Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.501 views

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Hermans123 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:18:
Denken jullie dat ADA nog gaat zakken onder het huidige niveau?
Doge

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:16:
[...]

Haal er 7 uur vanaf, 4 uur 's nachts. Die man spoort soms niet maar hij heeft heus wel 2FA. En hij is een shorts destroyer wat dat betreft.
Zulke uitspraken kan hem alleen in grote problemen brengen denk ik. Dus enige voorzichtigheid zou in zijn positie niet meer dan logisch zijn. Vandaar dat het me verbaast en twijfels opwekt.

[ Voor 15% gewijzigd door Luca op 04-02-2021 11:20 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Luca schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:14:
Dit voelt wel aan als een hack ja. :P

[Twitter]
Of die gast is gewoon in zijn zwembad vol met cannabis gedoken en weet totaal niet meer wat hij post...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-11 13:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t6fcZzE77UaaAYaq-x2KY7NqcSM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PeoB8augxEmTRjiIED1h4r3L.png?f=user_large

On topic: GRT gaat weer de goede kant op.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-11 00:09
Zal ongetwijfeld iets zakken maar gaat daarna vrolijk weer omhoog hoor.
Merendeel van de US slaapt nog dus hebt geduld ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:20:
[...]

Of die gast is gewoon in zijn zwembad vol met cannabis gedoken en weet totaal niet meer wat hij post...
sniffing them rocket fuels!

Verwijderd

Ravencoin.

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:21:

Mjah gelukkig... Stom genoeg op de top wat gekocht.. |:(

• Raaafie
Prutzertje schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:23:
[...]

Mjah gelukkig... Stom genoeg op de top wat gekocht.. |:(
Op de wat langere termijn zou 2-3 usd niet onrealistisch zijn denk ik, dus ik hodl die coin sowieso nog een tijdje.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:10:
[...]

NEXO's bedrijfsmodel gaat anders wel erg lekker. Sterker nog, vanuit het oogpunt van serieuze echte 'organische groei' blijft de waarde van NEXO eigenlijk nog achter bij de ontwikkeling van het bedrijf - al kan je dat natuurlijk niet 1 op 1 vertalen.
Ja en nee. Enerzijds kopen ze ook zelf tokens terug om de groei een boost te geven. Enkel organisch groei was blijkbaar niet voldoende om mee te komen met bijv. Celsius (dat op haar beurt ook weer trucs uithaalt uiteraard)

Maar dat het platform nog veel gaat groeien, is imo wel een zekerheidje. Het is tijd voor een dividenduitkering toch? 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 04-02-2021 11:29 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Prutzertje
Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:27:
[...]

Op de wat langere termijn zou 2-3 usd niet onrealistisch zijn denk ik, dus ik hodl die coin sowieso nog een tijdje.
Voelt toch altijd een beetje klote. Denk je iets te kopen zodat het door schiet naar boven. Blijft het in eens dood stabiel ofzelfs stagneert iets. :P

Verwijderd

Prutzertje schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:30:
[...]

Voelt toch altijd een beetje klote. Denk je iets te kopen zodat het door schiet naar boven. Blijft het in eens dood stabiel ofzelfs stagneert iets. :P
Welkom in het crypto wereldje :P

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:28:
[...]

Ja en nee. Enerzijds kopen ze ook zelf tokens terug om de groei een boost te geven.

Maar dat het platform nog veel gaat groeien, is imo wel een zekerheidje. Het is tijd voor een dividenduitkering toch? 8)
Dat wordt helaas pas in Augustus...

Aan de andere kant: Ik hodl deze al 3 jaar en ben er echt uitermate tevreden over. Het zal bij mij nooit een astronomisch bedrag worden, maar ik maak zeker gebruik van de diensten die ze aanbieden. Gewoon top. Geen moeilijk gedoe, goede service en ze doen altijd wat ze beloven. (y) Die gaat nog wel verder groeien.

Eén minpunt is hun focus op de Amerikaanse markt. In de app alles in € weergeven is er nog steeds niet bij bijvoorbeeld. Erg jammer.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:28:
[...]

Ja en nee. Enerzijds kopen ze ook zelf tokens terug om de groei een boost te geven. Enkel organisch groei was blijkbaar niet voldoende om mee te komen met bijv. Celsius (dat op haar beurt ook weer trucs uithaalt uiteraard)

Daar hebben ze 3,5 miljoen aan uitgegeven. Soms heeft iets een zetje nodig, maar op een marketcap van 686 miljoen lijkt me dat toch niet veel uitmaken.
Wat Celsius doet met dat token snap ik niet helemaal, maar blijkbaar iets goeds.

Maar die groei van Nexo... die gaan vandaag, op de vierde van de maand, de maandelijkse omzet van afgelopen november voorbij. Dan groei je toch wel hard hoor! https://nexologist.com/loans/

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Een leuke console voor mijzelf besteld. Dank crypto!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:32:
[...]

Eén minpunt is hun focus op de Amerikaanse markt. In de app alles in € weergeven is er nog steeds niet bij bijvoorbeeld. Erg jammer.
Hoe kom je daar nou bij? Het is een Europees bedrijf en juist Amerikanen kunnen niet volledig van hun diensten gebruik maken.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:21:
[Afbeelding]

Dit lijkt meer een onsamenhangende AI-tekst te zijn.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Nu veel te laat zeker om nog doge's te kopen right?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Hoe kom je daar nou bij? Het is een Europees bedrijf en juist Amerikanen kunnen niet volledig van hun diensten gebruik maken.
Snap ik, maar waarom moet ik constant leren dat mijn portfolio x $ waard is dan?

Ik wil helemaal niks met die $ te maken hebben! :r

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
doge vertrekt weer. echt bizar. Gelukkig heb ik nog een paar

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 23:13

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:39:
Ik ben van mening dat je zeker nog op tijd bent. Ik verwacht nog steeds een push gedurende de dag. Mainstream media pakken het ook steeds meer op. Celebs retweeten EM. US moet nog wakker worden.

Basement Bios ---- Exo-S

• Prutzertje
tjah.. kunnen natuurlijk een hoop FOMO'ers zijn en dan zal de prijs weer verder door schieten. Of er zijn veel mensen met weak hands en verkopen alles. Alles is mogelijk.

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
hoezo te laat soon 1 dollar O-)

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:57
Ik probeer er korte ritjes mee te maken. Na 10% winst stap ik uit. Mis dan soms wel extra 10 of 20 % winst maar dat risico is het me niet waard.
Maar goed, ik koop ook enkels als hij wat stabiel blijft ,niet als hij omhoog schiet

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:54
Mwah, vorige ronde ook gedaan: aankopen, stop loss op -10% en ieder uur waar nodig de stop loss ophogen.

Uiteindelijk wordt je stoploss gehit (en als je pech hebt direct, dan is het jammer) maar volgens mij is het dan relatief safe en valt er best wat op te verdienen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:40
Nu Polkadot zo lekker gaat. Zou Polkabridge PBR die als DOT DEX pas nieuw is ook lekker gaan? Wat denken jullie?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:12
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Mwah, vorige ronde ook gedaan: aankopen, stop loss op -10% en ieder uur waar nodig de stop loss ophogen.

Uiteindelijk wordt je stoploss gehit (en als je pech hebt direct, dan is het jammer) maar volgens mij is het dan relatief safe en valt er best wat op te verdienen.
Zo doe ik het ook, gisteren met SMTX op die manier in een half uur ook leuke winst gepakt.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 18:03
Burn_and_Fire schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:46:
Nu Polkadot zo lekker gaat. Zou Polkabridge PBR die als DOT DEX pas nieuw is ook lekker gaan? Wat denken jullie?
Misschien ook eens naar Polkastarter kijken?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Prutzertje
Richh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Denk precies het zelfde en denk dat we nog even geen bear zien.

Btw.. nog iemand in EOS? Hoor er laatste tijd niks meer over.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:54
Mystikal schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik ben van mening dat je zeker nog op tijd bent. Ik verwacht nog steeds een push gedurende de dag. Mainstream media pakken het ook steeds meer op. Celebs retweeten EM. US moet nog wakker worden.
EM praat wel vaker over doge, dat is niet nieuw. En dat verhaal van hele bevolkingsgroepen die nog liggen te pitten gaat volgens mij ook helemaal nergens over.

Dan is er nog de chart
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rxvNXHQ/test.png
Op basis van deze chart kan je toch niet iemand aanraden hier nog in te stappen?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Daacuso
Zelf half uurtje geleden een Fluf in XVG gestopt. Lijkt op uitbreken te staan.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Snap ik, maar waarom moet ik constant leren dat mijn portfolio x $ waard is dan?

Ik wil helemaal niks met die $ te maken hebben! :r
Dat snap ik - en het antwoord weet ik niet precies - maar in landen waar ze de Euro niet hebben zal dit toch wel het handigst zijn, dat wil zeggen, ik ken genoeg landen waar ze de (grotere) prijzen in dollars neerzetten omdat hun eigen munt niet waardevast is en geen enkele waar dat in Euro's gebeurt.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Zucht... serieus, DOGE? Alweer? Bruh, Elon pls... Tweet coins met fatsoenlijke usecases pls.

Ik gok dat heel veel beginners/normale mensen aan dit soort dingen (evenals P&D) ontzettend veel geld verliezen.

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-11 22:10
Kyumia schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:50:
[...]

Ik gok dat heel veel beginners/normale mensen aan dit soort dingen (evenals P&D) ontzettend veel geld verliezen.
En vooral ook daardoor gedemotiveerd raken. Zonde.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Daacuso schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:49:
Zelf half uurtje geleden een Fluf in XVG gestopt. Lijkt op uitbreken te staan.
waaraan zie je dat hij lijkt uit te breken?

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:45
Zucht... serieus, DOGE? Alweer? Bruh, Elon pls... Tweet coins met fatsoenlijke usecases pls.

Elon koopt -> elon tweet -> elon tweet meer -> elon verkoopt ;) .

• mannowlahn
Gelukszoekr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:48:
[...]

EM praat wel vaker over doge, dat is niet nieuw. En dat verhaal van hele bevolkingsgroepen die nog liggen te pitten gaat volgens mij ook helemaal nergens over.

Dan is er nog de chart
[Afbeelding]
Op basis van deze chart kan je toch niet iemand aanraden hier nog in te stappen?
Op basis van de chart van vorige week ook niet :+

• Raaafie
DJ-Promo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Zou ik ook doen als ik zoveel volgers had en zo'n minimaal vermogen :+

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 23:13

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Dan is er nog de chart
[Afbeelding]
Zou je dat om 10:00 ook geschreven hebben. Toen ben ik extra ingestapt en heb sindsdien daarop al weer 10% gecashed. Je moet er wel op zitten en zeker geen coin om te holden. Maar hij is zo beweeglijk dat je zeker kan profiteren van ritjes opwaarts.

Basement Bios ---- Exo-S

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:52:
[...]

Op basis van de chart van vorige week ook niet :+
Nope, dus gefeliciteerd aan degene die hier winst mee gemaakt hebben. En misschien gaat het ding nog wel x2. Maar de downside risk is naar mijn idee vele malen groter.

Doe wat je niet laten kan, maar je kan zo een -70% om je oren krijgen

• mannowlahn

Ik denk het ook, maar voor velen wel een wijze les.

• Richh
[...]

Dan is er nog de chart
[Afbeelding]
Tja, wat zegt de chart? Het is overduidelijk een pump & dump coin. En als er gepumpt wordt, gaan we snel verticaal/moon om vervolgens te crashen.

We zijn overduidelijk onderweg naar de maan :P misschien zijn we er al, misschien ook wel niet en kan je in heel korte tijd best wat verdienen.

Het is gevaarlijk en zonder stop-loss zou ik het zeker niet doen idd.

• Daacuso
nemesis2212 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:51:
[...]

waaraan zie je dat hij lijkt uit te breken?
Aan de daily.

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Iemand moet die crash toch betalen van twee dagen geleden he 8)

• Kyumia
Kan iemand mij vertellen wat er zo bijzonder is aan UMA? Nu $38.30, in 24u 150% gestegen en in 7 dagen 280%. Ik zie het niet namelijk :?

• Gelukszoekr
Mystikal schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Zou je dat om 10:00 ook geschreven hebben. Toen ben ik extra ingestapt en heb sindsdien daarop al weer 10% gecashed. Je moet er wel op zitten en zeker geen coin om te holden. Maar hij is zo beweeglijk dat je zeker kan profiteren van ritjes opwaarts.
Zeker. Die paar uur maakt voor deze chart niks uit. En als je hiermee wint prima, top :). Maar dan weet je ook dat dit gewoon high-risk is. Ik zou het niet aanraden voor relatief nieuwe mensen hier.

• mannowlahn
Gelukszoekr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Nope, dus gefeliciteerd aan degene die hier winst mee gemaakt hebben. En misschien gaat het ding nog wel x2. Maar de downside risk is naar mijn idee vele malen groter.

Doe wat je niet laten kan, maar je kan zo een -70% om je oren krijgen
ech nie, gewoon je stop loss inregelen :)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
[...]

-> elon binnenkort in de bak naast John.

Zero.

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:39
Zo jammer dat je geen sell en stop loss tegelijk kan instellen bij Kraken.. of zie ik dat verkeerd

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:29
Eindelijk een welverdiende correctie omhoog voor Fusion & Anyswap. Daarnaast beide mooie blauwe logo's.
<--------

Nu kijken hoeveel marktaandeel van Uni / Sushi we kunnen pakken. Pump komt trouwens door een tweet van Andre Cronje.

https://twitter.com/Andre...tatus/1357223320295337984

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ik merk dat ik een beetje crypto moe wordt.
Het wordt denk ik tijd om het wat meer los te laten.
Vooral de enorme greed en willekeurige shitcoins die pumpen zijn me een doorn in het oog.
Waarom gaat zo'n shit doge, dgb of stmx nou groeien? Snap wel dat de boze buitenwereld ons vaak zien als een bubbel. Het enige wat me interesseert is de adoptie, en het wel en wee van BTC. Altcoins wellicht een eigen schijtslowchat geven?
Of een flinke shake out om de greedy firstcoiners te lozen.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Steefmeister schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:07:
Zo jammer dat je geen sell en stop loss tegelijk kan instellen bij Kraken.. of zie ik dat verkeerd
Bij Binance heet dat OCO (One Cancels Other, meen ik). Misschien heeft Kraken dat dus ook wel maar herken je de term niet :)

• Stokstaart
Aarebe1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:08:
Vooral de enorme greed en willekeurige shitcoins die pumpen zijn me een doorn in het oog.
Waarom gaat zo'n shit doge, dgb of stmx nou groeien? Snap wel dat de boze buitenwereld ons vaak zien als een bubbel. Het enige wat me interesseert is de adoptie, en het wel en wee van BTC. Altcoins wellicht een eigen schijtslowchat geven?
Ik heb last van hetzelfde. Probeer je de hele bearmarket aan value investing te doen om de grootste shitcoins het hardst te zien pumpen. Ongelooflijk.

• Pelox
Ik ook.. al een paar weken. Ik wacht met mijn alts op een flinke groene kaars en dan verkoop ik 50% voor btc en 50% voor fiat.

Ga geen groene candles volgen, die komen vanzelf wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 04-02-2021 12:10 ]

Zero.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59
Ik sta al ff aan de kant. Flink wat gains gemist door te handelen met ETH en dus de grote stijging mis te lopen.
ETH ATH of bijna. BTC zit er nog een stuk (naja, 10% ongeveer) vanaf.
Buy order gezet net boven de waarde waar vanmorgen 4 dips zijn geweest. Als die geraakt wordt all in op BTC.

Zou rust geven :Y :P

Al die pumps / stijgingen van 20-35-80 procent op een dag is leuk, maar de kans op verlies is mij te groot om daarop te gokken.

[ Voor 17% gewijzigd door ybos op 04-02-2021 12:12 ]

Verwijderd

[...]

Lol. Daddy Elon is iets van 190 miljard waard.

Denk niet dat zulke jongens zich bezighouden met speelgoed als crypto, al helemaal niet een DOGE met een marketcap van nog geen 7 miljard ;)

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Lol. Daddy Elon is iets van 190 miljard waard.

Denk niet dat zulke jongens zich bezighouden met speelgoed als crypto, al helemaal niet een DOGE met een marketcap van nog geen 7 miljard ;)
Als hij een echte held is koopt hij gewoon ALLE dogecoins :P
Is voor hem een schijntje :P

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:12

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Zo, tijd voor wat rust hoor. Ik ben een beetje een "alles of niets" persoon (qua aandacht). Dus na ongeveer 2 weken 20 uur per dag naar dildo's (rood en groen) te speuren ga ik weer terug naar een meer "niets" aanpak :-)

Gezien de goede ervaringen en ontwikkelingen van Polkadot heb ik daar nu een groot deel van mijn portfolio naar omgezet. Zelfs in bearmarket lekker staken tegen 12% en het herstel komt daarna wel. Dan nog een stukje BTC en een paar kleintjes met potentie (zoals GRT) maar niet teveel. Heb ook nog een deel fiat met wat buy orders om hopelijk nog wat aanbiedingen te scoren...

Terug naar wat minder trading, meer HODL en meer aandacht voor andere dingen! Zal hier zeker nog lurken wat jullie zijn allemaal liev en grappig enzo O+

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

ybos schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:13:
[...]

Als hij een echte held is koopt hij gewoon ALLE dogecoins :P
Is voor hem een schijntje :P
Dan denk ik dat ie snel naast Tyrone staat te douchen bij een tweet.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Nog mensen die btc verkopen boven de 38k?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

JT schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:21:
Zou jij in het openbaar toegeven dat je weak hands hebt?

• Kyumia
Ja ik verkoop het je wel voor 40k :9 deal

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
Mystikal schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Klopt, maar met veel kleine ritjes is de kans groot dat je ergens in de fout gaat. Als ik die doges na 1e aankoop op 0,0071 met rust had gelaten was ik beter af geweest dan wat ik uiteindelijk heb overgehouden door heel veel heen en weer te traden. Maar goed als dan bestaat ook in crypto niet.

• anti elppa
  • Nu online
nee. BTC stap ik nu niet zomaar meer uit. HODL

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
OCO bedoel je?

• Gelukszoekr
Goed, lunchtijd. Iemand een tosti?

• Prutzertje
Lekker!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16:33
Ik koop iedere maand voor een vast bedrag BTC en ETH, ongeacht de koers. Volgens mij is dat tot nu toe best een goede strategie.

Ergens wil ik ook wel een potje met "playmoney" om een beetje traden, nu eerst een tosti!

• Pelox
Onze Elon is goed gehacked.. zitten een paar dogecoin whales lekker aan te verdienen... hoe is het toch ook mogelijk dit he..

Zero.

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-11 19:05
Ik vraag me af of er uberhaupt een correctie komt op BTC.
Op de 1H, 6H, 1D is ie mooi aan t stijgen, is een correctie logisch aangezien we er laatst eentje hadden tot 25k (euro)?

$ alias cd='rm -rf'

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:59
Ik heb begin dit jaar wat gekocht net onder de 40K met het idee het er een paar dagen later weer uit te halen. Helaas stortte dat de volgende dag al in. Zodra ik niet meer in de min sta met die order gaat het er gelijk weer uit. Is potdomme bijna 2 keer zo duur geweest als mijn laatste grote BTC-order.

• Richh
Doge lijkt toch langzaam opweg naar een nieuwe pump als je het mij vraagt :P wat een meme is het toch ook.
Geen haar op mijn hoofd die dat overweegt.
dogtagz schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:29:
Ik vraag me af of er uberhaupt een correctie komt op BTC.
Op de 1H, 6H, 1D is ie mooi aan t stijgen, is een correctie logisch aangezien we er laatst eentje hadden tot 25k (euro)?
We zitten nog in een correctie joh :+

[ Voor 35% gewijzigd door Richh op 04-02-2021 12:31 ]

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:11
Nee man, poffertjes is de echte bazen lunch zoals deze jongen dat gewoon ff doet:

In retrospect, it was inevitable

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:08
Ray_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Ik heb begin dit jaar wat gekocht net onder de 40K met het idee het er een paar dagen later weer uit te halen. Helaas stortte dat de volgende dag al in. Zodra ik niet meer in de min sta met die order gaat het er gelijk weer uit. Is potdomme bijna 2 keer zo duur geweest als mijn laatste grote BTC-order.
Ik heb mezelf rond die ATH toen ook in de nesten gewerkt, gelukkig niet boven de 40K gekocht maar toch.
Mijn oplossing; meer fiat erin en dezelfde hoeveelheid BTC kopen. Vervolgens verkopen op de average, dan haal je het eruit zonder verlies :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Gelukszoekr
Ik heb m'n collega's meegesleurd in de crypto waanzin. Een collega heeft meegedaan aan de Swissborg ico. voor iets van €1000 inleg kreeg hij 140000 van die dingen.

Nu is dit ruim €11k waard. Maar hij is al maanden z'n MEW inlog kwijt. Hoe hoger het gaat, hoe vervelender dat is ;w

• anti elppa
  • Nu online
ColeJ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:28:
Ik koop iedere maand voor een vast bedrag BTC en ETH, ongeacht de koers. Volgens mij is dat tot nu toe best een goede strategie.

Ergens wil ik ook wel een potje met "playmoney" om een beetje traden, nu eerst een tosti!
sowieso. 99% van de mensen hier had veel beter DCA+HODL kunnen doen. Als ze eerlijk zijn weten de meeste dat ook gok ik. Scheelt veel stress en tijd.....en BTC
Ik trok die conclusie na 2013/2014 bullrun. Laatste 2 jaar heb ik het geoptimaliseerd. Ik mag ook van mezelf maar met 10% alts/ btc leverage traden. en max 30% van mijn HODL BTC pot spot traden. Rest kom ik niet aan.

• Richh
@zer0l +1 voor je onderschrift trouwens _/-\o_

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Dat werd ik na 2018 ook.... en ben ik nog steeds.
Nu de greed en het aantal newbies groter wordt, word mijn moeheid alleen maar erger. (vandaar ook bij tijden minder posts).

Ik zou idd best een topic willen hebben met serieuze investeerders die voor LT een en ander voor elkaar uiteen zetten. Dan heb je geen last van al die mensen die munt-hoppen, shillen en elke cent proberen te maximaliseren op de nieuwste shitcoin.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:11
En waarom zit je ook nog maar nog steeds bij Kraken? Voor de weak hands beveiliging?

In retrospect, it was inevitable

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Mijn langste hodl is 1 nacht😪

• Richh
Je zag precies hetzelfde in 2017. Ook toen joelde iedereen 'altseason' en gingen alle shitcoins de lucht in.

Toen (en nu nog steeds eigenlijk) zat ik ook flink te bitchen op al die alt-rotzooi die feitelijk alleen maar de adoptie van BTC aan het afremmen is.

Ik kijk er nu langzamerhand toch wel iets anders tegenaan. Met veilige stop-losses is het toch wel easy om wat geld te verdienen aan die altrotzooi :P Maar nog belangrijker, ondanks dat stomme altseason deed Bitcoin wel ff flinke gainz door heel 2017 heen. Gewoon HODL en afwachten, en niet teveel van de n00bs aantrekken. We komen er wel _/-\o_

288k soon.

• Ray_
ScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Ik heb mezelf rond die ATH toen ook in de nesten gewerkt, gelukkig niet boven de 40K gekocht maar toch.
Mijn oplossing; meer fiat erin en dezelfde hoeveelheid BTC kopen. Vervolgens verkopen op de average, dan haal je het eruit zonder verlies :P
Ja maar zo werkt het in mijn hoofd niet. Ik heb alle BTC inkopen op een rijtje staan, alles in het groen. Deze is rood. Dat kan dus niet he?

• D-Ed
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Nu de greed en het aantal newbies groter wordt, word mijn moeheid alleen maar erger. (vandaar ook bij tijden minder posts).

Ik zou idd best een topic willen hebben met serieuze investeerders die voor LT een en ander voor elkaar uiteen zetten. Dan heb je geen last van al die mensen die munt-hoppen, shillen en elke cent proberen te maximaliseren op de nieuwste shitcoin.
Soms mogen mensen ook eigen verantwoordelijkheid nemen.. Vroeger had je hier ook een wat serieuzer crypto topic maar eigenlijk keek iedereen steeds vaker naar de grappen en grollen en TA's in het slowchat topic..

Ik deed er ook gretig aan mee maar op een gegeven moment gewoon gekozen voor één munt waar ik mijn aandacht af en toe aan schenk. Nu kom ik hier echt af en toe voor de fun en laat mezelf voor lul zetten door de professionals omdat ik in een project zit dat maar niet op wil starten (qua gains dan, wel vwb ontwikkelingen op de achtergrond IMHO).

Sowieso raad ik aan om een strategie te kiezen en je daar minimaal voor 80% aan te houden. Dat is de enige manier om een beetje helder te blijven in deze crypto storm volgens mij als je er niet je werk van wil maken ;)

• Korvaag
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:53:
Heeft er iemand ervaring met SEPA deposit naar Binance en hoe lang dat duurt voordat het verwerkt is?

In euro gaat het dan om
Bij mij binnen een minuut binnen.

Edit: beetje mosterd na de maaltijd. Ik had een 'paar' reacties gemist :+

[ Voor 12% gewijzigd door Korvaag op 04-02-2021 12:41 ]

UNOX: The worst operating system

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:39
zer0l schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:33:
[...]

En waarom zit je ook nog maar nog steeds bij Kraken? Voor de weak hands beveiliging?
Zit ook bij Binance en bitvavo, maar blijf Kraken veruit het fijnste werken, + ik heb een flink stapel aan kraken credits waardoor ik geen handelskosten betaal.

Ik probeer wel bij Kraken altijd direct verbinding te maken met de trading console, vaak kan ik die gewoon blijven gebruiken terwijl ik hier veel lees dat mensen niets meer kunnen doen. Vaak kom ik dan ook niet meer op de hoofdpagina, maar blijft de console wel gewoon werken.

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-11 19:05
zer0l schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Waarschijnlijk aangezien het in de Topic start staat.

@.oisyn Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als Kraken zo slecht is, misschien een idee om het uit de topic start te halen?

$ alias cd='rm -rf'

Verwijderd

Korvaag schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Bij mij binnen een minuut binnen.
Hm... ik wacht al sinds gisteravond +-20:00, wellicht wat met Brexit te maken, de centen gaan naar GB

• mannowlahn
Ray_ schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Dit snap ik dan niet echt. Als je zegt dat je een paar dagen later weer verkoopt, wat voor percentage had je dan in gedachte? Want een investering van 40k, of je doet dat voor lange termijn en dan boeit deze daling niet of je doet het voor korte termijn met dikke winst. Maar als btc dan straks op het oude niveau is, verkoopt je het weer zonder enige winst. Dan is de balans tussen risico lopen en potentiële winst toch erg scheef?

Tenzij je misschien een ‘plukje’ gekocht hebt :+

• Korvaag
Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Hm... ik wacht al sinds gisteravond +-20:00, wellicht wat met Brexit te maken, de centen gaan naar GB
Heb je het dan over een storting? Ik kan het zo uit je bericht niet helemaal zeker opmaken. Het opnemen kan langer duren is mijn ervaring.

• Stokstaart
MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Stop de persen! Heropen de slowchat! Maak @Verwijderd admin!

On a more serious note: goed idee! I'm game.

Verwijderd

Korvaag schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Heb je het dan over een storting? Ik kan het zo uit je bericht niet helemaal zeker opmaken. Het opnemen kan langer duren is mijn ervaring.
Deposit is storting inderdaad. Via een SEPA overboeking. Misschien heb jij het over iDeal

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2021 12:47 ]

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
Een zoekopdracht naar Binance geeft zoveel returns dat ik het toch maar even als aparte vraag stel;

Wordt in de verificatie bij Binance geaccepteerd als je je BSN nummer verbergt?

• Gelukszoekr
dogtagz schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Waarschijnlijk aangezien het in de Topic start staat.

@.oisyn Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als Kraken zo slecht is, misschien een idee om het uit de topic start te halen?
Kraken is helemaal niet slecht. Sterker nog, Kraken is de eerste crypto-exchange die een officiële US bank-licentie heeft gekregen.

https://news.bitcoin.com/...0locally%20and%20globally.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

WhySoSerious schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Zou jij in het openbaar toegeven dat je weak hands hebt?
Degene die vanochtend weak hands had, heeft mooie profit nu :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 23:43

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Gelukszoekr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Kraken is helemaal niet slecht.
Ik zit ook al sinds 1824 bij Kraken, en ik ondervind ook weinig tot geen problemen. Alleen bij grote schommelingen, dan kraakt Kraken nogal, dus voor day traders misschien niet de beste optie.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

• PoKi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:11

PoKi

Ik?

Kan in de app bij het invullen van je order naar beneden scrollen, daar staat Conditional Close met verschillende opties, o.a. Stop loss en Take profit.
Op de website moet je bij het openen van de order op 'advanced' klikken daar krijg je dezelfde opties.

Wie, Wat, Waar...

• Korvaag
Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Deposit is storting inderdaad. Via een SEPA overboeking. Misschien heb jij het over iDeal
Nee. SEPA.

• Daacuso
JT schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Degene die vanochtend weak hands had, heeft mooie profit nu :P
Dat ligt aan de coins die je hebt :9 Inj. gaat lekker.

• Ray_
mannowlahn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Dit snap ik dan niet echt. Als je zegt dat je een paar dagen later weer verkoopt, wat voor percentage had je dan in gedachte? Want een investering van 40k, of je doet dat voor lange termijn en dan boeit deze daling niet of je doet het voor korte termijn met dikke winst. Maar als btc dan straks op het oude niveau is, verkoopt je het weer zonder enige winst. Dan is de balans tussen risico lopen en potentiële winst toch erg scheef?

Tenzij je misschien een ‘plukje’ gekocht hebt :+
Ik had geen percentage in gedachten, maar een bedrag. Ik had een factuur gekregen voor een deel van een verbouwing en ik dacht 'dat ga ik wel eventjes bij elkaar sprokkelen zonder de spaarrekening aan te breken'.

En zo geschiedde. Nou ja, niet helemaal 'zo', want dat ging dus aardig mis.

Waarom ik het er weer af haal is eenvoudig: ik heb die factuur alsnog maar van de spaarrekening betaald, dus de sport is er af. Bovendien steekt deze order met kop en schouders boven de rest uit, omdat ik sinds we de 30K zijn gepasseerd geen nieuw geld meer in BTC heb gestoken.

Ik wil overigens graag nog een keer bij dit bedrag instappen, maar dan wel nadat we eerst een stuk hoger zijn geweest en we in een dipje zitten :P

Verwijderd

Nou, ik heb de vertraging gevonden. Krijg net bericht van mijn bank of ik meer informatie over mijn overschrijving kan verschaffen ivm het "veilig houden van mijn saldo"

Thanks voor de beveiliging maar begin nu maar met overboeken, bemoeials :+ :'(
Pagina: 1 ... 150 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!