****coins door het buy high syndroom. Ondertussen jeuken de handjes om steeds opnieuw bij te kopen richting.
Hoe zien jullie de toekomst van XVG aangezien normaal gezien de totale muntcapaciteit dit jaar of volgend jaar bereikt gaat worden?
Hoe kan je zien dat de grote jongens (grayscale? muntjes hebben gekocht?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Voor 1 x m'n paint kunsten....mocht ik het mis hebben....don't shoot meQA123 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:48:
[...]
doelde meer als overlay over de koerschart, ik zie geen cups and handle, maar ik ben ook redelijk bijziend...

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wm94SfpbUuDNA4mhak4cmNHn.jpg?f=user_large)
Dit was een mooie dag voor mij. Als btc verzamelaar.
Weer mooi laag kunnen instappen op eth.
Verwijderd
Dat kan hier:Tominatie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:14:
[...]
Doe hier de Ledger Leak Database Check!
Dit is de oude lek. De nieuwe lek is het de vraag van of dat al erbij zit.
Verwijderd
Nog een lek? Waar slaan die lui klant gegevens op? In een vergiet?PilatuS schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:01:
[...]
Dit is de oude lek. De nieuwe lek is het de vraag van of dat al erbij zit.

Zie hier dusVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:03:
[...]
Nog een lek? Waar slaan die lui klant gegevens op? In een vergiet?
https://bitcoinmagazine.nl/2021/01/ledger-datalek/
Blij dat ik mijn flufje coins op een exchange heb staanVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:03:
[...]
Is trezor ooit gehacked geweest? Kan niet zo gauw iets vinden
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Ja zoiets... Shopify heet het.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:03:
[...]
Een inside job.
Dus bestellingen tussen juli 2020 en december 2020, die klanten zijn ook waarschijnlijk gelekt.
weak hand , weak minds, stress kippenhsst schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:40:
Dat zouden ze wel moeten doen ja, maar kan heel goed zijn dat ze wederom voor vertraging gaan zorgen.elektriekert schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:28:
Is er Sl wat bekend over Tether?
Vandaag moesten ze bewijzen aanleveren.
Tether blijft toch eigenlijk het meest bizarre verhaal van crypto. Nja, bitconnect is ook wel een bizar verhaal natuurlijk. Zij delen voor mij plek 1.
Tether heeft voorheen altijd gezegd dat 1 USDT gelijk is aan 1 USD. Toen kwam de Bitfinex ellende en veranderde Tether de stelling naar "1 USDT staat gelijk aan $1 USD maar... wij hebben ons geld deels in assets gepleurd."
Dus wat gebeurt er als deze "assets" in waarde afnemen? Dan is die backing foetsie. Nou goed, misschien nemen die assets niet in waarde af maar geef dan gewoon openheid van zaken? We krijgen niet eens te zien wat deze zogezegde "assets" waar Tether over praat zijn?? Geen enkele transparantie en dat geeft alleen maar aan dat dit zaakje enorm stinkt right?
Gewoon een compleet ongereguleerde bank zonder enige toezicht van bovenaf. Besef dat banken met alle toezicht en regels al de gekste capriolen uithalen

Als je dit weet vraag je je af waarom gebruiken mensen Tether?
Heel simpel: het is zover gekomen dat de cryptomarkt qua trading volume compleet afhankelijk is geworden van dit kreng. Elke cryptocurrency wordt via USDT getrade. JE MOET BIJNA WEL!
Gelukkig heb je dan nog coinbase die nooit met USDT is begonnen. Hier wordt wel keurig tegen de USD getrade. Kijk je voor de grap naar de money-inflow van verschillende currencies(usdt,usd,euro,yen, etc.) richting cryptocurrencies zie je dat tweederde!! afkomstig is uit Tethers.
Tether is momenteel gewoon DE cryptomarkt. Dit was voor mij ook één van de redenen een groot gedeelte (want zat all-in) op een mooie prijs uit te cashen. Dan heb ik in iedergeval echte euro's uitgecashed voordat het wellicht helemaal implodeert. Nu speel/trade ik nog steeds met een relatief groot bedrag, maar speel tenminste alleen nog met winst. Een fijner gevoel
[ik zeg niet dat het gebeurt(het imploderen van dit hele marktje), maar ik hou er rekening mee. Het huidige onderzoek door de procureur-generaal van NY moet/zal daar hopelijk meer duidelijkheid in geven.
Zou kunnen ja.DJ-Promo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:06:
Een ledger gekocht na de hack en zit ik straks in de volgende? Wat een kneuzen als dat waar is. Je zorgt toch meteen dat je die klantdata verwijderd.
Niks mis met je art skills. zou er zo eentje kopen maar zit er nog een gedachte achter?M-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:56:
[...]
Voor 1 x m'n paint kunsten....mocht ik het mis hebben....don't shoot me![]()
[Afbeelding]
[ Voor 90% gewijzigd door Pelox op 15-01-2021 19:12 ]
Zero.
prachtigM-v-G schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:56:
[...]
Voor 1 x m'n paint kunsten....mocht ik het mis hebben....don't shoot me![]()
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!