Nee ik maak geen geintje. Ik tipte hier ook meermaals QKC vorige week(en) toen die nog op zijn bodem stond. Zag er puur TA-technisch voor mij goed uit. Verder heb ik niets nodig, kan mij niet schelen wat voor coin het is. Heb ook geen letter over QKC gelezen. Nu nooit en nooit niet
En DOGE had ook zijn opleving vanaf de bodem waar ik em tipte. Bij DOGE werd ik op 230 ook voor gek verklaard gezien alle bagholders en die tikte nog mooi even de 500 aan (das mooi meer dan verdubbelen).
Als we onder de 360 gaan stap ik overigens weer uit op XRP, dan geloof ik er niet meer in. Hou de instap verliezen minimaal. Zou mij overigens ook niet verbazen als 450 het al is voor XRP, maar ik denk persoonlijk nog dat er nog een klein pumpje in zit naar aanleiding hoe snel hij down ging.
Maar uiteraard moet iedereen zijn eigen afweging maken ik deel uitsluitend die van mij. En als altijd, kleine instap (5% PF), dicht instappen op de lijn waar ik al weer opgeef en consequent verkopen als theorie niet uitkomt. Zou hou je verliezen minimaal.
[
Voor 57% gewijzigd door
Malarky op 02-02-2021 09:21
]