Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 170 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.465 views

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 06:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Even over die CME futures voor Ether.

De launch bij de Bitcoin was op zondag 17 december 2017 toen de bitcoin na een stijle langdurige bullrun juist zijn all time high had aangetikt. https://www.cnbc.com/2017...futures-sunday-night.html

Daarna kregen de futures mede de 'schuld' van de Bitcoin daling. Alsof de correctie nadat Henk en Ingrid en ieders kapper en moeder bitcoins had gekocht sowieso niet op de loer lag.

Nu volgt de Ether future net nadat Ether haar ATH heeft aangetikt na een stevige bullrun. CME zal wel weer als schuldige worden aangewezen, maar denk dat het eerder andersom is.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tominatie schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:16:
buy the dip jongens, niks ad hand. Moon soon.
Niks, to hell and beyond we go!

XRP = trash

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-11 19:52
https://youtu.be/u5k_arVcqR8

Gaan we rekt?

[ Voor 10% gewijzigd door Raaafie op 07-02-2021 17:33 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:00
Als je vaak genoeg als mij doet wel..

Zero.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Malarky schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:24:
Even over die CME futures voor Ether.

De launch bij de Bitcoin was op zondag 17 december 2017 toen de bitcoin na een stijle langdurige bullrun juist zijn all time high had aangetikt. https://www.cnbc.com/2017...futures-sunday-night.html

Daarna kregen de futures mede de 'schuld' van de Bitcoin daling. Alsof de correctie nadat Henk en Ingrid en ieders kapper en moeder bitcoins had gekocht sowieso niet op de loer lag.

Nu volgt de Ether future net nadat Ether haar ATH heeft aangetikt na een stevige bullrun. CME zal wel weer als schuldige worden aangewezen, maar denk dat het eerder andersom is.
Mwua, die gasten hebben de markt niet veel goeds gebracht behalve exorbitante stijgingen, hetzelfde geldt voor hedgefunds.
Sowieso, als de aandelenbeurzen weer eens een goeie tweede coronacrash laten zien zijn die hedgefundsgasten als eerste weg.
Dumpen btc met dikke winst en die winst gaat; juist, weer in aandelen die gunstig staan.
Dan is sub 6000 weer in beeld.

XRP = trash

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
diamond hands jongens diamond hands

• Pelox
Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:32:
Die had ik in 2017,2018, 2019, 2020.. doen we nooit meer.. is natuurlijk ook afhankelijk van je speelgeld

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 07-02-2021 17:34 ]

Zero.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
diamond hands niffoww
moon is coming

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05
Ja dat geintje leverde my een of van -70% op twee jaar geleden. Stop losses for life!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
De prijs is exact hetzelfde als gisteren dit tijdstip. Waarom zo bearish? :N

• Pelox
Luca schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:35:
De prijs is exact hetzelfde als gisteren dit tijdstip. Waarom zo bearish? :N
Dat is vreemd.. ik heb anders heel veel minder in pf.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 07-02-2021 17:36 ]

Zero.

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
mannowlahn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:34:
[...]

Ja dat geintje leverde my een of van -70% op twee jaar geleden. Stop losses for life!
maar -70% :+ das niks

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:36:
[...]

Dat is vreemd.. ik heb anders heel veel minder in pf.. 8)7
Dat komt dan door je altcoins die blijkbaar nogal sterk reageren. Sta zelf 6% in de plus in BTC en -0,23% in $.

[ Voor 8% gewijzigd door Luca op 07-02-2021 17:38 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ZVJm1hm2RBTAemn4L3IldgcXsQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iczeDoP4AAtUTVVGkb4AzeCh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 217% gewijzigd door Kain_niaK op 07-02-2021 17:50 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Chaes

#HODL

Kleine correctie, we kunnen niet ontkennen dat dit niet in de lucht hing. Hierna gaat Bitcoin gewoon naar $50k en ETH naar $2k.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:42
Wel grappig om te zien, wanneer DOGE omhoog gaat dan gaat BTC naar beneden en wanneer DOGE naar beneden gaat dan gaat BTC weer omhoog. Tijd dat dat hondje moe is en in z'n mand gaat slapen :Y

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Pelox
DutchCrownNL schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:40:
Wel grappig om te zien, wanneer DOGE omhoog gaat dan gaat BTC naar beneden en wanneer DOGE naar beneden gaat dan gaat BTC weer omhoog. Tijd dat dat hondje moe is en in z'n mand gaat slapen :Y
Tijd dat iemand dat hondje even kapot knalt. :7

Zero.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-11 19:48

Swerfer

Hmm...

** Genoeg reclame gemaakt **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 07-02-2021 17:58 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Auw mijn foutje doet pijn. Maar denk wel dat ik wat ADA haal! Kijken of die nog wat verder daalt.

[ Voor 22% gewijzigd door JT op 07-02-2021 17:44 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-11 19:48

Swerfer

Hmm...

** Onnodig **

[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 07-02-2021 17:58 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-11 06:43

Malarky

Wils voor wat ieder

DutchCrownNL schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:40:
In een stevige bearrun is er altijd wel 1 alt (meestal een onbekende soms een meme coin) die het groene kaarsje van de dag is. En inderdaad als de bodem van bitcoins, eth en alle alts dan echt bereikt is, dumpt iedereen die coin en gaat spotgoedkoop weer al het andere inslaan ;)

Geef de bezitters van de hond eens ongelijk :P

Wat BTC betreft: we zijn weer net zo stijl van 28k naar 41k gegaan als een paar weken geleden. Zolang de dip deze keer niet opnieuw naar 30k is, is er echt heel weinig aan de hand. Het ging gewoon opnieuw weer vreselijk hard en stijl

Wat ETH betreft: ben meer bezorgd hierover, ETH/BTC levert erg veel terrein in maar het kan nog, kijk maar op de 12u chart als dit het dieptepunt is koop je op dit punt weer spotgoedkoop in.

[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 07-02-2021 17:46 ]

• DutchCrownNL
Malarky schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:44:
[...]

In een stevige bearrun is er altijd wel 1 alt (meestal een onbekende soms een meme coin) die het groene kaarsje van de dag is. En inderdaad als de bodem van bitcoins, eth en alle alts dan echt bereikt is, dumpt iedereen die coin en gaat spotgoedkoop weer al het andere inslaan ;)

Geef de bezitters van de hond eens ongelijk :P
Oh ja snap ik hoor, maar ze hebben nu lang genoeg met dat beest buiten gelopen, hup naar binnen :P

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 20:38
Ada keep climbing please!!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Tijd dat iemand dat hondje eens laat slapen inderdaad :Y)

Verwijderd

BernardV schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:06:
[...]

Ik hou ze, ik wil het wel zien. Daarbij met nu bijna +40% kan ik nog wat lijden.
Ik ook man. Ik hold ze gewoon voor 4 jaar ofzo tot de bodem van de berenmarkt.

Als ie teruggaat naar 11 dollar lach ik me stuk.

Zo niet, dan verlies ik wat. Boeiend.

• Pelox
Ik zet nu een sell order voor eth, hopelijk haalt hij hem.. trek dit allemaal weer erg slecht. Ga er gewoon weer een deel uithalen. Dan maar minder winst.

Zero.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC100K2021 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:03:
@Taro Kun je aangeven op basis waarvan je de beslissing genomen hebt en onder welke omstandigheden of welke levels je weer opnieuw een positie gaat innemen? Ik ben oprecht benieuwd naar je motivatie voor deze beslissing. Ik zie ook dat de alts moonen alsof het begin 2018 is, maar verder dan dat kom ik niet.
DutchCrownNL schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:23:
[...]
Dus jij veroorzaakt oa die rode kaarsen? :P
BurnerT schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:24:
@Taro Om er vervolgens achter te komen dat de exchanges uitbetalingen stopgezet hebben omdat ze het niet aankunnen?
We zaten een film te kijken, dus dat korte bericht verdient wel een toelichting :)

Meerdere redenen, toelichting op de grootste holdings:
  1. Ik had AAVE er sinds 256 USD op staan (en later wat bijgestort), na de piek op 5xx USD nu down naar 4xx. Het gaat om een flink aantal, dus heb besloten mijn winst te nemen. Verkocht op 424, weer ingekocht op 403 en kijk het nu even aan.
  2. ETH had ik er vanaf 1000-1200 op staan, ATH tussendoor doorbroken, 1760 USD aangetikt. Op 1574 verkocht. Op 1513 weer ingestapt.
  3. Bitcoin had ik er vanaf <20k al op staan, later richting de 30k nog extra weggezet. Verkocht op 38.239 USD en weer ingestapt op 37.750 USD. Zal ik hieronder verder toelichten.
Waarom heb ik een paar uur geleden verkocht? Ik maak de screenshots nu pas, maar:

1W: Candlebody komt niet boven de vorige tops.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cREkSLjY4_H5VUlbm2eDE6VNkak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WReC7KlsJWnkIwgEuGvy4aZc.png?f=fotoalbum_large

3D: Bitcoin heeft een vorige top aangetikt, is afgeketst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoMWGEqJspL2B7Ua17HjZB1_7aM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5by7gj10rnd9oZkGPa2QKbwh.png?f=fotoalbum_large

1D: Same story.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItHtTbRpON1NMPtpwkgMhpE0AK8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yyPqKYSIjOJroSMwIxje4dzW.png?f=fotoalbum_large

4H: Onder de MA25 gezakt. Houdt nu wel mooi stand, maar iets om in de gaten te houden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-2daLa9ESGWewQkmTJgIh4aluI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SbYkAAELBtZVolUMELPI6Vf3.png?f=fotoalbum_large

1H: Onder de MA99 gezakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYCKNjbwJeF9QrkDssghjECUhvY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FUjARAyeW5pxBtFFlwTJv7VT.png?f=fotoalbum_large

Samenvatting: Ik zag dus op meerdere timeframes dat Bitcoin door support zakte of afketste op vorige toppen. Daarnaast hou ik er niet van om winst te zien verdampen, ik wil op dit soort momenten de grip terugpakken door op een exchange te kunnen ingrijpen.

Ik zit dus inmiddels weer in BTC, ETH en AAVE en heb daar mooi wat extra aan overgehouden. Maar ik kijk het de komende uren wel aan en ga er weer actief mee handelen. Voor vannacht moet ik nog maar eens even kijken welke posities ik inneem.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Beetje ADA ingeslagen. Mocht die nog verder dippen dan koop ik nog wat.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ypuh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:14:
[...]

Binance kaart doet het nergens.
Aldi werkt en iig geld opnemen zou ook moeten kunnen denk ik? Waar haal je vandaan dat die nergens werkt? :?
Dat ik bij anderen dan na pinnen contant moet betalen moet dan maar. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• upzidedown
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:17
In 2017 was ik meer een kattenman, maar ben toch voor de meme gegaan en lekker niks mee gedaan. 2021 heeft mij wel veranderd, ben nu een hondenman geworden :P

tO tHe mOoN aNd bEyOnD (insert rocket)

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 17:45
Verwijderd schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Ik ook man. Ik hold ze gewoon voor 4 jaar ofzo tot de bodem van de berenmarkt.

Als ie teruggaat naar 11 dollar lach ik me stuk.

Zo niet, dan verlies ik wat. Boeiend.
Let wel op dat het 0.01% per dag kost om ze te hebben, dus lang houden hoeft niet gunstig te zijn.

Verwijderd

BernardV schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:04:
[...]

Let wel op dat het 0.01% per dag kost om ze te hebben, dus lang houden hoeft niet gunstig te zijn.
Klopt het is een verkapte margin short in een muntje geperst, hele vage bende.

Maar lekker belangrijk gaat hier maar om kleingeld. Wil gewoon eens zien wat er gebeurd.

• NomadTitan
  • Laatst online: 26-10 16:26
Als je op langere termijn kijkt dan is dit slechts een rood kaarsje tussen alle groene. Geen paniek nodig dus

• Palindrome
  • Nu online
van de week vlogen we voorbij de 37/38k zonder echt een hertest, als die 37/38 houd dan vind ik het vooruitzicht nog prima.

[ Voor 12% gewijzigd door Palindrome op 07-02-2021 18:18 ]

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-11 19:45
Nog meer mensen voor een 2e rondje ADA?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Dhr. Satoshi schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:18:
Ik baal dat ik niet alles heb verkocht en niet weer lager ben ingestapt. Er stond een take profit klaar, maar die is net niet geraakt. Niet zo'n issue verder, maar nu moet ik weer een rondje afwachten :)

UNOX: The worst operating system

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:07
Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:02:
[...]

Aldi werkt en iig geld opnemen zou ook moeten kunnen denk ik? Waar haal je vandaan dat die nergens werkt? :?
Dat ik bij anderen dan na pinnen contant moet betalen moet dan maar. :)
Tja, je vraagt wat mijn ervaringen zijn. Geprobeerd bij de Jumbo, bij de AH, bij de visboer, bij de Tinq. Hij doet het gewoon nergens. Mag wel mijn code invullen en dan krijg ik iets roods/transactie afgebroken. Aldi en Lidl zitten niet op loopafstand. Geld opnemen hoeft van mij niet (krijg je ook cashback op wat je bij een ATM uit de muur trekt?)

Online doet hij het wel bij Amazon, PayPal, Bol.com, Thuisbezorgd etc, maar mede nu BNB door het dak gegaan is en ze 0.9% fee rekenen is voor mij de lol er alweer af.

[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 07-02-2021 18:22 ]

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-11 19:52
Ik speel met kleinere bedragen dus ik zie het allemaal wel met m'n alts. Bezit nu naast BTC en Eth ook:

GRT
Ada
Dot
Inj
Cake

• DutchCrownNL
Dhr. Satoshi schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:18:
Zeg maar gerust 3e rondje hoor, tot op heden (afkloppen) ieder rondje winst dus ik ben voor :P

• Ypuh
Waar is overigens het PNL deel op Binance gebleven? Is die bij jullie ook foetsie?

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13:54
Ypuh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:23:
Waar is overigens het PNL deel op Binance gebleven? Is die bij jullie ook foetsie?
Heb ergens gelezen dat er een bug in zat, gaan ze fixen en weer activeren :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, is verdwenen ivm de drukte. Maar je kunt hem hier vinden: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account. Loopt bij mij wel een dagje achter.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• BernardV
  • Laatst online: 08-11 17:45
Raaafie schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:22:
Ik speel met kleinere bedragen dus ik zie het allemaal wel met m'n alts. Bezit nu naast BTC en Eth ook:

GRT
Ada
Dot
Inj
Cake
Waarschijnlijk ook verstandig, waarom met grote bedragen spelen. Speel met het geld wat je zou kunnen missen, zodra het om geld gaat wat je niet kunt missen ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

//EDIT:

Het is namelijk niet een markt waar je van geen basisrendement uit kunt gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door BernardV op 07-02-2021 18:28 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

De link er naartoe is verdwenen, maar als je 'm bookmarkt werkt hij nog wel:
https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Gaat weer hard omhoog nu.

• Rien43
  • Laatst online: 08-11 09:40
Wat zei je?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zet de grafieken even op een wat hoger timeframe :)

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Ik zie ETH van $1520 naar $1580 schieten in plm. 40 minuten. Derhalve mijn conclusie en daar moet u het mee doen.

• LAA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-07-2022

LAA

Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:25:
[...]

Ja, is verdwenen ivm de drukte. Maar je kunt hem hier vinden: https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account. Loopt bij mij wel een dagje achter.
Die was ik ook kwijt, ik gebruik in principe alléén de app van Binance. Mis het wel want je had een mooi overzicht.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BFLY doet het ook lekker, +-20% vandaag. Die hou ik nog wel even aan.

• NomadTitan
  • Laatst online: 26-10 16:26
Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:30:
[...]

Dit. Als ik ga traden op candles <1hr verlies ik alleen maar geld. Trade liefst op 1hr/2hr/8h/12h/d en 1day candles.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:49
Hoi Allen, ik ben een beginnende speler, nog nooit zoiets gedaan.
Maar als ik het goed bgrijp om te starten kan ik Binance app via appstore halen --> Fiat geld storten (ik begin denk met €20) gewoon om het eerst uit te proberen en kijken/volgen hoe alles werkt.
Is dit een juiste start?

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:35:
Hoi Allen, ik ben een beginnende speler, nog nooit zoiets gedaan.
Maar als ik het goed bgrijp om te starten kan ik Binance app via appstore halen --> Fiat geld storten (ik begin denk met €20) gewoon om het eerst uit te proberen en kijken/volgen hoe alles werkt.
Is dit een juiste start?
Dat is een prima start. Via SEPA is de storting gratis, via iDeal betaal je iets extra. En lees vooral ook even de topicstart door.

Veel succes!

• Palindrome
  • Nu online
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7Yo7mMcFKO5T_qtE9WCVmpQgGU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ueRmDHEMRwRvsTejCjLD34tT.jpg?f=fotoalbum_large

zo ? 8) :+

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

[...]

Ik keek niet naar BTC

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat zeg ik ook niet toch?

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:42:
[...]

Dat zeg ik ook niet toch?
Ik vind van wel :+

• Palindrome
  • Nu online
alle gekheid op een stokje maar ik snap wel wat taro bedoelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEZv1nZih5BLJwUBCZmrXboVBoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xtt3EcZusiEI9Sxoo21oiOkU.jpg?f=fotoalbum_large

dit kan mogelijk op elkaar kan lijken ook zag je in 2018 dat de wick lang niet in de buurt van de ath weer kwam in de week na die ath. Nu kwamen we wel weer in de buurt. Deze week even afwachten dus waar het eindigt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOeSrFYqPdr4GVqzpW7WyfVjc5M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Z5wjMXwUh2YGXDv8Q3OXPqp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Palindrome op 07-02-2021 18:51 ]

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 12:24
Hallo luitjes,

Hier even een weekje of 2 op een wat lager pitje naar de crypto's gekeken nadat mijn posities redelijk REKT waren gegaan.
Inmiddels is alles weer goed boven water gelukkig dus dan is meekijken ook weer een stukje leuker :)

Nu staat Doge wel ontzettend gunstig.
Stappen mensen hier over het algemeen liever terug in Fiat op dit moment/markt of traden jullie liever naar btc?

• Crypts
Ypuh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:20:
[...]

Tja, je vraagt wat mijn ervaringen zijn. Geprobeerd bij de Jumbo, bij de AH, bij de visboer, bij de Tinq. Hij doet het gewoon nergens. Mag wel mijn code invullen en dan krijg ik iets roods/transactie afgebroken. Aldi en Lidl zitten niet op loopafstand. Geld opnemen hoeft van mij niet (krijg je ook cashback op wat je bij een ATM uit de muur trekt?)

Online doet hij het wel bij Amazon, PayPal, Bol.com, Thuisbezorgd etc, maar mede nu BNB door het dak gegaan is en ze 0.9% fee rekenen is voor mij de lol er alweer af.
Afhankelijk van de sneeuw (sportautootje, absoluut niet handig met sneeuw) probeer ik het morgen of overmorgen bij Jumbo hier en zal ook kijken of ik cashback op geldopname krijg, kan niet vinden of dat zo is maar op PP werkt het wel dus klein kansje. :P

Gebruik jij de kaart direct of zit Curve er nog tussen? Dat kan nog een klein verschil maken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:39
Nu had ik me laatst al verbaasd over pancake swap en beefy worst.
Zie ik in de chat Ice Cream swap langskomen???
AirDrop voor kebab en bamboo holders?

Raaarrrrrr!

Misschien moet jaapio maar weer ff dichten om mij tot rust te bedaren ;)

• Palindrome
  • Nu online
gijsvogel schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:57:
Hallo luitjes,

Hier even een weekje of 2 op een wat lager pitje naar de crypto's gekeken nadat mijn posities redelijk REKT waren gegaan.
Inmiddels is alles weer goed boven water gelukkig dus dan is meekijken ook weer een stukje leuker :)

Nu staat Doge wel ontzettend gunstig.
Stappen mensen hier over het algemeen liever terug in Fiat op dit moment/markt of traden jullie liever naar btc?
als BTC lijkt door te dalen dan eerst fiat, kan je altijd nog in btc stappen als die verder door daalt.

• Palindrome
  • Nu online
elektriekert schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:00:
Nu had ik me laatst al verbaasd over pancake swap en beefy worst.
Zie ik in de chat Ice Cream swap langskomen???
AirDrop voor kebab en bamboo holders?

Raaarrrrrr!

Misschien moet jaapio maar weer ff dichten om mij tot rust te bedaren ;)
Voel nu toch meer voor stampotswap en warmechocoswap.

• Palindrome
  • Nu online
doge intussen 7 cent !

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:13
The DOGE is MAD

Here WE come Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hwHuF-3uvF3ewVzMnujhqyz3EFk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wmlEtGUwRknn31ltqqCqV6nE.jpg?f=user_large

• gijsvogel
Yup (y)
Elon wil natuurlijk graag dat we allemaal Tesla's kopen ipv Lambo's

Hup Doge, Moon! Telsa!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Wat een markt... doge komt gewoon terug en ik heb ze verkocht met 50% verlies 😂

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:13
Wat DOGE gehouden vind ze wel lekker op en neer gaan.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
corneedebruin schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:05:
Wat een markt... doge komt gewoon terug en ik heb ze verkocht met 50% verlies 😂
dat is wel erg

vooral omdat het om zo'n korte termijn weer herstelt

• Palindrome
  • Nu online
EGLD gaat ook weer hard

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Klopt , alleen had nooit verwacht dat hij echt terug zou komen ooit en heb 2 andere posities ingekocht toen die gunstiger stonden.

Ik handel soms met teveel emotie en zit soms ook om de 5 minuten binance te openen niet echt gezond😂

[ Voor 29% gewijzigd door JustC op 07-02-2021 19:11 ]

• gijsvogel
Lekker,
Net op tijd nog even mijn Doge sellorder gesplitst van all out naar een trapje naar boven.
Toch weer wat extra's kunnen pakken.

Maar ook weer wat te voorzichtig geweest zo te zien.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
corneedebruin schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:10:
Klopt , alleen had nooit verwacht dat hij echt terug zou komen ooit en heb 2 andere posities ingekocht toen die gunstiger stonden.

Ik handel soms met teveel emotie en zit soms ook om de 5 minuten binance te openen niet echt gezond😂
ja het is vaak moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:55
had het dubbelle gehad met doge maar ja das de gok. heb toch wat winst gehad

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:44

knakworst

Get more sats!

Speelkwartier is voorbij. We gaan weer stijgen.

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:29
Doge gaat zo lekker momenteel! :-)

• Palindrome
  • Nu online
Wat is nou het best antwoord op mensen die het nog steeds een piramidespel noemen ?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:34:
Wat is nou het best antwoord op mensen die het nog steeds een piramidespel noemen ?
Dat ze gelijk hebben :?

• gijsvogel
Dat ze vooral lekker op nu.nl moeten blijven kijken.

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Have fun staying poor?

doei

• Crypts
gijsvogel schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Dat ze vooral lekker op nu.nl moeten blijven kijken.
En hun abbo op de Televaag moeten opzeggen. :P

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:36:
[...]

En hun abbo op de Televaag moeten opzeggen. :P
Riep iemand ?

Ow.. Televaag....

UNOX: The worst operating system

Verwijderd

Je moet ze uitleggen dat een omgekeerde piramide een trechter is die fiat in hun broekzakken giet.

• illus!0n
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:00
Newbie crypto related question (sorry guys ;) ) :

Hoe kan ik makkelijk ETH verzenden vanuit coinbase naar bitvavo?
Kan dit enkel storten via het ERC-20 netwerk... ;) ?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
illus!0n schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:39:
Newbie crypto related question (sorry guys ;) ) :

Hoe kan ik makkelijk ETH verzenden vanuit coinbase naar bitvavo?
Kan dit enkel storten via het ERC-20 netwerk... ;) ?
ETH = ERC20, dus gewoon ETH verzenden via ERC20.

• Ypuh
Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:57:
[...]

Afhankelijk van de sneeuw (sportautootje, absoluut niet handig met sneeuw) probeer ik het morgen of overmorgen bij Jumbo hier en zal ook kijken of ik cashback op geldopname krijg, kan niet vinden of dat zo is maar op PP werkt het wel dus klein kansje. :P

Gebruik jij de kaart direct of zit Curve er nog tussen? Dat kan nog een klein verschil maken. :)
Ik heb inmiddels ook een Curve card binnen, maar nog niet geactiveerd. Zoals gezegd is de echte incentive om er mee aan de slag te gaan wel een beetje weggevallen doordat SXP geen EUR meer ondersteund en Binance 0,9% fee rekent.

Zal het van de week ook nog wel een keer proberen bij de boodschappen met Curve er tussen. Toch niet zoveel beters te doen.
Verwijderd schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:38:
[...]

Je moet ze uitleggen dat een omgekeerde piramide een trechter is die fiat in hun broekzakken giet.
Dan moet je eerst uitleggen wat fiat is, op een enkeling na die flashbacks krijgt naar de economie lessen op de middelbare school.

[ Voor 18% gewijzigd door Ypuh op 07-02-2021 20:18 ]

• illus!0n
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:00
Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:41:
[...]

ETH = ERC20, dus gewoon ETH verzenden via ERC20.
Thx had dit juist ook gezien.
Moest gewoon goedkeuren en dan kreeg ik mijn ETH-adres, stupid me 8)7 .

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Ypuh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Ik heb inmiddels ook een Curve card binnen, maar nog niet geactiveerd. Zoals gezegd is de echte incentive om er mee aan de slag te gaan wel een beetje weggevallen doordat SXP geen EUR meer ondersteund en Binance 0,9% fee rekent.

Zal het van de week ook nog wel een keer proberen bij de boodschappen met Curve er tussen. Toch niet zoveel beters te doen.
Nog niet getest maar krijg je je cashback niet over het totaal bedrag inc fee?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
illus!0n schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:45:
[...]

Thx had dit juist ook gezien.
Moest gewoon goedkeuren en dan kreeg ik mijn ETH-adres, stupid me 8)7 .
Better safe than sorry :)

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
btcon waarom ??

• Palindrome
  • Nu online
Vind je dat echt ?

• gijsvogel
Het is weer bijna 20:00
Het lijkt er op dat btc m weer even naar boven gaat draaien.
Terug naar de 41k van gisteravond.

Weet iemand trouwens waarom er zo'n verschil zit in de Highs van gisteren t.o.v. een paar weken geleden?
Toen btcusd de 42k aantikte stond btceur op 34k
Gisteren zat Eur daar weer op, maar btcusd moest nog een goeie 1k?

Eur/usd heeft niet heel veel verschil?

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Die kun je gewoon negeren. Maar wat moet je met mensen die BTC legit vinden maar allerlei alts een piramidespel noemen?

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Bij een piramidespel wordt een deel afgeroomd door degene die het start. Bij BTC is dat niet het geval.

God morks in wysterious ways.

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
RUNE en KSM worden even geshilled door een Coinbureau video vandaag. Knalt direct omhoog. 2017 all over again met al die adviesvideo's. Doe er je voordeel mee

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ArtPhil-Flower schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:57:
[...]

Bij een piramidespel wordt een deel afgeroomd door degene die het start. Bij BTC is dat niet het geval.
Tenzij Satoshi om de hoek komt kijken en zijn Bitcoins inwisselt.

• Stokstaart
  • Laatst online: 08:56
[...]

Bij een piramidespel heeft de onderliggende asset geen intrinsieke waarde. Bij bitcoin is dat gewoon nog niet duidelijk. Dus ja, wel speculatief, geen piramidespel.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Palindrome
  • Nu online
[...]

Satoshi is toch inmiddels al miljardair ? >:)

• Crypts
Ypuh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Die fee bij Binance is wel erg jammer idd, pakt soms ook best lullig uit. Heb toch nog best veel betalingen er tussen zitten waar het geen 0,9 maar bijna 1% is en dan gaat het niet om hele kleine bedragen. Gelukkig zit ik niet meer op level 1 dus het levert me wel iets op maar jammer is het wel.

Zomaar kans dat het met Curve er tussen wel lukt, je had de fysieke kaart ook niet nodig overigens, gewoon de app gebruiken.

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Tenzij Satoshi om de hoek komt kijken en zijn Bitcoins inwisselt.
Hij heeft gewoon vroeg gemined. Bij een piramidespel wordt er een percentage in fiat afgeroomd. Toch anders. Moeilijk om uit te leggen.

Piramidespel is, nr1 wordt verzocht te investeren. nr 2 wordt verzocht om te investeren en deze investering wordt gebruikt om nr1 met winst uit te betalen. En zo verder. Bij elke nieuwe investeerder wordt een percentage naar nr 0 verzonden.

Bij BTC is het nr 1 investeert. Nr2 investeert. Nr1 neemt winst. Nr2 neemt verlies.

God morks in wysterious ways.

Pagina: 1 ... 170 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!