Dit is de term REKT waardig.Verwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 07:49:
[Afbeelding]
DMG is kapot gegaan.
Hij ging gister al erg lekker, bijna +60%. Maar toen ineens -80%.
Nu blijkt ineens dat ze er mee kappen door 'regulaties':
https://defimoneymarket.com/
[...]
Oftewel: Als je veel geld in ons hebt geïnvesteerd, sorry, maar je bent fucked. Maar wel bedankt.'
Een goede reminder om altijd voorzichtig te blijven met shitcoins jongens.
BNB en CAKE zijn gewoon door aan het stomen. BNB net afgeketst onder de 70 dollar, benieuwd of hij er doorheen gepumpt wordt.Glockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 07:55:
Mn alts zijn gekelderd. Heb een positieve dag: *slaat Link, ZRX en Neo in.
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 06-02-2021 07:59 ]
https://cryptorank.io/ath Zo dicht bij elkaar, benieuwd of zo beide en poging gaan doen dit weekend. Interessant om te zien hoe ver sommige alts nog tot ath hebben, ook al hebben sommige een flinke stijging gehad.
Verwijderd
Leek me wel een mooie om even te posten, aangezien shitcoins nogal de trend zijn momenteel.
Voor mij valt de schade mee, had er een klein plukje van maar dat zo'n coin rekt gaat merkt mijn PF niet eens meer:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kUVvior9a0M7HDmo8foUI2Pf.jpg?f=user_large)
Maar, je zou maar net je tradepot erin gooien voor een mooie pump chase.
Blijft linke business, ik vond het noemenswaardig en een mooi voorbeeld voor mensen die zoiets nog niet eerder hebben gezien.
Ook op Binance zijn dit soort dingen in het verleden voorgekomen.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Iemand nog andere moonshot shitcoins op OKex die mij met het resterende tientje rijk gaan maken?Verwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 07:49:
[Afbeelding]
DMG is kapot gegaan.
[...]
Oftewel: Als je veel geld in ons hebt geïnvesteerd, sorry, maar je bent fucked. Maar wel bedankt.'
Gelukkig maar, want ik ben kampioen Koop-Zilliqa-op-het-verkeerde-moment. Die blijft maar beuken tegen de 8 dollarcent.
Maktub
Slux zet vandaag in op een daling LTC en een stijging DOGE
Dus wees slim koop LTC en verkoop DOGE
Verwijderd
Er was gisteren een korte discussie over hier in het topic, pagina of 10 terug. Ik heb toen iig 750stuks ingekocht en er waren nog een paar anderen die er ook wat centen tegenaan hebben gegooid als ik de reacties mag geloven.jvp schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:17:
Wat denken jullie van EOS? Staat die op het punt uit te breken of te zakken?
Op de lagere timeframes lijkt het een grote range. Op de Monthly zitten we tegen uitbreken aanjvp schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:17:
Wat denken jullie van EOS? Staat die op het punt uit te breken of te zakken?
[ Voor 0% gewijzigd door MrFX op 06-02-2021 08:38 . Reden: typo ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik volg tegelmatig dezeHari-Bo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:37:
Welke informatie bronnen gebruiken jullie omtrent de ontwikkelingen van allerlei crypto valuta? Zelf lurk ik de bekende reddit kanalen, maar zoek ook alternatieven.
https://cryptopanic.com/
Ik heb ook wat ingekocht. Eens kijken of we er nog wat uit kunnen halenVerwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:32:
[...]
Er was gisteren een korte discussie over hier in het topic, pagina of 10 terug. Ik heb toen iig 750stuks ingekocht en er waren nog een paar anderen die er ook wat centen tegenaan hebben gegooid als ik de reacties mag geloven.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat kon dan toch al die tijd al via pcs? Ik kon ze gewoon swappen voor cake meen ik.zer0l schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:03:
[...]
Te farmen ja, te swappen niet. Je kan ze nu dus direct inkopen via nyanswop.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:51:
ONT gaat ervoor. Ik wil niet meer wisselen van coins, dat was in 2017/2018 mijn grootste valkuil. Gisterochtend dus met verse fiat ADA gekocht, zojuist ook wat extra in ONT gestoken. Hopelijk wordt op de top bijkopen niet mijn volgende valkuil
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JdyWnKZrOM3IDptxmZgQsZvF.jpg?f=user_large)
Valkuilen verzamelen is ook verzamelen!
Verwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:07:
[...]
Mooi meidje, maar:
[Afbeelding]
Zaterdagochtend meme spam
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
- Taro
- Niet online
Ps. Voor die laatste heb ik nog wel een oplossing:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Keiharde rugpull dit. Gewoon vooropgezet spel, wat steeds vaker gebeurd vooral rondom Uniswap.Verwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 07:49:
[Afbeelding]
DMG is kapot gegaan.
[...]
Mensen als je je in de DeFi wereld waagt voor het staken, blijf dan aub dicht bij munten die je vertrouwt en stap niet in een nieuwe coin met een 50% annual yield want dat soort zaken kloppen gewoon niet. USDT geeft ook een 12% annual
[ Voor 12% gewijzigd door r0bb op 06-02-2021 09:16 ]
Vrees het ook! Toch wel wat muntjes van gekocht toen hij hier nog werd geshilled. Ach you win some you lose some..r0bb schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:11:
[...]
Keiharde rugpull dit. Gewoon vooropgezet spel, wat steeds vaker gebeurd vooral rondom Uniswap.
Verwijderd
Klopt. Als er veel hype en interesse ontstaat valt er geld te halen, en dan komen de scams vanzelf.r0bb schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:11:
[...]
Keiharde rugpull dit. Gewoon vooropgezet spel, wat steeds vaker gebeurd vooral rondom Uniswap.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik ga ook niet meer wisselen maar nieuwe projecten enkel verschuiven van munten in mijn portfolio. Net wat bnb ingewisseld voor wat extra INJ. Inj heeft gisteren echt een slechte dag gehad dus hopelijk maakt die dat snel goed. Verder in pf: eth, btc, dot, ada, neo, bnb en inj.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:51:
ONT gaat ervoor. Ik wil niet meer wisselen van coins, dat was in 2017/2018 mijn grootste valkuil. Gisterochtend dus met verse fiat ADA gekocht, zojuist ook wat extra in ONT gestoken. Hopelijk wordt op de top bijkopen niet mijn volgende valkuil
Hier doen we het mee deze run.
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 06-02-2021 09:45 ]
Zero.
Inj heeft ook hier de hardste klappen gekregen, maar die komt wel weer terug.Pelox schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Ik ga ook niet meer wisselen. Wel wat bnb ingewisseld voor wat extra INJ. Inj heeft gisteren echt een slechte dag gehad dus hopelijk maakt die dat snel goed. Verder in pf: eth, btc, dot, ada, neo, bnb en inj.
Hier doen we het mee deze run.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Sentiment in de markt, iets kan 300% stijgen en 2 dagen later gerust weer 200% stijgen daarom altijd goed kijken waar je in stapt en waar resistance zit etc... en niet groene candles op een 1 min chart chasen voor snelle profitsRien43 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:23:
Al die defi coins zijn al zo veel gestegen. Waarom denken jullie dat die de komende tijd nog meer gaan stijgen?
Verwijderd
Hier ook de trotse bezitter van een bag ONT sinds gisteren.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 08:51:
Gedachte erachter:
Heeft nog relatief weinig gepumped, evenals NEO. Als NEO straks nog een keertje echt gaat, dan gaat ONT ook. Bewegen altijd met zijn 2en deze broertjes.
En ik vermoed zomaar dat er straks wel weer een punt gaat komen dat men op de coins gaat duiken die nog geen 2000% hebben gedaan.
Een Dollar moet daarmee toch haalbaar zijn voor ONT
Verwijderd
Dat is het vermoeden. Niemand die het met zekerheid weet en kijk vooral goed uit wat je doet als je nu nog ergens je centen in gaat drukken.Rien43 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:23:
Al die defi coins zijn al zo veel gestegen. Waarom denken jullie dat die de komende tijd nog meer gaan stijgen?
Het blijft zonde dat ik niet m'n originele BNB meer had, maar tot nu toe pakt dit iig goed uit.Hertog_Martin schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:23:
Zo, ook nog wat BNB teruggekocht. Die had ik ooit verkocht voor tip van een collega die totaal verkeerd uitpakte, waarna BNB aardig omhoog ging. Nu beetje BTC en beetje ETH omgezet in 24 BNB.
Zo, nu ga ik weer paar jaar holden(Ik begon nét paar weken voor hype losbarste in 2017 met 800 euro, toen dankzij NEO skyrocket naar 9000 euro om vervolgens weer naar 2000 ofzo te gaan. Nog keertje 900 euro bijgezet en sindsdien op keertje verkoop BNB na dus gehold tot nu. Maar vond % BTC/ETH in portfolio iets te hoog worden met ca. 90%. Hoewel ik ook denk dat beter is om op de winnaars in te blijven zetten dan op alts, maar wilde toch beetje ervan converteren naar alts voor de spreiding. Alleen geen zin om nog helemaal uit te zoeken wat nu de upcoming alts zijn dus in twee voor mij oude vertrouwde geinvesteerd. Zou leuk zijn als NEO in een tweede leven mijn portfolio weer een boost geeft
- Taro
- Niet online
Tijdens een bullrun of hype zet die trend zich altijd langer door dan je denkt. De vraag is eerder: Waarom niet? Grootste risico daarvoor is dat de bullrun van Bitcoin over is en de hele markt in een bearmarket beland. Maar de DeFi hype doet het al veel langere tijd goed en lijkt een compleet nieuw ecosysteem te zijn geworden. Veel coins blijven het ook prima doen als Bitcoin kwakkelt. En volgens mij is het sentiment voor Bitcoin nog bovengemiddeld positief.Rien43 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:23:
Gisterochtend vroeg sprak een collega mij aan over in welke coins ik zat, om 23:30 gisteravond kreeg ik een berichtje dat hij wel wilde investeren in CAKE
Dus blijf voorzichtig, maar dit kan nog prima enige tijd doorzetten.
Ik zie het zo weer gebeuren.....Daacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:32:
[...]
Zojuist heb ik besloten dat ik Hodler ga worden. CRV, FTM, FUN en AKRO allen vlak voor de lift-off verkocht. Blijkbaar weet ik ze wel uit te zoeken, nu nog het rendement. Anyway Hodler van GRT, CAKE, Reef en INJ for life. Dat wilde ik dus gewoon even delen, doe er je voordeel mee.
Oh en FYI, ONT paar dagen geleden verkocht. Die zal ook vast richting Mars vertrekken.
Net ZRX gekocht en wat NU en nog wat GRT.Glockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:22:
Net ZRX verkocht en hou aan voor nu in orde van grootte: Link, Neo, Eos, Ada. Tellertje loopt sinds 8.00 in ieder geval weer vertrouwenwekkend op.
Ook risico spreiden is imho ook belangrijk, spring niet balls deep ergens in zonder goed onderzoek te doen. Als je begint met crypto koop niet alles in 1 keer maar smeer het uit over een vooraf vastgestelde periode.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Tijdens een bullrun of hype zet die trend zich altijd langer door dan je denkt. De vraag is eerder: Waarom niet? Grootste risico daarvoor is dat de bullrun van Bitcoin over is en de hele markt in een bearmarket beland. Maar de DeFi hype doet het al veel langere tijd goed en lijkt een compleet nieuw ecosysteem te zijn geworden. Veel coins blijven het ook prima doen als Bitcoin kwakkelt. En volgens mij is het sentiment voor Bitcoin nog bovengemiddeld positief.
Gisterochtend vroeg sprak een collega mij aan over in welke coins ik zat, om 23:30 gisteravond kreeg ik een berichtje dat hij wel wilde investeren in CAKEHij zal op zijn beurt ook weer vrienden en kennissen betrekken en daarmee zal het ook als een olievlek uitbreiden. Dat zijn signalen dat het nog wel even door kan gaan. Aan de andere kant weten we hier allemaal: Als de kapper of taxichauffeur over Bitcoin begint dan moet je uitstappen en is de bullrun ten einde.
Ja je loopt de mogelijkheid dat je een paar procent misloopt, maar je kan nog het verlies van aankoop A compenseren met winst op aankoop B. Dat is bij het eerste geval niet mogelijk als blijkt dat je toevallig op de top van een candle hebt gekocht :-)
Ga je uit paniek verkopen omdat een dag later de koers op 20% staat en volgende dag stijgt die weer 30%... weak hands! Koppel je emoties los want FOMO is de grootste vijand van je winst!
[ Voor 6% gewijzigd door NomadTitan op 06-02-2021 09:39 ]
- Taro
- Niet online
Daarnaast staat deze coin nog niet in het lijstje van de Ledger zelf, de bekendere ERC20 coins kan je wel terugvinden en daar wordt netjes bij aangegeven dat je ze gewoon naar het ETH adres kunt sturen. Maar nou ben ik benieuwd of een Ledger ook onbekende ERC20 coins op de balans gaat weergeven of niet. Zo niet, dan kan je ze dus ook niet versturen (uiteraard wel buiten Ledger om), dus een goede optie om wat langer te holden
Ik heb er net wat ZRX bijgehaald :-)Net ZRX verkocht en hou aan voor nu in orde van grootte: Link, Neo, Eos, Ada. Tellertje loopt sinds 8.00 in ieder geval weer vertrouwenwekkend op.
Zelf ben ik gisteren in Ava gesprongen. Die had ik al enige tijd op het oog. Dat wordt er eentje om voor langere tijd vast te houden.EXCalibur_EeK schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:36:
[...]
Net ZRX gekocht en wat NU en nog wat GRT.
Het sentiment bij de kapper en in het openbaar vervoer meten is tegenwoordig alleen zo moeilijk..Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Tijdens een bullrun of hype zet die trend zich altijd langer door dan je denkt. De vraag is eerder: Waarom niet? Grootste risico daarvoor is dat de bullrun van Bitcoin over is en de hele markt in een bearmarket beland. Maar de DeFi hype doet het al veel langere tijd goed en lijkt een compleet nieuw ecosysteem te zijn geworden. Veel coins blijven het ook prima doen als Bitcoin kwakkelt. En volgens mij is het sentiment voor Bitcoin nog bovengemiddeld positief.
Gisterochtend vroeg sprak een collega mij aan over in welke coins ik zat, om 23:30 gisteravond kreeg ik een berichtje dat hij wel wilde investeren in CAKEHij zal op zijn beurt ook weer vrienden en kennissen betrekken en daarmee zal het ook als een olievlek uitbreiden. Dat zijn signalen dat het nog wel even door kan gaan. Aan de andere kant weten we hier allemaal: Als de kapper of taxichauffeur over Bitcoin begint dan moet je uitstappen en is de bullrun ten einde.
Dit Is dus exact het punt waarom we naar de maan gaan
Door die lijn te doorbreken is er eigenlijk weinig resistance meer middels TA te maken.
Tegelijkertijd zitten we sinds die dikke vette drop natuurlijk al een hele tijd in het standaard bubbel-patroon:

Maar voor een Bull Trap moet de 'return to normal' wel echt een stukje lager zijn dan de ATH. Kijk naar het procentuele verschil in 2017.
Oké, het kan nog steeds... Maar nu we zo dicht bij de ATH komen is het steeds minder waarschijnlijk. Ik denk dat we ons net zo gaan bewegen als dat de koers deed rond $5000 in 2017.
Buiten wat horizontale resistance rond dit niveau ben ik eigenlijk erg bullish
(geen financieel advies)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Misschien enkel positief, duurt de bullrun wat langerD-Ed schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Het sentiment bij de kapper en in het openbaar vervoer meten is tegenwoordig alleen zo moeilijk..
Zero.
AVA is zeker nu wel een mooie koop! Als je nu hebt gekocht zit je denk ik wel op een mooie entrypoint. AVA/BTC zit nu iig wel in de buurt van een belangrijke support.Daacuso schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:39:
[...]
Zelf ben ik gisteren in Ava gesprongen. Die had ik al enige tijd op het oog. Dat wordt er eentje om voor langere tijd vast te houden.
[ Voor 45% gewijzigd door rapanui op 06-02-2021 09:47 ]
Gelukkig kan ik nog even niet naar de kapper, dus dan kan die er ook niet over beginnen.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Veel vraag aan CAKE of BNB. Deze worden gebruikt voor de defi pools met een hoge APY. In beefy.finance stake ik USDT en BUSD met 75% APY. Andere defi pools bieden ook hoge APY for stablecoins. in pancakeswap.finance kun je ook USDC-BUSD staken voor CAKE (34% APY).
Je moet inderdaad je geld laten werken.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ik zie veel nieuwe mensen in de Reddit sub komen en prijzen het helemaal de hemel in.
Ook DGB (De gene met het mooie blauwe logo, Bitcoin fork en 5 mining algoritmes) doet het goed.
Maar momenteel geldt dat voor de hele cryptomarkt zo ongeveer!
Tuurlijk gaan de koersen weer dalen, in de tussentijd kan je mooi wat winsten pakken. Het is net zoals onze economie, een paar goede jaren, slechte jaren, goede jaren. In crypto gaat alleen alles 4x zo snel en is extreem volatiel, zeker altcoins als je nieuw bent.Jaja84 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:47:
Begin 2018 daalde de koersen enorm. Waarom zou dat volgens jullie nu weer of juist niet gebeuren? Ik ben erg benieuwd naar de redenen. Ik heb er zelf onvoldoende verstand van.
Omdat we volgens die cycle nu pas in begin 2017 zitten en niet in begin 2018Jaja84 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:47:
Begin 2018 daalde de koersen enorm. Waarom zou dat volgens jullie nu weer of juist niet gebeuren? Ik ben erg benieuwd naar de redenen. Ik heb er zelf onvoldoende verstand van.
Je betaalt een percentage van je transactie. Dus als BNB hoger staat, betaal je met minder BNB.Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:01:
Vraag voor de binance traders die BNB gebruiken voor hun fee's, nu bnb zo hoog staat zijn de fees ook een stuk duurder of zie ik dat verkeerd ?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
- Taro
- Niet online
Aangezien er steeds minder BNB in omloop is door de quarterly burns en steeds meer mensen BNB holden en gebruiken voor Binance Cards, VIP-levels, korting op fee's, Binance Smart Chain, etc. kan dit nog wel verder oplopen. Heel benieuwd waar deze run gaat eindigen
Totdat de weekenddip komt.
Iets dat parabolisch stijgt eindigt met een blow off top. Kijk maar naar de pieken van bitcoin de afgelopen jaren. Zo'n piek / blow off top luidt het begin van het einde van de bullmarkt in.Jaja84 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:47:
Eigenlijk is het het omslagpunt van emotie (van positief naar negatief). Vervolgens heeft die emotie een zichzelf versterkend effect (net als in een bullmarkt): hoe lager de prijs, hoe negatiever de emotie, hoe meer mensen op de verkoopknop rammen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
... en vergeet je niet de launchpad, waar je alleen met BNB kan inkopen? Of is dat niet meer?Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:07:
Het feit dat BNB stijgt heeft waarschijnlijk 2 oorzaken: Uiteraard speculatie, maar ook een echte usecase. Omdat de tradingvolumes erg hoog zijn, wordt er ook enorm veel BNB verbrand ivm korting op de fee's.
Aangezien er steeds minder BNB in omloop is door de quarterly burns en steeds meer mensen BNB holden en gebruiken voor Binance Cards, VIP-levels, korting op fee's, Binance Smart Chain, etc. kan dit nog wel verder oplopen. Heel benieuwd waar deze run gaat eindigen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Misschien komt er wel weer een periode aan met een Chinezendip of dipdonderdag. Heb die weekenddip nu wel weer gezienWhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:07:
Mooie tijden, mooie tijden.
Totdat de weekenddip komt.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
- Taro
- Niet online
Die is er nog steeds, ze hebben onlangs weer een nieuwe ronde aangekondigd.MicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:09:
[...]
... en vergeet je niet de launchpad, waar je alleen met BNB kan inkopen? Of is dat niet meer?
Verwijderd
Het kan natuurlijk ook weer snel over zijn. Bitcoin kan gedurende dit jaar nog flink hoger stijgen, maar kan ook volgende week ineens flink terugzakken. Niemand die het met zekerheid kan zeggen.Jaja84 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:47:
Er werd hier laatst de 1W MA7 genoemd. Begin 2018 zakte Bitcoin door deze lijn en was het feestje afgelopen. Wat mij betreft wel een mooie om in de gaten te houden. Ik ben geen fervent gelover in TA, maar dit soort patronen kun je eigenlijk bijna niet ontkennen. Ze komen telkens weer terug, op alle tijdframes.
Wat er in mijn optiek dit keer anders is als begin 2018; Fiat staat een stuk meer onder druk dan toen. Er is meer economische onrust door een wereldwijde pandemie en gigantische steunpakketten worden uitgebracht. Rentes staan historisch laag. Het stallen van grotere vermogens heeft zelfs negatieve rente bij banken.
Mensen met vermogen vluchten in assets zoals goud, huizen, aandelen en crypto als hedge tegen verminderende koopkracht.
Natuurlijk komt er een enorme crash, huidige groei is niet houdbaar. Maar wanneer? Dat zal blijken.
Maargoed allemaal hopium misschien.
Mijn gok: 20 Februari zitten we op 50k.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:13:
40K incoming...
- INJ
- EOS
- GRT
- KSM
- ANKR
- ONT (echt minibagje)
Het is op dagen als vandaag te verleidelijk om meer shitcoins te halen zoals bijvoorbeeld AAVE
Ecodan warmtepomp
Dat is mijn target ook voor (eind) deze maandMicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:14:
[...]
Mijn gok: 20 Februari zitten we op 50k.
Mijn PF zit 20 feb op 50kMicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:14:
[...]
i wish
25% stijging, niet onaannemelijk in crypto, maar het zijn zulke bedragen tegenwoordig.MicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:14:
[...]
@Verwijderd , kan ik een kg hopium bij je bestellen? Levering binnen 2 weken?
Zou je dit kunnen toelichten waarom we flink zouden terug vallen?Bartske schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:17:
Dit wordt wel echt spannend dit weekend, als we niet door de 40K heengaan zouden er wel weer eens flink terug kunnen vallen
$ alias cd='rm -rf'
Vroeger kreeg je de hoogste APY met BNB in Launchpool. Dat is op dit moment niet meer zo. BUSD geeft nu de hoogste APY.MicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:09:
[...]
... en vergeet je niet de launchpad, waar je alleen met BNB kan inkopen? Of is dat niet meer?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Het gaat niet om de bedragen imo. Het gaat om het toenemende vertrouwen dat bedrijven krijgen in Bitcoin als hedge naarmate de prijs stijgt. En dan is 50k Bitcoin nog een enorm lage prijs voor iets dat alleen nog maar schaarser wordt.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:17:
[...]
25% stijging, niet onaannemelijk in crypto, maar het zijn zulke bedragen tegenwoordig.
- Taro
- Niet online
Ervaring uit het verleden als we dicht bij een ath of psychologische grens zitten maar het niet halen, dan volgt er vaak een flinke pullback of in 2017 was dat zelfs het einde van de bull markt.dogtagz schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Zou je dit kunnen toelichten waarom we flink zouden terug vallen?
Maar als ik zo naar de koers kijk zou ik zeggen dat we er sterk voor staan
Verwijderd
Sorry maat. De vuistregel is 'don't get high on your own supply', maar die heb ik inmiddels heel ver achter me gelaten. Ik gebruik dagelijks meer hopium dan een kudde millenials die hun stufi in top 3000 altcoins pompen.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:17:
[...]
25% stijging, niet onaannemelijk in crypto, maar het zijn zulke bedragen tegenwoordig.
Daarnaast heb ik het geld van de hopium handel ook niet meer nodig, zit in Bitcoin tenslotte.
Vanwege dat er dus waarschijnlijk veel verkocht gaat worden op de vorige ATH (sell orders, winst pakken etc), en in het weekend minder volume gehaald wordt om dit tegen te houden?
Bedankt:)Bartske schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:21:
[...]
Ervaring uit het verleden als we dicht bij een ath of psychologische grens zitten maar het niet halen, dan volgt er vaak een flinke pullback of in 2017 was dat zelfs het einde van de bull markt.
Maar als ik zo naar de koers kijk zou ik zeggen dat we er sterk voor staan
Met m'n trade potje een heel klein beetje ingestapt op Ether, puur omdat ik dat niet heb in mijn portfolio.
Qua BTC wacht ik inderdaad eventjes.
[ Voor 35% gewijzigd door dogtagz op 06-02-2021 10:24 ]
$ alias cd='rm -rf'
Van $6K naar $20K in 3 weken?Richh schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:42:
[...]
Ik denk dat we ons net zo gaan bewegen als dat de koers deed rond $5000 in 2017.
Eigenlijk voor het mooie iets te hoog, namelijk tegen de 1,93. Maar voor de Hodl vind ik dat niet zo’n probleem.NomadTitan schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:44:
[...]
AVA is zeker nu wel een mooie koop! Als je nu hebt gekocht zit je denk ik wel op een mooie entrypoint. AVA/BTC zit nu iig wel in de buurt van een belangrijke support.
[Afbeelding]
Zou kunnen, in China is het het jaar van de Bull.
125K eind februari confirmed.
Klein detail is dan wel dat een os een gecastreerde bull isWhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:33:
[...]
4x 40k is toch 160k?WhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:33:
[...]
Doet Coinbase ook wel eensRay_ schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:21:
Ha. Ik schrok even.
[Afbeelding]
Zelfs de Kraken API is niet meer te vertrouwen...
UNOX: The worst operating system
Als dat zo is, koop ik je ducWhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:33:
[...]
En steken we hem ritueel in de brand, weer zo'n rammelend hok van de weg
Bedrijven die een bitcoin op de balans zetten of als hedge is het domste wat je kan doen, gaat ook nergens over want anders hadden ze in het verleden wel goud gebruikt.MicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:20:
[...]
Het gaat niet om de bedragen imo. Het gaat om het toenemende vertrouwen dat bedrijven krijgen in Bitcoin als hedge naarmate de prijs stijgt. En dan is 50k Bitcoin nog een enorm lage prijs voor iets dat alleen nog maar schaarser wordt.
Dan heb ik het nog niet eens over de aandeelhouders en eventuele toezichthouders.
We zijn nog geen eens een jaar verder toen btc nog op +/- 3500 stond.
Klinkt allemaal leuk maar crypto is gewoon nog pure speculatie, pas als het zo stabiel als bijvoorbeeld goud is kan je het als ''veilige'' hedge gebruiken imo, alleen is de lol er voor ons dan wel af, want wij zijn juist gek op volatiele markten.
Maar zo denk ik er over hoor.
Maar 6 naar 20 is iets meer dan 3x
[ Voor 9% gewijzigd door AMARONE op 06-02-2021 10:44 ]
Wat een wijze praat zo op de zaterdagmorgen. Totdat de correctie komt en iedereen weer huilie huilie doet.MicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:43:
@Slux ik houd van markten die groeien volgens een wortelverband. En volgens mij hebben we in ieder geval met Bitcoin zo'n markt te pakken. Die groeit tot een bepaalde waarde en zal dan (binnen een bepaalde bandbreedte) weinig meer doen... Vind ik prima, omdat je dan toch wel met een bepaalde zekerheid kunt zeggen wat je investering waard is en ook dat die investering niet opeens drastisch minder waard gaat worden (vanwege schaarste).
[ Voor 4% gewijzigd door Daacuso op 06-02-2021 10:45 ]
De koers staat op XX.749. it's an omen!ybos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:38:
[...]
Als dat zo is, koop ik je duc
En steken we hem ritueel in de brand, weer zo'n rammelend hok van de weg![]()
Betaal je vooruit BTW?
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious op 06-02-2021 10:47 ]
Buiten dat, in 2017 was er geen corona.Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:39:
[...]
Bedrijven die een bitcoin op de balans zetten of als hedge is het domste wat je kan doen, gaat ook nergens over want anders hadden ze in het verleden wel goud gebruikt.
Dan heb ik het nog niet eens over de aandeelhouders en eventuele toezichthouders.
We zijn nog geen eens een jaar verder toen btc nog op +/- 3500 stond.
Klinkt allemaal leuk maar crypto is gewoon nog pure speculatie, pas als het zo stabiel als bijvoorbeeld goud is kan je het als ''veilige'' hedge gebruiken imo, alleen is de lol er voor ons dan wel af, want wij zijn juist gek op volatiele markten.
Maar zo denk ik er over hoor.
Als de reguliere beurzen weer een duik maken van -40, wat zo maar kan als de paniek toeslaat, dan zijn die gasten er zo weer uit om de dikke winst in een regulier aandeel te stoppen, naast de short die ze dan hebben lopen en lage buyorders zijn dat die 'winnaars'
XRP = trash
Sorry, ga wel even boodschappen doen.Daacuso schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:44:
[...]
Wat een wijze praat zo op de zaterdagmorgen. Totdat de correctie komt en iedereen weer huilie huilie doet.
Ik zit er voor lange termijn in, dus het zal me worst wezen hoe vaak hij die correctie doet. Tegen de tijd dat die grafiek daar ergens bovenin netjes afvlakt, hoef ik niet eens meer te verkopen omdat je dan gewoon met je BTC kan betalen.
- Taro
- Niet online
Klopt, het is immers ook de voorlopige ATH geworden omdat er rond dat punt veel is verkocht. Maar alles heeft met sentiment en volume te maken. Er wordt erg veel BTC van exchanges afgehaald richting wallets, dus de verkoopdruk op exchanges zal afnemen. En op basis van TA valt er boven de 42k ook weinig kaas meer van te maken (Benieuwd wie hem inkopt door te zeggen dat dat nooit anders met TA is geweest, dus ik doe het zelf maardogtagz schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:22:
[...]
Vanwege dat er dus waarschijnlijk veel verkocht gaat worden op de vorige ATH (sell orders, winst pakken etc), en in het weekend minder volume gehaald wordt om dit tegen te houden?
Ik ben persoonlijk nog steeds bullish, maar twijfel of >42k direct gaat lukken of eerst via een kleine terugval/weekenddip.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/5zDYiNpY8FM9VLtHAOrArpkM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aTm2AokFJsK9ygXpkUINxr9V.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7tbWIiEgESWMPnUhdboqHAsB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/1XmhAmgV1gBljVdzMcFMKtKk.png?f=fotoalbum_large)