Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Edit: En een aantal alts naar BTC omgezet, als die voor de >40k gaat dan dalen de alts waarschijnlijk OF als er een dip volgt dan kan ik makkelijker uitstappen.
[ Voor 51% gewijzigd door Taro op 06-02-2021 10:55 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ja want lekker je cash op de balans laten staan is zo'n goed idee met het huidige wereldwijde QE programma waarbij alleen al in 2020 20% meer dollars zijn bijgedrukt. Ik snap wel dat bedrijven met miljarden liquide middelen op de balans die -20% inflatie proberen te ontduiken.Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:39:
[...]
Bedrijven die een bitcoin op de balans zetten of als hedge is het domste wat je kan doen, gaat ook nergens over want anders hadden ze in het verleden wel goud gebruikt.
Dan heb ik het nog niet eens over de aandeelhouders en eventuele toezichthouders.
We zijn nog geen eens een jaar verder toen btc nog op +/- 3500 stond.
Klinkt allemaal leuk maar crypto is gewoon nog pure speculatie, pas als het zo stabiel als bijvoorbeeld goud is kan je het als ''veilige'' hedge gebruiken imo, alleen is de lol er voor ons dan wel af, want wij zijn juist gek op volatiele markten.
Maar zo denk ik er over hoor.
Geef me maar n seintje als we zover zijn, wat mij betreft hebben we een keiharde dealWhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:46:
[...]
De koers staat op XX.749. it's an omen!
Betaal je vooruit BTW?
Vooruitbetalen gaat niet, dat geld zit vast in BTC
EensMicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:43:
@Slux ik houd van markten die groeien volgens een wortelverband. En volgens mij hebben we in ieder geval met Bitcoin zo'n markt te pakken. Die groeit tot een bepaalde waarde en zal dan (binnen een bepaalde bandbreedte) weinig meer doen... Vind ik prima, omdat je dan toch wel met een bepaalde zekerheid kunt zeggen wat je investering waard is en ook dat die investering niet opeens drastisch minder waard gaat worden (vanwege schaarste).
Voor een bepaalde groep believers maakt het niks uit, maar als bijvoorbeeld een MS zijn btc ziet verdampen heeft het grote gevolgen voor zijn bedrijf, en helaas kan dat met een btc, met bijvoorbeeld goud is die kans veel minder en dus veel verstandiger, high risk high rewards maar in het echte leven moet je geen high risks nemen ook niet als particulier en met high risk, bedoel ik je pensioen/huis er mee op het spel zetten.
En voor de schaarste maakt het ook niet echt uit want een exchange kan gewoon virtueel btc maken, die transacties staan niet op de blockchain, zou me ook ook niks verbazen als dat al gebeurt, het wordt pas gevaarlijk en schaars als mensen die btc ook gaan opnemen
Geld wat op de markt komt halen ze er net zo makkelijk weer af.r0bb schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:54:
[...]
Ja want lekker je cash op de balans laten staan is zo'n goed idee met het huidige wereldwijde QE programma waarbij alleen al in 2020 20% meer dollars zijn bijgedrukt. Ik snap wel dat bedrijven met miljarden liquide middelen op de balans die -20% inflatie proberen te ontduiken.
Was geen kritiekMicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:50:
[...]
Sorry, ga wel even boodschappen doen.
Ik zit er voor lange termijn in, dus het zal me worst wezen hoe vaak hij die correctie doet. Tegen de tijd dat die grafiek daar ergens bovenin netjes afvlakt, hoef ik niet eens meer te verkopen omdat je dan gewoon met je BTC kan betalen.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Wat is je target voor die SL als ik vragen mag?Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:53:
BNB uit de Earn vault gehaald en een stop loss ingesteld, dit gaat té goed.
Edit: En een aantal alts naar BTC omgezet, als die voor de >40k gaat dan dalen de alts waarschijnlijk OF als er een dip volgt dan kan ik makkelijker uitstappen.
Waren 3 leuke secondes boven $40KThe Redman schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:59:
staat de $40K babe al klaar?
3 stappen vooruit, 1 terug.
Tegen 2 ETH voor de dan geldende koers?ybos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:54:
[...]
Geef me maar n seintje als we zover zijn, wat mij betreft hebben we een keiharde deal
Vooruitbetalen gaat niet, dat geld zit vast in BTC
[ Voor 4% gewijzigd door MrFX op 06-02-2021 11:05 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nope, gewoon 3000 eurootjes.WhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:03:
[...]
Tegen 2 ETH voor de dan geldende koers?
BTC koers: ik handel in euro's maar, voor deze keer is 125K in dollarkoers ook wel goed
Euro's? Wat heb ik aan die shitcoin?ybos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:05:
[...]
Nope, gewoon 3000 eurootjes.
BTC koers: ik handel in euro's maar, voor deze keer is 125K in dollarkoers ook wel goed
WhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:06:
[...]
Euro's? Wat heb ik aan die shitcoin?
Ok, BTC ter waarde van 3000 euro
Moet jij transactiekosten wel betalen
Straks gaat dit verhaal de boeken in net als die pizza
Die ezel die voor flufje BTC een gare motor kocht en die BTC ging daarna nog keer 10
Heb ik er voor over
[ Voor 25% gewijzigd door ybos op 06-02-2021 11:09 ]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat we niet ofwel permanent gaan dippen of flink gaan dippen voor we de bullrun verder vervolgen. Maar ja. Is geen TA ofzo.Ypuh schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:06:
Na de posts van vorige week had ik niet verwacht dat alles weer zo zou moonen. Waar is dat BNB bijvoorbeeld mee bezig joh. Stond een maand geleden nog rond de $25 en nu $75!!!
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Voor nu heb je waarschijnlijk gelijk. Dat kantelpunt zal er echt wel komen. Ik zie de waarde van MS zijn btc in $ uitgedrukt inderdaad nog wel verdampen, maar dan meer omdat de dollar steeds minder waard wordt.Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Eensmaar dat duurt nog wel even imo, deze verhalen komen elke keer terug als een BTC weer naar een ATH gaat, moet je de oude topics maar eens terug lezen adoptie is hier de massa is ingestapt pensioenfonds hebben BTC gekocht enz enz, om vervolgens +/- -80% te doen
![]()
Voor een bepaalde groep believers maakt het niks uit, maar als bijvoorbeeld een MS zijn btc ziet verdampen heeft het grote gevolgen voor zijn bedrijf, en helaas kan dat met een btc, met bijvoorbeeld goud is die kans veel minder en dus veel verstandiger, high risk high rewards maar in het echte leven moet je geen high risks nemen ook niet als particulier en met high risk, bedoel ik je pensioen/huis er mee op het spel zetten.
En voor de schaarste maakt het ook niet echt uit want een exchange kan gewoon virtueel btc maken, die transacties staan niet op de blockchain, zou me ook ook niks verbazen als dat al gebeurt, het wordt pas gevaarlijk en schaars als mensen die btc ook gaan opnemen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als de dollarwaarde zakt, stijgt de BTC tov dollar, dus wordt die positie in absolute dollars alleen maar meer waardMicroWhale schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:09:
[...]
Voor nu heb je waarschijnlijk gelijk. Dat kantelpunt zal er echt wel komen. Ik zie de waarde van MS zijn btc in $ uitgedrukt inderdaad nog wel verdampen, maar dan meer omdat de dollar steeds minder waard wordt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Leuk dat je dat zegt... want volgens mij is het aanstaande dat andere coins het stokje gaan overnemen. (Of misschien achteraf bekeken al gaande nu, maar we weten het nog niet). Eth en het hele DeFi verhaal zal imo steeds meer tractie krijgen en mensen zijn natuurlijk ook niet gek. Die willen gewoon rendement op hun centen. Steeds meer mensen ontdekken het.Daacuso schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:00:
[...]
Was geen kritiekMaar als je er op de lange termijn kijkt dan kan dat zeker het eindpunt zijn. Echter zal er ergens een flinke correctie komen met wederom een bearmarket voor een langere tijd. Waar ik echter wel bang voor ben is dat het technologische nut op een gegeven moment de overhand gaat krijgen. En als Bitcoin dan niet is opgeschaald dan verwacht ik dat andere coins het stokje gaan overnemen. Desondanks vind ik de volatileit van de huidige markt wel machtig mooi.
Er wordt vaak gezegd "Als de kapper erover begint is de bullmarkt ten einde"... met DeFi zou dat zo maar eens het begin kunnen zijn van een totale adoptie naar decentraal bankieren.
En een dip die volgde, ik wist hetSteefmeister schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:33:
Buy order voor uni is aangetikt. Ik ben weer terug in de game.
Crash incoming
Niet erg. UNI naar 40 euro+ binnen nu en een maand. /hopium_on
Haha, ja je hebt gelijk.... ze zien hun overgebleven $ verdampen. Ik moet echt boodschappen gaan doen u.ybos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:11:
[...]
Als de dollarwaarde zakt, stijgt de BTC tov dollar, dus wordt die positie in absolute dollars alleen maar meer waard
- Taro
- Niet online
Voor BNB 72,5 en 70,5 USD, ik schuif ze omhoog als BNB verder stijgt. Ook een stop loss op Bitcoin en ETH staan overigens, al staat het overgrote deel op de Ledger, dus als er een rode candle volgt kan ik toch op het geheel weinig doen. Is misschien maar beter ook, vertrouwen hebben in de lange termijnpipapaulus schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:01:
[...]
Wat is je target voor die SL als ik vragen mag?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nu wachten op een lekkere weekend dip.
Het gevoel van IK BEN REKT!!!! Of "JAAAAAA megaprofitz!", wat is het meest herkenbare gevoel voor cryptolui? Geen van beide.Steefmeister schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:14:
[...]
En een dip die volgde, ik wist het![]()
Niet erg. UNI naar 40 euro+ binnen nu en een maand. /hopium_on
"Het is ook nooit goed. Als ik koop zakt die, als ik niet koopt stijgt die :("
Ecodan warmtepomp
waar kijk jij dan? op de 1sec chart ofzo? correctie komt echt niet. En kom niet aan dat een drop van 1000$ een correctie is.JT schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:12:
Oh shit zie btc eens gaan. Correctie incoming? Ben erg benieuwd.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Even afwachten of ik lager weer ga instappen...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik vind het lastig in te schatten of er echt plek is voor dit naast Uniswap. Is het meer tijdelijk opleving of zou dit ook toekomst van constante groei/ontwikkeling hebben?
Jij was toch van de KTM’s? Als ik de juiste Bosje voor me heb.ybos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:38:
[...]
Als dat zo is, koop ik je duc
En steken we hem ritueel in de brand, weer zo'n rammelend hok van de weg![]()
Ik heb zelf wat sushi gekocht, prijs is redelijk nu op 13 dollar en als je de verhalen leest zit er veel potentie im.UntamedNL schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:33:
Hoe denken jullie over Sushiswap?
Ik vind het lastig in te schatten of er echt plek is voor dit naast Uniswap. Is het meer tijdelijk opleving of zou dit ook toekomst van constante groei/ontwikkeling hebben?
Hier moet hij nog even zakken, iets te vroeg verkochtiVibes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:32:
Toch maar even winst gepakt op BNB, was iets teveel om te laten liggen. Verkocht op 75 dollar. Ruim 55 dollar winst per BNB.
Even afwachten of ik lager weer ga instappen...
RTFM!
Zou dit niet 1 van de eerste coins zijn die gaat halveren zodra btc een correctie maakt? Gezien de groei die het gemaakt heeft? In principe is er nu kleine dip, dus neig naar instap.mannowlahn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:34:
[...]
Ik heb zelf wat sushi gekocht, prijs is redelijk nu op 13 dollar en als je de verhalen leest zit er veel potentie im.
De potentie tov Uni zie ik in principe wel, maar bij crypto zegt dat niks. Lastig
zeker, wacht maar tot btc naar 60k sprint. Gaat al die troep lekker de shitter inGlockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:35:
Is het nou op dit moment BTC die alle alts naar beneden trekt?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja, als BTC weer een ATH nadert wachten alle alts even af / worden zelfs al verkocht voor BTC.Glockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:35:
Is het nou op dit moment BTC die alle alts naar beneden trekt?
Fascinerend eigenlijk, David Attenborough zou er een docu over kunnen maken
1) Ik zie dat Kraken alleen maar Segwit deposit adressen aanbiedt (beginnend met een 3). Kan ik vanuit Ledger Live gewoon m'n BTC vanuit m'n Native Segwit adres naar zo'n Segwit deposit adres sturen? Of raakt m'n BTC dan kwijt?
2) Indien antwoord bij vraag 1 nee is; is het dan gewoon een kwestie van m'n BTC naar een Segwit adres sturen die m'n Ledger aanbiedt? En vanuit daar naar Kraken's Segwit deposit adres.
[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 06-02-2021 11:41 ]
Ik denk dat er meer ruimte bestaat in de DEX wereld dan alleen Uniswap. Zelf ben ik heel hoopvol voor Rubic met bijbehorende token $RBC. Zit een team achter dat projecten in het verleden heeft afgerond en in Q1 willen ze Layer 2 implementeren met onder andere als doelstelling die belachelijke fees te verlagen. Zit ook veel support op Reddit.UntamedNL schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:33:
Hoe denken jullie over Sushiswap?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Wat is er gebeurd met die Atomic Swap van Komodo?Jedi_Pimp schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat er meer ruimte bestaat in de DEX wereld dan alleen Uniswap. Zelf ben ik heel hoopvol voor Rubic met bijbehorende token $RBC. Zit een team achter dat projecten in het verleden heeft afgerond en in Q1 willen ze Layer 2 implementeren met onder andere als doelstelling die belachelijke fees te verlagen. Zit ook veel support op Reddit.
My rubics stay cubicJedi_Pimp schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat er meer ruimte bestaat in de DEX wereld dan alleen Uniswap. Zelf ben ik heel hoopvol voor Rubic met bijbehorende token $RBC. Zit een team achter dat projecten in het verleden heeft afgerond en in Q1 willen ze Layer 2 implementeren met onder andere als doelstelling die belachelijke fees te verlagen. Zit ook veel support op Reddit.
Ik zie nou net vrij weinig over Sushiswap op Reddit, wellicht zit ik in de verkeerde groepen te zoeken..Jedi_Pimp schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:40:
[...]
Ik ga verder op zoek, bedankt voor de info!
Dan blijf ik voorlopig weer HODL met deze coin.
DOGE is ook weer aan het klimmen vandaag. Nieuwe (mini)pump?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Dat hoor ik graag als CAKE-houder, en ik denk ook wel dat DeFi echt nog gaat groeien, maar ik vroeg me iets af:Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Gisterochtend vroeg sprak een collega mij aan over in welke coins ik zat, om 23:30 gisteravond kreeg ik een berichtje dat hij wel wilde investeren in CAKEHij zal op zijn beurt ook weer vrienden en kennissen betrekken en daarmee zal het ook als een olievlek uitbreiden. Dat zijn signalen dat het nog wel even door kan gaan. Aan de andere kant weten we hier allemaal: Als de kapper of taxichauffeur over Bitcoin begint dan moet je uitstappen en is de bullrun ten einde.
Dus blijf voorzichtig, maar dit kan nog prima enige tijd doorzetten.
anders dan in 2017/18 zitten we nu al bijna een jaar in met een crisis met een economische impact die nogal asymmetrisch uitpakt. Specifiek die kapper en taxichauffeur hebben helemaal geen geld nu, terwijl er wel flink wat vers geld de markt op lijkt te komen. Geld dat niet op korte termijn ergens heen wil. Verder heeft die crisis en het verplichtte thuis zitten ervoor gezorgd dat er mensen zijn - zoals ik - die nu de tijd hadden om zich afdoende te verdiepen om ook in andere dingen te stappen dan zeg maar Bitcoin op Blox. Verder zijn er natuurlijk cru gezegd 4 jaar minder Boomers en 4 jaar meer digital natives.
Maken deze dingen dat het niet echt anders is dan 4 jaar geleden? En dan bedoel ik niet dat er geen crash kan komen, maar zou de markt niet inherent wat stabieler zijn?
BNB is toch de trade coin van Binance, Dus hoe meer er gehandeld wordt, zeker in hogere vulumes (lees BTC), wordt deze toch meer waard?Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:53:
BNB uit de Earn vault gehaald en een stop loss ingesteld, dit gaat té goed.
Als trading even stopt ivm whales die een sell wall neerzetten dan daalt hij altijd iets?
OF heb ik heel BNB niet goed begrepen?
Musk plaatste vanochtend dus een Doge-poll...Da_maniaC schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:48:
Buy ordertje ingezet voor als ADA nog een keertje terug duikt naar de 0.437 EUR.
Dan blijf ik voorlopig weer HODL met deze coin.
DOGE is ook weer aan het klimmen vandaag. Nieuwe (mini)pump?
Daar gaan we weerGlockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:50:
[...]
Musk plaatste vanochtend dus een Doge-poll...
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
bij mij niet. Binance op 39968Glockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:52:
BTC is er door..
nopeGlockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:52:
BTC is er door..
KloptGlockner schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:34:
[...]
Jij was toch van de KTM’s? Als ik de juiste Bosje voor me heb.
Die 125K eind februari is natuurlijk verre van haalbaar.
En als het gehaald wordt heb ik zodanig winst dat ik die 3K er wel voor over heb
wel benieuwd wie jij dan bent
[ Voor 6% gewijzigd door ybos op 06-02-2021 11:58 ]
Ik volg m hier: https://nl.investing.com/crypto/bitcoin/btc-usd-candlestick
Sorry, ben denk ik te nieuw om dit te begrijpenlocmorto schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:41:
[...]
Wat is er gebeurd met die Atomic Swap van Komodo?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
die sell wall zijn we dan al voorbij, dollar speakingSpX schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:56:
[...]
Coinbase is wat mij betreft leading in deze situaties. Daar is een sell wall van 225 BTC op 40K.
Dat roep je wel zo makkelijk maar Quantitative Tightening is nog nooit op grote schaal toegepast als QE -laat staan het er "net zo makkelijk afhalen" als jij stelt.Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:58:
[...]
Geld wat op de markt komt halen ze er net zo makkelijk weer af.
Wikipedia: Quantitative tightening.
Nogmaals ik denk dat er voor sommige bedrijven een redelijke TINA situatie ontstaat door het QE programma waarbij de stockmarket en vastgoedmarkt wat te duur wordt om je geld te verzekeren en dus BTC een relatief goede positie biedt.
480BTC op 40K zag ik even live weg worden gesnoept.BeatrixKiddo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:58:
[...]
die sell wall zijn we dan al voorbij, dollar speaking
en weer iets terug...
Van de 480BTC opeens nog maar 200 over.
Dat was een goed idee. Net op tijd ook gedaan, al waren het slechts wat flufjes.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:53:
- Taro
- Niet online
Klopt, al kan hij natuurlijk ook minder waard worden als men de voorraad verkoopt, het is ook deels speculatie.ApC_IcE schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:49:
[...]
BNB is toch de trade coin van Binance, Dus hoe meer er gehandeld wordt, zeker in hogere vulumes (lees BTC), wordt deze toch meer waard?
Als trading even stopt ivm whales die een sell wall neerzetten dan daalt hij altijd iets?
OF heb ik heel BNB niet goed begrepen?
Maar bij mij is 50% inmiddels verkocht door een stop loss order, dat zit sinds 39.999 in Bitcoin en gaat weer terug naar BNB als die een stukje lager staat.
Dat kan, al waren er in 2018 weer andere redenen om te denken dat het stabieler was dan eerder. Ik sta van niets meer te kijkenGlenn Hoddle schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:49:
[...]
Maken deze dingen dat het niet echt anders is dan 4 jaar geleden? En dan bedoel ik niet dat er geen crash kan komen, maar zou de markt niet inherent wat stabieler zijn?
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 06-02-2021 12:04 ]
XRP = trash
[ Voor 24% gewijzigd door MrFX op 06-02-2021 12:15 ]
Volgens mij is de defi hype aan het einde van de run (voor nu). Ik verwacht dat de overige alts even aan de beurt zijn bij de volgende daling van de dominance. Puur onderbuik.Mr_Ripple schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:12:
Ik geloof dat AAVE BTC aan het sponsoren is.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
LIT was vers van het Launchpad af en die doen vaak rare dingen. Even vergeleken met 1INCH die ook recent gelist werd, en toen maar besloten om het risico niet te nemen en het even aan te kijken.
Blijft ie vandaag met zn jasje tussen de deur van de raket hangen en zet 'ie de verdubbelaar in
Drommels drommels drommels ik heb ook altijd pech
join the club i could have been miljonairVerwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:16:
Ik zat gisteren in dubio - EOS, die relatief stabiel is er uitziet alsof er een uitbraak voor de deur staat, of LIT.
LIT was vers van het Launchpad af en die doen vaak rare dingen. Even vergeleken met 1INCH die ook recent gelist werd, en toen maar besloten om het risico niet te nemen en het even aan te kijken.
Blijft ie vandaag met zn jasje tussen de deur van de raket hangen en zet 'ie de verdubbelaar in![]()
Drommels drommels drommels ik heb ook altijd pech
weaks hand had ooit 3k ASML op 8 euro
$ alias cd='rm -rf'
- Taro
- Niet online
Inmiddels na maar liefst 3 uur binnengekomen. Maar niet zichtbaar in de Ledger omdat die ze dus idd niet kent, dus even een tijdje holden dan maar.Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:37:
Iemand ervaring met withdrawals bij Bilaxy.com? Heb om te testen een ERC20 coin geprobeerd naar de Ledger te sturen, maar die staat nu al >1 uur te wachten, zonder een TX ID te krijgen.
Daarnaast staat deze coin nog niet in het lijstje van de Ledger zelf, de bekendere ERC20 coins kan je wel terugvinden en daar wordt netjes bij aangegeven dat je ze gewoon naar het ETH adres kunt sturen. Maar nou ben ik benieuwd of een Ledger ook onbekende ERC20 coins op de balans gaat weergeven of niet. Zo niet, dan kan je ze dus ook niet versturen (uiteraard wel buiten Ledger om), dus een goede optie om wat langer te holden
Geld kunnen ze idd net zo makkelijk van de markt halen als erbij doen, 1 hele simpele is verhogen van de belastingenr0bb schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:00:
[...]
Dat roep je wel zo makkelijk maar Quantitative Tightening is nog nooit op grote schaal toegepast als QE -laat staan het er "net zo makkelijk afhalen" als jij stelt.
Wikipedia: Quantitative tightening.
Nogmaals ik denk dat er voor sommige bedrijven een redelijke TINA situatie ontstaat door het QE programma waarbij de stockmarket en vastgoedmarkt wat te duur wordt om je geld te verzekeren en dus BTC een relatief goede positie biedt.
Dan moet je goud pakken en zeker geen BTC, en 40k voor niks is pas duur
ETH heeft de achtervolging al ingezet.knakworst schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:14:
Alles rekt door btc pump...
Ehhhh, nee. Wat denk je dat dat met de rente doet? En dat is voor burgers vervelend, maar voor landen funest. De Eurozone kan geen geld van de markt halen zonder uit elkaar te vallen.Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:21:
[...]
Geld kunnen ze idd net zo makkelijk van de markt halen als erbij doen, 1 hele simpele is verhogen van de belastingen
Niks van te merkenWhySoSerious schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:26:
[...]
ETH heeft de achtervolging al ingezet.
Had ik laatst ook op een coin maar via hun eigen wallet op internet kon ik ze wel weer versturen door ze met ledger te signen! In Ledger live zelf kon ik er echter niet bij!Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:20:
[...]
Inmiddels na maar liefst 3 uur binnengekomen. Maar niet zichtbaar in de Ledger omdat die ze dus idd niet kent, dus even een tijdje holden dan maar.
BeatrixKiddo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:03:
I love it when a plan ( B ) comes together
dank! kan ik photoshop weer afsluiten XD
BeatrixKiddo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:38:
[...]
dank! kan ik photoshop weer afsluiten XD
Your meal will be served at 50k usd.
Please enjoy our staff. Dammit. Please enjoy your flight!

@JT wie niet waagt blijft maagd
[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 06-02-2021 12:42 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ecodan warmtepomp
Dus even wachten. Er zijn genoeg momenten geweest om in te stappen, en die komen ook wel weer.JT schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:40:
Daar sta je dan met een deel fiat wachtend op je buy order van ruim 35kNu volledig instappen lijkt me dan weer zelfmoord
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gewoon doen YOLO je weet zellufJT schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:40:
Daar sta je dan met een deel fiat wachtend op je buy order van ruim 35kNu volledig instappen lijkt me dan weer zelfmoord
- Taro
- Niet online
[fomo]Je kunt toch altijd boven de 42k weer instappen? Dan heb je alleen wel wat minder BTC :)[/fomo]JT schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 12:40:
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/g1nncOxcIeGpNrk6RmXzymc1.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mehDt7MRGLHqasjxR3Dnmb65.jpg?f=user_large)