Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.498 views

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:07

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

oNo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:40:
[...]

Het ligt er aan, als je de munt een beetje kent. Vanmorgen een half uurtje na de sell order van DOGE die werd gehit zag ik EGLD redelijk laag staan (heb ERD->EGLD sinds de ICO) Die was gezakt van 69 naar 65 in not time, dus een hele zooi meteen gekocht. Nu zit EGLD boven de 75.
Ik moet wel zeggen dat de factor geluk nu wel mee speelt, maar terug naar 69 en langzaam omhoog zat er zeker in.
Eens! Mijn actie was echt heel ondoordacht. met schuin ook zien dat XRP stijgt, buy order voor een best fors bedrag. En dan gaan nadenken; Was dat handig?

Uiteindelijk 12 USD winst gemaakt in ongeveer 15 minuten. Dus heb geluk gehad.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Hier wat info over chainlink:

Chainlink, now the eighth-largest crypto by market cap, has had a good start to the year 2021, with the altcoin surging exponentially on the charts. In fact, on the back of a 20% hike over the last 7 days, the crypto even registered a new ATH on the price charts. It should be noted, however, that its trading volumes, at press time, weren’t as high as they were in mid-January.

Curiously, LINK’s technical indicators gave very contrary insights into the strength of the crypto’s market. While the Parabolic SAR’s dotted markers were below the price candles and highlighted bullishness, the Chaikin Money Flow continued to drop below zero, a sign of capital outflows gaining strength.

Chainlink was in the news recently after it announced that it had joined UNESCO’s Global Education Coalition.

• Marshallroady
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-12-2022
Chaes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:16:
Iemand hier bekend met Terra Luna (LUNA)?

Best wel goede verhalen over gehoord. Twijfel om een flufje in te slaan.
Is wel erg hard gegaan de afgelopen dagen maar wel een grappig project! Je kan Luna staken waardoor je elke zondag MiR AirDrop kan claimen, elke week tot einde van het jaar. Geloof dat het 0.1 mir is per 1 Luna. Daarnaast krijg je ook Luna rewards.

Ik had het in eerste instantie gekocht omdat het DeFi was, een blauw logo had en een of andere miljonair er in was gestapt maar blijkt nu ook wel gewoon grappig geld op te leveren!

Maar altijd DyOR!

• Marshallroady
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ben wel weer toe aan een nieuwe ATH van Bitcoin! Grappig hoe snel dat went deze hoge prijzen na 3 jaar bearmarkets

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

GRT nadert de ATH. (Jammer genoeg niet in Satoshis)

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:43:
Even een domme vraag tussendoor, waarom moet je de meuk die je harvest via de launchpool eigenlijk claimen?
Overigens schiet dit al een stuk meer op dan BNB in de vault laten staan. Blijven kruimels maar ze zijn iig ietsjes groter. :)
Daar heb je toch recht op?

Tegenwoordig kan dat gelijk voor alle lopende launchpool coins/tokens (click op Pending Harvest).
Via Earn, Launchpool:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOpMf-dJCW4QcxhFLApTYzq2VYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KnoH8iFhUIMrgRyQeCJPEPUJ.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• BMJ1971
Ik heb verkoop orders staan voor GRT.

Vandaag ook ergens REP verkocht, ik ga nu kijken voor DASH naar aanleiding van deze info:

DASH formed a double bottom in the $95 region over the past two weeks and has rallied above $100 since to trade at $113 at the time of writing.

The $113 level of support is important for bulls to defend- moving back beneath this level would give bears the impetus to push the prices toward $100 once more. A retest of $113 as support and a move upward over the next few trading sessions, if it materializes, would be bullish for DASH.

This scenario would see DASH test $121 as resistance.

The Awesome Oscillator showed bullish momentum behind DASH, while the Chaikin Money Flow indicated net capital flow into the markets. Taken together with the price action, further gains appear likely.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zhou schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:14:
[...]

Tegenwoordig kan dat gelijk voor alle lopende launchpool coins/tokens (click op Pending Harvest).
Via Earn, Launchpool:
[Afbeelding]
Vanuit de Earn wallet krijg je het direct in je Spot wallet bijgeschreven, vandaar de vraag vermoed ik.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 16:31
[...]

Via Earn, Launchpool:
[Afbeelding]
Heeft die Binance launchpool een zelfde soort risico niveau versus het in je vault zetten van je BNB? Op dat REEF na dat nog enigzins op een coin lijkt komen daar echt bottom class shit coins en voetbalcoins uit namelijk. Ik heb een leuk setje staan voor mijn Binance cashback level maar als ik het zo lees telt ook je BNB in launchpool mee voor je card-level en kan ik misschien beter de overstap maken. Zal me zelf ook in gaan lezen hoor maar de ' overall opinie' hier is meestal ook veelzeggend :)

EDIT: https://www.binance.com/e...okens-Calculate-APY--More dit linkje gevonden voor wie zich ook wil inlezen. Als ik het goed begrijp riskeer je de BNB die je inlegt zelf niet, dan kan ik dit wel eens gaan doen zo :)

[ Voor 13% gewijzigd door twit op 04-02-2021 20:23 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Wat een drukte allemaal zeg, 2017/2018 flashback :P

En zoals ik het nu zie gaan veel mensen dezelfde fouten maken als ik destijd deed.

Als de "oldtimers" hier rustig blijven, profiteren ze bigtime van de fouten van die nieuwe flipperkast-users.
Het devies; focus op ETH in een alt market, plus een enkele shitcoin, laat je niet afleiden en ga niet flipperkasten.

Feit is namelijk dat wanneer ETH gaan dippen, de hele altmarkt een nosedive doet.

[ Voor 66% gewijzigd door Mooody op 04-02-2021 20:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Gister ook maar even volledig naar stablecoin gegaan. Na een lange pauze, zoals velen, is mijn kleine BTC bagje de afgelopen maanden toch ineens significant meer waard geworden. En daar werd ik best zenuwachtig van. De afgelopen weken wat lopen proberen met verschillende coins, met netto resultaat dichtbij nul maar wel ten koste van de nodige nachtrust. Ik ben een halve Henkie en mis heel veel kennis (wat the hell is cake en syrup nu weer?!). Dankzij dit topic wel over Flexible Savings geleerd dus daar even langs de zijlijn om te bezinnen...zolang ik de FOMO kan bedwingen

• Zhou
  • Niet online
twit schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:17:
[...]

Heeft die Binance launchpool een zelfde soort risico niveau versus het in je vault zetten van je BNB? Op dat REEF na dat nog enigzins op een coin lijkt komen daar echt bottom class shit coins en voetbalcoins uit namelijk. Ik heb een leuk setje staan voor mijn Binance cashback level maar als ik het zo lees telt ook je BNB in launchpool mee voor je card-level en kan ik misschien beter de overstap maken. Zal me zelf ook in gaan lezen hoor maar de ' overall opinie' hier is meestal ook veelzeggend :)
Er is voor zover ik weet geen risico verlies op je coins/tokens in de launchpool (zelfde als vault). Je BNB telt gewoon mee als deze ook in de vault zit. Voordeel in de vault is dat het dagelijks bijgeschreven wordt naar je spot wallet. Als je dat individueel goed dan moet je deze apart claimen/bijschrijven naar je spot wallet.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:17:
Wat een drukte allemaal zeg, 2017/2018 flashback :P

En zoals ik het nu zie gaan veel mensen dezelfde fouten maken als ik destijd deed.
Ik heb nog wat XLM uit die tijd waarbij ik momenteel op 70usd verlies sta :+ Misschien toch maar gewoon verkopen.

• BMJ1971
Ik hou in basis gewoon BTC en ETH, ETH wat van verkocht, weer bij kopen bij 1580.

Inmiddels met diversen alt coins regelmatig 10% geschraapt om wat kapitaal op te bouwen.

Op deze voet nu verkoop orders staan voor ADA, UNI, GRT (2x), DOGE en DASH.

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:22:
[...]

Ik heb nog wat XLM uit die tijd waarbij ik momenteel op 70usd verlies sta :+ Misschien toch maar gewoon verkopen.
XLM is een van de weinige "golden oldies" uit 2017 die ik hoog heb zitten. Samenwerking met Paxos (en PayPal) is een dingetje.

Ik ga het niet kopen, want ik denk dat er net iets lager in de ranking meer te halen valt :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Zhou
  • Niet online
Cake is vandaag alweer als een raket vertrokken. Het is dus niet alleen de logo dat meetelt, ook de naam. 8)7

• Glockner
  • Laatst online: 10-03 16:11
Glockner schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:21:
Net gokje gewaagd en al m'n Polkadot verkocht met goede winst. Aardig impulsief. Da's over het algemeen niet slim. Ik koop later vanavond of morgen later bij. Hóóp ik 8)7
Uhuh, dit was tamelijk dom. Weg Polkadot ;w

Nu geduldig wachten op een dipje.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
iVibes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:56:
[...]

Hier ook 3 lijstjes met 16 woorden verspreid over 3 locaties.
Aan 1 lijstje heb je niets maar met 2 van de drie lijstjes kan je je seed recoveren.

Mocht er 1 van de drie locaties affikken, no problem...

[Afbeelding]
Je kan ook de volgorde anders doen van de seed. Bijvoorbeeld unieke cijfers in je telefoonnummer na de 06 gebruiken wat de volgorde moet zijn. Dus 06 9876, zal dan de pass phrase word 9 als eerste genoteerd op papier, en verder. Zijn genoeg andere truucjes. Vind de 3 stuks wel grappig verzonnen, moet je wel 3 locaties hebben :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Zhou schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:28:
Cake is vandaag alweer als een raket vertrokken. Het is dus niet alleen de logo dat meetelt, ook de naam. 8)7
Cake, UNI, Sushi, Synthetix, Injective etc.....de dex-hype is gaande. Ik begrijp dat ook wel, het is momenteel een van de weinige zinvolle usecases op de blockchain. (decentraal handelen)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Zoals jullie zien heb ik mijn avatar aangepast. Ik ben nu full Neo shill.

Neo 1 100 dollar in 4 hours!

End of year 1 million dollar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NjMmttheSSApC2Di2piapoEU5Os=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/06VUeg7THqySxBjG646nCoWi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 04-02-2021 20:34 ]

Zero.

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Pelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:32:

[Afbeelding]
Nou nou.
Dan moeten we jou ook maar gaan aanpakken. ;)

Waarom Neo? Teveel China imo.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Mijn verkoop op 36,3k om vlak boven de 35 weer in te kopen loopt fantastisch 8)

@Taro Ik heb nu een lagere kooporder ingesteld als gewone limit buy order. Maar is het verstandiger om een stop limit buy order in te stellen om anderen geen inzicht te geven in waar je het voor wil kopen zodat ze er niet vlak boven gaan zitten?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Mooody

Mooody

elmoody

Glockner schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:28:
[...]

Uhuh, dit was tamelijk dom. Weg Polkadot ;w

Nu geduldig wachten op een dipje.
Wat verwacht je dan? De hype is net begonnen. Polkadot gaat nog maanden gainen, zeker totdat ETH 2.0 echt live gaat in 2022 (?)

Polkadot is imo een no-brainer voor de komende cycle. Waarom? Omdat de ontwikkelaars bij Ethereum zitten.

Lekker 12% rente laten trekken op Kraken.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:30
LouwPost schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:00:
[...]

Ik snap het ook niet, maar toch flinke stijging weer.
Op het moment dat niemand verwacht gaat ie gewoon parabolisch.
Dat is de hoop natuurlijk!

• Pelox
Aarebe1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:34:
[...]

Nou nou.
Dan moeten we jou ook maar gaan aanpakken. ;)

Waarom Neo? Teveel China imo.
Inderdaad te veel China. Omdenken noemen ze dat! Die gaan straks allemaal weer aan de Neo! oOo

Zero.

• elektriekert
Wat is er met die Elon aan de hand!?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34

Woohooo

Smilie, James Smilie

[Afbeelding]
Zou leuk zijn, maar hoe komt je aan die onzinnige voorspelling? 8) Voorlopig is Neo mijn stable coin in de PF

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
breaking news BTC ga van voor naar achter, van links naar rechts oOo oOo

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Via Earn, Launchpool:
[Afbeelding]
I know maar bij de vault kreeg je ze automatisch in je spot wallet, nu moet je ze handmatig claimen en ik snap niet zo goed waarom? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:00
Pelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Zijn account is gehacked he. Hij is sinds gisteren van Twitter af dus al die berichten van vandaag kan je negeren.
bron ?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:26:
[...]

XLM is een van de weinige "golden oldies" uit 2017 die ik hoog heb zitten. Samenwerking met Paxos (en PayPal) is een dingetje.

Ik ga het niet kopen, want ik denk dat er net iets lager in de ranking meer te halen valt :)
Is Ankr nog verstandig om te kopen? Dit zou met mijn laatste speelgeld zijn. Verder vuistdiep in Eth en kleiner gedeelte btc. Hodl 😊

• Crypts
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:16:
[...]

Vanuit de Earn wallet krijg je het direct in je Spot wallet bijgeschreven, vandaar de vraag vermoed ik.
Dat dus idd, had nog niet bijgelezen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JT schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:34:
@Taro Ik heb nu een lagere kooporder ingesteld als gewone limit buy order. Maar is het verstandiger om een stop limit buy order in te stellen om anderen geen inzicht te geven in waar je het voor wil kopen zodat ze er niet vlak boven gaan zitten?
Zoals ik al aangaf: Tot een paar BTC zou ik er niet te moeilijk over doen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:35:
[...]

Wat verwacht je dan? De hype is net begonnen. Polkadot gaat nog maanden gainen, zeker totdat ETH 2.0 echt live gaat.

Polkadot is imo een no-brainer voor de komende cycle. Waarom? Omdat de ontwikkelaars bij Ethereum zitten.

Lekker 12% rente laten trekken op Kraken.
Mooody, ik kan je -vaak cynische- reacties goed waarderen. (Snap dan ook niet dat ik de oorzaak was van je eerst modbreak ;) )
Je hebt het vaak over niet dezelfde fout maken als toen..
Maar toch ga je er nu wel blind van uit dat het net begonnen is met de cycle? Je kan toch gewoon morgenochtend wakker worden met bloed in de straat? :F
Of is dit puur voor Polkadot? >:)

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Nog iemand die samen met de rovers van Ali Baba de Akropolis bestormd heeft?
Gaat lekker zo *O*

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Mooody

Mooody

elmoody

Alpina schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:37:
[...]
Is Ankr nog verstandig om te kopen? Dit zou met mijn laatste speelgeld zijn. Verder vuistdiep in Eth en kleiner gedeelte btc. Hodl 😊
Moet je zelf bepalen uiteraard.
Ik had de Ankr positie al voor elkaar, dus ik kan lui achterover hangen :)

Als je de $ grafiek van Ankr erbij pakt, zie je al maandenlang steady groei. Dat is vrij eenvoudig te verklaren; Ethereum staking. Nu de prijs van ETH stijgt en er een alt market in de maak is, zou ik Ankr geen verkeerde investering vinden :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:53

knakworst

Get more sats!

Cake heeft zich goed gepakt. De BNB pump gaat ook gewoon eeuwig door. Tijd dat ik een kluisje bij de bank ga huren.

• elektriekert
BMJ1971 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:14:
Ik heb verkoop orders staan voor GRT.

Vandaag ook ergens REP verkocht, ik ga nu kijken voor DASH naar aanleiding van deze info:

DASH formed a double bottom in the $95 region over the past two weeks and has rallied above $100 since to trade at $113 at the time of writing.

The $113 level of support is important for bulls to defend- moving back beneath this level would give bears the impetus to push the prices toward $100 once more. A retest of $113 as support and a move upward over the next few trading sessions, if it materializes, would be bullish for DASH.

This scenario would see DASH test $121 as resistance.

The Awesome Oscillator showed bullish momentum behind DASH, while the Chaikin Money Flow indicated net capital flow into the markets. Taken together with the price action, further gains appear likely.
Wiens TA ben je aan het volgen dan?

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:31
knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:43:
Cake heeft zich goed gepakt. De BNB pump gaat ook gewoon eeuwig door. Tijd dat ik een kluisje bij de bank ga huren.
Nickchange naar "Kaviaar" incoming? :9

• BMJ1971
elektriekert schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:43:
[...]

Wiens TA ben je aan het volgen dan?
Deze site:

https://ambcrypto.com/

En ik volg CoinGecko, de app en via twitter.

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021

[Afbeelding]
Goed bezig. zit je met jezelf in een pump en dump groep?
😉

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Zhou schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:28:
Ja, enorm. Ik merk dat ik bij shitcoins - of wat aardiger Defi-coins met een gouden toekomst en korte staat van dienst - wel weak hands krijg, waarschijnlijk niet onterecht.
Toch maar eens een flufje van Beefy weggehaald, ook dat ging als een zonnetje 0,05% opnamekosten en 6 cent (oftewel een hele toekomstige bitcoin) aan transactiekosten.

Verkocht op 2,75 - gekocht onder de 2 - en winst voelt toch pas als winst het in fiat zit voor mij. of in sats, mag ook.

• Hermans123
Waarom gaat zrx zo hard?

• Pelox
Hermans123 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:46:
[...]

Goed bezig. zit je met jezelf in een pump en dump groep?
😉
Als het volume maar laag genoeg is is dat geen probleem ;)

ook hier omdenken!

Zero.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:40:
[...]

Moet je zelf bepalen uiteraard.
Ik had de Ankr positie al voor elkaar, dus ik kan lui achterover hangen :)

Als je de $ grafiek van Ankr erbij pakt, zie je al maandenlang steady groei. Dat is vrij eenvoudig te verklaren; Ethereum staking. Nu de prijs van ETH stijgt en er een alt market in de maak is, zou ik Ankr geen verkeerde investering vinden :)
Tnx voor de snelle reactie 👍
Ga toch een gokje wagen bij een volgend dip(je).
Verwacht van Ethereum zelf ook nog heel veel.
We gaan het zien 😊

• Mooody

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:38:
[...]

Mooody, ik kan je -vaak cynische- reacties goed waarderen. (Snap dan ook niet dat ik de oorzaak was van je eerst modbreak ;) )
Je hebt het vaak over niet dezelfde fout maken als toen..
Maar toch ga je er nu wel blind van uit dat het net begonnen is met de cycle? Je kan toch gewoon morgenochtend wakker worden met bloed in de straat? :F
Of is dit puur voor Polkadot? >:)
Alles in dit piepjonge wereldje begint met BTC. En volgens mij wil BTC gewoon nog een tijdje de S2F volgen, zeker gezien het aantal institutionele partijen dat zich op Bitcoin stort.

Ethereum is op dit moment de 2e keus voor deze partijen, nu Bitcoin schaarser wordt en steeds lastig te kopen is in grote hoeveelheden. EIP 1559 is ook een sleutel woord in deze, Google maar ff :)

Logisch verstand zegt me dat we net vertrokken zijn. Er is een overschot aan fiat in de westerse wereld (de US drukt meer bij dan we kunnen besteden) en de banken willen ons geld simpelweg niet meer (0% rente). Mensen moeten het kwijt (investeren in assets) en een groot deel van de jongvolwassenen gaat kennis maken met Bitcoin, Ethereum en het hele shitcoinbaggerwereldje daarachter.

Toch acht ik het zeer aannemelijk dat een grote mondiale crisis aankomende is, omdat we momenteel simpelweg in een nog grotere bubble leven dan in 2008. Dus profiteer nu en heb je noodplan klaar als de pleuris uitbreekt :)

• Hermans123
Pelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Als het volume maar laag genoeg is is dat geen probleem ;)

ook hier omdenken!
Ik ga je helpen. Net voor twee krentenbollen neo gekocht

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:47:
[...]

Ja, enorm. Ik merk dat ik bij shitcoins - of wat aardiger Defi-coins met een gouden toekomst en korte staat van dienst - wel weak hands krijg, waarschijnlijk niet onterecht.
Toch maar eens een flufje van Beefy weggehaald, ook dat ging als een zonnetje 0,05% opnamekosten en 6 cent (oftewel een hele toekomstige bitcoin) aan transactiekosten.

Verkocht op 2,75 - gekocht onder de 2 - en winst voelt toch pas als winst het in fiat zit voor mij. of in sats, mag ook.
Mijn exit strategie bij de pannenkoeken is 10 dollar of apy lager dan 40 procent. Wish me luck.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 16:35
knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:51:
[...]

Mijn exit strategie bij de pannenkoeken is 10 dollar of apy lager dan 40 procent. Wish me luck.
Ik doe met je mee broeder!

In retrospect, it was inevitable

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-11 11:50
Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Je kunt dat via MetaMask ook op medium of low zetten, dan wordt het een stuk minder.
Ik wil dus nog wat DPI kopen. Zelfs met low fees zit ik op een paar tientjes :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XdjKQ0TDB1iQA9FZYjUeRRx2kng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wCWVznCoZWzRlLeIjfwD3rYe.jpg?f=fotoalbum_large

Slaat toch nergens meer op ?

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Omdat ik er een flufje van heb gaat die gewoon ook nog 5x naar de moon vanaf hier :o :+

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:50:
[...]

Alles in dit piepjonge wereldje begint met BTC. En volgens mij wil BTC gewoon nog een tijdje de S2F volgen, zeker gezien het aantal institionele partijen dat zich op Bitcoin stort.

Ethereum is op dit moment de 2e keus voor deze partijen, nu Bitcoin schaarser wordt en steeds lastig te kopen is in grote hoeveelheden. EIP 1559 is ook een sleutel woord in deze, Google maar ff :)

Logisch verstand zegt me dat we net vertrokken zijn. Er is een overschot aan fiat in de westerse wereld (de US drukt meer bij dan we kunnen besteden) en de banken willen ons geld simpelweg niet meer (0% rente). Mensen moeten het kwijt (investeren in assets) en een groot deel van de jongvolwassenen gaat kennis maken met Bitcoin, Ethereum en het hele shitcoinbaggerwereldje daarachter.

Toch acht ik het zeer aannemelijk dat een grote mondiale crisis aankomende is, omdat we momenteel simpelweg in een nog grotere bubble leven dan in 2008. Dus profiteer nu en heb je noodplan klaar als de pleuris uitbreekt :)
Ik kan me in veel dat je zegt altijd vinden, maar qua fiat, waarom leg je nadruk op dat de VS zoveel bijdrukt? De ECB doet dat voor de Euro al langer en meer (anders zou de Euro op zich ook omhoog knallen), de Japanners doen het al decennia, de Britten, het is de hele wereld. Alleen de Zwitsers houden zich - en je ziet wat er met die munt gebeurt.

En "als de pleuris uitbreekt"???? 2020 gemist?

• Pelox
Hermans123 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:51:
[...]

Ik ga je helpen. Net voor twee krentenbollen neo gekocht
En de eerste groene candles zijn al te zien! moet je voorstellen wanneer er echt flink volume is! Dan is die 1 miljoen per neo ineens helemaal niet zo gek nog!

Zero.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 16:35
Pelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:54:
[...]

En de eerste groene candles zijn al te zien! moet je voorstellen wanneer er echt flink volume is! Dan is die 1 miljoen per neo ineens helemaal niet zo gek nog!
Potverdorie. Ik heb nog eens naar dat logo zitten kijken... Heel vet. Ik doe mee!

In retrospect, it was inevitable

• Pelox
zer0l schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Potverdorie. Ik heb nog eens naar dat logo zitten kijken... Heel vet. Ik doe mee!
ik doe mee? hallo.. het is geen ordinaire pump..

Zero.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:53:
[...]

[Afbeelding]

Daarom ETH2.

• Crypts
[...]

[Afbeelding]

Het verschil tussen slow en fast is niet heel erg groot dus ik zou fast doen. :+

• vortexnl1982
Crypts schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:00:
[...]

Het verschil tussen slow en fast is niet heel erg groot dus ik zou fast doen. :+
Echt niet. Ik heb het er niet voor over. DPI is gewoon een index token van wat defi coins. Dan koop ik die coins zelf wel op binance. Stukken goedkoper !

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

[Afbeelding]

Klopt, ik moest eergisteren ook iets van 56-58 USD betalen, daarom handel ik alleen nog met coins die op Binance verkrijgbaar zijn. Ipv bijv. DPI te kopen via Uniswap heb ik gewoon een aantal van de betreffende onderliggende coins gehaald.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:21
Ik wordt helemaal vrolijk van die groene candles. Hoppa! En nog een! En nog een!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• vortexnl1982
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Klopt, ik moest eergisteren ook iets van 56-58 USD betalen, daarom handel ik alleen nog met coins die op Binance verkrijgbaar zijn. Ipv bijv. DPI te kopen via Uniswap heb ik gewoon een aantal van de betreffende onderliggende coins gehaald.
Haha precies, dat doe ik nu dus ook.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:51:
[...]

Succes. En interessant. Ik had bedacht bij $10 m'n inleg er uit te trekken en verder wel te zien. Maar ik merk nu dat ik dat stukje bij beetje wil doen al. Over die APY had ik nog niet echt nagedacht, vooral omdat ik aanneem dat we pas onder de 100% komen in 2022. Hij staat nu zelfs weer hoger dan gisteren.

En ik had ook nog een plukje Kebab gekocht - omdat sommigen hier zeggen dat bepaalde dingen niet kunnen. Ik ben zelf ook sceptisch, maar gekocht op $11, staat nu op $30 en trekt 4150% APY.

Ooit was het be your own bank, inmiddels is het be your own hedge fund.

• Crypts
vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Echt niet. Ik heb het er niet voor over. DPI is gewoon een index token van wat defi coins. Dan koop ik die coins zelf wel op binance. Stukken goedkoper !
Ik maakte een grapje maar er is een oplossing om toch mee te kunnen liften dus dat is prima toch? ;)

• Mooody

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:54:
[...]

Ik kan me in veel dat je zegt altijd vinden, maar qua fiat, waarom leg je nadruk op dat de VS zoveel bijdrukt? De ECB doet dat voor de Euro al langer en meer (anders zou de Euro op zich ook omhoog knallen), de Japanners doen het al decennia, de Britten, het is de hele wereld. Alleen de Zwitsers houden zich - en je ziet wat er met die munt gebeurt.
Alle fiat wordt bijgedrukt, dat is waarom we inflatie hebben.

Maar bijna 25% van de hele dollar supply (sinds 1971) is in 1 jaar (2020) bijgedrukt. Dat is natuurlijk wel nuts 8)7

Afbeeldingslocatie: https://static.seekingalpha.com/uploads/2020/11/3/saupload_money-printing-m2.png
En "als de pleuris uitbreekt"???? 2020 gemist?
Momenteel is er nog totaal geen paniek, omdat alles nog sterker dan voorgaande jaren kunstmatig in leven wordt gehouden.

De naweeen moeten nog komen. Tot nu toe is veel omhooggehouden door overheden. Als straks veel bedrijven omvallen (horeca, amusement, winkels etc.) en de banken geen zin hebben om mee te werken (leningen), dan heb je pas het eerste vonkje dat een crisis kan inleiden.

Er zal de komende tijd nog extreem veel fiat bijgedrukt worden om dit allemaal te niveleren denk ik.
En al die fiat moet ergens naar toe. Huizenprijzen en aandeelprijzen zullen blijven stijgen, maar ook harde assets als goud en Bitcoin zullen gevoed worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 04-02-2021 21:12 ]

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

ETH vormt een mooi cupje op de 5m chart !

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Glockner
ZRX is echt waanzin nu

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ze laten toch wel wat voor ons over he.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnEUN2pZ-BjeW0cgvr8chUli7cU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BfHUWT4JXipZ9cFg1zuTj4GJ.png?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

iVibes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:18:
Ze laten toch wel wat voor ons over he.....

[Afbeelding]
Laat beide Y-assen nu eens bij 0 beginnen? :w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Momenteel is er nog totaal geen paniek, omdat alles nog sterker dan voorgaande jaren kunstmatig in leven wordt gehouden.

De naweeen moeten nog komen. Tot nu toe is veel omhooggehouden door overheden. Als straks veel bedrijven omvallen (horeca, amusement, winkels etc.) en de banken geen zin hebben om mee te werken (leningen), dan heb je pas het eerste vonkje dat een crisis kan inleiden.

Er zal de komende tijd nog extreem veel fiat bijgedrukt worden om dit allemaal te niveleren denk ik.
En al die fiat moet ergens naar toe. Huizenprijzen en aandeelprijzen zullen blijven stijgen, maar ook harde assets als goud en Bitcoin zullen gevoed worden.
Ja, knap, Eurozone bijna 7% eraf maar geen paniek. Ook wel mooi. Overheden hebben het natuurlijk wel weer lekker aangepakt door dat geld gewoon weg te geven. Natuurlijk was het raar geweest als ze de slager en het café op de hoek hadden genationaliseerd meet dat geld, maar nu is het weggeven van belastinggeld en het probleem vooruitschuiven. Het en masse failliet gaan van kleine bedrijven is overigens niet echt een probleem denk ik, als in het is een persoonlijk drama, maar dan staat er wel weer snel een ander op. (Alleen mag dat faillissementsrecht dan wel flink milder.)

En wat je zegt gaat inderdaad gebeuren, wat dus denivelleert: mensen met huizen, crypto, aandelen zullen rijker worden. De rest, tja.

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Klopt wel. De fees zijn belachelijk op het moment :/

Maar vergeet niet dat DPI (en indexes in het algemeen) het walhalla zijn voor beleggers. Ik gok dat de defi coins de komende x maand het leuk gaan doen en ik heb geen zin en tijd om wekelijks al die coins te gaan checken. Hoppa, x bedrag in DPI (of welke index dan ook) en uitzitten die boel.

Bijkomend voordeel is dat de DPI maandelijks wordt "gerebalanceerd". Er wordt gekeken naar nieuwe opstormende coins die een plekje verdienen in de index, de verhoudingen worden maandelijks aangepast naar TA etc. Dan kun en wil je zelf niet bijhouden.

De ontwikkeling is wel heel gaaf. Je kan bijv. zelf een "ETH-scaling index" of "Tweakers Index" aanmaken op Tokenset, waarbij iedereen kan investeren in deze index. Heb je voldoende volgers, dan is dit best lucratief.

Heb al gekeken of ik een Index kon aanmaken, maar ik zou dan alleen al $800 aan gas fees betalen om de index aan te maken. Daarna moet je alle coins minten. Je moet dus wel een aanzienlijk aantal volgers hebben om eraan te kunnen beginnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 04-02-2021 21:32 ]

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-11 19:57
is er een TA'er die hier even zijn licht over kan laten schijnen:

is dit (BTC&ETH) nu een pump die vermoedelijk zal gevolgd worden door een (kleine) correctie, of zijn we nu (vermoedelijk) vertrokken?

ik wil weten waar en of ik een SL moet plaatsen vannacht :)

uiteraard verwacht ik glazenbol uitspraken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door mathiasc op 04-02-2021 21:21 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:19:
[...]

Laat beide Y-assen nu eens bij 0 beginnen? :w
Dan nog staat het aantal Bitcoins op de exchanges op het laagste punt sinds 2,5 jaar...
:+

• Glockner
Net voor het eerst een illiquidity warning gehad op Bitvavo. Begrijp ik het goed dat dit een tekort aan kopers is? Kon overigens wel verkopen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ondertussen: NEXO ATH op $1.30.

Voor wie 'veilig' wat crypto wil stallen tegen goede rente wil ik toch Nexo het bedrijf wel even shillen: goede service, blauw logo en je kan er ook gewoon je Euro's wegzetten tegen 10% rente.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

iVibes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:22:
[...]

Dan nog staat het aantal Bitcoins op de exchanges op het laagste punt sinds 2,5 jaar...
:+
Klopt, maar ze dramatiseren het teveel zo.
Ja, het is 20% minder... maar het lijkt 80% minder.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:27:
Ondertussen: NEXO ATH op $1.30.

Voor wie 'veilig' wat crypto wil stallen tegen goede rente wil ik toch Nexo het bedrijf wel even shillen: goede service, blauw logo en je kan er ook gewoon je Euro's wegzetten tegen 10% rente.
Gelukkig staat veilig tussen aanhalingstekens.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@mathiasc Zonder grafische onderbouwing deze keer:

1W: Afgeketst op hoogste punt van aantal eerdere candles, maar wel mooie bullish bounce op de MA7 -> Down
1D: Doji -> Down
4H: Net boven MA7 -> Twijfel
1H: Net boven MA7 -> Twijfel

Bitcoin kan vanaf hier prima door stijgen, maar de kans op naar beneden is ook wel aanzienlijk. Laat ik het zo zeggen: Als ik in fiat zat zou ik nu niet instappen. Als je in BTC zit, zou een stop loss aan te raden kunnen zijn.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:28:
@mathiasc Zonder grafische onderbouwing deze keer:

1W: Afgeketst op hoogste punt van aantal eerdere candles, maar wel mooie bullish bounce op de MA7 -> Down
1D: Doji -> Down
4H: Net boven MA7 -> Twijfel
1H: Net boven MA7 -> Twijfel

Bitcoin kan vanaf hier prima door stijgen, maar de kans op naar beneden is ook wel aanzienlijk. Laat ik het zo zeggen: Als ik in fiat zat zou ik nu niet instappen. Als je in BTC zit, zou een stop loss aan te raden kunnen zijn.
Wel een MA crossover op 1H. Zegt dat nog wat, of is dat op hogere timeframes irrelevant?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
sOid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:32:
[...]

Wel een MA crossover op 1H. Zegt dat nog wat, of is dat op hogere timeframes irrelevant?
Op de 1H irrelevant voor de langere termijn, op de (veel) hogere timeframes relevanter.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Kan je de mutiple charts view bij Binance opslaan?
Heb 'm al 3 keer opnieuw helemaal in moeten stellen, het zou leuk zijn moest de view bewaard blijven.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 20:48
Slonzo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:44:
Heb 'm al 3 keer opnieuw helemaal in moeten stellen, het zou leuk zijn moest de view bewaard blijven.
ik heb die pagina gebookmarked en iedere keer komt hij gewoon weer met wat ik ingesteld had.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slonzo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:44:
Gewoon een screenshot maken....
O-)

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 20:55
Zou een DPI ook op een binance gemist kunnen worden? Of is dit niet iets wat bij zo'n index past?
Ik wil nog wat bijkopen maar ik ga niet 50$ aan gas betalen, dat is op mijn inleg veel te veel.

Op etherscan staat trouwens dat de gemiddelde prijs nu $9 is, waarom is uniswap dan zoveel duurder?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@rainier15 De meeste onderliggende coins staan er al op, dus vermoed het niet. DPI is maar een voorbeeld van een index, dan kunnen ze bezig blijven met listen.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 16:31
rainier15 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:50:
Zou een DPI ook op een binance gemist kunnen worden? Of is dit niet iets wat bij zo'n index past?
Ik wil nog wat bijkopen maar ik ga niet 50$ aan gas betalen, dat is op mijn inleg veel te veel.

Op etherscan staat trouwens dat de gemiddelde prijs nu $9 is, waarom is uniswap dan zoveel duurder?
https://www.indexcoop.com/dpi hier staan de huidige holdings met hun percentage. Zeker met een kleiner bedrag lijkt het me beter om grofweg de index na te bootsen met de 0,10% transaction fee's op binance dan $50 aan uniswap betalen. Zelfs als je eens per maand zelf wat extra fees betaalt om opnieuw de ratio's gelijk te leggen ben je niet snel $50 armer gok ik gezien het relatief kleine bedrag dat je lijkt te willen inleggen. Misschien een alternatief? (hier boven ook al eens genoemd , ik dacht ik zoek het linkje met de holdings erbij voor je).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Mooody

Mooody

elmoody

rainier15 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:50:

DPI is een product van Tokensets (INDEX). Binance zal DPI niet snel listen, of indexes in het algemeen.
Binance verdient aan trading fees. Je koopt een index om het te laten renderen, niet om op te daytraden.

Je moet momenteel inderdaad een flink aantal DPI kopen om de fees te verantwoorden, dat was enkele maanden geleden wel anders.

DPI is momenteel voor 80% AAVE, UNI en SNX. Dus je zou ook een aandeel kunnen pakken in die tokens, als je denkt dat defi nog verder kan groeien de komende tijd.

• Crypts
Geweldig, krijg net een mail van Cryptopia dat ik wat stukken aan moet leveren nav mijn request om mijn account weer te unlocken van 9 december. Geen idee of dat vlotjes is maar ik vind het nogal tegenvallen. :+

• vortexnl1982
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:20:
[...]

Klopt wel. De fees zijn belachelijk op het moment :/

Maar vergeet niet dat DPI (en indexes in het algemeen) het walhalla zijn voor beleggers. Ik gok dat de defi coins de komende x maand het leuk gaan doen en ik heb geen zin en tijd om wekelijks al die coins te gaan checken. Hoppa, x bedrag in DPI (of welke index dan ook) en uitzitten die boel.

Bijkomend voordeel is dat de DPI maandelijks wordt "gerebalanceerd". Er wordt gekeken naar nieuwe opstormende coins die een plekje verdienen in de index, de verhoudingen worden maandelijks aangepast naar TA etc. Dan kun en wil je zelf niet bijhouden.

De ontwikkeling is wel heel gaaf. Je kan bijv. zelf een "ETH-scaling index" of "Tweakers Index" aanmaken op Tokenset, waarbij iedereen kan investeren in deze index. Heb je voldoende volgers, dan is dit best lucratief.

Heb al gekeken of ik een Index kon aanmaken, maar ik zou dan alleen al $800 aan gas fees betalen om de index aan te maken. Daarna moet je alle coins minten. Je moet dus wel een aanzienlijk aantal volgers hebben om eraan te kunnen beginnen.
Ja ik heb al eerder ingelezen over tokenset. Ik had namelijk zelf ook het idee om zoiets te bouwen (ben software developer) maar toen zag ik dat zo'n mechanisme al bestaat !

Ik zou graag DPI dca-en elke maand MAAR met die gas fees is het gewoon niet leuk meer.

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Glockner schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:27:
Net voor het eerst een illiquidity warning gehad op Bitvavo. Begrijp ik het goed dat dit een tekort aan kopers is? Kon overigens wel verkopen.
Vreemd. Je kan bij Bitvavo niet short gaan dus waarom zou je een illiquidity warning krijgen? Weet je zeker dat het van Bitvavo is?

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:31
Het is wellicht de spread warning?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
8baan schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:01:
[...]

Vreemd. Je kan bij Bitvavo niet short gaan dus waarom zou je een illiquidity warning krijgen? Weet je zeker dat het van Bitvavo is?
Waarschijnlijk was de spread bij de achterliggende orders op Bitvavo "Pro" te hoog, waardoor je een slecht resultaat voor je aankoop krijgt.

• Glockner
Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:03:
[...]

Waarschijnlijk was de spread bij de achterliggende orders op Bitvavo "Pro" te hoog, waardoor je een slecht resultaat voor je aankoop krijgt.
Exacte tekst: ‘Illiquidity warning. Market currently has a spread >3.00% (17.37%).

Zeker Bitvavo, bij het verkopen van ZRX.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 20:48
Glockner schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:27:
had ik vd week ook, wou iets kopen voor 100 euro stond er je kan maar voor zeg maar 96,77 ofzo kopen. dus ik vul 96 in stond er opeens dat ik alleen voor 27 cent kon kopen. heel vaag

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:59:
[...]

Ja ik heb al eerder ingelezen over tokenset. Ik had namelijk zelf ook het idee om zoiets te bouwen (ben software developer) maar toen zag ik dat zo'n mechanisme al bestaat !

Ik zou graag DPI dca-en elke maand MAAR met die gas fees is het gewoon niet leuk meer.
Nee snap ik. Dat is pas mogelijk als Tokenset layer 2 implementeert. Of je moet ff een paar ETH hebben liggen die je wilt laten renderen. (met risico uiteraard)

Injective zou je als developer dan ook een interessant project vinden toch? Volledig layer 2, geen fees, derivaten, stocks. Als protocol te gebruiken. Injective gaat Synthetix achterna, of ik mis ergens iets.... :? (denk het niet)

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 04-02-2021 22:10 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Toerq schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:47:
ik heb die pagina gebookmarked en iedere keer komt hij gewoon weer met wat ik ingesteld had.
Echt? Wanneer ik van pc wissel of wanneer ik uitgelogd ben mag ik telkens herbeginnen... :(
iVibes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:48:
Gewoon een screenshot maken....
O-)
Beste stoploss verzekering!

• vortexnl1982
Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Nee snap ik. Dat is pas mogelijk als Tokenset layer 2 implementeert.
Injective zou je als developer dan ook een interessant project vinden toch? Volledig layer 2, geen fees, derivaten, stocks. Als protocol te gebruiken. Injective gaat Synthetix achterna, of ik mis ergens iets.... :?
Ik had al wat INJ ingeslagen ja (dankzij jouw tip) !

• Mooody

Mooody

elmoody

vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:13:
[...]

Ik had al wat INJ ingeslagen ja (dankzij jouw tip) !
Hopelijk nog op tijd? :)

• Hermans123
Daacuso schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:41:
[...]

Oke, jullie hebben me overgehaald. Ik doe weer mee. :z
Gaat niet slecht he :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Als aanvulling op mijn Taro Analyse van zojuist (ik zit tegelijkertijd online te pokeren, dus halve aandacht ;) ), ALS Bitcoin door de 38,7k gaat, dan is 40.2k next en daarna is 42k (ATH) next. Omdat er steeds meer Bitcoin richting verschillende wallets vertrekt en dus niet op exchanges als sell order staat, kan een uitbraak enorm snel gaan, de liquiditeit wordt steeds minder.

Als de 1W chart de 3 minute chart was, dan zou ik mogelijk wel instappen ivm de supermooie bounce op de MA7. En de 1W is belangrijker dan de 1D/4H, etc. Ik vermoed echter dat de 1W MA7 nog een extra keer getest zal gaan worden @ 32/33k. Maar als Bitcoin écht bullish is, dan slaan we die stap waarschijnlijk over.

Korte termijn: 1W MA7 retest
Langere termijn: Bullish >42k.

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Taro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 22:03:
[...]

Dit. Staat ook in de FAQ van Bitvavo prima uitgelegd iirc:)
Pagina: 1 ... 154 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!