Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.495 views

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:23:
Komt weer een pump aan in btc pair
Volgens de Natte Vinger in de Lucht Indicator?

[ Voor 35% gewijzigd door iVibes op 05-02-2021 20:31 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-11 20:04
Buy order voor uni is aangetikt. Ik ben weer terug in de game :D.

Crash incoming

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-10 10:54
iVibes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:30:
[...]

Zie af en toe van die Telegram P&D groepen voorbij komen waarbij je moet betalen om toegang te krijgen 8)7

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:16
PMach schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:36:
[...]

Zie af en toe van die Telegram P&D groepen voorbij komen waarbij je moet betalen om toegang te krijgen 8)7
Haha, mooie handel! Alleen daar kun je je winst al pakken :D

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Wat denkt men hier van 1inch? Lijkt mij op zich een mooie investeringsmogelijkheid, nog redelijk vroeg erbij om redelijke groei te pakken. Zat eens te kijken naar altcoins in de DeFi-sfeer. Sushi is zo hard gegaan dat het mij een risico lijkt om er nu in te stappen. 1inch is nog niet exponentieel gegaan. Qua usecase lijkt het mij, voor zover ik geloof dat altcoins daadwerkelijk breed praktisch nut kunnen hebben, eigenlijk best heel bruikbaar. En dan is er natuurlijk de DeFi gekte.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:07
iVibes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:30:
[...]

Excuses 10 uur bedoeld ik en nee is gewoon betrouwbare info. Sky werd de laatste keer gepompt door hen.

[ Voor 8% gewijzigd door Palindrome op 05-02-2021 20:44 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Ja, en betalen om een dag eerder al te weten welke coin er gepumpt gaat worden.... trap er niet in...
Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Excuses 10 uur bedoeld ik en nee is gewoon betrouwbare info.
info wel, betrouwbaar niet..... gewoon een ordinaire Pump Signal groep op Telegram en Discord...

[ Voor 30% gewijzigd door iVibes op 05-02-2021 20:45 ]

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik stap toch nog in LINK:

Chainlink posted an ATH at $25.83, and subsequently at $26.19 before being forced to retreat on both occasions. However, the trend has been consistently bullish, evidenced by the series of higher lows LINK has registered over three weeks.

A breakout past the ATH generally sees the asset launched into price discovery. However, there are some doubts about the on-chain metrics that investors need to be wary of.

The Fibonacci retracement tool used for LINK’s move from $8.7 to $25.83 projects a 27% extension level of $34.6 for LINK bulls to achieve over the next month.

• _Gast_
  • Laatst online: 05-11 01:16
[...]

eigen groep maken!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ja! En dan gewoon met 12 man keihard BTC pumpen!
:+

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
BMJ1971 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:45:

Chainlink posted an ATH at $25.83, and subsequently at $26.19 before being forced to retreat on both occasions. However, the trend has been consistently bullish, evidenced by the series of higher lows LINK has registered over three weeks.

A breakout past the ATH generally sees the asset launched into price discovery. However, there are some doubts about the on-chain metrics that investors need to be wary of.

The Fibonacci retracement tool used for LINK’s move from $8.7 to $25.83 projects a 27% extension level of $34.6 for LINK bulls to achieve over the next month.
Wat is precies je motivatie achter welke trade? Eerder postte je nog een artikel dat pleitte voor een short op XLM zonder enige eigen mening of input (is overigens ook niet uitgekomen). Nu post je een stukje tekst zonder bron en zonder eigen insteek. Iedereen kan dit geschreven hebben. No offense, maar vraag me af in hoeverre je eigen research doet en waar je je door laat leiden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• _Gast_
nog aanraders tussen de nieuwe tokens?

https://coinmarketcap.com/new/

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:36
Vind ik zelf nogal link.

Anyhow, BTC en ETH zijn ook weer opweg omhoog, volle maan dit weekend? 🚀🚀🚀

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Anime Token en Akita de nieuwe Doge

doei

Verwijderd

JT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:40:
Wat denkt men hier van 1inch? Lijkt mij op zich een mooie investeringsmogelijkheid, nog redelijk vroeg erbij om redelijke groei te pakken. Zat eens te kijken naar altcoins in de DeFi-sfeer. Sushi is zo hard gegaan dat het mij een risico lijkt om er nu in te stappen. 1inch is nog niet exponentieel gegaan. Qua usecase lijkt het mij, voor zover ik geloof dat altcoins daadwerkelijk breed praktisch nut kunnen hebben, eigenlijk best heel bruikbaar. En dan is er natuurlijk de DeFi gekte.
Groei te pakken? Die is in de recente historie (lees: 1 week) al 5 of 6x over de kop gegaan.

bezint eer ge begint

Verwijderd

BMJ1971 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:45:

Copy paste random nonsense en profit - dat gaat altijd goed

• BernardV
Richh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Vind ik zelf nogal link.

Anyhow, BTC en ETH zijn ook weer opweg omhoog, volle maan dit weekend? 🚀🚀🚀
Ik hoop het voor jullie, voor mezelf niet.. Heb een gokje gewaagd op short :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aDoRDaHUlTwsHZW6y3Arqv2OP0c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HtKshC97V2PQ5fmftcdfhfI9.jpg?f=user_large

Zero.

• BMJ1971
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:56:
[...]Wat is precies je motivatie achter welke trade? Eerder postte je nog een artikel dat pleitte voor een short op XLM zonder enige eigen mening of input (is overigens ook niet uitgekomen). Nu post je een stukje tekst zonder bron en zonder eigen insteek. Iedereen kan dit geschreven hebben. No offense, maar vraag me af in hoeverre je eigen research doet en waar je je door laat leiden.
Ik heb niet zelf de kennis, maar probeer betrouwbare info te halen van betrouwbare sites. Best een moeilijke zoektocht, maar inmiddels een paar bronnen:

https://ambcrypto.com/
https://www.newsnow.co.uk...+Finance/Cryptocurrencies

Daar haal ik het vandaan, terecht ook dat je het vraagt, want ik zou ook niet zo maar wat kopen als iemand dat zegt. Iemand met betrouwbare tips moet dit vertrouwen opbouwen.

Ik heb XLM niet gekocht, omdat er niet gebeurde wat er was geschreven.

Een eigen mening kan ik alleen opbouwen als ik naar de TA kijk, ik probeer dan deze te vinden:

https://www.investopedia....double-top-and-bottom.asp

Voor LINK heb ik die niet gemaakt. Ik wil niet zo maar wat roepen, maar een eigen mening kan ik niet zo gauw hebben vind ik, want daar heb ik nog te weinig ervaring voor.

Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.

Edit: O ja buy order staan op 25,8

• BernardV
BMJ1971 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:05:
[...]

Ik heb XLM niet gekocht, omdat er niet gebeurde wat er was geschreven.
Ik ben lange tijd niet bezig geweest met crypto, had nog enkele LTC staan uit mijn mine tijd half 2013 tot eind 2013 en een drop op Keybase van 1500 XLM ergens eind 2019.

Toevallig vorige week een verloren gewaande HDD gevonden waar die wallet LTC stond, destijds zo dom geweest dat niet goed op te slaan maar toch terug nu.. Dat heeft me wel geleerd het nu anders te doen.

//EDIT:

Ik was er op een gegeven moment flauw van toen ik een redelijk aantal LTC bij BTC-E had staan.. nooit iets van teruggezien.

[ Voor 10% gewijzigd door BernardV op 05-02-2021 21:13 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hopelijk waar, maar veel twijfelachtige reacties:

https://tether.to/tether-...an-repayment-by-bitfinex/

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Jedi_Pimp
Er gaan geruchten dat beide partijen onder dezelfde holding vallen. Dat verklaart wellicht een deel van de skepsis.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:14:
[...]

Er gaan geruchten dat beide partijen onder dezelfde holding vallen. Dat verklaart wellicht een deel van de skepsis.
Dat zijn geen geruchten, dat is een feit: iFinex :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Jedi_Pimp
Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Dat zijn geen geruchten, dat is een feit: iFinex :)
Ah, die naam zocht ik inderdaad. Is in een interessante uitzending van BNR Cryptocast toegelicht twee weken geleden. Kon het niet zo snel terugvinden :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HY_PolRHGB47qiTbTQVAHWd2O9Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/93OHyg8ZR3vkYO2Fg7CBbDgJ.jpg?f=user_large

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:00:
[...]

Groei te pakken? Die is in de recente historie (lees: 1 week) al 5 of 6x over de kop gegaan.

bezint eer ge begint
Je hebt gelijk, iets verkeerd gekeken in de views :o Sushi is minder hard gegaan.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• _Gast_
SJAAKSJAAK schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:59:
[...]

Anime Token en Akita de nieuwe Doge
Lees nu dat Akita Inu kopen wordt afgeraden op Reddit https://www.reddit.com/r/..._listed_on_coinmarketcap/

De toekomst zal uitwijzen of ze gelijk hebben...

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
_Gast_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:38:
[...]

Lees nu dat Akita Inu kopen wordt afgeraden op Reddit https://www.reddit.com/r/..._listed_on_coinmarketcap/

AKITA INU 秋田犬 $AKITA is a 100% meme-based & decentralized community experiment with it claims that 1/2 the tokens have been sent to Vitalik Buterin and the other half were locked to a Uniswap pool and the keys burned.
Is dat gebruikelijk, om 50% naar Vitalik Buterin te sturen? Waarom zouden ze dat doen?

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

_Gast_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:38:
[...]

Lijkt me per definitie beter om op één munt te focussen wanneer je hem wilt pumpen. ;)
Hou het maar bij Doge, we hebben al genoeg shitcoins en greed.

• _Gast_
sOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:41:
[...]

[...]

Is dat gebruikelijk, om 50% naar Vitalik Buterin te sturen? Waarom zouden ze dat doen?
Snap het ook niet...

• _Gast_
Aarebe1 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Lijkt me per definitie beter om op één munt te focussen wanneer je hem wilt pumpen. ;)
Hou het maar bij Doge, we hebben al genoeg shitcoins en greed.
hahaha klopt!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
Jeetje, mijn Ada'tjes stijgen als een raket momenteel! En hij zit al even in de lift, maar weet kennelijk van geen ophouden.

• JT

JT

VETAK y0

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o2o7wSF.png

Bullish flag met compressie?

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 05-02-2021 21:49 ]

Ecodan warmtepomp

• Palindrome
iVibes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:43:
[...]

Ja, en betalen om een dag eerder al te weten welke coin er gepumpt gaat worden.... trap er niet in...

[...]

info wel, betrouwbaar niet..... gewoon een ordinaire Pump Signal groep op Telegram en Discord...
Welke punt probeer je nu te maken ?

Feit is gewoon dat ze de prijs wel weten op te krikken voor hun eigen gewin natuurlijk.

Dump volgt uiteraard.

Je kan de sky grafiek erbij halen. Betrouwbaar is het wel.

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Kan iemand mij uitleggen waarom ADA zo hoog staat??

Verwijderd

Willem Egel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:49:
Dit is de bullrun.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Willem Egel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:49:
Staat niet zo hoog hoor, heb ze ooit rond 1.20 USD verkocht in 2018, dus het kan nog veel hoger :)

En er zijn meer kopers dan verkopers...

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:47:
[...]
Welk punt ik probeer te maken?

Dat je gewoon ver weg moet blijven van die bullshit.... er zijn maar een paar mensen die hier veel geld aan verdienen en dat zijn waarschijnlijk de beheerders van die groepen, die natuurlijk al lang positie hebben ingenomen...

Mijn punt is dan ook dat ik vooral nieuwe mensen hier wil behoeden voor die onzin... er zijn al bagholders genoeg....

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Staat niet zo hoog hoor, heb ze ooit rond 1.20 USD verkocht in 2018, dus het kan nog veel hoger :)

Ik mag hopen dat het weer zo hoog gaat worden *O*

• Palindrome
iVibes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Welk punt ik probeer te maken?

Dat je gewoon ver weg moet blijven van die bullshit.... er zijn maar een paar mensen die hier veel geld aan verdienen en dat zijn waarschijnlijk de beheerders van die groepen, die natuurlijk al lang positie hebben ingenomen...

Mijn punt is dan ook dat ik vooral nieuwe mensen hier wil behoeden voor die onzin... er zijn al bagholders genoeg....
Ja zo werkt dat nou eenmaal , maar dat maakt de info dat er een coin gepompt wordt niet onbetrouwbaar. Ik weet zelf de coin niet eens dat is over 3 min pas bekend.

Ik moedig ook niemand aan dat men die coin moet kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Palindrome op 05-02-2021 21:58 ]

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:40
Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:57:
[...]

Ja zo werkt dat nou eenmaal , maar dat maakt de info dat er een coin gepompt wordt niet onbetrouwbaar. Ik weet zelf de coin niet eens dat is over 3 min pas bekend.
mht steeg wel heel snel laatste kwartier

mhh toch een andere lol

[ Voor 3% gewijzigd door Toerq op 05-02-2021 22:00 ]

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:44
Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Kom maar door, net nog bijgekocht

• NomadTitan
  • Laatst online: 26-10 16:26
Mensen ik blijf bij mijn tip, goed project en ik heb het idee dat er binnenkort significante movement komt: Ubiq
De prijs heeft echt wel de bodem bereikt, een hele mooie cup en handle op de 1D/2D/3D chart!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H74PCQNmcQg6qVGRfZwjm8Lc8s8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fIxRwQxg9WD4T6G4jix3OpHH.png?f=fotoalbum_large

Het betreft een fork van Ethereum met eigen netwerk en eigen Dex die is recentelijk gelaunched en binnenkort komt er een bridge naar Uniswap. Waarmee ook de weg open ligt naar Sushiswap, stablecoins en andere DeFi gerelateerde zaken.

Kijk zelf even op de website, www.Ubiqsmart.com
Andere intressante links:
Ubiq dex: https://shinobi.ubiq.ninja
Farming : https://tge1.ubiqsmart.com/farm

Wat dat betreft bouwen ze een geheel DeFi platform. Ubiq heeft geen Telegram shill groepen, marketing is nog ruimte voor verbetering en de community bestaat vooral uit mensen die veel interesse hebben de techniek. Het is ook vrij kleinschalig momenteel, wanneer alles op zijn plek valt denk ik dat dit platform zeker top 100 potentie heeft. In 2017 was Ubiq top 50 iig... Kijk een keer mee op hun Discord en check de announcements e.d. en bepaal of je er wat in wilt steken.

Ik deel dit omdat ik van mening ben dat dit oprecht een goed (eerlijk) project is zonder ICO's of premines oid. Weinig bekend momenteel maar verwacht dat dit wel gaat veranderen zodra mensen zien wat ze aan het doen zijn. Winstpotentie? asymmetrisch( kans dat koers x5 gaat is groter dan dat hij -50% gaat)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 21:38
En het is wederom vibe

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Palindrome
En het is vib

• Daacuso
Vibe, appc of brd zijn afgelopen weken de pump coins.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Richh
BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Hoe gaat het met je gokje? :7

• Daacuso
Richh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:01:
[...]

Die slaapt vannacht onder de brug denk ik.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zojuist wat mooie ERC-20 shitcoins ingeslagen: BFLY, MILK2 en METRIC. Lage verwachtingen en hebben al stijgingen achter de rug, maar voelt weer als 2017/2018.
theorganiser schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Kom maar door, net nog bijgekocht
Ik heb vanochtend ook nog wat verse Euro's in ADA gestoken :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hoe zie je dat zo snel? Is er een website die je alerts geeft bij plotselinge 'spikes' in prijzen oid?

Verwijderd

Ik heb een shitcoin, DMG. Hij pumpt.

Ik heb nog een shitcoin, DGB. Hij pumpt.

Ik heb nog een shitcoin, KRL. Hij pumpt.

Hoe kan dat allemaal vraagt men zich af?

Dit is de bullrun.

In de bullrun wordt alles met een blockchain of tokenomics nu eenmaal volgeblaft met fiat.

Verbaas u niet, verwonder u slechts, en geniet.

• BernardV
Richh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:01:
[...]

Tja redelijk stabiel, op het moment van schrijven staat ETHDOWNUSDT op 0,00938 en gekocht op 0,0094 dus totaal niets aan de hand.

Ik hoop nog op een correctie :D

• Daacuso
sOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Hoe zie je dat zo snel? Is er een website die je alerts geeft bij plotselinge 'spikes' in prijzen oid?
Ja, voor 0,1 btc sein ik je volgende keer op tijd in.

Nee geintje, zag hem spiken in de Binance app.

[ Voor 8% gewijzigd door Daacuso op 05-02-2021 22:04 ]

Verwijderd

Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 21:47:
[...]

Feit is gewoon dat ze de prijs wel weten op te krikken voor hun eigen gewin natuurlijk.

Dump volgt uiteraard.

Je kan de sky grafiek erbij halen. Betrouwbaar is het wel.
Je hebt geen pump en dump groepen nodig, kijk om je heen.

Zolang het maar geen euro's of dollars zijn kan je bijna niet missen.

• BMJ1971
@yori1989 waar koop je die, op Binance kan ik deze coin niet vinden?

• cursquidHome
  • Laatst online: 13-06-2022
Laat ze ADA nog maar even door pumpen naar de 1 euro :9B

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Quarterly report is uit:
“On-Demand Liquidity
Last year was RippleNet’s best year to date. In 2020, the company processed about 3 million transactions over RippleNet which is nearly 5x volume growth compared to 2019. Notably, ODL experienced 12x year-over-year growth, and transactions had a notional value of ~$2.4B. “

https://ripple.com/insights/q4-2020-xrp-markets-report/

Voor alle haters: Ook de restricties door o.a. Exchanges zijn benoemd.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 23:42
Iedereen gaat weer massively in shitcoins. Het einde van de bull market is in zicht.

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Ik zit al een paar dagen naar XLM te kijken, lijkt wel of ie wil maar niet kan. Er is redelijk wat volume, maar welke kant op weet niemand.

Heeft iemand hier beter inzicht in XLM?

• Richh
BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:03:
[...]

Tja redelijk stabiel, op het moment van schrijven staat ETHDOWNUSDT op 0,00938 en gekocht op 0,0094 dus totaal niets aan de hand.

Ik hoop nog op een correctie :D
Das waar, het kan nog steeds alle kanten op. En wellicht is ETHDOWN wat lichter :)
Ik heb met een kleine leverage aangekocht op Kraken en zonet mn stoploss verhoogd, zodat het in ieder geval een paar dollars oplevert.

Vermaak me prima met deze kaarsen in ieder geval, leuk getouwtrek 8)

• NomadTitan
BMJ1971 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:05:
@yori1989 waar koop je die, op Binance kan ik deze coin niet vinden?
Momenteel litebit.eu en bittrex. Binnenkort ook op uniswap hebben devs aangekondigd. Ik weet dat registreren op bittrex even wat gedoe is dus verdiep je even in het project en besluit dan of het de moeite waard is!

• elektriekert
  • Nu online
cursquidHome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:06:
Laat ze ADA nog maar even door pumpen naar de 1 euro :9B
1,25€ aub, heb daar een sell target staan

Verwijderd

Ik ga rekt op een x50 Bitcoin long en nog groeit mijn PF in fiat en sats, hoe kan dat vraagt men zich af?

Dit is de bullrun.

• elektriekert
  • Nu online
The Redman schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:07:
Iedereen gaat weer massively in shitcoins. Het einde van de bull market is in zicht.
Dan hebben we nog ongeveer een maandje meen ik?

• Palindrome
NomadTitan schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:00:
Mensen ik blijf bij mijn tip, goed project en ik heb het idee dat er binnenkort significante movement komt: Ubiq
De prijs heeft echt wel de bodem bereikt, een hele mooie cup en handle op de 1D/2D/3D chart!
[Afbeelding]

Het betreft een fork van Ethereum met eigen netwerk en eigen Dex die is recentelijk gelaunched en binnenkort komt er een bridge naar Uniswap. Waarmee ook de weg open ligt naar Sushiswap, stablecoins en andere DeFi gerelateerde zaken.

Kijk zelf even op de website, www.Ubiqsmart.com
Andere intressante links:
Ubiq dex: https://shinobi.ubiq.ninja
Farming : https://tge1.ubiqsmart.com/farm

Wat dat betreft bouwen ze een geheel DeFi platform. Ubiq heeft geen Telegram shill groepen, marketing is nog ruimte voor verbetering en de community bestaat vooral uit mensen die veel interesse hebben de techniek. Het is ook vrij kleinschalig momenteel, wanneer alles op zijn plek valt denk ik dat dit platform zeker top 100 potentie heeft. In 2017 was Ubiq top 50 iig... Kijk een keer mee op hun Discord en check de announcements e.d. en bepaal of je er wat in wilt steken.

Ik deel dit omdat ik van mening ben dat dit oprecht een goed (eerlijk) project is zonder ICO's of premines oid. Weinig bekend momenteel maar verwacht dat dit wel gaat veranderen zodra mensen zien wat ze aan het doen zijn. Winstpotentie? asymmetrisch( kans dat koers x5 gaat is groter dan dat hij -50% gaat)
Jij hebt al een bag sinds 2017 :D

• Richh
Dat einde duurde in 2017 ruim een half jaar (en het voelde als een halve eeuw). We hebben nog wel ff en BTC kan prima nog een paar keer over de kop gaan in de tussentijd...

Meanwhile zou het wel een stuk interessanter zijn als BTC serieus zou worden genomen ipv al die shitcoins met hun bullshit sprookjes. Maarja. Gratis geld.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
elektriekert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Dan hebben we nog ongeveer een maandje meen ik?
Kan alles nog mooi x3, teken ik voor :)

• _Gast_
Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:02:
Zojuist wat mooie ERC-20 shitcoins ingeslagen: BFLY, MILK2 en METRIC. Lage verwachtingen en hebben al stijgingen achter de rug, maar voelt weer als 2017/2018.

[...]
ik hou dezen ook in de gaten

• NomadTitan
Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:09:
[...]

Jij hebt al een bag sinds 2017 :D
Ik heb al een bag sinds 2013 maar de samenstelling is in de loop der jaren veranderd :-)

• Richh
elektriekert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:07:
Quarterly report is uit:
“On-Demand Liquidity
Last year was RippleNet’s best year to date. In 2020, the company processed about 3 million transactions over RippleNet which is nearly 5x volume growth compared to 2019. Notably, ODL experienced 12x year-over-year growth, and transactions had a notional value of ~$2.4B. “

https://ripple.com/insights/q4-2020-xrp-markets-report/

Voor alle haters: Ook de restricties door o.a. Exchanges zijn benoemd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dLDraw_Su3Mnzgnku0ML_EUOwtg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ohuj7knP8WN9hF8WKsIyiWA2.jpg?f=fotoalbum_large

• Jedi_Pimp
Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:02:

[...]

Ik heb vanochtend ook nog wat verse Euro's in ADA gestoken :)
Uniswap?

Ik heb ook een paar moonshots ingeslagen, maar de gas fees zijn echt niet te doen op 't moment.

Verwijderd

Mensen die nu nog Ada kopen? Of wachten?

• _Gast_
Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:14:
Mensen die nu nog Ada kopen? Of wachten?
er komt vast nog wel een correctie?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:14:
[...]

Uniswap?

Ik heb ook een paar moonshots ingeslagen, maar de gas fees zijn echt niet te doen op 't moment.
Bilaxy.com account aangemaakt. Voelt lekker als een Binance scamkloon.

Verwijderd

Misschien maar goed ook. Nog een jaar trekt mijn lichaam niet meer.

Ik ben op.

Dit is geen plaats meer voor mannen tegen de 40.

De jonge honden moeten deze raket trekken.

Verwijderd

_Gast_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:15:
[...]

Wacht ik op ja, maar ben benieuwd.

• BernardV
Richh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:07:
[...]

Das waar, het kan nog steeds alle kanten op. En wellicht is ETHDOWN wat lichter :)
Eens :+

Als ik nu kijk naar ETHDOWN dan lijkt het zich minder aan te trekken van de ETH koers, 3 uur geleden hadden we ongeveer dezelfde koers op ETH, maar ETHDOWN stond lager op dat moment.

• Richh
BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:18:
[...]

Eens :+

Als ik nu kijk naar ETHDOWN dan lijkt het zich minder aan te trekken van de ETH koers, 3 uur geleden hadden we ongeveer dezelfde koers op ETH, maar ETHDOWN stond lager op dat moment.
Ik zit trouwens long in BTC en die koers ziet er toch wel wat anders uit dan ETH voor de verandering 8)7

Ik denk dat we beide winst kunnen vinden zo _O-

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:21
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KAy8sUYEWUU9GeWYJCObLm-xLVw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ljiZFUaGWTIog0mjRYhVYLvW.jpg?f=user_large

Ik lul ook zomaar wat

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Nee, gewoon nee. Geen shitcoins meer.

Tenzij de bullrun wel heel lang duurt doe ik misschien toch wel mee... denk ik. :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 10:25
[...]

ja verdomme... zit te wachten op een dikke correctie om in te kopen.. vannacht verkocht op 40..

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:58

Chaes

#HODL

Niet bidden voor een correctie, dan had je maar niet moeten verkopen.

#HODL :P

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-11 13:00
Khaelos schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:28:
[...]

ja verdomme... zit te wachten op een dikke correctie om in te kopen.. vannacht verkocht op 40..
Aub

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:44
Laten we hopen op een kleine correctie

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:46

knakworst

Get more sats!

Neenee eerst de technologische hoogstandjes, daarna XRP, daarna NLG. Als die moont moet je hollen naar de uitgang anders ga je REKT.

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-11 13:26
EOS gaat lekker. Is dat een muntje die gewoon moet hodlen? Of op tijd weer uitstappen?

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Gas op die Neo! Op naar de 1 miljoen dollar!!

Zero.

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Eind februari een belangrijke update van ada, misschien is ie daarom al een tijdje aan het stijgen.

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Het is wel weer genieten zeg! Alles waar je geld in stopt levert winst op deze dagen. Merk wel dat ik overal meteen getrapt sell orders in zet en dat ik voornamelijk bezig ben om Sats te stacken dan de fiat koers van mn profiel te vergroten.

Daarnaast wel afgelopen week mn portfolio na 3 jaar herschikt naar nu een overzichtelijke 80% BTC en nog drie projectjes voor de lol en hopelijke crazy bull run gains!

Vergeet niet winst te pakken, houd je aan je voorgenomen plan en geloof niet elke halve zool op Twitter die zegt dat jou munt zeker x 100 gaat!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@D-Ed Photoshoppen kunnen ze daar wel! Nu die grote adoptie nog :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:46

knakworst

Get more sats!

Wanneer stopt deze bull en moet ik op de sellknop drukken?

• Daacuso
knakworst schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:56:
Als we dat eens wisten....

• Palindrome
Volgens diverse berichten wordt $SNOW dit weekend gedumpt.

Zal ik short gaan ?

[ Voor 13% gewijzigd door Palindrome op 05-02-2021 22:58 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:52:
@D-Ed Photoshoppen kunnen ze daar wel! Nu die grote adoptie nog :)
Zekers! Ik dacht dat jullie zo’n diamanten vlinder wel konden waarderen _/-\o_

Ik roep hier alweer vanaf maart dit jaar, $0,13 cent en verder omhoog. Komende twee maanden zijn redelijk cruciaal en adoptie is er al zeker (nog niet bij het grote publiek maar wel bij instanties, bedrijfsleven) dus ik houd vertrouwen..

Vorige week wel dom genoeg geweest om klein stukje IOTA in te leveren om met Doge mee te knallen.. Helaas mislukt en door FOMO weer op break even verkocht en en weer all in _/-\o_

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor de mensen die over de pumps posten. Als je zoiets op een goede manier zou willen pakken, ga dan kijken naar prepumps en accumulatie. Pak de 2 uur chart er bij en kijk wat coins de laatste tijd doen. Die grote jongens die willen verkopen in de pump moeten natuurlijk ook ergens kopen en dat laat de chart meestal wel zien. Of het volume wordt flink hoger waarbij de koers wat kleine swings maakt, of ze doen een prepump van 20% ofzo om te testen wat het orderboek doet. Vroeger waren pumps meestal een stuk langer met 15 of 30 minuten pumpen en dan in een enkele 1 minuut candle dumpen. Daar kon je nog wel iets mee doen als je er snel bij was, maar deze pumps die binnen 1 minuut klaar zijn kan je niets mee. Verder geen advies om pump en dumps te gaan chasen, maar mocht iemand er iets mee willen doen, ga dan opzoek in de charts naar accumulatie en prepumps. Gooi er dan een order in op 200% of wat dan ook, mogelijk met ladder en dan een paar dagen wachten.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:56:
16 mei

• Palindrome
PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 23:00:
Voor de mensen die over de pumps posten. Als je zoiets op een goede manier zou willen pakken, ga dan kijken naar prepumps en accumulatie. Pak de 2 uur chart er bij en kijk wat coins de laatste tijd doen. Die grote jongens die willen verkopen in de pump moeten natuurlijk ook ergens kopen en dat laat de chart meestal wel zien. Of het volume wordt flink hoger waarbij de koers wat kleine swings maakt, of ze doen een prepump van 20% ofzo om te testen wat het orderboek doet. Vroeger waren pumps meestal een stuk langer met 15 of 30 minuten pumpen en dan in een enkele 1 minuut candle dumpen. Daar kon je nog wel iets mee doen als je er snel bij was, maar deze pumps die binnen 1 minuut klaar zijn kan je niets mee. Verder geen advies om pump en dumps te gaan chasen, maar mocht iemand er iets mee willen doen, ga dan opzoek in de charts naar accumulatie en prepumps. Gooi er dan een order in op 200% of wat doen ook, mogelijk met ladder en dan een paar dagen wachten.
De hele slimme jongens zouden toch wel buiten exchanges om moeten kopen lijkt mij, anders valt het op zou je zeggen.
Pagina: 1 ... 160 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!