Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.514 views

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
AMARONE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:04:
[...]

Nee, uitgestapt en hopium voor een dip :')
Niet te lang hopium gebruiken hè. :P

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik gebruik Binance voor het meeste, maar had op Kraken mijn ETH geparkeerd. Moet ik nu echt naar een andere pagina om te kijken hoeveel ETH ik heb en dat hier invullen :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vO3y2-CRsY38X1w4AqtKj_3w6ek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mAfenPwS3hvsPHF4g0oPAw9F.png?f=fotoalbum_large

Ik zie geen mogelijkheid hem automatisch mijn stack te tonen.

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Om 22:00 wordt er weer een muntje gepumpt helaas -.-

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

JT

VETAK y0

AMARONE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:04:
[...]

Nee, uitgestapt en hopium voor een dip :')
Wij delen steeds de winst, ben er een half uur terug in gegaan :(:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Kyumia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:04:
Iemand met popcorn achter de computer de orderbooks van ETH aan het bekijken? :9 ik wel
https://etheur.aggr.trade/

En het geluid aan. :7

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:38

Chaes

#HODL

Nou nou, weer maximus erectus door al dat ETH geweld hoor. Next stop: $2k

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:01:
[...]

Dat kan, elke week, dus dan toch maar houden?

[...]
Wat bedoel je hiermee.
Binance heeft Swipe toch onder zijn hoede? Hoogstwaarschijnlijk is Binance de grootste investeerder en trekt het aan alle touwtjes. Wat als Binance zich volledig richt op het verder vermarkten van haar eigen kaart en Swipe (en de SXP token) links laat liggen? Die kans zit er natuurlijk wel in.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Hermans123 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:05:
Om 22:00 wordt er weer een muntje gepumpt helaas -.-
welke mag dat zijn en bron?

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
ETH naar de geruchten, iedereen is alvast inkopen doen :+

*dit is een grap*

[ Voor 4% gewijzigd door srdevil op 02-02-2021 21:07 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36

WhySoSerious

Be the change.

Dit topic is zo leuk als de candles groen zijn O+

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:52
PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:05:
Ik gebruik Binance voor het meeste, maar had op Kraken mijn ETH geparkeerd. Moet ik nu echt naar een andere pagina om te kijken hoeveel ETH ik heb en dat hier invullen :?

[Afbeelding]

Stukje hoger, je staat nu op de trade-pagina. Je moet op de eerste pagina zijn (zit op mobiel, kan het nu even checken om te kijken hoe het heet, maar anders kan je ook linksboven op het logo klikken)

• JT

JT

VETAK y0

36k here we come :Y)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• PWM
  • Niet online

PWM

WhySoSerious schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:08:
Dit topic is zo leuk als de candles groen zijn O+
Ik geniet meer van de momenten dat er 8 groene candles van 3cm op het beeld zijn en er dan een 0.01mm rode candle verschijnt :+

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Ethereum naar 10K moon

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:59:
[...]

Ik vind zelf dat staken best interessant. Daytraden zit er voor mij niet echt in, daar ben ik te druk voor en ik vind het ook gewoon niet zo leuk. En gewoon geld op ETH/BTC zetten en er niet naar omkijken lukt me niet zo. Probleem met staken is volgens mij dat je rente niet vaststaat en de coin die je er dan in investeert kan ondertussen ook meer of minder waard worden, als ik het goed snap?

Wel interessant. Ik ga me daar maar eens verder in verdiepen. Ben gezien de ontwikkelingen vandaag wel blij dat ik een deel van mijn overgebleven crypto's van drie jaar terug omgezet heb naar ETG :)
Als je laagdrempelig wilt staken is Nexo of Crypto.com wellicht wat voor je. Je kunt bij die eerste ook euro's van je rekening overmaken en gewoon (vast) 8% vangen op die euro's. Als je ze terug wilt staat het binnen 2 werkdagen weer op je rekening. Als je cryptomuntjes wilt staken en voor hoge rentes wilt gaan, zijn er betere opties dan bovengenoemde, maar loop je imo ook meer risico.

Lees je eens in goed op een paar van die sites en lees reviews en vergelijkingen van dit soort platforms. Er zijn er genoeg en er zit er vast een bij waar je vertrouwen in hebt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Ik geniet meer van de momenten dat er 8 groene candles van 3cm op het beeld zijn en er dan een 0.01mm rode candle verschijnt :+
Je kan categorieen aanklikken he. Probeer een group / orgy als je meerdere candles tegelijk wilt zien.

Of gay natuurlijk, wij oordelen niet :D

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Wel op de hogere timeframes neem ik aan? :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• JT

JT

VETAK y0

Wel grappig, helemaal stil rondom het moment dat de btc candle even rood wordt :+ Einde pump? :P

Ecodan warmtepomp

• YES
  • Laatst online: 22:08

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:10:
[...]

Als je laagdrempelig wilt staken is Nexo of Crypto.com wellicht wat voor je. Je kunt bij die eerste ook euro's van je rekening overmaken en gewoon (vast) 8% vangen op die euro's. Als je ze terug wilt staat het binnen 2 werkdagen weer op je rekening. Als je cryptomuntjes wilt staken en voor hoge rentes wilt gaan, zijn er betere opties dan bovengenoemde, maar loop je imo ook meer risico.

Lees je eens in goed op een paar van die sites en lees reviews en vergelijkingen van dit soort platforms. Er zijn er genoeg en er zit er vast een bij waar je vertrouwen in hebt.
Ga ik doen. Tot nu toe heb ik bij elke review/website waar ik over een crypto/stake oid lees meteen het gevoel: zijn jullie wel objectief? Dat maakt het wel lastig :)

• Fiat Lambo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-06 12:43

[Afbeelding]

Op deze site kan je gewoon 100% aanklikken

https://trade.kraken.com/charts/KRAKEN:ETH-EUR

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:33
Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:51:
BTC & ETH staan beide op uitbreken, Bitcoin naar 38k en ETH naar 1.550?
Taro 100% uit Fiat en volledig in BTC/ETH op het moment? Wat zie jij als de serieuze resistance waar je toch wel wat getrapte sell ordertjes gaat plaatsen (meestal je strategie geloof ik). 36k een duidelijke weerstand of de ' good old' 36.5 waar we nog nooit echt heel soepel doorheen gingen de afgelopen weken ?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:12:
Wel grappig, helemaal stil rondom het moment dat de btc candle even rood wordt :+ Einde pump? :P
Nee hoor. Was even de riemen flink strak aan het trekken. Best veel werk met een ruimtepak aan en een 5 punts gordel :P

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
moon monnmonn *O* *O* *O*

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wel grappig, helemaal stil rondom het moment dat de candle even rood wordt :+ Einde pump? :P
Sorry, de kinderen liggen te slapen en ik zat te kijken wat ik in 30 dagen ga sprokkelen met ~300 DOT. Bij deze koers toch mooi 40 euro extra verdiend straks (als mijn berekening klopt :*) )... die gaan mooi terug in de pool als ze vrijkomen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:02:
[...]

Wilde net als @Verwijderd zo'n mooie galerij maken maar het lukt me niet :|

Maar niet getreurd, de 2k babe wordt ook leuk hoor 8)
ETH zou bij elke $500 een babe kunnen gebruiken *O*

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-11 17:53
Is it true? Is it moon?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:12:
[...]

Ga ik doen. Tot nu toe heb ik bij elke review/website waar ik over een crypto/stake oid lees meteen het gevoel: zijn jullie wel objectief? Dat maakt het wel lastig :)
Haha, ja dat is wel een dingetje ja. Je kunt beter een YT filmpje kijken of een artikel op een onafhankelijke site. Alles beter dan reviews lezen, want het is of de hemel in of het putje door.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:15:
[...]

$500? Doe maar elke $10, dubbel winst :9

• Dinsterzz92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-11 11:48
als we nou gewoon even allemaal nano pumpen dat ik van die troep af ben?
in tussentijd lekker van bepaalde coins de topjes afscheppen en wat drinkgeld aanmaken :D

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

_Gast_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:59:
Je mag terug in de tijd met een geheime tijdmachine voor slechts 1 taak en daarna moet je weer terug.

Wat zou je doen?

A ) De wereld waarschuwen voor COVID 19
B ) Je naaste waarschuwen voor een komende tragische ongeval
C ) Bitcoin kopen
a) Dat is als een roepende in de woestijn.
b) Nooit meegemaakt. *Klopt af*
c) Moon.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:13:
[...]

Taro 100% uit Fiat en in BTC/ETH op het moment? Wat zie jij als de serieuze resistance waar je toch wel wat getrapte sell ordertjes gaat plaatsen (meestal je strategie geloof ik). 36k een duidelijke weerstand of de ' good old' 36.5 waar we nog nooit echt heel soepel doorheen gingen de afgelopen weken ?
Ja. Ik hoop dat 38-38.5k next is. Maar ik heb inmiddels >75% op de Ledger staan:
  1. BTC
  2. ETH
  3. AAVE
  4. INJ
  5. GRT
  6. En 21 XRP :)
en daarnaast een stapel CAKE weggezet.

Met het restant op de exchanges moet ik even kijken wat ik doe, nog geen duidelijk plan, misschien rond 37.9k wat uitstappen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

En dan zijn er hier mensen die beweren dat je niet snel rijk kan worden...

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:45
Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Dat zal de kwaliteit wel wat kunnen beïnvloeden, maar ik ga kijken wat ik kan doen.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:33

[Afbeelding]

Gewoon helemaal linksboven op het kraken logo klikken.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:05
Aarebe1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:18:
[...]

a) Dat is als een roepende in de woestijn.
b) Nooit meegemaakt. *Klopt af*
c) Moon.
:D >:)

• twit
  • Laatst online: 21:33
Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:18:
[...]

Ja. Ik hoop dat 38-38.5k next is. Maar ik heb inmiddels >75% op de Ledger staan:
  1. BTC
  2. ETH
  3. AAVE
  4. INJ
  5. GRT

Met het restant op de exchanges moet ik even kijken wat ik doe, nog geen duidelijk plan, misschien rond 37.9k wat uitstappen.
Ah ok interesting! Ik zag al dat je wat had zitten rekenen aan je trade fee's en een comment dat je in side way markets niet super enthousiast werd van je trade gains tov holden. 75% op de ledger geeft wel aan dat je voorlopig niet het idee hebt snel een nacht volledig in fiat door te brengen of een paar dagen uit te stappen. Ik weet je bent geen orakel, maar een duidelijk signaal over jou visie op waar we zijn in deze cycle :) thanks!

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

2021 is aan.

Fuck Chinees nieuwjaar dit keer, het wordt het gekste jaar ooit voor crypto.

What a time to be alive.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Ik ga lekker op hodl stand de komende weken. Kijk het even aan. Heb het gevoel dat er nog veel meer moois gaat komen. Nu wil ik alleen nog een pump van neo zien ivm neo 3 97% rdy bladiebla en dan kan ik die mooi in btc slingeren.. "maar waarom zou je dat niet nu doen dan?" 1 antwoord. Check de weekly en monthly koers neo/btc.

Zero.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Nog 1.5 minuten en lift off! (SN9)

Dan gaat BTC ook.

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Zit al hele dag te wachten op een dip van Eth, maar blijft maar gaan, ongelofelijk.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Qunix schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:24:

Dan gaat BTC ook.
Holy f*ck, die was ik vergeten,

Hopelijk zien we nog ETH en BTC logo's onderweg.

• Jaja84
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-01-2024
Qunix schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:24:

Dan gaat BTC ook.
Hoe kom je daarbij?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

LIFTOFF!

• YES
  • Laatst online: 22:08

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Haha, ja dat is wel een dingetje ja. Je kunt beter een YT filmpje kijken of een artikel op een onafhankelijke site. Alles beter dan reviews lezen, want het is of de hemel in of het putje door.
Yep. Ik heb al een keer of wat gelezen dat ik binnen een jaar heel erg rijk ga worden. Maar ik geloof het nog niet zo. Kan je een onafhanelijke website aanbevelen?

Wat ik tot nu toe heb gedaan met de coins die ik nog had is:
INJ gekocht
BTCST gekocht
CAKE en BIFI gekocht en op beefy.binance deposited
ETH gekocht met allerlei kleine bags die ik nog had

Dan heb ik nog een heel klein beetje IGNIS en ARDOR over waar ik zo weinig mee kan qua omzetten dat het de moeite niet waard is. Eigenlijk raar dat ik ooit in zulke kleine hoeveelheden gekocht heb of over heb gehouden :+

Al met al dus niet heel erg gericht op de stabiele grote jongens, alleen met ETH dan. Verder wat kleinere dingen waarvan ik hoop dat ze een keer een flinke beuk omhoog maken. Het is meer voor de lol dan dat het stabiel rendement moet geven, met die gedachte heb ik dit nu samengesteld. Is dat enigszins dat je zegt: begrijpelijk. Of krijg je meteen het idee dat ik over een maand nog 10% van mijn waarde heb en er mee stop omdat ik teveel gok?
Ik zoek niet naar tips/advies voor wat ik moet gaan kopen of zo, maar meer naar enige bevestiging of ik, op basis van wat ik zo lees/weet nog enigszins begrijpelijke keuzes maak en dus wat dat betreft iets meer vat krijg op alle termen en informatie die voorbij komt vliegen ;)

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:24:
offtopic: SN9 gaat ook zo naar de maan.
SN9? zie die niet op binance?

Edit: oh space X?

[ Voor 5% gewijzigd door bones op 02-02-2021 21:26 ]

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 00:32
Waar is Jaapio als je m nodig hebt?
N babeloze 36k voelt gewoon fake -O-

Ik lul ook zomaar wat

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

FOLLOW THE SN9 TO MOON BTC.

• Luca
Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:18:
[...]

1. BTC
  2. ETH
  3. AAVE
  4. INJ
  5. GRT

Als je in INJ zit, kan ik ook aanraden naar DEUS te kijken, gisteren ontdekt. Giga potentie, actief team, honderden assets die bijna live gaan en marketcap die maar op 13 mil zit. :) DYOR of course.

• Mooody

Mooody

elmoody

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:19:
[...]

Dat zal de kwaliteit wel wat kunnen beïnvloeden, maar ik ga kijken wat ik kan doen.
Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van natuurlijke schoonheid, dan van onnatuurlijk grote borsten en veel make-up. Voor zoiets kun je me bijv. wel wakker maken:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/564x/52/bb/98/52bb98c88eef57b2ceb2b33d516c3dc3.jpg

Ik vind dat de ETH-babe meer "pure natuurlijke schoonheid" moet bevatten, minder ordi dan de BTC-babes.
Slechts mijn wens 8)

• JT

JT

VETAK y0

Oh man wat baal ik nu dat ik de rit van pak hem beet 32k tot net onder de 35k heb gemist :X Sats weggeflikkerd :X
shovelhead1340 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:26:
[...]

Waar is Jaapio als je m nodig hebt?
N babeloze 36k voelt gewoon fake
Is ook net een beetje waar je kijkt :P Op Binance heeft btcbusd net de 36 aangetikt, in btcusdt net niet.

Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:26:
[...]

Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van natuurlijke schoonheid, dan van onnatuurlijk grote borsten en veel make-up. Voor zoiets kun je me bijv. wel wakker maken:

[Afbeelding]

Ik vind dat de ETH-babe meer "pure natuurlijke schoonheid" moet bevatten, minder ordi dan de BTC-babes.
Slechts mijn wens 8)
Want die heeft niks met eyeliner, wenkbrauwen, mascara en lippen gedaan :? :D

Ecodan warmtepomp

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:33
bones schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:24:
Zit al hele dag te wachten op een dip van Eth, maar blijft maar gaan, ongelofelijk.
Same here, tussen de 1170 en 1200 2 ritjes gepakt, maar dat maakt het "verlies" niet goed. Ach, ff aan de zijlijn, we zien t wel :)

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 14:36
Wachten jullie not op een daling van ETH om in te kopen of is iedereen massaal aan het inkopen? :D

• Stokstaart
[...]

[Afbeelding]

Slechts mijn wens 8)
Shit. Had net deze klaar staan om met terugwerkende kracht aan je wens te voldoen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPRBK8Hag6CQE29Re9t1dNAX7ok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C0flKHoi9WeqVgFyjmeCMdZx.jpg?f=fotoalbum_large

• JT

JT

VETAK y0

Jongens jongens, alles komt goed. Ben er even uit nu alles daalt dus dan gaat het weer omhoog :') Thank me later, eth en btc adres per DM om mij te helpen :')

Ecodan warmtepomp

• Stokstaart
Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:34:
[...]

_O-

Ik vind dat soort vrouwen totaal niet aantrekkelijk. Maar ik laat het verder aan jou over :7
Ik ook niet, vandaar ook de woordkeuze ;)

Mijn smaak gaat meer uit naar de 1k babe..

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Oef, hoe hoog gaat ETH komen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:07
Palindrome schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:38:
komt vanavond ook weer een pump om 22:00 van wat geen idee maar vorige keer was het PNT op de 31st als je wil zien wat voor effect het heeft
hoop dat xvg eens omhoog gaat, heeft wel wat gedaan de laatste dagen zie ik.

• Mooody

Mooody

elmoody

Ontopic weer m00onboys :>

Dat logo is subliem.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6f/Ethereum-icon-purple.svg/1200px-Ethereum-icon-purple.svg.png

[ Voor 81% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 21:37 ]

• AMARONE
Stagnatie :/

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:35:
[...]

Ik ook niet, vandaar ook de woordkeuze ;)

Mijn smaak gaat meer uit naar de 1k babe..
Waar is de 1k babe dan? Even ter referentie als ooit de 2k eu ETH aangetikt wordt natuurlijk. Verwacht dan wel een babe die 2x zo hot is of 2 babes van gelijkwaardige hotness :9

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-11 09:07
Stmx gaat weer

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik heb het zowaar met de vrouw besproken :P

"Als je met het geld nou eens een nieuwe keuken zou kopen,... Maar dat doe je toch niet. Dan koop je een andere crypto waar je ook niet van weet of het wat gaat opleveren. dus houd die kaart maar. Dan krijgen we elke week in elk geval die bonus."

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
[...]

[Afbeelding]

Slechts mijn wens 8)
Dit soort jonge vrouwen moeten we houden voor hippe altcoins zoals ETH en DOT. Voor Big Daddy Bitcoin willen we vrouwen van in de 50, beetje opgedroogd maar wel met een hoop ervaring })

• Cobergher123
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024
Zo, even kijken wat btc en eth gaat brengen. Ik voorzie nog 1x dip richting 31,5k of, extreem beetje wishfill thinking de 26k.

Eth duikt initieel wat mee, nog ff dipje onder 1400 en dan weer nieuwe ath voor beide

• JT

JT

VETAK y0

Cobergher123 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:42:
Zo, even kijken wat btc en eth gaat brengen. Ik voorzie nog 1x dip richting 31,5k of, extreem beetje wishfill thinking de 26k.

Eth duikt initieel wat mee, nog ff dipje onder 1400 en dan weer nieuwe ath voor beide
Onderbuikgevoel of ligt er meer ten grondslag aan dat idee?

Ecodan warmtepomp

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Wanneer heb jij hier ooit iets dat enigszins lijkt op een fundamenteel betoog gezien? :+

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:42:
Ik heb het zowaar met de vrouw besproken :P

"Als je met het geld nou eens een nieuwe keuken zou kopen,... Maar dat doe je toch niet. Dan koop je een andere crypto waar je ook niet van weet of het wat gaat opleveren. dus houd die kaart maar. Dan krijgen we elke week in elk geval die bonus."
Je kan die 32k aan Swipe ook verkopen voor USDT en 12% rente laten trekken op bijv. Nexo.
Krijg je €73,84 per week, zonder dat je je druk hoeft te maken over de koers van Swipe 8)

• PWM
  • Niet online

PWM

ETH verkocht op $1535,-. Nu hopen op dipje. Kan bijna niet doorzetten, zou je zeggen.

• Jaja84
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-01-2024
Iemand toevallig een tip voor een interessante altcoin?

Verwijderd

Jaja84 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:47:
Ethereum.

• Mooody

Mooody

elmoody

XRP is interessant.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 21:49 ]

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:46:
[...]

Je kan die 32k aan Swipe ook verkopen voor USDT en 12% rente laten trekken op bijv. Nexo.
Krijg je €73,84 per week, zonder dat je je druk hoeft te maken over de koers van Swipe 8)
Stel dat de koers van Swipe naar €0.25 gaat. Wat echt wel een beste crash is. Dan krijg ik alsnog ongeveer €280 per maand. Dus als ik het zo bekijk, waar maak ik me dan druk over?

• AMARONE
XLM graag de lucht in pompen. All in please

• JT

JT

VETAK y0

STMX is ook nice. Buy the dip!

Ecodan warmtepomp

• Cobergher123
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Beetje Wykhoff, we zijn in mijn optiek nu bezig met een wave 4 in vorm van of een trangle a,b,c,d,e waarvan we nu in opgaande d zitten en de e rond 34 k ligt. Of we zijn nu bezig met de B van abc en de c ligt rond 26-26,5 als koersdoel.

Volume bij btc blijft ook redelijk uit nu.

Na de 34 dan wel 26k nieuwe ath's.

[ Voor 6% gewijzigd door Cobergher123 op 02-02-2021 21:53 ]

• oldgrumpy
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:50:
Net 10% gepakt

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-11 10:40
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:50:
[...]

Stel dat de koers van Swipe naar €0.25 gaat. Wat echt wel een beste crash is. Dan krijg ik alsnog ongeveer €280 per maand. Dus als ik het zo bekijk, waar maak ik me dan druk over?
Je kan ook een aantal k's in een stablecoin stoppen en dan in een Venus vault op beefy.finance zetten. 0,10% compounding interest op USDT, BUSD etc.

• hmr

hmr

PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:46:
ETH verkocht op $1535,-. Nu hopen op dipje. Kan bijna niet doorzetten, zou je zeggen.
Jij hebt wéér op het absolute hoogtepunt verkocht?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-11 10:31

Fl0yd

Dovahkiin

ETH lijkt nu toch wel te stagneren.

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
In december behoorlijk wat ADA munten gekocht op 0,118 cent, nu 0,352.
Wanneer ga je verkopen... ik denk dat ie nog naar de euro gaat tijdens de lente met alle aankondigen.

Ik wil nu gaan kijken naar nieuwe munten met een goed verhaal met de potentie binnen een jaar groot te worden.
Hebben jullie tips?

w00t

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:09
@Fl0yd laat dat beest effe op adem komen joh :p

@FireStarter Ik heb gewoon direct na aankoop een sell order met 10% winst gezet. En die toevallig meegepakt vanmiddag :)

[ Voor 56% gewijzigd door BurnerT op 02-02-2021 21:56 ]

• Dinsterzz92
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-11 11:48
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:50:
ben ik al heel de avond mee aan het spelen, gaat vlot zo!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
FireStarter schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:55:
In december behoorlijk wat ADA munten gekocht op 0,118 cent, nu 0,352.
Wanneer ga je verkopen... ik denk dat ie nog naar de euro gaat tijdens de lente met alle aankondigen.

Ik wil nu gaan kijken naar nieuwe munten met een goed verhaal met de potentie binnen een jaar groot te worden.
Hebben jullie tips?
Ik heb net weer een beetje verkocht en in INJ gestoken, gewoon als extra optie. Wat ik nu nog heb van ada laat ik lekker staan.

Zero.

• Cobergher123
Kennen jullie overigens ferrum (frm) al of van gehoord.

Interessant clubje die diverse presales (Foundry) en staking faciliteert en inmiddels voor in ieder geval 50 klanten (coins/tokens) staking verzorgt en daarnaast ook maandelijkse pooldrops geeft.

De eerste twee presales Bondly en Poolz finance ontzettend hoog rendement.

• PWM
  • Niet online

PWM

hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Blijf geen screenshots plaatsen. Hij staat nu op $1524,-. Dat is er zo moeilijk te geloven :?

• Mooody

Mooody

elmoody

Euh, volgens mij is ETH over de $1500.

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dinsterzz92 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:56:
[...]

ben ik al heel de avond mee aan het spelen, gaat vlot zo!
Wat zijn de verwachtingen? Is dit de max? Of zien jullie hem nog stijgen?

• oldgrumpy
Comme on luna

• hmr

hmr

PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:57:
[...]

Blijf geen screenshots plaatsen. Hij staat nu op $1524,-. Dat is er zo moeilijk te geloven :?
Doe je goed hoor. Some people have the skillz

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Gelukszoekr
Ok fuck it.

Binance kaart cancelled. Maar belangrijker, ik zit nog 3 maanden vast aan Swipe. No guts no glory.

Sorry voor mijn gespam deze avond. Maar ik moest wel ff een keuze maken anders komt er van slapen niet veel terecht straks

• Luca
Jaja die ouwe Ethie is nog niet klaar hoor, die wil de 1550 graag zien.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
mjoaris schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:53:
[...]

Je kan ook een aantal k's in een stablecoin stoppen en dan in een Venus vault op beefy.finance zetten. 0,10% compounding interest op USDT, BUSD etc.
Ik heb eergisteren een beetje speelgeld (USDT en BUSD) ingedaan. Dit kunnen ze niet volhouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pj47A6etVunPzArWQpe67QJMsq8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nPrq1ivWvtkpJCPVfbPQIQh0.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Mooody

Mooody

elmoody

Fl0yd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:55:
ETH lijkt nu toch wel te stagneren.
Ja klopt, dit is een schoolvoorbeeld van een stagnerende prijs....

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/XLy2Rqv/Schermafbeelding-2021-02-02-om-21-59-08.png

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:12
noh pump is cancelled

• Stokstaart
Kyumia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:37:
[...]

Waar is de 1k babe dan? Even ter referentie als ooit de 2k eu ETH aangetikt wordt natuurlijk. Verwacht dan wel een babe die 2x zo hot is of 2 babes van gelijkwaardige hotness :9
Speciaal voor jou nog even de 1k babe dan. Nostalgie enzo..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L9IM4OtWTDyI4-h2N8e0M4T14x0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OriPXEob4rdRXkINp9HKf1NJ.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zet allemaal die 1 minute chart eens even uit :)

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-11 10:31

Fl0yd

Dovahkiin

Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:00:
[...]

Ja klopt, dit is een schoolvoorbeeld van een stagnerende prijs....

[Afbeelding]
Haha, ik doelde op een bepaald moment. Spanning die spreekt ;)

• PilatuS
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Wat dacht je van deze dan. Is al wel wat ouder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSidTs6MgTZ7qHKZPd-DHXMNfW4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tckBiean1vPqiGt86ikPJsiK.jpg?f=user_large

• AMARONE
Ik had vanmiddag nog ink omgezet in doge.. Niet slim
Pagina: 1 ... 138 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!