Met dit tempo wordt eth/btc nog bearish.... Er is nauwelijks wat van de BTC af (we staan nog vrolijk op 38K). Het zal niet de eerste keer zijn dat dit het gewoon weer was voor ETH.
BTC doet het niet heel veel beter vandaag hoor.Malarky schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:06:
Met dit tempo wordt eth/btc nog bearish.... Er is nauwelijks wat van de BTC af (we staan nog vrolijk op 38K). Het zal niet de eerste keer zijn dat dit het gewoon weer was voor ETH.
Zero.
Verwijderd
Ik hoop er stiekem op. Heb ook een pluk ETHDOWN... inmiddels 15%Malarky schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:06:
Die mag van mij gerust even terugzakken onder de 1000. En ETHDOWN naar een dollar please.
Maar ik geloof er niets van. Enige reden dat die nu wat terugzakt is omdat andere alts beter presteren.
Ja, even pas op de plaats me winst op ETH gepakt. Verkocht op 1350 euro. Nu hopen dat het door blijft zakken.
When in doubt... Zoom outPelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:35:
BTC vrije val.. oh.. hij stopt. maar voor hoelang.. Ik twijfel om even flink uit te stappen..
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bedankt voor de hulp maar ik denk dat het beter is als ik hier niet in stap, ik krijg er geen gevoel bij zeg maar, het blijft allemaal te vaag. Zag overigens ook dat BNB het verdraait goed doet dus ik zal wellicht minder pakken maar wel met een stuk meer zekerheid.Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:49:
Dit is misschien ook wel een goede uitleg.
https://medium.com/@Eodis...mask-version-4a25bff5e42b
Tot aan de uitleg over pancakeswap. De interface en functies van die site zijn best wel aangepast de afgelopen tijd
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Iets doen met de Binance Chain (BSC) is zeker geen moetje. Vergeet dan ook al die DeFi pools, staking farms etc.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:25:
[...]
Bedankt voor de hulp maar ik denk dat het beter is als ik hier niet in stap, ik krijg er geen gevoel bij zeg maar, het blijft allemaal te vaag. Zag overigens ook dat BNB het verdraait goed doet dus ik zal wellicht minder pakken maar wel met een stuk meer zekerheid.
Weet wel dat de Binance Chain "gebruiksvriendelijk", snel en goedkoop is als je dit vergelijk met ETH. Wat mij betreft is BNB dan ook zeker top10 waardig
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dan zou een dikke rode staaf naast die groene niet misstaan.
XRP = trash
Het is makkelijker in de Trust wallet app. Daar kun je ook naar de Defi pools via DApps. In Binance de Wallet Direct gebruiken om funds over te zetten naar de Trust wallet app. Zo moeilijk is het niet.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:25:
[...]
Bedankt voor de hulp maar ik denk dat het beter is als ik hier niet in stap, ik krijg er geen gevoel bij zeg maar, het blijft allemaal te vaag. Zag overigens ook dat BNB het verdraait goed doet dus ik zal wellicht minder pakken maar wel met een stuk meer zekerheid.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Dat laatste geloof ik zo maar soms moet je ook niet overal in mee willen denk ik. Zodra ze met iets komen wat ik op eigen houtje en zonder dagenlange studie kan begrijpen kijk ik wel weer verder. Voor nu is het wel even goed zo met een gemiddeld inkoop op BNB €31, dit zit dan weer in launchpool om LIT te verkrijgen wat ook niet slecht gaat, soms moet je ook gewoon tevreden zijn.Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:30:
[...]
Iets doe met de Binancen Chain is zeker geen moetje. Vergeet dan ook al die DeFi pools, staking farms etc.
Weet wel dat de Binance Chain "gebruiksvriendelijk", snel en goedkoop is als je dit vergelijk met ETH. Wat mij betreft is BNB dan ook zeker top10 waardig
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
EGLD bounced nu wel flink zeg...
Wordt nu flink in gehandeld.
Toch maar even een stop loss ingezet voor het geval dat. Dan kan ik m'n telefoon tenminste weer rustig links laten liggen.
Wordt nu flink in gehandeld.
Toch maar even een stop loss ingezet voor het geval dat. Dan kan ik m'n telefoon tenminste weer rustig links laten liggen.
Ligt het aan mij of.... als ik BNB/ETH erbij pak zie ik gewoon een bearish trend al heel lang, ook nu nog?
Oftewel op korte momenten daargelaten, verliest BNB aanhoudend ten opzichte van ETH.
Leuk die winst in dollars, maar ik vergelijk alts altijd met BTC en/of ETH. Als ze het aanhoudend slechter doen dan die 2, dan pak ik liever gewoon die.
Oftewel op korte momenten daargelaten, verliest BNB aanhoudend ten opzichte van ETH.
Leuk die winst in dollars, maar ik vergelijk alts altijd met BTC en/of ETH. Als ze het aanhoudend slechter doen dan die 2, dan pak ik liever gewoon die.
Wat betreft de beefy.finance stablecoin interest rates van (op dit moment) 50%+ : een hoop valt of staat met de prijs van XVS (Venus coin die je er bij krijgt als je wat leent daar). Mensen denken soms wel eens dat beefy.finance enkel een protocol is wat voor automatisch voor je compound en de bijbehorende transactiekosten, afhankelijk van ieders deel, proportioneel verdeelt over alle vault users. Beefy.finance is echter een yield farming optimiser, met vaak ingewikkelde strategieën om zo veilig mogelijk een zo hoog mogelijke yield te behalen. In het geval van die stablecoin vaults op Venus, in woorden van een community dev van beefy.finance:
Wordt ook gewerkt aan een artikel namens hun waarin duidelijk uitgelegd hoe dit werkt met die Venus vaults.
Om terug te komen op die enorme rente: een klein deel van de rente komt van degene die de lening afbetaald, maar Venus geeft als incentive om hun platform te gebruiken XVS er bovenop. De strategie van beefy zorgt dus voor zoveel mogelijk XVS die ze kunnen verkopen om meer stablecoins uit te kunnen geven als resultaat.Beefy uses smart strategies to achieve highest/safest yield possible. Venus ones borrows/lends 4x deposited asset in a cycle.
Nu XVS zo moont is de interest rate dus heel hoog (en niet stabiel). Echter, onder de 20% heb ik hem nog niet gezien en is vaak ver daarboven alsnog enigzins stabiel rond 35%+.yes % from borrower + XVS on top. interest is small,most income is from xvs token on top
Wordt ook gewerkt aan een artikel namens hun waarin duidelijk uitgelegd hoe dit werkt met die Venus vaults.
Alles naar DOGE coin omzetten. Stablecoin op 4 poten.
Eth komt in de gevarenzone.. onder 1300 euro stap ik er uit
Zero.
Kan iemand die bear een nekschot geven?
[ Voor 6% gewijzigd door Khaelos op 07-02-2021 15:52 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nou Elon.. maak je eens echt nuttig..
Zero.
Misschien zie ik nog steeds iets over het hoofd, maar dit risico is toch zo voor de hand liggend als wat?Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:51:
[...]
Ja, houd daar alsjeblieft rekening mee voor je met liquiditeitsbaden gaat spelen.
Impermanent loss is the mother of REKT
Ik vind loss overigens ook een beetje misleidende term hier - meer ongerealiseerde winst toch?
Ik wacht nog even een uurtje tot EGLD bij de €80 zit en dan koop ik een beetje.
We zijn pas net begonnen. Bitcoin dominance ligt nog rond de 60%Ypuh schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:46:
ADA, BNB, SXP, GRT zijn gewoon allemaal ff x2 gegaan afgelopen maand. Pfff, krijgen jullie niet weer last van hoogtevrees?
Verstandig denk ik. Seinen staan even op roodPelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:48:
Jij stopt 50 van coin A en 50 van coin B in de pool. Coin A schiet omhoog en coin B dropt 50%. Aan het eind krijg jij alles terug in coin B. Veel plezier ermee.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Misschien zie ik nog steeds iets over het hoofd, maar dit risico is toch zo voor de hand liggend als wat?
Ik vind loss overigens ook een beetje misleidende term hier - meer ongerealiseerde winst toch?
Verhelderend - en dat artikel zal ik met graagte lezen. En ik vind het zelf natuurlijk prima als die rente op een gegeven moment naar 10% valt als het verder 'veilig' is wat beefy doet. Liever dat dan 40% en dat je geld vervolgens weg is.mjoaris schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:46:
Wat betreft de beefy.finance stablecoin interest rates van (op dit moment) 50%+ : een hoop valt of staat met de prijs van XVS (Venus coin die je er bij krijgt als je wat leent daar). Mensen denken soms wel eens dat beefy.finance enkel een protocol is wat voor automatisch voor je compound en de bijbehorende transactiekosten, afhankelijk van ieders deel, proportioneel verdeelt over alle vault users. Beefy.finance is echter een yield farming optimiser, met vaak ingewikkelde strategieën om zo veilig mogelijk een zo hoog mogelijke yield te behalen. In het geval van die stablecoin vaults op Venus, in woorden van een community dev van beefy.finance:
[...]
Om terug te komen op die enorme rente: een klein deel van de rente komt van degene die de lening afbetaald, maar Venus geeft als incentive om hun platform te gebruiken XVS er bovenop. De strategie van beefy zorgt dus voor zoveel mogelijk XVS die ze kunnen verkopen om meer stablecoins uit te kunnen geven als resultaat.
[...]
Nu XVS zo moont is de interest rate dus heel hoog (en niet stabiel). Echter, onder de 20% heb ik hem nog niet gezien en is vaak ver daarboven alsnog enigzins stabiel rond 35%+.
Kijk, dat laatste had ik er nog steeds niet geheel uit begrepen. Maar met die kennis, goed, dat is een helder risico.veertje schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Jij stopt 50 van coin A en 50 van coin B in de pool. Coin A schiet omhoog en coin B dropt 50%. Aan het eind krijg jij alles terug in coin B. Veel plezier ermee.
Er is 1 zekerheid in de crypto wereld afgelopen 10 jaar, ik herhaal hem nog maar eens: als de bitcoin zich opwaarts beweegt in ATH gebied, gaat 90% van de alts er (hard) af. Sowieso in de BTC/Alt zelf en als de bitcoin echt hard gas gaat geven ook in de dollar...Heisenbug schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:00:
[...]
We zijn pas net begonnen. Bitcoin dominance ligt nog rond de 60%
Als ETH echt hard dropt dan weetje toch wel dat die nog zeer waarschijnlijk 1x terugveert naar ongeveer zijn ATH? Kijk ook BTC 20k -> 10k -> 18K en natuurlijk BTC 41K->30K->40K en zo nog vele voorbeelden.Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:48:
[ Voor 29% gewijzigd door Malarky op 07-02-2021 16:06 ]
Hier kleurt de sneeuw in de straten bloedrood.. hebben jullie dat ook?
Zero.
Saharazand...Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:05:
Hier kleurt de sneeuw in de straten bloedrood.. hebben jullie dat ook?
https://nos.nl/video/2367...anje-door-saharazand.html
[ Voor 18% gewijzigd door Swerfer op 07-02-2021 16:07 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik verkoop mijn BTC nog lang niet, maar al die coins met alleen een werkende website die nu moonen doet mij erg denken aan de laatste fase van de bullrun begin 2018.
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-02-2021 16:09 ]
Mij ook..BTC100K2021 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:08:
Ik verkoop mijn BTC nog lang niet, maar al die coins met alleen een werkende website die nu moonen doet mij erg denken aan de laatste fase van de bullrun begin 2018.
Zero.
Als je gaat meedoen aan een liquiditeitspool en de 2 munten bewegen onderling, dan verlies je letterlijk coins.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Misschien zie ik nog steeds iets over het hoofd, maar dit risico is toch zo voor de hand liggend als wat?
Het is belangrijk dat je dit doorhebt. Ik denk dat de meeste mensen hier geen rekeneng mee houden. Normaal gesproken loop je risico dat je muntje in waarde daalt. Maar dat het aantal muntjes dat je ergens inlegt letterlijk minder worden kan een vervelende verassing zijn.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Met het geluk dat we anno 2021 op heel veel coins ook eenvoudig short kunnenBTC100K2021 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:08:
Het gaat inderdaad om de verhouding munt1:munt2. Die blijft constant, dus bij prijsverandering zal munt1 verminderen en munt2 vermeerderen of andersom. Je behoudt wel altijd evenveel LP tokens, maar op het moment van inwisselen, terug naar munt1 en munt2, kan door prijsverandering die ratio veranderd zijn en krijg je niet evenveel terug.Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:12:
[...]
Als je gaat meedoen aan een liquiditeitspool en de 2 munten bewegen onderling, dan verlies je letterlijk coins.
Het is belangrijk dat je dit doorhebt. Ik denk dat de meeste mensen hier geen rekeneng mee houden. Normaal gesproken loop je risico dat je muntje in waarde daalt. Maar dat het aantal muntjes dat je ergens inlegt letterlijk minder worden kan een vervelende verassing zijn.
Geen boem?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Afgelopen uur alles van de Ledger afgehaald en op exchanges verkocht.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dus jij veroorzaakt oa die rode kaarsen?Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:22:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Wat is er aan de hand?Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:22:
@Taro Om er vervolgens achter te komen dat de exchanges uitbetalingen stopgezet hebben omdat ze het niet aankunnen?
Aai, nu gaat het heel hard dr verkeerde kant op.
@Jaja84 Eindelijk weer een koop moment imho.
Hard? +-3% op een paar uur zou ik niet hard noemenJaja84 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:25:
Aai, nu gaat het heel hard dr verkeerde kant op.
oof.. als Taro alles verkocht heeft zie ik t zelf ook niet meer zitten..
Moet ik als HODL'er ook alles eraf gooien?
Moet ik als HODL'er ook alles eraf gooien?
$ alias cd='rm -rf'
Net al mijn ETH verkocht. Ik denk dat de boel nu wel even gaat zakken. Benieuwd tot waar dit gaat.
Taro is de grootste beer in dit topic, maar die verkoopt/koopt ook 100x vaker in dan de gemiddelde koper hier. Dat hij nu alles verkoopt betekent niet dat hij 5 minuten/uur later weer alles terug gekocht heeft
.
BTC lijkt nu iets te stabiliseren... zeg ik heel voorzichtig
Hier 5 minuten geleden ook op de sell-button gedrukt vwb complete portfolio. Mijn verlies uit 2017 eindelijk goed gemaakt met m'n louter halfgare inkoop-momenten.
Een paar uur geleden nog 1k bijgekocht van eth nu even op hold gezet. Zo snel mogelijk terug inkopen, maar wanneer
Als taro nou iets eerder meld dat ie alles verkoopt zouden wij ook een beetje rijker worden
Ook maar ff alles verkocht. Als de sneeuwstorm voorbij is kijken we wel weer verder!
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Als ik lees dat iedereen hier verkocht heeft is het vast een goed moment om te kopen.
Misschien winst pakken en dan meteen (meer) terug kopen?
Ik had ook even een momentje om mijn Long eruit te halen (stond nog wel op 100% winst), maar hij loopt inmiddels alweer langzaam op
Als je de schaal van de diverse runs naast elkaar legt zitten we nog in een aanloop, mijn inziens zijn de sideways langer en volatiler en reageren de meeste alts niet buiten verwachting. Ik ben wel blij met het langduriger voor parabolisch, weer omdat deze run ong 1-2 jaar Max dus zomer en na zomer wordt spannend en de bear na run waarschijnlijk 5 a 6 jaar.
Maar de moon walker in mij is niet blij met dalingen en geduld is een vies emotioneel riool
Sterker nog: je kunt alleen maar verkopen als een ander wil kopen.knakworst schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:38:
Als ik lees dat iedereen hier verkocht heeft is het vast een goed moment om te kopen.
Er is geen soort bank die jouw coins koopt.
Fijn dat het weer daalt. Kan ik eindelijk weer wat ETH en ADA kopen
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Daling van 3% is misschien niet zoveel maar heb weinig ervaring en het ging even hard op een paar uur tijd. Paniek he mannen
idd ada en eth staan echt heerlijk laag nu.Aslanboy1905 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:44:
Fijn dat het weer daalt. Kan ik eindelijk weer wat ETH en ADA kopen
wat een koopjes
Zet iemand even 250 BTC sellorder neer op btc/eth support. Ben dan altijd benieuwd naar het motief. Heb je dan een enorme short of waarom zou je dat doen als die zo graag omhoog wil?
LIT heeft z'n dipje gehad en gaat weer omhoog
Uhhh ging omhoog
Uhhh ging omhoog
[ Voor 18% gewijzigd door Bjorn180179 op 07-02-2021 16:48 ]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Ach, uiteindelijk is het vooral belangrijk dat je doet waar je je goed bij voelt.davy_online schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:44:
Daling van 3% is misschien niet zoveel maar heb weinig ervaring en het ging even hard op een paar uur tijd. Paniek he mannen
Hoe denken jullie over het feit dat CME morgen met Ether futures begint?
Verwijderd
Heel kut voor mijn ETHDOWN.Gudgeon schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:49:
Hoe denken jullie over het feit dat CME morgen met Ether futures begint?
Hmm ja, twijfel. CME was voor Bitcoin destijds niet zo'n succes.
:strip_exif()/f/image/Hgj4kA02k21ciNwFCXnRkQxY.jpg?f=fotoalbum_large)
ik verkoop niks. lekker hodl
dat een shitcoin als btc zakt zegt niks. kijk naar leidende munten zoals doge coin !
[ Voor 9% gewijzigd door Palindrome op 07-02-2021 16:59 ]
@Taro Kun je aangeven op basis waarvan je de beslissing genomen hebt en onder welke omstandigheden of welke levels je weer opnieuw een positie gaat innemen? Ik ben oprecht benieuwd naar je motivatie voor deze beslissing. Ik zie ook dat de alts moonen alsof het begin 2018 is, maar verder dan dat kom ik niet.
Zou leuk zijn, dan begint alles weer van voren af aan, behalve dat sommige dan al op 0.30 verkopen.
XRP = trash
Ik hou ze, ik wil het wel zien. Daarbij met nu bijna +40% kan ik nog wat lijden.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
lekker traden tegen BTC en eth met doge en egld.
Dit is volgens mij gewoon ETH die de markt wat drukt vanwege de CME's morgen.
Dit is volgens mij gewoon ETH die de markt wat drukt vanwege de CME's morgen.
[ Voor 47% gewijzigd door Palindrome op 07-02-2021 17:11 ]
Hele pijnlijke dag voor mijn pf.. auw auw auw. Had ik maar bladibla.. gelukkig heb ik NEO nog die mij straks naar de maan brengt.. met eth en btc ga ik nu ook naar de maan, maar dan op een andere manier.
Zero.
Nog een laatste sprintje DOGE... betekent dat daarna dat de Bitcoin weer aan de beurt is en DOGE even fors inlevert?
Kwam er zojuist achter dat ik bij de plaatselijke Coop niet met Binance of Curve kon betalen, gisteren bij de Aldi geen probleem maar die zit niet echt loopafstand, las al dat Jumbo en Dirk ook geen probleem zouden zijn en AH dan weer wel maar wat is jullie ervaring tot nu toe?
Binance kaart doet het nergens.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:13:
Kwam er zojuist achter dat ik bij de plaatselijke Coop niet met Binance of Curve kon betalen, gisteren bij de Aldi geen probleem maar die zit niet echt loopafstand, las al dat Jumbo en Dirk ook geen probleem zouden zijn en AH dan weer wel maar wat is jullie ervaring tot nu toe?
Delta app maar weer verwijderd van telefoon.
Zero.
Het wordt nu wel heel pijnlijk dat ik er pet ongeluk op 40120 weer in ben gegaanPelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:35:
BTC vrije val.. oh.. hij stopt. maar voor hoelang.. Ik twijfel om even flink uit te stappen..
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dat is de enige die volgens mij nu omhoog gaat zonbeetje..Malarky schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:13:
Nog een laatste sprintje DOGE... betekent dat daarna dat de Bitcoin weer aan de beurt is en DOGE even fors inlevert?
Laat maar jongens. Verlaat het zinkende schip! Sell the dip!
The Flippening maar niet met ETH, hahahahaha
Alles lijkt te dalen behalve een memecoin🤔
Het is vrijdag Chinees Nieuwjaar, hè. Gewoon wat mensen in Azië die lekker willen shoppen deze week, niks aan de hand.
operaton red new year moet nog beginnen
Dus All-in op hondje?LouwPost schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:20:
Memecoin turns in2 store of value.LouwPost schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:20:
Elon heeft weer een lionking- doge photoshop geplaatst vandaar de DOGE pump
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik heb al ruim een week in mijn Binance app de melding ´Verbindingsfout. Probeer het later opnieuw´ bij de PF-cirkeldiagram verdeling. Activa staat wel normaal vermeld. Meer met dit probleem?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!