In retrospect, it was inevitable
"LouwPost"LouwPost schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:52:
Is rekt gaan, positief of negatief?
Not sure if serious or troll
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ziet Kraken er echt zo jaren-90 uit?
Lijkt me sws niet handig op te traden met een vermogen waarmee,als je die verliest, naar de voedselbank moet gaan.sOid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:53:
[...]
Weet ik niet. Ga je graag naar de voedselbank?
Maar negatief dus.
Hoeveel levels zijn er op Kraken?
Ah, ik zie het al. De andere gebruiker was ingelogd.PWM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:53:
Even mijn ETH aanpassen op Kraken
[Afbeelding]
Computer sais no
edit
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
panic sell op 4.3 en rebuy op 4.0..
top tot nu toe is 4.5 maar hij hoovert aardig rond die 4.0 nu
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Gast, check de charts, als die er in jou ogen niet goed uitzien weet ik het ook niet meer.Fl0yd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:56:
Hoe biedt DOGE zekerheid nu? Die volg ik echt even niet :"D
En ik bedoel, Elon Musk staat er volledig achter, je weet wel, die man van de raketten en teslas.
DOGE wordt echt DE shit
Ik denk dat het eerder andersom isRay_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:57:
Kraken down -> DOGE koers down.
Heel interessant.
Sommige onder ons hebben geen andere keus.sOid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:53:
[...]
Deep state... ik zweer hetRay_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:57:
Kraken down -> DOGE koers down.
Heel interessant.
Blijft er daardoor meer geld over om crypto van te kopen?sOid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:53:
[...]
jvp schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:56:
Wat is kraken toch een prachtige Exchange!! Je krijgt gewoon niet de mogelijkheid om uit te stappen: User protection next level! Snappen jullie dan nog niet dat Kraken het HODL bolwerk is? Op Binance mag je daytraden, Kraken is je “we gaan soms REKT pot houden onbedoeld een stuk meer over in the end pot”
Hopelijk ben je voorbereid op volgende week. Ik hoor berichten over 30cm sneeuw en -15 graden.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Ja like I said, ik volg de shitshow al sinds de hype, even een pump na zijn tweet vandaag maar het stort sindsdien weer in. Amerika werd wakker rond 14:00 en verkocht de winst. Ik zie er niet veel meer in.zer0l schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:57:
[...]
Gast, check de charts, als die er in jou ogen niet goed uitzien weet ik het ook niet meer.
En ik bedoel, Elon Musk staat er volledig achter, je weet wel, die man van de raketten en teslas.
DOGE wordt echt DE shit
Hoe is het mogelijk. Knap dat je ze gewoon vasthoudt hoor. Weer lekker 20% vandaag. Ik had ze al 15x verkochtTominatie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:14:
Het duurde even maar SXP staat weer op m'n inkoopprijs.
Hodl jongens. Road to $10.
XRP doet ff een mini pump, met als side note enig, klein bullish news...
Wie, Wat, Waar...
ik heb stiekem wat van de lantarenpalen af getapt zodat ik stroom heb, alleen zoek ik nog een kacheltje, en me hond Crypto is inmiddels bij 40kg dus daar kan ik tegen aan liggen als ik echt geen kachel kan vinden.Bjorn180179 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:59:
[...]
Hopelijk ben je voorbereid op volgende week. Ik hoor berichten over 30cm sneeuw en -15 graden.
Ik vraag me af of Binance Pay ook iets met Swipe platform van doen heeft. Dat zou huge zijn natuurlijk.jvp schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:01:
SXP is trouwens lief! Heb ik ergens iets gemist dat deze zo lekker bezig is?
Heeft jouw mega pump en dump pro groep je niet gewaarschuwd dan.Slonzo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:17:
Sorry jongens, had wat ETH en GRT gekocht, mijn fout
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Best wel goede verhalen over gehoord. Twijfel om een flufje in te slaan.
Bittrex. Helaas niet via Binance.
Basement Bios ---- Exo-S
Bij de parkeerplaats van de mcdonalds komende vrijdag in winschotensuperchanbe schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:28:
wannneer LAMBO meeting ???
In plaats van Lambo's kunnen we bij moon vast ook gezamenlijk Winschoten kopen. (En dan eigenlijk beter een ander dorp.)keepitfrosty schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:29:
[...]
Bij de parkeerplaats van de mcdonalds komende vrijdag in winschoten
This is the way. Je moet een MEME coin niet bagholden.Red87 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:33:
Vanochtend een nestje DOGE gekocht. Nu weer van de hand gedaan met +20%.
See you at $1!!!knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:44:
[...]
This is the way. Je moet een MEME coin niet bagholden.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Altijd een gewone limit order, tenzij je een megawhale bent, dan kan je beter kijken naar een wat minder opvallende variant. Volgens mij hebben ze daar op bijv. Bitfinex hidden orders voor, maar die kosten ook wat extra, dus een gewone limit order plaatsen.JT schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:29:
Nu ik er voor de helft even uit ben, wat is handiger voor terugkopen, gewone order of stop limit? Is dat laatste misschien tactischer?
Een stop limit gebruik je eigenlijk alleen voor verkopen onder de huidige koers of inkopen boven de huidige koers.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hier ook 3 lijstjes met 16 woorden verspreid over 3 locaties.knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:38:
[...]
Ik moet duidelijker uitleggen merk ik. Ik heb 16 woorden op 3 locaties.
Aan 1 lijstje heb je niets maar met 2 van de drie lijstjes kan je je seed recoveren.
Mocht er 1 van de drie locaties affikken, no problem...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Andere plek graag anders wordt de kachel niet eens warmkeepitfrosty schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:29:
[...]
Bij de parkeerplaats van de mcdonalds komende vrijdag in winschoten
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Wat een makkelijke woorden, ben je niet bang dat iemand die gewoon probeert nu?iVibes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:56:
[...]
Hier ook 3 lijstjes met 16 woorden verspreid over 3 locaties.
Aan 1 lijstje heb je niets maar met 2 van de drie lijstjes kan je je seed recoveren.
Mocht er 1 van de drie locaties affikken, no problem...
[Afbeelding]
$ alias cd='rm -rf'
Veel te moeilijk allemaal voor mijn oude brein.dogtagz schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:58:
[...]
Wat een makkelijke woorden, ben je niet bang dat iemand die gewoon probeert nu?
Heb gewoon 24 keer hetzelfde woordje genomen
MOON
Nee, dat niet. Ik heb wel even gekeken, maar probeer het gewoon bij binance te houden.NomadTitan schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:31:
[...]
Héééé zowaar in het wild een UBQ holder?
Basement Bios ---- Exo-S
HELD!Partypsych schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:18:
[...]
"Ze" zeggen morgen, 4 feb.
Want dan zijn de funds van alle nieuwe Robin Hood mensen beschikbaar...jwt want die hebben zoveel buyingpower dat de koers makkelijk naar de 10 dollarcent kan..![]()
Dont shoot the messenger..
Dank je wel, naar aanleidiing van je bericht dacht ik, ach, wat, ik stop er eens wat geld in DOGE, had ik normaal niet gedaan, nu vanmiddag verkocht met 63% winst.
Wilde dat ik er meer ingestopt had, maar ach, ik ben een tevreden mens Mijn dank is groot
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Behalve dan, dat het 5 Februari voor ons Europeanen is. Dus de boost verwachten ze de komende 6 tot 8 uur.Marxje1981 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:03:
[...]
HELD!
Dank je wel, naar aanleidiing van je bericht dacht ik, ach, wat, ik stop er eens wat geld in DOGE, had ik normaal niet gedaan, nu vanmiddag verkocht met 63% winst.
Wilde dat ik er meer ingestopt had, maar ach, ik ben een tevreden mens Mijn dank is groot![]()
![]()
Basement Bios ---- Exo-S
Ik zal je een tikkie sturenMarxje1981 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:03:
[...]
HELD!
Wilde dat ik er meer ingestopt had, maar ach, ik ben een tevreden mens Mijn dank is groot![]()
![]()
Al sinds begin januari. Ik zit achteropBerry powel schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:14:
AAVE zit op de brommer?
Sorry, ik hoor je niet boven het geluid van mijn Lambohmr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:11:
Heeft jouw mega pump en dump pro groep je niet gewaarschuwd dan.
Denk dat je desbetreffende post nog eens goed moet herlezen met je trollmeter erbij
[ Voor 18% gewijzigd door Slonzo op 04-02-2021 18:47 ]
Gewoon hodl wat je hebt.. al die 100 duizenden shitcoins... pfff lekker laten gaan.. ik ga ze niet najagen.Matthias87 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:50:
Jemig, pagina's volgeschreven met nieuwe shitcoins. Ik kan het allemaal niet meer volgen.
Zero.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nice! Zat er notabene aan te denken vandaag er eens naar te kijken en aan te schaffenTaro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:57:
AAVE tikt bijna de +50% aanIs na ETH en BTC de grootste in mijn pf, dus zoals altijd: Had ik er maar meer gekocht
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Waarom XRP ? Er zijn tig coins die beter liggen in de markt waar veel meer te halen is.LouwPost schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:57:
Xrp na de volgende dump toch maar inkopen dan ?
had ik maar nooit verkochtTaro schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:57:
AAVE tikt bijna de +50% aanIs na ETH en BTC de grootste in mijn pf, dus zoals altijd: Had ik er maar meer gekocht
ETH dip buy op 1280 niet gehit, want hij ging maar tot 1300 ongeveer en AAVE is de lucht in.
Zucht....
UNOX: The worst operating system
Ik snap het ook niet, maar toch flinke stijging weer.PilatuS schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:58:
[...]
Waarom XRP ? Er zijn tig coins die beter liggen in de markt waar veel meer te halen is.
Wat denken jullie?
Ecodan warmtepomp
In deze markt kan alles, maar het is vaak niet logisch wat je ziet gebeuren.. echt alles kan.JT schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:01:
Ik heb een aantal shitcoins in de plus maar ik denk dat ze op de middellange termijn nog veel meer op kunnen brengen: ANKR, INJ en KSM.
Wat denken jullie?
Zero.
Die zit al weken op de brommer.Berry powel schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:14:
AAVE zit op de brommer?
stijgt langzaam
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 04-02-2021 19:07 ]
Die groene odol om 8:00 vanochtend over het hoofd gezien?_Gast_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:06:
Ik denk wel dat bagholders van de doge pump hun inzet terug gaan krijgen
stijgt langzaam
Dat zou fijn zijn_Gast_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:06:
Ik denk wel dat bagholders van de DOGE pump hun inzet terug gaan krijgen
stijgt langzaam
Ook al had ik er geen moment aan getwijfeld dat ik ze vroeg of laat wel kwijt zou raken zonder verlies.
Gelukkig steeg de XRP nog iets door voordat die begon met dalen, meteen weer verkocht en gelukkig een paar euro winst gemaakt na aftrek van de commissie bij bitstamp.
Impulsief handelen; niet handig.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
nu pas zie ik die tweet van muskPartypsych schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:08:
[...]
Die groene odol om 8:00 vanochtend over het hoofd gezien?
in dat geval komt het zeker goed
Volgens mij is Elon letterlijk aan het narren hier. Elke paar uur een andere coin zo pluggen
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Zijn account is gehacked he. Hij is sinds gisteren van Twitter af dus al die berichten van vandaag kan je negeren._Gast_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:14:
[...]
nu pas zie ik die tweet van musk![]()
in dat geval komt het zeker goed
Zero.
Lol, niks dus
Misschien zich wat meer bezighouden met zijn eigen business ipv bitcoin pumps
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02/02/spacex-raket-crash/
Dit alles onder voorbehoud dat dit echte tweets van hem zouden zijn
Oude tweet, er gebeurt niks
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
lol balenPelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:16:
[...]
Zijn account is gehacked he. Hij is sinds gisteren van Twitter af dus al die berichten van vandaag kan je negeren.
toch denk ik dat veel mensen het niet weten en erin meegaan
Ik ook niet, wel heel toevallig.JT schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:19:
Als zijn account gehackt was dan had Elon en anders iemand anders die hem zou waarschuwen dat allang gezien. Dan hadden ze contact opgenomen met Twitter en was het afgesloten. Ik geloof echt niet dat het account gehackt is.
Al vind ik deze doge rant ook wel erg erg frappant.
Al zie ik wel wat dingetjes voorbij komen die me doen twijfelen.Aarebe1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:28:
[...]
Ik ook niet, wel heel toevallig.
Al vind ik deze doge rant ook wel erg erg frappant.
Zoals dat hij normaal vanaf een iPhone post en nu vanaf de browser...
Tering Jantje zeg, die schiet omhoogChaes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:20:
Wtf Aave, ik besloot destijds toen die op $100 stond om niet te kopen...
Die NEO hou ik als sinds gisteren in de gaten, schijnt dat er een weerstand zit op 25, maar die heeft hij nog niet echt kunnen doorbreken. 1 keer snachts, maar daarna gelijk weer gezakt.
Schijnbaar zijn er neo whales die de prijs met opzet drukken.. ze wachten op een bepaald moment.. dat is het verhaal in de neo community.. dat moment is dan wellicht de lancering van neo 3 welke nu voor 97% gereed is.BMJ1971 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:31:
[...]
Die NEO hou ik als sinds gisteren in de gaten, schijnt dat er een weerstand zit op 25, maar die heeft hij nog niet echt kunnen doorbreken. 1 keer snachts, maar daarna gelijk weer gezakt.
Zero.
*geen instapadvies btw. Pump is voornamelijk door een tweet van Andre Cronje vandaag. Geen garantie dat het een blijvende stijging is. Hoop ik uiteraard wel.
https://max-shulte11.medi...ryptocurrency-404538586ec
[ Voor 17% gewijzigd door Stokstaart op 04-02-2021 21:30 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Deze site geeft regelmatige interessante reviews.
Hier zegt Musk hetzelfde wat er net werd gepost over NEO, maar dan over DOGE.
Het ligt er aan, als je de munt een beetje kent. Vanmorgen een half uurtje na de sell order van DOGE die werd gehit zag ik EGLD redelijk laag staan (heb ERD->EGLD sinds de ICO) Die was gezakt van 69 naar 65 in not time, dus een hele zooi meteen gekocht. Nu zit EGLD boven de 75.mkleinman schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:12:
Zo, dat was ook 1x en niet weer. Ik zag XRP stijgen vlak voor het eten koken. Meteen voor een aanzienlijk bedrag gekocht zonder er echt goed over na te denken.
Gelukkig steeg de XRP nog iets door voordat die begon met dalen, meteen weer verkocht en gelukkig een paar euro winst gemaakt na aftrek van de commissie bij bitstamp.
Impulsief handelen; niet handig.
Ik moet wel zeggen dat de factor geluk nu wel mee speelt, maar terug naar 69 en langzaam omhoog zat er zeker in.
Misschien doet Twitter het zelf omdat Jack Dorsey ook eens de koers wil beïnvloeden.Aarebe1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:30:
[...]
Al zie ik wel wat dingetjes voorbij komen die me doen twijfelen.
Zoals dat hij normaal vanaf een iPhone post en nu vanaf de browser...
Dan wel wil kijken hoe bont je het moet maken met onzin totdat mensen niet meer geloven dat het Elon is.
Overigens schiet dit al een stuk meer op dan BNB in de vault laten staan. Blijven kruimels maar ze zijn iig ietsjes groter.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zero.
mensen zetten dan ruim op tijd inOepsje schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:47:
Dat kondigen ze ruim op tijd aan dan
15 feb is eigenlijk de dump
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Fake
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/cR34KdcaJlap58UPJYnInAYm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mHl5b5bpjophr45YSpkfwXs3.jpg?f=fotoalbum_large)