Niet dus, nu weer 1300 lager in paar minutenknakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:31:
Btc boven 38.5. Nu vasthouden en @Verwijderd krijgt het binnenkort weer druk.
Liefst stop ik alles weer in btc/eth als bear start of gewoon terug in fiat, maar ja, wanneer bear, zul je zien dat als je 100% uitstapt dat de bear er nog niet helemaal was en alles weer wat omhoog gaatPilatuS schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:19:
[...]
Iedereen is een genie in een bullmarket.
Slaat het om naar een bearmarket heb je een heel groot probleem. Staan op Reddit wel wat leuke verhaaltjes over mensen die van 10 naar 200 BTC zijn gegaan in 2017 en in 2018 alles hebben verloren. Als je nu niet de dips koopt, maar te ver omhoog en tijdelijk in de min komt te staan, dan ga je kapot in een bearmarket. In een bullmarket is het makkelijk want het blijft omhoog gaan. Ook al koop je een top en sta je 2 dagen lang 10% in de min, het komt weer goed. Ga je op deze manier verder in de bearmarket koop je de top en blijf het zakken. Dan verkoop je in een megadip om op de bounce high weer te kopen. Niet tegen JT hoor, maar iedere nieuwe trader moet erg opletten om niet compleet alles weer te verliezen zodra het maanden of jaren lang weer omlaag gaat.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Als hij gehackt zou zijn hadden ze wel een andere shitcoin genoemd en daar een vracht van ingeslagen. Doge is de rek wel uit
Ha, DOGE zag ik vanochtend 9:04 enorm pieken, leek wel een raket. Direct gekocht voor $0,057, en 2 minuten later weer verkocht voor $0,058.
Zeg, als jullie nu lekker al die crypto constant heen en weer blijven schuiven!? Dan word ik gewoon slapend rijk.
Goede verdeling!
Ik blijf gewoon lekker vasthouden (voor de nieuwsgierigen: 45% btc, 36% eth, 8% dot, 7% link, 3% nexo, 1% grut)
Goede verdeling!
Ik blijf gewoon lekker vasthouden (voor de nieuwsgierigen: 45% btc, 36% eth, 8% dot, 7% link, 3% nexo, 1% grut)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zeg, ben jij nou een Whale of niet!?MicroWhale schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:05:
Zeg, als jullie nu lekker al die crypto constant heen en weer blijven schuiven!? Dan word ik gewoon slapend rijk.
Goede verdeling!![]()
In retrospect, it was inevitable
Hopelijk geen hoge exchange fees.....daar gaat je grote klapper.....HenkEisDS schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:04:
Ha, DOGE zag ik vanochtend 9:04 enorm pieken, leek wel een raket. Direct gekocht voor $0,057, en 2 minuten later weer verkocht voor $0,058.
Wellicht in BUSD, maker fees zijn nul.lucatoni schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Hopelijk geen hoge exchange fees.....daar gaat je grote klapper.....
ja ik was wat greedy en gekocht op 154 sats omdat ik dacht dat hij nog meer ging stijgen. ik wacht wel de 2e groene candle af als US wakker word. dus ik wacht nog even met sellen
Nu graag een correctie van zo'n 30% dat zou leuk zijn. Kunnen we weer vrolijk instappen.
Mag ik vragen waarom je kraken nog gebruikt. Kraken is toch jaren al behoorlijk onbetrouwbaar qua techniek?Appeltjeeitje schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:53:
[...]
ja hoor.....![]()
Investigating - We are receiving reports of clients having difficulty connecting to the site and Rest API. WebSockets trading is unaffected. The issue appears to be connected to very heavy traffic. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information
Laat mijn naam nog iets te raden over dan?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Jeetje had niet gedacht dat DOGE zo snel weer zou inkakken na deze periode van organische groei.
Zojuist extra ingestapt in DOGE precies in de dip. Met trending topic op Twitter US en US moet nog wakker worden, verwacht ik toch nog wel een stijging vandaag.
Basement Bios ---- Exo-S
Naar mijn idee een enorm ondergewaardeerd project: www.Ubiqsmart.com Ik hold zelf een kleine bag vanwege de devs en focus op decentralisatie.
Er is sinds kort ook een eigen Dex en er wordt op de achtergrond gewerkt aan een bridge met Uniswap waardoor ik verwacht dat de waarde op termijn een behoorlijke sprong kan maken. (Zie: https://shinobi-info.ubiq.ninja/home)
Projectie op toekomstige prijs? geen idee kijk zelf op de website / discord en en oordeel zelf. Prijs is overigens nog nooit zo laag geweest als nu... heeft zeker een asymmetrische upside potentie. In 2017 heeft Ubiq gepiekt pak en beet op 7 dollar Weinig mensen hebben ervan gehoord... Geen ICO of premine en geen zak geld om veel hype te creëren. Misschien een mooie kans :-) Core dev Julian Yap is een sr. blockchain engineer bij Bittrex en Like Williams is ook een core developer van Ethereum classic.
Er is in ieder geval een mooie cup & handle aan het vormen.
/f/image/dFtmTWAzTjyd6dS1gO7rypJr.png?f=fotoalbum_large)
Als je vragen hebt stel ze gerust!
Er is sinds kort ook een eigen Dex en er wordt op de achtergrond gewerkt aan een bridge met Uniswap waardoor ik verwacht dat de waarde op termijn een behoorlijke sprong kan maken. (Zie: https://shinobi-info.ubiq.ninja/home)
Projectie op toekomstige prijs? geen idee kijk zelf op de website / discord en en oordeel zelf. Prijs is overigens nog nooit zo laag geweest als nu... heeft zeker een asymmetrische upside potentie. In 2017 heeft Ubiq gepiekt pak en beet op 7 dollar Weinig mensen hebben ervan gehoord... Geen ICO of premine en geen zak geld om veel hype te creëren. Misschien een mooie kans :-) Core dev Julian Yap is een sr. blockchain engineer bij Bittrex en Like Williams is ook een core developer van Ethereum classic.
/f/image/dFtmTWAzTjyd6dS1gO7rypJr.png?f=fotoalbum_large)
Mensen beginnen ervaring te krijgen in pump en dump. Of Elon zit al zn coins te dumpen....Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:11:
Jeetje had niet gedacht dat DOGE zo snel weer zou inkakken na deze periode van organische groei.
[ Voor 6% gewijzigd door lucatoni op 04-02-2021 10:14 ]
Zo dat waren rode candles.
Onder mij kun je de REKT berichten gaan lezen.
Onder mij kun je de REKT berichten gaan lezen.
Ik had een sellorder 10USD boven de piek staan. Had met die hele rit naar beneden weer een lekker broodje knakworst als lunch kunnen halen, maar het blijft weer bij droog brood.
En met de lage fee's kan je hier gewoon winst op maken, mooi manPWM schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:15:
Dat was een koerschommeling van $700,- in 1 minuut op BTC. Vroeger was dat wereldnieuws
$ alias cd='rm -rf'
Zak maar lekker, straks goedkoper inkopen
Verwijderd
lucatoni schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:13:
[...]
Mensen beginnen ervaring te krijgen in pump en dump. Of Elon zit al zn coins te dumpen....
Correctie gaat nu plaatsvinden. Daarna een mooi inkoopmoment
Als je Elon zijn twitter account nu bekijkt lijkt het er toch echt op dat hij gehackt. Denk dat dat wel bekend is zodra Amerika wakker is.
Zo.. even lesgeven aan de kinderen kom je terug.. weg winst van gisteren. Hodl dan maar weer.
Zero.
Tot deze periode heb ik niet vaak last gehad. In 2019 heb ik vooral ingekocht voor HODL (los van wat funtraden). In deze periode ben ik echter heel aktief en dan loop je dus tegen de beperkingen aan.mannowlahn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:10:
[...]
Mag ik vragen waarom je kraken nog gebruikt. Kraken is toch jaren al behoorlijk onbetrouwbaar qua techniek?
We kunnen zeggen dat ie de 38,3 niet gehouden heeftScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:58:
BTC zakt door de fundering op het moment
Wel een prima bounce op de ingezette lijn vanaf 1 feb.
Het wordt niet meer 2021 dan ditPelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:18:
Zo.. even lesgeven aan de kinderen kom je terug.. weg winst van gisteren. Hodl dan maar weer.
incl de 4hma7, 1hma25, 15mma99WhySoSerious schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:20:
[...]
We kunnen zeggen dat ie de 38,3 niet gehouden heeft
Wel een prima bounce op de ingezette lijn vanaf 1 feb.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bitcoin vraag enkel om een repost van de 38k griet
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Waar kan ik deze vinden?NomadTitan schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:13:
Naar mijn idee een enorm ondergewaardeerd project: www.Ubiqsmart.com Ik hold zelf een kleine bag vanwege de devs en focus op decentralisatie.
[Afbeelding]
dat dinner stukje uit scary movie 2 gaat ook nooit vervelen
Je bedoeld welke exchange het te koop is? Op www.bittrex.com en volgens mij kan je het ook kopen op litebit.eu maar daar heb ik nogal gemengde reacties over gelezen in dit topic.
[ Voor 21% gewijzigd door NomadTitan op 04-02-2021 10:29 ]
Elon heeft bitcoin weggehaald uit zn Twitter handle, dus daarom de dip denk ik. Allemaal stop losses afgegaan hier, Elon kost me meer geld dan dat het oplevert
Verwijderd
Er hebben toch 4 mensen gestemd op een sappige man:Gelukszoekr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:22:
Bitcoin vraag enkel om een repost van de 38k griet
Ik voel me wel verplicht dit mee te moeten nemen in toekomstige overwegingen omtrent zorgvuldig gekozen 'iedere 1k' celebrations.Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:00:
[...]
De 42k babe staat al vast helaas, maar ik stel voor dat de 43k babe ter discussie mag worden gegooid:
Poll: Wat moet de 43k celebration worden?
• Een sappige vrouw
• Een sappige man
• Een geslachtsloze meme
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Kan niet anders dan dat z´n account is gehackt door een stel boeven die vuistdiep in Doge zitten of inmiddels zaten. Hij tweette eerder nog; going off twitter for a while, om vervolgens deze tweets de wereld in te helpen.DarkShadow schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:29:
Elon heeft bitcoin weggehaald uit zn Twitter handle, dus daarom de dip denk ik. Allemaal stop losses afgegaan hier, Elon kost me meer geld dan dat het oplevert
Ergo, deze dip is van korte duur. Buy and HODL
Dus 4 van de 88 volgende plaatjes wordt een sappige man, 68 een sappige vrouw en 16 geslachtsloos.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:31:
[...]
Er hebben toch 4 mensen gestemd op een sappige man:
[...]
Ik voel me wel verplicht dit mee te moeten nemen in toekomstige overwegingen omtrent zorgvuldig gekozen 'iedere 1k' celebrations.
Pijnlijk dit.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:31:
[...]
Ik voel me wel verplicht dit mee te moeten nemen in toekomstige overwegingen omtrent zorgvuldig gekozen 'iedere 1k' celebrations.
Maar inderdaad. Om niemand hier te kort te doen zal er dus tenminste 1 prijsniveau met zo'n afbeelding "beloond" moeten worden...
Gelijk even een vpn aangezet om er 5 van te maken.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:31:
[...]
[...]
Vond ik deze beter
Loop wel met een grote boog om eToro heen trouwens...
[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 04-02-2021 10:36 ]
Tijd om wat anders te gaan dan de koers volgen en mee lezen... Kraken is nog niet down en daarmee geen weak hands protection!
Verwijderd
Misschien pose ik zelf wel voor de 50k.Gelukszoekr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:34:
[...]
Pijnlijk dit.
Maar inderdaad. Om niemand hier te kort te doen zal er dus tenminste 1 prijsniveau met zo'n afbeelding "beloond" moeten worden...
En ook nog een notering in USD ipv CHF?Stokstaart schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:25:
Lol, DOT op de Swiss stock exchange..
https://www.six-group.com...alorId=CH0593331561USD4#/
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Hoeveel per maand vang je met onlyfans.com/jaapioVerwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Misschien pose ik zelf wel voor de 50k.
Met een zelfgekweekt pepertje voor je geslachtsdeel?Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Misschien pose ik zelf wel voor de 50k.
Verwijderd
Haha zo goedkoop ben ik nu ook weer niet he.knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:42:
[...]
Hoeveel per maand vang je met onlyfans.com/jaapio
Maar om antwoord te geven op je vraag; 50 DOGE.
Verwijderd
Dacht meer aan een setting voor een zwoele open haard, op een berenhuid, gehuld in slechts schaarse gewaden met DOGE emblemen.WhySoSerious schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:43:
[...]
Met een zelfgekweekt pepertje voor je geslachtsdeel?
Een echt berenvel kan ik natuurlijk niet toestaan, maar ik snap de onderliggende (zie je 'mVerwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:45:
[...]
Dacht meer aan een setting voor een zwoele open haard, op een berenhuid, gehuld in slechts schaarse gewaden met DOGE emblemen.
+ zo'n Shiba Inu hondVerwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:45:
[...]
Dacht meer aan een setting voor een zwoele open haard, op een berenhuid, gehuld in slechts schaarse gewaden met DOGE emblemen.
Elon: Sandstorm is a masterpiece
Sand op binance naar de moon en crashed nu als een elon-raket
Sand op binance naar de moon en crashed nu als een elon-raket
De tijd leert of het tij keert
Verwijderd
Exact. Je hebt er oog voor!
Ik zal e.e.a. eens doornemen met mijn vaste portret fotograaf.
Op een Shiba inu huidje voor de openhaard.
Zero.
Einde shakeout lijkt. Damn dat was echt een dikke rode dildo
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Voorafgegaan door een dikke groene staaf dus per saldo slaapverwekkend.ScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:49:
3,4%. Maar dat zijn grote bedragen tegenwoordigScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:49:
Ik zie die hond al helemaal kijken "WTF!?"Pelox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Op een Shiba inu huidje voor de openhaard.
Ik ken je nog helemaal niet, maar zie het al helemaal voor me.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Exact. Je hebt er oog voor!
Ik zal e.e.a. eens doornemen met mijn vaste portret fotograaf.
Dit is echt een fantastische kans om jezelf tot meme te verheffen!
ach is toch niets joh. Vergeet niet dat we rond de 37 a 38k hangen. Dat is 38.000. wat is dan een 1900 drop. Nog geen 5%. En nu zitten we alweer op 3.5%. ZEker na stijging van laatste dagen is dit een laf dropje.ScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:49:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met SEPA deposit naar Binance en hoe lang dat duurt voordat het verwerkt is?
In euro gaat het dan om
In euro gaat het dan om
Normaal gesproken een halve- tot een hele dag op werkdagenVerwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:53:
Heeft er iemand ervaring met SEPA deposit naar Binance en hoe lang dat duurt voordat het verwerkt is?
In euro gaat het dan om
paar uur wachten en het staat erop.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:53:
In euro gaat het dan om
Je kan ook met iDEAL betalen he.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:53:
In euro gaat het dan om
Waarom SEPA als het ook via iDeal kan? Dan staat het er sowieso meteen op.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:53:
In euro gaat het dan om
SEPA is gratis, Ideal kost €1,30.Luuk schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:55:
[...]
Waarom SEPA als het ook via iDeal kan? Dan staat het er sowieso meteen op.
Ik heb net een SEPA-uitbetaling gedaan en dat stond binnen 1 minuut op mijn rekening. Weet niet of het omgekeerd ook zo is.
Pumps en dumps, maar die stijgende lijn zit er dus overduidelijk overall wel in
zo komen we er ook wel. Moon soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Thanks! Dan zal het later vandaag wel aankomen. Gisteravond tegen het einde vd avond overgemaakt.Gelukszoekr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:54:
[...]
Normaal gesproken een halve- tot een hele dag op werkdagen
Ze doen in Finland niet aan iDeal
Kleine dippie maar, hij herstelt gelijk op de 37 laag. Volgende halte is gewoon de 39K. Kan niet wachten op een babe van Jaapio!
Kost € 1,30Luuk schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:55:
[...]
Waarom SEPA als het ook via iDeal kan? Dan staat het er sowieso meteen op.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Benoemenswaardiger is het herstel van ETH op die shakeout! Die zit nog op 2.5% verlies itt Btc met 3,5%.anti elppa schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:52:
[...]
ach is toch niets joh. Vergeet niet dat we rond de 37 a 38k hangen. Dat is 38.000. wat is dan een 1900 drop. Nog geen 5%. En nu zitten we alweer op 3.5%. ZEker na stijging van laatste dagen is dit een laf dropje.
Verwijderd
Die 1,30 ben ik toch al 300x kwijt aan de stijging die in de tussentijd heeft plaatsgevonden
iemand ervaring met omzetten van Usdt naar Eur en dan laten uitbetalen ? beetje aan het rondkijken waar ik een deel kan uitbetalen om zo min mogelijk fees/verlies te hebben.
Het ziet er naar uit (zeg ik heeel voorzichtig) dat de stijgende lijn weer ingezet gaat worden.Justevo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:56:
Kleine dippie maar, hij herstelt gelijk op de 37 laag. Volgende halte is gewoon de 39K. Kan niet wachten op een babe van Jaapio!
ALL ABOARD!
En Finland heeft geen IDëøl?Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Die 1,30 ben ik toch al 300x kwijt aan de stijging die in de tussentijd heeft plaatsgevondenHet probleem is dat ik niet in NL woon en dus geen iDeal heb.
Waar woon jij dan?Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Die 1,30 ben ik toch al 300x kwijt aan de stijging die in de tussentijd heeft plaatsgevondenHet probleem is dat ik niet in NL woon en dus geen iDeal heb.
In retrospect, it was inevitable
Ik heb Revolut, daar kan je ook SEPA betalingen doen, die staan binnen één minuut op Binance valt mij op. Ideaal.Verwijderd schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:53:
In euro gaat het dan om
Tsja die €1.30.. ik denk dat ik er al een dozijn heb uitgegeven. Als je een beetje handig crypto trade heb je die toch zo weer terug verdient?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Maar daar gaat het niet om!ScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:06:
Tsja die €1.30.. ik denk dat ik er al een dozijn heb uitgegeven. Als je een beetje handig crypto trade heb je die toch zo weer terug verdient?
Nou, heb het dan toch maar eens geprobeerd: twee moonshots $RBC en $OPCT via Uniswap gekocht. Wel twee keer transaction fees (2* ~12$) betaald voor twee "failed transactions" omdat de waarde van mijn buy-order inclusief transactiekosten te hoog was ten tijde van executie
.
Ach ja, leermomentje. Oh en natuurlijk 2* 55$ gas fees moeten betalen
Ach ja, leermomentje. Oh en natuurlijk 2* 55$ gas fees moeten betalen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Er gebeuren rare dingen op dat Twitterkanaal van Elon.. Doge promoten als een malle, zelfs een of andere shitcoin waar ik nog nooit van heb gehoord, #Bitcoin uit zijn bio en dit soort zaken:
:fill(white):strip_exif()/f/image/qfefsVccsCppout8nfZdhs0N.png?f=user_large)
Conclusie: hacked?
:fill(white):strip_exif()/f/image/qfefsVccsCppout8nfZdhs0N.png?f=user_large)
Verwijderd
Oh, dat is goed om te weten! Ik heb ook Revolut dus wellicht kan ik die in de toekomst beter gebruiken.knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:02:
[...]
Ik heb Revolut, daar kan je ook SEPA betalingen doen, die staan binnen één minuut op Binance valt mij op. Ideaal.
Creditcard was ook een optie en deed ik voorheen, maar 1,8% werd me toch wat te gortig
Waar kon je de coins al kopen dan?vortexnl1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:07:
[...]
Ik zag dat LIT al op 28 januari op de binance launchpad stond. Misschien alvast wat coins kopen als ze op binance launchpad komen en dan wachten totdat ze op binance komen.
Ik zie geen announcement dat LIT op de normale binance komt ?
Hallo!? Waar heb je het over?Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:08:
Er gebeuren rare dingen op dat Twitterkanaal van Elon.. Doge promoten als een malle, zelfs een of andere shitcoin waar ik nog nooit van heb gehoord, #Bitcoin uit zijn bio en dit soort zaken:
[Afbeelding]
Sandstorm is een masterpiece! Pas op, hè!?
Niet gehackt anders stonden er wel meer shille dingen. Duidelijk een lijntje gesnoven met Ferry Doedens.Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]
NEXO's bedrijfsmodel gaat anders wel erg lekker. Sterker nog, vanuit het oogpunt van serieuze echte 'organische groei' blijft de waarde van NEXO eigenlijk nog achter bij de ontwikkeling van het bedrijf - al kan je dat natuurlijk niet 1 op 1 vertalen.Mooooody schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:11:
[...]
Het is gekkenwerk momenteel.
Verstandig blijven mensen. Alleen instappen in die moonshots als je het niet vervelend vindt om ergens bag holder van te worden
Lijkt haast op een hack, omdat hij eerder aangaf even weg te zijn van Twitter.Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]
Durf mijn hand er voor in het vuur te steken, helemaal na die laatste tweet net.Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]
Me toch laten beïnvloeden helaas, niet te veel verlies op geleden gelukkig.
Dit gaat over Darude - Sandstorm toch?Raaafie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:08:
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit voelt wel aan als een hack ja. 
I am become meme,
— Elon Musk (@elonmusk) 4 februari 2021
Destroyer of shorts
Denk ik ook, hij doet wel vaker vreemd laat op de avond/s'nachts.knakworst schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:10:
[...]
Niet gehackt anders stonden er wel meer shille dingen. Duidelijk een lijntje gesnoven met Ferry Doedens.
Gewoon even uit baldadigheid kijken wat er gebeurt. Stoer doen voor z'n matties, zoiets.
Haal er 7 uur vanaf, 4 uur 's nachts. Die man spoort soms niet maar hij heeft heus wel 2FA. En hij is een shorts destroyer wat dat betreft.
Denken jullie dat ADA nog gaat zakken onder het huidige niveau?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/GE5V6wONUM6Og52wxe3BLcwZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hXSbDIbrEIUvnLAs7VzzfjmR.jpg?f=fotoalbum_large)