Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik reageer niet vaak maar ben het totaal niet met je eens.Mooooody schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Allemaal leuk en aardig die bitboy met zijn glazen bol, maar als BTC dipt naar 20k of lager, gaat ADA ook compleet het afvoerputje in. Die vent shillt alleen zijn eigen investeringen, het is een Youtuber he.
ADA stijgt, net als alle andere alts, met de gratie van Bitcoin.
Daarbij is de prijs van ADA 100% gebasseerd op verwachtingen, wat natuurlijk een extreem risico is, zeker voor nieuwe mensen die op deze prijzen instappen. Als ADA iets kan laten zien, zou ik er zelf ook instappen.
Op dit moment is het heetgebakken Amerikaanse/Hongkongiaanse lucht. Neemt natuurlijk niet weg dat je daar grof geld mee kan verdienen
Wat écht een shitcoin is is DOGE maar daar hoor je niemand over klagen.
Die mag wat mij betreft meteen het afvoerputje in.
Coins als DOGE verzieken de hele crypto markt. Misschien leuk om een keer als grap te doen maar daar moet het wel bij blijven.
Alles valt of staat wel met de BTC dat is nu eenmaal zo.
Je kan letterlijk echte Euro's bij Nexo parkeren, maar een EUR stablecoin ergens neerzetten... ik zou niet weten waar.ardana123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:00:
Eventjes een vraagje:
Waar zou je het beste euro's kunnen parkeren in de DeFi space? Zonder veel risico welliswaar. Er zijn veel USD stablecoins die je bv. op Nexo kan parkeren, maar amper mogelijkheden voor euro. Er zijn geen (goede) euro stablecoins. Zijn er überhaupt mogelijkheden?
Het moet dan wel echt vanuit crypto gebeuren, niet vanuit de bank.
Ik probeer al 2 dagen ADA in te kopen op de 'dip'.Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:02:
ADA knalt hopelijk zo door de 70 cent heen. En dan ineens is 1 USD eigenlijk ook helemaal niet vreemd meer
Edit: Oh, al gelukt
Op naar de 80 cent!
Niet te doen met die munt. Althans die dip komt maar niet.
FOMO activated.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
FOMO kent naast de veel belangrijke nadelen ook een voordeel: Tijdens een bullrun mis je daardoor de rest van de stijging niet. Maar pas inderdaad maar op, op alle timeframes ziet het er niet organisch uit...ApC_IcE schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:06:
[...]
Ik probeer al 2 dagen ADA in te kopen op de 'dip'.
Niet te doen met die munt. Althans die dip komt maar niet.
FOMO activated.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ben geen Doge fan, maar op dit moment heeft Doge meer functie dan Cardano. Doge brengt als meme coin via Musk tienduizenden newbies in het cryptowereldje. Die gaan straks allemaal hun centjes stukslaan aan andere alts, o.a aan Cardano. Moet je blij mee zijn toch?HoppyF schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:03:
[...]
Ik reageer niet vaak maar ben het totaal niet met je eens.
Coins als DOGE verzieken de hele crypto markt. Misschien leuk om een keer als grap te doen maar daar moet het wel bij blijven.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 07-02-2021 11:11 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Eh? Er staan hier pagina's vol over shitcoins DOGE en XRP? Zeker bij die eerste is er volgens mij niemand die het als langetermijninvestering ziet.HoppyF schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:03:
[...]
Ik reageer niet vaak maar ben het totaal niet met je eens.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je kan op Nexo USDT parkeren, maar als je de vooruitzichten bekijkt van USD vs EUR, zien die er niet echt gunstig uit voor de USD. Ze printen in Amerika triljoenen bij om dat uit te delen aan de bevolking. De verwachting is dus dat die nog zal dalen tgo de euro. Wat die 10% interest die je krijgt bij Nexo teniet zou doen ofc.Swerfer schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:02:
[...]
Ben je bang dat de USD in waarde gaat dalen? Je kan toch rustig voor USDT of zo gaan?
Die nieuwkomers zijn er inderdaad maar ze zullen straks ongetwijfeld een keer de mist in gaan als het DOGE kaartenhuis instort. We hebben dit vaker gezien in het verleden.Mooooody schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:10:
[...]
Ben geen Doge fan, maar op dit moment heeft Doge meer functie dan Cardano. Doge brengt als meme coin via Musk tienduizenden newbies in het cryptowereldje. Die gaan straks allemaal hun centjes stukslaan aan andere alts.
Kans is dus ook groot dat een flink deel van de nieuwkomers met verlies afscheid gaat nemen van crypto coins.
De nieuwkomers die wel slagen zullen wel blijven en in ETH of BTC stappen.
Leuke winst maar nu hopen op die dip om weer lager in te stappen en mijn positie dus gratis te vergroten!
Hij mag van mij wel even doorgaan hoor, sta pas op +320% met m'n x15 longPublishedMeteor schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:14:
Pff waar stopt ADA... Heb op 0,226$ gekocht, gisteravond 50% op 0,65$ verkocht en net mijn laatste 50% op 0,70$.
Leuke winst maar nu hopen op die dip om weer lager in te stappen en mijn positie dus gratis te vergroten!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Welke dip?PublishedMeteor schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:14:
Pff waar stopt ADA... Heb op 0,226$ gekocht, gisteravond 50% op 0,65$ verkocht en net mijn laatste 50% op 0,70$.
Dan ga je toch voor 12%:ardana123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:12:
[...]
Wat die 10% interest die je krijgt bij Nexo teniet zou doen ofc.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het stukje dat ze in de VS bijprinten om direct aan het volk te geven stelt weinig voor in relatie tot wat ze verder nog allemaal bijprinten.ardana123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:12:
[...]
Je kan op Nexo USDT parkeren, maar als je de vooruitzichten bekijkt van USD vs EUR, zien die er niet echt gunstig uit voor de USD. Ze printen in Amerika triljoenen bij om dat uit te delen aan de bevolking. De verwachting is dus dat die nog zal dalen tgo de euro. Wat die 10% interest die je krijgt bij Nexo teniet zou doen ofc.
Waar je naar moet kijken is hoeveel de ECB bijprint en hoeveel de FED - niet in relatie tot elkaar maar tov voorgaande jaren.
De voorspelling dat de dollar op grond hiervan gaat dalen lijkt me vrij onzinnig. Het is wel weer zo dat de afgelopen tien jaar de Euro tussen de $1,60 en $1,05 is waard geweest en dat is natuurlijk niet echt lekker voor de waarde van bezit dan. In die zin zou ik ook graag een EUR-stablecoin zien.
Je kan ook van de dalende dollar profiteren door USDT te lenen via Nexo. Deze USDT laat je voor 10% rente trekken op hetzelfde platform.ardana123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:12:
[...]
Je kan op Nexo USDT parkeren, maar als je de vooruitzichten bekijkt van USD vs EUR, zien die er niet echt gunstig uit voor de USD. Ze printen in Amerika triljoenen bij om dat uit te delen aan de bevolking. De verwachting is dus dat die nog zal dalen tgo de euro. Wat die 10% interest die je krijgt bij Nexo teniet zou doen ofc.
Je lening slinkt al heel langzaam zonder af te betalen (inflatie). Maar slim als wij zijn, gebruiken we de 10% renteopbrengst om de lening af te lossen. Uiteindelijk blijf je over met een zak gratis geld.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik deel de mening dat het op dit moment de hype is, uiteindelijk zullen er vast wel een paar goeie overblijven.Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:32:
[...]
En ook dat kunnen ze dan verbieden, geloof er zelf ook niet in is weer zo hype die af en toe voorbij komt, eerst waren het de smart contracts, toen krijgen we decentrale exchanges en nu deze meuk, top voor de hype maar meer heb je er niet aan en het zal ook nooit doorbreken.
Net als de dotcom bubbel valt er heel veel weg maar ik ben van mening dat crypto valuta in welke vorm(en) dan ook gaan blijven.
Waarom zou hij gaan dippen? De weg maar de 2 dollar ligt open.PublishedMeteor schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:14:
XRP/BTC heeft een kleine bounce op ATL gehad.
Gaan we net als 2017 weer knallen?
Geen idee, lekker speculeren.
Ik hoop op 1000%+
Laat het maar stilletjes groeien_NooT_ schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:09:
[...]
Ik moest zojuist ook even 2x kijken of het wel klopte.
Die EGLD gaat als een gek! 2 weken geleden gekocht en bijna x 2.5.
Blij dat ik gisteravond mijn BNB getrade had voor extra EGLD.
Het verbaasd me dat het hier niet meer genoemd wordt.
De techniek erachter is fantastisch en imo essentieel voor de schaalbaarheid van het gebruik van crypto/blockchain. Eerste succesvolle app gelanceerd vorige maand en onlangs een staking programma gelanceerd met 29% earnings.
Zoals het er nu naar uitziet is het einde nog niet in zicht.
Ik ga dan meestal even uitzoomen en dan wat anders doen. Zometeen maar even een paar uurtjes zwiften, daarna weer eens verder kijken.
Als je dagelijks de rente in de gaten houdt geeft op dit moment beefy.finance 1 van de hoogste rente.ardana123 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:12:
[...]
/f/image/dTKs5rG3PqHi7XpDSnXidtmC.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben er niet mee eens dat de Euro beter staat dan de USD.
[ Voor 3% gewijzigd door Zhou op 07-02-2021 12:18 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
LIT als van de launchpad meuk? Die gaat idd wel lekker. Krijg er helaas niet gek veel van binnen maar is toch leuk. Ik heb alleen geen idee wat het is en doet en wat de vooruitzichten mogelijk zijn.mannowlahn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:31:
Sinds gisteren hou ik lit in de gaten. Al een leuk ritje van 6 naar 8 mee genomen. Heb het gevoel dat die wel naar boven wilt. Ben benieuwd of die vandaag boven de 9 aan blijft, als daar goede support zit stap ik weer in.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klinkt leuk maar er zal toch ergens wel een addertje onder het gras zitten? Dat even buiten het risico dat bijv. voorwaarden ineens eenzijdig aangepast worden.Mooooody schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Je kan ook van de dalende dollar profiteren door USDT te lenen via Nexo. Deze USDT laat je voor 10% rente trekken op hetzelfde platform.
Je lening slinkt al heel langzaam zonder af te betalen (inflatie). Maar slim als wij zijn, gebruiken we de 10% renteopbrengst om de lening af te lossen. Uiteindelijk blijf je over met een zak gratis geld.
Doe je dit zelf of is het puur een observatie?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoe stabiele is het ? Op zich een leuk rendement zo X2 in 2 maanden tijd.Zhou schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:17:
[...]
Als je dagelijks de rente in de gaten houdt geeft op dit moment beefy.finance 1 van de hoogste rente.
[Afbeelding]
Ik ben er niet mee eens dat de Euro beter staat dan de USD.
Niet stabiel. Eerder deze week 36%, gisteren naar 80% en nu dus op 60%. Leuk boodschappengeld. Je krijgt om de paar uur geld bijgeschreven.Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:24:
[...]
Hoe stabiele is het ? Op zich een leuk rendement zo X2 in 2 maanden tijd.
Doe het zelf niet.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:22:
[...]
Klinkt leuk maar er zal toch ergens wel een addertje onder het gras zitten? Dat even buiten het risico dat bijv. voorwaarden ineens eenzijdig aangepast worden.![]()
Doe je dit zelf of is het puur een observatie?
Het kan gewoon, is verder niet spannend. Maar levert pas wat geld op als je minimaal een paar k leent en rente laat trekken. En dat blijft natuurlijk een risicootje.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 07-02-2021 12:29 ]
Nu toch maar verkocht op ~70 USD, ziet er naar uit dat 'ie vandaag wel wat lager kan/wil
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
What's the catch?Zhou schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Niet stabiel. Eerder deze week 36%, gisteren naar 80% en nu dus op 60%. Leuk boodschappengeld. Je krijgt om de paar uur geld bijgeschreven.
ik met winst...maar dit is wel pijnlijk om te zien
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Dus 240 euro na een dag, wat is de catch? Na 4 dagen dus 100% winst.Dokman schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:49:
vandaag 1000 Euro in icecreamswap.finance pool gestopt. elk uur 10 Euro winst.
Mijn zakkie swipe begint ook wat waard te worden nu, enig idee waarom het mooned?Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:12:
Damn, die plastic Swipe kaart in m'n achterzak is ondertussen ook meer waard dan een nieuwe Tesla Model 3
$10 EOM?
Ofwel 1% per uur -> 8760% per jaarmannowlahn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:54:
[...]
Dus 240 euro na een dag, wat is de catch? Na 4 dagen dus 100% winst.
[ Voor 28% gewijzigd door MrFX op 07-02-2021 12:59 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wat moont er niet je kan zowat nergens op fout gaan op het momentTominatie schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:55:
[...]
Mijn zakkie swipe begint ook wat waard te worden nu, enig idee waarom het mooned?
$10 EOM?
Ja makkelijker kan het niet. Alleen bij houden of het muntje niet tehard naar beneden zakt.mannowlahn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:54:
[...]
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Misschien domme vraag maar kan het ook negatief worden ?Zhou schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Niet stabiel. Eerder deze week 36%, gisteren naar 80% en nu dus op 60%. Leuk boodschappengeld. Je krijgt om de paar uur geld bijgeschreven.
Dit inderdaad. Geen directe aanleiding volgens mijSlux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:57:
[...]
Wat moont er niet je kan zowat nergens op fout gaan op het moment
De catch is dat je grote kans hebt dat het een scam is, lijkt me.mannowlahn schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:54:
[...]
Zet ze gelijk om naar BNB. en zit al maanden in zulke dingen. maar ook wel eens geld verlorenveertje schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:04:
[...]
De catch is dat je grote kans hebt dat het een scam is, lijkt me.
Heb ik nog niet gezien bij de stablecoins. Andere coins zoals BTCB heb ik wel gezien dat als de rente naar beneden gaat dat het cryptobedrag tussentijds iets minder wordt ook al staat de rente op positief.Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:00:
[...]
Misschien domme vraag maar kan het ook negatief worden ?
@Dokman Ik heb het alleen over de stablecoin, dus niet in een LP dan is de rente wel mega veel zoals KEBAB-BUSD LP, dagelijks ruim 3% rente.
Ik heb die USDT nog nooit onder 20% zien vallen. Louter theoretisch zie ik geen reden dat het niet kan, maar dan trekt iedereen natuurlijk meteen z'n geld uit die pool.Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:00:
[...]
Misschien domme vraag maar kan het ook negatief worden ?
Ik heb ze alleen vast staan in de Trust wallet, moet nog even de goede BNB erheen sturen volgens mij
Hoe werkt zo'n liquidity pool precies dan?Dokman schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:06:
[...]
Zet ze gelijk om naar BNB. en zit al maanden in zulke dingen. maar ook wel eens geld verloren
En ook als het dat niet is: klein nieuw project met lage liquidity geeft sowieso een instabiele token waarin wordt uitgekeerd. Ik heb zelf wat tientjes in Kebabswap gestoken wegens 2,5% rente per dag. En ik heb die Kebabtoken nu binnen een week van $11 naar $30 zien klimmen, naar $7,5 zien klappen en nu staat het weer op $14. Dat is zelfs voor crypto wel erg volatiel.veertje schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:04:
[...]
De catch is dat je grote kans hebt dat het een scam is, lijkt me.
Ik snap er ook nog steeds geen drol van. Voor mij klinkt het nog steeds een fata morgana waar gratis geld uit komt.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:09:
[...]
Hoe werkt zo'n liquidity pool precies dan?
Ah jij snapt wel hoe de basics werken, ben je iig een stap verder dan ik.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:14:
[...]
En ook als het dat niet is: klein nieuw project met lage liquidity geeft sowieso een instabiele token waarin wordt uitgekeerd. Ik heb zelf wat tientjes in Kebabswap gestoken wegens 2,5% rente per dag. En ik heb die Kebabtoken nu binnen een week van $11 naar $30 zien klimmen, naar $7,5 zien klappen en nu staat het weer op $14. Dat is zelfs voor crypto wel erg volatiel.
Huh? Je geeft aan dat je wel wat kebabdinkies hebt, werkt dat dan anders? Dacht dat het allemaal op eenzelfde magisch voor mij onbegrijpelijke manier werkt?Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:16:
Dat ook, maar dat vind ik tot daar een toe. Ik snap letterlijk niet hoe ik er aan mee kan doen en dan aan die tokens kan komen.
Nee, niet echt, ik heb dat Kebab-token gewoon gekocht en vervolgens op beefy gezet. Hoe ik bijvoorbeeld aan een BNB-EGLD LP token kan komen dat ik dan weer 3500% rente wegzet uitgekeerd in god mag weten wat is me nog steeds niet duidelijk. En da's dus los of dat een goed idee is.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:16:
[...]
Ah jij snapt wel hoe de basics werken, ben je iig een stap verder dan ik.
Er zijn 2 levels gratis geld: het CAKE-token en zo kan je gewoon kopen en dan tegen een bizarre rente bij bijvoorbeeld beefy.finance (of pancakeswap of zo) neerplanten. Een vorm van staking.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Huh? Je geeft aan dat je wel wat kebabdinkies hebt, werkt dat dan anders? Dacht dat het allemaal op eenzelfde magisch voor mij onbegrijpelijke manier werkt?
En dan heb je nog het level waarin je echt yield aan het farmen bent door bijvoorbeeld in een DOT-BUSD liquidity pool te gaan zitten op pancakeswap en dan krijgt uitgekeerd in CAKE. Dat geeft echt fatamorganeske rentes. En dat snap ik dus niet. Misschien ga ik me er maandag eens in verdiepen tijdens werk - maar in het algemeen valt het gebrek aan how-to's me wel op. Dit lijkt een beetje het donkere steegje van het crypto.
Maar die je gekocht op pancakeswap toch? Ik zit daar naar te kijken en echt geen idee hoe dat werkt. Klik op connect BSC gebeurt niks, eerder Metamask geprobeert maar hoe dan verder? Het ziet er kinderlijk eenvoudig uit maar echt geen idee hoe of wat of waar.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:18:
[...]
Nee, niet echt, ik heb dat Kebab-token gewoon gekocht en vervolgens op beefy gezet. Hoe ik bijvoorbeeld aan een BNB-EGLD LP token kan komen dat ik dan weer 3500% rente wegzet uitgekeerd in god mag weten wat is me nog steeds niet duidelijk. En da's dus los of dat een goed idee is.
Die heb ik gekocht op de dex in de Trust Wallet. (Ik neem aan dat dat eigenlijk binance dex is?) Pancakeswap krijg ik m'n wallet niet goed aan gekoppeld, dat is een vaker voorkomend probleem.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:24:
[...]
Maar die je gekocht op pancakeswap toch? Ik zit daar naar te kijken en echt geen idee hoe dat werkt. Klik op connect BSC gebeurt niks, eerder Metamask geprobeert maar hoe dan verder? Het ziet er kinderlijk eenvoudig uit maar echt geen idee hoe of wat of waar.
Topper, thankssOid schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:24:
@Crypts @Glenn Hoddle
Ik vind dit wel een verhelderend filmpje over liquidity pools.
[YouTube: How do LIQUIDITY POOLS work? (Uniswap, Curve, Balancer) | DEFI Explained]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Mensen meetrekken en daarna -80%Rien43 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:38:
Kijk elrond gaan.... Wat is hiervan de reden?
XRP = trash
- Taro
- Niet online
Binnen crypto heeft niet alles een reden, soms gebeuren dingen gewoon.Rien43 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:38:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik denk dat het een correctie is. Juist de dip vond paste niet in het plaatje van de afgelopen weken.Tominatie schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:55:
[...]
Mijn zakkie swipe begint ook wat waard te worden nu, enig idee waarom het mooned?
$10 EOM?
Vorig jaar is er al een veel grotere piek geweest en die was gebaseerd op potentie. Nu lijkt de coin zich in de praktijk te bewijzen en ik denk dat de nieuwe stake-opties de doorbraak geven.
Dat is deels ook de succesfactor foor EGLD denk ik.
Eigenlijk een hele slimme move. Door het hoge rendement dat je krijgt, willen veel mensen kopen ipv verkopen. Je creëert een soort natuurlijk schaarste en en het rendement kan betaald worden uit de waardestijging. Ik ben nog maar een leek, maar dat is wat mijn boerenverstand me zegt.
Daarnaast denk ik ook dat er argwanend werd afgewacht op wat Binance met hun eigen Binance kaart ging doen en met BNB. Ik denk dat beiden blijven bestaan met SXP gericht op de particuliere markt en BNBD op de professionele(re) markt.
/f/image/1lTLEREwReg53gFfCaTIwZRx.png?f=fotoalbum_large)
Graph van het afgelopen jaar. Het blijft koffiedik kijken, maar er is nog veel meer groei mogelijk.
Door het staken ontstaat meer schaarste wat natuurlijk ook positief is.
Dit inderdaad.Taro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Binnen crypto heeft niet alles een reden, soms gebeuren dingen gewoon.
Is het jullie ook opgevallen dat wanneer Bitcoin een nieuwswaardig level bereikt de krantenartikelen altijd vol staan met redenen. Ik trek dit altijd slecht. Het is altijd zeer speculatief. Er word altijd een oorzaak beschreven (vaak iets dat kort geleden is gebeurd) wat vaak enorm overschat wordt.
- Taro
- Niet online
Heel veel mensen zoeken overal altijd een reden achter omdat het verklaarbaar moet zijn. Maar uiteindelijk is iedere grote Bitcoin move een optelsom van enorm veel onderliggende factoren. Aan de andere kant klinkt het ook zo vaag als je in je nieuwsbericht aangeeft dat de reden onbekend is, maar laat het dan idd gewoon achterwege.Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:42:
[...]
Dit inderdaad.
Is het jullie ook opgevallen dat wanneer Bitcoin een nieuwswaardig level bereikt de krantenartikelen altijd vol staan met redenen. Ik trek dit altijd slecht. Het is altijd zeer speculatief. Er word altijd een oorzaak beschreven (vaak iets dat kort geleden is gebeurd) wat vaak enorm overschat wordt.
Ik moet een keer met een deel uitstappen, niet normaal dit.Rien43 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:38:
Maar hoe bepaal je die. Ik dacht gisteravond nog dat rond de 100 een mooi uitstapmoment zou zijn voor 50%. Niet gedaan. Je wordt er wel gretig van hoor, maar in een paar dagen bijna een halve BTC bij je PF is wel lekker.
Dat zal vast gebeuren nu de stijging op begint te vallen, maar ik denk ondanks dat, dat het plafond nog lang niet in zicht is. Heb je al eens opgezocht wat de techniek erachter is?
Dit is geen in mijn eigen geen shitcoin, maar een revolutionaire ontwikkeling.
Ik ben me pas in december gaan verdiepen in de blockchain en was al een tijdje op zoek naar een toepassing die de exorbitante energieverkwisting van mining kan terugbrengen EN op concurrerend niveau met traditioneel geld kan concurreren als het gaat om transactiesnelheid.
3 weken geleden vond ik dat in EGLD. Niet alleen in belofte, maar ook met een succesvolle toepassing in de praktijk.
Interessant Youtube kanaal met uitleg over o.a liquidity pools.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:16:
Dat ook, maar dat vind ik tot daar een toe. Ik snap letterlijk niet hoe ik er aan mee kan doen en dan aan die tokens kan komen.
YouTube: YouTube
En die tokens krijg je door van beide evenveel in te leggen.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ik zie idd dat de Trust wallet van Binance is maar als ik hiervoor kies op pancakeswap dan opent Metamask. Toch gek dat er niet echt een uitleg voor dummies te vinden is. Het lijkt voor nu op een guur donker en schimmig steegje.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:28:
[...]
Die heb ik gekocht op de dex in de Trust Wallet. (Ik neem aan dat dat eigenlijk binance dex is?) Pancakeswap krijg ik m'n wallet niet goed aan gekoppeld, dat is een vaker voorkomend probleem.
Swipe wil zich juist wat meer richten op bedrijfsoplossingen. Zie https://www.swipe.io/issuing_NooT_ schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:42:
[...]
Daarnaast denk ik ook dat er argwanend werd afgewacht op wat Binance met hun eigen Binance kaart ging doen en met BNB. Ik denk dat beiden blijven bestaan met SXP gericht op de particuliere markt en BNBD op de professionele(re) markt.
"Swipe Issuing is a Card-as-a-Service (CaaS) platform that allows you to create, manage, and distribute virtual and physical cards while Swipe manages all the regulatory, compliance, and network responsibilities to quickly launch your program."
Swipe stond een paar maanden geleden op het punt de 2 meest gebruikte kaarten te stoppen. De Binance kaarten zijn juist het eindproduct voor de consument.
Dus die trust wallet is van binance?Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:56:
[...]
Ik zie idd dat de Trust wallet van Binance is maar als ik hiervoor kies op pancakeswap dan opent Metamask. Toch gek dat er niet echt een uitleg voor dummies te vinden is. Het lijkt voor nu op een guur donker en schimmig steegje.
Ik snap er ook helemaal niets van, ook niet nadat ik het filmpje heb gezien.
Dan had ik eigenlijk de gratis twt net zo goed op de wallet kunnen laten staan
Techniek_NooT_ schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:51:
[...]
Dat zal vast gebeuren nu de stijging op begint te vallen, maar ik denk ondanks dat, dat het plafond nog lang niet in zicht is. Heb je al eens opgezocht wat de techniek erachter is?
Dit is geen in mijn eigen geen shitcoin, maar een revolutionaire ontwikkeling.
Ik ben me pas in december gaan verdiepen in de blockchain en was al een tijdje op zoek naar een toepassing die de exorbitante energieverkwisting van mining kan terugbrengen EN op concurrerend niveau met traditioneel geld kan concurreren als het gaat om transactiesnelheid.
3 weken geleden vond ik dat in EGLD. Niet alleen in belofte, maar ook met een succesvolle toepassing in de praktijk.
En het zal zeker nog kunnen stijgen, toch heeft iedere coin zo zijn strategieën om kopers lang vast te houden, al dan niet vrijwillig.
Dat laatste is natuurlijk geweldig; er wordt een probleem gecreëerd en vervolgens gaat men werken aan een oplossing daarvoor.
Ik ben ws te oud om dat niet vreemd te vinden.
Verder gaat het erom wat de meute vindt, hoe meer mensen er lyrisch over zijn, hoe meer geld erin vloeit.
XRP = trash
Je hebt gelijkt, ik heb het verkeerd verwoord.Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:59:
[...]
Swipe wil zich juist wat meer richten op bedrijfsoplossingen. Zie https://www.swipe.io/issuing
"Swipe Issuing is a Card-as-a-Service (CaaS) platform that allows you to create, manage, and distribute virtual and physical cards while Swipe manages all the regulatory, compliance, and network responsibilities to quickly launch your program."
Swipe stond een paar maanden geleden op het punt de 2 meest gebruikte kaarten te stoppen. De Binance kaarten zijn juist het eindproduct voor de consument.
De Swipe card (niet de service) is juist erg eindgebruiker gericht en gebruiksviendelijk. Met de SWIPE CaaS kunnen bedrijven hun eigen consumentgerichte kaart op de markt zetten. Dat is natuurlijk een markt met enorme potentie.
De site ziet er wel uit als een rip off van pancakeswap. Niet eens de moeite genomen om het design wat aan te passen haha. Benieuwd of deze een rug pull gaan doen.Dokman schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:49:
vandaag 1000 Euro in icecreamswap.finance pool gestopt. elk uur 10 Euro winst.
Zeg dat, het gaat allemaal zo hard dat ik delen verkoop maar de dip komt maar niet. Dus momenteel koop ik niks maar ben ik alleen maar aan het verkopenoNo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:50:
[...]
Ik moet een keer met een deel uitstappen, niet normaal dit.
Maar hoe bepaal je die. Ik dacht gisteravond nog dat rond de 100 een mooi uitstapmoment zou zijn voor 50%. Niet gedaan. Je wordt er wel gretig van hoor, maar in een paar dagen bijna een halve BTC bij je PF is wel lekker.
Maarja zo erg is het niet want ik heb straks gewoon mijn inleg eruit en dan ga ik met de rest verder. En het had altijd meer kunnen zijn maar dat is pech. Die afgelopen jaren van verlies wil ik niet meer ervaren. Ondanks dat ik het geld kan missen investeer je toch met de gedachten om winst te maken.
Ja, maar hoe dan. Al die filmpjes over de theorie, oké, prima - dat is me nu ook wat helderder. Maar ik wil ook een filmpje over hoe ik dat moet doen. Of een handleiding met tekst, ook goed.Copycat schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:52:
[...]
Interessant Youtube kanaal met uitleg over o.a liquidity pools.
YouTube: YouTube
En die tokens krijg je door van beide evenveel in te leggen.
Techniek, technology, ecosysteem... hoe je beestje ook een naam wil geven.
Ik duid op de 'Adaptive State Sharding Technology', 'Secure Proof of Stake Consensus (SPoS)' en 'Cross Chain Interoperability'. En het zou heel developer friendly moeten zijn.
Ik ben geen expert he, maar lijkt mij wel meer dan zomaar weer een coin.
Ik gebruik Chrome en de Binance Chain Wallet (BCW) plug-in. Het werkt hier prima. Soms wordt MetaMask bij mij automatisch geopend, maar dan click ik die weg en click ik zelf wel op BCW.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:15:
[...]
Ja. Maar hij bestaat weer niet als browser plug-in geloof ik? Het is best chaotisch allemaal.
Ik vraag me ook echt af welke pannenkoek (pun intended) dit heeft verzonnen... Het uiterlijk doet vermoeden dat het zo makkelijk te gebruiken is maar in de uitvoering lijkt juist het tegenovergestelde.Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:15:
[...]
Ja. Maar hij bestaat weer niet als browser plug-in geloof ik? Het is best chaotisch allemaal.
Toch zijn er hier mensen die het wel snappen, waarom die kennis niet delen?
Ik gebruik de BSC i.c.m. Metamask. Dat snap ik, en daar is ook wel documentatie over te vinden.Crypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:22:
[...]
Ik vraag me ook echt af welke pannenkoek (pun intended) dit heeft verzonnen... Het uiterlijk doet vermoeden dat het zo makkelijk te gebruiken is maar in de uitvoering lijkt juist het tegenovergestelde.
Toch zijn er hier mensen die het wel snappen, waarom die kennis niet delen?
Op deze manier heb ik ook de gratis TWT omgezet naar wat bruikbaars door deze op Pancakeswap te verkopen
Vanaf 15:30Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:14:
[...]
Ja, maar hoe dan. Al die filmpjes over de theorie, oké, prima - dat is me nu ook wat helderder. Maar ik wil ook een filmpje over hoe ik dat moet doen. Of een handleiding met tekst, ook goed.
YouTube: How to Use Pancake Swap to Yield Farm and Earn CAKE Tokens
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
[ Voor 83% gewijzigd door Pelox op 07-02-2021 14:37 ]
Zero.
[ Voor 3% gewijzigd door Bjorn180179 op 07-02-2021 14:35 ]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Samenvattend zijn de richtlijnen daaruit:
Ik heb in dit voorbeeld gekozen voor een meer modale 200 euro per maand
- Target — We target growing our Bitcoin position by $1000 every month. So in month 1 our target position is $1000, in month 2 $2000, in month 3 $3000, and so on.
- Buy limit — In any month, if our actual position is below the target, we buy up to $1000 worth of Bitcoin to add to the position.
- Sell limit — If our position is above the target, we sell up to $1000 worth of Bitcoin to reduce the position.
Als startdatum heb ik een willekeurige datum gepakt, 24 januari 2018 in dit geval. En dan berekend t/m 24 januari. Zie hier de resultaten.
:strip_exif()/f/image/nszuHOlBFZdJdzbduDh5efYm.jpg?f=fotoalbum_large)
In de rechterkolom zie je dat het met deze strategie, op basis van deze prijzen, wel lang duurt voordat er break-even is van je cash-positie. Ik zou er zelf geloof ik ook voor kiezen om eerder wat extra te verkopen. Ik heb wel het idee dat het gevaar van deze methode de plotselinge keldering van de btc-waarde is. Geldt natuurlijk voor meer strategieën, lijkt me. Maar De waarde zou nu 17k zijn. Als de btc-waarde ineens 50% daalt loop je wel een hoop geld mis door niet extra te cashen.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Het kan zijn dat ik een foutje heb gemaakt, maar volgens mij klopt het allemaal.
Ik heb dit gedaan:Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Ik gebruik de BSC i.c.m. Metamask. Dat snap ik, en daar is ook wel documentatie over te vinden.
Op deze manier heb ik ook de gratis TWT omgezet naar wat bruikbaars door deze op Pancakeswap te verkopen
MetaMask: Create a custom RPC with the following: Network Name: BSC Mainnet New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/ ChainID: 56 Symbol: BNB Block Explorer URL: https://bscscan.com/
En nu? Moet ik dan ETH hiernaar versturen?
Voordat we het topic volposten over dit onderwerp. hier staat beschreven hoe je de BSC toevoegd aan Metamask https://academy.binance.c...sk-to-binance-smart-chainCrypts schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:39:
[...]
Ik heb dit gedaan:
MetaMask: Create a custom RPC with the following: Network Name: BSC Mainnet New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/ ChainID: 56 Symbol: BNB Block Explorer URL: https://bscscan.com/
En nu? Moet ik dan ETH hiernaar versturen?
Zoals je aangeeft is dit wel gelukt. Daarna kan je BSC coins die kant op sturen. Geen ETH. Laat je niet in de war brengen door het ETH icoon dat Metamask geeft.
https://medium.com/@Eodis...mask-version-4a25bff5e42b
Tot aan de uitleg over pancakeswap. De interface en functies van die site zijn best wel aangepast de afgelopen tijd
https://www.youtube.com/watch?v=3Rkpa8dkYIo
Edit: hoe krijg ik het linkje mooi met tekst hier?
Edit2: Op de laptop zag ik de tag.
[YouTube: Impermanent Loss explained, how it works in DeFi | QDeFi]
[ Voor 39% gewijzigd door Gondor op 07-02-2021 15:05 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ja, houd daar alsjeblieft rekening mee voor je met liquiditeitsbaden gaat spelen.Gondor schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:50:
Weten de liquidity pool(LP)/defi stakers wat impermanent loss (IL) is?
https://www.youtube.com/watch?v=3Rkpa8dkYIo
Impermanent loss is the mother of REKT
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/TLV34BHiPRkgVLpumWk8TvC2.jpg?f=fotoalbum_large)