Hij heeft al even boven de $0,50 gestaan.DutchCrownNL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 07:06:
ADA is lekker gestegen afgelopen nacht, benieuwd of we boven de 0,50 gaan uitkomen vandaag
Oooh dit is wel lekker wakker worden hoor.
Ada doet het goed
Ada doet het goed
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
thanks voor de info, ik heb er ook wat ingegooid. Die airdrop is altijd leuk natuurlijk.
Bekijk bv even voor de grap als je ingestapt was op het hoogtepunt van de defi hype in augustus. Neem bv link: stond toen op 20, lekker alt season! (Het kwam goed hoor, nu op 26 usdt, maar als je kijkt naar de btc grafiek stond je nu nog dik in de min).
Die index geeft inderdaad aan dat het een lekkere maand is voor de oogst - het is geen zaaiadvies.DarkShadow schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:43:
Bekijk bv even voor de grap als je ingestapt was op het hoogtepunt van de defi hype in augustus. Neem bv link: stond toen op 20, lekker alt season! (Het kwam goed hoor, nu op 26 usdt, maar als je kijkt naar de btc grafiek stond je nu nog dik in de min).
Maktub
Waar kan je die kopen?mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:42:
[...]
thanks voor de info, ik heb er ook wat ingegooid. Die airdrop is altijd leuk natuurlijk.
Ik ben destijds bij de bubbel ingestapt en heb net mijn start geld geind aangezien ik altijd mijn geld op Doge had laten staan. Nu heb ik een hoop overwaarde en ben ik benieuwd hoe ik het beste verder kan traden.
Nu zit ik op bittrex en kijk ik naar de bitcoin koers.
Welk handelsplatform heeft de minste kosten en heeft deze dan ook de mogelijkheid om gewoon naar Euro's te kijken?
Zijn er naast dit forum nog goede plaatsen om na te gaan voor welk coins ik moet gaan?
Nu zit ik op bittrex en kijk ik naar de bitcoin koers.
Welk handelsplatform heeft de minste kosten en heeft deze dan ook de mogelijkheid om gewoon naar Euro's te kijken?
Zijn er naast dit forum nog goede plaatsen om na te gaan voor welk coins ik moet gaan?
Ik heb ook nog steeds een flufje DGB, mooi logo, inmiddels sta ik in de plus na jaren -80%RenaldoN schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:29:
[...]
DGB bestaat dat nog ja. Flashback terug naar 2017 toen ik op het hoogtepunt van DGB een dikke vette wereldreis in de plus stond en ik dacht nog wat meer eruit te halen. volgende ochtend was de vrijeval geweest en uiteindelijk weken later de zooi gedumpt en er alleen een vliegticket aan overgehoudentoen balen balen balen en nu kan ik er wel om lachen
1 woord waar ik last van had Greed
En weet niet meer wie hier een tijdje geleden had over HNT en ik dacht Fck it ik koop er ook wat van in.
Mijn dank is groot
Anderzijds ADA: +508%
Het is officieel!!
Mijn NEXO heeft een 10x gedaan.... heb er wel 3 jaar op moeten wachten, maar soit. Vet kicken gewoon. Tijd voor een feestje. Trek een flesje champagne open en vier het met mij!!!!1!!!

Vanaf hier nog zeker een 2x.... en als met de opkomst van DeFi meer mensen NEXO ontdekken misschien nog wel veulll meer.
Mijn NEXO heeft een 10x gedaan.... heb er wel 3 jaar op moeten wachten, maar soit. Vet kicken gewoon. Tijd voor een feestje. Trek een flesje champagne open en vier het met mij!!!!1!!!

Vanaf hier nog zeker een 2x.... en als met de opkomst van DeFi meer mensen NEXO ontdekken misschien nog wel veulll meer.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
nu via metamask kan je funds transferen naar vesper.finance
[ Voor 6% gewijzigd door mannowlahn op 05-02-2021 09:59 ]
Ummmm, Poink!Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:15:
Wat is er met ADA gebeurd terwijl ik aan het slapen was
Wat heeft DeFi te maken met NEXO? Nexo is niets meer dan een bedrijfstoken.MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:11:
Het is officieel!!
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 05-02-2021 09:18 ]
Daar mag wel even een bron bij. Waar staat dat VSP naar Binance komt op 17 februari?mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:12:
[...]
17 feb op binance VSP tokens, nu via metamask kan je funds transferen naar vesper.finance
TRAC na het nieuws van gisteren eindelijk weer eens in de plus.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:33:
Is altseason officieel losgebarsten? En voor de 2017/2018 overlevers onder ons, hoe lang houdt zo'n altseason aan?
Ik ga vandaag mijn moonshot verzameling uitbreiden met $TRAC (OriginTrail) vandaag. Zeg maar een VeChain, maar dan wel kansrijk. $RBC en $OPCT al mooi gegained
Maar waarom vind jij het beter dan VeChain? Blijft toch ook een mooie ontwikkeling??
|- Rotterdam -|
Hahhaa, iemand die wakker is.green-tea schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:18:
[...]
Wat heeft DeFi te maken met NEXO? Nexo is niets meer dan een bedrijfstoken.
Op zich niet zo veel, maarr........
NEXO kwam 3 jaar geleden al met het lend/earn principe... dat hebben ze langzaam opgebouwd. Wat bieden alle DeFi platformen nu aan om zichzelf profitable te maken? Precies! Lend/Earn...
Bottom line: Mensen zoeken niet naar DeFi, maar naar een manier om hun centjes meer waard te laten worden. NEXO zal dus sowieso van die opmars gaan profiteren omdat ze dezelfde soort diensten aanbieden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Op het moment dat Nexo bepaald geen 2% extra meer te geven als je uitbetaald wordt in Nexo tokens zakt die in elkaar.MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:22:
[...]
Hahhaa, iemand die wakker is.
Op zich niet zo veel, maarr........
NEXO kwam 3 jaar geleden al met het lend/earn principe... dat hebben ze langzaam opgebouwd. Wat bieden alle DeFi platformen nu aan om zichzelf profitable te maken? Precies! Lend/Earn...
Bottom line: Mensen zoeken niet naar DeFi, maar naar een manier om hun centjes meer waard te laten worden. NEXO zal dus sowieso van die opmars gaan profiteren omdat ze dezelfde soort diensten aanbieden.
Mijn inleg was in ieder geval verviervoudigd nu. Dus ik heb alles verkocht.jvp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 07:37:
Waar gaat ZRX naar toe!? Is dit een pump en dump want er is volgens mij geen nieuws geweest?
Zodra er een correctie is stap ik met een deel van de winst weer in.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Hah thanks voor de reminder, had ook nog een oude zak ZRX liggen. Ook snel even verkocht en kijk wel of ik het nog terug ga kopenDa_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:33:
[...]
Mijn inleg was in ieder geval verviervoudigd nu. Dus ik heb alles verkocht.![]()
Zodra er een correctie is stap ik met een deel van de winst weer in.
ik zou zweren dat ik dat net las in een van die drie artikelen waar ik op reageerde, ik moet even zoeken. Iets in de trant van, airdrop op 17 feb maar ook dat het dan te koop zou zijn op binance.dehardstyler schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:20:
[...]
Daar mag wel even een bron bij. Waar staat dat VSP naar Binance komt op 17 februari?
Misschien. Hoe denk je dat dat bij andere platforms werkt? Crypto.com? Precies, daar moet je 3000 euro aan CRO kopen voordat je die 2% extra krijgt.green-tea schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:28:
[...]
Op het moment dat Nexo bepaald geen 2% extra meer te geven als je uitbetaald wordt in Nexo tokens zakt die in elkaar.
Ik weet eerlijk gezegd niet veel van VeChain - was een beetje aan het sarren, excuusnpolm schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:21:
[...]
TRAC na het nieuws van gisteren eindelijk weer eens in de plus.
Maar waarom vind jij het beter dan VeChain? Blijft toch ook een mooie ontwikkeling??
In ieder geval lijkt OriginTrail inderdaad tractie te krijgen. Wie weet wat voor moois het kan gaan bereiken in 2021
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Offcourse, dat is ook een verdienmodel. Helaas zijn de reviews van Crypto.com niet zo best =]MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Misschien. Hoe denk je dat dat bij andere platforms werkt? Crypto.com? Precies, daar moet je 3000 euro aan CRO kopen voordat je die 2% extra krijgt.
https://www.trustpilot.com/review/crypto.com
green-tea schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:43:
[...]
Offcourse, dat is ook een verdienmodel. Helaas zijn de reviews van Crypto.com niet zo best =]
https://www.trustpilot.com/review/crypto.com
Hahha, ja. Je kunt ook gewoon alles kraken omdat je met je verkeerde been uit bed bent gestapt.
O wacht, Kraken heeft natuurlijk ook slechte reviews.
... maareuh, ik accepteer je felicitaties voor mijn 10x met open armen hoor.
Dank je wel!
Ik kan het woord "Binance" op geen van de pagina's vinden.mannowlahn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:41:
[...]
ik zou zweren dat ik dat net las in een van die drie artikelen waar ik op reageerde, ik moet even zoeken. Iets in de trant van, airdrop op 17 feb maar ook dat het dan te koop zou zijn op binance.
Pure afgunst, ik party met je mee!MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:47:
[...]
![]()
Hahha, ja. Je kunt ook gewoon alles kraken omdat je met je verkeerde been uit bed bent gestapt.
O wacht, Kraken heeft natuurlijk ook slechte reviews.![]()
Dank je wel!
In retrospect, it was inevitable
Iemand nog in INT en HPB hier? De enige oude bags die niets doen bij mij.. Zelfs mijn telcoin is weer een leuk centje waard ffs.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Net met de helft van mijn bitcoins en alle eth uitgestapt, hopelijk niet te vroeg 🤞
nee ik ook niet meer, ik edit mijn bericht wel even, voordat ik mensen op het verkeerde pad zetdehardstyler schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:48:
[...]
Ik kan het woord "Binance" op geen van de pagina's vinden.
Jullie hebben aardig gemikt met de verkoop van ZRX. Klapt nu goed in elkaar, al lijkt ie weer ietwat te stabiliseren.
ik kijk het nog heel even aan, zou zo maar eens weer omhoog kunnen gaan. Er is wel wat support op 1,28Glockner schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:06:
Jullie hebben aardig gemikt met de verkoop van ZRX. Klapt nu goed in elkaar, al lijkt ie weer ietwat te stabiliseren.
Maar Ravencoin wat doet U nu ... die gaat ook als malle , niet te filmen dit
Ha die reviews van kraken zijn inderdaad wel extreemMicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:47:
[...]
![]()
O wacht, Kraken heeft natuurlijk ook slechte reviews.![]()
Dank je wel!
ps; gefeliciteerd!
Buy order op 36.6k gehit, toch weer mooi wakker worden zo
met wat leverage aangekocht dus hier op de top in de triangle ook weer verkocht. Als we eruit breken koop ik wel weer bij haha.
We zitten in ieder geval toch nog in een patroon omhoog, terwijl ik toch wel een beetje had verwacht dat we misschien verder naar beneden zouden breken gisteren.
We zitten in ieder geval toch nog in een patroon omhoog, terwijl ik toch wel een beetje had verwacht dat we misschien verder naar beneden zouden breken gisteren.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nog niks verkocht van mijn potje ZRX. Die gaat vandaag nog wel iets hoger komenGlockner schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:06:
Ik zit al best lang te wachten op een correctie bij ETH om weer in te stappen.ScuL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:59:
Zowel BTC & ETH zitten nu op het breekpunt van de supportbox
[Afbeelding]
Ik heb nachten lang wakker gelegen dat ik in 2017 ben ingestapt met Ripple in plaats van Ethereum...niet normaal. Dan had ik nu met pensioen kunnen gaan.
Maar goed...dat is voorbij.
TRX stijgt heel licht, maar man man wat is die coin toch al lang aan het kwakkelen...ben daar ook ooit ingestapt met een to-the-moon mentaliteit. Mijn inzet is inmiddels verdubbeld, maar ik hoopte toch echt op veel meer na een jaar of 2.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Iemand callde laatst dgb. Sell op 95 gezet, twee keer gemist op 94. Vannacht op 94 - raakRenaldoN schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:29:
[...]
DGB bestaat dat nog ja. Flashback terug naar 2017 toen ik op het hoogtepunt van DGB een dikke vette wereldreis in de plus stond en ik dacht nog wat meer eruit te halen. volgende ochtend was de vrijeval geweest en uiteindelijk weken later de zooi gedumpt en er alleen een vliegticket aan overgehoudentoen balen balen balen en nu kan ik er wel om lachen
1 woord waar ik last van had Greed
En weet niet meer wie hier een tijdje geleden had over HNT en ik dacht Fck it ik koop er ook wat van in.
Mijn dank is groot
HNT heb ik laatst ook een leuke winst mee gepakt ja.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Glas halfleeg (zout water)?Da_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Ik zit al best lang te wachten op een correctie bij ETH om weer in te stappen.
Ik heb nachten lang wakker gelegen dat ik in 2017 ben ingestapt met Ripple in plaats van Ethereum...niet normaal. Dan had ik nu met pensioen kunnen gaan.![]()
TRX stijgt heel licht, maar man man wat is die coin toch al lang aan het kwakkelen...ben daar ook ooit ingestapt met een to-the-moon mentaliteit. Mijn inzet is inmiddels verdubbeld, maar ik hoopte toch echt op veel meer na een jaar of 2.
Haha, zelfde hier. Had maar een beperkt budget en koos voor een flinke instap in XRP en TRX. Sta inmiddels wel weer op winst, maar had hetzelfde bedrag beter in ETH kunnen steken. Dan had ik mijn huis in elk geval hypotheekvrij gehad en een weekendhuisje in Oostenrijk ofzo gekocht.Da_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Ik heb nachten lang wakker gelegen dat ik in 2017 ben ingestapt met Ripple in plaats van Ethereum...niet normaal. Dan had ik nu met pensioen kunnen gaan.![]()
Ik lig er alleen niet wakker van. Gegokt en niet zoveel gewonnen. Shit happens.
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 05-02-2021 10:29 ]
TRX is al tijden een dood paard toch? Justin Sun noemt het zelfs een shitcoinDa_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Er wordt ook niets op het platform gebouwd. Over en sluiten vrees ik....simpelweg teveel concurrentie.
Sorteer voor de gein eens op "real volume" en kijk waar Tron staat: https://messari.io/screener
Zelfs de traders laten 'm vallen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mwa...vanochtend een leuke sell gehad op ZRX. Ik haakte gewoon even in op het ETH onderwerp.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
De CEO van Twitter, Jack doet ook mee:
Running #bitcoin pic.twitter.com/W51ga3yrKb
— jack (@jack) 5 februari 2021
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bekijk het positief, je staat op 2x na 2 jaar. Na 2 jaar was mijn inleg -80%. Je doet het dus niet slechtDa_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:24:
[...]
Alles meepakken lukt nooit, Ik heb een basis portfolio gekozen en speel voorzichtig met 10%. De rest laat ik staan ook al doet het niet veel.
ps. Neo to the moon soon!
Zero.
En dan had je zeker al die tijd gehodled ? Je weet het nooit en as is verbrande turf. ALS ALS ik mijn huis had verkocht en al mijn andere bezit en het allemaal in 100$ ETH had gezet.Prosac schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Haha, zelfde hier. Had maar een beperkt budget en koos voor een flinke instap in XRP en TRX. Sta inmiddels wel weer op winst, maar had hetzelfde bedrag beter in ETH kunnen steken. Dan had ik mijn huis in elk geval hypotheekvrij gehad en een weekendhuisje in Oostenrijk ofzo gekocht.
Ik lig er alleen niet wakker van. Gegokt en niet zoveel gewonnen. Shit happens.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Denk het haast niet hoor. "Met de kennis van nu.."hmr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:31:
[...]
En dan had je zeker al die tijd gehodled ? Je weet het nooit en as is verbrande turf. ALS ALS ik mijn huis had verkocht en al mijn andere bezit en het allemaal in 100$ ETH had gezet.
Op een gegeven moment had ik mijn ETH winst al wel gepakt vermoed ik. Dan maar geen 2e huis in Oostenrijk, hypotheekvrij wonen is ook wel wat waard.
GRTJedi_Pimp schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:10:
Niet weer over DOGE hè....
GRT op de 1h:
[Afbeelding]
... en op de 30m:
[Afbeelding]
RSI staat op het punt om onder de 40 te duiken. Ik ga eens instappen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Met de huidige hypotheekrentes kun je toch beter je investering doorzetten, dan je hypotheek aflossen?Prosac schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:32:
[...]
Denk het haast niet hoor. "Met de kennis van nu.."
Op een gegeven moment had ik mijn ETH winst al wel gepakt vermoed ik. Dan maar geen 2e huis in Oostenrijk, hypotheekvrij wonen is ook wel wat waard.
Een goedkopere lening dan je hypotheek bestaat niet. Koester die lening. Fiat wordt steeds minder waard, dus je "schuldgewicht" neemt in principe jaarlijks af, zonder dat je hoeft af te lossen
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 05-02-2021 10:35 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat had iedereen wel gewild. Ik las ergens in 2013 al wat over Bitcoin en toen dacht ik? Nah, dat gaat nooit wat worden. Wat een hoax. Alhoewel ik wel overwogen had om er voor de gein €10 in te stoppen. Maar destijds was Mt. Gox dé exchange en had ik ze daar ondergebracht en was ze dus alsnog kwijt geweest.
Het verleden kun je niet veranderen maar je kunt wel inspelen op het momentum van nu.
Geloof me dat wij als crypto community hier op GoT maar een minuscuul percentage zijn van het uiteindelijke potentiëel !!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Wordt tijd om op te ruimen inderdaad.Mooooody schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:29:
[...]
TRX is al tijden een dood paard toch? Justin Sun noemt het zelfs een shitcoin![]()
Er wordt ook niets op het platform gebouwd. Over en sluiten vrees ik....simpelweg teveel concurrentie.
Sorteer voor de gein eens op "real volume" en kijk waar Tron staat: https://messari.io/screener
Zelfs de traders laten 'm vallen.
Maar ADA though
Een screenshot van een net opgestarte Bitcoin Core node, dat lijkt toch ook gewoon op een ordinaire poging tot initiëren van een pump...
De afgelopen dagen een paar mooie stop-limits gehaald dus ik heb nu een zakje USDT waar ik eigenlijk wat mee wil doen. Maar daadwerkelijk alles lijkt omhoog te schieten en zie eigenlijk geen goede instapmogelijkheden.
Mocht iemand nog een tip hebben, graag!
Misschien wel, maar een paar honderd euro per maand extra vrij hebben is ook mooi.Mooooody schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Met de huidige hypotheekrentes kun je toch beter je investering doorzetten, dan je hypotheek aflossen?
Een goedkopere lening dan je hypotheek bestaat niet. Koester die lening. Fiat wordt steeds minder waard, dus je "schuldgewicht" neemt in principe jaarlijks af, zonder dat je hoeft af te lossen
Maar goed, het is allemaal speculeren, voorlopig speel ik gewoon met wat kleingeld op binance en leg ik elke maand een klein bedrag erbij.
Inmiddels wel geleerd dat het best interessant is om nieuwe listings in de gaten te houden op Binance, gisteren ging een nieuwe munt bijna 1500% van minder dan 1 dollar naar 14 dollar.
Echt, ik kijk vandaag nu voor het eerst - positief verbaasd door NEXO $1,55 - blijkt dat hij inderdaad nog 20 cent hoger heeft gestaan. En terwijl ik dit tik alwaar $1,61.MicroWhale schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:20:
[...]
Bedoel je met omzetten verkopen? Zou ik nog niet doen. De opmars DeFi begint pas net.
Als mensen ontdekken dat NEXO er al 3 jaar is en gewoon een goed, stabiel en winstgevend platform is... *plaatje van raket hier* wat mis ik die emoticons hier
Ik zou niet verkopen nu - en dat heb ik gisterenavond wel gedaan, toen BTC en ETH zo'n duikvlucht namen even een plukje NEXO overgezet via hun in-app swap, ook vooral om te proberen. Alleen maar hulde: ging makkelijk en een zeer minieme spread vergeleken met de marktprijs op Binance.
Toch wel gek eigenlijk dat de rijkste man ter wereld het tweetgedrag heeft van een 10-jarige, om DOGE zo te willen pumpen
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Vandaag niet doen denk ik. Ik heb nog wat fiat van een gok op btc daling. Ga ik nu niet inzetten. Pas als die naar boven of onder uitbreekt. Winst uit alts voor vandaag zie ik zo snel ook geen handige investering.sOid schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:37:
De afgelopen dagen een paar mooie stop-limits gehaald dus ik heb nu een zakje USDT waar ik eigenlijk wat mee wil doen. Maar daadwerkelijk alles lijkt omhoog te schieten en zie eigenlijk geen goede instapmogelijkheden.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik heb nog gemined in die periode als totale noob. Denk ik dat ik bij elkaar iets minder dan 1 BTC gemined had en wat andere munten, ik denk LTC. Maar de waarde woog weinig op tegen het constant aan hebben staan van computers. En ben het vervolgens vergetenScuL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Dat had iedereen wel gewild. Ik las ergens in 2013 al wat over Bitcoin en toen dacht ik? Nah, dat gaat nooit wat worden. Wat een hoax. Alhoewel ik wel overwogen had om er voor de gein €10 in te stoppen. Maar destijds was Mt. Gox dé exchange en had ik ze daar ondergebracht en was ze dus alsnog kwijt geweest.
De run van 2017 heb ik nog eens gepoogd die munten terug te vinden, maar helaas.
Nogmaals shit happens. Zijn ook genoeg verhalen van mensen die met de kennis van nu 250.000 euro voor een pizza hebben betaald. Maar toen was het mooi uitgeven, prima.
En ach, 1 gulden was in 1980 ook veel meer waard dan in 1996.
Die gast is raar. Heeft nu ooook computerchips i hoofden van apen gezet...buffel1997 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:40:
Toch wel gek eigenlijk dat de rijkste man ter wereld het tweetgedrag heeft van een 10-jarige, om DOGE zo te willen pumpen
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ga je ze verkopen of hodl je nog ff tot de maan?Da_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:36:
[...]
Maar ADA though50 EUR. ingestapt. Zit nu op 784 EUR
Hij kan wel als raar aanzien worden inderdad, maar toch is het een visionair. Hij denkt meer dan 10 jaar vooruit, terwijl weinig ondernemers dit nog durven tegenwoordigJT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Die gast is raar. Heeft nu ooook computerchips i hoofden van apen gezet...
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Een persoonlijke vriend van mij heeft voor 49BTC een pizza besteld.Prosac schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:41:
[..Zijn ook genoeg verhalen van mensen die met de kennis van nu 250.000 euro voor een pizza hebben betaald. Maar toen was het mooi uitgeven, prima.
HODL to the moon! Mijn ADA is mijn enige altcoin hoop nu nogVerwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Ga je ze verkopen of hodl je nog ff tot de maan?
XRP, ZRX, TRX heb ik niet zo veel vertrouwen in eigenlijk.
Daar moet je echt niet wakker van gaan liggenDa_maniaC schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:24:
Ik heb nachten lang wakker gelegen dat ik in 2017 ben ingestapt met Ripple in plaats van Ethereum...niet normaal. Dan had ik nu met pensioen kunnen gaan.
Anders kan ik ook wakker liggen van dat ik in 2014 niet gewoon een paar honderd euro aan Bitcoin had uitgegeven, en daar voor de helft vanaf was gebleven
Iemand hier bekend met Bader DAO? Staat nu nr1 op Defipulse onder categorie assets (https://defipulse.com/badger-dao). Veel volume, grote staking awards, en actieve community. Prijs vliegt op dit moment omhoog (https://www.coingecko.com/nl/coins/badger-dao).
Doel is om Bitcoin naar De-fi te krijgen, website: https://badger.finance/
ps. ik was getriggered door de gave filmpjes die ze gebruiken ....zie twitter: https://twitter.com/BadgerDAO
ps. ik was getriggered door de gave filmpjes die ze gebruiken ....zie twitter: https://twitter.com/BadgerDAO
Ook de bedenker hiervan?lucatoni schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:46:
Iemand hier bekend met Bader DAO? Staat nu nr1 op Defipulse onder categorie assets (https://defipulse.com/badger-dao). Veel volume, grote staking awards, en actieve community. Prijs vliegt op dit moment omhoog (https://www.coingecko.com/nl/coins/badger-dao).
https://www.badgerbadgerbadger.com/
P.s. mijn muntjes (BTC, ETH, UNI, DOT) doen maar weinig vandaag. Zelfs AAVE is vrijwel flat.
[ Voor 7% gewijzigd door Ebbao op 05-02-2021 10:50 ]
Alles schiet gelijk paddenstoelen omhoog.. raar
hahaha...die kende in nog nietEbbao schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Ook de bedenker hiervan?
Ik koester vooral mijn studieschuld met 0% rente! Mocht BTC/ETH echt door het dak gaan is dat een schitterende box-3-killer.Mooooody schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Met de huidige hypotheekrentes kun je toch beter je investering doorzetten, dan je hypotheek aflossen?
Gahhhh... Ik heb die meme (uit de tijd dat het nog geen meme werd genoemdEbbao schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Ook de bedenker hiervan?
P.s. mijn muntjes (BTC, ETH, UNI, DOT) doen maar weinig vandaag. Zelfs AAVE is vrijwel flat.
Tja, je kan van geld nu eenmaal (nog) geen veranderingen aan je persoonlijkheid kopen. Gelukkig. Persoonlijk vind ik ook wel dat rijke mensen zich idioot moeten gedragen. Iemand die zich gedraagt als gereformeerde boekhouder met 40 miljoen op de bank is toch wel geldverspilling.buffel1997 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:40:
deze MILK2 blijft maar hard stijgen...
https://www.coingecko.com/en/coins/milk2
alleen kan je niet direct kopen met fiat, maar via BTC
https://www.coingecko.com/en/coins/milk2
alleen kan je niet direct kopen met fiat, maar via BTC
owww fuck. Zit ik daar weer hele dag mee in mijn hoofd. Huisgenoot van mijn broertje had dit soms dagen achter elkaar aan staanEbbao schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Ook de bedenker hiervan?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wanneer is hierbij wel relevantScuL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:43:
[...]
Een persoonlijke vriend van mij heeft voor 49BTC een pizza besteld.
Ik bedoel, ik moet ook lachen als hij gisteren 150.000 pizza's heeft besteld hoor...
Moet zeggen dat mensen hier wel veel in Box 3 zitten te denken. Alsof je daarmee gigantische bedragen kwijt bent. Ik betaal 1.4%. Mensen die het wat beter hebben gedaan dan ik en meer dan 1 miljoen in box 3 hebben zitten, betalen 1.76%.
Dat zijn percentages die je zelfs zonder enige inspanning x4 aan rendement kan hebben dat jaar.
Ik snap heus dat minder betalen beter is en ik heb ook menig rant geplaatst over belasting. Maar als je wakker ligt van de heffing van het Box 3 vermogen gaat er wel iets mis
Dat zijn percentages die je zelfs zonder enige inspanning x4 aan rendement kan hebben dat jaar.
Ik snap heus dat minder betalen beter is en ik heb ook menig rant geplaatst over belasting. Maar als je wakker ligt van de heffing van het Box 3 vermogen gaat er wel iets mis
Hier een mooi Moon-lied voor je dan.anti elppa schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:56:
[...]
owww fuck. Zit ik daar weer hele dag mee in mijn hoofd. Huisgenoot van mijn broertje had dit soms dagen achter elkaar aan staan![]()
Je hebt helemaal gelijk. Waarschijnlijk denk ik er over na omdat ik er dus nog nooit mee te maken heb gehad.PWM schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:57:
Moet zeggen dat mensen hier wel veel in Box 3 zitten te denken. Alsof je daarmee gigantische bedragen kwijt bent. Ik betaal 1.4%. Mensen die het wat beter hebben gedaan dan ik en meer dan 1 miljoen in box 3 hebben zitten, betalen 1.76%.
Lang leve stop losses / schietstoelen!
Ik denk er toch een stijgende lijn in te zien, maar die resistance op de 37k range is echt bizar hardnekkigRichh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:02:
[Afbeelding]
He! Hij stijgt weer op. Te vroeg aan de hendel getrokken?Richh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:02:
[Afbeelding]
Verwijderd
Wie heeft er ervaring met die leveraged tokens op Binance?
Moet je de funding rate hedgen met spotbalans of wordt dit automatisch verrekend met je positie (hoeveelheid tokens wordt langzaam minder).
Zit al tijdje te zoeken naar bovenstaande maar kan het nergens vinden...
Moet je de funding rate hedgen met spotbalans of wordt dit automatisch verrekend met je positie (hoeveelheid tokens wordt langzaam minder).
Zit al tijdje te zoeken naar bovenstaande maar kan het nergens vinden...
Ik was in 2010 4 maanden werkloos en heb toen gekeken naar bitcoin minen, maar vond het zonde qua energieverbruikRichh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:45:
[...]
Daar moet je echt niet wakker van gaan liggen
Anders kan ik ook wakker liggen van dat ik in 2014 niet gewoon een paar honderd euro aan Bitcoin had uitgegeven, en daar voor de helft vanaf was gebleven
Wie weet komt mijn buy order rond de 35k er komende dagen toch nog doorheenScuL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:04:
[...]
Ik denk er toch een stijgende lijn in te zien, maar die resistance op de 37k range is echt bizar hardnekkig
[Afbeelding]
Ecodan warmtepomp
Sell the dip!jvp schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:04:
[...]
He! Hij stijgt weer op. Te vroeg aan de hendel getrokken?
Ik heb een buy order bovenin 36.8k maarja, ik ben hier ook niet goed in
Wanneer je 100 bitcoins hebt, moet je er ieder jaar 2 inleveren. Vanwege die 1.75 procent en allerlei toeslagen die wegvallen.PWM schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:57:
Moet zeggen dat mensen hier wel veel in Box 3 zitten te denken. Alsof je daarmee gigantische bedragen kwijt bent.
Tegen de tijd dat je met pensioen gaat, heb je nog maar de helft over, dus dat gaat harder dan je denkt.
Vannacht enige sell orders gehit, moeilijk om iets aan te kopen. Weinig info ook op dit moment.
wat een bullshit lees ik hier johWoestijn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:11:
[...]
Wanneer je 100 bitcoins hebt, moet je er ieder jaar 2 inleveren. Vanwege die 1.75 procent en allerlei toeslagen die wegvallen.
Tegen de tijd dat je met pensioen gaat, heb je nog maar de helft over, dus dat gaat harder dan je denkt.
Na aanleiding van een review gisteren, zou DOT toch nog interressant zijn, verwachting is dat rond 23 weer voor een sell gaat zorgen, van 20->23 is wel een mooie denk ik.
Polkadot was trading within the range from $14.95 to $18.25 (cyan) since mid-January and saw a breakout past the range in the past few hours.
The Directional Movement Index signaled a strong uptrend which was initiated when DOT was just beneath $18 and continued to signal a bullish trend in progress as the ADX (yellow) was above the 20 value.
Trading volume upon breakout was also strong, and DOT bulls can push the price to the 62% extension of the surge from $7.1 last month. This projected the $23.6 mark as a target, where some selling in the form of profit-taking can be expected to occur.
Polkadot was trading within the range from $14.95 to $18.25 (cyan) since mid-January and saw a breakout past the range in the past few hours.
The Directional Movement Index signaled a strong uptrend which was initiated when DOT was just beneath $18 and continued to signal a bullish trend in progress as the ADX (yellow) was above the 20 value.
Trading volume upon breakout was also strong, and DOT bulls can push the price to the 62% extension of the surge from $7.1 last month. This projected the $23.6 mark as a target, where some selling in the form of profit-taking can be expected to occur.
Want? Ik zit zelf in die situatie dat ik jaarlijks meerdere Bitcoins moet verkopen puur om aan de VRH te kunnen voldoen.
Dit is helemaal niet zo gek als je aanneemt dat je over 40 jaar met pensioen gaat:
100 * 0.9825^40 = 49.35.
sorry, las ff over die 100 heen. Ja dat is vervelend.Woestijn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:16:
[...]
Want? Ik zit zelf in die situatie dat ik jaarlijks meerdere Bitcoins moet verkopen puur om aan de VRH te kunnen voldoen.
Maar zou je post ff weghalen ivm de boormachinesbrigade
Erg lastig idd. Gisteren zelf een paar keer ingestapt en weer uitgestapt met wat winst. Zeker nu ik op werk zit is het lastig om iets te ondernemen.BMJ1971 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:12:
Vannacht enige sell orders gehit, moeilijk om iets aan te kopen. Weinig info ook op dit moment.
What goes up must come down. Daar hoop ik dan maar op
Ik zie dat op crypto.com de ETH koers in EUR bijna 10 euro hoger is. Zou het dan rendabel zijn om ETH van Binance naar Crypto.com te verplaatsen, en daar te verkopen? En dit dan continue?
Dat heet Arbitrage. Is een strategie, maar is wel goed opletten. Je zit natuurlijk wel met de fees. Dus de verschillen moeten groot genoeg zijn.bones schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:21:
Ik zie dat op crypto.com de ETH koers in EUR bijna 10 euro hoger is. Zou het dan rendabel zijn om ETH van Binance naar Crypto.com te verplaatsen, en daar te verkopen? En dit dan continue?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik zou dan naar een grotere arbitrage mogelijkheid zoeken op een andere coin. Je moet naar het percentage verschil kijken, dat is in jou voorbeeld niet zo'n groot percentage, dus dan werkt het niet.bones schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:21:
Het is wel gek. Als ik 100 bitcoin had ging ik nu met pensioen.Kyumia schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:17:
[...]
Dit is helemaal niet zo gek als je aanneemt dat je over 40 jaar met pensioen gaat:
100 * 0.9825^40 = 49.35.
Link blijft maar oplopen. Gaat deze munt de 100 dollar bereiken?
Of eerst even een jaartje je collega's zuur laten kijken met je lambo op de parkeerplaats.. Keuzes keuzes..Glenn Hoddle schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:24:
[...]
Het is wel gek. Als ik 100 bitcoin had ging ik nu met pensioen.
Arbitragehandel, zou kunnen, maar ETH versturen is momenteel zeer prijzig. En het kost altijd wat tijd. Vergeet ook de transactiekosten niet, hoewel die bij binance tijdelijk gratis is geloof ik. En dan kun je ook nog issues hebben als crypto.com failliet, Binance blokkeert je tegoed voor 36 dagen... Mij niet waard dus.bones schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:21:
MakkelijkJaja84 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:25:
Link blijft maar oplopen. Gaat deze munt de 100 dollar bereiken?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/XTUSoWLPS4bsm2Vt2OwUKBUX.png?f=fotoalbum_large)