Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.482 views

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Hermans123 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:58:
Wat denken jullie van AION die staat ook relatief laag.
Kopen!

Nee ff serieus Hermans, speel je met geld wat je kan missen?
Ik zie veel beginnersvragen, niets mis mee maar pas aub op wat je doet.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Hermans123 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:58:
Wat denken jullie van AION die staat ook relatief laag.
Is er een reden (fundamenteel of technisch) om te verwachten dat die omhoog zal gaan?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Aarebe1 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:00:
[...]

Kopen!

Nee ff serieus Hermans, speel je met geld wat je kan missen?
Ik zie veel beginnersvragen, niets mis mee maar pas aub op wat je doet.
Ja maar bedoelde het meer als: ik ken de geschiedenis van die munt niet. Alles heeft een reden natuurlijk ;)

Verwijderd

Ja jongens, voorzichtig he.

Ik zie het de laatste tijd wel veel, mensen die de markt instappen met trading ambities. Hartstikke mooi, en zeker proberen, maar doe wel voorzichtig.

Je stapt een markt in die kneiterhoog staat op dit moment. Alles lijkt te stijgen dus wat je ook koopt je maakt 10%.

Maar dat is niet voor eeuwig. Dus wordt niet overmoedig en ga geen dingen doen waar je spijt van krijgt.

Deze markt is maar voor 1 ding gemaakt en dat is zuurverdiende centjes van nieuweling in de zakken van doorgewinterde traders laten verdwijnen.

Je stapt in met giga achterstand en gaat vroeg of laat geheid een keer goed nat. Zorg dat het dan met speelgeld is en niet met geld wat bedoeld is voor toekomstige doeleinden.

Verder moon en lambo.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 10:25
sorry boys ik moet deze even doen..

DOGE TO THE MOON!!!!!!! :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:15

oNo

Als DOGE nu door de weerstand van de .58 - .60 gaat wordt het nog leuker (oa voor mij 😁)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Hermans123 Als een coin laag staat betekent dat niet dat het de nieuwe Bitcoin kan worden, maar dat de coin of nieuw is, of niet zoveel waard zal worden (anders was hij immers al heel veel waard geweest). Veel nieuwe instappers willen alleen goedkope coins kopen ipv hetzelfde bedrag in een coin steken die zichzelf al heeft bewezen en waarschijnlijk veel meer zal stijgen. 100 Euro BTC levert waarschijnlijk meer op dan 100 Euro in een willekeurige shitcoin steken. Niet alle coins zijn shitcoins, maar van die vele duizenden is het overgrote deel wel echt troep. Kijk dus heel goed waar je je geld in steekt en koppel dat niet alleen aan een lage prijs, maar ook de totale supply, potentieel, etc.

Als je twijfelt: Bitcoin of Ethereum. Wil je per se meer dan 1.x coins hebben: Kijk dan naar de top 10: ADA, DOT, LINK, BNB, etc. En vergeet de DeFi coins zoals AAVE, UNI en INJ niet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Khaelos
BTC verliest even 600euro waarde in 2 minuten wat een heerlijke rollercoaster is het ook

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• JT

JT

VETAK y0

Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:12:
BTC verliest even 600euro waarde in 2 minuten wat een heerlijke rollercoaster is het ook
Het trieste is,ik was er voor 50% uit geweest als ik niet vergeten was een order te cancellen :')

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-11 12:48

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

oNo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:08:
Als DOGE nu door de weerstand van de .58 - .60 gaat wordt het nog leuker (oa voor mij 😁)
Helaas dit was het al weer.
BTC daalt en meteen gaan alle alts ook mee omlaag.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Da_maniaC schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:31:
[...]

Helaas dit was het al weer.
BTC daalt en meteen gaan alle alts ook mee omlaag.
Haha ja, die ouwe Bitcoin gaat vroeg of laat echt weer voor een slachtveld zorgen.

Dat wordt me weer wat. Ik plop nog even een flesje hopium, laten we hopen dat er voorlopig nog wat kruid in het vat zit.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 23:25:
[...]

Edit: Alle DOGE sell orders ook geraakt, had ze iets naar beneden bijgesteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CNFAV1WxBuT6ff1t7vrHkmyED4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7kWwjVI2ewu7nCEpHmXcJGz6.png?f=fotoalbum_large

@Taro heb je uberhaupt nog trades lopen of ben je all tethered?

[ Voor 6% gewijzigd door rogier2012 op 07-02-2021 00:41 ]

• Khaelos
zojuist op 32.5k nog even een plukje BTC bijgekocht, hopelijk nu weer omhoog

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:19

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:48:
zojuist op 32.5k nog even een plukje BTC bijgekocht, hopelijk nu weer omhoog
Euro bedoel je neem ik aan? Schrok me even een hoedje.

• Khaelos
YES schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:50:
[...]

Euro bedoel je neem ik aan? Schrok me even een hoedje.
haha ja 32.5k USD dan had ik geen plukje gekocht maar een vrachtwagenlading :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:51:
[...]

haha ja 32.5k USD dan had ik geen plukje gekocht maar een vrachtwagenlading :+
Ja what the hell. Ik ga op de één of andere manier altijd uit van USD als ik bedragen van crypto currencies lees hier. Dus ik dacht echt even 10 seconden dat ik als een (en hier heb ik even over nagedacht) hamster met lintworm mijn wangen vol moest stoppen met BTC voordat hij de weg omhoog weer in zou slaan :+

• Khaelos
YES schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:57:
[...]

Ja what the hell. Ik ga op de één of andere manier altijd uit van USD als ik bedragen van crypto currencies lees hier. Dus ik dacht echt even 10 seconden dat ik als een (en hier heb ik even over nagedacht) hamster met lintworm mijn wangen vol moest stoppen met BTC voordat hij de weg omhoog weer in zou slaan :+
ja klopt het is ook wel verwarrend.. USD EU BTC :D
ik doe alles in Euro's omdat ik dat er ook op zet en het dus overzichtelijker blijft voor mij

• JT

JT

VETAK y0

De beer is terug :o

Ecodan warmtepomp

• YES

YES

Moderator General Chat
Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:01:
[...]

ja klopt het is ook wel verwarrend.. USD EU BTC :D
ik doe alles in Euro's omdat ik dat er ook op zet en het dus overzichtelijker blijft voor mij
Duidelijk (nu wel 8)7 ). Ik reken altijd in dollars omdat ik daar ooit mee begon en zo de score beter bij kan houden :+

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:23
Wat dan, een teddy beertje ofzo?

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:30
Zo, alle stop losses weer gehad? Kunnen we weer terug omhoog :)

Wel vervelend voor de daily weer.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:08
Vannacht maar even stoplosses strak instellen. Morgen geen tijd om te traden want sneeuw !

• Khaelos
Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:10:
Vannacht maar even stoplosses strak instellen. Morgen geen tijd om te traden want sneeuw !
vollop tijd bedoel je? lockdown+avondklok+sneeuw= kluizenaar op zolder! _/-\o_

• Palindrome
Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:14:
[...]

vollop tijd bedoel je? lockdown+avondklok+sneeuw= kluizenaar op zolder! _/-\o_
die sneeuwpop maakt zich niet zelf he

dus morgen zit ik volledig in snowswap

nog even aankijken of de sellwall voor EGLD krimt

[ Voor 15% gewijzigd door Palindrome op 07-02-2021 01:20 ]

• Khaelos
hebben jullie ook dat nare gevoel dat je in de dip bij koopt en dat ie dan nog verder zakt en denk.. verdikkeme ik had nog goedkoper kunnen bijkopen?

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:15:
[...]

die sneeuwpop maakt zich niet zelf he

dus morgen zit ik volledig in snowswap
Kan ik bij jou dan Carrot staken?

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 03:57
Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:24:
hebben jullie ook dat nare gevoel dat je in de dip bij koopt en dat ie dan nog verder zakt en denk.. verdikkeme ik had nog goedkoper kunnen bijkopen?
Nee, ik heb altijd dat nare gevoel dat ik in de top verkoop en dat ie dan nog verder stijgt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:54
Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:24:
De laatste tijd heb ik vaker dat ik verkoop en dat ie dan nog verder stijgt en denk... verdikkeme ik had nog hoger kunnen verkopen.

• Palindrome
Daacuso schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:32:
[...]

Nee, ik heb altijd dat nare gevoel dat ik in de top verkoop en dat ie dan nog verder stijgt.
dat is gewoon een extra kans om nog een dip extra te kopen :Y

double dipping doe ik ook altijd met frietjes :+

[ Voor 7% gewijzigd door Palindrome op 07-02-2021 01:34 ]

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 03:57
Palindrome schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:34:
[...]

dat is gewoon een extra kans om nog een dip extra te kopen :Y

double dipping doe ik ook altijd met frietjes :+
Ja, maar dan moet ie wel onder mijn verkoopprijs komen. En helaas moonen ze vervolgens dusdanig dat dat voorlopig niet meer het geval is.

Ach, winst is winst zullen we dan maar denken.

[ Voor 6% gewijzigd door Daacuso op 07-02-2021 01:36 ]

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Khaelos
toilet_paper schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:33:
[...]

De laatste tijd heb ik vaker dat ik verkoop en dat ie dan nog verder stijgt en denk... verdikkeme ik had nog hoger kunnen verkopen.
ja dit had ik met Cardano.. voor 180euro gekocht op 36 cent en sell order gezet op 40 cent.. dag later staat ie op 55 cent.. |:(

Verwijderd

Haha die ouwe DOGE ramt nog even door.

Toch wel mooi om te zien he, dat uitgerekend DOGE dagenlang bovenaan staat in het groen. Tussen al die hoogwaardige en ambitieuze crypto projecten die alles uit de kast halen om te pumpen, hetzij door show, hetzij door gebruik en adoptie.

Zet alles toch weer even een beetje in perspectief.

Ik mag dat muntje wel :+

• Ducksy88
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Khaelos schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:41:
[...]

ja dit had ik met Cardano.. voor 180euro gekocht op 36 cent en sell order gezet op 40 cent.. dag later staat ie op 55 cent.. |:(
Same, maar vanaf 20 cent al. Daarmee was 32 al een leuke top dus deel van de hand gedaan. Vervolgens dacht ik even een "wishfull thinking" limit te zetten op .45 en die werd opeens heel snel realiteit.
Heb toen op mobiel Bitvavo geprobeerd limit aan te passen tijdens werk maar deed iets stoms en heb verkocht xD
Nu wacht ik al een paar dagen op een dip die niet meer komt...

ETH hetzelfde; winst gepakt maar lijkt niet meer terug te komen op het niveau daaronder ;w

Verwijderd

Ja jongens het zijn pumpende tijden. Ook vage tijden als je er zo over nadenkt. Een Elon Musk die DOGE en Bitcoin zit te promoten op Twitter bijvoorbeeld.

Ik bedoel; het is toch vaag? Iemand in zijn positie. Stel je voor dat de directeur van het bedrijf waar je werkt zoiets zit te Twitteren. Die man is allang binnen, waarom zou hij zoiets doen?

Zijn bedrijf is honderderen miljarden waard. Hij is niet zover gekomen omdat hij dom is, en maar wat zit te trollen. Is het voor eigen gewin? Waarom zou je een muntje wat in totaal nog geen 6 miljard waard is uitkiezen. Zodat het onschuldig lijkt en toch de menigte naar de crypto markt als geheel lokt omdat je daar ergens grote belangen hebt? Hoe groot moeten die belangen dan wel niet zijn als je er een keurig en eerlijk opgebouwd miljarden imperium er voor op het spel gaat zetten?

Iets in mij weigert dat te geloven. Elon is een moderne pionier, geld zegt hem minder dan zijn dromen. Als er iemand gelooft in toekomst is hij het, met zijn space x. Zou hij gewoon op zijn manier geloven of inzien dat ons huidige systeem niet deugd en er geen toekomst in zit? Is het zijn rebelse en ietwat kinderlijke frustratie dit tot uiting gooit op Twitter?

Genoeg stof tot nadenken jongens en meisjes. Zijn we hier voor de gains? Of zijn dit de eerste stapjes in de kinderschoenen van een ongekende economische revolutie?

Alleen de toekomst zal het ons leren.

• toilet_paper
Verwijderd schreef op zondag 7 februari 2021 @ 01:42:
Haha die ouwe DOGE ramt nog even door.

Toch wel mooi om te zien he, dat uitgerekend DOGE dagenlang bovenaan staat in het groen. Tussen al die hoogwaardige en ambitieuze crypto projecten die alles uit de kast halen om te pumpen, hetzij door show, hetzij door gebruik en adoptie.

Zet alles toch weer even een beetje in perspectief.

Ik mag dat muntje wel :+
#metoo
Buiten wat je van doge vindt, laat dogebtc duidelijk (nog steeds) opwaartse druk zien.
Een dag of 3 terug dacht ik nog aan dat ik er niet meer in zou stappen.
Echter toen al leek doge nog steeds peper in de ree... het achterwerk te hebben.
Ben vervolgens tegen principes in toch weer ingestapt op ~125 sats, met behoorlijk risico.
dogebtc zet higher lows, en drukt tegen een resistance, dus druk aanwezig.
Kan nog wel es gekke dingen laten zien.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Kan nog wel eens leuk gaan worden als DOGE voorbij dit punt gaat komen, resistance zat iedere keer hier. Daarna 180 sats en tja, daarna ging het snel. :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat ie het gewoon leuk vind om de standaard die er is even op te schudden. Dus Wall Street en de andere grote jongens die het meeste bepalen van hoe alles gaat even wakker te schudden. Elon gaat vast geen Bitcoin of Doge kopen en dan een tweet sturen om geld te verdienen, hij heeft echt wel iets beters te doen en is veel te veel miljarden waard om tig miljoen te pakken op een crypto. Voor hem heeft geld geen waarde meer. Hij heeft zo enorm veel geld dat het niets meer uitmaakt. Verder is ie ook geen persoon die 3 huizen heeft met 20 auto's en aan jacht. Sterker nog, hij heeft eigenlijk niets van dat en hij kan het makkelijker betalen dan vrijwel wie dan ook. Ook met de shorts op Tesla en een extreen hoge koers een tijd terug vind hij het leuk om dan een tweet te sturen dat Tesla te hoog staat. Hij weet prima wat zijn acties kunnen doen. Even een tweet sturen om wat mensen op te jutten is best leuk in de 20 seconden die het kost. Door dingen als Bitcoin en Doge te benoemen spreekt ie ook weer een bepaald publiek aan die misschien eens een Tesla kopen en wat meer fan van hem worden. Ik geloof dus sowieso niet dat hij bezig is met geld te verdienen aan crypto, dat zou echt nutteloos zijn, helemaal gezien hij geen extreme uitgaven doet.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 07-02-2021 02:47 ]

• toilet_paper
PilatuS schreef op zondag 7 februari 2021 @ 02:40:
Ik denk dat ie het gewoon leuk vind om de standaard die er is even op te schudden.
@PilatuS Dat denk ik ook. Hij gunt zichzelf niet eens tijd om met een jacht rond te varen onder het mom van ‘kijk mij eens’ (als het aan hem ligt tenminste, zijn vrouw zal daar anders over denken). Daarom heb ik wel respect voor die gast.
Maar om terug te komen op de vraag van @Verwijderd, wellicht is het ook ’n stukje frustratie vanwege gebrek aan tijd. Hij heeft waarschijnlijk allerlei ideeën op het gebied van cryptotechnologie (naast vast ook meerdere vlakken). Z’n brein wil wel, maar de beschikbare tijd is al maximaal besteed aan al die vergaderingen, interviews, lanceringen, proefritten, reizen, vrouw en kinderen af en toe…. En je moet toch af en toe ook een uurtje slapen. Dat constante gevoel van gebrek aan tijd moet frustrerend werken bij zo iemand.
Dus dan kan ik me voorstellen dat je ervan kunt genieten om af en toe ergens een spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok te gooien. Hij kan dat gewoon doen en dan keihard lachen.
Het zou me trouwens niet verbazen als Musk een Bezosje gaat doen en nog dit jaar uit Tesla stapt (organisatorisch), om zijn onverzadigbare pionieringsdrang op andere vlakken te kunnen verzadigen. De meeste baanbrekende nieuwigheid bij Tesla is er wel vanaf, en de concurrentie neemt toe. Bovendien mooi momentje, gezien de huidige waardering van het bedrijf... Dus waarom niet uitstappen en de horizon weer verleggen? Niet speciaal naar de crypto wereld, maar to boldly go where no man has gone before.
Desalnietteplus, die gast zou 10 dagen in een week moeten kunnen hebben. Ik vind het prachtig wat 'ie allemaal doet. En dat 'ie daarbij soms compleet onvoorspelbaar uit de hoek komt, dat mag 'ie van mij nog vaker doen. Zet die vastgeroeste meuk maar es aan het denken.

• sh4d0wman
  • Laatst online: 11:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@toilet_paper Goed geschreven ja. Ik denk inderdaad dat Elon ook ver klaar is met zijn auto's. Recent was hij weer in het nieuws met een chip implantaat bij apen en is hij uiteraard bezig met zijn ruimteprogramma. Het zou toch mooi zijn als hij ooit het Bitcoin logo op een raket plakt want hij kent die memes uiteraard ook wel. Ik verwacht niet dat hij Bitcoin en Doge promoot om er zelf beter van te worden. Inderdaad meer het schoppen tegen de gevestigde orde.

Mijn BTC limit buy was goed gegokt dus laten we maar weer eens opstijgen. All systems go!

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-11 18:50
Misschien maar eens tijd voor een gokje xrp.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
sh4d0wman schreef op zondag 7 februari 2021 @ 04:22:
@toilet_paper Goed geschreven ja. Ik denk inderdaad dat Elon ook ver klaar is met zijn auto's. Recent was hij weer in het nieuws met een chip implantaat bij apen en is hij uiteraard bezig met zijn ruimteprogramma. Het zou toch mooi zijn als hij ooit het Bitcoin logo op een raket plakt want hij kent die memes uiteraard ook wel. Ik verwacht niet dat hij Bitcoin en Doge promoot om er zelf beter van te worden. Inderdaad meer het schoppen tegen de gevestigde orde.

Mijn BTC limit buy was goed gegokt dus laten we maar weer eens opstijgen. All systems go!
Er gaat (als ik het goed heb begrepen) “fysiek” al BTC (t.w.v. 1 miljoen dollar) naar de maan. MrBeast heeft ruimte gekocht bij NASA om een harde schijf met memes (10 dollar en memes kunnen mee) naar de maan te sturen. Op die harde schijf zet hij dus ook BTC 7(8)7 B-) _O-

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
volt22 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 06:09:
[...]

Er gaat (als ik het goed heb begrepen) “fysiek” al BTC (t.w.v. 1 miljoen dollar) naar de maan. MrBeast heeft ruimte gekocht bij NASA om een harde schijf met memes (10 dollar en memes kunnen mee) naar de maan te sturen. Op die harde schijf zet hij dus ook BTC 7(8)7 B-) _O-
Helemaal stoer zou zijn als die btc vervolgens vanuit de maan naar aarde verstuurd wordt en binnen een half uur arriveert.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Vannacht alles gehodled behalve ada.. want +25%... alles zakt behalve ada.

Wat betreft Elon musk. Iedereen ziet hem als een god blijkbaar, maar hij is gewoon knettergek, heeft waarschijnlijk een dikke zak met doge en btc waar hij zijn raketten mee kan sponsoren. En laat met zijn actie zien dat crypto totaal niet serieus te nemen is. Gewoon heel erg slecht voor de crypto naam. Van mij mogen ze hem oppakken want dit is niets meer dan pure manipulatie voor eigen gewin. Niks anders dan John mcafee.

[ Voor 78% gewijzigd door Pelox op 07-02-2021 08:07 ]

Zero.

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Ik sta ruim 40% in het rood dit weekend qua portofolio😅

Het kan wel een bullmarket zijn maar ik heb gewoon steeds de verkeerde keuzes gemaakt hier in blijkbaar met INJ en Reef

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 07:57:

Wat betreft Elon musk. Iedereen ziet hem als een god blijkbaar, maar hij is gewoon knettergek, heeft waarschijnlijk een dikke zak met doge en btc waar hij zijn raketten mee kan sponsoren. En laat met zijn actie zien dat crypto totaal niet serieus te nemen is. Gewoon heel erg slecht voor de crypto naam. Van mij mogen ze hem oppakken want dit is niets meer dan pure manipulatie voor eigen gewin. Niks anders dan John mcafee.
Ja inderdaad, alles rood behalve ADA :o
Ik moet er wel aan wennen dat je van je Bitcoin logo naar een NEO logo bent gegaan }:O

• Pelox
elektriekert schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:09:
[...]

Ja inderdaad, alles rood behalve ADA :o
Ik moet er wel aan wennen dat je van je Bitcoin logo naar een NEO logo bent gegaan }:O
Neo to the moon! 100 dollar soon!

#1manneoarmy

Zero.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 07:57:

Wat betreft Elon musk. Die is knettergek, heeft waarschijnlijk een dikke zak met doge en btc waar hij zijn raketten mee kan sponsoren. En laat met zijn actie zien dat crypto totaal niet serieus te nemen is. Gewoon heel erg slecht voor de crypto naam. Van mij mogen ze hem oppakken want dit is niets meer dan pure manipulatie voor eigen gewin. Niks anders dan John mcafee.
Gek is die zeker is vaak zo met die briljante mensen, maar ik denk niet dat hij zelf 1 doge bezit.

Hij heeft toch wel ergens gelijk want crypto kan je ook nog niet serieus nemen en op het moment dat het wel serieus is dan is het voor ons niet meer interessant, want dan staat het onder toezicht en is het gereguleerd.

Hij laat nu juist zien hoe verrot het hele systeem is, en dat doet ie imo goed.

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 10:58
Goedemorgen! Jullie zijn er allemaal vroeg bij vandaag :)

Heb gisteren al mijn BNB verkocht op $70.

Hangt nu nog steeds een beetje rond deze koers, maar verwacht / hoop dat de koers wel zal dalen door de
Safepal "fomo". Fingers crossed! En anders sowieso een mooie winst gepakt na de rally van afgelopen dagen.

• Slux
  • Niet online
Vandaag maar eens anders omdoen DOGE ga ik op down spelen en Litecoin op UP :9

• Pelox
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:11:
[...]

Gek is die zeker is vaak zo met die briljante mensen, maar ik denk niet dat hij zelf 1 doge bezit.

Hij heeft toch wel ergens gelijk want crypto kan je ook nog niet serieus nemen en op het moment dat het wel serieus is dan is het voor ons niet meer interessant, want dan staat het onder toezicht en is het gereguleerd.

Hij laat nu juist zien hoe verrot het hele systeem is, en dat doet ie imo goed.
Dat het hele systeem verrot is is niet zo moeilijk aan te tonen. Ik heb liever dat hij met een oplossing komt dan dat hij met zijn doge pump ook crypto kapot maakt, want dat is wat er nu aan de hand is.

Zero.

• Pelox
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:13:
Vandaag maar eens anders omdoen DOGE ga ik op down spelen en Litecoin op UP :9
Ik zit in adadown, maar die is kapot denk ik.

Zero.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-11 07:50
Dat was weer een geslaagd moment om terug in te stappen vrijdag. Hoe krijg ik het voor elkaar haha.

Twijfel nu om meer UNI bij te kopen of op een nog iets verdere dip van eth, GRT en een dip van XBT.

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Swerfer schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:58:
[...]
Dat is een nadeel ja. Geld opnemen bij een geldautomaat, storten bij je bank en overmaken naar je fiat wallet. Omslachtig maar mogelijk...
Bij Swipe kan je saldo wel van wallet naar fiat. Maar dan? Kan je daar van fiat wel terug naar je bankrekening? Want ik lees daar 4 opties: naar ander Swipe user, mailadres, telefoonnummer en transfer naar wallet (met fee). https://swipe.zendesk.com...ocurrency-from-my-Wallet-
Mailadres en telefoonnummer? Van een andere Swipe user?

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29

FreakNL

Well do ya punk?

Ik ga dat traden bijna onder de knie krijgen, 4-2 ether gekocht op 1375, weak hands doorstaan (hij zakte naar 1330 ofzo) enop 5-2verkocht op 1410.. Te laat overigens, hij stond zelfs even op 1450 ofzo..

Vanochtend weer ingestapt op 1345..

En nu ik dit post jinx ik het natuurlijk en zal hij wel naar 1000 zakken ofzo:+

Wat ik wel met mijn XRP avontuur geleerd heb; HODL.. Ik heb ze ooit in 2018 gekocht voor .55 (veel te hoog!!!) en ik heb ze ergens in november voor .44 verkocht.. Alsnog had ik natuurlijk moeten wachten want hij heeft op 1 februari alsnog op .55 gestaan...

Anyways, er is nog nooit iemand arm geworden van winst pakken (zoals ik af en toe in flufjes doe), maar ik ga niet meer op verlies verkopen, dan wordt ik wel bagholder...En ik verwacht eigenlijk niet dat dat met ETH of BTC zal gebeuren... En als dat wel zo is, dan is het geld wat ik kan missen...

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:12
ADA goedemorgen zeg 😎

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:14:
[...]

Dat het hele systeem verrot is is niet zo moeilijk aan te tonen. Ik heb liever dat hij met een oplossing komt dan dat hij met zijn doge pump ook crypto kapot maakt, want dat is wat er nu aan de hand is.
Denk niet dat ie crypto daarmee kapot maakt, dat zijn eerder die MS figuren imo, DOGE laat juist zien dat crypto niks voorstelt, het gaat niet om adoptie en usecases in crypto, het gaat om speculatie en DOGE is daar het voorbeeld voor.

In elke run is er wel een malloot, zo hebben we TRX sun gehad, macaffe, die bcash malloot, die pathologische leugenaar van BSV, Slux en nog een paar van die malloten :P

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:31
Bijzonder hoor, dat ADA. Ik heb inmiddels 3x ADA verkocht en sta nog steeds qua totaalwaarde potje op m'n beginpunt :+

UNOX: The worst operating system

• Pelox
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:29:
[...]

Denk niet dat ie crypto daarmee kapot maakt, dat zijn eerder die MS figuren imo, DOGE laat juist zien dat crypto niks voorstelt, het gaat niet om adoptie en usecases in crypto, het gaat om speculatie en DOGE is daar het voorbeeld voor.

In elke run is er wel een malloot, zo hebben we TRX sun gehad, macaffe, die bcash malloot, die pathologische leugenaar van BSV, Slux en nog een paar van die malloten :P
Eens, maar denk je dan dat dit goed voor de markt is? Dit soort gasten maken het enkel kapot en zorgen er echt niet voor dat adoptie sneller zal gaan.

Zero.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:33

WhySoSerious

Be the change.

** Doe maar niet **

[ Voor 106% gewijzigd door Taro op 07-02-2021 10:50 ]

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:31
Ik was even een paar uur in een buitengebied zonder mobiel netwerk, krijg ik weer bereik zie ik dat m'n SL gehit is op BTC en al m'n BTC weer in fiat staat (met winst). Mazzel...

Maar we zitten weer op die ellendige 38.5K range nu

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:35:
[...]

Eens, maar denk je dan dat dit goed voor de markt is? Dit soort gasten maken het enkel kapot en zorgen er echt niet voor dat adoptie sneller zal gaan.
Ik vind het heel moeilijk, als er echt adoptie komt dan zal het gereguleerd worden en dat is iets waar ik zelf echt niet achter sta, zelf vind ik het wel fijn zoals het nu gaat maar dat is puur uit eigen belang omdat ik er een paar centen aan verdien.

Zelf geloof ik ook niet in crypto op de LT dus ik kijk er ook wat anders tegen aan dan de meeste.
Beetje dubbel allemaal :P

• elektriekert
  • Nu online
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:42:
[...]

Ik vind het heel moeilijk, als er echt adoptie komt dan zal het gereguleerd worden en dat is iets waar ik zelf echt niet achter sta, zelf vind ik het wel fijn zoals het nu gaat maar dat is puur uit eigen belang omdat ik er een paar centen aan verdien.

Zelf geloof ik ook niet in crypto op de LT dus ik kijk er ook wat anders tegen aan dan de meeste.
Beetje dubbel allemaal :P
Waarom sta je niet achter regulatie? Omdat de overheid dan weer hoeveel crypto je houd?
Ik geef gewoon netjes mijn box. 3 aan inclusief mijn crypto holdings.
Als ik ooit mijn huis ermee wil afbetalen heb ik geen zin om als belasting ontduiker aangemerkt te worden.

Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 11:42
Mijn BNB sellorders zijn vannacht allemaal gehit. Even zien waar er vandaag een mooie kans ligt :) Aanraders altijd welkom natuurlijk <3

• Slux
  • Niet online
elektriekert schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Waarom sta je niet achter regulatie? Omdat de overheid dan weer hoeveel crypto je houd?
Ik geef gewoon netjes mijn box. 3 aan inclusief mijn crypto holdings.
Als ik ooit mijn huis ermee wil afbetalen heb ik geen zin om als belasting ontduiker aangemerkt te worden.

Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk.
Omdat regulatie betekend dat andere er controle over hebben, en dat het heeft niks te maken met de winsten, die kan je al jaren aangeven, en je bent ook dom als je het niet zou doen.

• JT

JT

VETAK y0

Up you go btc! Gister door een fout op de weg naar beneden ingestapt op 40120 :')

Ecodan warmtepomp

• elektriekert
  • Nu online
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Omdat regulatie betekend dat andere er controle over hebben, en dat het heeft niks te maken met de winsten, die kan je al jaren aangeven, en je bent ook dom als je het niet zou doen.
Zolang je gebruik maakt van een eigen software- of hardware wallet is er toch niemand die er controle over heeft.
Zolang je internet hebt kan je handelen.
Als je hebt het over AML/KYC, dat is iets waar we niet onderuit kunnen komen.

Degene die controle hebben zijn uiteindelijk altijd de partijen met geld. Gereguleerd of ongereguleerd.
*zet alu hoedje op*

• Slux
  • Niet online
elektriekert schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:18:
[...]

Zolang je gebruik maakt van een eigen software- of hardware wallet is er toch niemand die er controle over heeft.

Degene die controle hebben zijn uiteindelijk altijd de partijen met geld. Gereguleerd of ongereguleerd.
*zet alu hoedje op*
Ze kunnen dan de handel stil leggen waardoor je ook niet meer kan traden alleen via OTC maar daar verdien je niks aan, de miners overnemen en ze kunnen ook verbieden om met crypto te betalen/traden/holden of dwingen om alles openbaar te maken d.m.v. dwangsommen, Zwitserland is daar een mooi voorbeeld van met hun bankgeheim.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
elektriekert schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:18:
[...]

*zet alu hoedje op*
Zo jammer dat je je zelf “moet” verdedigen door een alu hoedje op te zetten. Wat is de wereld toch naar op het moment dat je het niet met de MSM/overheid eens bent moet je dit soort praktijken uithalen.

Ik denk dat ik mn ADA maar eens ga verpatsen. Zon 200% mee gemaakt. Dacht dat ik er 10k had gekocht zijn t er maar 1k das weer jammer maar toch leuk.

Heeft iemand ervaring met de strategie om binance listings te kopen? Dus de coins kopen die gelist worden en met 25-50% weer te verpatsen. Zit er naar te kijken om dat te automatiseren.

[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 07-02-2021 09:26 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• oNo

oNo

Dat is lekker wakker worden met m'n ADA en EGLD. De laatste heeft de sell wall van 100 getrotseerd, ramt er doorheen nu 😁

Heb nog maar een deel van m'n ICO draw (juli 2019) Maar ik denk er af en toe aan hoe het was als ik alles van toen had geHODLt.

[ Voor 7% gewijzigd door oNo op 16-02-2021 16:04 ]

• elektriekert
  • Nu online
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:24:
[...]

Ze kunnen dan de handel stil leggen waardoor je ook niet meer kan traden alleen via OTC maar daar verdien je niks aan, de miners overnemen en ze kunnen ook verbieden om met crypto te betalen/traden/holden of dwingen om alles openbaar te maken d.m.v. dwangsommen, Zwitserland is daar een mooi voorbeeld van met hun bankgeheim.
Dat is ook een van de redenen dat DeFi groot gaat worden lijkt mij

• elektriekert
  • Nu online
green-tea schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:25:
[...]

Zo jammer dat je je zelf “moet” verdedigen door een alu hoedje op te zetten. Wat is de wereld toch naar op het moment dat je het niet met de MSM/overheid eens bent moet je dit soort praktijken uithalen.

Ik denk dat ik mn ADA maar eens ga verpatsen. Zon 200% mee gemaakt. Dacht dat ik er 10k had gekocht zijn t er maar 1k das weer jammer maar toch leuk.

Heeft iemand ervaring met de strategie om binance listings te kopen? Dus de coins kopen die gelist worden en met 25-50% weer te verpatsen. Zit er naar te kijken om dat te automatiseren.
Dat Alu hoedje is een grapje,
Maar ik geloof er wel in hoor.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:15
Sinds gisteren hou ik lit in de gaten. Al een leuk ritje van 6 naar 8 mee genomen. Heb het gevoel dat die wel naar boven wilt. Ben benieuwd of die vandaag boven de 9 aan blijft, als daar goede support zit stap ik weer in.

• Slux
  • Niet online
elektriekert schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:29:
[...]

Dat is ook een van de redenen dat DeFi groot gaat worden lijkt mij
En ook dat kunnen ze dan verbieden, geloof er zelf ook niet in is weer zo hype die af en toe voorbij komt, eerst waren het de smart contracts, toen krijgen we decentrale exchanges en nu deze meuk, top voor de hype maar meer heb je er niet aan en het zal ook nooit doorbreken.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 10:19
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:32:
[...]

En ook dat kunnen ze dan verbieden, geloof er zelf ook niet in is weer zo hype die af en toe voorbij komt, eerst waren het de smart contracts, toen krijgen we decentrale exchanges en nu deze meuk, top voor de hype maar meer heb je er niet aan en het zal ook nooit doorbreken.
Nou...

Ik heb ook wat hype's zien komen en gaan. Smart contracts gebruiken we trouwen nog steeds. DeFi is ook gebouwd op smart contracts.

Maar neem dat Gamestop verhaal. Waar uiteindelijk de markt werd stopgezet omdat de machthebbers andere plannen hadden.. om dit soort scenario's te voorkomen, en een gelijkwaardig speelveld te hebben zou DeFi een oplossing kunnen zijn.

Het staat nog wel heel erg in de kinderschoenen, maar het zal mijn niet verbazen als er bijvoorbeeld 1 platform succesvol zal blijven bestaan met overheidssupport

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-11 19:48

Swerfer

Hmm...

bek schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:22:
[...]

Bij Swipe kan je saldo wel van wallet naar fiat. Maar dan? Kan je daar van fiat wel terug naar je bankrekening? Want ik lees daar 4 opties: naar ander Swipe user, mailadres, telefoonnummer en transfer naar wallet (met fee). https://swipe.zendesk.com...ocurrency-from-my-Wallet-
Mailadres en telefoonnummer? Van een andere Swipe user?
Bij jouw link:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZVkCcfX0HZ-jBL8deuy6Nmo-JSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ArNPUHbjjBDmkeOk9Ez2YC1C.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Swerfer op 07-02-2021 09:58 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Ik heb me wat zitten inlezen over alle mogelijkheden rond BNB maar ik ben nog niet mee met het LaunchPad verhaal:

Als ik BNB op LaunchPad inzet voor SafePal (SFP) : zal ik dan, eenmaal ik SFP krijg, mijn ingezette BNB ook terugkrijgen of niet? 😅

Overigens heel leuk en interessant topic! Ik lurk hier sinds december. Ben al veel goeie tips tegengekomen zoals inzetten op het NEXO token net voor of rond moment dat de Nexo exchange werd gelanceerd 👍

• bek

bek

Ik las dat als: van je eigen Swipe wallet naar een de Swipe wallet van iemand anders. Interpreteer ik dat verkeerd?
Eigenlijk wil ik van Swipe fiat naar mijn bankrekening.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

bek schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:00:
[...]

Ik las dat als: van je eigen Swipe wallet naar een de Swipe wallet van iemand anders. Interpreteer ik dat verkeerd?
Eigenlijk wil ik van Swipe fiat naar mijn bankrekening.
Ik ben niet bekend met Swipe. Ik weet dat het bij Crypto.com wel kan, daar heb je gewoon een IBAN en daar kan je op storten en afhalen zoals bij elke bank.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rogier2012 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 00:40:
[...]
@Taro heb je uberhaupt nog trades lopen of ben je all tethered?
Ik had deze nog lopen en dus inmiddels gehit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8w1dEkYaF96hv4yRCl6aXWBhcU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QVIYwCZIsVFThvKmPpi4XebE.png?f=user_large
En de nacht verder in ETH doorgebracht, hopelijk trekt die vandaag weer bij.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-11 12:49
oNo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:27:
Dat is lekker wakker worden met m'n ADA en EGLD. De laatste heeft de sell wall van 100 getrotseerd, ramt er doorheen nu 😁

Heb nog maar een deel van m'n ICO draw (juli 2019) Maar ik denk er af en toe aan hoe het was als ik alles van toen had geHODLt. 460 van die dingen voor ~ 300 USDT 8)7
Ik moest zojuist ook even 2x kijken of het wel klopte.
Die EGLD gaat als een gek! 2 weken geleden gekocht en bijna x 2.5.
Blij dat ik gisteravond mijn BNB getrade had voor extra EGLD.

Het verbaasd me dat het hier niet meer genoemd wordt.
De techniek erachter is fantastisch en imo essentieel voor de schaalbaarheid van het gebruik van crypto/blockchain. Eerste succesvolle app gelanceerd vorige maand en onlangs een staking programma gelanceerd met 29% earnings.
Zoals het er nu naar uitziet is het einde nog niet in zicht.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Beetje geluk gehad vannacht. Had kooporder ETH op 1321 euro. Die heeft hij echt NET aangetikt, voordat hij weer omhoog ging.

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
Die fees voort ETH zijn toch te belachelijk voor woorden? Dat is toch ne serieuzen deal breaker vind ik.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-11 12:48

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

ADA gaat echt als een speer...niet normaal! Misschien toch maar een keer een stop loss instellen op een deel. Dit kan toch niet alleen maar blijven stijgen zo..

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat gebeurt er eigenlijk als je te weinig BNB hebt om je transaction fee te betalen?

• Pelox
sOid schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:21:
Wat gebeurt er eigenlijk als je te weinig BNB hebt om je transaction fee te betalen?
Dan gaat het van de aankoop af. Dus stel je koopt 1 eth, dan krijg je 0.995 erh in je wallet. Heel irritant.

Zero.

• Martijn018
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 20:24
Da_maniaC schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:16:
ADA gaat echt als een speer...niet normaal! Misschien toch maar een keer een stop loss instellen op een deel. Dit kan toch niet alleen maar blijven stijgen zo..
ADA wordt misschien wel de ethereum van de volgende bull Market als je bitboy crypto moet geloven.
Als je meer actuele achterliggende info van cardano wilt horen kan ik dit interview met de oprichter van cardano aanraden
YouTube: Ethereum Today CRUSHES $1600 (Top Reason Cardano MOONS in February)
Even doorspoelen, ergens later in stream is het interview

Na aantal uur onderzoek doen komen de voorspellingen uit op 2 tot 9 dollar per ADA als piek in 2021

Ik heb gekocht op 27 eurocent (aan de late kant maar relatief gezien toch nog aardig op tijd haha)
20 procent van mijn ADA nu verkocht (waarde verdubbeld), 20 procent ga ik verkopen bij 1 euro/ada, 20 procent bij 1.5 euro/ada en de overige 40 procent laat ik staan om te zien hoe het loopt (om met een beetje geluk op bijvoorbeeld 5 of 6 euro te verkopen).

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:22:
[...]

Can gaat het van de aankoop af. Dus stel je koopt 1 eth, dan krijg je 0.995 erh in je wallet. Heel irritant.
Ah juist. Maar ff wat BNB bijkopen als het weer wat is gedaald dan!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Het staat nog wel heel erg in de kinderschoenen, maar het zal mijn niet verbazen als er bijvoorbeeld 1 platform succesvol zal blijven bestaan met overheidssupport
Bitcoin

[ Voor 39% gewijzigd door Dark Matter op 07-02-2021 10:30 ]

• oNo

oNo

Pelox schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:22:
[...]
Can gaat het van de aankoop af. Dus stel je koopt 1 eth, dan krijg je 0.995 erh in je wallet. Heel irritant.
Idd.
Ik ben allergisch voor gebroken getallen in m'n PF. Alleen BNB en USDT vind ik prima. De rest zijn mooie getallen.

• FastFox91
  • Laatst online: 10:32
Misterblort schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:14:
Die fees voort ETH zijn toch te belachelijk voor woorden? Dat is toch ne serieuzen deal breaker vind ik.
https://decrypt.co/51860/...s-on-ethereum-defi-market
"A transaction on Tezos now costs not even 1% the cost of a similar transaction on Ethereum"

[ Voor 13% gewijzigd door FastFox91 op 07-02-2021 10:34 ]

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:40:
[...]

Nou...

Ik heb ook wat hype's zien komen en gaan. Smart contracts gebruiken we trouwen nog steeds. DeFi is ook gebouwd op smart contracts.

Maar neem dat Gamestop verhaal. Waar uiteindelijk de markt werd stopgezet omdat de machthebbers andere plannen hadden.. om dit soort scenario's te voorkomen, en een gelijkwaardig speelveld te hebben zou DeFi een oplossing kunnen zijn.

Smart contracts worden amper gebruikt zijn inefficiënt duur en ook niet water dicht.

Dat laatste ben ik het helemaal mee eens ik zie ook wel een platform komen die succesvol zal zijn maar dat zal door de overheden zelf uitgerold worden, die gaan echt niet met een vaag crypto cmc muntje ergens in china gemaakt in zee

• bek

bek

Martijn018 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:26:
[...]
[Knip]
Na aantal uur onderzoek doen komen de voorspellingen uit op 2 tot 9 dollar per ADA als piek in 2021

Ik heb gekocht op 27 eurocent (aan de late kant maar relatief gezien toch nog aardig op tijd haha)
20 procent van mijn ADA nu verkocht (waarde verdubbeld), 20 procent ga ik verkopen bij 1 euro/ada, 20 procent bij 1.5 euro/ada en de overige 40 procent laat ik staan om te zien hoe het loopt (om met een beetje geluk op bijvoorbeeld 5 of 6 euro te verkopen).
Ik heb gekocht op 28,5 eurocent na een link in dit topic naar een TA op TradingView. Wilde de helft verkopen op 2x. Nu mijn sell order voor 59 eurocent aangepast naar een lager percentage. Meestal denk ik: eerst mij inleg veilig stellen in fiat. Maar ik durf best een gokje te nemen, want 2 dollar lijkt me wel ultiem.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:33

WhySoSerious

Be the change.

ADA staat eindelijk weer op break-even bij mij :')

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 10:58
Asgaro schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:59:
Ik heb me wat zitten inlezen over alle mogelijkheden rond BNB maar ik ben nog niet mee met het LaunchPad verhaal:

Als ik BNB op LaunchPad inzet voor SafePal (SFP) : zal ik dan, eenmaal ik SFP krijg, mijn ingezette BNB ook terugkrijgen of niet? 😅

Overigens heel leuk en interessant topic! Ik lurk hier sinds december. Ben al veel goeie tips tegengekomen zoals inzetten op het NEXO token net voor of rond moment dat de Nexo exchange werd gelanceerd 👍
Je krijgt de BNB terug die je niet kunt gebruiken om SFP te kopen. Dus je legt bijvoorbeeld 50 BNB in, dan kan het zo zijn dat je voor 2 BNB de nieuwe tokens krijgt en de overige 48 terug in je wallet worden gestort.

Denk zelf dat de kans redelijk groot is dat er heel veel BNB wordt verkocht na de SFP listing waardoor de BNB prijs zal dalen. Daarbij is de grootte van het SPF project mijn inziens erg klein. Er zijn op dit moment bijvoorbeeld 16.000.000 BNB gestaked in de launchpool van LIT. Dat is 1.1 miljard dollar. 8)7 De totale grootte van het SafePal project is slechts $ 5.000.000. Dus als iedereen in die launchpad stapt, krijgen zij (zoals ik het zie) maar een fractie van de beschikbare tokens.

Dus ik schat dat ik meer winst kan maken door mijn BNB te verkopen (wat ik gisteren heb gedaan) en na de sell-off terug te kopen. Blijft wel een risicootje, maar wil graag meer BNB vergaren.

Ben ook benieuwd hoe jullie hierover denken :)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:56

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

oNo schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:33:
[...]

Idd.
Ik ben allergisch voor gebroken getallen in m'n PF. Alleen BNB en USDT vind ik prima. De rest zijn mooie getallen.
Dus jij hebt ook 1 of 2 of 3 of 4 etc bitcoin? Nice :)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Alfa Novanta schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:49:
[...]

Dus jij hebt ook 1 of 2 of 3 of 4 etc bitcoin? Nice :)
Zal wel 1 of 2 of 3 of 4 satoshi zijn :+

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Martijn018 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:26:
[...]

ADA wordt misschien wel de ethereum van de volgende bull Market als je bitboy crypto moet geloven.
Als je meer actuele achterliggende info van cardano wilt horen kan ik dit interview met de oprichter van cardano aanraden
YouTube: Ethereum Today CRUSHES $1600 (Top Reason Cardano MOONS in February)
Even doorspoelen, ergens later in stream is het interview

Allemaal leuk en aardig die bitboy met zijn glazen bol, maar als BTC dipt naar 20k of lager, gaat ADA ook compleet het afvoerputje in. Die vent shillt alleen zijn eigen investeringen, het is een Youtuber he.

ADA stijgt, net als alle andere alts, met de gratie van Bitcoin.

Daarbij is de prijs van ADA 100% gebasseerd op verwachtingen, wat natuurlijk een extreem risico is, zeker voor nieuwe mensen die op deze prijzen instappen. Als ADA iets kan laten zien, zou ik er zelf ook instappen.

Op dit moment is het heetgebakken Amerikaanse/Hongkongiaanse lucht. Neemt natuurlijk niet weg dat je daar grof geld mee kan verdienen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 07-02-2021 11:00 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Eventjes een vraagje:

Waar zou je het beste euro's kunnen parkeren in de DeFi space? Zonder veel risico welliswaar. Er zijn veel USD stablecoins die je bv. op Nexo kan parkeren, maar amper mogelijkheden voor euro. Er zijn geen (goede) euro stablecoins. Zijn er überhaupt mogelijkheden?
Het moet dan wel echt vanuit crypto gebeuren, niet vanuit de bank.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 10:19
Laten we hopen dat de EU en VS Bitcoin zal blijven gedogen. Ik zie het voorlopig niet gebeuren dat Bitcoin de wereld-reserve munt gaat worden.
Slux schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:35:
[...]

Smart contracts worden amper gebruikt zijn inefficiënt duur en ook niet water dicht.
Kwestie van doorontwikkelen toch?
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens ik zie ook wel een platform komen die succesvol zal zijn maar dat zal door de overheden zelf uitgerold worden, die gaan echt niet met een vaag crypto cmc muntje ergens in china gemaakt in zee
Ik denk ook dat de muntjes as sich niks toevoegen, maar ik kan me wel voor stellen dat het principe van DeFi toepasbaar is op onderdelen van de financiële markt. Al is het daar nu nog veelte vroeg voor.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ADA knalt hopelijk zo door de 70 cent heen. En dan ineens is 1 USD eigenlijk ook helemaal niet vreemd meer :)

Edit: Oh, al gelukt _/-\o_

Op naar de 80 cent!

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 07-02-2021 11:04 ]

Pagina: 1 ... 167 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!