ja die heeft mij vorige week een flinke klapper bezorgd!Toerq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:04:
[...]
ja lekker zie stmx ook goed gaan nu. allebij flink in de plus hier
zrx gaat zo door de 2 dollar heen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ja die heeft mij vorige week een flinke klapper bezorgd!Toerq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:04:
[...]
ja lekker zie stmx ook goed gaan nu. allebij flink in de plus hier
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Nu is een mini-dipJT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:08:
Jezus (Spreek op z'n Spaans uit). Ik twijfelde toenstraks nog of ik van de fiat anders wat eth zou halen, te laat
Heel goed. Ik uiteindelijk ookJT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:11:
@EOS boys, ik heb even een zakcentje EOS gehaald, rocket GO
Eh? 1750usd ath, staat op 1733 en dat noem jij minidip? 0,9% lager? Het is geen traditioneel aandeel hoor
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Heb er maar 25 dollar in zitten, maar hey, 10 procent winst is een patatje, x4 is uit eten
Ecodan warmtepomp
zou kunnen dat die gepumpt wordt vandaag, over 3 kwartier weten we hetApC_IcE schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:10:
STMX gebeurde iets geks.
Mijn sell order was gehit op 0.011 En ik dacht laat ik eens op 0.0098 inkopen en een sell order op 0.012. En hij werd meteen gehit. Ik dacht nog ik heb een 0 teveel of te weinig. maar staat ook zo in order historie.
MAar waarom STMX nou zo'n groene kaars had weet ik niet.
Sluit elkaar niet uit toch?buffel1997 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:43:
[...]
Hij kan wel als raar aanzien worden inderdad, maar toch is het een visionair. Hij denkt meer dan 10 jaar vooruit, terwijl weinig ondernemers dit nog durven tegenwoordig
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Welcome to the club!JT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:11:
@EOS boys, ik heb even een zakcentje EOS gehaald, rocket GO
Ik wel eh, iets meerJT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:13:
[...]
Heb er maar 25 dollar in zitten, maar hey, 10 procent winst is een patatje, x4 is uit eten
Moet haast wel maar een instant hit op 0.012 terwijl hij nog niet hoger was dan 0.0114 op dat moment (en nog niet)Toerq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:13:
[...]
zou kunnen dat die gepumpt wordt vandaag, over 3 kwartier weten we het
goed gezien, thanksSlux schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:44:
Zie dat het volume weer wat toeneemt met doge, zou een mooi long of short momentje kunnen worden
Voor elke trading pair met EOS. Dus ja, dat kan.Toerq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:20:
vraagje, niet zoveel verstand van nog.
ik heb wat euro staan op binance, stel ik wil eos kopen eos/eur kan ik die later verkopen voor eos/usdt of dan ook alleen weer voor euro
[ Voor 23% gewijzigd door sOid op 05-02-2021 16:22 ]
Hoezo, parents? Bedoel je gewoon verschillende ETH adressen?JME schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:24:
Stomme vraag misschien, maar moet in Ledger Live de ETH die je als gas voor het verzenden van een token wilt gebruiken, per se in de parent van het betreffende token zelf staan? Ik heb een paar tokens onder verschillende parents hangen en heb onlangs al mijn ETH verplaatst. Nu moet er dus wat terug om die tokens te kunnen verzenden, maar dat doe ik liever in zo min mogelijk transacties.
Dit heb je goed.. Dus inderdaad wat ETH terug de wallet in.JME schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:24:
Nu moet er dus wat terug om die tokens te kunnen verzenden, maar dat doe ik liever in zo min mogelijk transacties.
Dat is balen, dat kost zelf ook weer ETH. Jammer.Aarebe1 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:30:
[...]
Dit heb je goed.. Dus inderdaad wat ETH terug de wallet in.
Verwijderd
Voor alles dat met EOS te traden is.Toerq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:20:
vraagje, niet zoveel verstand van nog.
ik heb wat euro staan op binance, stel ik wil eos kopen eos/eur kan ik die later verkopen voor eos/usdt of dan ook alleen weer voor euro
Die 11,7 zit het dichtst bij die van januari 2014
Nog steeds een goed moment om wat winst te pakken als je het slim doet.JT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:13:
[...]
Eh? 1750usd ath, staat op 1733 en dat noem jij minidip? 0,9% lager? Het is geen traditioneel aandeel hoor
Ik heb geleerd dat instappen op de top zelfmoord isFl0yd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:36:
[...]
Nog steeds een goed moment om wat winst te pakken als je het slim doet.
[ Voor 15% gewijzigd door JT op 05-02-2021 16:47 ]
Ecodan warmtepomp
Ik pak muntjes met 100 dollar ongeveer. Alleen bij EOS zie ik nu niet heel veel TA-reden om het aan te schaffen en heb me niet verdiept in fundamental. Dus ik wil het risico beperkt houden omdat ik het meer als een educated gamble ziesOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:17:
[...]
Ik wel eh, iets meer![]()
De afgelopen weken vooral gewerkt met bedragen van rond de 150-200USDT. Procentueel blijft de winst dan idioot natuurlijk, maar wil proberen om op minder coins met wat grotere bedragen te 'spelen'. Kijken wat dat oplevert.
Uiteraard wel met stop-loss.
[ Voor 3% gewijzigd door JT op 05-02-2021 16:48 ]
Ecodan warmtepomp
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is m.i. wel een belangrijke reden ja. En het institutionele geld vloeit ook steeds meer richting ETH.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:50:
Even serieus: is de (buitenproportionele) stijging van ETH niet grotendeels te wijten aan de ontwikkelingen rondom DeFi? Ik heb het idee dat er elke dag meerdere decentralized exchanges oppoppen, de ene nog beter c.q. hoopvoller dan de ander. Doorgaans hebben ze ook nog eens allemaal een eigen ERC-20 token. Gas prijzen stijgen de pan uit, transacties op Uniswap zijn nooit duurder geweest.
Oh, en ook niet geheel onbelangrijk: de total value locked op de DeFi platforms blijft ook almaar stijgen. Kijk eens voor de grap naar https://defillama.com/home
Wil niet zeggen dat we in een bubbel zitten of dat DeFi overrated is, ben gewoon op zoek naar mogelijke redenen waarom ETH het zo goed doet
Nou, wat er zojuist gebeurde. Top kan altijd hoger.JT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Ik heb geleerd dat instappen op de top zelfmoord isOok uit eigen ervaring
Als jij reden hebt om van die regel af te stappen voor dit geval dan ben ik daar wel benieuwd naar
[ Voor 36% gewijzigd door mannowlahn op 05-02-2021 17:05 ]
Ze zaten gewoon even krap bij kas en moesten de vrijdagmiddagborrel nog financieren.BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:00:
Wil niet de beer uithangen, maar sinds heeeeele lang tijd heeft Grayscale BTC verkocht in plaats van gekocht (slechts 26 stuks overigens):
https://www.bybt.com/Grayscale
Was een test om te kijken hoe snel iemand het opmerkt dat ze verkopenRay_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:04:
[...]
Ze zaten gewoon even krap bij kas en moesten de vrijdagmiddagborrel nog financieren.
Wat je zegt, het is een gok en ik ben te bekend met het gevoel "je koopt niet en het stijgt, of het daalt direct na je aankoop"Fl0yd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:01:
[...]
Nou, wat er zojuist gebeurde. Top kan altijd hoger.Blijft gokken he.
Ecodan warmtepomp
Ha gayyyy....BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:00:
Wil niet de beer uithangen, maar sinds heeeeele lang tijd heeft Grayscale BTC verkocht in plaats van gekocht (slechts 26 stuks overigens):
Pfff weakhands. Hadden trouwens een paarweken terug ook een klein plukje volgens mij, maar daarna zijn ze wel weer wezen bijkopen.BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:00:
Als de koers elke dag zo beweegt als vandaag mogen ze iedere dag wel 26 BTC in de verkoop doen hoor...BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:00:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
NEBL is laatst al gepumpt door een pump en dump groep, beetje laat dusHermans123 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:33:
Ik heb een vreemd gevoel dat NEBL, ALGO of HARD gepumpt gaat worden binnenkort. Ik voel het aan m'n alvleesklier.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zit al een paar dagen op hete kolen want ik dacht bij 1250eu wel veilig winst te pakken en daarna rond de 1000 terug te kopen....Ray_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:10:
Shit zeg. Ik dacht rond een uur of 3 dat ETH even een hikje deed en wel weer terug zou komen. Hop, verkopen die hap.
Sta ik dan. Hoop dat 'ie zich zo nog bedenkt.
We gaan eerst nog een nieuwe ATH zettenDaacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:25:
Wat is jullie mening? Correctie op korte termijn? Mijn gevoel zegt dat dit nooit lang goed kan gaan. Anderszijds wel weer benieuwd waar dit stopt
Geen idee.. nu net wel een beetje eth van de ledger naar binance gestuurd voor het geval dat.Daacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:25:
Wat is jullie mening? Correctie op korte termijn? Mijn gevoel zegt dat dit nooit lang goed kan gaan. Anderszijds wel weer benieuwd waar dit stopt
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 05-02-2021 17:35 ]
Zero.
Dat gevoel heb ik ook + vóór de Elonpump was het sentiment echt heel anders en keken we meer naar of support het ging houden dan dat we keken of resistance werd gebroken. En ik kan mij niet voorstellen dat Musk in z'n eentje de hele markt omkeert.Daacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:25:
Ecodan warmtepomp
Ik heb belooft de Ledger niet meer aan te raken met de ETH. Dus die ligt veilig.Pelox schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:35:
[...]
Geen idee.. nu net wel een beetje eth van de ledger naar binance gestuurd voor het geval dat.
Mijn neo nog niet, want die gaan binnenkort moon x100
Over hopium gesproken: Ik zit net een live YT te kijken waar ze $2,5k als target zien... de komende dagen.ApC_IcE schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:37:
[...]
Ik heb belooft de Ledger niet meer aan te raken met de ETH. Dus die ligt veilig.
Ik denk dat we met de ETH nog wel door de 2K gaan komende maand.
(insert hopium pic)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
groooooooeeennnMicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:37:
[Afbeelding]
De grote vraag voor Btc is momenteel: Worden het de groene of de gele lijnen waar hij binnen gaat blijven?
Ik hoooooor je niieeeet!!!!!!@!!!
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 05-02-2021 17:43 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Voor btc dan neem ik aan..MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:42:
[...]
Ik hoooooor je niieeeet!!!!!!@!!!![]()
Diezelfde live YT hebben het over een target van 50k voor eind Februari![]()
Wat een targets. I'm not selling.
Zero.
Heeft het feit dat we op BTC en ETH nu ATHs gebroken hebben, en dat GME gedoe nu maak niet voor een algehele "sky is the limit" mentaliteit gecreëerd be een heleboel mensen die nieuw in crypto stromen ???MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:42:
[...]
Ik hoooooor je niieeeet!!!!!!@!!!![]()
Diezelfde live YT hebben het over een target van 50k voor eind Februari![]()
Wat een targets. I'm not selling.
Hier ook: network request failedoldgrumpy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:46:
Binance hapert?
[ Voor 25% gewijzigd door ApC_IcE op 05-02-2021 17:48 ]
Een aantal klanten van Grayscale hebben verkocht, zij (ver)kopen voor zichzelf geen BTC. Lijkt een nuance, maar het ene is een strategisch besluit van een bedrijf met gevolgen voor de markt en het ander is een keuze van een paar onderliggende individuenBTC100K2021 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:00:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Yep. Zou wel enorm tof zijn als het Eth was btw.
Ja ze verkopen dan BTC, maar kopen ze dan iets anders in? ETH misschien?Taro schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:47:
[...]
Een aantal klanten van Grayscale hebben verkocht, zij (ver)kopen voor zichzelf geen BTC. Lijkt een nuance, maar het ene is een strategisch besluit van een bedrijf met gevolgen voor de markt en het ander is een keuze van een paar onderliggende individuen
Als MicroStrategy daarentegen BTC begint te verkopen, dan zegt dat meer over de markt.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Hier ook. Geen paniek ik zal even een dikke market buy doen dan veren we wat op.Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:51:
hier werk binance nog
Zero.
Verwijderd
Dat gaat mee. Het mag dan apart zitten, maar behalve BOTS die ingesteld zijn om winst te maken op dat verschil (en het dus gelijk recht te trekken) zal Binance zelf dat ook wel doen. Meer winst voor henzelfToerq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:57:
[...]
ok, goed. stel dat eos/btc paar omhoog gaat gaat eos/eur dan ook mee omhoog of zit dat apart.
Verwijderd
Hier gaat het nog goed. ZRX staat al een tijdje op +120 en meer. Perma-pumpstatusApC_IcE schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:47:
Binance ligt eruit.
Dat gebeurt niet vaak
Net tijdens de ZRX pump
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 17% gewijzigd door Fl0yd op 05-02-2021 18:07 ]
Dat "geen toegang meer heeft" is een beetje raar:Crypts schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:56:
https://www.nu.nl/tech/61...tfraudeur-niet-innen.html
Hoewel de man zijn celstraf heeft uitgezeten, hebben Duitse aanklagers ervoor gezorgd dat hij niet langer toegang heeft tot zijn virtuele portemonnee.
De Duitse autoriteiten kunnen er echter ook niets mee zolang de toegangscode onbekend is. "We hebben hem erom gevraagd, maar hij liet niets los", zegt openbaar aanklager Sebastian Murer vrijdag. "Misschien weet hij het ook niet."
Vraag 1, hoe dan? Antwoord op tweede deel, dat denk ik niet.![]()
Dit soort dingen gaat nog veel vaker gebeuren maar het is wel grappig, er wordt beslag gelegd en je kan zien wat de waarde is maar de overheid kan er niet bij.
Mijn litebit transactie komt niet aan in Binance. Half uurtje onderweg nu.. kan de oorzaak aan Binance's kant liggen? Laatste transfer was voor mij ergens in 2018 (zoals wel vaker gehoord hier nu 😀 )Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:51:
hier werk binance nog
Dat dus, simpel een wallet verwijderen of HD in beslag nemen heeft weinig zin. Deze meneer zal vast slim genoeg zijn geweest om zijn private key ergens te stallen. Dat hij niks wil loslaten snap ik wel, hoe ga je aantonen dat iemand het nog wel weet?MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:00:
[...]
Dat "geen toegang meer heeft" is een beetje raar:
1. Verhuis naar thailand
2. Typ je woorden in of private key
3. Live like a king
Ik zag op twitter daat ze wat problemen hadden. Zou snel gefixed moeten zijnTryharder schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:13:
[...]
Mijn litebit transactie komt niet aan in Binance. Half uurtje onderweg nu.. kan de oorzaak aan Binance's kant liggen? Laatste transfer was voor mij ergens in 2018 (zoals wel vaker gehoord hier nu 😀 )
Ik zie echter nog geen kortetermijn bedreigingen voor DeFi. In de zin van een ontbrekend negatief sentiment. Sterker nog, het lijkt nog maar net begonnen te zijn. De eerste projecten en use cases beginnen zich in de praktijk te ontplooien tot daadwerkelijk bruikbare producten. Samenwerkingen met bekende, gevestigde bedrijven en investeerders. Mensen zijn nóg enthousiaster over het hele gedecentraliseerde dan voorheen: ook mede door GME en het "wij" gevoel jegens de grote boze jongens van Wall Street.Viep schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Dat is m.i. wel een belangrijke reden ja. En het institutionele geld vloeit ook steeds meer richting ETH.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ze hebben het zaakje op orden daar!Tryharder schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:19:
Om nerveus van te worden. 'Problemen.
key zit op achterop z'n onderlip getatoeëerd in spiegelbeeld.Crypts schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:18:
[...]
Dat dus, simpel een wallet verwijderen of HD in beslag nemen heeft weinig zin. Deze meneer zal vast slim genoeg zijn geweest om zijn private key ergens te stallen. Dat hij niks wil loslaten snap ik wel, hoe ga je aantonen dat iemand het nog wel weet?![]()
De commentaren op nu.nl zijn ook weer hilarisch.
[ Voor 9% gewijzigd door Palindrome op 05-02-2021 18:47 ]
... poar neem'nTryharder schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:19:
Om nerveus van te worden. 'Problemen.
[ Voor 58% gewijzigd door _Gast_ op 05-02-2021 19:02 ]
Ok, $ 50 is ook goed_Gast_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:59:
Het lijkt erop dat Cardano harder gaat stijgen dan Ethereum
Maar op Google lees ik wel: Can Cardano hit $100?
In simple world's no. As cardano has supply of 31 billion. At 100 $ price valuation it will cross 3 trillion.
Ach ze spreken in NL over kunnen weigeren tot toegang tot diensten en bedrijven als je geen vaccinatiebewijs hebt dus de volgende stap om even te kunnen 'fröbelen' tegen je wil in op plekken die de zon nooit ziet is niet zo ver weg en 'we' vinden het nog okee ook.Palindrome schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:46:
[...]
key zit op achterop z'n onderlip getatoeëerd in spiegelbeeld.
Ik zou zelf een microchip laten inbrengen op een plek die alleen privé toegankelijk is
Ik vind market cap als waarde dus aantal munten maal de huidige prijs misleidend. In geen een scenario’s kun je alle munten voor de hoogst geldende waarde van dat moment verkopen. Zodoende vind ik dit ook niet leidend voor wat een munt op een hype moment Max waard kan zijn. Dat bij idioot hoge MC de kans groter is dat hij gaat dalen kan wel zijn maar dan staan er al andere indicatoren op trend wissel risico._Gast_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:59:
Het lijkt erop dat Cardano harder gaat stijgen dan Ethereum
Maar op Google lees ik wel: Can Cardano hit $100?
In simple world's no. As cardano has supply of 31 billion. At 100 $ price valuation it will cross 3 trillion.
Geheugen is onbetrouwbaar.Crypts schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:12:
[...]
Ach ze spreken in NL over kunnen weigeren tot toegang tot diensten en bedrijven als je geen vaccinatiebewijs hebt dus de volgende stap om even te kunnen 'fröbelen' tegen je wil in op plekken die de zon nooit ziet is niet zo ver weg en 'we' vinden het nog okee ook.![]()
De oplossing zit meer in ouderwets papier en een goed geheugen denk ik.
Lol. Ik blijf lachen om die tekeningen. Wie is eigenlijk de originele tekenaar van die 4chan gasten die er uit zien als of ze een klap van de kopen gehad hebben?
Kan je ook staken op barn.beefy.finance als je er nog wat andere tokens mee wilt farmenDaacuso schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:54:
Zie zojuist dat me gratis airdrop TWT tokens moon zijn gegaan. Toch weer 10,- er bij. Dat wordt misschien toch weer een bal gehakt vanavond
Ik heb nog steeds niets. Transactie blijft ook unconfirmed, voor zover ik kan ontdekken. Iemand ervaring hier mee (bij Binance) ? Het deposit adres heeft wel dat bedrag als balance staan.
De overheid ook.
Ik zou me niet te druk maken, als het daar wel staat wordt het waarschijnlijk binnen afzienbare tijd wel bijgeschreven. Het is wel balen als je direct zou willen traden, maar het is niet weg.Tryharder schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:59:
[...]
Ik heb nog steeds niets. Transactie blijft ook unconfirmed, voor zover ik kan ontdekken. Iemand ervaring hier mee (bij Binance) ? Het deposit adres heeft wel dat bedrag als balance staan.
Was dat om de systemen ff te testen om binnenkort een flinke dump te gaan doen?BTC100K2021 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:00:
Zijn dat niet gemiddelden die geplot worden? Ken de app niet hoor, maar kan me voorstellen dat op 2Y je een gemiddelde ziet van bv 14 dagen of meer.Chaes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:21:
Vraag:
Als ik in de Delta app kijk naar de prijsontwikkeling van een coin, hoe kan het dan dat koers op één datum afwijkt zodra ik bijv. wissel van de 1 month chart naar de 2 year chart?
Voorbeeld: ETH, koers op 2 januari:
- YTD chart: $730 - $960
- 2Y chart: ~$1300
- 5Y chart: lastig af te lezen maar ergens rond de $1500
Ligt het aan mij of zijn die grafiekjes gewoon schijt?
[ Voor 75% gewijzigd door Palindrome op 05-02-2021 20:42 ]
Betwijfel het want als je de 2Y chart bekijkt zie je zelfs de prijs per minuut er op staan als je met je vinger over de grafiek beweegt.BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:23:
[...]
Zijn dat niet gemiddelden die geplot worden? Ken de app niet hoor, maar kan me voorstellen dat op 2Y je een gemiddelde ziet van bv 14 dagen of meer.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq