Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 283 Laatste
Acties:
  • 893.384 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

VERINGTENTJE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:27:
Het gaat wel erg snel hier, gisteren moest ik m'n portfolio nog in wasdrogers weergeven, en vandaag in tosti-ijzers. Totaal geen vertrouwen meer in USD/EUR zie ik al.
Deze?

https://www.beukhoreca.nl...-utFLpq8IPQhoCDDIQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:12
Egeau schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:30:
[...]

Ben wel benieuwd hoe ze dat doen mocht er hyperinflatie komen? Zit daar een soort van clausule in je contract met de hypotheekverstrekker of blijft hij gewoon staan in de originele euro waarde..
Ja heb ik ook over nagedacht het afgelopen jaar. Geen idee nog, eerst maar eens kijken of we überhaupt zover komen of dat CBDC's eerst worden gelanceerd en hoe die er uit zien.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

[...]

Ben wel benieuwd hoe ze dat doen mocht er hyperinflatie komen? Zit daar een soort van clausule in je contract met de hypotheekverstrekker of blijft hij gewoon staan in de originele euro waarde..
Ik denk dat je hypotheek dan je laatste zorg is, aangezien er theoretisch gezien vrij vlot honger uit zal breken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 06:41
Af en toe check ik even Coinbase Earn. NUCypher was de laatste die ik niet gedaan heb.
Ook staat de Compound tutorial voor 10USD aan Compound open maar die staat steeds gepauzeerd.

Wat mij tot op heden niet gelukt is: BAND Earn starten. Krijg al een maand lang een volledig wit scherm dan. Iemand anders hier een oplossing voor of hetzelfde probleem?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jarne_
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:32:
[...]

Ik denk dat je hypotheek dan je laatste zorg is, aangezien er theoretisch gezien vrij vlot honger uit zal breken. :+
Geen zorgen, gewoon voldoende CAKE in je bags hebben, kan je lekker digitale pannenkoeken eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:32:
[...]

Ja dit snap ik dus nooit. Koeien eten nog steeds gras en aardappels hebben nog steeds zonlicht nodig toch? Ik snap dat de economie op zn gat gaat maar juist in Nederland zou niemand honger hóeven te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Ja dit snap ik dus nooit. Koeien eten nog steeds gras en aardappels hebben nog steeds zonlicht nodig toch? Ik snap dat de economie op zn gat gaat maar juist in Nederland zou niemand honger hóeven te hebben.
Klopt, maar als je 1200 krijgt van de soos en een blok kaas kost 30k...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 16:51
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:32:
[...]

Ja heb ik ook over nagedacht het afgelopen jaar. Geen idee nog, eerst maar eens kijken of we überhaupt zover komen of dat CBDC's eerst worden gelanceerd en hoe die er uit zien.
Nu ik langer over nadenk: je gaat natuurlijk ook helemaal nat op de andere kosten die idioot hard stijgen zoals gas/water/elektra etc, die zullen veel harder stijgen dan je loon evt meegaat in de inflatiecorrectie.

@Anoniem: 1032405 Honger? Je kan je Beefy en Pannenkoeken, Sushi toch opeten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Er is maar 1 verschil tussen een hodler en een daytrader: time frame.
Een hodler is iemand met een lotterij ticket. Een daytrader iemand met een baan.
Een hodler heeft veel meer kans snel rijk te worden,
Een daytrader heeft veel meer kans rijk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29

JT

VETAK y0

Jongens en meisjes, ben even benieuwd wat jullie denken :P Zie onderstaande van vanochtend.
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:48:
Vanochtend BAT van de hand gedaan met 9,2% winst, die klapt nu omlaag met de btc piek. Vorige btc piek had ik ook BAT in een dip gekocht, nu opnieuw gedaan. Lijkt op MA's enkele lijnen te raken in de dip waar die vooralsnog boven blijft, zit met RSI op randje oversold en BTC komt wel weer omlaag, zit ook op randje overbought met RSI.
Vervolgens zie ik dit:
Ik twijfel nu of ik BAT toch nog niet even van de hand moet doen want als BTC weer verder piekt dan zal BAT weer verder dalen verwacht ik. Verwachten jullie een BTC-piek na de aangekondigde aankondiging? Wat zouden jullie doen?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 16:00

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:34:
[...]

Zoek het verschil tussen intrinsieke en nominale waarde eens op. Dat helpt. :P :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Egeau schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Nu ik langer over nadenk: je gaat natuurlijk ook helemaal nat op de andere kosten die idioot hard stijgen zoals gas/water/elektra etc, die zullen veel harder stijgen dan je loon evt meegaat in de inflatiecorrectie.

@Anoniem: 1032405 Honger? Je kan je Beefy en Pannenkoeken, Sushi toch opeten? :+
Ik ga dan wel bij de moestuin van m'n moeder staan met mijn luchtbuks en honkbalknuppel.

Sla eruit, alles voldrukken met aardappels.

En de trezor natuurlijk in mijn kontzak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:37:
[...]

Een hodler is iemand met een lotterij ticket. Een daytrader iemand met een baan.
Bullshit. Ik heb in maart vorig jaar ETH gekocht voor € 112 per stuk. Stop loss op € 98. Ik heb ze nog steeds en de SL is opgeschoven naar boven.

Wat is het verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Klopt, maar als je 1200 krijgt van de soos en een blok kaas kost 30k...
Economisch gezien zou iedereen dan honger moeten lijden maar dat zal de overheid natuurlijk nooit toelaten. Dan krijg je of iets van een standaard inkomen / voedselbonnen of eerste levensbehoeften zullen op een andere manier ter beschikking worden gesteld.

Edit: wij zitten met onze crypto's natuurlijk gewoon aan de champie en de hoeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:37:
[...]

Dat slaat nergens op. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Economisch gezien zou iedereen dan honger moeten lijden maar dat zal de overheid natuurlijk nooit toelaten. Dan krijg je of iets van een standaard inkomen / voedselbonnen of eerste levensbehoeften zullen op een andere manier ter beschikking worden gesteld.

Edit: wij zitten met onze crypto's natuurlijk gewoon aan de champie en de hoeren.
Klopt ook, maar ik geloof persoonlijk niet dat je veel hoeft te verwachten van de overheid. Hoe dan ook zal de pleuris uitbreken. Kijk hoe onrustig het nu al gaat, en dan hebben we het over verplicht thuiszitten in ongekende luxe...

Sowieso wordt het afzien. Maargoed dat is allemaal speculatie natuurlijk.

Het zal zijn weg wel vinden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Wat betreft ADA.
Gister zag ik in het begin van de avond een tweet langskomen van zo'n pump-groep. Voor de gein maar in de read-only Telegram groep gestapt om toch eens te kijken hoe dat gaat.

Toeval of niet, die koers gaat vanaf het bestaan van die groep best hard omhoog. Er zitten ondertussen 10.000 mensen in.

Het twitter account wordt elke keer door Twitter verwijderd, maar je ziet dan dat ze snel weer een ander account aanmaken met bijna dezelfde naam.

De stijging van de koers kan hier natuurlijk ook niets mee te maken hebben...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nCI023ADHxchUAka3LOLcMEHRF0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cGdLxwnRU3OVL7MfEFElibVP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:40:
[...]

Bullshit. Ik heb in maart vorig jaar ETH gekocht voor € 112 per stuk. Stop loss op € 98. Ik heb ze nog steeds en de SL is opgeschoven naar boven.

Wat is het verschil?
Er zijn honderden miljoenen hoddlers wiens spaarcentjes in rook zijn opgegaan. Dat is het verschil.
Morgen kan eth instorten en kun je naar al je winst fluiten. Terwijl ik er al 1,5 jaar mijn hyptheek van afbetaal. Risk reward. Jij maakt meer kans om er het komende jaar rijk van te worden. Maar daar staat een veel hoger risico tegenover. Ik kan me dat risico niet permitteren, en neem dus minder risico, maar moet dus ook genoegen nemen met lagere potentiele rewards. Dat maakt het verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

urk1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:49:
Wat betreft ADA.
Gister zag ik in het begin van de avond een tweet langskomen van zo'n pump-groep. Voor de gein maar in de read-only Telegram groep gestapt om toch eens te kijken hoe dat gaat.

Toeval of niet, die koers gaat vanaf het bestaan van die groep best hard omhoog. Er zitten ondertussen 10.000 mensen in.

Het twitter account wordt elke keer door Twitter verwijderd, maar je ziet dan dat ze snel weer een ander account aanmaken met bijna dezelfde naam.

[Afbeelding]
Die groep wordt heel hard gehyped. De enige mensen die daar echt winst maken zijn de beheerders, die stappen overal als eerste in.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Wat betreft ADA.

[Afbeelding]
Ik heb alvast een zak popcorn een krat bier klaar gezet.
Er komen zulke bloederige dagen aan voor de Tweakers die elleboogdiep in obscure alts en/of p&d groepen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:47
Wat betreft ADA.

De stijging van de koers kan hier natuurlijk ook niets mee te maken
Dat ze een datum, tijd en coin noemen geeft mij weer een XRP gevoel. De beheerders zijn gisteren al ingestapt en de eerste klim is al geweest. De simps komen bij de dump vrijdag.

Leuk om een uur op mee te liften, maar pak op tijd je winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
Wat betreft ADA.

[Afbeelding]
Als dit net zo ging als de XRP "pump" om X uur, wat eigenlijk een dump was om X uur dan verkoop ik m'n kleine zakje ADA mooi voor die tijd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12
Wat betreft ADA.

[Afbeelding]
ook om 14:30?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:50:
[...]

Morgen kan eth instorten en kun je naar al je winst fluiten.
Eh want een stoploss werkt bij hodlers niet?

Beginners zijn beginners. Beginnende daytraders verliezen ook geld. Nogmaals: alleen time frame verschilt.

[ Voor 19% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2021 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Laatst online: 03-06 23:35
Vrijdag om 14.00 mijn zakje ADA de deur uitdoen en om 15.00 weer inkopen dus :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Laatst online: 03-06 06:41
[...]

Er zijn honderden miljoenen hoddlers wiens spaarcentjes in rook zijn opgegaan. Dat is het verschil.
Morgen kan eth instorten en kun je naar al je winst fluiten. Terwijl ik er al 1,5 jaar mijn hyptheek van afbetaal. Risk reward. Jij maakt meer kans om er het komende jaar rijk van te worden. Maar daar staat een veel hoger risico tegenover. Ik kan me dat risico niet permitteren, en neem dus minder risico, maar moet dus ook genoegen nemen met lagere potentiele rewards. Dat maakt het verschil.
Morgen kan ook de wereld vergaan. WAT MOET IK NU DOEN!? :'(

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
[...]

Ik kan deze comment met je vorige comment niet helemaal rijmen maar volgens mij wil je zeggen dat je beter kan traden dan holden?

Ik deze thread staan wat artikelen over dat "time in the market beats timing the market"
https://www.reddit.com/r/...ing_time_in_market_beats/

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GS9Bar9RTdhByOOjGBTvGM03YVU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZD25xjcixlJxWw4EX1i3PYZ6.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 22:57

jvp

zer0l schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Rustig blijven... Dan wordt je een BAG holder op een andere plek. Extra voordeel is dat alle dalingen je dan ook niet meer zoveel pijn doen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:55:
[...]

Beginners zijn beginners. Beginnende daytraders verliezen ook geld. Nogmaals: alleen time frame verschilt.
Was het idee met HODL'en niet dat je niet steeds uit- en instapt? :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

zer0l schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Een raket kopen bij papa Elon voor Bitcoin.

En dan het universum ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-06 09:55
Wat betreft ADA.

[Afbeelding]
Bedankt voor de headsup, kan ik voor die tijd mijn ADA naar de exchanges gooien om te verkopen en vervolgens weer laag in te kopen >:)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Laatst online: 04-06 09:39
Kunstatige pumps, "breng ons niet in beproeving".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Was het idee met HODL'en niet dat je niet steeds uit- en instapt? :)
Dat is het narratief dat CT gebruikt om nieuwe bagholders te creëren ja. In mijn optiek hou je als hodler gewoon een ruimere stoploss aan en denk je in bitcoin cycles in plaats van TA-cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle
  • Laatst online: 04-06 11:33

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Hoewel ik dergelijke pum-dump groepen ten zeerste afkeur is het wel een makkelijke manier om geld te verdienen. Beetje op tijd instappen met wat fiat en afddwachten tot de datum en voor die tijd eruit.

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:02:
Hoewel ik dergelijke pum-dump groepen ten zeerste afkeur is het wel een makkelijke manier om geld te verdienen. Beetje op tijd instappen met wat fiat en afddwachten tot de datum en voor die tijd eruit.
Maar ook een makkelijke manier om geld te verliezen. In verhouding verliest de deelnemer vaker ;) En je moet maar net weten welke coin er gepumpt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

knakworst

Get more sats!

Die BNB pump begint ook duizelingwekkend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:01:
[...]

Dat is het narratief dat CT gebruikt om nieuwe bagholders te creëren ja. In mijn optiek hou je als hodler gewoon een ruimere stoploss aan en denk je in bitcoin cycles in plaats van TA-cycles.
Ah zo ja. Dus als die nu 25% dropt dan is die er bij jou uit, mocht hij daarna toch weer direct stijgen dan koop je pas weer in op de prijs van je stop loss of eronder en bij de juiste indicatieve waardes?

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 02-02-2021 12:05 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-06 09:55
Persoonlijk heb ik zoiets van als ze de datum en coin al aankondigen dan krijg je een gigantische dump net zoals gister het geval was. Ze kunnen beter (mijn mening) een coin aankondigen die op dat moment dan ook gekocht "moet" worden, daar bereik je meer mee. Uiteraard zijn de beheerders van zo'n groep die daarmee hun zakken vullen want die kopen ruim van te voren in

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Laatst online: 05-12-2024
Nee ze sanppen ook wel dat daar minder intrappen na het XRP-debacle.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NpO68BoDXZzSY8Kw3WzEcjdFVIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZuAFeCitGkMvhZo9mbuw7kG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zit er nu met een minimaal beetje in. Zodra die zeg 15% boven inkoop zit ofzo, stop loss net boven inkoop ivm fees en dan beetje in de gaten houden waar zich een leuke top begint te vormen. Dan eruit. Eens zien :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
knakworst schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:04:
Die BNB pump begint ook duizelingwekkend te worden.
Wilde net zeggen, gaat het hier over übershitcoins vergeten we ondertussen de koning aller shitcoins. Bijna 30% sinds mijn instap begin januari, da's nie slecht dacht ik zo. :9

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:07
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:06:
[...]

Wilde net zeggen, gaat het hier over übershitcoins vergeten we ondertussen de koning aller shitcoins. Bijna 30% sinds mijn instap begin januari, da's nie slecht dacht ik zo. :9
[Twitter: https://twitter.com/cz_binance/status/1356534997746810884]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:05:
[...]

Ah zo ja. Dus als die nu 25% dropt dan is die er bij jou uit, mocht hij daarna toch weer direct stijgen dan koop je pas weer in op de prijs van je stop loss of eronder en bij de juiste indicatieve waardes?
De sl's verschillen per munt en hangen af van waar we zijn in de cycle, on-chain metrics, prijs van instappen, etc. Je wil geen bagholder zijn in een bear market maar ook niet eruit geknikkerd worden halverwege de bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Kyumia schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Maar ook een makkelijke manier om geld te verliezen. In verhouding verliest de deelnemer vaker ;) En je moet maar net weten welke coin er gepumpt gaat worden.
Absoluut, helemaal waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Laat hem eerst eens die customer service fixen, ik kan al ruim 30 dagen geen crypto opnemen vanuit Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:55:
[...]

Zeker wel, maar jij moet gokken wat winst gaat maken en wat niet. Jij hoopt dat het je veel geld op levert. Ik weet hoeveel het mij iedere dag oplevert. 743 euro per dag bruto gemiddeld genomen over nu een tijds periode van 1,5 jaar. Geen vetpot, maar ik werk er ook nog naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:07
knakworst schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:10:
[...]

Laat hem eerst eens die customer service fixen, ik kan al ruim 30 dagen geen crypto opnemen vanuit Binance.
Bijzonder, mijn ervaring met de cs is niet slecht

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Had het gezien idd, het fintech oerwoud dat men Binance noemt blijft maar doorgroeien. Hoeveel producten kunnen er nog bij? :+
Moet wel eerlijk bekennen dat nu ik wat tijd in die app van ze heb gestoken het eigenlijk verdraait lekker werkt. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:11:
[...]

Zeker wel, maar jij moet gokken wat winst gaat maken en wat niet. Jij hoopt dat het je veel geld op levert. Ik weet hoeveel het mij iedere dag oplevert. 743 euro per dag bruto gemiddeld genomen over nu een tijds periode van 1,5 jaar. Geen vetpot, maar ik werk er ook nog naast.
Stoer man, € 743/dag geen vetpot noemen. Iedereen maakt een andere afweging in zijn manier van beleggen. Dat jij waarschijnlijk veel tijd stopt in daytraden betekent niet dat iedereen zoveel tijd te spenderen heeft.

Niettemin knap dat jij dagelijks zo'n ROI haalt met daytraden. Kan @Taro mogelijk nog een puntje aan zuigen.

En trouwens, ook jij 'gokt' erop dat je TA klopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2021 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Even een vraag voor de ondernemers hier; zijn er mensen die een deel van hun fiat reserves in BTC hebben zitten, bedrijfsmatig dus?

En zoja, zijn daar voordelen van tov privé?

[ Voor 15% gewijzigd door juggle op 02-02-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:11:
[...]

Bijzonder, mijn ervaring met de cs is niet slecht
De ping-pong kost steeds een paar dagen vanwege de drukte, eerst moest ik gewoon mijn best doen, daarna verifiëren (was ik al), een appeal knop indrukken, die gaf een foutmelding, daarna een video en selfie uploaden, nu ligt mijn case op de juiste afdeling. Dus er is wel een vorm van hulp op tickets, maar niet in de snelheid die ik zou willen helaas :F

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]

€ 406792,- in 1,5 jaar is inderdaad geen vetpot. Je verdient met werken natuurlijk veel meer :')

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Woohooo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:18:
[...]

€ 406792,- in 1,5 jaar is inderdaad geen vetpot. Je verdient met werken natuurlijk veel meer :')
Ik verdien dat zeker wel met werken in anderhalf jaar.

Of ik het ook krijg is een 2e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

450 of 600 waar zal XRP ons brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:23:
$289 toch? Of is mijn info verouderd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:14:
Even een vraag voor de ondernemers hier; zijn er mensen die een deel van hun fiat reserves in BTC hebben zitten, bedrijfsmatig dus?

En zoja, zijn daar voordelen van tov privé?
Ik ben zzp-er en: Nee, ik houd al mijn assets (ook gewoon geld) nog privé. Geld in je lopende bedrijf houden, betekent dat je een risico loopt dat het gevorderd gaat worden als je bedrijf verlies maakt/schulden heeft. Voor ZZP geldt dat als je stopt, dat alle assets waarover nog geen belasting betaald is (want valt onder bedrijf) opeens onder privé bezit vallen en dus opeens belast worden.

Als je zoiets wilt en je hebt meer dan 200k vermogen, dan is het wellicht verstandig om een persoonlijke BV op te richten om je assets in te managen. Je moet dan wel elk jaar een jaarverslag op laten maken door een accountant en betaalt op een andere manier belasting (maar geen vermogensbelasting), maar je kunt zo wel gemakkelijker je vermogen naar bijvoorbeeld je kinderen doorgeven door ze langzaam eigenaar te maken van de BV. Ook kun je ze 'in loondienst' elke maand wat meegeven.
Je kunt daar dan ook bruto winst naartoe doen, maar je betaalt dan natuurlijk wel gewoon belasting over alles wat je er uit haalt (als loon of als winstuitkering)

Ho wacht! Ga nu niet meteen zo'n BV aanvragen. Lees je er eerst eens op in, laat je adviseren en kijk of het iets voor jou is. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicoverbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05 12:26
[...]

Ik mag hopen dat dit een foutje is en hij per maand bedoelt, wat een mooi bedrag is :). Zo niet, dan kan is het een hele treurige opmerking ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
XRP mag wel even een switcheroo doen met een random coin op pagina 20 van CMC :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:24:
[...]

$289 toch? Of is mijn info verouderd :+
Het was 589$ toch?

Van mij mag het nu wel eens afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:14:
[...]

Stoer man, € 743/dag geen vetpot noemen. Iedereen maakt een andere afweging in zijn manier van beleggen. Dat jij waarschijnlijk veel tijd stopt in daytraden betekent niet dat iedereen zoveel tijd te spenderen heeft.

Niettemin knap dat jij dagelijks zo'n ROI haalt met daytraden. Kan @Taro mogelijk nog een puntje aan zuigen.

En trouwens, ook jij 'gokt' erop dat je TA klopt.
Is toch ook geen vetpot? Het is Bruto en er zitten financiele meevallers tussen zoals de XRP bump. Zonder de meevallers zit ik schat ik rond de 450 per dag. En daar draag ik 49,5% van af aan de roverheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
[...]

Meer dan 400k in 1,5 jaar ... Als bijbaantje ...
in 4 Jaar dus een miljoen

Geen vetpot .. Stoer man 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Aarebe1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:24:
[...]

Dan los ik direct mn gehele hypotheek af hahaha
Financieel gezien kun je dan beter nog een huis kopen, waarvan een deel met een nieuwe hypotheek, om het te verhuren. Minder vermogen op papier dus minder belasting.

Dit is geen financieel advies, maar dat zou ik wel gaan halen al een run je genoeg oplevert om je hele hypotheek af te lossen. Tenzij je hypotheek nog maar 10k is, dat weet ik natuurlijk allemaal niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Afbeeldingslocatie: https://media.libelle.nl/m/bgi8hg8ixfxd_home_landscape_top_article_630x325.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Dat blijft natuurlijk de originele waarde. De koopprijs van je huis wordt toch ook niet met terugwerkende kracht aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:05
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:28:
[...]

Dat blijft natuurlijk de originele waarde. De koopprijs van je huis wordt toch ook niet met terugwerkende kracht aangepast?
Zijn wel voorbeelden van herwaardering zag ik laatst, na een hyperinflatie een soort van reset.

Wordt natuurlijk nu op Davos ook gepraat over the great reset, wie weet bedenken ze zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Is toch ook geen vetpot? Het is Bruto en er zitten financiele meevallers tussen zoals de XRP bump. Zonder de meevallers zit ik schat ik rond de 450 per dag. En daar draag ik 49,5% van af aan de roverheid.
Heel bijzonder, je zegt namelijk gemiddeld. Dat betekent dus inclusief alle mee- en tegenvallers. Daarnaast 49,5% afdragen? In welk land woon je dan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/po12Wi-ls4elRtGuDCGnOiT4WNI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYRbJ8dcEL6ztnhrAzSuIOZy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Stokstaart op 02-02-2021 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Het was 589$ toch?

Van mij mag het nu wel eens afgelopen zijn.
Oh ja haha _O-

Van mij mag hij nog een keer richting de $1,5, dan loos ik mijn zakken en dán mag hij door het putje :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Heel bijzonder, je zegt namelijk gemiddeld. Dat betekent dus inclusief alle mee- en tegenvallers. Daarnaast 49,5% afdragen? In welk land woon je dan?
Dat vroeg ik me ook af, de BD zegt namelijk dit:

Ik ben particulier en ik mine cryptovaluta of handel in cryptovaluta

De handel in cryptovaluta kunt u vergelijken met de handel in gewone valuta zoals de Japanse Yen of de Amerikaanse dollar. U bent aan het beleggen en u speculeert op koerswinst. U hoeft dan de opbrengst van de handel niet aan te geven. Dat is anders als u met extra arbeid, dus bovenop uw beleggingsactiviteiten, vaak extra inkomsten verdient. In dat geval moet u de inkomsten wél aangeven. Geeft u deze inkomsten aan als inkomsten uit overig werk of als winst uit onderneming.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nicoverbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05 12:26
[...]

Wat een quatsch. 450 per dag is 13500 per maand, ruim 4x modaal. Wat een treurnis.

Als jij jezelf zo op een forum presenteert zegt dat wij mij betreft veel over jou als persoon. Of - en die kans acht ik klein - je hebt geen rekenschap genomen van hoe onze maatschappij in elkaar zit en hoe bevoorrecht je bent, wat nogal dom is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 472287

[...]

Ben bang dat je nu toch wel sterk door het spreekwoordelijke mandje valt. Stoer doen op internet is leuk, snap ik, maar zoek dan wel de juiste belastingregels op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Heeft iemand ervaring met Uniswap gebruiken om coins te bemachtigen? Ik zou wel een flufje BarnBridge (BOND) willen kopen, alleen kan dat dus louter via Uniswap. Ik heb gelezen dat je alleen coins naar Uniswap kan overmaken via een wallet die kan communiceren met de Ethereum blockchain zoals MetaMask. En ben je dan niet gebonden aan die hoge ERC20 fees waar ik hier al veel over heb gelezen?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Nicoverbeek schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Wat een quatsch. 450 per dag is 13500 per maand, ruim 4x modaal. Wat een treurnis.

Als jij jezelf zo op een forum presenteert zegt dat wij mij betreft veel over jou als persoon. Of - en die kans acht ik klein - je hebt geen rekenschap genomen van hoe onze maatschappij in elkaar zit en hoe bevoorrecht je bent, wat nogal dom is.
Of het is gewoon bs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Ik volg de discussie op zich echt met interesse. Maar dat je ruim 4 keer modaal neerzet als "geen vetpot" terwijl het ook nog een hobby is....
1. Je doet stoer
2. Je bent echt zo wereldvreemd dat je niet snapt dat je met ruim 4 keer modaal heel ruim kunt leven en je materieel gezien rijk bent en je snapt niet dat mensen zo reageren op jouw posts
3. Je bent aan het trollen.

Ben er nog niet over uit.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:35:
Heeft iemand ervaring met Uniswap gebruiken om coins te bemachtigen? Ik zou wel een flufje BarnBridge (BOND) willen kopen, alleen kan dat dus louter via Uniswap. Ik heb gelezen dat je alleen coins naar Uniswap kan overmaken via een wallet die kan communiceren met de Ethereum blockchain zoals MetaMask. En ben je dan niet gebonden aan die hoge ERC20 fees waar ik hier al veel over heb gelezen?
Even metamask aanmaken. Inderdaad wel torenhoge eth fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:24:
[...]

Ik ben zzp-er en: Nee, ik houd al mijn assets (ook gewoon geld) nog privé. Geld in je lopende bedrijf houden, betekent dat je een risico loopt dat het gevorderd gaat worden als je bedrijf verlies maakt/schulden heeft. Voor ZZP geldt dat als je stopt, dat alle assets waarover nog geen belasting betaald is (want valt onder bedrijf) opeens onder privé bezit vallen en dus opeens belast worden.

Als je zoiets wilt en je hebt meer dan 200k vermogen, dan is het wellicht verstandig om een persoonlijke BV op te richten om je assets in te managen. Je moet dan wel elk jaar een jaarverslag op laten maken door een accountant en betaalt op een andere manier belasting (maar geen vermogensbelasting), maar je kunt zo wel gemakkelijker je vermogen naar bijvoorbeeld je kinderen doorgeven door ze langzaam eigenaar te maken van de BV. Ook kun je ze 'in loondienst' elke maand wat meegeven.
Je kunt daar dan ook bruto winst naartoe doen, maar je betaalt dan natuurlijk wel gewoon belasting over alles wat je er uit haalt (als loon of als winstuitkering)

Ho wacht! Ga nu niet meteen zo'n BV aanvragen. Lees je er eerst eens op in, laat je adviseren en kijk of het iets voor jou is. :)
Bedankt voor je antwoord! Ik heb al een financiële Holding dus dat scheelt. Vandaar ook mijn vraag. Uiteraard doe ik alles via de accountant maar nu staan mijn Fiat reserves te "verdampen" en zou een gedeelte in BTC leggen kunnen. Ik weet dat bedrijfsmatig inleggen lastiger is maar omdat er vanuit investeringsoogpunt er steeds meer belangstelling is vroeg ik mij af hoe gemakkelijk dit gaat in Nederland.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Crypts
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Ik volg de discussie op zich echt met interesse. Maar dat je ruim 4 keer modaal neerzet als "geen vetpot" terwijl het ook nog een hobby is....
1. Je doet stoer
2. Je bent echt zo wereldvreemd dat je niet snapt dat je met ruim 4 keer modaal heel ruim kunt leven en je materieel gezien rijk bent en je snapt niet dat mensen zo reageren op jouw posts
3. Je bent aan het trollen.

Ben er nog niet over uit.
4. we hebben een nieuw adresje om met de boormachine langs te gaan. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Misschien kan ik vandaag beter een uurtje minder traden en een uurtje meer onderzoek doen met Google en Google Maps >:)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:34:
[...]

Dat vroeg ik me ook af, de BD zegt namelijk dit:

Ik ben particulier en ik mine cryptovaluta of handel in cryptovaluta

De handel in cryptovaluta kunt u vergelijken met de handel in gewone valuta zoals de Japanse Yen of de Amerikaanse dollar. U bent aan het beleggen en u speculeert op koerswinst. U hoeft dan de opbrengst van de handel niet aan te geven. Dat is anders als u met extra arbeid, dus bovenop uw beleggingsactiviteiten, vaak extra inkomsten verdient. In dat geval moet u de inkomsten wél aangeven. Geeft u deze inkomsten aan als inkomsten uit overig werk of als winst uit onderneming.
Ja, ik denk dat de BD een handelaar die 450 euro per dag binnen harkt met actief traden wel schaart onder de inkomsten uit overig werk. Dus die 49,5% klopt wel ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:14
JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Misschien kan ik vandaag beter een uurtje minder traden en een uurtje meer onderzoek doen met Google en Google Maps >:)
We moeten het toch van die stoere mannen hebben. Want de echte whales hier parten enkel over flufjes die je dan in je eigen hoofd maar x10k moet doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Bedankt voor je antwoord! Ik heb al een financiële Holding dus dat scheelt. Vandaar ook mijn vraag. Uiteraard doe ik alles via de accountant maar nu staan mijn Fiat reserves te "verdampen" en zou een gedeelte in BTC leggen kunnen. Ik weet dat bedrijfsmatig inleggen lastiger is maar omdat er vanuit investeringsoogpunt er steeds meer belangstelling is vroeg ik mij af hoe gemakkelijk dit gaat in Nederland.
Omdat ik de pagina toch nog open had staan:

Mijn bv minet en handelt in cryptovaluta
Uw bv drijft met haar hele vermogen een onderneming. Dat betekent dat zowel het minen als de aankoop van cryptovaluta (al dan niet gevolgd door verkoop) zich afspelen binnen de onderneming. De resultaten van het minen en handelen komen daardoor tot uitdrukking in de in de winst-en-verliesrekening.

Je accountant weet er vast meer van maar als ik het zo lees dan kan dat best lonend zijn mits de koers blijft stijgen natuurlijk. Je fiat wordt alleen maar minder waard. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

[...]

Een hogere ROI haal je niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 17:01

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Nou, met m'n investering van ripple, wat uiteindelijk tot iets verlies heeft geleden, maar een ETH gekocht. Kom maar door met die groei! Wil verdorie toch wel eens iets van winst krijgen. Al is het maar een euro!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:19
Stoplimit geraakt bij ADA hier, toch 15 euro winst. Jeeeeey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:31:
[...]

Dat klopt maar de bank wacht niet tot ik een meevaller heb. Het is mijn hoofdinkomen en daar betaal ik 49,5% over dit jaar. En vorig jaar zelfs iets meer. Meevallers verdwijnen als extra aflossing in mijn hypotheken. Het is nou eenmaal lastig om vast te stellen hoeveel ik echt gemiddeld verdien, want dat fluctueert ook behoorlijk. Ik weet wel hoeveel ik tot op heden gemiddeld verdiend heb, Maar ik heb niet de verwachting dat, dat aanhoud. De pieken zijn pure mazzel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
[...]

Voor een paar stuivers haal ik de boormachine niet uit de kast O-)

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:43:
[...]

Omdat ik de pagina toch nog open had staan:

Mijn bv minet en handelt in cryptovaluta
Uw bv drijft met haar hele vermogen een onderneming. Dat betekent dat zowel het minen als de aankoop van cryptovaluta (al dan niet gevolgd door verkoop) zich afspelen binnen de onderneming. De resultaten van het minen en handelen komen daardoor tot uitdrukking in de in de winst-en-verliesrekening.

Je accountant weet er vast meer van maar als ik het zo lees dan kan dat best lonend zijn mits de koers blijft stijgen natuurlijk. Je fiat wordt alleen maar minder waard. :)
Thx! Die gedachtengang deel ik dus. Uiteindelijk is het natuurlijk zo dat er gewoon een rekensommetje tegenaangehouden moet worden maar het gaat mij om het waardeverlies van Fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
Iemand een idee waar je NEXO, PancakeSwap en Beefy kunt vergelijken? Ik wil hier toch maar eens naar kijken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Als je al een holding hebt dan valt het volgens mij wel mee om een deel van de euros uit die holding in BTC te stoppen. Je moet e.e.a. (accounts en kyc) wel onder de bedrijfsnaam opzetten als daar naar gevraagd wordt en alles storten vanuit je bedrijfsrekeningen, maar verder is het volgens mij vrij hetzelfde.

Gewoon even met je accountant bespreken.... (en als die nog nooit van crypto heeft gehoord een nieuwe zoeken die er wel van gehoord heeft. :D )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

[...]

Geloof er de ballen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:46:
[...]

Als je al een holding hebt dan valt het volgens mij wel mee om een deel van de euros uit die holding in BTC te stoppen. Je moet e.e.a. (accounts en kyc) wel onder de bedrijfsnaam opzetten als daar naar gevraagd wordt en alles storten vanuit je bedrijfsrekeningen, maar verder is het volgens mij vrij hetzelfde.

Gewoon even met je accountant bespreken.... (en als die nog nooit van crypto heeft gehoord een nieuwe zoeken die er wel van gehoord heeft. :D )
Ja en volgens mij is juist dat opzetten van die bedrijfsaccounts lastig naar wat ik ervan heb begrepen. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-06 09:43

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:44:
[...]

Een hogere ROI haal je niet snel.
Kan ik anders een tosti-ijzer van je leasen? Komt iets minder bedreigend over als je daarmee voor de deur staat, maar je kan er wel hetzelfde resultaat mee behalen..

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mdoos
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:06
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Meevallers verdwijnen als extra aflossing in mijn hypotheken.
De boetes voor het aflossen neem je dan ook voorlief? ;) Ownee 10% over een hypotheek van 2 miljoen is natuurlijk gewoon mogelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door mdoos op 02-02-2021 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 13:15

hmr

[...]

14,8k bruto per maand. Wat een armoe. Gatver.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

VERINGTENTJE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Kan ik anders een tost-ijzer van je leasen? Komt iets minder bedreigend over als je daarmee voor de deur staat, maar je kan er wel hetzelfde resultaat mee behalen..
Vooral goed voorverwamt (of gekoppeld aan een flinke powerbank) moet je daarmee wel iemand kunnen overtuigen dat het beter is om zijn of haar private keys af te geven inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

juggle schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Ja en volgens mij is juist dat opzetten van die bedrijfsaccounts lastig naar wat ik ervan heb begrepen. Iemand daar ervaring mee?
Ik weet dat DeGiro het (nog) niet kan.

Binance bijvoorbeeld wel: https://www.binance.com/en-AU/support/faq/360015552032
Zo op eerste gezicht is het wat meer werk, maar volgens mij wel te doen.

Verder lees ik graag de antwoorden van anderen mee :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

hmr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:50:
[...]

14,8k bruto per maand. Wat een armoe. Gatver.
Misschien bedoelt hij 14.8k DOGE per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

mdoos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:50:
[...]

De boetes voor het aflossen neem je dan ook voorlief? ;) Ownee 10% over een hypotheek van 2 miljoen is natuurlijk gewoon mogelijk.
Weet niet wat jij voor hypotheek hebben maar met m'n gewone hoekhuisje kunnen wij per jaar toch echt wel heel wat extra aflossen zonder boete :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

MicroWhale schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:51:
[...]

Ik weet dat DeGiro het (nog) niet kan.

Binance bijvoorbeeld wel: https://www.binance.com/en-AU/support/faq/360015552032
Zo op eerste gezicht is het wat meer werk, maar volgens mij wel te doen.

Verder lees ik graag de antwoorden van anderen mee :*)
Bitvavo geeft aan dat je een prive account moet openen en alleen voor een corporate account in aanmerking komt als je als Hedge, Broker of andere vorm van traden in crypto currency hebt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Weet niet wat jij voor hypotheek hebben maar met m'n gewone hoekhuisje kunnen wij per jaar toch echt wel heel wat extra aflossen zonder boete :P
Waarschijnlijk heeft hij 34 panden en woont zelf in de sociale huur :+
Pagina: 1 ... 133 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!