Mja, of omdat er een telegram groep is die "ADA pump feb" heet... Ik hoop iig dat jou reden de oorzaak is.Ladonna schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:50:
Eind februari een belangrijke update van ada, misschien is ie daarom al een tijdje aan het stijgen.
Accumulatie is standaard bij een pump. Indien niet, de blockchain is openbaar. Ga maar kijken of de coins die gekocht zijn naar adressen van Binance zijn gegaan en of wat Binance heeft voor zijn klanten meer is geworden.Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:02:
[...]
De hele slimme jongens zouden toch wel buiten exchanges om moeten kopen lijkt mij, anders valt het op zou je zeggen.
Ze moeten ergens kopen en meestal is dat gewoon op de exchange waar de pump gaat komen. Zo niet is het dus prima uit te zoeken welke munt veel is verzonden naar Binance of welke andere exchange dan ook.
Designen kunnen ze zeker! Heb je Posts altijd gevolgd over IoTa en ook een redelijke bag gehad! Helaas laatst verkocht om daarna natuurlijk te zien dat het 24u later opeens in beweging kwam en sindsdien bleef stijgen, maar dat zul je altijd zien.D-Ed schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:58:
[...]
Zekers! Ik dacht dat jullie zo’n diamanten vlinder wel konden waarderen![]()
Ik roep hier alweer vanaf maart dit jaar, $0,13 cent en verder omhoog. Komende twee maanden zijn redelijk cruciaal en adoptie is er al zeker (nog niet bij het grote publiek maar wel bij instanties, bedrijfsleven) dus ik houd vertrouwen..
Vorige week wel dom genoeg geweest om klein stukje IOTA in te leveren om met Doge mee te knallen.. Helaas mislukt en door FOMO weer op break even verkocht en en weer all in
Ben wel oprecht benieuwd naar de toekomst en heb nog 20% gehouden voor de interesse! Hun partnerschips met auto’s etc vind ik vooral wel interessant, maar dat gezeik met dat Oracle en die shit van paar maande terug waren niet zo bemoedigend; benieuwd naar de toekomst!
Zo beter?
Ik kreeg klachten over m'n dansende kat avatar
:strip_exif()/u/72467/crop5fda59bc7adaa.gif?f=community)
:strip_exif()/u/72467/crop5fda59bc7adaa.gif?f=community)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja het kan maar het is wel zoeken naar een speld in een hooiberg, omdat je niet de coin weet en je moet vervolgens nog de hopen dat het een redelijke grote transactie in 1 keer is geweest dat het echt opvalt.PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:04:
[...]
Accumulatie is standaard bij een pump. Indien niet, de blockchain is openbaar. Ga maar kijken of de coins die gekocht zijn naar adressen van Binance zijn gegaan en of wat Binance heeft voor zijn klanten meer is geworden.
Ze moeten ergens kopen en meestal is dat gewoon op de exchange waar de pump gaat komen. Zo niet is het dus prima uit te zoeken welke munt veel is verzonden naar Binance of welke andere exchange dan ook.
Zou het heel verwarrend zijn als ik die nu als avatar ga nemen?Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:09:
Zo beter?
[Afbeelding]
Sja, had ik dus vorige week met DogeMarshallroady schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:08:
[...]
Designen kunnen ze zeker! Heb je Posts altijd gevolgd over IoTa en ook een redelijke bag gehad! Helaas laatst verkocht om daarna natuurlijk te zien dat het 24u later opeens in beweging kwam en sindsdien bleef stijgen, maar dat zul je altijd zien.
Ben wel oprecht benieuwd naar de toekomst en heb nog 20% gehouden voor de interesse! Hun partnerschips met auto’s etc vind ik vooral wel interessant, maar dat gezeik met dat Oracle en die shit van paar maande terug waren niet zo bemoedigend; benieuwd naar de toekomst!
Maar goed, Ik heb er lang geleden al leuke winst uitgehaald dus maak me niet zo druk en volg het project met gezonde interesse.
De grootste shitzooi met de twee founders zijn gelukkig achter ons en David ondersteund nog middels eigen startups. De Discord is wel leuk om te volgen overigens. Zeker het spec channel! Lijkt een beetje op dit topic maar dan met meerdere @Verwijderd’s
Weinig kans dat ze het ergens anders kopen. Er is genoeg software van bijvoorbeeld Whalealert die transacties en adressen in de gaten blijft houden. Je kan dus heel makkelijk met een stukje software zien of een bepaalde coin naar Binance verzonden wordt. Je kan prima een regel toevoegen in de software dat wanneer 1 van de 30 shitcoins meer dan zoveel procent invoer hebben op een exchange dat je een bericht krijgt.Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Ja het kan maar het is wel zoeken naar een speld in een hooiberg, omdat je niet de coin weet en je moet vervolgens nog de hopen dat het een redelijke grote transactie in 1 keer is geweest dat het echt opvalt.
Je kan beter gewoon accumuleren dan over een publieke blockchain je coins gaan verzenden. Als iets opvalt is het wel ergens anders kopen en dan verzenden om te gaan pumpen.
Nee, doe maar weer de kat.Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:09:
Zo beter?
[Afbeelding]
Wat is er mis mee?
Het blijkt een stoorzender te zijn voor het rustig lezen hierSlonzo schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:16:
[...]
Nee, doe maar weer de kat.
Wat is er mis mee?
Maar nevermind het was een lange dag. Het zal allemaal wel
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-02-2021 23:18 ]
zie alleen totaal geen pre pump bij vib vandaag, of dat moet al eerder zijn gedaan maar dat lijkt mij ook niet.PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:13:
[...]
Weinig kans dat ze het ergens anders kopen. Er is genoeg software van bijvoorbeeld Whalealert die transacties en adressen in de gaten blijft houden. Je kan dus heel makkelijk met een stukje software zien of een bepaalde coin naar Binance verzonden wordt. Je kan prima een regel toevoegen in de software dat wanneer 1 van de 30 shitcoins meer dan zoveel procent invoer hebben op een exchange dat je een bericht krijgt.
Je kan beter gewoon accumuleren dan over een publieke blockchain je coins gaan verzenden. Als iets opvalt is het wel ergens anders kopen en dan verzenden om te gaan pumpen.
Degene die het echt van te voren weten zal maar een select clubje zijn waarbij het niet opvalt dat er sterk geaccumuleerd wordt voor de pump
Ik heb liever de poezen van JaapioGelukszoekr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:09:
Zo beter?
[Afbeelding]
tegenwoordig mag niks meer geen 1 k babes wegens te schaars gekleed wIe word er afgeleid door poesjes ??
[ Voor 5% gewijzigd door superchanbe op 05-02-2021 23:21 ]
Kijk dan eens verder zoals ik in mijn eerste bericht aangeeft.Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:19:
[...]
zie alleen totaal geen pre pump bij vib vandaag, of dat moet al eerder zijn gedaan maar dat lijkt mij ook niet.
Degene die het echt van te voren weten zal maar een select clubje zijn waarbij het niet opvalt dat er sterk geaccumuleerd wordt voor de pump
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZdZqfeX8Lq3sjmsU9rHuZHkO.jpg?f=user_large)
Van ruk volume dagen en dagen lang naar ineens meer volume en wat kleine pumps. Wat ik aangeeft is juist bij deze coin perfect te zien.
Het is me oprecht niet eerder opgevallen dat het een gifje was. Ik stem ook voor poesterug. #makecatsgreatagainGelukszoekr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:17:
[...]
Het blijkt een stoorzender te zijn voor het rustig lezen hier
Maar nevermind het was een lange dag. Het zal allemaal wel
lijkt mij nogal dom om 5 dagen van te voren al inkoop te doen als pump groep, je hebt kans dat het uitlekt etcPilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:22:
[...]
Kijk dan eens verder zoals ik in mijn eerste bericht aangeeft.
[Afbeelding]
Van ruk volume dagen en dagen lang naar ineens meer volume en wat kleine pumps. Wat ik aangeeft is juist bij deze coin perfect te zien.
Naar aanleiding van mijn 36 dagen withdrawal suspended bij binance heb ik CZ even gebeld. Ter compensatie heeft hij even bnb omhoog gepumpt. Geen dank.
Mijn ETHDOWN positie met 7% uitgebouwd door verkopen en kopen op de pieken en dalen, alleen dat al is een redelijk rendement voor de avond
Dan laat je alles wat ik zeg lekker links liggen, denk je er niet over na, doet er niets mee blijf het proberen onderuit te halen. Prima, ook goed, einde discussiePalindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:27:
[...]
lijkt mij nogal dom om 5 dagen van te voren al inkoop te doen als pump groep, je hebt kans dat het uitlekt etc
Ik heb zoeven een een 25x long geopend op BNB.knakworst schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:28:
Naar aanleiding van mijn 36 dagen withdrawal suspended bij binance heb ik CZ even gebeld. Ter compensatie heeft hij even bnb omhoog gepumpt. Geen dank.
Entry $65, stoploss $62, target $99
Staat nu op 90% op moment van schrijven
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Cake $3 - wat een mooie shitcoin is het toch!
Neem op tijd je winst, het is wachten op de bekende dikke rode dildo. Zeker met deze parabolische stijging.ScuL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:31:
[...]
Ik heb zoeven een een 25x long geopend op BNB.
Entry $65, stoploss $62, target $99
Staat nu op 90% op moment van schrijven
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 05-02-2021 23:33 ]
achteraf is makkelijk praten dat is wat ik constateer.PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:30:
[...]
Dan laat je alles wat ik zeg lekker links liggen, denk je er niet over na, doet er niets mee blijf het proberen onderuit te halen. Prima, ook goed, einde discussie
Maar jij had het natuurlijk al aankomen zien met deze overduidelijk accumulatie fase.
BNB begint steeds verder parabolisch te gaan. Kan nog wel even zo door, maar het houdt ergens heel hard op. Nog 5% of misschien zelfs 10% kan prima, maar dan is het even over. De hele dag een mooie stijging met steeds ietjes pullback, maar nu steeds harder met steeds minder consolidatie kan niet door blijven gaan.
Twijfel om Cake te verkopen. Of toch nog even door laten lopen.....Glenn Hoddle schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:32:
Cake $3 - wat een mooie shitcoin is het toch!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Of je doet iets met de info, of niet, het maakt mij niet uit. Als jij niets wil leren, ook prima. Charts liegen niet en er is veel info uit te halen waar je heel veel mee kan. Als je het allemaal onzin vind, ook prima dus, maar ik ga er geen seconde moeite meer insteken dan.Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:33:
[...]
achteraf is makkelijk praten dat is wat ik constateer.
Maar jij had het natuurlijk al aankomen zien met deze overduidelijk accumulatie fase.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Bij mij staat nagenoeg alle BNB in de Earn vault, mooi uit het zicht. Pas als men hier aangeeft dat BNB lekker gaat denk ik er weer aan
Maar eens, die gaat wel lekker idd! Zo is het holden voor de verschillende Binance voordelen een extra zegen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Stop loss nu verschoven naar $67 dus gegarandeerd winstknakworst schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:32:
[...]
Neem op tijd je winst, het is wachten op de bekende dikke rode dildo. Zeker met deze parabolische stijging.
Ik twijfel over het zakje EOS of ik het sell of ook door laten lopen. ATH is circa $22 dus dat duurt nog wel even.Daacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:36:
[...]
Twijfel om Cake te verkopen. Of toch nog even door laten lopen.....
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
denigrerend toontje mag je thuislaten.PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:36:
[...]
Of je doet iets met de info, of niet, het maakt mij niet uit. Als jij niets wil leren, ook prima. Charts liegen niet en er is veel info uit te halen waar je heel veel mee kan. Als je het allemaal onzin vind, ook prima dus, maar ik ga er geen seconde moeite meer insteken dan.
Het is heel makkelijk achteraf een piekje te benoemen als accumulatie voor een pump. echter zoiets van te voren benoemen of zien aankomen is gokwerk.
Zolang er nog tig projecten met giga apy zijn kan het haast alleen maar up.Daacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:36:
[...]
Twijfel om Cake te verkopen. Of toch nog even door laten lopen.....
Mooie winst, dus zojuist verkocht op 3,07.Bjorn180179 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:39:
[...]
Ik twijfel over het zakje EOS of ik het sell of ook door laten lopen. ATH is circa $22 dus dat duurt nog wel even.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ja begreep dat het legaal is.jasper7878 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:59:
voor de geinteresseerden die net als mij ook in CPH hebben geinvesteerd. deze gaat soort van live over 3 minuten op MXC exchange. t vreeemde is dat het alleen de muntjes van de exchange zelf zijn, je kan zelf nog niet depositen of withdrawen. het zijn een soort IOU's. vraag me sterk af of dit zelfs wel legaal is...
Gebeurt wel vaker.
Coin is op het moment ook 0.91 waard dus mooie winst , als je de coins al zou hebben
Kan nog leuk winstgevend projectje worden hopelijk.
En getriggerd. Gaat allemaal snel.ScuL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:39:
[...]
Stop loss nu verschoven naar $67 dus gegarandeerd winst
Hier ook, en eigenlijk kijk ik nooit naar de koers van BNB.... ik heb ze gewoon en ze doen hun werk....Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:37:
Bij mij staat nagenoeg alle BNB in de Earn vault, mooi uit het zicht. Pas als men hier aangeeft dat BNB lekker gaat denk ik er weer aanMaar eens, die gaat wel lekker idd! Zo is het holden voor de verschillende Binance voordelen een extra zegen.
Maar als ik nu toch eventjes naar de koers kijk.... hmmm.... kan toch wel flinke winst pakken nu...
Maar, no way,... HODL en shitcoins earnen!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik hou hem nog even vast. Ik hoop dat hij helemaal SUSHI gaat binnenkort.Daacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:41:
[...]
Mooie winst, dus zojuist verkocht op 3,07.
Ga je die voor langere tijd vasthouden ? Als ETH blijft zakken helemaal prima, alleen sideways is erg tricky met de ingebouwde regels. ETH kan van zeg 1000 naar 800 gaan en terug naar 1000 waarbij DOWN 20% verliest. Hangt ook wel af van het vraag en aanbod op de DOWN tokens, maar er zitten dagen en weken bij dat er 40% af gaat terwijl ETH na die dagen of weken gelijk is. Alleen als ETH voor langere tijd blijft zakken met zeer kleine bounces onderweg is het handig voor langere tijd.BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:29:
Mijn ETHDOWN positie met 7% uitgebouwd door verkopen en kopen op de pieken en dalen, alleen dat al is een redelijk rendement voor de avond
Dat heb ik ook ik denk alleen dat als ik morgen wakker word de koers weer 55 dollar is.iVibes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:48:
[...]
Hier ook, en eigenlijk kijk ik nooit naar de koers van BNB.... ik heb ze gewoon en ze doen hun werk....
Maar als ik nu toch eventjes naar de koers kijk.... hmmm.... kan toch wel flinke winst pakken nu...
Maar, no way,... HODL!
toch nog even 269.06%winst vandaagjasper7878 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:59:
voor de geinteresseerden die net als mij ook in CPH hebben geinvesteerd. deze gaat soort van live over 3 minuten op MXC exchange. t vreeemde is dat het alleen de muntjes van de exchange zelf zijn, je kan zelf nog niet depositen of withdrawen. het zijn een soort IOU's. vraag me sterk af of dit zelfs wel legaal is...
misschien een domme vraag maar wat bedoel je met de BNB doen hun werk?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zit je dan zo diep in een shitcoin of is je pf zo klein?
En winst. Ik kan weer een nieuwe boormachine halen
Dagelijks shitcoins verdienen in de BNB vault, m'n fees met korting bekostigen, m'n VIP level continueren en CZ pleasen...Khaelos schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:54:
- Taro
- Niet online
Als je BNB in de Earn vault van Binance plaatst dan krijg je o.a.:Khaelos schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:54:
- Iedere dag launchpool tokens uitgekeerd
- Afhankelijk van je handelsvolume een hoger VIP-level en dus meer korting op trading fee's
- Een hogere korting op je Binance card aankopen
- Kans op vroeg instappen op nieuwe listings
- En nog wat andere voordelen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ik denk dat hij in een pump dump groepje zitsOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:02:
[...]
Hoe zie je dat zo snel? Is er een website die je alerts geeft bij plotselinge 'spikes' in prijzen oid?
CPH ging 269.06% omhoog op cmx bij de eerste listingAarebe1 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:54:
[...]
Zit je dan zo diep in een shitcoin of is je pf zo klein?
Geld wat ik in hele early ongeliste coins pomp schrijf ik meteen al af.
daarna is het een kwestie van niet vergeten dat je er ooit in had geïnvesteerd.
Naamsverandering van projecten helpen daar niet bij, zo had ik even niet door dat Aave voorheen lend was en ik daar toevallig een bagje van had liggen.
Doel je dan bij earn > high risk products > defi staking? Ik zie dat daar staat sold out? Enig idee wanneer dat weer beschikbaar is?Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Als je BNB in de Earn vault van Binance plaatst dan krijg je o.a.:
- Afhankelijk van je handelsvolume een hoger VIP-level en dus meer korting op trading fee's
ok interessant, nu heb ik niet zo'n (credit)card maar zijn deze dingen ook interessant voor een beginnende kleine trader? had al wel gezien dat je kleine beetjes coins om kan zetten in BNB op binance dat dan weer welTaro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Als je BNB in de Earn vault van Binance plaatst dan krijg je o.a.:
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Waarschijnlijk wel maar heb ze onder de 20 dollar gekocht dus maakt me niet zoveel uit.knakworst schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:52:
[...]
Dat heb ik ook ik denk alleen dat als ik morgen wakker word de koers weer 55 dollar is.
Heb ze niet echt om te traden in m'n PF... maarja als ik ze kan inruilen voor een lambo dan valt er natuurlijk over te praten...
- Taro
- Niet online
Nee, https://www.binance.com/en/bnbmining via menu item: Finance -> Earn.mannowlahn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:05:
[...]
Doel je dan bij earn > high risk products > defi staking? Ik zie dat daar staat sold out? Enig idee wanneer dat weer beschikbaar is?
Alleen jammer dat de investeerders hun coins nog niet hebben en dat dat nog een hele tijd gaat duren.Palindrome schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:00:
[...]
CPH ging 269.06% omhoog op cmx bij de eerste listing
Geld wat ik in hele early ongeliste coins pomp schrijf ik meteen al af.
daarna is het een kwestie van niet vergeten dat je er ooit in had geïnvesteerd.
Naamsverandering van projecten helpen daar niet bij, zo had ik even niet door dat Aave voorheen lend was en ik daar toevallig een bagje van had liggen.
Zero.
Die zijn alweer online aan het shoppen met jouw Binance kaart...Aarebe1 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:10:
38k!! Waar blijven die dames !! ;-)
Het zat een beetje verstopt in de iOS app, maar gevonden onder het knopje More naast Liquid Swap.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:06:
[...]
Nee, https://www.binance.com/en/bnbmining via menu item: Finance -> Earn.
Jaaa, koop alles wat los en vast zit. Burn die SXPiVibes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:12:
[...]
Die zijn alweer online aan het shoppen met jouw Binance kaart...
is HEX scam of niet trekt meer op een DEFI dan BITCONNECT ??
HAHA!iVibes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:12:
[...]
Die zijn alweer online aan het shoppen met jouw Binance kaart...
Heb al welgeteld 27 cent terug op m'n Glory 77 (?) ticket.
Oh shit, bij het woord 'kaart' wordt Roellie wakker!Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:15:
[...]
Jaaa, koop alles wat los en vast zit. Burn die SXP
Telt vaulted BNB ook mee voor de Visa cashback level?Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:06:
Nee, https://www.binance.com/en/bnbmining via menu item: Finance -> Earn.
Hier staat dat niet tussen...
Nee korte termijn gok, ik verwacht/hoop op een correctie binnen korte tijd, daarna zijn ze weer weg. Ook als het te lang duurt zijn ze weg en neem ik het verlies.PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:51:
[...]
Ga je die voor langere tijd vasthouden ? Als ETH blijft zakken helemaal prima, alleen sideways is erg tricky met de ingebouwde regels. ETH kan van zeg 1000 naar 800 gaan en terug naar 1000 waarbij DOWN 20% verliest. Hangt ook wel af van het vraag en aanbod op de DOWN tokens, maar er zitten dagen en weken bij dat er 40% af gaat terwijl ETH na die dagen of weken gelijk is. Alleen als ETH voor langere tijd blijft zakken met zeer kleine bounces onderweg is het handig voor langere tijd.
- Taro
- Niet online
Ja, anders zou ik level 0 hebben.Slonzo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:17:
[...]
Telt vaulted BNB ook mee voor de Visa cashback level?
ja...Slonzo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:17:
[...]
Telt vaulted BNB ook mee voor de Visa cashback level?
Voor de duidelijkheid, nee ik zit niet in een pump en dump groepje. Zag de spike op de Binance app dus meldde dat gewoon even.nemesis2212 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:57:
[...]
ik denk dat hij in een pump dump groepje zit
Wat verwachten jullie van de SafePal token? Launch over 2 dagen https://launchpad.binance.com/en/subscription/SFP_BNB
Waarom kan ik maar 1 plusje geven haha.iVibes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:16:
[...]
Oh shit, bij het woord 'kaart' wordt Roellie wakker!
Het was echt toeval. Ik heb bijna de hele avond gewerkt en kan maar kort hier even gluren
Ik verwacht dat ie gelauncht wordt_Gast_ schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:19:
Wat verwachten jullie van de SafePal token? Launch over 2 dagen https://launchpad.binance.com/en/subscription/SFP_BNB
Pump, dump, maan, spijt._Gast_ schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:19:
Ik verwacht dat de initiële supply 21.39% van het totaal zal zijn._Gast_ schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:19:
Weer de hele avond kaarten lopen persen neem ik aan....Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:21:
[...]
Waarom kan ik maar 1 plusje geven haha.
Het was echt toeval. Ik heb bijna de hele avond gewerkt en kan maar kort hier even gluren
klinkt als Paypal, succes gegarandeerd, ook blauw logo ?_Gast_ schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:19:
Jammer dat ik zo vuistdiep ik die kaart zit. Ik heb ook jarenlang veel verschillende alts gehad. Maar je aandacht gaat toch vaak uit naar hetgeen je ook echt hebt.iVibes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:25:
[...]
Weer de hele avond kaarten lopen persen neem ik aan....
En ergens baal ik er wel van. Heb ik de lange beer uitgezeten, ben ik veel te vroeg overal uitgestapt. Maarja, zo is het crypto leven
Het hebben van verschillende shitcoins geeft inderdaad wel wat meer adrenaline dan zo'n kaart maar volgens mij heb je destijds toch best een goede keuze gemaakt als ik het goed begrepen heb..Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:32:
[...]
Jammer dat ik zo vuistdiep ik die kaart zit. Ik heb ook jarenlang veel verschillende alts gehad. Maar je aandacht gaat toch vaak uit naar hetgeen je ook echt hebt.
En ergens baal ik er wel van. Heb ik de lange beer uitgezeten, ben ik veel te vroeg overal uitgestapt. Maarja, zo is het crypto leven
Kan je die wekelijkse uitbetaling dan niet gewoon weer gebruiken om langzaam weer een PFje op te bouwen? .... dan heb je dubbel lol....
Niet zo negatief Roellie.Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:32:
[...]
Jammer dat ik zo vuistdiep ik die kaart zit. Ik heb ook jarenlang veel verschillende alts gehad. Maar je aandacht gaat toch vaak uit naar hetgeen je ook echt hebt.
Of je nou met een stack SXP zit wat prima gaat, of met een stack btc..
Show your strong hands.
Dat doe ik ook zeker. Elke euro die ik hier tegenkom gaat naar Bitcoin. Achteraf had ik dan weer een tas alts moeten kopen... Toch blijf ik bullish over BTCiVibes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:40:
[...]
Het hebben van verschillende shitcoins geeft inderdaad wel wat meer adrenaline dan zo'n kaart maar volgens mij heb je destijds toch best een goede keuze gemaakt als ik het goed begrepen heb..
Kan je die wekelijkse uitbetaling dan niet gewoon weer gebruiken om langzaam weer een PFje op te bouwen? .... dan heb je dubbel lol....
Die kaart doet het prima. Top rendament tot nu toe. Maar ik wil jullie niet continu vervelen over die kaart.Aarebe1 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:42:
[...]
Niet zo negatief Roellie.
Of je nou met een stack SXP zit wat prima gaat, of met een stack btc..
Show your strong hands.
Het is maar 1 service van zoveel leuke dingen die er gaande zijn in de blockchain wereld.
Zo heb ik zeker 3 jaar een grote tas ICX en IOTA gehad. Als die Koreanen wakker worden dan gaat Icon los zeg ik je. En volgens de planning moet de coordinator van IOTA er dit jaar aan geloven. Op naar de maan dan!... Zonder mij.. voorlopig
BTC heeft de boost knop gevonden?
ATH komt eraan!B4tman_DH schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:56:
BTC heeft de boost knop gevonden?
Dit is voor BTC wel een belangrijke drempel, al twee keer rejected
laat hem maar doorstoten boven de 33k euro net daarboven pak ik een half maandsalaris winst 😁
Long gesloten 
Maar eens kijken waar we morgen staan, maarehh... MOON!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wie kan mij even helpen met het volgende.. Ik lees net dat Binance is gestopt met het distributeren van GAS en VTHO bij NEO en VET coins. Nu moet je ze subscriben ergens schijnt? Ik ben aan het zoeken maar kan het maar niet vinden helaas. Wil mijn coins op Binance laten staan. Iemand die mij kan helpen?
je ziet ze staan onder Flexibel sparenHoldem_NL schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 01:21:
Wie kan mij even helpen met het volgende.. Ik lees net dat Binance is gestopt met het distributeren van GAS en VTHO bij NEO en VET coins. Nu moet je ze subscriben ergens schijnt? Ik ben aan het zoeken maar kan het maar niet vinden helaas. Wil mijn coins op Binance laten staan. Iemand die mij kan helpen?
https://www.binance.com/nl/savings
[ Voor 3% gewijzigd door wehave op 06-02-2021 01:33 ]
Maak me maar wakker in maart, als de BTC op 70K. staat.Richh schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 01:18:
Long gesloten
Ik fomo er even in nog,met een flufje.
Ik vraag me af of we doorstoten na een nieuwe ATH of dat het weer rode candles worden
Ik vraag me af of we doorstoten na een nieuwe ATH of dat het weer rode candles worden
Ik heb net voor werk een deel verkocht dus er zal wel ATH komenAMARONE schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 01:42:
Ik fomo er even in nog,met een flufje.
Zoals verwacht was 38hoog een drempel. Denk dat we nu vrij snel naar de 40 zullen gaan.
Denk ik ook.
Maar wat doet ETHje nu dan? Die gaat ff uitrusten??
FOMO hier ook nu hoor 
Hodl pot verder aangevuld en tradepot all in (wel met stop loss tho). Wellicht onhandig want het gaat nu hard genoeg om snel weer te corrigeren, maar ja, voor hetzelfde geld sluiten we deze week boven de 40k
Hodl pot verder aangevuld en tradepot all in (wel met stop loss tho). Wellicht onhandig want het gaat nu hard genoeg om snel weer te corrigeren, maar ja, voor hetzelfde geld sluiten we deze week boven de 40k
Over het algemeen is het zo dat wanneer BTC een run maakt, de rest eronder lijdt. BTC moet eigenlijk heel langzaam kruipen of sideways gaan, dat is het beste voor de prijzen van alts. Kijk nu maar eens bij willekeurige coins, allemaal down in price/sats.Ducksy88 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 02:25:
Denk ik ook.
Ik hoop nu dus ook dat die enorm snelle stijging ophoudt. ETH heeft volgens mij een paar stoplosses getriggered aan die rode kaars te zien. Als BTC nu bijvoorbeeld weer hard naar beneden gaat, neemt ie de rest nog een keer net zo hard mee. Dat is gewoon 2x lose voor alt-holders.
Voor de mensen die ETH wilden kopen onder de 1400, dit is je kans weer
[ Voor 29% gewijzigd door Kyumia op 06-02-2021 02:49 ]
BNB heeft op een haar na mijn sellorder gemist. Dacht dat ie net voor de $70 een retrace zou doen dus ik zat in $69.x
BTC flulfje wel geraakt dus even kijken of we nog een dipje doen voordat we door 40k gaan.
BTC flulfje wel geraakt dus even kijken of we nog een dipje doen voordat we door 40k gaan.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Inderdaad, BTC gaat als een speer omhoog en letterlijk bij al m'n alts dikke rode strepen naar beneden.
Zo hee moet je eens zien wat voor een schade BTC aanricht met z'n op en neer geflikker, man man man, het ging net zo lekker met bijna alle andere coins, BTC = partypooper...
Als zowel AAVEUP als AAVEDOWN bij Binance ruim 10% in de min staan tegelijk dan weet je dat er weinig van die herbalans klopt.
Ja, viel me laatst bij Xrpup en Down ook al op. Geen peil te trekken op de koersen, m.a.w. ze stijgen en of dalen niet evenredig mee met Xrp.Malarky schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 05:04:
Als zowel AAVEUP als AAVEDOWN bij Binance ruim 10% in de min staan tegelijk dan weet je dat er weinig van die herbalans klopt.
Verwijderd
:strip_exif()/f/image/YUXScCCNCqaRkY0SqUNYPb0G.jpg?f=fotoalbum_large)
DMG is kapot gegaan.
Hij ging gister al erg lekker, bijna +60%. Maar toen ineens -80%.
Nu blijkt ineens dat ze er mee kappen door 'regulaties':
https://defimoneymarket.com/
Oftewel: Als je veel geld in ons hebt geïnvesteerd, sorry, maar je bent fucked. Maar wel bedankt.'DMM regrets the necessity of this action, and would like to thank the DMM community for its support and active participation in this project.
Een goede reminder om altijd voorzichtig te blijven met shitcoins jongens.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/j6skt2IhMwnfd5hL7kMvryTR.png?f=fotoalbum_large)