Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 283 Laatste
Acties:
  • 892.178 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:31
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:59:
[...]

Ik denk eerder dat de piek tijdelijk was, XRP zal 90% van de tijd gewoon under par presteren. Alleen denk niet dat het de laatste piek is geweest..
XRP presteert 99% van de tijd under par :’) .
Vooralsnog zie ik XRP niet weggaan.
Zodra die rechtszaak gewonnen wordt, of verloren, zal er fatsoenlijke regulatie moeten komen in de US.
Dat is wel handig als je hoofdkantoor daar ook zit.

Ripple Labs had ook kunnen schikken, maar in plaats daarvan hebben ze hun voorlopig antwoord gegeven a 93 pagina’s. Ze zijn erop uit om te winnen.

Vergeet niet dat als Ripple Labs een grote scam zou zijn, zoals sommige Bitcoin maximalisten beweren, de XRP ledger blijft voortbestaan zolang er nodes draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-05 16:07
exoda schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:03:
Nog mensen hier die ook in REEF zitten? De laatste tijd puur wat flufjes ingekocht omdat Binance aardig wat exposure gaf aan REEF. De koers gaat lekker en de launch is nog aanstaande.
Ik heb via pancakeswap nog een zooi REEF ge-farmed. Ik hou deze nog wel een tijdje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-04 16:57
Amras schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:01:
QuarkChain (QKC) on the rise. Toch al zo'n 50% gegroeid in een week tijd!

Briljante tech overigens, door een goed team. Whitepaper is ook fenomenaal.
hahaha lo, ik had ze met de ICO, 40.000 stuks geloo fik, die stond op een gegeven moment op 10 cent? Helaas niet meteen verkocht. Zoals gezegd brand je vingers er niet aan, zelfde tijd als Matrix, Ontology, en VeChain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-05 13:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

elektriekert schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:33:
[...]

XRP presteert 99% van de tijd under par :’) .
Vooralsnog zie ik XRP niet weggaan.
Zodra die rechtszaak gewonnen wordt, of verloren, zal er fatsoenlijke regulatie moeten komen in de US.
Dat is wel handig als je hoofdkantoor daar ook zit.

Ripple Labs had ook kunnen schikken, maar in plaats daarvan hebben ze hun voorlopig antwoord gegeven a 93 pagina’s. Ze zijn erop uit om te winnen.

Vergeet niet dat als Ripple Labs een grote scam zou zijn, zoals sommige Bitcoin maximalisten beweren, de XRP ledger blijft voortbestaan zolang er nodes draaien.
Als dit daadwerkelijk zo is, koop ik wel weer ripple wel weer in als de tijd rijp is. En anders pech. :+

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 08:56

Lucaz

Ondertiteling

Crypts schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:31:
[...]

Die launchpadshit is altijd (korte termijn) interessant, token zelf boeit niet zo en als ik het zo lees maakt mijn hart absoluut geen sprongetje. Dit is gewoon weer een volgende token en ik verwacht niet dat deze veel gaat doen long term.

Wat dan wel weer heel grappig is:

Sale Price To be determined
Tokens Offered 50,000,000.0000 SFP
Hard cap per user 20,000 USD (200,000 SFP)

Wat zou hij gaan kosten? Duppie? :+
Wel uitkijken omdat het nu op een nieuwe manier gaat. Niet meer het lottery systeem. Voor heen was het meestal per persoon max rond de 1000$ En nu afhankelijk van het aantal bnb dat je hebt en daarna inzet. Dus meer kans dat de grote jongens weer stukken meer meepakken dan de rest. Dus mss een ook grotere kans op een grote dump als het gelist wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:33
ybos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:28:
Ik had nog een oude verkooporder van ETH staan op 1022 :'(

;w €€€

Maar he, winst is winst... :X :P
Zo is het. Ik heb er tussen de 900 en 1000 een aantal verkocht. Geen spijt van hoor, de rest hodl ik lekker tot 100.000 :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:53
Alles kakt weer een beetje in elkaar precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 21:18
oldgrumpy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:38:
Alles kakt weer een beetje in elkaar precies.
Precies op weerstand H1 (btc/eur)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXv2oe_vJvIICImh6EiXaXy0BRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pBfuk0dxMcfdcXoek2ci7BKi.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Cogy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:25:
Mensen met een goeie app voor IOS, waarbij de API snel mee update?

Coinstats
Blockfolio
Delta

Werken niet echt naar behoren..
Mijn ervaring is dat mijn iPhone alle apps teveel in (deep) sleep forceert waardoor veel koerswijzigen (zeker als het een spike is) volledig gemist worden. Op Android gebruik ik al jaren Bitcoin Checker (een jaar geen ontwikkeling nu weer wel), die ondersteund gewoon advertentie vrij tientallen exchanges en roept de API's aan binnen een timeslot naar keuze (1sec tot 9999 uur).

Precies wat ik nodig heb. Maar ik denk dat een dergelijke app niet mogelijk is op de iPhone, maar heb het graag mis in deze. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:18:
[...]

Wel eens de bitcoin whitepaper gelezen?
En wat heeft dat er mee te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-04 15:29
In het kader van spot een kansje. Ik volg al een tijdje de koers en ontwikkeling van ANKR. Gisteren zijn er bijv. stakepools live gegaan op SushiSwap. Best een leuk project voor de komende tijd om te zien hoe (en of) zich dat ontwikkelt.

Afgaande op de charts:

Cup vorming begonnen rond de 50 sats, daarna bodem bereikt op 21 sats. Licht hersteld en momenteel in de handle al een tijdje rond 37 sats. Breakout naar 60 sats zou dus zomaar de komende dagen of weken kunnen gebeuren.

*dit is geen financieel advies, maar slechts mijn waarneming

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e972eAM-mD1cFAzSQJ4M4crbELg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qF1i79LdS9MT5OTyR5sLQA5C.jpg?f=fotoalbum_large

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
DOT ook weer de polka aan het dansen.

Valt toch tegen :/

[ Voor 23% gewijzigd door Bjorn180179 op 02-02-2021 10:03 ]

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

WiseGuy! schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:42:
In het kader van spot een kansje. Ik volg al een tijdje de koers en ontwikkeling van ANKR. Gisteren zijn er bijv. stakepools live gegaan op SushiSwap. Best een leuk project voor de komende tijd om te zien hoe (en of) zich dat ontwikkelt.

Afgaande op de charts
Leuke ritjes zie ik al met die coin. Mocht die nog een keer in de buurt van de gele lijn komen stap ik zeker in met een leuke hoeveelheid USDT. Historisch gezien is dan succes gegarandeerd ;) Wellicht komt die daar nu net nooit meer, dan vis ik naast het net :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrAzydk4cfKpLvjycdSkDRvq7nQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XQeivPtUVhtrXMokl59l3TOU.png?f=fotoalbum_large

Op blauw stap ik dan overigens wel weer uit. Alle winst die ik dan misloop is voor jullie :9

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:26
lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:23:
[...]

Cakedefi ken ik niet. Eerste indruk van mij is dat ik niet begrijp waarom ik moet inloggen (ipv mn wallet connecten) en dat die twitter testimonials een beetje fake ogen.

edit: volgens mij werkt het niet op basis van smart contract, maar stort je je ETH en BTC naar de wallets van Cakedefi, waar je vervolgens via de website de pools kan selecteren. Huidige pool groottes vallen dus niet te controleren. Ik zou hier geen gebruik van maken.
Cakedefi is leuk voor de bonus (wink wink), maar let goed op de withdraw fees. Die zijn bij BTC en ETH extreem hoog. Heb zelf 0.001 Dash ofzo gestort om te bonus te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ooit ankr gehad, deed toen niks. Verkocht en moon. Ik laat het voor nu even bij wat ik heb. Wil graag een deel neo inwisselen voor een ander project, maar verwacht echt nog een pump eigenlijk... misschien ijdele hoop.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:54
Anoniem: 472287 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:41:
[...]

En wat heeft dat er mee te maken?
Dat er ook goede whitepapers zijn :) Je geeft zelf namelijk geen antwoord op de vraag of je desbetreffende whitepaper hebt gelezen, maar komt met een algemeen riedeltje over whitepapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:43

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zit er iemand net als lé moi nog als bagholder est 2017 in Funfair?
Zijn ze weer bezig van sat streetbets of heb ik iets gemist :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSLJO-f8vcws5Dimg20vYvN3LJs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4KkvyrImQTbj3WmW6wn9Y3Mw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-05 03:58
Lijkt weer wat beweging in BTC te zitten.
Is er iets qua nieuws?

[ Voor 5% gewijzigd door dogtagz op 02-02-2021 10:07 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-04 09:29
Hoi allemaal! Ik heb vooral de afgelopen week hier zitten lurken. Goed om weer een beetje in te lezen in de cryptowereld. Hieronder een verhaaltje over hoe ik erin sta, mocht iemand het iets boeien (ik vind het altijd interessant en leerzaam om dit van anderen te lezen)

Destijds flink ingestapt in de 2017 gekte. Blinde hoop in allerlei nieuwe coins die to the moon zouden gaan, en vaak ook gingen! Ik had veel aan de tips en calls die werden gemaakt op het Meester Bitcoin platform (die ondertussen van de aardbodem verdwenen lijkt......) Aardig wat winst gemaakt, maar voordat ik dat uit heb laten betalen verdeampte ineens alles in Q2 2018...

Toen maar 3 jaar niet meer naar mijn crypto gekeken. Sinds een week ben ik weer bezig mezelf in te lezen en keuzes aan het maken (want er gaat binnenkort waarschijnlijk een huis gekocht worden en het is toch echt wel tijd om wat harde euro's uit m'n crypto te halen, met pijn in m'n hart :) ).

Wat een tijden waren dat in 2017/2018... Nu zie je dat driekwart van die shitcoins ook echt shitcoins zijn. Die zijn nu verkocht of staan nog te koop. Een gedeelte BTC heb ik uit laten betalen, een gedeelte BTC laat ik op m'n Ledger staan, en een gedeelte laat ik op Binance staan om nog wat mee te traden. Ook ga ik me nog inlezen of staking me wat op zou kunnen leveren.

Mijn portfolio bestond uit ongeveer 50% BTC, en de rest zo'n 20 verschillende altcoins. Zoals gezegd, meeste van die altcoins/shitcoins zijn nu 'opgeruimd' of staan nog te koop. Ook afstand gedaan van m'n NEO, dat destijds zo veelbelovend leek.

Na een beetje research (wat gaat daar toch veel tijd in zitten zeg....) heb ik besloten om de volgende altcoins wel nog te behouden, in de hoop dat die nog wat gaan opleveren dit jaar of iets later:
-Voyager (VGX/BQX)
-VeChain (VET)

Verder heb ik nog wel wat hoop dat ik m'n Stellar Lumens (XLM) voor een leuke prijs weg kan doen en heb ik een gevoel dat op Tron (TRX) wel eens een pump & dump plaats kan vinden. Dus die heb ik op een hoge prijs te koop gezet, hopend dat die dan gehit zou worden. Dit is overigens puur gebaseerd op gevoel en de wetenschap dat TRX naamsbekendheid heeft en goedkoop is.

Verder ga ik de komende tijd nog wat research doen naar TA en DeFi.

En WTF doet BTC nu?!

Lang verhaal.

Mand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Lift off!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:27
MOONAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQkZAUuMXsMDdmzqKdXtRWgpu00=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/UC2Vj2LVlzQg9KbG73CptXeG.gif?f=user_large

[ Voor 96% gewijzigd door AMARONE op 02-02-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 21:49

WhySoSerious

Be the change.

Musk weer aan het tweeten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:54
Robert1983nl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:07:
Hoi allemaal! Ik heb vooral de afgelopen week hier zitten lurken. Goed om weer een beetje in te lezen in de cryptowereld. Hieronder een verhaaltje over hoe ik erin sta, mocht iemand het iets boeien (ik vind het altijd interessant en leerzaam om dit van anderen te lezen)

Destijds flink ingestapt in de 2017 gekte. Blinde hoop in allerlei nieuwe coins die to the moon zouden gaan, en vaak ook gingen! Ik had veel aan de tips en calls die werden gemaakt op het Meester Bitcoin platform (die ondertussen van de aardbodem verdwenen lijkt......) Aardig wat winst gemaakt, maar voordat ik dat uit heb laten betalen verdeampte ineens alles in Q2 2018...

Toen maar 3 jaar niet meer naar mijn crypto gekeken. Sinds een week ben ik weer bezig mezelf in te lezen en keuzes aan het maken (want er gaat binnenkort waarschijnlijk een huis gekocht worden en het is toch echt wel tijd om wat harde euro's uit m'n crypto te halen, met pijn in m'n hart :) ).

Wat een tijden waren dat in 2017/2018... Nu zie je dat driekwart van die shitcoins ook echt shitcoins zijn. Die zijn nu verkocht of staan nog te koop. Een gedeelte BTC heb ik uit laten betalen, een gedeelte BTC laat ik op m'n Ledger staan, en een gedeelte laat ik op Binance staan om nog wat mee te traden. Ook ga ik me nog inlezen of staking me wat op zou kunnen leveren.

Mijn portfolio bestond uit ongeveer 50% BTC, en de rest zo'n 20 verschillende altcoins. Zoals gezegd, meeste van die altcoins/shitcoins zijn nu 'opgeruimd' of staan nog te koop. Ook afstand gedaan van m'n NEO, dat destijds zo veelbelovend leek.

Na een beetje research (wat gaat daar toch veel tijd in zitten zeg....) heb ik besloten om de volgende altcoins wel nog te behouden, in de hoop dat die nog wat gaan opleveren dit jaar of iets later:
-Voyager (VGX/BQX)
-VeChain (VET)

Verder heb ik nog wel wat hoop dat ik m'n Stellar Lumens (XLM) voor een leuke prijs weg kan doen en heb ik een gevoel dat op Tron (TRX) wel eens een pump & dump plaats kan vinden. Dus die heb ik op een hoge prijs te koop gezet, hopend dat die dan gehit zou worden. Dit is overigens puur gebaseerd op gevoel en de wetenschap dat TRX naamsbekendheid heeft en goedkoop is.

Verder ga ik de komende tijd nog wat research doen naar TA en DeFi.

En WTF doet BTC nu?!

Lang verhaal.

Mand!
Neo is 2 weken geleden door de resistance van 20 dollar gegaan, en is nu wachtende op Neo 3.0 release. Ik verwacht dat deze nog wel flink gaat groeien. Ik heb juist NEO gekocht :)

laatste status:
https://twitter.com/dahongfei/status/1356493992704106497

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-04 20:39

jvp

Ja... "Off twitter for a while"
https://twitter.com/elonmusk

Dat zal helpen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-04 09:29
lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:12:
[...]

Neo is 2 weken geleden door de resistance van 20 dollar gegaan, en is nu wachtende op Neo 3.0 release. Ik verwacht dat deze nog wel flink gaat groeien. Ik heb juist NEO gekocht :)

laatste status:
https://twitter.com/dahongfei/status/1356493992704106497
Ah kak! -O-

Tja... Het kost zo ontzettend veel tijd om alles te volgen en bij te houden. Ik heb voor sommige van m'n keuzes onder andere van die prediction sites gebruikt, zoals CoinGecko of WalletInvestor. Geen idee of die enigszins betrouwbaar zijn eigenlijk. Mja, hoop voor je dat NEO weer goed omhoog komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Robert1983nl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Ah kak! -O-

Tja... Het kost zo ontzettend veel tijd om alles te volgen en bij te houden. Ik heb voor sommige van m'n keuzes onder andere van die prediction sites gebruikt, zoals CoinGecko of WalletInvestor. Geen idee of die enigszins betrouwbaar zijn eigenlijk. Mja, hoop voor je dat NEO weer goed omhoog komt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TdfaIvMaZg1nn6hn7sC2sk1hdRc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U7qZuglaPxw2m4nYhP20tNec.jpg?f=fotoalbum_large

NEO3.0 :9~ Dikke winst pakken op mijn 1NEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Dat er ook goede whitepapers zijn :) Je geeft zelf namelijk geen antwoord op de vraag of je desbetreffende whitepaper hebt gelezen, maar komt met een algemeen riedeltje over whitepapers.
Natuurlijk zijn er goede whitepapers. Het zegt echter niets over de coin. Die paar coins die het "goed" doen staan echt in schraal contrast tot de tienduizenden dode altcoins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-05 19:40
Volgens mij moeten er ivm de BTC koers weer een paar dames van stal gehaald worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Bitcoin doet even een mooie biem.

Weg van de 1W MA7.

Even nieuwe ATH deze of volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01-05 15:45
wie durft er nog in XRP te stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:21:
Bitcoin doet even een mooie biem.

Weg van de 1W MA7.

Even nieuwe ATH deze of volgende week?
Toch weer heerlijk om te zien hoe ook in 2021 ETH/BTC ook direct weer klop krijgt als de Bitcoin pump aanslaat. ETH wordt dan toch ook weggezet alsof het niets is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:22:
[...]

Toch weer heerlijk om te zien hoe ook in 2021 ETH/BTC ook direct weer klop krijgt als de Bitcoin pump aanslaat. ETH wordt dan toch ook weggezet alsof het niets is.
Bow to the king!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Robert1983nl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Ah kak! -O-

Ik ben neo hier al 2 jaar aan het shillen. Je moet wel opletten. }:|

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossel38
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-02-2021
Kruitdamp schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:22:
Ik ben er net uit, En heb mijn verlies gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Rond $ 0.25 weer bijkopen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Vossel38 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:23:
[...]

Ik ben er net uit, En heb mijn verlies gepakt.
Ik zit er nog steeds in, in beginsel hebben we een uitbraakje gehad op de neergaande lijn. Pumpje vanaf hier zeker mogelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOyE6DSmMUbJMH-RrOnafSgfzw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6ToFepMKIGLj7nD1MLWWvhZa.png?f=fotoalbum_large

Maar dan moet het wel echt nu gaan gebeuren. Maar ik zie perspectief ben juist hiervoor net ingestapt notabene.

[ Voor 44% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb gisteren mijn xrp pf met 25% kunnen uitbreiden vanwege de p&d dus ik blijf lekker zitten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 21:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8915MEjbzk5CAx837EcG63T3HLQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tSpedaJrgOHDpIAghF7UNnti.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 09:16

spaceboy

Op grote hoogte

RideWithUz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Ik heb gisteren mijn xrp pf met 25% kunnen uitbreiden vanwege de p&d dus ik blijf lekker zitten
Ik snap dat soort conclusies niet. "Dus"? Hoezo "dus"? En het klinkt of je XRP als lange-termijn investering ziet? (dat klinkt suggestiever dan ik bedoel, ik ben oprecht benieuwd naar jouw beeld hoe XRP het in de komende weken/maanden gaat doen)

Edit: voor jouw beeld, ik heb ook wel een klein beetje XRP ergens staan, maar dat is meer een "ik heb er absurd weinig vertrouwen in, maar ik wil niet de boot compléét mislopen als hij toch opeens in een week naar 3 euro knalt" zeg maar... ;)

[ Voor 20% gewijzigd door spaceboy op 02-02-2021 10:30 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Telkens paar kleine ritjes met XRP, al met al best lucratief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-05 15:24
What goes up must come down.. Wat zijn de verwachtingen voor ADA? Ik heb een sell order op 0.365 euro ingesteld in de hoop dat hij die nog net gaat aantikken.

Daarna hopelijk in dipje terugkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
Steefmeister schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:29:
What goes up must come down.. Wat zijn de verwachtingen voor ADA? Ik heb een sell order op 0.365 euro ingesteld in de hoop dat hij die nog net gaat aantikken.

Daarna hopelijk in dipje terugkopen.
ik heb het verkocht op 0,35 euro...en ben blij ook...mijn investeringen er nu allemaal uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:33

FreakNL

Well do ya punk?

ETH wordt ook voorspelbaar. 1200 aantikken en dan weer zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
spaceboy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Ik snap dat soort conclusies niet. "Dus"? Hoezo "dus"? En het klinkt of je XRP als lange-termijn investering ziet? (dat klinkt suggestiever dan ik bedoel, ik ben oprecht benieuwd naar jouw beeld hoe XRP het in de komende weken/maanden gaat doen)
Ja ik zie xrp als lange termijn investering, mijn beeld over de komende weken is dus niet relevant.
Ik verwacht dat de sec rechtzaak uiteindelijk positoef zal uitvallen voor ripple.

XRP is niet mijn grootste aandeel in mijn pf dus zit daar zeker niet all-in maar usecase technisch gezien geloof ik er wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

RideWithUz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Ja ik zie xrp als lange termijn investering, mijn beeld over de komende weken is dus niet relevant.
Ik verwacht dat de sec rechtzaak uiteindelijk positoef zal uitvallen voor ripple.

XRP is niet mijn grootste aandeel in mijn pf dus zit daar zeker niet all-in maar usecase technisch gezien geloof ik er wel in
Ik heb toch altijd respect voor mensen die hun coin hodlen als die op basis van een pump & dump vanuit het niets naar bijna zijn ATH rent en hem dan gewoon rustig de dagen daarop weer terug zien keren naar waar het begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
RideWithUz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:32:
[...]

je bent volgens mij één van de weinige die positief is op dit forum over XRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarne_
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Iemand die ook theta in zijn bags heeft?
Vandaag ook weer een mooie long positie gesloten op theta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
spaceboy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:27:
[...]

Edit: voor jouw beeld, ik heb ook wel een klein beetje XRP ergens staan, maar dat is meer een "ik heb er absurd weinig vertrouwen in, maar ik wil niet de boot compléét mislopen als hij toch opeens in een week naar 3 euro knalt" zeg maar... ;)
Dat vind ik dus hypocriet , wel navragen waarom iemand in godsnaam xrp ziet als lange termijn invest maar ook daarin investeren om de boot niet te missen
:X

Ik investeer alleen in projecten waarin ik vertrouwen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
Kruitdamp schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:34:
[...]

je bent volgens mij één van de weinige die positief is op dit forum over XRP.
Dat is prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:06
Jarne_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:34:
Iemand die ook theta in zijn bags heeft?
Vandaag ook weer een mooie long positie gesloten op theta.
Zeker. Al sinds 2018 onaangeroerd in mijn PF. Daarnaast mooie pluk TFUEL van de airdrop & dagelijks TFUEL binnenharken met de Edge Node.

Bij mij gaan ze pas einde bullrun de deur uit, ik verwacht ergens rond $20. Zal ook 1 van de eerste alts zijn waar ik kooporders voor zet in de bear market.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kruitdamp
Inderdaad, een ieder maakt die afweging voor zichzelf...ik vond het een 3 jaar geleden een goed idee om in reddcoin te 'investeren' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 09:16

spaceboy

Op grote hoogte

RideWithUz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:35:
[...]

Dat vind ik dus hypocriet , wel navragen waarom iemand in godsnaam xrp ziet als lange termijn invest maar ook daarin investeren om de boot niet te missen
Ik nuanceerde mezelf al. "In godsnaam" zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik was oprecht benieuwd. Ondertussen minder. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
spaceboy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Ik nuanceerde mezelf al. "In godsnaam" zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik was oprecht benieuwd. Ondertussen minder. :P
Ok in godsnaam zijn mijn woorden maar je insinueerde dat wel. No hard feelings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Dat dametje had het toch goed gezien met ADA. Hopiumlijk tikt die nog even de 0,36cent aan en dan pak ik de winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
AMARONE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:39:
Dat dametje had het toch goed gezien met ADA. Hopiumlijk tikt die nog even de 0,36cent aan en dan pak ik de winst
welk dametje? en wat had ze goed gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Ik heb toch altijd respect voor mensen die hun coin hodlen als die op basis van een pump & dump vanuit het niets naar bijna zijn ATH rent en hem dan gewoon rustig de dagen daarop weer terug zien keren naar waar het begon.
Nou... ATH is bijna $ 4 dus dat hebben we bij lange na niet gezien natuurlijk. Ik ben ook deels XRP hodler en wacht ook gewoon de SEC lawsuit af. Verwacht daar wel iets positiefs uit eigenlijk, aangezien de US eigenlijk de enig is die het standpunt in heeft genomen dat XRP een security is. Overige landen (UK, JAPAN) spreken zich zelf uit dat het GEEN security is. Hoe dan ook een interessante case om te volgen. Afgeschreven had ik de waarde na 2018 eigenlijk toch al, dus die soort swings zijn perfect om de positie wat te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

RideWithUz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:35:
[...]

:X

Ik investeer alleen in projecten waarin ik vertrouwen heb.
Ik heb net zoveel vertrouwen in elke pump van XRP als in de opvolgende dumps, dus ja ik ben erbij :)
Laten we wel zijn, noem 1 enkele coin die al sinds 2017/2018 bestaat en de BTC heeft outperformed. Nee ook ETH heeft dat bij lange na niet.

Als er duizenden coins zijn gekomen en gegaan en geen heeft op termijn de BTC minimaal geevenaard, dan weet ik al genoeg :+

Kijk voor de gein is naar een van de grote beloftes van het Tweakers forum: ONT. Nu nog 171 sat waard, was ooit meer dan 12.000 sat. QKC hoort daar trouwens ook bij.

Ik ben wel benieuwd of iemand in kaart kan brengen welke coins per kwartaal het meest genoemt zijn hier sinds 2017 en wat er van terecht is gekomen. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:40:
[...]

Ik heb net zoveel vertrouwen in elke pump van XRP als in de opvolgende dumps, dus ja ik ben erbij :)
Laten we wel zijn, noem 1 enkele coin die al sinds 2017/2018 bestaat en de BTC heeft outperformed. Nee ook ETH heeft dat bij lange na niet.

Als er duizenden coins zijn gekomen en gegaan en geen heeft op termijn de BTC minimaal geevenaard, dan weet ik al genoeg :+
Dan zijn alle coins behalve btc in jou ogen shitcoins?
Ik denk dat als de cryptomarkt echt toekomst wil hebben dan moet hij zo breed mogelijk georienteerd moet zijn, dus zoveel mogelijk verschillende usecases. Dat bitcoin daarbij koning blijft vind ik prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarne_
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Zeker. Al sinds 2018 onaangeroerd in mijn PF. Daarnaast mooie pluk TFUEL van de airdrop & dagelijks TFUEL binnenharken met de Edge Node.

Bij mij gaan ze pas einde bullrun de deur uit, ik verwacht ergens rond $20. Zal ook 1 van de eerste alts zijn waar ik kooporders voor zet in de bear market.
Ik heb ze sinds begin vorig jaar, die bag is op minder dan een jaar al ~x8 gegaan.
Ik ben ook niet van plan om al te verkopen maar eerder nog bij te kopen.

Zelf heb ik me nog niet verdiept in Edge Node, is het de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het volgende launchpadje staat alweer klaar op Binance, Litentry. Zie ik nou goed dat zo goed als alle tokens rondgepompt worden binnen het team? https://etherscan.io/toke...6cc7305822ac65f2ab12f9723

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

RideWithUz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:42:
[...]

Dan zijn alle coins behalve btc in jou ogen shitcoins?
Nee, hier op Tweakers is vaak de discussie dat een bepaalde coin in een week wel zijn dollar waarde houdt maar in BTC er weer eens op achteruit gaat (logisch, dat doen op termijn alle tienduizenden coins). Is dat erg als vasthoudende hodler? Nee, de meeste van ons zouden toch niet weten wat ze met al die btc winst moeten doen, dan maar iets minder winst met een random andere token :> :P
Ik denk dat als de cryptomarkt echt toekomst wil hebben dan moet hij zo breed mogelijk georienteerd moet zijn, dus zoveel mogelijk verschillende usecases. Dat bitcoin daarbij koning blijft vind ik prima
Ach als je hier 3 jaar mee discusseert dan heb je alles wel gehoord. Wat er gebeurd is met BAND en LINK tov de dollar en btc werd hier ook compleet voor onmogelijk gehouden. Zelfde als de ETH, die is ook nergens geweest afgelopen 2 jaar.

Ik zit hier voor het traden en dan is elke coin een oppertunity, zeker voor korte termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:23
Gisteravond onder het mom van 'spreid je winkansen' LTC, DOT en ETH gekocht.
Vanochtend de DOT en ETH de deur weer uitgedaan en de LTC stoploss op +8% tov inleg gelegd.

En de gratis BLOX euro's zitten vrijwel volledig in ADA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 18:19

JT

VETAK y0

Vanochtend BAT van de hand gedaan met 9,2% winst, die klapt nu omlaag met de btc piek. Vorige btc piek had ik ook BAT in een dip gekocht, nu opnieuw gedaan. Lijkt op MA's enkele lijnen te raken in de dip waar die vooralsnog boven blijft, zit met RSI op randje oversold en BTC komt wel weer omlaag, zit ook op randje overbought met RSI.
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Met die bedragen, moet je niet in dit soort speculatieve coins gaan stappen. Echt niet.
Gooi het gewoon naar ETH en laat het rente trekken. Volgende maand loonstrook....€50,- ETH erbij etc.

Ik bedoel het goed. Geen shitcoins, eerst een mooie BTC en/of ETH positie opbouwen. Dan bouw je een voordeel op t.o.v. 95% je leeftijdsgenoten.

Ultieme tip: Laat je niet gek maken. Trek je plan en stack sats/eth. Niet teveel in dit topic kijken.
Ik weet dat je niet boos op me bent hoor :P Maar ik vind het leuk om een beetje te traden. En als dat dan met kleine bedragen is dan zie ik daar niet zo heel erg het probleem van, fee's zijn toch geen 10% van je transactie? Of mis ik echt ergens wat ofzo?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:31
NeFoRcE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Als dit daadwerkelijk zo is, koop ik wel weer ripple wel weer in als de tijd rijp is. En anders pech. :+
Uiteindelijk is het speculatie maar ik ben wel positief ingesteld.
Misschien zijn mijn verwachtingen wel veel te hoog, afwachten dus.

Hier kan je het beknopte antwoord van Ripple Labs zien:
https://ripple.com/insigh...liminary-ripple-response/

Vaak wordt met Ripple het bedrijf bedoeld, als je de coin bedoeld kan je beter XRP zeggen.
XRP betekent eigenlijk ook gewoon Ripple, maar dit is puur om verwarring te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

NeFoRcE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Ben je wellicht iets te greedy geweest? Het klinkt een beetje als mezelf in 2018. Uit willen stappen precies op de piek, dan daalt die ineens terwijl die lekker in de plus staat. "Ah, die stijgt straks toch vast wel door? Ik ga geen genoegen nemen met 10% winst terwijl die net nog op 15% stond." Om vervolgens nog verder te dalen naar 0% winst of zelfs -5%.

Dit is niet om je te dissen maar ik denk dat ik iets herken :P Bepaal voor jezelf van tevoren waar je er ongeveer uit wil. Het gaat vaak gebeuren dat je eruit stapt en die lekker verder stijgt. Maar zoals ze hier zeggen, liever ontevreden over gemiste winst dan ontevreden over verlies.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04 14:37
Ik ben zelf nog niet zo heel lang bezig met crypto, maar ik vraag me toch wel af waar jullie de (+- objectieve) info halen van die altcoins. Ik kijk wel wat op reddit en dergelijke, maar dat is in veel gevallen blind geroep van mensen die de bot net gemist hebben heb ik het gevoel. Als ik zie wat DOT en LINK bijvoorbeeld aan het doen zijn is dat fantastisch als je er in zit (ik was net te laat).

Maar ik vraag me wel af waar jullie die info halen die je doet besluiten dit soort coins te kopen als ze laag staan. Of beslissen jullie dit op basis van de technologie en mogelijkheden die er achter zitten?

Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Jarne_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:43:
[...]

Ik heb ze sinds begin vorig jaar, die bag is op minder dan een jaar al ~x8 gegaan.
Ik ben ook niet van plan om al te verkopen maar eerder nog bij te kopen.

Zelf heb ik me nog niet verdiept in Edge Node, is het de moeite waard?
Dat ligt eraan wat je van de prijs van TFUEL verwacht. Ik haal nu een paar 100 TFUEL per maand binnen, dus stel dat TFUEL naar 30 cent gaat einde bullrun is dat leuk meegenomen. Niet life changing iig.

Zeker als je de airdrop hebt meegemaakt voelt het een beetje als je zandbak aanvullen met een pincet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

JT schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:53:
[...]

Dit is niet om je te dissen maar ik denk dat ik iets herken :P Bepaal voor jezelf van tevoren waar je er ongeveer uit wil. Het gaat vaak gebeuren dat je eruit stapt en die lekker verder stijgt. Maar zoals ze hier zeggen, liever ontevreden over gemiste winst dan ontevreden over verlies.
Ik probeer mijzelf heel vaak, onsuccesvol overigens, voor te houden: had ik deze coin ook op dit punt geshort (verkopen wat je niet hebt) of gekocht als ik voor het eerst van deze coin had gehoord en voor het eerst naar de grafiek keek en zeker geen positie had.

Dan zijn er opeens heel veel coins die ik nu wel 'opnieuw' koop want te vroeg verkocht maar die ik als het dezelfde grafiek was geweest met een andere token naam nooit zou hebben gekocht.

Je moet je inderdaad proberen niet emotioneel te binden aan bepaalde coins of tokens maar ze allemaal als gelijkwaardige kans beschouwen.

[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:45:
Het volgende launchpadje staat alweer klaar op Binance, Litentry. Zie ik nou goed dat zo goed als alle tokens rondgepompt worden binnen het team? https://etherscan.io/toke...6cc7305822ac65f2ab12f9723
Krijgen we nog een nieuwe Ripple erbij? Fijn, dan brengt het nog wat op zodra ik ze aan een bagholder verkoop.

Ik heb al meer dan 20 van die tokens op de launchpad dus als het inderdaad 28,91 per stuk gaat opbrengen zou dit weer een hilarische geldcreatie uit het niets zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 02-02-2021 11:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ben_Beton schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:55:
Ik ben zelf nog niet zo heel lang bezig met crypto, maar ik vraag me toch wel af waar jullie de (+- objectieve) info halen van die altcoins. Ik kijk wel wat op reddit en dergelijke, maar dat is in veel gevallen blind geroep van mensen die de bot net gemist hebben heb ik het gevoel. Als ik zie wat DOT en LINK bijvoorbeeld aan het doen zijn is dat fantastisch als je er in zit (ik was net te laat).
Ik denk dat het belangrijk is dat je zelf doorhebt wat de coin doet. Welk probleem probeert het op te lossen. Is dit een werkelijk probleem, en heeft dit dan waarde?

Je noemt nu 2 coins die het goed gedaan hebben. Maar neem bijvoorbeeld VeChain. Dit lijkt een heel logisch probleem op te lossen. De waardering hiervan is echter niet echt toegenomen de afgelopen jaren. Dit komt naar mijn idee doordat het al vroeg een sterk gehypte coin was.
Maar ik vraag me wel af waar jullie die info halen die je doet besluiten dit soort coins te kopen als ze laag staan. Of beslissen jullie dit op basis van de technologie en mogelijkheden die er achter zitten?
Op het moment dat je iets koop weet je natuurlijk niet of iets laag staat of niet.

Dus lees je in, laat je inspireren. Spreid je kansen. En kom er jaren later achter dat je overall beter gewoon Bitcoin had kunnen kopen

[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-02-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:58:
[...]

Ik probeer mijzelf heel vaak, onsuccesvol overigens, voor te houden: had ik deze coin ook op dit punt geshort (verkopen wat je niet hebt) of gekocht als ik voor het eerst van deze coin had gehoord en voor het eerst naar de grafiek keek en zeker geen positie had.

Dan zijn er opeens heel veel coins die ik nu wel 'opnieuw' koop want te vroeg verkocht maar die ik als het dezelfde grafiek was geweest met een andere token naam nooit zou hebben gekocht.

Je moet je inderdaad proberen niet emotioneel te binden aan bepaalde coins of tokens maar ze allemaal als gelijkwaardige kans beschouwen.
Dat is wel een goede! Die ga ik gebruiken (want ik ben zeer zeker nog niet emotieloos bij het traden :P )

Begin nu alweer te twijfelen aan mijn BAT-aanschaf, BTC zou nog wel eens verder kunnen gaan vliegen. Aan de andere kant lijkt die op korte termijn in ieder geval nog overbought en zijn de volumes nu heel laag. Maar ik had denk ik beter nog heel even kunnen wachten. Was alleen bang dat ik het momentum zou missen, BTC weer omlaag zou klappen en BAT omhoog. Ach ja, wat is wijsheid.

[ Voor 18% gewijzigd door JT op 02-02-2021 11:08 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ben_Beton schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:55:

Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden.
De meeste hier zijn puur aan het gokken. Alleen daytraders pakken het iets doordachter aan. Maar die spelen ook op safe. Die pakken een paar % mee op het moment dat een coin in de lift staat en stappen er dan weer na een paar procent winst uit. Minimale risico's. Daar worden ze niet in één dag rijk van. Maar wanneer je iedere dag 5% weet mee te pakken op je portefeuille en dit herhaal je dag, op dag. Tikt het toch al snel aan. En kun je met een portefeuille van 10k heel aangenaam leven. Op die manier kunnen ze met een paar uurtjes traden per dag, lekker achterover leunen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:02:
[...]

Ik denk dat het belangrijk is dat je zelf doorhebt wat de coin doet. Welk probleem probeert het op te lossen. Is dit een werkelijk probleem, en heeft dit dan waarde?
Je bedoelt meer welk probleem hebben ze bij hun coin gevonden en proberen ze op te lossen zonder dat dit echt een probleem is of was? :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:04:
[...]

De meeste hier zijn puur aan het gokken. Alleen daytraders pakken het iets doordachter aan. Maar die spelen ook op safe. Die pakken een paar % mee op het moment dat een coin in de lift staat en stappen er dan weer na een paar procent winst uit. Minimale risico's. Daar worden ze niet in één dag rijk van. Maar wanneer je iedere dag 5% weet mee te pakken op je portefeuille en dit herhaal je dag, op dag. Tikt het toch al snel aan. En kun je met een portefeuille van 10k heel aangenaam leven. Op die manier kunnen ze met een paar uurtjes traden per dag, lekker achterover leunen.
Zo makkelijk is het hè..

Of toch niet? Long-term winstgevend traden is echt wel een vak apart. Daytraders slaan ook vaak genoeg de plank mis waardoor de winst van enkele dagen zo weer teniet gedaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
ETH heeft een mooie groene ladder gehad zo te zien :) hopelijk komt er niet een rode ladder in spiegelbeeld achteraan maar doorbreekt hij zn ATH gewoon :) hij was er bijna, 5 euro er vanaf :9 lets go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-05 19:40
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:02:

Op het moment dat je iets koop weet je natuurlijk niet of iets laag staat of niet.

Dus lees je in, laat je inspireren. Spreid je kansen. En kom er jaren later achter dat je overall beter gewoon Bitcoin had kunnen kopen
:+

[ Voor 40% gewijzigd door ybos op 02-02-2021 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Crypts schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:06:
[...]

Je bedoelt meer welk probleem hebben ze bij hun coin gevonden en proberen ze op te lossen zonder dat dit echt een probleem is of was? :P
Dat is natuurlijk meestal het echte verhaal. Maar ze hebben dan wel een partnership met Microsoft. Oftewel een Windows 10 home-edition licentie :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Je hebt Bitcoin en altcoins.

Altcoins zijn er om meer Bitcoin te vergaren.

En dat kan 2 kanten opwerken, meer of minder Bitcoin.

En that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:10:
Je hebt Bitcoin en altcoins.

Altcoins zijn er om meer Bitcoin te vergaren.

En dat kan 2 kanten opwerken, meer of minder Bitcoin.

En that's it.
Precies dit :D

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
ADA gaat langzaam hoger en hoger

Jammer dat een stijging van 50% op 1 dag er niet inzit

[ Voor 47% gewijzigd door AMARONE op 02-02-2021 11:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Als we de 380 gepasseerd zijn bij de XRP, zoals ik al zei 1,5u geleden, dan kan het gas erop
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EsjcWiTAnvHI9JqEP_ptgUSNQDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LvWONBodwin7M99WdzvIsI6J.png?f=fotoalbum_large

Blauwe lijn moet uiteraard verder doorgetrokken worden tot diepste punt op 340.

[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Dat is natuurlijk meestal het echte verhaal. Maar ze hebben dan wel een partnership met Microsoft. Oftewel een Windows 10 home-edition licentie :P
Dat dus. Proefritje gemaakt bij BMW dealer, boodschapjes gedaan bij Walmart, Windows op pc'tje thuis, gelist op CMC en wat vage exchanges, gaat best hard met die partnerships. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:26
HBAR gaat ook opeens omhoog. Vind het echt een kut systeem omdat het niet decentraal is, maar heb er toch een paar omdat ik bang ben dat het wel populair wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Kom op GRT, nog ff pompen.
De pannekoeken zijn nog wel bullish.
BTC naar 288k soon? ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Aarebe1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:19:
Kom op GRT, nog ff pompen.
De pannekoeken zijn nog wel bullish.
BTC naar 288k soon? ;-)
Zou leuk zijn. Kan ik eindelijk 2596 tosti-ijzers kopen van de winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-02 14:35
https://twitter.com/cz_bi.../1356534997746810884?s=20

waarschijnlijk binance pay live, later vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Zo.. Dan heb je je portfolio aardig opgekrikt de afgelopen tijd! Congrats! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Dan los ik direct mn gehele hypotheek af hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:23:
[...]

Zo.. Dan heb je je portfolio aardig opgekrikt de afgelopen tijd! Congrats! ;)
Valt mee hoor. Als BTC 288K doet he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ah, zou daarom btc omhoog zijn geschoten...valt er te verwachten dat na de aankondiging btc verder omhoog gaat? Nog los van de vraag of het een hype is waardoor die later weer naar beneden gaat.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Aarebe1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:24:
[...]

Dan los ik direct mn gehele hypotheek af hahaha
En vervolgens komt er hyperinflatie en blijkt dat je restschuld de waarde had van een wasmachine. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:26:
[...]

En vervolgens komt er hyperinflatie en blijkt dat je restschuld de waarde had van een wasmachine. ;)

[YouTube: Sad Trombone Wah Wah Wah Fail Sound Effect]
Maar geen hypotheeklasten meer ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-04 03:05

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Het gaat wel erg snel hier, gisteren moest ik m'n portfolio nog in wasdrogers weergeven, en vandaag in tosti-ijzers. Totaal geen vertrouwen meer in USD/EUR zie ik al.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]

Hodl Bitcoin tot hyperinflatie: check.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:08:
[...]

Zo makkelijk is het hè..

Of toch niet? Long-term winstgevend traden is echt wel een vak apart. Daytraders slaan ook vaak genoeg de plank mis waardoor de winst van enkele dagen zo weer teniet gedaan is
Daar heb je je limieten voor. Ik verlies wel eens een dag winst. Maar niet meer dan dat. En dat vang ik op met de overige dagen. En soms heb je mazzel en pak je 200% op 1 dag. Zoals met XRP dan hengel je 20 dagen loon binnen in 3 uurtjes.

Een daytrader koopt zich niet ergens op in en gaat dan wat anders doen. Die volgt tot op de minuut wat er met zijn geld gebeurt. Geen uitzonderingen. Als je niet naar je scherm tuurt zit je geld niet in crypto.

En dat is het grootste verschil met de overige 99%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Seth_Chaos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:28:
[...]

Daar heb je je limieten voor. Ik verlies wel eens een dag winst. Maar niet meer dan dat. En dat vang ik op met de overige dagen. En soms heb je mazzel en pak je 200% op 1 dag. Zoals met XRP dan hengel je 20 dagen loon binnen in 3 uurtjes.

Een daytrader koopt zich niet ergens op in en gaat dan wat anders doen. Die volgt tot op de minuut wat er met zijn geld gebeurt. Geen uitzonderingen. Als je niet naar je scherm tuurt zit je geld niet in crypto.

En dat is het grootste verschil met de overige 99%
Er is maar 1 verschil tussen een hodler en een daytrader: time frame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

VERINGTENTJE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:27:
Het gaat wel erg snel hier, gisteren moest ik m'n portfolio nog in wasdrogers weergeven, en vandaag in tosti-ijzers. Totaal geen vertrouwen meer in USD/EUR zie ik al.
Zo snel kan het gaan. Zou me niks verbazen als we volgende week praten over tandenborstels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarne_
Compound begint er goed uit te zien om vandaag een shortje op te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jarne_ op 02-02-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:40
[...]

Ben wel benieuwd hoe ze dat doen mocht er hyperinflatie komen? Zit daar een soort van clausule in je contract met de hypotheekverstrekker of blijft hij gewoon staan in de originele euro waarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Jarne_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:30:
Compound begint er al goed uit te zien om vandaag eventueel een shortje op te doen.
Op?

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1 ... 132 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!