@
PilatuS Dat denk ik ook. Hij gunt zichzelf niet eens tijd om met een jacht rond te varen onder het mom van ‘kijk mij eens’ (als het aan hem ligt tenminste, zijn vrouw zal daar anders over denken). Daarom heb ik wel respect voor die gast.
Maar om terug te komen op de vraag van @Verwijderd, wellicht is het ook ’n stukje frustratie vanwege gebrek aan tijd. Hij heeft waarschijnlijk allerlei ideeën op het gebied van cryptotechnologie (naast vast ook meerdere vlakken). Z’n brein wil wel, maar de beschikbare tijd is al maximaal besteed aan al die vergaderingen, interviews, lanceringen, proefritten, reizen, vrouw en kinderen af en toe…. En je moet toch af en toe ook een uurtje slapen. Dat constante gevoel van gebrek aan tijd moet frustrerend werken bij zo iemand.
Dus dan kan ik me voorstellen dat je ervan kunt genieten om af en toe ergens een spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok te gooien. Hij kan dat gewoon doen en dan keihard lachen.
Het zou me trouwens niet verbazen als Musk een Bezosje gaat doen en nog dit jaar uit Tesla stapt (organisatorisch), om zijn onverzadigbare pionieringsdrang op andere vlakken te kunnen verzadigen. De meeste baanbrekende nieuwigheid bij Tesla is er wel vanaf, en de concurrentie neemt toe. Bovendien mooi momentje, gezien de huidige waardering van het bedrijf... Dus waarom niet uitstappen en de horizon weer verleggen? Niet speciaal naar de crypto wereld, maar to boldly go where no man has gone before.
Desalnietteplus, die gast zou 10 dagen in een week moeten kunnen hebben. Ik vind het prachtig wat 'ie allemaal doet. En dat 'ie daarbij soms compleet onvoorspelbaar uit de hoek komt, dat mag 'ie van mij nog vaker doen. Zet die vastgeroeste meuk maar es aan het denken.