Hoi allemaal! Ik heb vooral de afgelopen week hier zitten lurken. Goed om weer een beetje in te lezen in de cryptowereld. Hieronder een verhaaltje over hoe ik erin sta, mocht iemand het iets boeien (ik vind het altijd interessant en leerzaam om dit van anderen te lezen)
Destijds flink ingestapt in de 2017 gekte. Blinde hoop in allerlei nieuwe coins die to the moon zouden gaan, en vaak ook gingen! Ik had veel aan de tips en calls die werden gemaakt op het Meester Bitcoin platform (die ondertussen van de aardbodem verdwenen lijkt......) Aardig wat winst gemaakt, maar voordat ik dat uit heb laten betalen verdeampte ineens alles in Q2 2018...
Toen maar 3 jaar niet meer naar mijn crypto gekeken. Sinds een week ben ik weer bezig mezelf in te lezen en keuzes aan het maken (want er gaat binnenkort waarschijnlijk een huis gekocht worden en het is toch echt wel tijd om wat harde euro's uit m'n crypto te halen, met pijn in m'n hart

).
Wat een tijden waren dat in 2017/2018... Nu zie je dat driekwart van die shitcoins ook echt shitcoins zijn. Die zijn nu verkocht of staan nog te koop. Een gedeelte BTC heb ik uit laten betalen, een gedeelte BTC laat ik op m'n Ledger staan, en een gedeelte laat ik op Binance staan om nog wat mee te traden. Ook ga ik me nog inlezen of staking me wat op zou kunnen leveren.
Mijn portfolio bestond uit ongeveer 50% BTC, en de rest zo'n 20 verschillende altcoins. Zoals gezegd, meeste van die altcoins/shitcoins zijn nu 'opgeruimd' of staan nog te koop. Ook afstand gedaan van m'n NEO, dat destijds zo veelbelovend leek.
Na een beetje research (wat gaat daar toch veel tijd in zitten zeg....) heb ik besloten om de volgende altcoins wel nog te behouden, in de hoop dat die nog wat gaan opleveren dit jaar of iets later:
-Voyager (VGX/BQX)
-VeChain (VET)
Verder heb ik nog wel wat hoop dat ik m'n Stellar Lumens (XLM) voor een leuke prijs weg kan doen en heb ik een gevoel dat op Tron (TRX) wel eens een pump & dump plaats kan vinden. Dus die heb ik op een hoge prijs te koop gezet, hopend dat die dan gehit zou worden. Dit is overigens puur gebaseerd op gevoel en de wetenschap dat TRX naamsbekendheid heeft en goedkoop is.
Verder ga ik de komende tijd nog wat research doen naar TA en DeFi.
En WTF doet BTC nu?!
Lang verhaal.
Mand!