Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.735 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

I'm with you.

En dat terwijl ik voor 100 per dag ga zonder traden.... als ik 743 euro per dag kan binnenharken dan zette ik mijn vermogen (want je hebt wat geld nodig om daar die 743 mee te verdienen) liever weg om daar die 100 per dag uit te halen, zodat ik zelf iets leuks kan gaan doen.

Maar ja, ieder zijn ding. Die 49,5% doet me idd vermoeden dat hij totaal niet weet waarover hij praat. Of hij woont in een of ander vaag land dat cryptowinst belast.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Weet niet wat jij voor hypotheek hebben maar met m'n gewone hoekhuisje kunnen wij per jaar toch echt wel heel wat extra aflossen zonder boete :P
10% van de oorspronkelijke hypotheeksom per jaar waarschijnlijk. Tis mij nog niet gelukt om zo'n slag te slaan met crypto :'(

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Mijn verhaal over de hamster is nog geloofwaardiger als die armoedige 743€ p/d 🐭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

jvvj schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:55:
[...]

10% van de oorspronkelijke hypotheeksom per jaar waarschijnlijk. Tis mij nog niet gelukt om zo'n slag te slaan met crypto :'(
:(:) Je bent niet de enige

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:54:
[...]

Maar ja, ieder zijn ding. Die 49,5% doet me idd vermoeden dat hij totaal niet weet waarover hij praat. Of hij woont in een of ander vaag land dat cryptowinst belast.
Cryptowinsten zijn in Nederland ook gewoon belast hoor...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:56

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:54:
[...]

I'm with you.

En dat terwijl ik voor 100 per dag ga zonder traden.... als ik 743 euro per dag kan binnenharken dan zette ik mijn vermogen (want je hebt wat geld nodig om daar die 743 mee te verdienen) liever weg om daar die 100 per dag uit te halen, zodat ik zelf iets leuks kan gaan doen.

100 per dag winst is al echt een fors bedrag, als je dat kan halen naast je gewone baan krijg je zoveel meer ruimte om keuzes te maken waar je gelukkig(er) van denkt te worden. Lijkt me heerlijk. Puur uit interesse: hoeveel heb je er in zitten om die 100 per dag mee te denken/kunnen genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-09 15:14
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Weet niet wat jij voor hypotheek hebben maar met m'n gewone hoekhuisje kunnen wij per jaar toch echt wel heel wat extra aflossen zonder boete :P
- Ik weet hoeveel het mij iedere dag oplevert. 743 euro per dag bruto gemiddeld genomen over nu een tijds periode van 1,5 jaar.

- Zonder de meevallers zit ik schat ik rond de 450 per dag.

- Meevallers verdwijnen als extra aflossing in mijn hypotheken.

Dat is een keurig tonnetje per jaar aan aflossing :D ownee er ging nog 49% vanaf, vooruit 50k aflossing per jaar. Keurig _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Oh, reminder to self: geen alt kopen op een piek van btc want als de piek weer daalt dan daalt de alt ook alsnog :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
NeFoRcE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:44:
Nou, met m'n investering van ripple, wat uiteindelijk tot iets verlies heeft geleden, maar een ETH gekocht. Kom maar door met die groei! Wil verdorie toch wel eens iets van winst krijgen. Al is het maar een euro!
Die staat nu wel op een behoorlijk hoogte, kans is groot dat die straks weer de daling inzet.

Maar, als je geduld hebt (1 jaar) dan is de kans aanwezig dat het meer waard wordt.

Geduld en discipline is wel noodzakelijk, anders ben je binnen no time door je knaken heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Cryptowinsten zijn in Nederland ook gewoon belast hoor...
Slechts in box 3:
https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta
Cryptovaluta horen tot uw bezittingen in box 3. Van uw cryptovaluta geeft u de waarde in het economische verkeer aan op 1 januari (peildatum). U hanteert daarbij de koers op de peildatum van het gebruikte omwisselplatform.
...
De handel in cryptovaluta kunt u vergelijken met de handel in gewone valuta zoals de Japanse Yen of de Amerikaanse dollar. U bent aan het beleggen en u speculeert op koerswinst. U hoeft dan de opbrengst van de handel niet aan te geven. Dat is anders als u met extra arbeid, dus bovenop uw beleggingsactiviteiten, vaak extra inkomsten verdient. In dat geval moet u de inkomsten wél aangeven.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
Dit geldt niet voor iedereen. Weet het fijne er niet van maar als je actief inkomen hebt uit cryptohandelen dan betaal je belasting uit box 1 dacht ik. Wellicht dat iemand dit kan aanvullen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Dan is het toch belast, of niet?
Jij geeft aan: cryptowinsten zijn belast, en dat is niet waar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Ik heb begin dit jaar 3% afgelost op mijn hypotheek dankzij crypto. :D

Ja ik weet het.. je kan het beter in een shitcoin kunnen steken, maar winst is winst en die pakken ze niet meer af

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Ja en volgens mij is juist dat opzetten van die bedrijfsaccounts lastig naar wat ik ervan heb begrepen. Iemand daar ervaring mee?
Het hangt een beetje van de rechtsvorm af of dit nodig is, in het geval van een BV neem ik aan van wel. Eenmanszaak kan dat volgens mij gewoon op eigen naam.

Hoe dan ook is het iets meer werk maar volgens mij niet denderend ingewikkeld, hier wat Coinbase ervan vindt: https://help.coinbase.com...coinbase-business-account

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Korvaag schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:03:
[...]

Jij geeft aan: cryptowinsten zijn belast, en dat is niet waar.
Lees anders ook even waar ik op reageer.

En wil je een discussie gaan hebben of cryptowinsten belast zijn? Winsten zijn onderdeel van cryptovermogen, of niet?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Kyumia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Dit geldt niet voor iedereen. Weet het fijne er niet van maar als je actief inkomen hebt uit cryptohandelen dan betaal je belasting uit box 1 dacht ik. Wellicht dat iemand dit kan aanvullen?
Dat staat er toch ook?
"Dat is anders als u met extra arbeid, dus bovenop uw beleggingsactiviteiten, vaak extra inkomsten verdient."

Al je gewoon ETH koopt, het een week later verkoopt met winst is die winst onbelast. Het gaat puur om de peildatum 1 jan 0:00 voor de box3 opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:04:
[...]

Het hangt een beetje van de rechtsvorm af of dit nodig is, in het geval van een BV neem ik aan van wel. Eenmanszaak kan dat volgens mij gewoon op eigen naam.

Hoe dan ook is het iets meer werk maar volgens mij niet denderend ingewikkeld, hier wat Coinbase ervan vindt: https://help.coinbase.com...coinbase-business-account
Een BV opzetten kan je ook uit besteden, kost ongeveer 5K tot 7K .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:04:
[...]

Lees anders ook even waar ik op reageer.

En wil je een discussie gaan hebben of cryptowinsten belast zijn? Winsten zijn onderdeel van cryptovermogen, of niet?
Ja die discussie wil ik wel aangaan ja. Als je het op peildatum 1 januari nog bezit als vermogen moet het inderdaad in box 3 erbij. Als het voor peildatum 1 januari in iets anders is gaan zitten wat niet meetelt als box3 vermogen dan is er niets aan de hand.

Niet ingewikkelder maken dan het is. Het is puur box3 op 1 januari en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Als je je baan opzegt en 24/7 daytrader bent, box 1. Anders is box 3 zeker wel acceptabel lijkt mij.

https://www.businessinsid...-box-3-dit-moet-je-weten/
Daghandel in cryptovaluta

Het zeer actief handelen in cryptovaluta levert ook een mogelijke bijzondere situatie (vergelijkbaar met een daytrader). Meestal zal geen sprake zijn van een bron van inkomen in box 1. Het voordeel is namelijk niet redelijkerwijs voorzienbaar, maar zuiver speculatief. De cryptovaluta van de zeer actieve handelaar worden daarom in de regel enkel in box 3 belast. Dit is door de staatssecretaris bevestigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag?
Die ene uitzondering die even komt pimpen met 'kijk mijn vette winsten" zal me een zorg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Korvaag schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Ja die discussie wil ik wel aangaan ja. Als je het op peildatum 1 januari nog bezit als vermogen moet het inderdaad in box 3 erbij. Als het voor peildatum 1 januari in iets anders is gaan zitten wat niet meetelt als box3 vermogen dan is er niets aan de hand.

Niet ingewikkelder maken dan het is. Het is puur box3 op 1 januari en niets anders.
Ik betrok de peildatum er ook helemaal niet bij. Jij bent degene die het onnodig ingewikkelder maakt. Iemand zegt hier dat cryptowinsten niet belast zijn, en ik zeg dat dat niet waar is. Het wordt onderdeel van je vermogen en daardoor in beginsel belast.

Ja een peildatum kan relevant zijn, maar zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen zoals schulden, belastingvrijevoet etc.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
knakworst schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:07:
Als je je baan opzegt en 24/7 daytrader bent, box 1. Anders is box 3 zeker wel acceptabel lijkt mij.

[...]
In je quote staat het antwoord, box 3 dus.

Hier linkje naar de BD zodat ieder zijn eigen situatie na kan kijken: https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:26:
[...]

https://hummingbot.io/ ?

//edit; als linux hooligan snap ik die affiniteit met docker niet; het is een onbeheerde chroot :N why why why? zou je dat willen
Hummingot is gericht op traden en daar heb ik al genoeg van. Ik zoek echt een porfofoliotracker maar ik denk dat ik mijn portemonnee er maar voor uit trek.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Ik betrok de peildatum er ook helemaal niet bij. Jij bent degene die het onnodig ingewikkelder maakt. Iemand zegt hier dat cryptowinsten niet belast zijn, en ik zeg dat dat niet waar is. Het wordt onderdeel van je vermogen en daardoor in beginsel belast.

Ja een peildatum kan relevant zijn, maar zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen zoals schulden, belastingvrijevoet etc.
Dat is het punt juist ja. Je trekt de peildatum er niet bij. Iets wat 100% relevant is voor het betalen van de belasting. Een uitspraak 'cryptowinsten zijn belast' is gewoon onjuist. Het is alleen in een specifiek geval belast. Als jij een auto koop met die winst is er helemaal niets belast.

Ik ga er nu over ophouden, want hier gaan we niet verder mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Korvaag schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Dat is het punt juist ja. Je trekt de peildatum er niet bij. Iets wat 100% relevant is voor het betalen van de belasting. Een uitspraak 'cryptowinsten zijn belast' is gewoon onjuist. Het is alleen in een specifiek geval belast. Als jij een auto koop met die winst is er helemaal niets belast.

* Normaal reageren kan ook *

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2021 13:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
* Geldt ook voor jou *

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2021 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:58
Korvaag schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:11:
[...]

Juist! Dus als ik op 2 januari tot en met 30 december 10.000 euro aan cryptowinsten verkrijg en in mijn hypotheek steek ---> niet belast. Toch? Heerlijk!

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@hmr en @Korvaag Volgens mij bedoelen jullie beide hetzelfde en praatten jullei langs elkaar heen. Zullen we weer liev zijn en niet gaan trollen? O+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb geen hyptheek van 2 miljoen. Ik heb er twee van samen 800k

Alles gaat in een BV. Ik keer mezelf loon uit, en bouw pensioen op. En ik verdien geen 14k per maand. Om te beginnen werk ik geen 5 dagen in de week als daytrader, eerder 10 dagen per maand. En heb ik er een tweede baan naast omdat er ook weken/maanden zijn dat ik een stuk minder verdien aan mijn trades.

Ik wordt er nog niet rijk van, maar ik verdien goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Kwam weer even kijken hier na wat werk te hebben verzet. Wat een gezellige sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
WatcherZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:45:
Iemand een idee waar je NEXO, PancakeSwap en Beefy kunt vergelijken? Ik wil hier toch maar eens naar kijken ;-)
Als je die assets nou zelf eens een voor een gaat bestuderen kom je er achter dat er weinig gelijkenissen zijn... Maar je geeft ook duidelijk aan dat je er naar wilt kijken en dat nog niet gedaan heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:07:

[...]
Heerlijke argumentatie: het is zuiver speculatief - lees: jullie hebben geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn - dus het is niet belast als inkomen. Mooie logica van de Staatssecretaris.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:16:
Ik heb geen hyptheek van 2 miljoen. Ik heb er twee van samen 800k

Alles gaat in een BV. Ik keer mezelf loon uit, en bouw pensioen op. En ik verdien geen 14k per maand. Om te beginnen werk ik geen 5 dagen in de week als daytrader, eerder 10 dagen per maand. En heb ik er een tweede baan naast omdat er ook weken/maanden zijn dat ik een stuk minder verdien aan mijn trades.

Ik wordt er nog niet rijk van, maar ik verdien goed.
2 hypotheken, BV, daytraden en een tweede baan ernaast. Alles kan natuurlijk maar ik krijg hier geen beeld bij. Ik snap sowieso niet hoe je op die 49,5% komt, de BD (in Nederland dan) denkt daar toch anders over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:45
mannowlahn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:05:
[...]

Een BV opzetten kan je ook uit besteden, kost ongeveer 5K tot 7K .
Dat kan online ook voor een paar honderd euro...
Het is net hoe complex je de constructies wilt maken, maar een standaard BV oprichten kost never nooit 5K :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:14:
Volgens mij bedoelen jullie beide hetzelfde en praatten jullei langs elkaar heen.
Nou ik vind de stelling dat je "cryptowinst" hier belast wordt toch een enorme misnomer 8)7. Wat wordt belast is een fictief rendement in vermogen. Cryptowinst (gerealiseerd rendement) is geen fictief rendement, noch is het per se vermogen. Natuurlijk kán de winst bij je vermogen worden opgeteld (en een ongerealiseerd rendement wordt dat ook), maar je kunt je winst ook gewoon direct uitgeven, dan is er dus niets belast.

Als je het hebt over inkomstenbelasting dan gaat het ook niet om je vermogen in box 3, maar wat je verdient in box 1. En daar betaal je direct belasting over, ook al geef je het direct uit aan boodschappen.

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2021 13:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Heerlijke argumentatie: het is zuiver speculatief - lees: jullie hebben geen flauw idee wat jullie aan het doen zijn - dus het is niet belast als inkomen. Mooie logica van de Staatssecretaris.
Op zich klopt dat toch? De meesten hier zitten maar een beetje te gokken dus lange termijn is er geen peil op te trekken wat het al dan niet oplevert. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

WatcherZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:45:
Iemand een idee waar je NEXO, PancakeSwap en Beefy kunt vergelijken? Ik wil hier toch maar eens naar kijken ;-)
Nou, ome Glenn zal het even uitleggen in lekentaal:
NEXO is een soort bank voor crypto, die fijn werkt en rente percentages biedt tussen de 5,5% en 12% op jaarbasis. Vrij veilig ook, goede klantenservice. Je kan hier op zich goed mee werken als beginner.

Pancakeswap is ongeveer hetzelfde als Uniswap is, maar dan werkt Uniswap op de ERC-20 chain, zeg maar dat ding van Etherium, en Pancakeswap werkt op de Binance Smart Chain en die is van het megabedrijf Binance. Als je geen idee hebt wat ik nu net heb geschreven moet je echt even 2 uurtjes jezelf op de basis van DeFi inlezen, desnoods gewoon op Wikipedia.

Beefy is een yield aggregator en is iets heel anders, Beefy heeft zelf in die zin geen product: je gooit er je geld (in eender welk token/crypto) in een poel en dan zet Beefy die op efficiëntste manier voor je in. Dat geeft hogere rentes. Is eventueel wel risicovol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:14:
Even een vraag voor de ondernemers hier; zijn er mensen die een deel van hun fiat reserves in BTC hebben zitten, bedrijfsmatig dus?

En zoja, zijn daar voordelen van tov privé?
Dat ligt ook een beetje aan je bedrijfsvorm. Ik had een VOF met een vermogen in Bitcoin, maar die hebben we er op tijd uitgetrokken en als privé genoteerd. Het verschil is dat in een bedrijf het rendement uit andere valuta gewoon als winst wordt gerekend. En als VOF betaal je daar dus doodleuk inkomstenbelasting over. Het is leuk dat je BOX 3 kan ontwijken, maar in het geval van crypto met potentieel hele grote rendementen is dat niet heel erg kosteneffectief.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

.oisyn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:28:
[...]

Nou ik vind de stelling dat je "cryptowinst" hier belast wordt toch een enorme misnomer 8)7. Wat wordt belast is een fictief rendement in vermogen. Cryptowinst is geen fictief rendement. Natuurlijk kán de winst bij je vermogen worden opgeteld (en een virtuele winst wordt dat ook), maar je kunt je winst ook gewoon direct uitgeven, dan is er dus niets belast.
Als het bedrag boven de €100.000,- komt totaal (of €50.000,- als je alleen bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
.oisyn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:28:
[...]

Nou ik vind de stelling dat je "cryptowinst" hier belast wordt toch een enorme misnomer 8)7. Wat wordt belast is een fictief rendement in vermogen. Cryptowinst is geen fictief rendement. Natuurlijk kán de winst bij je vermogen worden opgeteld (en een virtuele winst wordt dat ook), maar je kunt je winst ook gewoon direct uitgeven, dan is er dus niets belast.

Als je het hebt over inkomstenbelasting dan gaat het ook niet om je vermogen in box 3, maar wat je verdient in box 1. En daar betaal je direct belasting over, ook al geef je het direct uit aan boodschappen.
Exact, met crypto en belasting wil je er voor zorgen dat je het systeem goed snapt, de juiste dingen bijhoudt op de juiste data en weet waarom je uiteindelijk een bepaald bedrag moet betalen.

Voor degene die inderdaad boven de belastingvrije voet zitten ga ik ervan uit dat ze goed onderzoek gedaan hebben en niet zomaar informatie van een openbaar forum als waarheid aannemen. Maar los daarvan is een kreet als 'crypto winsten worden belast' inderdaad niet handig, en onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:33:
[...]

Als het bedrag boven de €100.000,- komt totaal (of €50.000,- als je alleen bent).
Waarbij je met "het bedrag" verwijst naar je totale vermogen, niet naar louter je crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:00

npolm

P8

Ik ben lange tijd afwezig geweest in de crypto, maar heb in mijn PF nog altijd:
  • Wanchain
  • Vechain
  • ICON
  • TRAC
Allen investeringen waar ik erg in geloofde.
Enig idee of dit nog altijd veebelovende crypto's zijn?
Hebben allen veel hype gekregen in het begin, maar weet eigenlijk niet wat er is gebeurd de afgelopen 2 jaar.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:28:
[...]

Op zich klopt dat toch? De meesten hier zitten maar een beetje te gokken dus lange termijn is er geen peil op te trekken wat het al dan niet oplevert. ;)
Op zich wel. Maar stel ik werk voor een bedrijf dat failliet gaat... dan hoef ik neem ik aan met terugwerkende kracht geen inkomstenbelasting te betalen, want we hadden dan met z'n alleen blijkbaar geen idee wat we aan het doen waren en waren gewoon een beetje aan het speculeren dat de economie ons product wel kon waarderen. :P

De reden zal eerder zijn dat - als het in box1 valt - je meteen ook de verliezen van de belasting af kan trekken. Dat is natuurlijk ondoenlijk: "Yo, belastingdienst, ik ben op 1 februari in de XRP dump getrapt, dus ik trek 200 euro van de belasting af." En dat dan potentieel bijhouden voor elke verkoop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

When moon, when box 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:35:
[...]

Op zich wel. Maar stel ik werk voor een bedrijf dat failliet gaat... dan hoef ik neem ik aan met terugwerkende kracht geen inkomstenbelasting te betalen, want we hadden dan met z'n alleen blijkbaar geen idee wat we aan het doen waren en waren gewoon een beetje aan het speculeren dat de economie ons product wel kon waarderen. :P

De reden zal eerder zijn dat - als het in box1 valt - je meteen ook de verliezen van de belasting af kan trekken. Dat is natuurlijk ondoenlijk: "Yo, belastingdienst, ik ben op 1 februari in de XRP dump getrapt, dus ik trek 200 euro van de belasting af." En dat dan potentieel bijhouden voor elke verkoop.
Misschien snap ik je niet helemaal maar het is geen inkomen omdat het als vermogen gerekend wordt. Het wordt gezien als speculatief en het is ondoenlijk daar inkomstenbelasting over te heffen want hoe ga je dat precies doen? Of het de reden is geen idee maar nu is het lekker simpel, ga je over het drempelbedrag heen dan betaal je in box 3.
Bijkomend voordeel is dus wel dat de nuance er nu is dat je als daytrader dus geen belasting verschuldigd bent zolang je maar onder die drempel blijft. Of dat mogelijk is om er genoeg uit te halen om te leven van daytraden betwijfel ik echter. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:25:
[...]

2 hypotheken, BV, daytraden en een tweede baan ernaast. Alles kan natuurlijk maar ik krijg hier geen beeld bij. Ik snap sowieso niet hoe je op die 49,5% komt, de BD (in Nederland dan) denkt daar toch anders over. :P
Ik betaal over het eerste deel van mijn inkomen ongeveer 37% Zo'n 60K Dat van mijn tweede baan + een deel van mijn daytrade inkomsten. Maar alles er boven wordt dik belast. En dan betaal ik ook nog een hele dikke pensioen premie. Ik verdien op deze manier een leuk salaris. Mijn hypotheken worden snel afgelost. En ja daar betaal ik ook boetes over. Maar dat zijn geen enorme bedragen. Is dat verstandig? Velen zullen zeggen van niet. Maar het geeft mij veel rust te weten dat ik straks niets of niemand iets verschuldigd ben, en hele lage vast laten heb. En dan ook mijn tweede baan kan stopzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:40:
Het wordt gezien als speculatief en het is ondoenlijk daar inkomstenbelasting over te heffen want hoe ga je dat precies doen?
Dat houdt de kansspelbelasting ook niet tegen anders :)

Wat betreft de aflos"boete", dat is helemaal geen boete, dat is het verschil in inkomsten tussen wat de hypotheekvestrekker van jou krijgt in de resterende vaste periode, en wat ze zouden krijgen in die periode als ze dat geld opnieuw uit zouden lenen tegen de actuele rente. Oftewel, je betaalt alleen iets als de huidige hypotheekrente (voor jouw specifieke situatie) lager is dan wat jij betaalt. Vroeger kon een verstrekker geloof ik sowieso een boete rekenen, maar dat is alweer een tijdje afgeschaft.

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2021 13:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
npolm schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:34:
Ik ben lange tijd afwezig geweest in de crypto, maar heb in mijn PF nog altijd:
  • Wanchain
  • Vechain
  • ICON
  • TRAC
:(:)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb een pluk XVG gekocht voor de shits and giggles. Eens kijken of we een iPadje eruit kunnen trekken. :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
.oisyn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Dat houdt de kansspelbelasting ook niet tegen anders :)
Zelfs daarin is er gezocht naar eenvoud, er zit namelijk een verschil tussen de jackpot winnen of een avondje casino (casinoregime). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:47:
[...]

Zelfs daarin is er gezocht naar eenvoud, er zit namelijk een verschil tussen de jackpot winnen of een avondje casino (casinoregime). :)
Er was op een gegeven moment sprake van de winst opgeven van elke pokerhand. Maar de verliezen niet mogen aftrekken.
Toen werd dat aangepast naar de winst per maand. Maar nog steeds niet de verliezen mogen aftrekken.
Nu zijn ze geloof ik aan het kijken naar afdracht via de uitbater.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 02-02-2021 13:49 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:46:
Heb een pluk XVG gekocht voor de shits and giggles. Eens kijken of we een iPadje eruit kunnen trekken. :D
Wasdrogers.

Tosti ijzers.

iPads.

Ben weer up to date. Sowieso erg slim. In box 3 vragen ze niets over 643 iPads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
FreakNL schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:31:
ETH wordt ook voorspelbaar. 1200 aantikken en dan weer zakken...
In € idd.
De bodems worden echter wel steeds hoger, dus lijkt er compressie en opwaartse druk in de constructie van de laatste weken te zitten. Kan wel eens flink omhoog gaan wanneer eth door de weerstand weet te breken. Zal de aankomende paar dagen moeten blijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-04-2024

bek

Er is een apart topic over crypto en belastingaangifte: Crypto opgeven aan belasting [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:48:
[...]

Wasdrogers.

Tosti ijzers.

iPads.

Ben weer up to date. Sowieso erg slim. In box 3 vragen ze niets over 643 iPads.
Er zijn nog wel leukere dingen die waardevast zijn en niet in box 3 vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
bek schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:49:
Er is een apart topic over crypto en belastingaangifte: Crypto opgeven aan belasting [NL]
Modbreak:En dat is een heel goed punt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Misschien snap ik je niet helemaal maar het is geen inkomen omdat het als vermogen gerekend wordt. Het wordt gezien als speculatief en het is ondoenlijk daar inkomstenbelasting over te heffen want hoe ga je dat precies doen? Of het de reden is geen idee maar nu is het lekker simpel, ga je over het drempelbedrag heen dan betaal je in box 3.
Bijkomend voordeel is dus wel dat de nuance er nu is dat je als daytrader dus geen belasting verschuldigd bent zolang je maar onder die drempel blijft. Of dat mogelijk is om er genoeg uit te halen om te leven van daytraden betwijfel ik echter. ;)
Nou, dat zou nog wel kunnen, want die drempel wordt maar eens per jaar gemeten natuurlijk.
En wat ik bedoelde was: als Nederland bijvoorbeeld net als België of Frankrijk 30% belasting zou gaan heffen over cryptowinst, het in ons systeem zit ingebakken dat je dan ook de verliezen ervan eventueel af zou mogen trekken. Dat zou zo'n bak administratie opleveren voor zowel ons als de BD dat het momenteel ook niet meer dan praktisch is dat het in Box3 zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:49:
[...]

Er zijn nog wel leukere dingen die waardevast zijn en niet in box 3 vallen.
Vertel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:52

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 09:15
Beschouwen we Ripple als crypto? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:56:
[...]

Beschouwen we Ripple als crypto? :9
Nee, maar het is wel box 3 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

NEXO door de $1 heen trouwens - die gaat lekker vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Gaarne eenmaal buy order 0.58 euro aantikken op GRT aub.
Gaarne ook de sell order van ADA aantikken op 0.365

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Beetje offtopic maar bijvoorbeeld

Bepaalde horloges en ander sieraden, kunst, oldtimers, wijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ernemmer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:01:
[...]

Beetje offtopic maar bijvoorbeeld

Bepaalde horloges en ander sieraden, kunst, oldtimers, wijn, vrouwen...
Dit kun je toch niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:51:
[...]

Nou, dat zou nog wel kunnen, want die drempel wordt maar eens per jaar gemeten natuurlijk.
Ik weet niet hoe ik dit zou moeten zien. Eind december alles omzetten in fiat, naar de rekening, contant opnemen en in de oude sok en het hele riedeltje andersom begin januari? :+
En wat ik bedoelde was: als Nederland bijvoorbeeld net als België of Frankrijk 30% belasting zou gaan heffen over cryptowinst, het in ons systeem zit ingebakken dat je dan ook de verliezen ervan eventueel af zou mogen trekken. Dat zou zo'n bak administratie opleveren voor zowel ons als de BD dat het momenteel ook niet meer dan praktisch is dat het in Box3 zit.
Ik weet idd van een aantal 'collega's' dat ze het niet opgeven juist omdat het zo'n drama met verrekeningen is. Gelukkig is het hier simpel en met een peildatum ook wat eerlijker want als alleen winsten belast zouden worden maar verliezen er niet van af getrokken mogen worden krijgt het begrip rekt ineens nog een andere dimensie. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:03:
[...]

Ik weet niet hoe ik dit zou moeten zien. Eind december alles omzetten in fiat, naar de rekening, contant opnemen en in de oude sok en het hele riedeltje andersom begin januari? :+
Dat mag technisch ook niet, je moet je contant geld ook opgeven. Ik bedoelde: stel ik verdien 100k met daytraden - maar ik leef er ook van en geef, ik zeg maar wat 40k uit. Nog 60k over. Ik koop in december een auto. Dan zit je wel onder de Box3-voet. En met het extra aflossen van een hypotheek, ik weet niet wat, kun je dat volgens mij best een aantal jaartjes volhouden, denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
Steefmeister schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:59:
Gaarne eenmaal buy order 0.58 euro aantikken op GRT aub.
Gaarne ook de sell order van ADA aantikken op 0.365
Foei! ADA HODL je tot het einde van je leven. Ik heb ze over de $1 gezien en onder de $0.03 en nog steeds gooi ik hier telkens weer een flufje extra bij :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:08:
[...]

Dat mag technisch ook niet, je moet je contant geld ook opgeven. Ik bedoelde: stel ik verdien 100k met daytraden - maar ik leef er ook van en geef, ik zeg maar wat 40k uit. Nog 60k over. Ik koop in december een auto. Dan zit je wel onder de Box3-voet. En met het extra aflossen van een hypotheek, ik weet niet wat, kun je dat volgens mij best een aantal jaartjes volhouden, denk ik.
Auto valt er idd niet onder, eventueel krediet ervoor weer wel. Extra aflossen kan ook straffeloos mbt (directe) belasting. Bedoelde meer dat als je er aanzienlijk mee wil verdienen je wel een redelijk dikke pot nodig hebt die waarschijnlijk boven die drempel uitkomt al kom je met iets onder een ton ook wel redelijk ver, moet je dat vrouwmens naast je op de bank ook voor lief nemen natuurlijk. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Nee vooral vrouwen zijn niet zo waardevast. ATH rond hun 25e en daarna alleen nog maar naar beneden.

:+

and yes I see what you did there ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Twee Dee op 02-02-2021 14:25 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 21:09
MyBearTibbers schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:17:
[...]

Foei! ADA HODL je tot het einde van je leven. Ik heb ze over de $1 gezien en onder de $0.03 en nog steeds gooi ik hier telkens weer een flufje extra bij :9
Fuck ADA,, eindelijk een winst gepakt maar nu greedy boos dat die door stijgt :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
AMARONE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:24:
[...]

Fuck ADA,, eindelijk een winst gepakt maar nu greedy boos dat die door stijgt :')
Op de top verkopen is heel moeilijk, lekker genieten van je winst en straks weer laag inkopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu een plukje Bitcoin te staken op Binance en krijg zowaar 1.2 cent per uur in 1 of andere gure shitcoin!

Dit is het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
[...]

exact hetzelfde hier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterblort
Ik hou voet bij stuk en ik FOMO ni in !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
[...]

Gewoon blij zijn dat je winst hebt gepakt. Kennelijk was je tevreden om op dat punt uit te stappen. Achteraf is mooi wonen. Had je geen strategie met die ADA's? Ik zou hopen op een dipje en laag inkopen, er komt nog genoeg voor ADA dit jaar... ;)

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mamie
  • Laatst online: 18-06-2022
Twee Dee schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:24:
[...]

Nee vooral vrouwen zijn niet zo waardevast. ATH rond hun 25e en daarna alleen nog maar naar beneden.

:+

and yes I see what you did there ;-)
Ik weet niet waarom maar ergens heb ik het idee dat dit niet zo lief is voor de vrouw. Ik ben heel waardevast. Sterker nog wordt alleen maar meer waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Ik zit te wachten op een mooie boost van DOT maar blijft toch de hele tijd onder de $17 hangen.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Thanks boys, jullie ADA gekocht en nu wat winst voor mij :+

On a serious note, don't get in. Het moment dat je tot de beslissing komt om weer in te stappen is het moment dat je snel verlies gaat lijden. Zo heb ik veel verloren. XRP pump had ik 50% winst kunnen pakken maar een beetje YOLO actie (zat er ook maar met 20xrp in) stapte ik weer in op 70ct. Vlak daarna ging die echt heeeeeeel rap omlaag :X

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Niemand heeft het hier over COCOS? Die is vrolijk x6000 gegaan en trade op zijn nieuwe prijs niveau verder.

Wellicht de grootste prijsstijging ooit, dus marketorder spikes niet meegerekend.

Binance chart kan het niet eens aan om dat normaal te tonen.

Kan geen specifiek nieuws vinden over die coin waarom en wat. Iemand?

Als je daar nog een bagje met 100 dollar in had en je kijkt is in je app loop je met 6 ton weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zijn er hier nog mensen bullish over Monero (XMR)? Hij lijkt nu weer tegen de resistance van ~146 te schuren, wellicht dat er een break-out naar boven mogelijk is als dit niveau gehaald wordt.

Overigens vroeg ik me nog af: als je ETH vanaf een exchange naar een MetaMask wallet stuurt om deze vervolgens naar Uniswap door te zetten, betaal je dan twee keer ERC20 fees? Ik wil een klein bedrag op Uniswap hebben, maar als ik 2* 10$ moet betalen, slaat dat toch helemaal nergens op (één keer de fee betalen is eigenlijk ook al te hoog, procentueel gezien)? Of zijn er alternatieven :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:33:
Niemand heeft het hier over COCOS?

Logisch. Cocos is veel gezonder dan KEBAB en CAKE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Mamie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:31:
[...]

Ik weet niet waarom maar ergens heb ik het idee dat dit niet zo lief is voor de vrouw. Ik ben heel waardevast. Sterker nog wordt alleen maar meer waard
Ik ben alweer meer dan 20 jaar verbonden aan dezelfde vrouw, en ja voor MIJ wordt ze steeds meer waard maar ik twijfel wel over haar verhandelbaarheid ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
knakworst schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:35:
[...]

Logisch. Cocos is veel gezonder dan KEBAB en CAKE.
En een medium voor plantjes waar men ook een uitstekende ROI op krijgt :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach, vrouw, man... De waarde gerekend in jaren zal alleen stijgen voor hen die het voorrecht hebben deze waarde te mogen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ernemmer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:25:
[...]

Op de top verkopen is heel moeilijk, lekker genieten van je winst en straks weer laag inkopen.
Dat dacht ik ook met een plukje van mijn UNI's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
ADA gaat mooi, op naar de 1600 sats om de vorige high van afgelopen juli te breken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Meneer Twee Dee is duidelijk van het oppervlakkige type. Was ook wel met een knipoog bedoeld. Lekker negeren ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
Ernemmer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:25:
[...]

Buy the rips, sell the dips!

Acties:
  • +24 Henk 'm!

Verwijderd

Wie rijk wil zijn, moet niet zijn vermogen vermeerderen maar zijn hebzucht verminderen.

Denk niet box 3, denk out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kyumia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:40:
ADA gaat mooi, op naar de 1600 sats om de vorige high van afgelopen juli te breken :)
Volgens RSI aardig overbought (85) maar blijft doordenderen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Wow, USDC is gelaunched op XLM. Indirect dus een connectie tussen Coinbase, VISA en XLM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoaris
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-08 19:58
Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:33:
Niemand heeft het hier over COCOS? Die is vrolijk x6000 gegaan en trade op zijn nieuwe prijs niveau verder.

Wellicht de grootste prijsstijging ooit, dus marketorder spikes niet meegerekend.

Binance chart kan het niet eens aan om dat normaal te tonen.

Als je daar nog een bagje met 100 dollar in had en je kijkt is in je app loop je met 6 ton weg.
Lijkt geen volume op te zijn geweest tussen 20-23 jan. Als je dan ineens op 0.60 dollarcent staat vanaf 0.00075 lijkt die stijging heel wat maar wat er aan de hand is ???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
mjoaris schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:49:
[...]

Lijkt geen volume op te zijn geweest tussen 20-23 jan. Als je dan ineens op 0.60 dollarcent staat vanaf 0.00075 lijkt die stijging heel wat maar wat er aan de hand is ???
https://cocosbcx.medium.c...plan-updates-182c8f5e34e8

Geen bizarre winsten dus, gewoon het aantal munten verminderd (ook van holders).

[ Voor 9% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2021 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Iemand nog in BAKE btw? Een week geleden wat van opgepikt, maar hoor er hier weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misterblort
Waar gaat ADA naartoe? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Jupiter :) maar die mag nog wel even doorpakken, nog niet eens de stratosfeer verlaten
Pagina: 1 ... 134 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!