ik zie hem vanavond nog lichtjes omhoog gaan, maar morgen is het wel even rustig gok ikFerra schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:58:
[...]
Wat zijn de verwachtingen? Is dit de max? Of zien jullie hem nog stijgen?
Gaan er mensen nog een s/l zetten voor de nacht op btc en/of eth? Vraag me af hoe redelijk het is om te verwachten dat dit de hele nacht sideways /omhoog gaat.
[ Voor 41% gewijzigd door JT op 02-02-2021 22:05 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
sellorders gezet op 36.7k, 37.7k en 38.5k. Hopelijk krijg ik hier geen spijt van 
Overigens zie ik eth nog wel die 1550 aantikken. Denk dat ik die gewoon laat staan echter.
Overigens zie ik eth nog wel die 1550 aantikken. Denk dat ik die gewoon laat staan echter.
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Ik heb een buy gezet op 1100,- en ga lekker slapenJT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:04:
Gaan er mensen nog een s/l zetten voor de nacht op btc en/of eth?
Euro denk ik?PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:05:
[...]
Ik heb een buy gezet op 1100,- en ga lekker slapen
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Haha netjes. Ik duim voor jou dat swipe over 3 maanden tegen een tientje staat en dat je de beste keuze ooit hebt gemaakGelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:58:
Ok fuck it.
Binance kaart cancelled. Maar belangrijker, ik zit nog 3 maanden vast aan Swipe. No guts no glory.
Sorry voor mijn gespam deze avond. Maar ik moest wel ff een keuze maken anders komt er van slapen niet veel terecht straks
Sowieso respect.
Gaan we dan eindelijk echt echt door de 36k heen? Potverdikkie dat zou toch even lekker zijn...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Poeh zeg, je mag wel heel erg je best doen wil je dat overtreffenStokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:01:
[...]
Speciaal voor jou nog even de 1k babe dan. Nostalgie enzo..
[Afbeelding]
Oeh oeh... de eeuwige strijd in mij barst weer los. Ga ik verkopen en hopen op een lager punt weer in te kunnen stappen of gaan we nog verder omhoog! Iedere keer als ik dit dacht had ik de volgende spijt
Ik heb een btc sell staan op 31k (eur) en bij ETH twijfel ik nog... wat denken jullie? Gaan onze Aziatische vrienden nog pompen?
Ik heb een btc sell staan op 31k (eur) en bij ETH twijfel ik nog... wat denken jullie? Gaan onze Aziatische vrienden nog pompen?
Eerste rondje is van mij.Richh schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:07:
Gaan we dan eindelijk echt echt door de 36k heen? Potverdikkie dat zou toch even lekker zijn...
Goed, volgende experiment dus ook volgende vraag. Ik heb op Binance eens gekeken naar het providen van liquidity en daar een stable combinatie van gekozen zodat ik als het goed is weinig losses heb. Betreft USDT-DAI.
Prima tot zover, maar hoor ik nu niet ergens een LP token te hebben ? Als je dit bv via Pancakeswap doet (die hier magisch met de binance smart wallet nu wel werkt, maar dat terzijde) dan krijg je een LP token volgens pancakeswap. Vrij logisch natuurlijk want dat is je deel in de pool.
Zo'n LP token kan je ook weer bij Beefy in een vault stoppen en dan doen die koeien er ook weer vanalles mee. Niet dat er trouwens een USDT-DAI LP vault is, maar dat even terzijde.... ik zou nu toch op Binance ergens zo'n LP token moeten hebben of werkt dat bij Binance anders en blijven die op dat platform (en zijn ze onzichtbaar)?
Prima tot zover, maar hoor ik nu niet ergens een LP token te hebben ? Als je dit bv via Pancakeswap doet (die hier magisch met de binance smart wallet nu wel werkt, maar dat terzijde) dan krijg je een LP token volgens pancakeswap. Vrij logisch natuurlijk want dat is je deel in de pool.
Zo'n LP token kan je ook weer bij Beefy in een vault stoppen en dan doen die koeien er ook weer vanalles mee. Niet dat er trouwens een USDT-DAI LP vault is, maar dat even terzijde.... ik zou nu toch op Binance ergens zo'n LP token moeten hebben of werkt dat bij Binance anders en blijven die op dat platform (en zijn ze onzichtbaar)?
UNOX: The worst operating system
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Hij heeft zijn bags verkocht, dus de liefde is over
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Stopzetten en van de winst die Daihatsu Cuore vervangen door iets deftigsGelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:14:
Damn. Ik krijg ff een beste keuze voorgelegd nu.
What to do?? Ik kan dus nu m'n Swipe kaart vroegtijdig stopzetten. En ergens herinvesteren.
Of ik doe dit niet en blijf nog maanden vast zitten aan Swipe. Potentieel jaren om de inverstering op deze manier terug te verdienen... Wat zou je doen?
Dat heb ik heel vaak.. Je moet gewoon denken elke winst die je gehaald hebt is gewoon mooi! Achteraf kan het altijd beter en mooier natuurlijk.jvp schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:08:
Oeh oeh... de eeuwige strijd in mij barst weer los. Ga ik verkopen en hopen op een lager punt weer in te kunnen stappen of gaan we nog verder omhoog! Iedere keer als ik dit dacht had ik de volgende spijt![]()
Diverse MA lijnen van BTC komen tussen de 34k en 35k uit. Of ik ga straks in fiat of stop loss op 34,75 ofzo want ik heb het gevoel dat dit vannacht weer iets gaat corrigeren.
Ecodan warmtepomp
Ik zie de relatie tussen die twee zinnen niet helemaal, maar toch staat er een "maar". Vreemd...Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:58:
Sorry voor mijn gespam deze avond. Maar ik moest wel ff een keuze maken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik zit m te stressen over een voor mij grote keuze. Dan klopt het taal technisch niet meer helemaal.oisyn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:20:
[...]
Ik zie de relatie tussen die twee zinnen niet helemaal, maar toch staat er een "maar". Vreemd...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
STMX beukt ook weer door, daar zijn leuke trades mee te pakken.
Verwijderd
Nee hoor, DOGE slechts even naar het asiel gebracht. Die komt zeker weer terug.Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:12:
[...]
Hij heeft zijn bags verkocht, dus de liefde is over
Op dit moment zijn er echter mensen DOGE uit het asiel aan het halen die ook de medische rekeneningen, het voer van jaren, maandenlange dagelijkse verzorging en training betalen voor hun DOGE. Terwijl ze meteen een gouden halsband met diamanten ingelegde naam voor hem hebben.
Mij niet gezien.
Ik pik DOGE straks gewoon weer op uit het asiel als geen hond ze wil hebben.
Rinse and repeat
Doge gaat zeker weer omhoog #thegreathowl
(overgenomen van Reddit).
(overgenomen van Reddit).
iemad hier verstand van stellarterm, ik zit met een multisign of zoiets en had support al gemaild want ik kon niks verzenden. die zij je moet achterhalen van wie dat adres is.
dat heb ik gevonden en is van een munt waar ik paar jaar geleden wat heb gekocht via ico.
heb ze gemails maar die zeiden nog niet eerder gezien. verder na een week geen antwoord meer gehad.
nu zag ik een optie om multisigner te verwijderen. ben benieuwd of dat kwaad kan en dan wel alles weer verzonden kan worden.
dat heb ik gevonden en is van een munt waar ik paar jaar geleden wat heb gekocht via ico.
heb ze gemails maar die zeiden nog niet eerder gezien. verder na een week geen antwoord meer gehad.
nu zag ik een optie om multisigner te verwijderen. ben benieuwd of dat kwaad kan en dan wel alles weer verzonden kan worden.
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:01:
[...]
Speciaal voor jou nog even de 1k babe dan. Nostalgie enzo..
[Afbeelding]
- Taro
- Niet online
De vraag moet nu denk ik vooral zijn: Heb je vertrouwen in het vervolg van de bullrun? Op de 1M, 1W, 3D, 1D, 4H ligt de Bitcoin koers overal (vlak) boven de MA7, 25 en 99. Natuurlijk kan Bitcoin er weer onder zakken, maar in de uptrend van een bullrun kan het enorm hard gaan, 2k-3k in een nacht wordt maar zo gehaald.JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:20:
Diverse MA lijnen van BTC komen tussen de 34k en 35k uit. Of ik ga straks in fiat of stop loss op 34,75 ofzo want ik heb het gevoel dat dit vannacht weer iets gaat corrigeren.
Een stop loss is voor de veiligheid altijd goed. Ik zet ze vanaf nu persoonlijk niet meer, want 9 van de 10 keer wordt die aangetikt om daarna weer door te stijgen. Daarmee pak je dus verlies.
Persoonlijk zijn mijn 2-3 grootste zeperds van de afgelopen maanden nachten geweest waarin Bitcoin hard daalde. Maar het verlies in die nachten was opgeteld lager dan de winst van alle andere nachten samen. En constant in- en uitstappen tijdens een opwaartse trend leidt eigenlijk altijd tot het hebben van minder BTC. Door het plaatsen van stop losses gedurende de run naar de 4x k had ik waarschijnlijk minder BTC en fiat overgehouden dan die run gewoon uit te zitten en holden. Daarmee is het wel onvermijdelijk dat je een keer een mega dip meepakt en daarna misschien nog 1 of 2. En daar moet je wel tegen kunnen.
Voor de volledigheid: Ik zeg dus niet dat je geen stop loss moet plaatsen (en doe het vooral wel als dat al je voornemen was, ik wil niet op mijn geweten hebben dat je door dit bericht vannacht geen stop loss plaatst en daardoor verlies hebt), maar beantwoord vooral voor jezelf ook de vraag of je vanaf dit punt vertrouwen in een vervolg van de bullrun hebt of niet.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik heb voor Binance kaart gekozen maar ik zou ook voor Swipe hebben gekozen in jou schoenen.Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:58:
Ok fuck it.
Binance kaart cancelled. Maar belangrijker, ik zit nog 3 maanden vast aan Swipe. No guts no glory.
Sorry voor mijn gespam deze avond. Maar ik moest wel ff een keuze maken anders komt er van slapen niet veel terecht straks
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Als dit je duidelijk wordt hoor ik er graag meer over! Maar ik kan je helaas niet helpen.Korvaag schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:11:
Goed, volgende experiment dus ook volgende vraag. Ik heb op Binance eens gekeken naar het providen van liquidity en daar een stable combinatie van gekozen zodat ik als het goed is weinig losses heb. Betreft USDT-DAI.
Om hier een beetje mee om te kunnen gaan hodl ik het grootste deel van mijn BTC. Het andere deel gebruik ik om wat mee te liften op de schommelingen. Hierdoor raak je ook niet gelijk in de stress als de waarde ff een keertje dipt. Wat mij betreft gaat het om de lange termijn, maar daarnaast probeer ik wat op de korte termijn te scoren.Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:32:
[...]
De vraag moet nu denk ik vooral zijn: Heb je vertrouwen in het vervolg van de bullrun? Op de 1M, 1W, 3D, 1D, 4H ligt de Bitcoin koers overal (vlak) boven de MA7, 25 en 99. Natuurlijk kan Bitcoin er weer onder zakken, maar in de uptrend van een bullrun kan het enorm hard gaan, 2k-3k in een nacht wordt maar zo gehaald.
Een stop loss is voor de veiligheid altijd goed. Ik zet ze vanaf nu persoonlijk niet meer, want 9 van de 10 keer wordt die aangetikt om daarna weer door te stijgen. Daarmee pak je dus verlies.
Persoonlijk zijn mijn 2-3 grootste zeperds van de afgelopen maanden nachten geweest waarin Bitcoin hard daalde. Maar het verlies in die nachten was opgeteld lager dan de winst van alle andere nachten samen. En constant in- en uitstappen tijdens een opwaartse trend leidt eigenlijk altijd tot het hebben van minder BTC. Door het plaatsen van stop losses gedurende de run naar de 4x k had ik waarschijnlijk minder BTC en fiat overgehouden dan die run gewoon uit te zitten en holden. Daarmee is het wel onvermijdelijk dat je een keer een mega dip meepakt en daarna misschien nog 1 of 2. En daar moet je wel tegen kunnen.
Voor de volledigheid: Ik zeg dus niet dat je geen stop loss moet plaatsen (en doe het vooral wel als dat al je voornemen was, ik wil niet op mijn geweten hebben dat je door dit bericht vannacht geen stop loss plaatst en daardoor verlies hebt), maar beantwoord vooral voor jezelf ook de vraag of je vanaf dit punt vertrouwen in een vervolg van de bullrun hebt of niet.
Weer een fijne postTaro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:32:
[...]
De vraag moet nu denk ik vooral zijn: Heb je vertrouwen in het vervolg van de bullrun? Op de 1M, 1W, 3D, 1D, 4H ligt de Bitcoin koers overal (vlak) boven de MA7, 25 en 99. Natuurlijk kan Bitcoin er weer onder zakken, maar in de uptrend van een bullrun kan het enorm hard gaan, 2k-3k in een nacht wordt maar zo gehaald.
Momenteel neigde ik naar een s/l. Voor alts doe ik die momenteel niet om precies de reden die jij geeft; wordt dan net geraakt en daarna BAM de lucht in. Een aantal alts waarmee ik afgelopen tijd winst heb gepakt zijn 1 of meerdere keren flink gezakt om daarna toch weer omhoog te gaan en met 5-10 procent winst te verkopen. Dus misschien kan ik er dan ook beter in blijven. Heb nog een klein beetje fiat over, twijfel nog waar ik die dan zal deponeren. Als je kijkt naar ATH's dan heeft btc momenteel meer ruimte.
Ecodan warmtepomp
@Taro is en blijft een held.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waar baseer je dat op? Op 'dat kan toch nooit' of een gerede analyse?Zhou schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:00:
[...]
Ik heb eergisteren een beetje speelgeld (USDT en BUSD) ingedaan. Dit kunnen ze niet volhouden.
[Afbeelding]
En dit zijn niet eens de gekste percentages daar.
There we go again! BTC moon? Wie belt de 36k babe?
Waarom kunnen ze dit niet volhouden?Zhou schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:00:
[...]
Ik heb eergisteren een beetje speelgeld (USDT en BUSD) ingedaan. Dit kunnen ze niet volhouden.
[Afbeelding]
Waarom zet je er je geld dan in?
Zelfde strategie hier. 70% hodl, 30% trading. Passieve income creëren door staking, bv Zen, sxp, frm. Daarnaast af en toe presale meepakken en gratis tokens verzamelen. Denk aan de 400 uni, 20k ELT. Ik heb afgelopen week vanuit diverse wallets eth swap naar link gedaan op linkswap. Gerucht gaat dat ook daar airdrops komen namelijk.almightyarjen schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:37:
[...]
Om hier een beetje mee om te kunnen gaan hodl ik het grootste deel van mijn BTC. Het andere deel gebruik ik om wat mee te liften op de schommelingen. Hierdoor raak je ook niet gelijk in de stress als de waarde ff een keertje dipt. Wat mij betreft gaat het om de lange termijn, maar daarnaast probeer ik wat op de korte termijn te scoren.
@Glenn Hoddle @mjoaris ik zie een jaarrente van 39% voor een 'risicoloze' stablecoin.
Das gek, zeker in deze tijd waarop geld niet rendeert.
Das gek, zeker in deze tijd waarop geld niet rendeert.
Next step up is een Daihatsu Move.paul-s83 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:14:
[...]
Stopzetten en van de winst die Daihatsu Cuore vervangen door iets deftigs

Goed dat je je winst pakt. Dat doe je beter dan ik
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 22:44 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Vanaf de andere kant gezien, waarom zou je 36% rente geven als je op dit moment bijna gratis geld kan krijgen als bedrijfmjoaris schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:41:
[...]
Waarom kunnen ze dit niet volhouden?
Waarom zet je er je geld dan in?
Dit soort rentes is niet te betalen, nu niet, gisteren niet en morgen niet. De nieuwe aanwas moet betalen voor de aanwas van gisteren. Dat kan best een tijdje goed gaan maar op een gegeven moment ploft de boel.
Ik zou geen case kunnen verzinnen waarom een bedrijf in vredesnaam 36% rente zou geven (zelfs een tiende van dat percentage is al best hoog in deze tijd
Waar zetten jullie je S/L voor Ethereum vannacht?
1447 op mijn trading bagWatcherZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:46:
Ik zet persoonlijk nooit stop losses. Ik laat een simpele prijsactie niet bepalen met hoeveel ETH ik morgen wakker word. Maar goed, ben dan ook allesbehalve een trader. Heb het geprobeerd, maar zelfs mijn cavia's lachten me uitWatcherZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:46:
Stel je voor: knaagdiertjes die hun eigen keutels opeten (want dat doen ze!), die lachen je uit, omdat ze het blijkbaar grappig vinden dat hun huisbaas fiat verspeelt door op het verkeerde moment op het juiste knopje te klikken. Ze denken er geen seconde bij na dat een dergelijke actie ook directe gevolgen kan hebben voor de hoeveelheid hooi die ze dagelijks krijgen. Ik heb soms het gevoel dat die beesten echt in hun eigen bubble leven
[ Voor 52% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 22:59 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als deze breakout een retest doet dan wordt alles tot en met 1430 sowieso geraakt. Verder is 14% op een dag voor een highcap best veel. Je kan je afvragen of je niet beter kan verkopen dan een stop loss zetten. Ligt ook weer aan hoe lang je er in zit, wat je doel is en wat je verwacht voor de komende weken. Na een 14% run is 5% er af helemaal niet vreemd en daarna kan ie alsnog doorzetten naar 1600 dollar. Allemaal dingen om te overwegen als je een stop loss wil zetten.WatcherZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:46:
Edit: Wat je natuurlijk niet wil is een stop loss zetten die geraakt gaat worden waarna de boel blijft stijgen. Vandaar een aardige overweging waar ook niet zomaar 1 goed antwoord voor is. Dus als iemand hier zegt 1500 dollar of 1400 dollar, is het maar de vraag of jij daar iets mee moet doen. De ene zit er misschien voor een dag in en de andere al 3 maanden wat een extreem verschil kan zijn bij een stop loss. Leer vooral zefl bepalen wat voor jou handig is en dat kan ook geen stop loss zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door PilatuS op 02-02-2021 22:54 ]
Binance.WatcherZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:46:
Ben er ook bang voor dat als ie terugzakt en ik een S/L heb gezet, dat ie die dan net aanraakt voordat ETH weer een paar grote groene candles laat zien. Is wel typisch iets wat mij zou overkomen
Newbie hier. Ik ben ook maar eens begonnen met het handelen in cryptocurrency sinds zaterdag. Voor de grap eigenlijk een paar honderd euro's ingelegd op BTC, ETC & ADA en toevallig zijn ze alle drie gaan stijgen in de afgelopen 24 uur. Uit het niets nu al 150€ verdiend door ADA en ETH op de hoogtepunt vandaag in te ruilen (alhoewel ETH nog steeds stijgende is maar goed) en als ik cash op BTC zo nog eens 70 euries extra. Ik heb echt geen idee of dit wat voorstelt gezien ik in een nieuwe wereld ben ingestapt met als einddoel de maan. Ik zal dit topic de komende tijd iig in de gaten houden. Mijn plan is om met het extra geld die ik verdiend heb bij de volgende dip weer voornamelijk in ETH en BTC te investeren
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wellicht roep ik iets raars, maar eth zit tegen de ath aan, btc niet. Wellicht dat dat nog iets verschil voor je maakt in je overweging? Ik zou voor eth eerder geneigd zijn een s/l te zetten. Al ben ik ook maar een n00b en is dat misschien wel volledig onterecht.Kyumia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:53:
Ben er ook bang voor dat als ie terugzakt en ik een S/L heb gezet, dat ie die dan net aanraakt voordat ETH weer een paar grote groene candles laat zien. Is wel typisch iets wat mij zou overkomen
Ecodan warmtepomp
DGB-knights: interesting times
Heb net mijn sell order eruit gehaald die al een tijdje stond. Eens zien wat er komende minuten gebeurt. Verwacht eigenlijk dat die nog wel ietsje hoger kan gaan.
Ecodan warmtepomp
Fixed that for yousuperchanbe schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:27:
[...]
na regen komt toch zonne schone schijn![]()
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ben zelf op 19 cent in ADA gestapt. Al die tijd vast gehouden en gestaked. Nog steeds mee bezig. De vooruitzichten voor ADA zijn zonnig zoals het er nu uitziet. Met de aankomende dip weer een beetje bijpakken.Aslanboy1905 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:55:
Newbie hier. Ik ben ook maar eens begonnen met het handelen in cryptocurrency sinds zaterdag. Voor de grap eigenlijk een paar honderd euro's ingelegd op BTC, ETC & ADA en toevallig zijn ze alle drie gaan stijgen in de afgelopen 24 uur. Uit het niets nu al 150€ verdiend door ADA en ETH op de hoogtepunt vandaag in te ruilen (alhoewel ETH nog steeds stijgende is maar goed) en als ik cash op BTC zo nog eens 70 euries extra. Ik heb echt geen idee of dit wat voorstelt gezien ik in een nieuwe wereld ben ingestapt met als einddoel de maan. Ik zal dit topic de komende tijd iig in de gaten houden. Mijn plan is om met het extra geld die ik verdiend heb bij de volgende dip weer voornamelijk in ETH en BTC te investeren
Mooie profits toch? En verstandige keuze om direct in de veilige coins als BTC en ETH te investeren. Daarnaast ADA ernaast als een gokje, welke ook niet verkeerd heeft uitgepakt.Aslanboy1905 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:55:
Wanneer de volgende dip komt is lastig te voorspellen, maar voor nu gefecliteerd met je winst. Meeste nieuwkomers verwachten een x100 op de meest obscuce shitcoins, of proberen centjes uit een XPR pump te persen.
Ik neem de ETH winst.
Even een buy order op $ 1429.
Kan iig weer lekker slapen.
Even een buy order op $ 1429.
Kan iig weer lekker slapen.
@ybos en @Richh het is niet per se een bedrijf, net zoals ik geen bedrijf ben als ik er geld in steek. Daarbij heb je bedrijfjes die niet makkelijk aan een bankaire lening kunnen komen uit bijvoorbeeld ZO-Azië.ybos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:44:
[...]
Vanaf de andere kant gezien, waarom zou je 36% rente geven als je op dit moment bijna gratis geld kan krijgen als bedrijf
Dit soort rentes is niet te betalen, nu niet, gisteren niet en morgen niet. De nieuwe aanwas moet betalen voor de aanwas van gisteren. Dat kan best een tijdje goed gaan maar op een gegeven moment ploft de boel.
Ik zou geen case kunnen verzinnen waarom een bedrijf in vredesnaam 36% rente zou geven (zelfs een tiende van dat percentage is al best hoog in deze tijd)
Er zijn allerlei plekken op de wereld, en mensen en bedrijven waarvoor 36% rente APY op fiat een prima deal is.
- Taro
- Niet online
Mooie bullish berichten 
Grayscale adds 24,796 $ETH worth $37.8 million over the past 24 hours, bringing their total ETH AUM to $4.5 billion.
— Bloqport (@Bloqport) 2 februari 2021
Chart: @bybt_com pic.twitter.com/D2c1z03eh5
ETH ATH, mooi nieuws na een dagje afwezigheid
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Wallet --> earn ---> Defi- staking misschien?Korvaag schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:11:
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Nee helaas. Via de Binance Smart Chain wallet kan ik bv wel een LP token zien dat ik via Pancakeswap heb gekregen (en wat daar nu cake staat te verdienen op een farm). Contract even toevoegen aan de wallet en klaar is Klara (om even in het koeienthema te blijven).Copycat schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Wallet --> earn ---> Defi- staking misschien?
Ik krijg het echter niet voor elkaar om dat LP-token van Binance te 'vinden'. Kan best zijn dat ze dat gewoon niet exposen hoor. Jammer maar helaas. Je kan het redeemen en dat was het, maar toch vind ik het niet logisch (maargoed, ik vind wel meer dingen nog niet logisch met Crypto. Proces in wording).
Edit: misschien moet het nog komen. Het is immers nog nieuw (volgens de site) en het onderschrift is:
Trade Instantly & Pool Tokens to Earn Rewards
Er komt dus misschien nog wel een token-deel aan
[ Voor 12% gewijzigd door Korvaag op 02-02-2021 23:18 ]
UNOX: The worst operating system
Ik zet vanavond een sell order op 95 sats, eens zien of dat gaat lukken vannacht.JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:57:
DGB-knights: interesting timesHeb net mijn sell order eruit gehaald die al een tijdje stond. Eens zien wat er komende minuten gebeurt. Verwacht eigenlijk dat die nog wel ietsje hoger kan gaan.
Zero.
Zit een echtpaar op de bank lekker knus televisie te kijken, zegt die vrouw ineens tegen haar man:
"Vroeger kietelde BTC me nog wel eens aan m'n kin."
Die man:
"Dat klopt, maar toen had je er ook nog maar één."
Die man:
Ik ga ook iets van die orde instellen. Ben heel benieuwdPelox schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:17:
[...]
Ik zet vanavond een sell order op 95 sats, eens zien of dat gaat lukken vannacht.
Ecodan warmtepomp
Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:19:
Zit een echtpaar op de bank lekker knus televisie te kijken, zegt die vrouw ineens tegen haar man:
Die man:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heb gisteren een stukje al in INJ gestoken dus heb nog een deel van dgb over, niet alles meer.JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:21:
[...]
Ik ga ook iets van die orde instellen. Ben heel benieuwd95 is een paar dagen terug geraakt.
Zero.
Ehh... Ik ken heel wat flauwe grapjes van opa maar deze kon ik nog niet..Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:19:
Die man:
Zoveel mensen zetten een sl waar juist een limit buy hoortPilatuS schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:51:
[...]
Als deze breakout een retest doet dan wordt alles tot en met 1430 sowieso geraakt. Verder is 14% op een dag voor een highcap best veel. Je kan je afvragen of je niet beter kan verkopen dan een stop loss zetten. Ligt ook weer aan hoe lang je er in zit, wat je doel is en wat je verwacht voor de komende weken. Na een 14% run is 5% er af helemaal niet vreemd en daarna kan ie alsnog doorzetten naar 1600 dollar. Allemaal dingen om te overwegen als je een stop loss wil zetten.
Edit: Wat je natuurlijk niet wil is een stop loss zetten die geraakt gaat worden waarna de boel blijft stijgen. Vandaar een aardige overweging waar ook niet zomaar 1 goed antwoord voor is. Dus als iemand hier zegt 1500 dollar of 1400 dollar, is het maar de vraag of jij daar iets mee moet doen. De ene zit er misschien voor een dag in en de andere al 3 maanden wat een extreem verschil kan zijn bij een stop loss. Leer vooral zefl bepalen wat voor jou handig is en dat kan ook geen stop loss zijn.
Flauwer kan ook bijna niet. Moraal: 2 btc is beter dan 1...Aarebe1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:26:
[...]
Ehh... Ik ken heel wat flauwe grapjes van opa maar deze kon ik nog niet..
Ik hoop toch dat iedereen weer is ingestapt!
Nooit verkochtGlenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:28:
Ik hoop toch dat iedereen weer is ingestapt!
Alleen bijkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 02-02-2021 23:29 ]
Ja, ik ook niet echt hoor. (Wel een beetje trouwens - eigenlijk stom ,maar dat heb ik in iets anders gestoken dat lekker ging.)
Maar ik zie hier de hele tijd mensen in- en uitstappen! Blijf nou gewoon eens op die trein, zou ik zeggen.
Maar ik zie hier de hele tijd mensen in- en uitstappen! Blijf nou gewoon eens op die trein, zou ik zeggen.
Inderdaad, laat ETH lekker het werk doen.Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:30:
Ja, ik ook niet echt hoor. (Wel een beetje trouwens - eigenlijk stom ,maar dat heb ik in iets anders gestoken dat lekker ging.)
Misschien moet je gewoon eens op de 1H grafiek kijken ipv 1minGlenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:30:
Morgen maar eens die Binance verificatie afronden, ik kan nu maar enkele tientjes per dag storten
Ja, ik zou ook wat BTC kunnen kopen op Bitonic of BTCdirect en dat storten naar mijn Binance wallet..
Gebruik Binance overigens alleen voor wat alts, BTC en ETH beheer ik liever zelf. Lekker die nieuwe ATH trouwens.
Gebruik Binance overigens alleen voor wat alts, BTC en ETH beheer ik liever zelf. Lekker die nieuwe ATH trouwens.
Dit dus, hoop alleen niet te ver "naar beneden".Pelox schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:07:
Denk dat we weer nachtwerk krijgen..
[YouTube: DE HAVENZANGERS "'s Nachts na tweeen "]
De goeie ouwe tijd.. wat een sfeer!
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 02-02-2021 23:39 ]
Zero.
Verwachten we nog wat van XRP vannacht? ETH heeft z'n best gedaan.
Je beheert die zelf? Ze staan dus stof te vergaren in een of andere wallet? Klinkt wat minder blits dan zelf beherenRaaafie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:37:
Sinds wanneer is hodlen stof vergaren?TomTorquay schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:40:
[...]
Je beheert die zelf? Ze staan dus stof te vergaren in een of andere wallet? Klinkt wat minder blits dan zelf beheren
Ik doe vrijwel niets anders.
Blijkbaar doe ik het licht uit.Aarebe1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:43:
[...]
Sinds wanneer is hodlen stof vergaren?![]()
Ik doe vrijwel niets anders.
Slaap lekker lieve fellow hodlers.
Tijd dat ome Elon nog eens tweet, na 5 pogingen raakt BTC nog niet door de 36k...
??superchanbe schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:58:
BREAKING NEWS
Denk dat we dat wel kunnen vergeten helaas.Slonzo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:58:
Tijd dat ome Elon nog eens tweet, na 5 pogingen raakt BTC nog niet door de 36k...
Off Twitter for a while
— Elon Musk (@elonmusk) 2 februari 2021
Mede moonboys,
Mij werd mijn crypto potje me wat te groot de laatste tijd, en dagen zoals vandaag met grote stijgingen waren eerder stressvol dan leuk. Ik heb dus ongeveer 25% van mijn portfolio verkocht (niet nu hoor, helaas, maar eind van de middag) en dat stond ongeveer gelijk aan m'n inleg.
Nu doorgaan met dus alleen winst, en hopelijk geeft dat meer rust in m'n koop. Crypto, altijd mooi!
Mij werd mijn crypto potje me wat te groot de laatste tijd, en dagen zoals vandaag met grote stijgingen waren eerder stressvol dan leuk. Ik heb dus ongeveer 25% van mijn portfolio verkocht (niet nu hoor, helaas, maar eind van de middag) en dat stond ongeveer gelijk aan m'n inleg.
Nu doorgaan met dus alleen winst, en hopelijk geeft dat meer rust in m'n koop. Crypto, altijd mooi!
Verwijderd
Ik heb ze gekocht op 193 sats, een mooie tijd terug voor de run van Bitcoin. Mooi kut dus.JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:57:
DGB-knights: interesting timesHeb net mijn sell order eruit gehaald die al een tijdje stond. Eens zien wat er komende minuten gebeurt. Verwacht eigenlijk dat die nog wel ietsje hoger kan gaan.
In fiat staat de prijs iets hoger als toen zelfs, maar in Bitcoin natuurlijk een absurd verlies.
Maar gaat niet om enorme bedragen gelukkig. You win some, you lose some.
Maar die mag van mij best even terug naar de 300 sats
ATL? Mooier kan niet tochrogier2012 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:04:
winst pakken is nooit erg.
Hoe bearish ziet deze chart er trouwens uit?
[Afbeelding]
(if you know what i mean you know)
Verwijderd
Felicitatie waard. Geniet er vanBao_mi1 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:02:
Mede moonboys,
Geen enkel bedrag is stress waard. Geeft dat het je wel, en geniet je er niet meer van, dan moet je daar naar handelen.
Verwijderd
Zeer bearish deze chart zo.rogier2012 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:04:
[Afbeelding]
Dus 2k babes soon
Rust (reinheid) en regelmaat zei moekes altijdVerwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:18:
[...]
Felicitatie waard. Geniet er van![]()
Geen enkel bedrag is stress waard. Geeft dat het je wel, en geniet je er niet meer van, dan moet je daar naar handelen.
Deze chart is zodanig bearish dat de schaal zelfs negatief staatrogier2012 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:04:
[Afbeelding]
Men zegt dat je altijd contrair moet handelen, dus ik zou op basis van deze chart keihard inverse long gaan.rogier2012 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:04:
[Afbeelding]
Inverse chart. Bedoelt om naar de chart te kijken en je oordeel te vellen zonder een bias te hebben voor up of down en de chart te laten zien wat waarschijnlijk is.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:55:
[...]
Deze chart is zodanig bearish dat de schaal zelfs negatief staat
Ideaal koopmoment voor hen met diamond hands.rogier2012 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 00:04:
[Afbeelding]
Potverdorie, BTC is door de 36k terwijl ik dit stuurde!
[ Voor 6% gewijzigd door Luca op 03-02-2021 01:28 ]
+800 dollar in 20 minuten bij BTC. Kan gewoon
[ Voor 4% gewijzigd door Justevo op 03-02-2021 01:58 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/L4XtgUAK1lw8zhxeCbUxA9XB.png?f=fotoalbum_large)