https://news.slashdot.org...city-employees-in-bitcoin
Good news
Good news
[ Voor 62% gewijzigd door EnderQ op 03-02-2021 02:20 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 62% gewijzigd door EnderQ op 03-02-2021 02:20 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zie aan LTC/ETH dat die sinds juni 2020 aanhoudend verlies tegenover de ETH, hoewel die 50% pump natuurlijk leuk was.BurnerT schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 01:57:
LTC neemt het er ook nog even van tegen de 150 dollar hikt ie aan
Inderdaad niet te klagen. ADA gaat ook lekker.DylanV1990 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:43:
Zijn jullie in een ander topic verder gegaan?
ETH heeft de smaak te pakken! Mooie dagen zo..
Verwijderd
ja erg benieuwd wat die de komende dagen gaat doen, gisteren dipte hij helaas net te laag waardoor mij S/L geraakt werd (wel zonder verlies er uit) Vandaag nog maar een poging wagen.cursquidHome schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:49:
[...]
Inderdaad niet te klagen. ADA gaat ook lekker.
Waarom dan niet gewoon op NEXO plaatsen? Vergelijkbare rente, naar andere exchange sturen om mee te traden is een extra handeling, maar je kunt er eerder bij indien nodig.Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:55:
Voor de geintresseerden, ik heb er voor gekozen om 500euro aan ETH in de ETH2.0 Staking pool bij Binance vast te zetten.
Dit betekend dat er x% rente (variabel afhankelijk van totale inleg in de pool, volgens mij rond 9,7%APY op het moment) op mijn ETH positie uitbetaald wordt in BETH token, en totale BETH holdings aan het einde van de stake in ETH geswapped worden.
Note: je kan pas uit de stake stappen wanneer ETH2.0 live is. Dit kan zomaar 2 jaar duren.
Voor mij een goede oefening in HODLDat was dan ook mijn bedoeling.
Kijk het even een tijdje aan want het is mijn eerste stake en dan zet ik er wellicht nog wat meer in vast (alleen geld dat ik kan missen, uiteraard!)
Ik heb ook verkocht op 1520 hoor.Ducksy88 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:04:
Veelste vroeg winst gepakt op ETH; terugkijkend heb ik afgelopen drie weken steeds gedacht dat ie wel verder terug naar beneden zou komen dan dat ie deed en vraag ik me echt af of m'n buy orders 850-950 ooit nog uitvoeren (die ik eigenlijk niet eens heel laag vond).
Mooie uitbraak iig
[ Voor 3% gewijzigd door ApC_IcE op 03-02-2021 08:16 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tja, ik ben gisteren ook ingestapt, waar ik drie weken wachte. Ik ga er vanuit dat eth nog echt wel hele grote stappen gaat maken en dan is een buy in van 1500 tov van bv 1300 ook niet echt een issue.ApC_IcE schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:15:
[...]
Ik heb ook verkocht op 1520 hoor.
Buy order op 1429 vannacht gehad. Maar die werd niet geraakt helaas.![]()
Ik sliep wel lekker met de ETH winst maar dit is net weer even jammer qua buy in moment.
STMX is vannacht ook door zijn eigen dak gegaan zeg.
Probeer eens een hypotheek af te sluiten met je crypto inkomsten. Succes!MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:33:
[...]
Heb je inmiddels je accountant aangeklaagd omdat hij je onrechtmatig 48,3% van je eigen centen afhandig heeft gemaakt?
Eens. Ik weet het even niet. kom er vandaag niet echt aan toe om me te verdiepen ivm werk.mannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:18:
[...]
Tja, ik ben gisteren ook ingestapt, waar ik drie weken wachte. Ik ga er vanuit dat eth nog echt wel hele grote stappen gaat maken en dan is een buy in van 1500 tov van bv 1300 ook niet echt een issue.
Tenzij je verwacht dat 2k echt de max is, dan zijn de marges wel kleiner ja. Maar dan zou ik ook eerder BTC kopen als je verwacht dat ETH tegen zijn max aanloopt.
Daar doe je het weer: Dat zijn geen inkomsten. Het is vermogen.Seth_Chaos schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:20:
[...]
Probeer eens een hypotheek af te sluiten met je crypto inkomsten. Succes!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat gaat niet lukken, iets met resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de ... Echter als je genoeg inkomsten hebt uit crypto heb je helemaal geen hypotheek nodig.Seth_Chaos schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:20:
[...]
Probeer eens een hypotheek af te sluiten met je crypto inkomsten. Succes!
Dat was een voorbeeld, ik had ook 2100 kunnen zeggen. het ging er om dat als je denkt dat we dicht tegen de max van eth prijs aanzitten een verschil in 300 dollar een hoop uitmaakt of je wel of niet nu instapt.Jaja84 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:24:
Waarom zou de grens van eth 2k zijn ?
Zijn antwoorden hebben niet meteen betrekking op de argumenten die gegeven worden, lijkt wel een soort van deflectie.knakworst schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:31:
[...]
Dat gaat niet lukken, iets met resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de ... Echter als je genoeg inkomsten hebt uit crypto heb je helemaal geen hypotheek nodig.Maar wat is je punt
Je moet het dagelijks in de gaten houden. Dit doe ik ook bij Binance Liquid Swap. Daar was ook voor een korte duur de rente negatief geweest.mjoaris schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:41:
[...]
Waarom kunnen ze dit niet volhouden?
Waarom zet je er je geld dan in?
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Verwijderd
Ik wil er dus juist NIET eerder bij kunnen. Als ik mijn crypto-handen vroeger wat meer geforceerd had op deze manier, dan was ik inmiddels MOON LAMBO enzovoorts.WhySoSerious schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:14:
[...]
Waarom dan niet gewoon op NEXO plaatsen? Vergelijkbare rente, naar andere exchange sturen om mee te traden is een extra handeling, maar je kunt er eerder bij indien nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 03-02-2021 08:45 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hier zit in een spelvaud in!.oisyn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:53:
[modbreak]Discussies over belasting kunnen echt bwter gevoerd worden in Crypto opgeven aan belasting [NL][/]
In retrospect, it was inevitable
Iemand kreeg dat mee op een Discord kanaal, waarna het hier werd gepost.Speculaes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:58:
Hoe spotten jullie zo snel dat diverse munten omhoog schieten, zoals gisteren bijvoorbeeld STMX. Hebben jullie allerlei alerts ingesteld? Ik heb al enige tijd enkel een deel bitcoin en dat loopt logischerwijs lekker op, maar om daar iets uit te halen en in te leggen op andere coins is ook wel interessant.
Was dat ook een WSB? Zit er nog iets aan te komen?zer0l schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Iemand kreeg dat mee op een Discord kanaal, waarna het hier werd gepost.
SSB. Daar wordt van alles geroepen joh.djatwork007 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:00:
[...]
Was dat ook een WSB? Zit er nog iets aan te komen?
Ik zou zeggen dat de transactiekosten/schaalbaarheid van ETH 1.0 de max prijs bepalen. Transactiekosten komen weer boven de 15 dollar en daarmee daalt de vraag automatisch, dus gaan we nu richting de max. Maar goed er wordt aan gewerkt met ETH 2.0mannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:33:
[...]
Dat was een voorbeeld, ik had ook 2100 kunnen zeggen. het ging er om dat als je denkt dat we dicht tegen de max van eth prijs aanzitten een verschil in 300 dollar een hoop uitmaakt of je wel of niet nu instapt.
Een toevalstreffer dus eigenlijk, want die socialkanalen barsten natuurlijk van de roeptoeters? Ik heb wel wat alerts staan in Binance, maar sommige munten die ik hier dan voorbij zie komen, had ik eerder nog niet gezienzer0l schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:59:
[...]
Iemand kreeg dat mee op een Discord kanaal, waarna het hier werd gepost.
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 03-02-2021 09:10 ]
Zero.
Uuhmm.. Wanneer heb je geen toevalstreffers in crypto? Als het een blauw logo heeft en een goede usecase misschien :-PSpeculaes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:05:
[...]
Een toevalstreffer dus eigenlijk, want die socialkanalen barsten natuurlijk van de roeptoeters? Ik heb wel wat alerts staan in Binance, maar sommige munten die ik hier dan voorbij zie komen, had ik eerder nog niet gezien
Ik moet zeggen dat hier af en toe ook roeptoeters zitten, dus zoveel verschil is er nietSpeculaes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:05:
[...]
Een toevalstreffer dus eigenlijk, want die socialkanalen barsten natuurlijk van de roeptoeters? Ik heb wel wat alerts staan in Binance, maar sommige munten die ik hier dan voorbij zie komen, had ik eerder nog niet gezien
$ alias cd='rm -rf'
STMX is allang vertrokken.corneedebruin schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:14:
StormX heb er iets over gelezen dat ze 6 februari een pump en dump gaan doen op reddit.
Nou instappen is alleen maar gevaarlijk zeker naar mijn doge en xrp debacle.
Heb laatst wel $INJ gekocht die groeit gestaag toch bijna 40% op mijn portofolio omhoog.
INJ heeft imo nog genoeg ruimte om te groeien (mits BTC meewerkt)corneedebruin schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:14:
Heb laatst wel $INJ gekocht die groeit gestaag toch bijna 40% op mijn portofolio omhoog.
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 03-02-2021 09:20 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
$STMX heette voorheen $STORM wat echt een sh*tcoin wat op 700+ sats zat.. Ik verwacht er niet veel van.corneedebruin schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:14:
StormX heb er iets over gelezen dat ze 6 februari een pump en dump gaan doen op reddit.
Gisteren wel een leuke run mee gehad, maar ik brand mijn vingers er nu niet meer aan inderdaad.TropischFruit schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:20:
[...]
$STMX heette voorheen $STORM wat echt een sh*tcoin wat op 700+ sats zat.. Ik verwacht er niet veel van.
Gisteren de gehele zitten wachten op een breakout entry voor eth. Ga je eten ...and it's gonePelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:07:
Even je kinderen wegbrengen kost alles.. had ik maar even verkocht. Flinke dipper van eth, nu snel herstellen en weer up aub.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 26% gewijzigd door Marxje1981 op 03-02-2021 09:23 ]
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Die is x15 gegaan, zie je INJ dan ook nog richting de $80/100 gaan?Mooooody schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:20:
[...]
INJ heeft imo nog genoeg ruimte om te groeien (mits BTC meewerkt)
Vergelijk het met wat SNX deed vorig jaar....soortgelijke projecten, alleen werkt INJ op layer 2 (bullish!)
Needjatwork007 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:21:
Ik merk toch nog heel veel beweging rond DOGE, gaat deze toch eens naar de 0.1USD knallen?
Zero.
Verwijderd
Lijkt me heel sterkdjatwork007 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:21:
Ik merk toch nog heel veel beweging rond DOGE, gaat deze toch eens naar de 0.1USD knallen?
Geen idee, ik vermoed alleen dat het project best waardevol kan gaan worden.mannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:23:
[...]
Die is x15 gegaan, zie je INJ dan ook nog richting de $80/100 gaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 03-02-2021 09:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik denk dat we afgelopen week wel gezien hebben dat vooraf aangekondigde pumps eigenlijk toch vooral dumps zijn waarbij de mensen die het aankondigingen de enige zijj met goede winsten.corneedebruin schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:14:
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bots.Da_maniaC schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:28:
Ik ben wel benieuwd gezien het nieuws rondom XRP en nu de reddit pump/dump voorbij is waarom de coin zo 'hoog' blijft hangen op 0.31ct. Ik zou verwachten dat er nu wel een behoorlijke daling/correctie aan zat te komen.
BTC zelfde, dacht eerder vanochtend nog, blij dat ik weer erin ben gegaan maar inmiddels is die winst weer bijna wegPelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:07:
Even je kinderen wegbrengen kost alles.. had ik maar even verkocht. Flinke dipper van eth, nu snel herstellen en weer up aub.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Hersteld wel weerJT schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:38:
[...]
BTC zelfde, dacht eerder vanochtend nog, blij dat ik weer erin ben gegaan maar inmiddels is die winst weer bijna weg
Wat trouwens te denken van monsterslayer.finance (MSS)Speculaes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:05:
[...]
Let's hope you're right
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
JT schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:38:
[...]
BTC zelfde, dacht eerder vanochtend nog, blij dat ik weer erin ben gegaan maar inmiddels is die winst weer bijna weg
Ik kan mezelf ook opofferen en uitstappen, dan gaat die weer omhoog
Ecodan warmtepomp
Van mij ook, lekker x4 (bijna dan) gaan voor mijVerwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:04:
[...]
Ik heb ze gekocht op 193 sats, een mooie tijd terug voor de run van Bitcoin. Mooi kut dus.
In fiat staat de prijs iets hoger als toen zelfs, maar in Bitcoin natuurlijk een absurd verlies.
Maar gaat niet om enorme bedragen gelukkig. You win some, you lose some.
Maar die mag van mij best even terug naar de 300 sats
Ecodan warmtepomp
Zero.
Gaat nog wel lager ook denk ik maar gewoon hodl.JT schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:42:
[...]
Ik kan mezelf ook opofferen en uitstappen, dan gaat die weer omhoog
XRP = trash
Verwijderd
Haha same here. Heb vandaag weer opleiding dagje, zal weinig van terecht komen met deze koersen en memes.Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:45:
De memes zijn nog beter dan heel de koers en alle winsten bij elkaar! hahaha prachtig toch dit. Ondertussen probeer ik mijzelf voor te bereiden voor een sollicitatiegesprek, maar ik ben enkel memes aan het kijken..
[Vimeo: Beautiful]
Van alle memes moet ik bij deze iedere keer weer 't hardst grinniken. Lekker simpel. Zal ik zelf dan ook wel zijn. Een beetje te giechelen om 'tzelfde grapje
Soms deel ik wat memes met vrouwlief.. snapt er de ballen van. Hahaha we zitten echt in een mooie eigen wereldVerwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:50:
[...]
Haha same here. Heb vandaag weer opleiding dagje, zal weinig van terecht komen met deze koersen en memes.
Dat wordt weer x100 tussen wat typen door.
Zero.
Hij is weer een beetje op het niveau van voor de P&D.Da_maniaC schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:28:
Ik ben wel benieuwd gezien het nieuws rondom XRP en nu de reddit pump/dump voorbij is waarom de coin zo 'hoog' blijft hangen op 0.31ct. Ik zou verwachten dat er nu wel een behoorlijke daling/correctie aan zat te komen.
Ik zit ook af en toe met verbazing te kijken naar de grafieken...Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:55:
[...]
Soms deel ik wat memes met vrouwlief.. snapt er de ballen van. Hahaha we zitten echt in een mooie eigen wereld
Hah wel herkenbaar maar zodra het geld oplevert is het opeens van 'ons samen'ybos schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Ik zit ook af en toe met verbazing te kijken naar de grafieken...
Vrouwlief kijkt me dan aan van "jij spoort echt niet" Kijk ik even waar zij naar kijkt: één of ander kansloos onnozel liefdesfilmpje
Hoofdschuddend kijk ik dan maar weer naar de grafiekjes![]()
Wat feitelijk ook een soort liefdesfilmpje isybos schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:59:
[...]
Hoofdschuddend kijk ik dan maar weer naar de grafiekjes![]()
UNOX: The worst operating system
Levert soms ook flink gescheld op hoorKorvaag schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:00:
[...]
Wat feitelijk ook een soort liefdesfilmpje is
Ik heb laatst met mijn vriendin het hele gamestop verhaal gedeeld, die is nu pissig op het grootkapitaalPelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:55:
[...]
Soms deel ik wat memes met vrouwlief.. snapt er de ballen van. Hahaha we zitten echt in een mooie eigen wereld
In onze eigen online GTST (goede tijden slechte tijden) wereld.Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:55:
[...]
Net een echte relatie...
UNOX: The worst operating system
Das toch die saus die je bij de wok erbij kunt nemen? eyuan saus? sorry flauw...._NooT_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:57:
Vraagje: is er iemand bekend met de ontwikkelingen rond de e-Yuan?
[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 03-02-2021 10:13 ]
Ik volg het niet actief maar zie wel dat er steeds meer Chinese spelers actief zijn in de fintech markten in Zuid-Oost-Azie. In eerste instantie zal de eYuan voornamelijk spelen binnen China zelf maar als ze op termijn handelspartners, investeringen, cross-border money transfers er ook mee uitbetalen..... Ik ben er huiverig voor, zeker na de volgende quote en hun huidige social credit system:_NooT_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:57:
Vraagje: is er iemand bekend met de ontwikkelingen rond de e-Yuan?
Er is hier verhoudingsgewijs weinig info over te vinden en met de genoemde potentie zou ik toch heel wat buzz verwachten.
Op Yahoo verscheen vorige week het artikel:
Investors Go All-In for the Release of China’s New E-Yuan Cryptocurrency
Dat is natuurlijk het probleem van al deze munten. Om gebruik te stimuleren maak je gewoon geld duurder. Bijvoorbeeld een negatieve rente geven over de Euro tegoeden en een positieve 0.01 procent op de digitale variant waarbij alles compleet te volgen (en blokkeren) is."The Chinese state will control how the cryptocurrency gets circulated, and only banks and authorized brokers will be allowed to sell the e-Yuan initially. "
[ Voor 4% gewijzigd door sh4d0wman op 03-02-2021 10:21 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Goede Tijden Crypto Tijden.tony-stark schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:08:
[...]
In onze eigen online GTST (goede tijden slechte tijden) wereld.
Ontspannen voor een belangrijk gesprek is ook nodig, succes straks.Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:45:
De memes zijn nog beter dan heel de koers en alle winsten bij elkaar! hahaha prachtig toch dit. Ondertussen probeer ik mijzelf voor te bereiden voor een sollicitatiegesprek, maar ik ben enkel memes aan het kijken..
[Vimeo: Beautiful]
Echt he kunnen zo een soap maken en elke dag laten draaien. Ludo is ook terug in het topic. Slaapt slux onder de brug. Gaat A87 rekt.Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Goede Tijden Crypto Tijden.
Vandaag in Goede Tijden Crypto Tijden;
Zal @JT zijn winst terug weten te pakken?
Gaat het @Pelox lukken om zich los te worstelen van de memes en te focussen op zijn sollicitatie gesprek?
Moet @Egeau cashen van zijn vrouw omdat ze nu weer dingen kan bestellen bij de Action, of lukt het hem zijn posities behouden?
Zal @Elektriekert zijn centen in de yield farming business drukken?
Gaat Jaapio bezig met zijn opleiding of gaat hij wederom rekt in de zoveelste x100?
Komt er weer iemand langs die ruim 3 ton op jaarbasis uit de crypto sleept, ook al is dat geen vetpot ?
Verbreekt Ethereum eindelijk zijn lange onderdrukkende correlatie met Bitcoin?
Je ziet het allemaal vandaag in: Goede Tijden Crypto Tijden.
Geef haar een swipe/binance/crypto card. Met bestedingspatroon van vrouwlief levert dat handenvol cashback op.Egeau schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:00:
[...]
Hah wel herkenbaar maar zodra het geld oplevert is het opeens van 'ons samen'
Niet uitlokken hoor dat is gevaarlijk.Matthias87 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:21:
Hebben we hier dan ook onze eigen ferry doedens, die mooie lijnen trekt?
Nee.rapanui schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:28:
Gaat het morgen eindelijk lukken met Dogecoin ? 1 USD 🌑
Polkadot!rapanui schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:28:
Gaat het morgen eindelijk lukken met Dogecoin ? 1 USD 🌑
Zal @Spookie eindelijk zijn geld terug krijgen van Swipe....Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Goede Tijden Crypto Tijden.
Vandaag in Goede Tijden Crypto Tijden;
Zal @JT zijn winst terug weten te pakken?
Gaat het @Pelox lukken om zich los te worstelen van de memes en te focussen op zijn sollicitatie gesprek?
Moet @Egeau cashen van zijn vrouw omdat ze nu weer dingen kan bestellen bij de Action, of lukt het hem zijn posities behouden?
Zal @Elektriekert zijn centen in de yield farming business drukken?
Gaat Jaapio bezig met zijn opleiding of gaat hij wederom rekt in de zoveelste x100?
Komt er weer iemand langs die ruim 3 ton op jaarbasis uit de crypto sleept, ook al is dat geen vetpot ?
Verbreekt Ethereum eindelijk zijn lange onderdrukkende correlatie met Bitcoin?
Je ziet het allemaal vandaag in: Goede Tijden Crypto Tijden.
Ha, dan ga je sneller REKT dan met een x100 positieknakworst schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Geef haar een swipe/binance/crypto card. Met bestedingspatroon van vrouwlief levert dat handenvol cashback op.
Ik vraag aan jou of je weet hoe die rente tot stand is gekomen... maar het lijkt alsof je enkel je vorige ervaringen projecteert op wat je nu ziet.Zhou schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:39:
[...]
Je moet het dagelijks in de gaten houden. Dit doe ik ook bij Binance Liquid Swap. Daar was ook voor een korte duur de rente negatief geweest.
Je hebt ook de waarschuwing gelezen: Using Smart Contracts, Tokens, and Crypto is always a risk. DYOR before investing.
Ik heb een OnlyFans pagina waarop ik content post van mezelf in een nurse outfit terwijl ik TA doe op BTC/USDT en ETH/BTC. Tot zo ver nog geen groot succes.Matthias87 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:21:
Hebben we hier dan ook onze eigen ferry doedens, die mooie lijnen trekt?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq