Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 158 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.497 views

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 15:43
Wat is jullie mening over Paid Network?

https://www.dextools.io/a...791d703e3f04da24f5bc13975

Deze is bij mij x2 gegaan sinds eergisteren. No shill intented.

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Duit in het zakkie EOS gedaan. Even kijken of dat wat wordt. :P

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:35
Een aantal devs die goed bekend staan hebben een fork van Uniswap nu een paar maanden draaien op de BSC. Ziet er even anders uit dan de Pancakeswap zeg maar ;-)

Dit project gaat hand in hand met een fork van basis cash protocol, https://nya.cash/ , die ze hebben opgezet en (voor ons in NL) zaterdag op zondag nacht live gaat.

De tokens voor nyanswop zijn sinds eergisteren te verkrijgen. Just puttin' it out there. Ik doe er in ieder geval bescheiden aan mee, zoals meerdere projecten.

In retrospect, it was inevitable

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:09
Mensen, onthoud goed dat in deze bullmarkt alles het goed lijkt te doen. Het is niet toevallig jouw muntje dat ineens grootschalige adoptie krijgt. Of je meesterlijke zet om juist in een specifiekere coin te investeren.

De markt als geheel doet het goed. Dat kan nog lang duren, maar laat je niet verblinden. Er gaat ook wel weer een pullback komen. Vergeet niet onderweg winst te pakken,

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

sOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:22:
[...]

Ja misschien wel. Divergence op de 1d te zien ook.

[Afbeelding]
Eens kijken of hij de 3 euro weet aan te tikken

Verwijderd

Prutzertje schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:39:
Duit in het zakkie EOS gedaan. Even kijken of dat wat wordt. :P
Welkom welkom, samen in de raket

https://www.theguardian.c...flight-explodes-elon-musk

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:41:
Mensen, onthoud goed dat in deze bullmarkt alles het goed lijkt te doen. Het is niet toevallig jouw muntje dat ineens grootschalige adoptie krijgt. Of je meesterlijke zet om juist in een specifiekere coin te investeren.

De markt als geheel doet het goed. Dat kan nog lang duren, maar laat je niet verblinden. Er gaat ook wel weer een pullback komen. Vergeet niet onderweg winst te pakken,
Had vanmorgen alles verkocht.

Maar EOS is inderdaad heel lang stabiel geweest en begint toch beetje hick ups te krijgen. Beetje een recept in mijn ogen voor een pump. Dus daar durf ik wel wat klein geld in te spenderen

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:18

knakworst

Get more sats!

Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:12:
Het is wachten op de uitbraak van ETH, continu tegen de lijn aan het botsen met steeds kleinere stapjes. Ik voorspel vandaag nog een moon *O* 2k ETH babe incoming *O*
En uitgebroken.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
Nou ZRX is nu door de 1,5$ heen, let's go!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
*O* Whoo wederom een nieuwe ATH *O* en nu door richting Jupiter :) @Verwijderd heb je de ETH babes al klaar staan? *O*

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:38

YES

Moderator General Chat

Ik zit juist heel erg te dubben of ik nu al moet cashen op mijn alts of toch HODL. ADA, GRT en INJ heb ik allemaal winst op gemaakt tot nu toe. Ik heb gewoon FOMO voor het nu verkopen en er dan later achter komen dat ze gewoon door stijgen haha. Punt is dat BTC en ETH ook nog altijd klimmen dus in hoeverre win je erop om je alts dan te verkopen voor BTC/ETH. Dan zou ik het misschien eerst in fiat (euro/dollar) om moeten zetten en wachten/hopen dat BTC/ETH nog een keer inkakken alvorens ze weer gaan stijgen.. Keuzes, keuzes

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 23:09
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:48:
[...]

Met een kleine 1000 euro aan rente per maand ga je wel snel die kant op, als je dat geld kan inleggen heb je minder maandlasten voor een eventuele hypotheek. Maar goed, dan ben je natuurlijk wel een paar jaartjes onderweg en moet je nog wat bestedingsruimte overhebben op basis van je 'reguliere vaste' inkomen.
Je moet het voor jezelf afwegen. Ik probeer alleen aan te geven dat je wel moet proberen realistisch te blijven. Wat je kan doen is bijvoorbeeld na elke 20% up 10% cashen. Of alleen je inleg cashen als het al lang omhoog gaat.

Persoonlijk heb ik vaak de hele rit omhoog, en naar beneden uitgezeten. Maar als je niet tegen je verlies kan dan moet je er op een gegeven moment wel iets mee

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:36
Iemand bekend met Tidex? Ze geven 50% op USDT staking, waar zit de adder haha.

• mannowlahn

Eens, in 2018 dacht ik ik hodl alles de moeder. Nu heb ik in binance op al mijn token behalve ETH(staat op ledger) een Stop Loss ingesteld, valt 5% onder mijn aankoop prijs, dan verkopen we alles.

Je kan altijd terug kopen en waarschijnlijk goedkoper.

Tevens stel alerts in op je tokens in bv binance, dan weet je wat er gaande is en kan je weer snel handelen.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Ik zit juist heel erg te dubben of ik nu al moet cashen op mijn alts of toch HODL. ADA, GRT en INJ heb ik allemaal winst op gemaakt tot nu toe. Ik heb gewoon FOMO voor het nu verkopen en er dan later achter komen dat ze gewoon door stijgen haha. Punt is dat BTC en ETH ook nog altijd klimmen dus in hoeverre win je erop om je alts dan te verkopen voor BTC/ETH. Dan zou ik het misschien eerst in fiat (euro/dollar) om moeten zetten en wachten/hopen dat BTC/ETH nog een keer inkakken alvorens ze weer gaan stijgen.. Keuzes, keuzes
Stop-losses zetten dan, als je bang bent dat je winst verdampt of dat je de piek mist. En als de koers omhoog gaat verplaats je jouw stop-loss ook omhoog. Naar beneden moet je hem gewoon laten staan.
Wel zou je je eerst even goed oeten inlezen waar je de stop-loss zet zodat je niet bij 2% daling al verkoopt en de coin daarna 30% stijgt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:18

knakworst

Get more sats!

Klopt zelfs SXP gaat moon. Short squeeze van Kim Yon Un :P

• Kyumia

Wat mensen ook wel eens vergeten is dat alts tegen BTC worden gemeten in sats. Dus als ADA bijvoorbeeld 1k sats is en BTC stijgt met 10%, dan 'stijgt' ADA ook meteen 10% terwijl het aantal sats gelijk is gebleven. Coinmarketcap houdt hier geen rekening mee op de overzichtspagina. ;)

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
GO ETHEREUM GOO..

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:10
mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:51:
[...]

Eens, in 2018 dacht ik ik hodl alles de moeder. Nu heb ik in binance op al mijn token behalve ETH(staat op ledger) een Stop Loss ingesteld, valt 5% onder mijn aankoop prijs, dan verkopen we alles.

Je kan altijd terug kopen en waarschijnlijk goedkoper.

Tevens stel alerts in op je tokens in bv binance, dan weet je wat er gaande is en kan je weer snel handelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XxYl6jJvGaC72Wx7tHR08yGQKHQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wpMQDmGFIQSC4IlVu5mSGnph.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Chaes
  • Laatst online: 21:50

Chaes

#HODL

ETH $2k EOW

Verwijderd

Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:47:
[...]

*O* Whoo wederom een nieuwe ATH *O* en nu door richting Jupiter :) @Verwijderd heb je de ETH babes al klaar staan? *O*
Haha nee die zijn voor @Stokstaart :P

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:55
Gokje, ik ga eens tegen de markt in met een beetje.. Short op ETH :) ETHDOWN op 0.0094 USDT

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:34
zer0l schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:41:
Een aantal devs die goed bekend staan hebben een fork van Uniswap nu een paar maanden draaien op de BSC. Ziet er even anders uit dan de Pancakeswap zeg maar ;-)

Dit project gaat hand in hand met een fork van basis cash protocol, https://nya.cash/ , die ze hebben opgezet en (voor ons in NL) zaterdag op zondag nacht live gaat.

De tokens voor nyanswop zijn sinds eergisteren te verkrijgen. Just puttin' it out there. Ik doe er in ieder geval bescheiden aan mee, zoals meerdere projecten.
Huh? Die nya tokens waren toch al weken geleden te farmen op pancakeswap? (Zie de inactive pools op pcs)

• Khayma
  • Registratie: December 2010
BernardV schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:57:
Gokje, ik ga eens tegen de markt in met een beetje.. Short op ETH :) ETHDOWN op 0.0094
Heb net alles eruit gemikt op 1430 euro, ben benieuwd of dat een slimme zet was :9 .

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Je moet het voor jezelf afwegen. Ik probeer alleen aan te geven dat je wel moet proberen realistisch te blijven. Wat je kan doen is bijvoorbeeld na elke 20% up 10% cashen. Of alleen je inleg cashen als het al lang omhoog gaat.

Persoonlijk heb ik vaak de hele rit omhoog, en naar beneden uitgezeten. Maar als je niet tegen je verlies kan dan moet je er op een gegeven moment wel iets mee
Ja ik wil eigenlijk ook gewoon dingen lang laten staan. Liefst gewoon nu laten staan, nu ik zelf denk wel een leuk PF te hebben, en er dan een hele tijd ook niet meer naar om kijken. Maar over de alts die ik heb ben ik gewoon niet zeker genoeg dus daar zit ik elke keer naar te kijken. Moet voor mezelf de knoop doorhakken of ik eventueel verlies op die alts accepteer en het dus gewoon laten staan tot ooit, of dat ik geld/btc/eth wil hebben voor de lange termijn.

Totdat ik dat voor mezelf bedacht heb zijn alle berichten mbt NEO et cetera hier wel allemaal verleidelijk haha. Maar ik kan de fomo goed beteugelen om nog meer en andere alts te gaan kopen, juist ook omdat alles lijkt te klimmen momenteel. Er gaan er, denk ik, vanzelf een heleboel flink op hun bek dus een beetje overzicht houden is eerst ook wel fijn.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De markt staat op de dit moment gewoon op Easy mode :P

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/DnmkA8uX3Sw/maxresdefault.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 05-02-2021 15:00 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:06
Khayma schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:57:
[...]

Heb net alles eruit gemikt op 1430 euro, ben benieuwd of dat een slimme zet was :9 .
Heb net hetzelfde gedaan, ik gok dat we nog wel terugvallen naar 1400 euro. En zo niet, dan eh, vast later deze week nog wel :*)

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:37
Een korte vraag tussendoor:
Als ik op Binance crypto aan wil kopen krijg ik een pop up melding met:
"Limiet overschreden. Het bedrag moet tussen 0 en 0 EUR liggen."

Iemand enig idee wat dit inhoudt en waar dit door komt?

• Khayma
Ray_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:00:
[...]

Heb net hetzelfde gedaan, ik gok dat we nog wel terugvallen naar 1400 euro. En zo niet, dan eh, vast later deze week nog wel :*)
Precies dezelfde gedachte, hopelijk nog een hardere val om een paar ETH's te kopen >:)

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:35
Khayma schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:57:
[...]

In ieder geval beter dan 1120 :'( ;)

• PilatuS
  • Niet online
emot schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:00:
Een korte vraag tussendoor:
Als ik op Binance crypto aan wil kopen krijg ik een pop up melding met:
"Limiet overschreden. Het bedrag moet tussen 0 en 0 EUR liggen."

Iemand enig idee wat dit inhoudt en waar dit door komt?
Te weinig balans om te kopen in de spot of margin wallet gok ik. Stel je wil kopen in margin maar er staat niets op die account kan je niet kopen. Zelde als je spot wil kopen maar je geld bij margin staat.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Heeft er iemand van jullie Polkastarter (POLS)?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
Ernemmer schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:51:
[...]

Stop-losses zetten dan, als je bang bent dat je winst verdampt of dat je de piek mist. En als de koers omhoog gaat verplaats je jouw stop-loss ook omhoog. Naar beneden moet je hem gewoon laten staan.
Wel zou je je eerst even goed oeten inlezen waar je de stop-loss zet zodat je niet bij 2% daling al verkoopt en de coin daarna 30% stijgt.
Wel eens wat over gelezen maar nog niet echt uitgeprobeerd hoe ik die zet. Maar ik lees er vaak over en het is inderdaad misschien iets wat ik maar eens moet gaan uitvogelen en instellen.

• zer0l
keepitfrosty schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:57:
[...]

Huh? Die nya tokens waren toch al weken geleden te farmen op pancakeswap? (Zie de inactive pools op pcs)
Te farmen ja, te swappen niet. Je kan ze nu dus direct inkopen via nyanswop.

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:00:
[...]

De markt staat op de dit moment gewoon op Easy mode :P

[Afbeelding]
Hahah ja, en met godmode aan :+ _O-

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:03:
[...]

Hahah ja, en met godmode aan :+ _O-
Best wel ja :) Het maakt de laatste weken niet uit wat je koopt of waar precies. Al koop je een dikke piek en sta je 10% in de min voor een paar dagen heb je nu alsnog winst.

• Slux
  • Niet online
Bubbel zit echt wel een beetje op ze top volgens mij.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:03
Slux schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:06:
Dus? Alles verkopen?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:06:
Nee hoor, nog lang niet. Reddcoin moet nog x1200.

Dan is het gebeurd :+

• Slux
  • Niet online
Waarom? gewoon zorgen dat je op de markt blijft zitten en een goede stoploss instellen.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:03:
[...]

Wel eens wat over gelezen maar nog niet echt uitgeprobeerd hoe ik die zet. Maar ik lees er vaak over en het is inderdaad misschien iets wat ik maar eens moet gaan uitvogelen en instellen.
Lees dan meteen even over OCO (als je op Binance zit). One Cancels Other. Daarmee kun je met één handeling een stop-loss en stop-limit instellen.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:17

FreakNL

Well do ya punk?

Eth Moon _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door FreakNL op 05-02-2021 15:09 ]

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-11 10:31

Fl0yd

Dovahkiin

Nou, net even veel te vroeg uitgestapt op ETH....

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:02:
[...]

ja maar gekocht op 1,40 dus voorlopig houd ik het nog even aan. :+
Ben zonet geheel uitgestapt. Leuke winst, te veel spanning :+

• Slux
  • Niet online
Fl0yd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:
Nou, net even veel te vroeg uitgestapt op ETH....
Winst is winst de markt kan je toch niet timen ;)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:03
Slux schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Waarom? gewoon zorgen dat je op de markt blijft zitten en een goede stoploss instellen.
Ja, verstandig. Zit zo in de fomo modus dat ik dat her en der nog niet heb gedaan.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• zer0l
Slux schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:08:
[...]

Stoploss ingesteld op 5 cent voor BTC. Uit betrouwbare bron vernomen dat 6 cent echt de bodem zou zijn, mocht hij daar doorheen zakken pak ik mijn verlies op 5 cent.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-11 15:35
Glockner schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Ben ook uitgestapt bij ETH op 1432eur, winst is winst. Bij LTC nog steeds klein verlies maar ik verwacht dat die ETH wel zal volgen *O*

Verwijderd

zer0l schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:13:
[...]

Stoploss ingesteld op 5 cent voor BTC. Uit betrouwbare bron vernomen dat 6 cent echt de bodem zou zijn, mocht hij daar doorheen zakken pak ik mijn verlies op 5 cent.
Zo beperkt je toch een deel verlies en kun je rustig slapen. :+

• Slux
  • Niet online
zer0l schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:13:
[...]

d:)b Jij gaat ze verdienen als we weer in een bearmarket terecht komen :X

• Bever!
  • Laatst online: 00:06

Bever!

3

UNI llllllets go

• mannowlahn
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:03:
[...]

Voorbeeld van binance:
In dit geval wil ik mijn btc verkopen voor 50.000 indien btc onder de 35.000 komt wordt er een sell order van 34.500 geplaatst.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f99X2y9Pexs9wPz-Pp1nEkOpAks=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JXomkSJcakgZakRo1TopxF1A.png?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Lees dan meteen even over OCO (als je op Binance zit). One Cancels Other. Daarmee kun je met één handeling een stop-loss en stop-limit instellen.
Nog een nieuwe term erbij ;) Zal er eens naar kijken.

Stop-loss is heel interessant alleen wel een uitdaging om hem goed te zetten, dat je niet in een dipje ineens alles verkocht hebt terwijl de boel daarna doodleuk weer verder klimt, haha.

• sOid
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Nog een nieuwe term erbij ;) Zal er eens naar kijken.

Stop-loss is heel interessant alleen wel een uitdaging om hem goed te zetten, dat je niet in een dipje ineens alles verkocht hebt terwijl de boel daarna doodleuk weer verder klimt, haha.
Klopt, heb je af en toe inderdaad. Ik zet ze vaak vrij ruim, op 10%. Maar ging bijvoorbeeld bij GRT toch verkeerd, een paar dagen terug.

ETH heb ik nu een stop-loss gezet net onder support niveau van een paar dagen terug.

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:07:
[...]

Nee hoor, nog lang niet. Reddcoin moet nog x1200.

Dan is het gebeurd :+
redd blijft wel heel steady rond de 3000 hangen. ik hoop dat eigelijk nog wel op een keer 10 someday :9

• YES

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Voorbeeld van binance:
In dit geval wil ik mijn btc verkopen voor 50.000 indien btc onder de 35.000 komt wordt er een sell order van 34.500 geplaatst.
[Afbeelding]
Ah zo. Je doel is verkopen op 50.000 mits dat punt ooit bereikt wordt. Maar als de boel toch weer in elkaar stort wordt je spul alsnog verkocht op 35.000, maar dan voor 500 minder zodat je order er in ieder geval doorkomt?

Op zich wel een goed mechanisme. Kunst is om hem net op dat punt te zetten waar het geen dipje maar echt een flinke daling is..

• mannowlahn
sOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Klopt, heb je af en toe inderdaad. Ik zet ze vaak vrij ruim, op 10%. Maar ging bijvoorbeeld bij GRT toch verkeerd, een paar dagen terug.

ETH heb ik nu een stop-loss gezet net onder support niveau van een paar dagen terug.
Die support lijn is idd erg handig om aan te houden, komt die er onder, dan kan je de donder op zeggen dat het verder zakt.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:06
Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:47:
[...]

Uiteraard Kyumiaatje, de 2k staat al tijden klaar. Pomp jij ons er even naartoe? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• mannowlahn
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:22:
[...]

Ah zo. Je doel is verkopen op 50.000 mits dat punt ooit bereikt wordt. Maar als de boel toch weer in elkaar stort wordt je spul alsnog verkocht op 35.000, maar dan voor 500 minder zodat je order er in ieder geval doorkomt?

Op zich wel een goed mechanisme. Kunst is om hem net op dat punt te zetten waar het geen dipje maar echt een flinke daling is..
Nee een sell order wordt geplaats wanneer de 35.000 bereikt wordt. De reden hiervan is, als de prijs zo snel zakt, kan het zijn dat een 35.000 geraakt wordt en je sell order van 34.500 hoger is dan de huidige market price en dan verkoop je niks. Vandaar dat ik er altijd een klein beetje onder zit. Pas op met bedragen die op een support lijn zitten, want dan kan de boel heel snel zakken daar onder.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:16:
[...]

Ja begrijp ik wel.
Ik woon in een dorp waar heel weinig mogelijkheden zijn voor starters/huurders op de woningmarkt maar er is wel heel veel interesse vanuit deze groep uit het dorp zelf. Doordat het een dorp is ken je veel mensen en als ik het kon betalen zou ik kijken of ik ergens iets kon kopen waar woonruimte van kon worden gemaakt om te verhuren aan starters. Dan heb je ook meteen veel geïnteresseerden en je kent een aantal mensen waarvan je (hopelijk) weet dat ze goede huurders zijn. Dat zou ik dan willen. Zo zullen veel mensen een plaatje voor ogen hebben wat ze met hun geld willen doen ;)

Maar dan moet dat geld er wel eerst zijn. Al mijn spaargeld op DOGE zetten dan maar?
Ondanks dat DOGE de coin is met de meeste swagger, lijkt me dat niet de juiste coin om je fortuin helemaal in te gooien. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kyumia
Stokstaart schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:23:
[...]

Uiteraard Kyumiaatje, de 2k staat al tijden klaar. Pomp jij ons er even naartoe? ;)
Heb je de kaars van het vorige uur niet gezien? ;)

Wat dacht je van een tussentijdse evaluatie? Even kijken of de ETH babes wel on-par zijn bij €1.5k zodat we niet voor een verassing komen te staan op $2k :9 Je weet wel, kwaliteitscontrole enzo O-)

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]

Voorbeeld van binance:
[Afbeelding]
Thanks.

Wat ik niet snap, is de vermelding van 3 BTC. Wat doet dat getal daar?

• mannowlahn
Glockner schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:09:
[...]

Weinig spanning hoor, heb mijn OCO nu aangepast naar minimaal 1,5. vanaf hier is het sowieso winst, maar kan meer worden :+

hoppa 1,63 staat hij nu

[ Voor 4% gewijzigd door mannowlahn op 05-02-2021 15:32 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:26:
[...]

Heb je de kaars van het vorige uur niet gezien? ;)

Wat dacht je van een tussentijdse evaluatie? Even kijken of de ETH babes wel on-par zijn bij €1.5k zodat we niet voor een verassing komen te staan op $2k :9 Je weet wel, kwaliteitscontrole enzo O-)
Gaat hem net niet worden vrees ik: Paar dagen geleden was de run 22% en duurde ~2 dagen. Dat zou in de huidige run een respectabele top betekenen van 1947$. Als we naar de 2k willen dan moet hij de vorige dus overtreffen en gaan we werkelijk helemaal parabolisch.

Daarnaast hebben we ook nog geen nette correctie gehad van dit level.

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 05-02-2021 15:31 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:26:
[...]

Ondanks dat DOGE de coin is met de meeste swagger, lijkt me dat niet de juiste coin om je fortuin helemaal in te gooien. :D
Ik lees hier vrij regelmatig sarcastische/cynische reacties dus ik deed ook even een poging. En swagger, daar ga ik ook helemaal voor.

• mannowlahn
Glockner schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:29:
[...]

Thanks.

Wat ik niet snap, is de vermelding van 3 BTC. Wat doet dat getal daar?
Hypotetische hoeveelheid BTC die ik wil verkopen. Ik heb overigens 0,0 BTC hoor, maar dat is mijn doel voor dit jaar, btc vergaren.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

GRT nader toch de psychologische grens van 1 dollar nu wel erg rap.
Gaan we daar nog doorheen knallen?|
Heb ze aangeschaft op 60 ct..

• YES

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:26:
[...]

Nee een sell order wordt geplaats wanneer de 35.000 bereikt wordt. De reden hiervan is, als de prijs zo snel zakt, kan het zijn dat een 35.000 geraakt wordt en je sell order van 34.500 hoger is dan de huidige market price en dan verkoop je niks. Vandaar dat ik er altijd een klein beetje onder zit. Pas op met bedragen die op een support lijn zitten, want dan kan de boel heel snel zakken daar onder.
En die 50.000, die triggert wel ook een sell order? Dat had ik wel goed? Zeg maar een limit order voor als het punt bereikt wordt waarop jij je winst wilt verzilveren?

• mannowlahn
YES schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:36:
[...]

En die 50.000, die triggert wel ook een sell order? Dat had ik wel goed? Zeg maar een limit order voor als het punt bereikt wordt waarop jij je winst wilt verzilveren?
Ja, volgens mij komt die meteen in de order book terecht, de stop losses weet ik niet zeker.

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
ETH run nog bezig

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Heb tijdje geleden gezegd dat ik bij 2k uit ETH zou gaan. Misschien maar eens een stoplos zetten.. maar wat zou een goed bedrag zijn.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Net IOTA verkocht dus die zal wel weer flink door blijven stijgen :'(

• Slux
  • Niet online
Zie dat het volume weer wat toeneemt met doge, zou een mooi long of short momentje kunnen worden

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:06
hmr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:43:
Heb tijdje geleden gezegd dat ik bij 2k uit ETH zou gaan. Misschien maar eens een stoplos zetten.. maar wat zou een goed bedrag zijn.
3k

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Chaes

Chaes

#HODL

Aantal kleine coins (INJ, REN) best een mooie return op gepakt tot nu toe. Maar wat is wijsheid, aanhouden of verkopen en in een andere coin steken?

Als Bitcoin omlaag gaat gaat alles toch omlaag, dus het maakt in feite niet zoveel uit denk ik.

• Kyumia
*O* ETH raakt zojuist de €1450 aan, wat een tijd *O*

• mannowlahn
Chaes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:47:
Aantal kleine coins (INJ, REN) best een mooie return op gepakt tot nu toe. Maar wat is wijsheid, aanhouden of verkopen en in een andere coin steken?

Als Bitcoin omlaag gaat gaat alles toch omlaag, dus het maakt in feite niet zoveel uit denk ik.
Aanhouden, stop loss instellen en als de boel klapt, 3 maanden wachten en dan met je knaken die hebt gekregen investeren in btc, 2 jaar wachten op de volgende bull run en je een scheur in je broek lachen 8)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

hmr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:43:
Je bedoelt 20k toch? Dan zou ik een stoploss op 19.7k zetten. :P

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Aanhouden, stop loss instellen en als de boel klapt, 3 maanden wachten en dan met je knaken die hebt gekregen investeren in btc, 2 jaar wachten op de volgende bull run en je een scheur in je broek lachen 8)
Klinkt leuk maar wat moet ik met euro's?
We willen satoshis!!

• Chaes

Chaes

#HODL

mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Limit of stop-loss order maakt dan niet zoveel uit toch? Heb nog nooit een stop-loss gezet eigenlijk.

• mannowlahn
Aarebe1 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:50:
[...]

We willen satoshis!!
Euro is een soort van stable coin, daar koop je dan weer meer satoshis voor _/-\o_

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-11 19:57
ETH inmiddels door de 1450€

ETH SL op 1425 gezet voor een groot deel, bedoeling om later vandaag/dit weekend goedkoper weer in te kopen.

ben nog aan het bekijken wat ik met BTC ga doen.

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Meer mensen ervaring met o.a HyperTrader?
Vandaag met eerste trade er mee gemaakt (op HyperTrader) vindt het wel fijn dat je gewoon om de chart namelijk kan inzetten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ImWm9wFS5ZCDrvdMLpnuB_6tCzA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GxsdVIVOF0egRpdgQEvNPrCY.png?f=user_large

• mannowlahn
Chaes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:50:
[...]

Limit of stop-loss order maakt dan niet zoveel uit toch? Heb nog nooit een stop-loss gezet eigenlijk.
Kan ook, maar ik vind het wel fijn dat ik ook kan instellen dat ik nu bepaal met welke winst ik tevreden moet zijn.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:51:
[...]

Euro is een soort van stable coin, daar koop je dan weer meer satoshis voor _/-\o_
Ik snap je hoor, je hebt ook gelijk.
Echter heb ik veel meer waarde BTC dan dat ik bereid ben om er nog meer fiat in te stoppen. (Doe standaard DCA 1x per maand klein bedragje..)
Enige optie zou zijn BTC -> shitcoin.. Maar die gains vallen dan tegen. Ik durf m'n precious satoshis niet te zien verdampen.

[ Voor 6% gewijzigd door Aarebe1 op 05-02-2021 15:54 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:35
Chaes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:50:
[...]

Als je een limit zet, zet je een vaste order in.

Dus, ETH is nu 1450

En jij zet een limit van 1400, knal hij er meteen door, iemand zegt dan hartelijk dank omdat hij ETH voor 50 euro onder de marktwaarde heeft gekocht.

Mijn advies: niet doen ;)

• Kyumia
ybos schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:53:
[...]

Als je een limit zet, zet je een vaste order in.

Dus, ETH is nu 1450

En jij zet een limit van 1400, knal hij er meteen door, iemand zegt dan hartelijk dank omdat hij ETH voor 50 euro onder de marktwaarde heeft gekocht.

Mijn advies: niet doen ;)
Ik dacht dat orders die al in het orderbook staan gewoon als market-order werden behandeld? :? Dus bij die limit van jouw voorbeeld worden ze gewoon voor het hoogst mogelijke bedrag in het orderbook gematcht.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Aarebe1 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:50:
[...]

We willen satoshis!!
Of stukjes ethereum.. Zijn dat dan ethoshis?

Verwijderd

MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:56:
[...]

Vitalikjes.

• Kyumia
MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:56:
[...]

Die heten dan Buterinis :9

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Je eigen coin beginnen kun je later dingetjes kopen met jaapios.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Liever niet :D
Klinkt mij wat te vies. :+

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Hmmm 1680 lijkt mij nu wel een goede SL op eth.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Kain_niaK schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:58:
[...]

Je eigen coin beginnen kun je later dingetjes kopen met jaapios.
Zo'n coin zou in menig crypto PF een flinke Jaap achterlaten.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:17

FreakNL

Well do ya punk?

Die eth gaat gewoon naar 1800USD vandaag denk ik zo...

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:37
zrx gaat ook goed

• mannowlahn
yep mijn price alert van 1,8 werd net getriggered.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:48
ja lekker zie stmx ook goed gaan nu. allebij flink in de plus hier

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Sjonge jonge, die DOT, knalt bij de minste dip altijd gelijk weer naar boven als een ballon in een emmer water, ongelooflijk. Die gaat de maan los voorbij knallen en gaat Elon's Roadster achterna O+
Is er al een DNCORNHOLIO token?
Beukt door alle sellwalls, doet niet aan dipjes, schopt in je ballen als je nog maar aan verkopen denkt, komt met dikke one-liners telkens als 'ie een 1k grens achter zich laat.

Ik koop er gelijk 100k.

[ Voor 10% gewijzigd door Slonzo op 05-02-2021 16:09 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Jezus (Spreek op z'n Spaans uit). Ik twijfelde toenstraks nog of ik van de fiat anders wat eth zou halen, te laat :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1 ... 158 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!