Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 155 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.498 views

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:50
Tijdje terug ja. Nog meer van dat soort tips?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:09
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:17:
ik zit tegelijkertijd online te pokeren
Raise of fold. Tight aggressive, net als crypto

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Glockner schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:27:
Net voor het eerst een illiquidity warning gehad op Bitvavo. Begrijp ik het goed dat dit een tekort aan kopers is? Kon overigens wel verkopen.
Ik begon ook op Bitvavo. Tijd om ergens anders te shoppen toch?

Snap dat een NL bedrijf veilig voelt, maar een Binance of Huobi is net zo veilig, wellicht veel veiliger qua liquiditeit.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:18:
[...]

Tijdje terug ja. Nog meer van dat soort tips?
Nee, mijn tips zijn op :) Als ik iets tip, zit het al in mijn vrij beperkte PF.

Ik verwacht nu eigenlijk een grote move van Chainlink en daaropvolgend ook van BAND.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:38
Hebben we allemaal doge in het oog nog? Een dag druk maar ondertussen sta ik 50% in de plus bijna :)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vr9sUTUJHINgzbIxqEQEomlws40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nHaHtA750RGEQXE2CNMikzGk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 65% gewijzigd door AMARONE op 04-02-2021 22:25 ]

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Rijden er nog mensen mee op de Waltontrain?

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:50
Wat is er met akro aan de hand? Waarom gaat die zo hard?

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Hermans123 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:24:
Rijden er nog mensen mee op de Waltontrain?
Ik zag een piek ontstaan, ben met een fluffi ingesprongen maar sta nu op hetzelfde punt :p
Ben benieuwd of er nog een upwaards ritje komt.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 16:31
Ik ben zoals inmiddels al vaker genoemd al 4 jaar stug crypto holder. 95% in BTC, 2-3% in ETH en dan plukjes in ander random spul van airdrops,forks etc. Ik wil toch ook een klein beetje breder portfolio gaan opbouwen, laten zeggen met 3-4 alts die een redelijke spreiding geven over de verschillende nieuwe type alts.

Zou dit iets kunnen zijn om een aanvullende aankoop te doen? Uiteraard niet als % totaal portfolio maar als verdeling van de aankoop: 25% DOT, 25 ADA, 25% Link, 25% AAVE ? Heb ik dan een beetje de verschillende laten we zeggen ' categorieën' nieuwe crypto alts te pakken? Teveel / te weinig Defi tov andere coins? Zouden jullie nu ivm de recente flinke stijgingen voor een DCA methodiek gaan en accepteren dat het een maand of 6 duurt voordat je uberhaupt een paar % van je portfolio in deze nieuwe coins hebt zitten of is dat meer iets voor een lange termijn btc/eth investerings techniek en niet zozeer relevant als je een plukje USDT dat je toch al op de exchange hebt staan in alts wil omzetten?

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 04-02-2021 22:28 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Mooody

Mooody

elmoody

AMARONE schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:24:
Hebben we allemaal doge in het oog nog? Een dag druk maar ondertussen sta ik 50% in de plus bijna :)[Afbeelding]
Doge is te vermoeiend om het moment. Elon lacht zich een ongeluk, hij heeft veel andere slimme countertraders rijk gemaakt met een meme coin.

De awareness van crypto is groter gemaakt. Dat is zijn doel. Hij heeft uiteraad veel Bitcoin, al staat het "op naam van zijn zoontje".

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-02-2021 22:30 ]

• AMARONE
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:28:
[...]

Doge is te vermoeiend om het moment. Elon lacht zich een ongeluk, hij heeft veel andere slimme countertraders rijk gemaakt met een meme coin.
Wel ene mooie groene dildo vandaag. Misschien toch maar een stoplimit order plaatsen mocht die inkakken. Winst is winst

Zou jij met het oog op btc dat nu in Fiat doen of toch btc pakken?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Ik ga de nacht in volgens plan, buy order iets boven de 35 :P Ben heel benieuwd als ik wakker wordt, vast REKT :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Mooody

Mooody

elmoody

AMARONE schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:30:
[...]

Wel ene mooie groene dildo vandaag. Misschien toch maar een stoplimit order plaatsen mocht die inkakken. Winst is winst

Zou jij met het oog op btc dat nu in Fiat doen of toch btc pakken?
Ben geen trader, dus vraag me dat niet :P

Off the record zou ik zoiets zeggen: Ik zou elke winst in Doge veilig stellen en direct in ETH stoppen op het moment. Niet perse in BTC, omdat ETH nu het momentum heeft.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 18:03
vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:13:
[...]

Ik had al wat INJ ingeslagen ja (dankzij jouw tip) !
Check, hier op 10,88. Ook dankzij jouw tip :P

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@twit LINK heeft veel potentieel, maar AAVE en UNI gaan harder. ADA heeft veel bagholders, maar ook enorm veel aanhangers en believers, zou dus best goed mee kunnen komen. Ik zou die extra LINK persoonlijk in AAVE steken, maar grote kans dat nadat ik dit zo uitspreek LINK het beter gaat doen dan de anderen, dus geen verkeerde keuze denk ik.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 18:03
vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:27:
Wat is er met akro aan de hand? Waarom gaat die zo hard?
Geen idee, maar baal wel dat ik hem 5 dagen geleden op nog geen 2 cent heb verkocht :(

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Had mijn inj verkocht voor Orion Protocol😅

Slechte keuze geweest

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mijn PF op dit moment...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HU_vBHpZZjbJeCAf_onY50E9o6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EFVFurgjLGwNBN53nDk0tqmO.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:33:
@twit LINK heeft veel potentieel, maar AAVE en UNI gaan harder. ADA heeft veel bagholders, maar ook enorm veel aanhangers en believers, zou dus best goed mee kunnen komen. Ik zou die extra LINK persoonlijk in AAVE steken, maar grote kans dat nadat ik dit zo uitspreek LINK het beter gaat doen dan de anderen, dus geen verkeerde keuze denk ik.
Zie je op de dollar chart van de afgelopen 2 jaar enige reden om Chainlink te verkopen?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/9rTypzH/Schermafbeelding-2021-02-04-om-22-36-10.png

En dan verkopen voor een coin (Aave) die in de laatste maand 500% (!) is gegaan? Ik vind het een risico :)

• AMARONE
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:33:
[...]

Ben geen trader, dus vraag me dat niet :P

Off the record zou ik zoiets zeggen: Ik zou elke winst in Doge veilig stellen en direct in ETH stoppen op het moment. Niet perse in BTC, omdat ETH nu het momentum heeft.
Ik zet een stoplimit, het stijgt nog even door verwacht ik en dan voor het slapen stap ik uit en in op eth/inj/aave

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:39:
[...]

Zie je op de dollar chart van de afgelopen 2 jaar enige reden om Chainlink te verkopen?

[Afbeelding]

En dan verkopen voor een coin (Aave) die in de laatste maand 500% (!) is gegaan?
Verkopen is iets anders dan aankopen, dat was de vraag. En LINK verkopen voor AAVE was ook niet de vraag :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-11 00:09
Wie is nu z'n hondje weer aan het uitlaten? Schiet er weer vandoor _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• AMARONE
DutchCrownNL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:43:
Wie is nu z'n hondje weer aan het uitlaten? Schiet er weer vandoor _O-
Mooi toch, DOGE heeft schijt aan de avondklok. Gas erop.

En in de stront van DOGE gaat xrp ook mee :')

[ Voor 8% gewijzigd door AMARONE op 04-02-2021 22:45 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:40:
[...]

Verkopen is iets anders dan aankopen, dat was de vraag. En verkopen voor AAVE was ook niet de vraag :)
Ok excuus :)

Maar als ik iemand zie denken om te LINK verkopen op dit moment, dan probeer ik ze te behoeden.
Juist nu ETH zo is gestegen, moet LINK een move gaan maken. Het gaat snel gebeuren.....

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:38

YES

Moderator General Chat
Ik profiteer ook mee van de tip van @Mooooody om INJ te kopen, ingestapt op iets van 10,15 meen ik. Al kocht ik het aan met bitcoin en weet ik de exacte koers destijds niet. Maar toch bedankt daarvoor. Is het een project geschikt voor hodl of is het ook weer snel gedaan denken jullie?

• AMARONE
Het zou mooi zijn als DOGE nog naar de 0,06 gaat.

Trouwens, ik heb 50 euro fun over. Op welke zouden jullie dat nu gooien. Eth of toch inj of dot?

Alles staat hoog momenteel, op de hele onbekende zooi na dan.

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:31
Hey niet allemaal INJ kopen gekocht op 6,7 en 9 euro gaat hard nu 11, wil weer bijkopen maar gaat hard nu >:) @Mooooody Bedankt voor de tip twee weken terug d:)b Voor mij lange hodl coin, gaat niet weg voor 100 euro.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:37
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:33:
Iedere keer denk ik bij aave, maar hij staat al zo hoog, en dan komt er weer 30% bij...

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:12
DarkShadow schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Iedere keer denk ik bij aave, maar hij staat al zo hoog, en dan komt er weer 30% bij...
Ja zat die leuk te trade 70 tot 90 dollar. Das nu even anders.

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Aarebe1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:12:
GRT nadert de ATH. (Jammer genoeg niet in Satoshis)
Ziet er best goed uit zover :P

• marvel27
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11 10:45
Interessante discussie over DPI. Ik snap alleen nog niet precies wat de waarde van DPI bepaalt. Gewoon vraag en aanbod zoals bij andere coins?

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:51
Volgens mij verkoopt er iemand YFI. Ik weet het niet zeker....

UNOX: The worst operating system

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

AMARONE schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:44:
[...]

En in de stront van DOGE gaat xrp ook mee :')
Het valt mij al tijden op dat (zelfs met de lopende rechtzaak)...Ripple kunstmatig hoog lijkt te worden gehouden..gewoon echt non-stop.
En in 2019-2020 was het ook al zo'n whale trading game. Echt gewoon wekelijks 10% down, 10% up.. week na week na week.
Ik ben inmiddels uitgestapt tijdens de Reddit pump and dump en dat was goed gegaan.
Als het net voor de uitspraak van de rechtzaak in kakt, koop ik nog even snel een paar 1000 ripple bij denk ik.... just-in-case de uitspraak opeens meevalt. Dan zal er wel weer ff een leuke hypetrain op gang komen.
Ik heb alleen wel moeite met 'up-to-date' blijven wat die rechtzaak betreft. Zelfs op xrpchat is het rustig.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
marvel27 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:13:
Interessante discussie over DPI. Ik snap alleen nog niet precies wat de waarde van DPI bepaalt. Gewoon vraag en aanbod zoals bij andere coins?
De waarde van de onderliggende coins en de verhouding waarin ze in de index zitten. Als bijv. AAVE stijgt, dan stijgt DPI daardoor ook, maar wel vs het % waarmee AAVE in de index is opgenomen. Daalt bijv. UNI tegelijkertijd, dan kan DPI gelijk blijven in waarde, mits de bedragen en verhoudingen met elkaar in balans zijn binnen die index. Op dit moment heeft AAVE een groter aandeel dan UNI omdat AAVE sneller is gestegen dan UNI, want enkele uren geleden was die verhouding nog andersom.

Hier kan je de verhouding zien: https://www.tokensets.com/portfolio/dpi.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 04-02-2021 23:18 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:15:
[...]

De waarde van de onderliggende coins en de verhouding waarin ze in de index zitten. Als bijv. AAVE stijgt, dan stijgt DPI daardoor ook, maar wel vs het % waarmee AAVE in de index is opgenomen. Daalt bijv. UNI tegelijkertijd, dan kan DPI gelijk blijven in waarde, mits de bedragen en verhoudingen met elkaar in balans zijn binnen die index. Op dit moment heeft AAVE een groter aandeel dan UNI.

Hier kan je de verhouding zien: https://www.tokensets.com/portfolio/dpi.
En die verhouding varieert of ligt vanaf het begin vast?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:18:
[...]

En die verhouding varieert of ligt vanaf het begin vast?
Nee, die wordt regelmatig opnieuw bepaald, zie de uitleg op https://www.tokensets.com/portfolio/dpi (onderin) bij Index Maintenance en Reconstitution Phase.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:17
Hè verdorie, DOGE stoploss gehit, maar 3% mee verdiend :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:50

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:44:
[...]

Ok excuus :)

Maar als ik iemand zie denken om te LINK verkopen op dit moment, dan probeer ik ze te behoeden.
Juist nu ETH zo is gestegen, moet LINK een move gaan maken. Het gaat snel gebeuren.....
Thanks voor de reminder. Ik was juist van plan om wat LINK te verkopen (initiële inleg er uit halen) en om het in een kleinere coin te steken.

Maar ik wacht rustig af voor de imminent pump :9

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:23:
Ik vermoed dat er nog wel wat meer stop losses worden gehit de komende uren (bij verschillende coins) :)

Ik ga hiervoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__GXImVML8Unos0bdFK94LaBC58=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6gxsb43EQIYmChFJCMEAAUau.png?f=user_large

En misschien splits ik hem nog wel in 2 delen, ook een deel op 32k. Voor de volledigheid: 75% staat op de Ledger, dus ik laat mij verder lekker scheren en als Bitcoin/ETH/AAVE/GRT/INJ/CAKE vannacht stijgen dan is dat prima.

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 04-02-2021 23:31 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:18

knakworst

Get more sats!

Zeker, de markt is gespannen. Maar kan na een scherpe daling ook weer heel snel omhoog.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
Wat zijn de verwachtingen voor AAVE de komende tijd? Nu al de 500 dollar aangetikt , bizarre stijging in zo’n korte periode.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Ik vermoed dat er nog wel wat meer stop losses worden gehit de komende uren (bij verschillende coins) :)
Eerst nog even de 0,054 testen en dan weer inzakken..... sell-order staat op 0,053...
:9

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:23:
Maar 3%... Geen idee in hoeveel dagen maar de gemiddelde belegger in stocks zou er heel blij mee zijn. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• toilet_paper
  • Laatst online: 11-11 12:49
AMARONE schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:56:
Het zou mooi zijn als DOGE nog naar de 0,06 gaat.
Het zou mij niet verbazen als doge dat nog gaat doen. Het feit dat doge niet langzaamaan weer terugzakt naar de regionen waar 'ie vandaan komt, maar er daarentegen zelfs vrij sterk uitziet, lijkt aan te geven dat de muziek er nog niet helemaal uit is.
Hoewel ik eigenlijk alleen kijk naar doge/btc lijkt het erop dat doge nog wel es een nieuwe impuls zou kunnen gaan krijgen die nog wel verder gaat dan 0,06 usd.
Doge zou nog wel es gekke dingen kunnen gaan doen.
Ik stap er zelf echter nu niet meer in.
Heb met doge tegen btc mooie gains weten te pakken. Had nog veel beter kunnen zijn want ik heb diverse sellorders lopen cancelen waarvan ik dacht dat die ammenooitniet meer geraakt zouden worden, maar die achteraf toch zouden zijn gehit. Hij ging dus al veel hoger dan dat ik had verwacht.
Maar 't is mooi 'weest.

• DarkShadow
Wie zit er in fiat vannacht!? Voelt onzeker allemaal

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-11 02:03
DarkShadow schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:36:
Mensen met een werkgeversverklaring? Voor mensen met een lambo stelt die 95 euro toch weinig voor.

• Richh
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:27:
[...]

Ik ga hiervoor:
[Afbeelding]

En misschien splits ik hem nog wel in 2 delen, ook een deel op 32k. Voor de volledigheid: 75% staat op de Ledger, dus ik laat mij verder lekker scheren en als Bitcoin/ETH/AAVE/GRT/INJ/CAKE vannacht stijgen dan is dat prima.
Ik vrees hetzelfde :P

Met mijn tradepot doe ik hetzelfde.

Hier staan sinds vanmiddag al wat buy orders tussen de 36k en 35k gespreid. Als we onder de 34.5k droppen verkoop ik de hele zooi wel weer om idd lager weer terug te kopen.

De hodlpot heb ik geprobeerd te vergroten bij de voorgaande dorp en daar ben ik (as expected) in gefaald _O- dus daar blijf ik nu met mn tengels vanaf.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik lig gewoon in m'n nest vannacht, en dat is vrij zeker...

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 16:35
Korvaag schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:14:
Volgens mij verkoopt er iemand YFI. Ik weet het niet zeker....
Schijnt een exploit te zijn geweest met de v1 yDAI vault... Daar is heel wat geld weggevloeid.

In retrospect, it was inevitable

• Richh
Wou nog wel ff in mijn fiat door de Mcdrive rijden om mijn DOGE winst aan euroknallers uit te geven, maarja, avondklok.

-O-
Crypts schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Maar 3%... Geen idee in hoeveel dagen maar de gemiddelde belegger in stocks zou er heel blij mee zijn. :D
Dagen? 4 uur _O-

[ Voor 31% gewijzigd door Richh op 04-02-2021 23:41 ]

• DarkShadow
Point taken 😂😂😂

• Crypts
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:40:
[...]

Wou nog wel ff in mijn fiat door de Mcdrive rijden om mijn DOGE winst aan euroknallers uit te geven, maarja, avondklok.

-O-
Stomme vraag weer maar niet in NL, McDrive is open tijdens de avondklok? Ik kan namelijk wel naar buiten als ik terug ben. :9

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:51
zer0l schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:39:
[...]

Schijnt een exploit te zijn geweest met de v1 yDAI vault... Daar is heel wat geld weggevloeid.
Wow OK. Ik vond het ook wel HEEL hard gaat. Verklaart het wel.

UNOX: The worst operating system

• Richh
Crypts schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:43:
[...]

Stomme vraag weer maar niet in NL, McDrive is open tijdens de avondklok? Ik kan namelijk wel naar buiten als ik terug ben. :9
Nope, is dicht :(
Thuisbezorgd kan vaak wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 04-02-2021 23:47 ]

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
twit schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:27:
Zou dit iets kunnen zijn om een aanvullende aankoop te doen? Uiteraard niet als % totaal portfolio maar als verdeling van de aankoop: 25% DOT, 25 ADA, 25% Link, 25% AAVE ? Heb ik dan een beetje de verschillende laten we zeggen ' categorieën' nieuwe crypto alts te pakken?
Als je nieuwe 'hypes' zoekt dan zou je kunnen overwegen om 25% in een NFT gerelateerd token te stoppen. Keuze genoeg in veelbelovende projecten (die net als alle andere alts net zo goed op niets uit kunnen draaien). Mijn favoriet is MANA maar bijvoorbeeld ENJ, AXS, SAND of RARI zou ook kunnen.

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-11 13:26
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:40:
[...]

Even ergens een hond regelen en dan op de fiets door de Mcdrive.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• AMARONE
toilet_paper schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:35:
[...]

Het zou mij niet verbazen als doge dat nog gaat doen. Het feit dat doge niet langzaamaan weer terugzakt naar de regionen waar 'ie vandaan komt, maar er daarentegen zelfs vrij sterk uitziet, lijkt aan te geven dat de muziek er nog niet helemaal uit is.
Hoewel ik eigenlijk alleen kijk naar doge/btc lijkt het erop dat doge nog wel es een nieuwe impuls zou kunnen gaan krijgen die nog wel verder gaat dan 0,06 usd.
Doge zou nog wel es gekke dingen kunnen gaan doen.
Ik stap er zelf echter nu niet meer in.
Heb met doge tegen btc mooie gains weten te pakken. Had nog veel beter kunnen zijn want ik heb diverse sellorders lopen cancelen waarvan ik dacht dat die ammenooitniet meer geraakt zouden worden, maar die achteraf toch zouden zijn gehit. Hij ging dus al veel hoger dan dat ik had verwacht.
Maar 't is mooi 'weest.
ja, mijn stoplimit is geraakt door een korte rode dildo. Helaas uit doge dus nu. Maar wel een mooie winst

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Aardige bounce net onder de 37.000k.. fijn dat mijn stop loss precies aangetikt is. |:(

Even niet opletten.. wederom precies de low..

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 05-02-2021 00:04 ]

Zero.

• Crypts
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:47:
[...]

Nope, is dicht :(
Thuisbezorgd kan vaak wel.
Fuckieduckie, keek er nog wel zo naar uit. Zelfde probleem als hier. Kon net nog wat soashoarma bestellen bij een tent die het wat minder nauw nam met de regels maar echt lekker was het niet. :/
Nou ja, we zijn toch ingesneeuwd komend weekend, hoop dat ik op tijd nog wat boodschappen kan doen. :P

• Crypts
Correctie, de gemiddelde belegger zou daar een keiharde plasser van krijgen. :+

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:30
Da_maniaC schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:15:
[...]

Het valt mij al tijden op dat (zelfs met de lopende rechtzaak)...Ripple kunstmatig hoog lijkt te worden gehouden..gewoon echt non-stop.
En in 2019-2020 was het ook al zo'n whale trading game. Echt gewoon wekelijks 10% down, 10% up.. week na week na week.
Ik ben inmiddels uitgestapt tijdens de Reddit pump and dump en dat was goed gegaan.
Als het net voor de uitspraak van de rechtzaak in kakt, koop ik nog even snel een paar 1000 ripple bij denk ik.... just-in-case de uitspraak opeens meevalt. Dan zal er wel weer ff een leuke hypetrain op gang komen.
Ik heb alleen wel moeite met 'up-to-date' blijven wat die rechtzaak betreft. Zelfs op xrpchat is het rustig.
Kunstmatig hoog gehouden?
Het is al jaren kunstmatig laag gehouden _O- .
Een paar dagen geleden heeft Ripple hun voorlopig antwoord in de rechtzaak gegeven met een aantal sterken punten (vind ik).

Ook grappig dat Ripple Labs in 2015 nog op hun vingers getikt werden voor het verkopen van "Virtual Currency" zonder AML/KYC en dat de SEC nu probeert om het als een "security" door te laten gaan.
Wat het natuurlijk niet is.

Als ik XRP koop heb ik geen aandelen in het bedrijf Ripple.

Goed nieuws:
RippleNet is SOC 2 certified (System and Organization Controls 2).
Weer een dominosteentje in rij voor de toekomst.

Elon heeft over XRP getweet!
Zoals verwacht helemaal niks nie 50%+, we moeten het doen met 17%

Ik ben vandaag op dreef met mijn XRP posts.

Jammer voor de meeste van jullie ;)

• PilatuS
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:00:
[...]
Wat dacht je van geen van beide ?

Waarom moet alles manipulatie zijn ? Wie gaat er tonnen of miljoenen en laat staan miljarden in een coin douwen om tegen de markt in te gaan waar genoeg whales zitten om te proberen iets hoog of laag te houden ? Wat heb je daar in vredesnaam aan en waarom zou je het doen ? Al gooi je er een half miljard tegenaan, 1 stukje nieuws en nog ramt de koers keihard een richting op en dat lukt zelfs de kleine spelers samen prima. Ik wordt af en toe een beetje moe van dat alles maar manipulatie zou zijn door wat grote jongens die blijkbaar de hele markt hun richting op zouden kunnen krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 05-02-2021 00:09 ]

• elektriekert
Die lucht bubbel op m'n spaarrekening :+

• elektriekert
PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:04:
[...]

Wat dacht je van geen van beide ?

Waarom moet alles manipulatie zijn ? Wie gaat er tonnen of miljoenen en laat staan miljarden in een coin douwen om tegen de markt in te gaan waar genoeg whales zitten om iets hoog of laag te houden ? Wat heb je daar in vredesnaam aan en waarom zou je het doen ? Al gooi je er een half miljard tegenaan, 1 stukje nieuws en nog ramt de koers keihard een richting op. Ik wordt af en toe een beetje moe van dat alles maar manipulatie zou zijn door wat grote jongen die blijkbaar de hele markt hun richting op zouden kunnen krijgen.
100 miljoen miljard procent complot!!!
Ik moet naar mijn bed toe :')
Maar de vraag waarom men dat zou doen,

Er zijn altijd mensen, whales, Hedgefunds whatever die ergens grof geld mee willen verdienen, zie GME.

De aandelen markt kan ook niet op, terwijl we op een crisis afstevenen.
Schiet mij maar lek.

• PilatuS
  • Niet online
elektriekert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:09:
[...]
Maar de vraag waarom men dat zou doen,

Er zijn altijd mensen, whales, Hedgefunds whatever die ergens grof geld mee willen verdienen, zie GME.
Waarom zou je miljarden investeren om iets hoog of laag te houden voor langere tijd, dat is de vraag. Wat heb je er aan om 5 miljard uit te geven om iets laag of hoog te houden ? Ik heb het niet over hier een daar eens een smerige move uit te halen, maar over langere tijd iets op een punt te houden. Je moet er achterlijk veel geld in gooien wil je een complete markt manipuleren voor maanden en jaren lang. Voor zowel omhoog als omlaag moet je extreem veel kopen of verkopen. In het geval van XRP om die laag te houden moet je eerst voor miljarden kopen en dat constant gaan dumpen waarbij je geld verliest om het laag te houden. Veel succes om te proberen het hoog te houden als de bearmarket begonnen is. Al gooi je er 10 miljard tegenaan de boel blijft toch echt zakken. Een korte move uithalen is iets compleet anders dan de volledige controle hebben, en dat laatste komt veel te vaak langs alsof er mensen zijn die achterlijke bedragen uitgeven om mensen met kleine bedragen een oor aan te naaien waarbij het tig keer meer kost dan het ooit zal opleveren.

• toilet_paper
Pelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:53:
Aardige bounce net onder de 37.000k.. fijn dat mijn stop loss precies aangetikt is. |:(

Even niet opletten.. wederom precies de low..
37k :-)
Je was dus voornemens om je stoploss te gaan verschuiven als je wél had opgelet?
Ik plaats stoplosses juist omdat ik niet altijd kan opletten.
Stoplosses verschuiven is eigenlijk niet de bedoeling, je zet die niet voor niets toch :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
toilet_paper schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:21:
[...]

37k :-)
Je was dus voornemens om je stoploss te gaan verschuiven als je wél had opgelet?
Ik plaats stoplosses juist omdat ik niet altijd kan opletten.
Stoplosses verschuiven is eigenlijk niet de bedoeling, je zet die niet voor niets toch :)
Ik zet ze nooit.. juist hierom. Maar even vanavond gedaan omdat ik gewoon lekker iets anders wilde doen.. dacht ik probeer het weer eens. Dacht als hij weer onder de 37 gaat zal hij wel wat verder zakken. Vooralsnog niet dus. Vanavond met een deel in fiat, morgenochtend zie ik het wel.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:21:
[...]
Als je een lange trade maakt kan je ze natuurlijk wel van winst naar nog meer winst zetten :)

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

elektriekert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:00:
[...]

Jaja...to the moon and all that... :O

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• toilet_paper
PilatuS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:30:
[...]

Als je een lange trade maakt kan je ze natuurlijk wel van winst naar nog meer winst zetten :)
Uiteraard, zodra je in het groen staat en het de goede kant uitgaat, schuif je 'm mee. Maar dan nog zou je 'm niet moeten verschuiven zodra de koers weer de andere kant uitgaat.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Waarom stijgt DOGE nog steeds }:| ... echt wat een onzin. Maar wel mooi voor de bagholders O-)

• AMARONE
Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:45:
Waarom stijgt DOGE nog steeds }:| ... echt wat een onzin. Maar wel mooi voor de bagholders O-)
Jammer dat mijn stoplimit geraakt werd. Had er graag nog ingezeten nu met een hogere stoplimit. Ach, het mooie is dat we ergens diep in het rood sxhitten als alles weer down gaat. Ik wacht met veel Fiat nu op die momenten denk ik.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het zou zo maar door kunnen stijgen, maar toch maar verkocht. +1200% is mooi zat voor iets dat ik allang was vergeten. :)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
AMARONE schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:48:
[...]

Jammer dat mijn stoplimit geraakt werd. Had er graag nog ingezeten nu met een hogere stoplimit. Ach, het mooie is dat we ergens diep in het rood sxhitten als alles weer down gaat. Ik wacht met veel Fiat nu op die momenten denk ik.
Ik zit ook 80% fiat, al een aantal weken, tijdens de rit van BTC richting de 42k het meeste verkocht. Over 4 maanden weer BTC inkopen op 6k :D

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Ernemmer schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 01:09:
[...]

Ik zit ook 80% fiat, al een aantal weken, tijdens de rit van BTC richting de 42k het meeste verkocht. Over 4 maanden weer BTC inkopen op 6k :D
Jij denkt dat de bullrun al voorbij is? Of neem je gewoon een break?

• toilet_paper
Ernemmer schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 01:09:
[...]

Je vergeet een '0' denk ik.
Over 4 maanden betaal je 60k ;)

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
Korvaag schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 23:43:
[...]

Wow OK. Ik vond het ook wel HEEL hard gaat. Verklaart het wel.
je security niet in order hebben hoort een snap dump naar 0 te zijn

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Lekker laten stijgen, wachten tot de dump komt. Dan snel genoeg shorten. Beetje winst pakken en er weer uit.

Gratis geld zolang je niet al te hebberig bent.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Mien munt'n pump'n als gekk'n.

Mooie tieden.

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 10-11 00:09
ADA is lekker gestegen afgelopen nacht, benieuwd of we boven de 0,50 gaan uitkomen vandaag

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:07

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Alstubleift!

Afbeeldingslocatie: https://bitalk.org/attachments/887/

edit: oh ja inhoud. Hmmm ik zit na de dump weer boven mijn inkoop dus hmm ik denk dat we omhoog gaan. Of naar beneden misschien.

[ Voor 25% gewijzigd door sh4d0wman op 05-02-2021 07:09 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• jvp
  • Laatst online: 10-11 11:46

jvp

Waar gaat ZRX naar toe!? Is dit een pump en dump want er is volgens mij geen nieuws geweest?

• jvp
  • Laatst online: 10-11 11:46

jvp

Volgens mij boeit het op het moment niet meer welke shitcoin er in zak zit. Alles is al een keer gaan pompen of het gaat vast nog gebeuren. Zullen we namens ons alle een dank kaartje sturen naar Henk en Ingrid?

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:11:
[...]

Het is gekkenwerk momenteel.

Verstandig blijven mensen. Alleen instappen in die moonshots als je het niet vervelend vindt om ergens bag holder van te worden :)
1,72 USD vannacht _O- _O-

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
wat hebben jullie gecshilled??

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 05-02-2021 08:08 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

NEXO.

En wij shillen die niet, NEXO shillt zichzelf }:| :Y

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:31
Nexo token toch wel even flink in de correctie, denk dat die wel gaat herpakken vandaag en weer een steady flow omhoog gaat vinden in de aankomende periode.

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-11 19:55
WhySoSerious schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:04:
[...]

NEXO.

En wij shillen die niet, NEXO shillt zichzelf }:| :Y
Oh NEXO. Ja veels te vroeg gegaan, ik doe daar sinds 2 weken lenden en krijg uitbetaald in NEXO. Denk dat ik dit maar ga omzetten. 100% in week.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Ik heb alvast een fles wijn gechilld voor vanavond. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Partypsych schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:04:
Nexo token toch wel even flink in de correctie, denk dat die wel gaat herpakken vandaag en weer een steady flow omhoog gaat vinden in de aankomende periode.
Je bedoelt dat hij vannacht 0.25$ is gestegen en weer teruggevallen is?

Wat er vannacht is gebeurd weet ik niet, maar die blijft gewoon lekker omhoog lopen. De meest under the radar groeicoin in de top honderd imo.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• elektriekert
Da_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 00:31:
[...]

Jaja...to the moon and all that... :O
Dat is wel de bedoeling ;(

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

green-tea schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:05:
[...]

Oh NEXO. Ja veels te vroeg gegaan, ik doe daar sinds 2 weken lenden en krijg uitbetaald in NEXO. Denk dat ik dit maar ga omzetten. 100% in week.
Bedoel je met omzetten verkopen? Zou ik nog niet doen. De opmars DeFi begint pas net.

Als mensen ontdekken dat NEXO er al 3 jaar is en gewoon een goed, stabiel en winstgevend platform is... *plaatje van raket hier* wat mis ik die emoticons hier

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 06:07:
Mien munt'n pump'n als gekk'n.

Mooie tieden.
Sell order dgb af gegaan, 20% winst, BAT momenteel +10%. Kan mogelijk nog stijgen, anders verkopen. Btc niet in de buurt geweest van m'n buy order :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 12:13
JT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:26:
[...]

Sell order dgb af gegaan, 20% winst, BAT momenteel +10%. Kan mogelijk nog stijgen, anders verkopen. Btc niet in de buurt geweest van m'n buy order :+
DGB bestaat dat nog ja. Flashback terug naar 2017 toen ik op het hoogtepunt van DGB een dikke vette wereldreis in de plus stond en ik dacht nog wat meer eruit te halen. volgende ochtend was de vrijeval geweest en uiteindelijk weken later de zooi gedumpt en er alleen een vliegticket aan overgehouden ;w toen balen balen balen en nu kan ik er wel om lachen :o 1 woord waar ik last van had Greed

En weet niet meer wie hier een tijdje geleden had over HNT en ik dacht Fck it ik koop er ook wat van in.
Mijn dank is groot _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door RenaldoN op 05-02-2021 08:32 ]

• Ernemmer
  • Niet online
Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 01:14:
[...]

Jij denkt dat de bullrun al voorbij is? Of neem je gewoon een break?
Ik zoom meestal een stukje uit en kijk dan of we nu in een piek zitten of niet. Van 6k naar 42k in een paar maanden is wel een hele harde stijging en BTC heeft eerder wel eens laten zien makkelijk 60% in een week te kunnen zakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_dS6w7iI1VJNvNm6nmyRR25Le8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uPccPhB875PiZFby5QYygZr4.png?f=fotoalbum_large

Ik had eigenlijk ook gedacht dat ie niet zo hoog zou komen en dat ie sneller weer zou zakken.
Ik heb ook altijd nog de hoop dat ie hoger zal gaan, en daarom heb ik nog 20% crypto :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 05-02-2021 08:31 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Is altseason officieel losgebarsten? En voor de 2017/2018 overlevers onder ons, hoe lang houdt zo'n altseason aan? :P

Ik ga vandaag mijn moonshot verzameling uitbreiden met $TRAC (OriginTrail) vandaag. Zeg maar een VeChain, maar dan wel kansrijk. $RBC en $OPCT al mooi gegained :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

RenaldoN schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:29:
[...]

DGB bestaat dat nog ja. Flashback terug naar 2017 toen ik op het hoogtepunt van DGB een dikke vette wereldreis in de plus stond en ik dacht nog wat meer eruit te halen. volgende ochtend was de vrijeval geweest en uiteindelijk weken later de zooi gedumpt en er alleen een vliegticket aan overgehouden ;w toen balen balen balen en nu kan ik er wel om lachen :o 1 woord waar ik last van had Greed

En weet niet meer wie hier een tijdje geleden had over HNT en ik dacht Fck it ik koop er ook wat van in.
Mijn dank is groot _/-\o_
Altijd aan het plan houden.

Dat gezegd hebbende, ik had de laatste periode er ook al 30% van de inleg uit moeten halen, maar nog niet gedaan (in de veronderstelling dat het nog wel wat hoger kan).

Emoties. Slechte raadgever...

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:33:
Is altseason officieel losgebarsten? En voor de 2017/2018 overlevers onder ons, hoe lang houdt zo'n altseason aan? :P
Het eindigt altijd net voordat je besluit om te gaan verkopen...

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 06:32
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:33:
Maand? Ja.
Seizoen? Nee.
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/

Maar: mooie opmaat zo.
Geef mij svp een seintje vlak voor het afgelopen is.

[ Voor 26% gewijzigd door MrMrq op 05-02-2021 08:38 ]

Maktub

• DarkShadow
MrMrq schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Maand? Ja.
Seizoen? Nee.
https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/

Maar: mooie opmaat zo.
Geef mij svp een seintje vlak voor het afgelopen is.
Hele punt van die grafiek is dat je nou net in btc season alts koopt en andersom. Buy low/sell high. Maar ik was ook te laat. Ik zou de afgelopen maanden in dat tussen stuk omhoog juist bestempelen als alt season, dan heb je de dikste gains.
Pagina: 1 ... 155 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!