Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.517 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Gelukszoekr Heel simpel toch? Gewoon je vrouw/vriendin (als je die hebt) een Binance card laten aanvragen? Hou jij die Swipe card.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:22:
[...]

Waarom MOET je dit zo nodig doen van Binance?
De Binance kaart is technische een Swipe kaart. Je kan maar 1 kaart op je naam hebben, Dat is al langer bekend. Maar nu MOET je dus kiezen, zo heeft elke Swipe user die ook een Binance kaart heeft deze mail gehad

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Gelukszoekr
Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:28:
@Gelukszoekr Heel simpel toch? Gewoon je vrouw/vriendin (als je die hebt) een Binance card laten aanvragen? Hou jij die Swipe card.
En dan dus doorgaan met Swipe. Ik neig hier ook naar. Ik hoef niet persé een Binance kaart. Het is meer dan ik nu de kans krijg om uit te cashen.. voordat het contract afloopt

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Nee, ik heb een Binance en Swipe kaart. Dat is technisch eigenlijk niet mogelijk omdat het technisch dezelfde kaart is die op mijn naam staat.

Ik moet dus nu kiezen welke ik wil
Lastige keuze. Je kunt dus nu ook eerder je SXP uit locked staking halen?

Want dan wist ik het wederom wel >:)

Maargoed, dat was een risico waar ik zelf nooit eerder aan begonnen zou zijn, dus dat is misschien niet objectief.

Die 8% is leuk, je geld terug plus een mooie winst voordat de hele boel in elkaar stort is nog leuker.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:12
De juiste discord kanalen in de gaten houden.

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Dear Binancian,

As you might be aware, Binance acquired Swipe in 2020 and both Binance and Swipe use the same issuer card program.

Therefore we can not maintain your Swipe card as you have also requested a Binance card.

Daar gaan de voordelen😉

[ Voor 6% gewijzigd door Spookie op 02-02-2021 19:31 ]

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
Zou ADA nog is dippen? :/

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:26
Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:33:
Niemand heeft het hier over COCOS? Die is vrolijk x6000 gegaan en trade op zijn nieuwe prijs niveau verder.

Wellicht de grootste prijsstijging ooit, dus marketorder spikes niet meegerekend.

Binance chart kan het niet eens aan om dat normaal te tonen.

Kan geen specifiek nieuws vinden over die coin waarom en wat. Iemand?

Als je daar nog een bagje met 100 dollar in had en je kijkt is in je app loop je met 6 ton weg.
Wtf zeg serieus jongens. Ik heb op de dag dat de handel op Binance stil ging nog een zakje verkocht voor ongeveer 600 usdt. Op een haar na een paar miljoen misgelopen dus.. Dat had ik liever niet geweten zeg maar. Bizar 8)7

Edit: Ah zie nu dat wallets naar rato zijn aangepast. Wel opgelucht hierdoor haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Antifon op 02-02-2021 19:46 ]

• Palindrome
toilet_paper schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:16:
[...]

Heb ff verder gezocht; op twitter is te vinden dat de total supply door 1000 is gedeeld:
[Afbeelding]
Heb er nog 25 in m'n BNB dustpotje staan:
[Afbeelding]
Ik had er dus geen 25 maar 25000 gekocht :)
[Afbeelding]
Ach ja, uiteindelijk heb ik er geen ree... achterwerk aan.
(Edit: betreft aanvulling op mijn post van 17:22u)
Neem aan dat de bags van personen dan ook minder zijn geworden ? Dus die 6000 stijging profiteert niemand van

• Gelukszoekr
Slonzo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:27:
Met de overname van Binance is Swipe is ten dode opgeschreven, toch? We hebben het al zoveel keer gezien met andere overnames... In de loop van komende 2 jaar zal je al die prachtige voordelen 1 per 1 langzaam aan zwaar teruggedrongen zien worden of verdwijnen... al dan niet ten voordeel van de Binance kaart.

Maar zo lang je meer voordeel hebt aan Swipe, kan je toch gewoon status quo blijven?
Of vervalt die optie tot stopzetten van de Swipe card?
Binance heeft een jaar geleden Swipe al overgenomen. Het was voor mij juist een rede om hier wel wat mee te doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:29:
[...]

Lastige keuze. Je kunt dus nu ook eerder je SXP uit locked staking halen?

Want dan wist ik het wederom wel >:)

Maargoed, dat was een risico waar ik zelf nooit eerder aan begonnen zou zijn, dus dat is misschien niet objectief.

Die 8% is leuk, je geld terug plus een mooie winst voordat de hele boel in elkaar stort is nog leuker.
Dat is het inderdaad. Ik kan m'n Swipe kaart nu voordat het contract afloopt stop zetten. Dan heb ik een mooie winst. Dan moet ik wel aan het idee wennen dat ik waarschijnlijk nooit meer in aanmerking kan komen voor eenzelfde kaart. blehhh

• Gelukszoekr
Ik moet hier denk ik maar een nachtje over slapen...

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Palindrome schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:35:
[...]
Neem aan dat de bags van personen dan ook minder zijn geworden ? Dus die 6000 stijging profiteert niemand van
Kan iemand dit toelichten? Lijkt mij ook bijzonder dat alle owners opeens 6000% kunnen cashen

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Binance heeft een jaar geleden Swipe al overgenomen. Het was voor mij juist een rede om hier wel wat mee te doen.

[...]

Dat is het inderdaad. Ik kan m'n Swipe kaart nu voordat het contract afloopt stop zetten. Dan heb ik een mooie winst. Dan moet ik wel aan het idee wennen dat ik waarschijnlijk nooit meer in aanmerking kan komen voor eenzelfde kaart. blehhh
Ik wil verder niet negatief zijn of je plannen verstoren...

Maar van Binance gaat SXP het niet winnen, en het lijkt erop dat Binance zijn zinnen heeft gezet op een vinger in deze pap.

Ze zitten dus met SXP in hun maag. In mijn ogen is dit een bail out die je hier krijgt, want ik vermoed dat CZ SXP liever kwijt dan rijk is. Hij heeft zijn BNB immers.

SXP heeft zijn 8% kaarten al verhoogt naar 100k dollar geloof ik?

Zo'n kaart krijg je idd niet meer te pakken.

Maar ik zou zelf liever dat bedrag terug hebben, dat inmiddels ook een kleine x2 staat. Dat is hoe ik het zie, nogmaals laat je hierdoor niet leiden want zoveel verstand heb ik er allemaal niet van :') het is wat ik vermoed.

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
Ducksy88 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:42:
[...]

Kan iemand dit toelichten? Lijkt mij ook bijzonder dat alle owners opeens 6000% kunnen cashen
Coin is door 1000 gedeeld en daardoor in waarde gestegen. maar in principe blijft alles hetzelfde want je hebt 1000 keer minder coins het is alleen 6000 keer meerd waard:) als dit zo is dan is er dus wel x6 gebeurd

[ Voor 62% gewijzigd door Misterblort op 02-02-2021 19:45 ]

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
@Gelukszoekr ik zou winst pakken. Eigenlijk precies wat @Verwijderd ook zegt; helemaal fair is het niet want ik durfde zelf het systeem al niet aan toen jij er aan begon.

Volgens mij kan je met de vrijgekomen coins in deze markt misschien wel meer gains vinden als crypto verder groeit, dan de voordelen die je nu hebt.
En als de markt daalt terwijl je staked coins vast zitten, dan verlies je een hoop.

Is de URL in je screenshot geen unieke url? Misschien even weghalen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Ik denk er over om mijn HODL zakje ETH bij Binance te staken in het ETH 2.0 programma.

Behalve het risico dat Binance in de tussentijd op de fles gaat, ziet iemand daar nog andere gevaren in?

Het zou mijn eerste stake zijn, ik heb de voorwaarden goed doorgenomen (variabele APR afhankelijk van totale inleg, vast tot ETH2.0 golive, etc), maar zijn er met staken nog andere gevaren die ik over het hoofd zie?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:48:
Ik denk er over om mijn HODL zakje ETH bij Binance te staken in het ETH 2.0 programma.

Behalve het risico dat Binance in de tussentijd op de fles gaat, ziet iemand daar nog andere gevaren in?

Het zou mijn eerste stake zijn, ik heb de voorwaarden goed doorgenomen (variabele APR afhankelijk van totale inleg, vast tot ETH2.0 golive, etc), maar zijn er met staken nog andere gevaren die ik over het hoofd zie?
Grootste risico is dat we weer in een bearmarket komen en eth -90% gaat.

Zero.

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:14

De livegang van eth 2.0 kan toch nog jaren duren? Wil je zolang geen beschikking hebben over je ETH muntjes?

Om staking te proberen heb ik laatst wat Dot bij Binance geplaatst voor 30 dagen.

Ik heb hier ook alles rond BIFI gevolgd maar wil niet aan zoveel 'hussle' beginnen om extra centjes te verdienen. In de vorige periode (2017/2018) accounts aangemaakt op zoveel exchanges (Kraken, Bittrexm, Binance, die exchange die failliet is gegaan..), ik houd het nu lekker simpel ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Ebbao op 02-02-2021 19:54 ]

Verwijderd

Ebbao schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:50:
[...]

De livegang van eth 2.0 kan toch nog jaren duren? Wil je zolang geen beschikking hebben over je ETH muntjes?
Soort van geforceerde HODL om de zweterige handjes onder controle te houden kan niet heel veel kwaad... Als we echt -90% gaan is het wel vervelend natuurlijk, maar dat zou zowiezo de dood van crypto betekenen. ETH is toch een stabiele factor in Crypto, voor zover crypto uberhaupt stabiel genoemd kan worden?

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:49:
[...]

Grootste risico is dat we weer in een bearmarket komen en eth -90% gaat.
Dat is het op-een-na-grootste risico. Het grootste risico is dat ik mijn Sell-knop niet in bedwang kan houden bij -10% :+

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:52:
[...]

Soort van geforceerde HODL om de zweterige handjes onder controle te houden kan niet heel veel kwaad... Als we echt -90% gaan is het wel vervelend natuurlijk, maar dat zou zowiezo de dood van crypto betekenen. ETH is toch een stabiele factor in Crypto, voor zover crypto uberhaupt stabiel genoemd kan worden?
Dat ligt een beetje aan je definitie van stabiel.. Bekijk de grafiek en beslis voor jezelf of dat onder stabiel valt..

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Als je een paar 100 euro als YOLO op die manier wil steken, zie ik geen enkel probleem. Is het meer of is het geld wat je niet kan missen, zou ik het niet in een donker gat stoppen. Een beleggingsrekening kan je ook 10% per jaar opleveren.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Maar van Binance gaat SXP het niet winnen, en het lijkt erop dat Binance zijn zinnen heeft gezet op een vinger in deze pap.

Ze zitten dus met SXP in hun maag. In mijn ogen is dit een bail out die je hier krijgt, want ik vermoed dat CZ SXP liever kwijt dan rijk is. Hij heeft zijn BNB immers.

Maar ik zou zelf liever dat bedrag terug hebben, dat inmiddels ook een kleine x2 staat. Dat is hoe ik het zie, nogmaals laat je hierdoor niet leiden want zoveel verstand heb ik er allemaal niet van :') het is wat ik vermoed.
Bedankt voor je input man, dat waardeer ik zeer.

Voor de volledigheid. Swipe is van Binance. Swipe is een card issuer voor particulieren, maar bied ook zogenoemde white-label kaarten aan. Elk bedrijf kan via Swipe kaarten aanvragen met eigen logo en voorwaarden. De Binance kaart is eigenlijk zo'n white-label Swipe kaart. Transactiekosten van Swipe kaarten (dus ook die van Binance) worden berekend in de SXP token.

Ik denk dan ook dat Binance de naam Swipe niet zomaar hoeft te dumpen. Het is een andere tak die zelfstandig kaarten kan aanbieden. Het conflicteert niet met Binance. Op elke Binance kaart staat het logo van Swipe
Afbeeldingslocatie: https://public.bnbstatic.com/image/cms/blog/20201126/a9bf530c-de4b-46a0-8d62-ae65a5decd22.png

En toevallig vandaag nog, de aankondiging van Binance Pay met in eerst instantie 6 verschillende coins:
Afbeeldingslocatie: https://public.bnbstatic.com/image/cms/article/body/202101/a684d7ba8819d592197d250aa20f98c2.jpeg
Zo krijg ik niet de indruk alsof Binance Swipe aan het "dumpen" is...

Verwijderd

Ebbao schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:53:
[...]

Dat ligt een beetje aan je definitie van stabiel.. Bekijk de grafiek en beslis voor jezelf of dat onder stabiel valt..
Kleine toevoeging overigens voor diegene die het ETH2.0 programma niet gelezen hebben, je krijgt BETH (token die je ETH stake vertegenwoordigt) die momenteel voor 95% van de ETH prijs verhandelt wordt. Je kan er dus nog wel een beetje tussenuit knijpen

• Palindrome
Ducksy88 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:42:
[...]

het is een 1000:1 swap geweest

Dus als je eerst een bag van 5000 coins had kan je die swappen of wordt die geswapt en heb je daarna nog 5 van die coins.

Had ik ook met lend wat ik moest swappen naar aave, buiten de naam eerst dus ook de hoeveelheid minder. (Maar evenveel waard.)

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:38

Chaes

#HODL

Wat is het rentepercentage daar?
Als dat significant hoger ligt dan bijv. 5-10% welke je kan pakken d.m.v. flexbile staking dan zou ik nooit m'n ETH zo lang vastzetten.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:29:
[...]

En dan dus doorgaan met Swipe. Ik neig hier ook naar. Ik hoef niet persé een Binance kaart. Het is meer dan ik nu de kans krijg om uit te cashen.. voordat het contract afloopt
Je Swipe coins staan nu op bijna x2 toch? Cashen die hap. Daar kan geen rente of cashback tegenop. Desnoods zet je het in EUR/USDT vast op Nexo tegen 8-12% om het verlies te middelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ypuh op 02-02-2021 20:01 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:27:
[...]

Als ik nu m'n Swipe kaart stop. Dan krijg ik €32000. Daarvoor koop je dan zo'n 770 BNB oftewel een 5% kaart.

Nu is een 8% of 5% kaart niet het belangrijkste. Bij de Swipe kaart krijg ik over de afgelopen 3 maanden gemiddeld €100 per week aan rente. Bij Binance niks.

Binance is natuurlijk veel meer dan de kaart. Dus de token heeft meer waarde en is ook meer waardevast. En ik kan ook het hele kaart idee wegdoen en voor 32k Doge kopen om maar een voorbeeld te noemen...

Aan de andere kant is m'n Swipe kaart op dit moment redelijk onbetaalbaar (€110k). Dus ben ik bevoorrecht dat ik het ding heb? Wat een fucking keuze dit.....
Ik geef je nog een keuze; voor 500.000 CRO (+/- €25k) heb je de Silver card van Crypto.com
Daarmee krijg je 5% cashback, gratis Spotify, Netflix en Prime, 25% cashback op Booking.com (!) én profiteer je van hoge rentes op je crypto (bijv. 8,5% op BTC of 7,5% op ETH). Je CRO levert zelf 6% rente op.

https://crypto.com/en/cards.html

Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in Crypto.com dan in Swipe, om de reden dat het een Europees bedrijf is (strengere regelgeving, met name op gebied van privacy), een veelvoud aan users heeft (bijna 8 miljoen op het moment) én opereert onder het meest lucratieve URL in de cryptowereld. (sterke groei gegarandeerd)

Bijkomende voordeel: De prijs van CRO is nu flink gezakt, doordat vorige week veel 6-maandelijkse stakes zijn beeindigd. (altijd een slim inkoopmomentje voor nieuwe users)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 20:04 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

JT

VETAK y0

Volgens mij is de aankondiging door Binance al geweest:

https://twitter.com/cz_binance/status/1356551062576975872
en
https://twitter.com/binance/status/1356555281078042626

Zit nog even te kijken naar BTC MA's, alleen op de 1d view zit die nog onder de MA25, boven de MA7. Verder is die in alle charts boven de MA. Voor mijn gevoel heeft dat meer te maken met de recente pumps door Musk en de piek van vanochtend. Voor die pumps vond ik het er zeer zeker niet bullish uit zien. Maar nu zie ik even weinig reden om bearish te zijn, behalve mijn pump-redenatie.

Qua patronen denk ik een bearish flag te zien op de 4h. Ik kan er momenteel geen kaas van maken. Ideeën? (@Taro)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:55:
Als je een paar 100 euro als YOLO op die manier wil steken, zie ik geen enkel probleem. Is het meer of is het geld wat je niet kan missen, zou ik het niet in een donker gat stoppen. Een beleggingsrekening kan je ook 10% per jaar opleveren.
Is het niet zo dat je voor min 34ETH moet staken als je er vroeg bij wilt zijn?? Of heb ik dat verkeerd begrepen

Verwijderd

Chaes schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:59:
[...]

Wat is het rentepercentage daar?
Als dat significant hoger ligt dan bijv. 5-10% welke je kan pakken d.m.v. flexbile staking dan zou ik nooit m'n ETH zo lang vastzetten.
Klinkt alsof ik me toch wat beter moet inlezen in andere stakingopties. Thanks!

Is Binance wel een goede stake-partner? Het is voor zover ik kan zien een van de betrouwbaarste. Maar goed, ik zat vroegah ook op BTC-e enzo en die zijn ook kopje onder :+

• Spookie
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Want waar lees je dat je geld terug krijgt als je account sluit?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:45
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:27:
[...]

Als ik nu m'n Swipe kaart stop. Dan krijg ik €32000. Daarvoor koop je dan zo'n 770 BNB oftewel een 5% kaart.

Nu is een 8% of 5% kaart niet het belangrijkste. Bij de Swipe kaart krijg ik over de afgelopen 3 maanden gemiddeld €100 per week aan rente. Bij Binance niks.

Binance is natuurlijk veel meer dan de kaart. Dus de token heeft meer waarde en is ook meer waardevast. En ik kan ook het hele kaart idee wegdoen en voor 32k Doge kopen om maar een voorbeeld te noemen...

Aan de andere kant is m'n Swipe kaart op dit moment redelijk onbetaalbaar (€110k). Dus ben ik bevoorrecht dat ik het ding heb? Wat een fucking keuze dit.....
Waarom is het equivalent van jouw kaart € 110k en krijg jij 'maar' 32k?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Verwijderd

Ducksy88 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Is het niet zo dat je voor min 34ETH moet staken als je er vroeg bij wilt zijn?? Of heb ik dat verkeerd begrepen
32eth als je het direct/alleen wilt doen. Via Binance kan je elk bedrag inzetten.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:55:
[...]

Voor de volledigheid. Swipe is van Binance. Swipe is een card issuer voor particulieren, maar bied ook zogenoemde white-label kaarten aan. Elk bedrijf kan via Swipe kaarten aanvragen met eigen logo en voorwaarden. De Binance kaart is eigenlijk zo'n white-label Swipe kaart. Transactiekosten van Swipe kaarten (dus ook die van Binance) worden berekend in de SXP token.

Ik denk dan ook dat Binance de naam Swipe niet zomaar hoeft te dumpen. Het is een andere tak die zelfstandig kaarten kan aanbieden. Het conflicteert niet met Binance. Op elke Binance kaart staat het logo van Swipe
[Afbeelding]

En toevallig vandaag nog, de aankondiging van Binance Pay met in eerst instantie 6 verschillende coins:
[Afbeelding]
Laat het nergens leidend in zijn of je beïnvloeden maar toen ik gisteren wat rekeningen heb betaald via JCC SMART hier ging dat via Swipe/VISA. Ik was redelijk verbaasd... 8)7

Ik zou de gok wel aandurven denk ik, nu nog even die Swipe kaart houden en over 3 maanden omzetten naar Binance mits dat aantrekkelijk is natuurlijk. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 20:55
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:02:
[...]

Waarom is het equivalent van jouw kaart € 110k en krijg jij 'maar' 32k?
Minimum locked sxp is verhoogd van 30k naar 100k een maandje terug.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Gelukszoekr Wat als anderen wel voor de swap kiezen en al die SXP vrijkomt, daalt de koers dan niet enorm waar jij dan weer last van hebt?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Chaes
  • Laatst online: 00:38

Chaes

#HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:02:
[...]

Klinkt alsof ik me toch wat beter moet inlezen in andere stakingopties. Thanks!

Is Binance wel een goede stake-partner? Het is voor zover ik kan zien een van de betrouwbaarste. Maar goed, ik zat vroegah ook op BTC-e enzo en die zijn ook kopje onder :+
Geen probleem. Zelf twijfelde ik ook om m'n ETH bij Binance te staken. Maar er zijn talloze platforms waar je je ETH óf korter kunt vastzetten, óf helemaal niet vast hoeft te zetten, om rente te verdienen.

Zelf zit ik bij Nexo, maar er zijn nog veel meer van dit soort platforms dus.

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Twee weken geleden was 37k laag, nu is 35k weer hoog. Zeitgeist en dingen.

• Mooody

Mooody

elmoody

Ducksy88 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Met 32ETH kun je validator worden op het ETH2 netwerk. Je kan ook een veelvoud van dat aantal staken.

Ik lees hierboven dat je op Binance kunt staken. Ik zou dat zelf nooit doen.
Ik ben van plan een deel van mijn ETH via Ankr te staken, dan houd je zelf de keys in bezit en krijg je rETH terug. Een synthetische token waarmee je kan traden.

Via Ankr kun je overigens vanaf 0,5 ETH al staken. Dus of je nou 0,5 ETH of 2000 ETH hebt, dat boeit niet.

https://eth2.ankr.com/

Ankr gebruikt de "ETH pools" om daadwerkelijk ETH te staken op het netwerk. Wat Binance doet, moet je maar afwachten. Kan ook zijn dat die jouw ETH gebruiken om mee te traden. Daar maak je het netwerk niet sterker van. Maar wellicht weet iemand hier meer van....

De Ankr stoken staat imo op ontploffen op dit moment. Ik heb in ieder geval een leuke stack, just in case :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 20:14 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:55:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Sowieso wat je zelf ook al zei: eerst maar eens rustig een nachtje over slapen.

Het heeft hoe dan ook geen nut om nu hals over de kop een beslissing te maken.

Wel lastige keuze! Ik benijd je niet op dit moment :P van a naar b is vaak wat het is, maar nu c als afslag mogelijk.

Succes!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
DW23 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:09:
Twee weken geleden was 37k laag, nu is 35k weer hoog. Zeitgeist en dingen.
in december was 18k te duur :+

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:49
Palindrome schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Klopt, alles door duuzend.

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:11:
[...]

Met 32ETH kun je validator worden op het ETH2 netwerk. Je kan ook een veelvoud van dat aantal staken.

Ik lees hierboven dat je op Binance kunt staken. Ik zou dat zelf nooit doen.
Ik ben van plan een deel van mijn ETH via Ankr te staken, dan houd je zelf de keys in bezit en krijg je rETH terug. Een synthetische token waarmee je kan traden.

Via Ankr kun je overigens vanaf 0,5 ETH al staken. Dus of je nou 0,5 ETH of 2000 ETH hebt, dat boeit niet.

https://eth2.ankr.com/

Ankr gebruikt de "ETH pools" om daadwerkelijk ETH te staken op het netwerk. Wat Binance doet, moet je maar afwachten. Kan ook zijn dat die jouw ETH gebruiken om mee te traden. Daar maak je het netwerk niet sterker van. Maar wellicht weet iemand hier meer van....

De Ankr stoken staat imo op ontploffen op dit moment. Ik heb in ieder geval een leuke stack, just in case :)
Alles wat je beschrijft krijg je bij Binance ook - al heet de token daar BETH ipv rETH en is er geen minimuminleg (dat ik kon vinden iig)

Ik heb nog nooit van ankr gehoord, hoe komen we tot de conclusie dat dat een betrouwbaardere partner dan Binance is?

Ik zie weinig reden om te vermoeden dat Binance met mijn ETH gaat handelen maar wellicht mis ik nieuws want ik lees niet heel veel uit Cryptoland

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:17:
[...]

Alles wat je beschrijft krijg je bij Binance ook - al heet de token daar BETH ipv rETH en is er geen minimuminleg (dat ik kon vinden iig)

Ik heb nog nooit van ankr gehoord, hoe komen we tot de conclusie dat dat een betrouwbaardere partner dan Binance is?

Ik zie weinig reden om te vermoeden dat Binance met mijn ETH gaat handelen maar wellicht mis ik nieuws want ik lees niet heel veel uit Cryptoland
Betrouwbaarheid is lastig te meten natuurlijk, maar maar met zulke bedragen ben ik graag zelf in bezit van de keys.
Zelf een validator worden vereist best wat technische kennis (en levert ook wat risico op), dus de oplossing die Ankr biedt, is heel aantrekkelijk.

Leesvoer: https://assets.ankr.com/files/stkr_litepaper.pdf

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 02-02-2021 20:22 ]

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Ik geef je nog een keuze; voor 500.000 CRO (+/- €25k) heb je de Silver card van Crypto.com
Daarmee krijg je 5% cashback, gratis Spotify, Netflix en Prime, 25% cashback op Booking.com (!) én profiteer je van hoge rentes op je crypto (bijv. 8,5% op BTC of 7,5% op ETH). Je CRO levert zelf 6% rente op.

https://crypto.com/en/cards.html

Ik heb persoonlijk meer vertrouwen in Crypto.com dan in Swipe, om de reden dat het een Europees bedrijf is (strengere regelgeving, met name op gebied van privacy), een veelvoud aan users heeft (bijna 8 miljoen op het moment) én opereert onder het meest lucratieve URL in de cryptowereld. (sterke groei gegarandeerd)

Bijkomende voordeel: De prijs van CRO is nu flink gezakt, doordat vorige week veel 6-maandelijkse stakes zijn beeindigd. (altijd een slim inkoopmomentje voor nieuwe users)
Bedankt voor je input :)

Ik heb hier een Jade kaart. Het gaat me niet om al de rebates. Daar maak ik minimaal gebruik van. 8% cashback is zo'n €30 per week. en de rente (22-30%) op SXP geeft €100 per week

Het is vooral de vraag, denk ik of Swipe z'n waarde kan behouden
Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:05:
@Gelukszoekr Wat als anderen wel voor de swap kiezen en al die SXP vrijkomt, daalt de koers dan niet enorm waar jij dan weer last van hebt?
In theorie wel, maar verweg de meeste SXP staat te rentenieren op een andere plek. Er zijn niet heel veel Swipe kaarten in omloop. Wereldwijd nog geen 300 Slate's zo heb ik begrepen. Dat zou de koers niet erg beinvloeden.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:05
superchanbe schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:11:
[...]

in december was 18k te duur :+
in 2013 was 1 euro te duur / riskant

Verwijderd

Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:21:
[...]

Betrouwbaarheid is lastig te meten natuurlijk, maar maar met zulke bedragen ben ik graag zelf in bezit van de keys.
Zelf een validator worden vereist best wat technische kennis (en levert ook wat risico op), dus de oplossing die Ankr biedt, is heel aantrekkelijk.

Leesvoer: https://assets.ankr.com/files/stkr_litepaper.pdf
Andere vraag dan - die "token" die je krijgt (rETH of BETH) kan je nog steeds verhandelen. Dan ben je je stake toch kwijt? Het zo nogal dom zijn als ik rente ontvang over mijn stake, maar ondertussen de token voor 95% van de ETH waarde verkocht heb?

Andersom - als iemand rETH of BETH koopt, krijgt hij/zij dan de rente daarop?

• Glitchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:28:
[...]

Andere vraag dan - die "token" die je krijgt (rETH of BETH) kan je nog steeds verhandelen. Dan ben je je stake toch kwijt? Het zo nogal dom zijn als ik rente ontvang over mijn stake, maar ondertussen de token voor 95% van de ETH waarde verkocht heb?

Andersom - als iemand rETH of BETH koopt, krijgt hij/zij dan de rente daarop?
Je krijgt de stake vergoeding dagelijks uitbetaald, in rETH..

Verwijderd

Spookie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:02:
[...]

Want waar lees je dat je geld terug krijgt als je account sluit?
Dat gaf Roellie aan:
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:35:
[...]

Verwijderd

Glitchy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:30:
[...]

Je krijgt de stake vergoeding dagelijks uitbetaald, in rETH..
Ja, maar ik krijg ook de "inleg" in BETH (Binance in dit geval), dat zou je in principe kunnen verkopen. Krijg je dan geen stake vergoeding meer?

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Is toch ook geen vetpot? Het is Bruto en er zitten financiele meevallers tussen zoals de XRP bump. Zonder de meevallers zit ik schat ik rond de 450 per dag. En daar draag ik 49,5% van af aan de roverheid.
Heb je inmiddels je accountant aangeklaagd omdat hij je onrechtmatig 48,3% van je eigen centen afhandig heeft gemaakt?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Mooody

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:26:
[...]

Bedankt voor je input :)

Ik heb hier een Jade kaart. Het gaat me niet om al de rebates. Daar maak ik minimaal gebruik van. 8% cashback is zo'n €30 per week. en de rente (22-30%) op SXP geeft €100 per week

Het is vooral de vraag, denk ik of Swipe z'n waarde kan behouden
Kun je maandelijkse de rente verkopen voor BTC of ETH? Dan is dat een no-brainer natuurlijk :)
[...]

In theorie wel, maar verweg de meeste SXP staat te rentenieren op een andere plek. Er zijn niet heel veel Swipe kaarten in omloop. Wereldwijd nog geen 300 Slate's zo heb ik begrepen. Dat zou de koers niet erg beinvloeden.
Het is dus nog een piepklein project, terwijl je er wel een leuk vermogen in hebt zitten. Risky bizniz voor die €100,- per week imo :) Zeker nu Binance er aan zit te trekken als een malle.

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-10 21:12
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:03:
[...]

Laat het nergens leidend in zijn of je beïnvloeden maar toen ik gisteren wat rekeningen heb betaald via JCC SMART hier ging dat via Swipe/VISA. Ik was redelijk verbaasd... 8)7

Ik zou de gok wel aandurven denk ik, nu nog even die Swipe kaart houden en over 3 maanden omzetten naar Binance mits dat aantrekkelijk is natuurlijk. :)
Kan je eens wat meer info geven over die JCC? Is het eerste dat ik ervan hoor. Zou ook graag al mijn rekeningen betalen met mijn Swipe card. Ben wel gelegen in België.

• Glitchy
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:31:
[...]

Ja, maar ik krijg ook de "inleg" in BETH (Binance in dit geval), dat zou je in principe kunnen verkopen. Krijg je dan geen stake vergoeding meer?
Precies, je krijgt dagelijks rente op het aantal BETH in je bezit/gestacked. Dus je ruilt je ETH in voor BETH, hierop krijg je dagelijkse stake inkomsten en wanneer je dit weer verkoopt voor ETH krijg je natuurlijk ook geen inkomsten meer. De verhouding BETH/ETH is op dit moment echter niet 1:1, eerder 1:0.96 dus je legt iets toe als je eruit wilt stappen.

Verwijderd

Glitchy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:36:
[...]

Precies, je krijgt dagelijks rente op het aantal BETH in je bezit/gestacked. Dus je ruilt je ETH in voor BETH, hierop krijg je dagelijkse stake inkomsten en wanneer je dit weer verkoopt voor ETH krijg je natuurlijk ook geen inkomsten meer. De verhouding BETH/ETH is op dit moment echter niet 1:1, eerder 1:0.96 dus je legt iets toe als je eruit wilt stappen.
Waar ik op doel is, het is dus voordeliger om BETH te kopen ipv ETH te staken, want dan krijg ik ook de rente over de BETH die ik gekocht heb?

Het kost me echter maar 0.95 eth per BETH ipv 1:1 swap?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jCsA8X6aS2U61wiyVKEbrAIdEVk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4hFs7Mh5msbcnGG7evInvo3J.png?f=fotoalbum_large

Eth is toch ook het netste jongetje van de klas ook hè... loopt keurig met vader Btc mee en probeert af en toe los te komen van zijn stevige hand... maar loopt verder keurig tussen de lijntjes. Deze up was te verwachten en loopt ongeveer tot de 1555...

Mijn hoop is dat hij een dezer dagen met de baard in de keel wakker wordt en echt begint te puberen. Dat ie maar flink wat groene puisten mag krijgen.... aan de andere kant is de trend waarin we nu zitten gewoon super mooi en voorspelt veel goeds. Hopen dat we in ieder geval de onderste lijn kunnen blijven houden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES
  • Laatst online: 22:08

YES

Moderator General Chat
Ik lees nu even een weekje mee, nadat ik oude plukjes crypto bij elkaar verzameld heb die ik nog overhad van, toevallig, ongeveer drie jaar terug. Toen iedereen in stapte en onderuit ging zeg maar. Ik ook enigszins maar toch heb ik nog wel wat overgehouden en ben ik ook geen dingen kwijtgeraakt als in seeds/codes/accounts die ik nooit meer terug kon vinden.

Dus ik begon wat mee te lezen hier en sommige dingen begin ik nu wat beter te snappen. Maar ik lees hier zaken als staken, rente, launchpads, cards van swipe en binance enzovoort. En dan duizelt het mij weer volledig. Wat kan je tegenwoordig allemaal wel niet met crypto doen qua investeren. Kan iemand een website/youtube kanaal aanraden waar je wat geleidelijker geïntroduceerd wordt in al dit soort terminologie en hoe de dingen op hun manier werken?

Het klinkt allemaal reuze interessant maar ik snap er gewoon geen barst van en als ik begin te Googelen heb ik al snel het gevoel alleen maar op biased websites te komen. Elk initiatief/crypto beveelt zichzelf aan en werkt aan het beste van het beste natuurlijk.

Dus als iemand mij op een objectieve website/youtubekanaal oid kan wijzen waar ik iets meer te weten kan komen zodat het meelezen hier ook niet 90% van de tijd abracadabra is zou ik dat enorm waarderen :+

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:45

WhySoSerious

Be the change.

Ik heb een gevoel dat ETH zo hard gaat knallen straks...

• Spookie
Heb net ook contact gehad met Support en ze komen inderdaad direct vrij, heb zelf maar een 2% kaart en gebruik alleen prime als voordeel..

Het vervelendste van swipe vindt ik dat je niet meer met euro kan betalen en niet zomaar geld kan storten..

De keuze is snel gemaakt voor me, heb zelf gelukkig SXP tokens goedkoop kunnen kopen dus het risico is voor mij klein..

Wacht alleen op een refund van een creditcard betaling..

Kan je wel een card nemen nog bij crypto.com dan of is dat ook van swipe/Binance?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:41:
Ik heb een gevoel dat ETH zo hard gaat knallen straks...
Het handelsvolume van Btc en Eth zijn, op 80 miljoen na, nagenoeg gelijk. :o :D

• Crypts
ardana123 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:35:
[...]

Kan je eens wat meer info geven over die JCC? Is het eerste dat ik ervan hoor. Zou ook graag al mijn rekeningen betalen met mijn Swipe card. Ben wel gelegen in België.
Als je verhuisd naar Cyprus kun je het ook gebruiken. :P Het systeem an sich is wel geniaal overigens, komt redelijk overeen met dat van Sverbank in Rusland. Grappig wel dat dit soort landen echt mijlenver voorlopen op dat treurige stukje klei en rotzooi wat men Nederland noemt. Disclaimer, ik zeg dus niks over België/Vlaanderen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

YES schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:41:
Ik lees nu even een weekje mee, nadat ik oude plukjes crypto bij elkaar verzameld heb die ik nog overhad van, toevallig, ongeveer drie jaar terug. Toen iedereen in stapte en onderuit ging zeg maar. Ik ook enigszins maar toch heb ik nog wel wat overgehouden en ben ik ook geen dingen kwijtgeraakt als in seeds/codes/accounts die ik nooit meer terug kon vinden.

Dus ik begon wat mee te lezen hier en sommige dingen begin ik nu wat beter te snappen. Maar ik lees hier zaken als staken, rente, launchpads, cards van swipe en binance enzovoort. En dan duizelt het mij weer volledig. Wat kan je tegenwoordig allemaal wel niet met crypto doen qua investeren. Kan iemand een website/youtube kanaal aanraden waar je wat geleidelijker geïntroduceerd wordt in al dit soort terminologie en hoe de dingen op hun manier werken?

Het klinkt allemaal reuze interessant maar ik snap er gewoon geen barst van en als ik begin te Googelen heb ik al snel het gevoel alleen maar op biased websites te komen. Elk initiatief/crypto beveelt zichzelf aan en werkt aan het beste van het beste natuurlijk.

Dus als iemand mij op een objectieve website/youtubekanaal oid kan wijzen waar ik iets meer te weten kan komen zodat het meelezen hier ook niet 90% van de tijd abracadabra is zou ik dat enorm waarderen :+
Heb je de TS en overige topics al eens doorgenomen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@YES De topicstart al gelezen?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:40:
[Afbeelding]

Eth is toch ook het netste jongetje van de klas ook hè... loopt keurig met vader Btc mee en probeert af en toe los te komen van zijn stevige hand... maar loopt verder keurig tussen de lijntjes. Deze up was te verwachten en loopt ongeveer tot de 1555...

Mijn hoop is dat hij een dezer dagen met de baard in de keel wakker wordt en echt begint te puberen. Dat ie maar flink wat groene puisten mag krijgen.... aan de andere kant is de trend waarin we nu zitten gewoon super mooi en voorspelt veel goeds. Hopen dat we in ieder geval de onderste lijn kunnen blijven houden.
Hij wil zo graag.. maar is nog bang van de harde hand van papa..

Zero.

• Glitchy
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:39:
[...]

Waar ik op doel is, het is dus voordeliger om BETH te kopen ipv ETH te staken, want dan krijg ik ook de rente over de BETH die ik gekocht heb?

Het kost me echter maar 0.95 eth per BETH ipv 1:1 swap?
Ah nee, als ik het goed zie krijg je over je getrade BETH geen stake vergoeding, alleen over je oorspronkelijke stack aan ETH..

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:41:

Traden => handelen (gelijk aan beleggen)
Staken => vastzetten voor periode X met rente Y (gelijk aan termijndeposito)
Rente => % per jaar dat je krijgt als je je bedrag ergens (vast) neerzet. 8% over 1000 euro inleg levert na een jaar een saldo van 1080 euro op
launchpads => lanceerbasis voor nieuwe munten. Ver weg van blijven als je het niet snapt.
Cards van swipe en binance => debet cards waarmee je in de winkel met je crypto kan betalen

BTW goed om niet meteen alles te willen. Je legt namelijk wel echt geld in. Als je het niet snapt, is het beter om te wachten tot dat wel zo is, anders kan het je veel geld kosten.

Verwijderd

MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Rente => % per jaar dat je krijgt als je je bedrag ergens (vast) neerzet. 8% over 1000 euro inleg levert na een jaar een saldo van 1080 euro op
launchpads => lanceerbasis voor nieuwe munten. Ver weg van blijven als je het niet snapt.
Cards van swipe en binance => debet cards waarmee je in de winkel met je crypto kan betalen

BTW goed om niet meteen alles te willen. Je legt namelijk wel echt geld in. Als je het niet snapt, is het beter om te wachten tot dat wel zo is, anders kan het je veel geld kosten.
Vergeet niet dat wanneer je aan zulke dingen meedoet, je crypto dus ook geparkeerd staat bij een centrale derde partij en je niet de keys in handen hebt.

Wel een puntje, vooral voor de oude garde.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC & ETH staan beide op uitbreken, Bitcoin naar 38k en ETH naar 1.550?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pelox schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:45:
[...]

Hij wil zo graag.. maar is nog bang van de harde hand van papa..
Bedenk je wel dat hij in een maand van 0,024 naar 0,042 gegaan is hè!!!! Er is al serieus veel weerstand overwonnen op die weg. Vooral rond 0,03 was het flink ruzie, maar nu hij steeds verder weg loopt ziet het er goed uit.

De vraag is: Komt hij nog eens op de 0,1? Of rent papa even hard mee :9~

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

ETH GOGOGO BULLISH

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:51:
Is dit nou een P&D? :+

• _Gast_
Waarop zou op de lange termijn meer te verdienen zijn op de lange termijn als je vanaf nu inzet? BTC of ETH?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Een P&D zonder D :)

• Stokstaart
Meh. Maak me maar wakker als we de ETH 2k babe nodig hebben..

Verwijderd

Spookie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:43:
[...]

Heb net ook contact gehad met Support en ze komen inderdaad direct vrij, heb zelf maar een 2% kaart en gebruik alleen prime als voordeel..

Het vervelendste van swipe vindt ik dat je niet meer met euro kan betalen en niet zomaar geld kan storten..

De keuze is snel gemaakt voor me, heb zelf gelukkig SXP tokens goedkoop kunnen kopen dus het risico is voor mij klein..

Wacht alleen op een refund van een creditcard betaling..

Kan je wel een card nemen nog bij crypto.com dan of is dat ook van swipe/Binance?
Van wat ik weet is crypto.com een concurrent en staat die los van Swipe/Binance. Lijkt mij dus geen probleem om die kaart erbij te nemen.

Maar @Mooooody kan je daar vast meer over vertellen.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Mooie C&H vormt zich daar ja. :P

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Nah, ETH naar 38K en BTC naar een miljoenmiljard.

Zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor over 3 uur :+

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Jaaaaaa ETH MOOOOOOOOOOOOOOOOON

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Dat dus...

en we zitten serieus met zijn allen naar een nieuwe ATH van ETH te kijken en je kunt hier een speld horen vallen....

Zijn jullie al allemaal platgespoten met die inentingen of zo?

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
whieeeejjj ETH

Verwijderd

WhySoSerious schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:55:
[...]

Nah, ETH naar 38K en BTC naar een miljoenmiljard.

Zou een mooi verjaardagscadeau zijn voor over 3 uur :+
Als Bitcoin een miljoenmiljard doet, kan ik wel een dagje minder werken! Misschien.

Want ik heb tenslotte prachtig werk. :+

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:43
Let the oneliners commence :)

Iedereen in een goeie mood vanwege de huidige pump!

$ alias cd='rm -rf'

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:56:
[...]

Dat dus...

en we zitten serieus met zijn allen naar een nieuwe ATH van ETH te kijken en je kunt hier een speld horen vallen....

Shht, de baby slaapt ja :(

• Crypts
[...]

Dat dus...

Niet gek toch dat een nieuwe vaccinatie bijwerkingen heeft? :P

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:40:
[Afbeelding]

Ik begreep dat je bij het tekenen van dit soort TA's 'moet' kiezen tussen candle body of wicks, maar ik zie dat jij het door elkaar gebruikt. Maakt dat uit? :)

• _Gast_
Je mag terug in de tijd met een geheime tijdmachine voor slechts 1 taak en daarna moet je weer terug.

Wat zou je doen?

A ) De wereld waarschuwen voor COVID 19
B ) Je naaste waarschuwen voor een komende tragische ongeval
C ) Bitcoin kopen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, dat ik dat nog eens mocht zeggen had ik niet verwacht in oktober. Maar ik heb net een Sell Order op ETH geplaatst op $1900,-

Kijken of ik heb nu jinx :+

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Ik vind zelf dat staken best interessant. Daytraden zit er voor mij niet echt in, daar ben ik te druk voor en ik vind het ook gewoon niet zo leuk. En gewoon geld op ETH/BTC zetten en er niet naar omkijken lukt me niet zo. Probleem met staken is volgens mij dat je rente niet vaststaat en de coin die je er dan in investeert kan ondertussen ook meer of minder waard worden, als ik het goed snap?

Wel interessant. Ik ga me daar maar eens verder in verdiepen. Ben gezien de ontwikkelingen vandaag wel blij dat ik een deel van mijn overgebleven crypto's van drie jaar terug omgezet heb naar ETG :)

• Stokstaart
[...]

Dat dus...

:Y want de oude is alweer een week geleden :D

• Stokstaart
_Gast_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:59:
Je mag terug in de tijd met een geheime tijdmachine voor slechts 1 taak en daarna moet je weer terug.

Wat zou je doen?

A ) De wereld waarschuwen voor COVID 19
B ) Je naaste waarschuwen voor een komende tragische ongeval
C ) Bitcoin kopen
B.

Geld is onbelangrijk.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-11 17:52
Betekent dit nu definitief het einde van de ETH 1K babe? Want da's dan wel weer jammer.

• YES

YES

Moderator General Chat
Goed punt, staan ook al een aantal nuttige dingen in ;) Had hem al wel eens doorgelezen maar nu ik even meegelezen heb was het een goed idee er nog eens doorheen te gaan.

• Gelukszoekr
Mooooody schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:33:
Kun je maandelijkse de rente verkopen voor BTC of ETH? Dan is dat een no-brainer natuurlijk :)
Dat kan, elke week, dus dan toch maar houden?
Zeker nu Binance er aan zit te trekken als een malle.
Wat bedoel je hiermee.

• Stokstaart
Ray_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:01:
Betekent dit nu definitief het einde van de ETH 1K babe? Want da's dan wel weer jammer.
Wilde net als @Verwijderd zo'n mooie galerij maken maar het lukt me niet :|

Maar niet getreurd, de 2k babe wordt ook leuk hoor 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2021 21:02 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

sOid schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Ik begreep dat je bij het tekenen van dit soort TA's 'moet' kiezen tussen candle body of wicks, maar ik zie dat jij het door elkaar gebruikt. Maakt dat uit? :)
Diegene die je verhaal het beste ondersteunt op dat moment :+

• Gelukszoekr
Spookie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:43:
[...]
Zeker. dat zijn 2 compleet verschillende bedrijven

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Iemand met popcorn achter de computer de orderbooks van ETH aan het bekijken? :9 ik wel

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-11 17:53
[...]

Dat dus...

Nee, uitgestapt en hopium voor een dip :')

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

sOid schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:58:
[...]

Nee joh. gewoon wat lijntjes tekenen en dan net doen alsof er een betekenis achter zit. Vooral bij Btc maakt het geen hol uit wat je tekent, want die trekt er zich toch niks van aan. :D

... ik gebruik de onderste onderkant en trek een lijn langs alle onderste onderkanten. Of dat nu een body of wick is maakt me niet uit. Daarnaast ben ik slordig, omdat het allemaal niet zo precies komt.

O en ik trade helemaal niet, dus het maakt me ook geen reet uit of ik het goed heb of niet. 8)

Pagina: 1 ... 137 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!