Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.718 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Mooi doan :)

Ik wil alleen bijkopen op dit moment omdat ik denk dat de rek er nog lang niet uit is. INJ is typisch zo'n project dat snel in de top #50 kan komen. Enige layer 2 derivaten exchange met multi-platform mogelijkheden. Mainnet gaat komende maand online. Dat is een dingetje.

En dit is een dingetje: https://testnet.injective...ck-futures/tsla-usdt-0326

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 22:19 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Hermans123 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:41:
Wat vinden jullie ervan als ik een symmetrisch doolhof bouw met aan elk van de uiteinden een logo van elke cryptomunt die op bitvavo staat. Eens per week zet ik mijn hamster in het midden en kopen we de munt waar hij (Mr moonshine) uitkomt. Voordeel is dat je jezelf niks kunt verwijten en geen uren hoeft te zoeken naar patronen die toch niet bestaan.
Als je hier nog een token aan koppelt (Moonshine Hamster klinkt alvast als een legitieme cryptonaam), en een live stream koppelt aan zijn zoektocht en een platform maakt waarmee mensen met je token als inzet op de uitkomst kunnen gokken, ben je binnen 2 weken miljonair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:44:

--
Zojuist weer een 1000 posts bijgelezen trouwens.
2 uur van je leven weggetieft :D

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:41:
Ik ben wel benieuwd wat munten als SUSHI, UNI, DOT, LINK etc nu gaan doen. Die staan inmiddels toch behoorlijk hoog.

Al het rationele in mij zegt dat de rek er wel een beetje uit is overal. Maar aan de andere kant; als dit echt nog maar het begin is van een zeer bullisch jaar, zouden deze munten dan echt vele honderden of zelfs duizend dollars gaan doen? Zoals NEO, XMR, DASH destijds?

Ik vind het zelf moeilijk te geloven.
Dan heeft iedereen hier wel straks een lambo natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Glenn Hoddle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:15:
[...]

Als je hier nog een token aan koppelt (Moonshine Hamster klinkt alvast als een legitieme cryptonaam), en een live stream koppelt aan zijn zoektocht en een platform maakt waarmee mensen met je token als inzet op de uitkomst kunnen gokken, ben je binnen 2 weken miljonair.
Als achteraf zou blijken dat je grapje waarheid is geworden zou ik er niet eens van opkijken :+

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:16:
[...]

2 uur van je leven weggetieft :D
Dat zie je verkeerd. Het voelt juist als 2 uur daadwerkelijk iets enigzins nuttig gedaan naast het op 2 schermen staren naar XRP/USDT, BTC/USDT, ETH/USDT en ETH/BTC 3minuten graphs wat ik toch al 16u per dag zit te doen O-)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:18:
[...]

Dat zie je verkeerd. Het voelt juist als 2 uur daadwerkelijk iets enigzins nuttig gedaan naast het op 2 schermen staren naar XRP/USDT, BTC/USDT, ETH/USDT en ETH/BTC 3minuten graphs wat ik toch al 16u per dag zit te doen O-)
Haha, ja, mooi afwisseling voor het schermstaren, niet eens aan gedacht :Y)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:14:
[...]

Mooi doan :)

Ik wil alleen bijkopen op dit moment omdat ik denk dat de rek er nog lang niet uit is. INJ is typisch zo'n project dat snel in de top #50 kan komen. Enige layer 2 derivaten exchange met multi-platform mogelijkheden. Dat is een dingetje.
Sell orders moeten eerst nog gehit worden he :)

Heb vandaag overigens DPI de deur uit gedaan. Stond flink in de plus sinds de aankoop, maar ik moest 68 !!!! USD aan ETH betalen om ze te kunnen swappen. Uiteindelijk alsnog 6% aan overgehouden, maar ik blijf maar even weg bij Uniswap, de fee's zijn niet leuk meer.

Maar die ETH scaling is idd wel heel erg welkom, al moet ik wel zeggen dat de transactie er binnen 20 seconden doorheen was voor dat bedrag :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:06:
XRP is echt een speelbal van traders geworden. Ding heeft 0 intrinsieke waarde, wordt slechts in leven gehouden door al die (inmiddels) multimiljonairs van Ripple Labs.

Door ermee te traden ben je medeschuldig :/

XRP is een SCAM, zoals dat al in 2018 bekend was.
Wat is de intrinsieke waarde van Doge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:20:
[...]

the power of meme

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Ja ik denk echt dat ik meer grafiek-staar uren per dag heb dan misschien wel 90% van dit topic. Probleem is echter dat ik met wat geluk misschien de skills heb van de "bottom" 10% van dit topic, dus ik doe er bijster weinig nuttigs mee :D. Het is meer een beetje autistisch naar tickende candles kijken en denken dat je er misschien ooit (zonder hulplijnen of tradingview account ofzo) misschien toch iets van een patroon in gaat herkennen waar je wat mee kunt. En zelfs als ik dat denk te zien, vind ik het nog lastig om daadwerkelijk die hypothese in een fatsoenlijke trade met beetje realistische risk vs reward om te zetten.

maar ach, ik kan het ook positief bekijken. Ik heb inmiddels wel degelijk een paar extra ritjes omhoog en omlaag meegemaakt of juist voorkomen versus compleet holden. Ik ben een stuk handiger met de hele binance trading interface en het is sowieso een prachtige hobby in plaats van met een ledger in de kluis oud worden en netflix kijken :) :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:19:
[...]

Sell orders moeten eerst nog gehit worden he :)

Heb vandaag overigens DPI de deur uit gedaan. Stond flink in de plus sinds de aankoop, maar ik moest 68 !!!! USD aan ETH betalen om ze te kunnen swappen. Uiteindelijk alsnog 6% aan overgehouden, maar ik blijf maar even weg bij Uniswap, de fee's zijn niet leuk meer.

Maar die ETH scaling is idd wel heel erg welkom, al moet ik wel zeggen dat de transactie er binnen 20 seconden doorheen was voor dat bedrag :D
INJ is echt iets voor de komende hype cycle. Momenteel kun je er al Tesla stocks op traden, iets wat Synthetix nog niet is gelukt: https://testnet.injective...ck-futures/tsla-usdt-0326
En let op: Dit gebeurt op L2, dus praktisch geen fees.

Waarom DPI de deur uit doen eigenlijk? Een index is er niet echt voor gemaakt om mee te traden :)
DPI laat ik tot het eind van 2021 staan, no doubt. Defi gaat geld opleveren, daar wil ik bij zijn.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:22:
[...]
Waarom DPI de deur uit doen eigenlijk? Een index is er niet echt voor gemaakt om mee te traden :)
DPI laat ik tot het eind van 2021 staan, no doubt. Defi gaat geld opleveren, daar wil ik bij zijn.
Moest teveel in de gaten houden met weer een extra locatie waar iets stond.

Waar bewaar jij alle ERC20 spullen?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:20:
[...]

In feite meer dan die van XRP, om het simpele feit dat Doge gekocht wordt door echte mensen en niet door bots.

Doge is een harde middelvinger tegen de bankenwereld. XRP is een stimulerende middelvinger in het poepgat van de bankenwereld. Dat is prettig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Nou letsgo dan Glenn, klinkt als een mooi business plan. Ik heb afgelopen weken gekkere dingen gezien. Ik heb toch tijd zat aangezien mijn cursus metaalbewerking is afgelast. Ik ga Moonshine Hamster vast klaarstomen en merch maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Moest teveel in de gaten houden met weer een extra locatie waar iets stond.

Waar bewaar jij alle ERC20 spullen?
Meestal op Trust Wallet, werkt ook met WalletConnect.

DPI is een index van 10 coins. Als er iets is dat je rustig kan laten renderen, is het een index....relaxt.
Over 1-2 jaar zijn er tal van indexes en is week traden vrijwel niet meer nodig.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 22:31 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Afgelast? Dan ben je toch klaar? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ogi18
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-12-2024
Wat lijk jullie beter te hebben 1INCH of Cake ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:22:
[...]

INJ is echt iets voor de komende hype cycle. Momenteel kun je er al Tesla stocks op traden, iets wat Synthetix nog niet is gelukt: https://testnet.injective...ck-futures/tsla-usdt-0326
En let op: Dit gebeurt op L2, dus praktisch geen fees.

Ja zeg, hoeveel van die altcoins moet ik nog kopen in plaats van stocks?

Zit tegenwoordig echt een beetje in dubio als ik mijn maandinleg ergens naartoe moet schuiven.
De altmarkt begint echt een sterke aantrekkingskracht te krijgen, maar ik wil mijn vingers niet meer branden zoals in 2017.... dat terwijl de 'veiligere' aandelen zowel minder opbrengst geven alsook onder vuur liggen van een stelletje malloten op een niet nader te noemen forum....

hoe maak je die onmogelijke keuze?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ogi18 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:32:
Wat lijk jullie beter te hebben 1INCH of Cake ?
Injective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:31

Chaes

#HODL

Wat is dat INJ dan? Iemand die daar wat meer over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@Taro Zit even te kijken naar GRT. Laag volume momenteel op 15m en 1h, RSI wijst niet op kopen, MA's zie ik ook niet ergens bijzondere dingen doen, bijvoorbeeld dat de een kortere termijn een langere termijn hard gaat kruizen of dat er ergens een aantal duidelijk in een bepaalde richting samen komen. Ik kan er momenteel niks mee. Zie jij dat anders?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Chaes schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:33:
https://blog.injectiveprotocol.com/learn/

Graag gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ben lui:
Mooooody in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Huh? Een grappig gifje mag ook al niet meer?
Damn, wat verlang ik terug naar die slowchat.....
-O-

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:35:
Huh? Een grappig gifje mag ook al niet meer?
Damn, wat verlang ik terug naar die slowchat.....
-O-
Deed je weer een van je dick pic gifjes dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Luna is ook hard gegaan zeg. Net maar even een plukje verkocht.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:36:
[...]

Deed je weer een van je dick pic gifjes dan? :?
you know me 8)

oh wacht, on-topic... rode BTC candle!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Mee eens.
Licht eens toe @Mooooody
Hoef geen fundamentals in deze pumpdagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:37:
Luna is ook hard gegaan zeg. Net maar even een plukje verkocht.
Je hebt gewoon 20 altcoins en als die pumpt verkoop je hem?
Wie heeft er nou Luna, nog nooit wat over langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Long BTC op 3357x hopend op een bounce op de 1h MA25 en na een in mijn ogen toch wat groot dipje op de 3min , eens zien of we een klein 3% ritje kunnen maken veel hoger dan 34.5 zit er waarschijnlijk niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:40:
[...]

[...]

Mee eens.
Licht eens toe @Mooooody
Hoef geen fundamentals in deze pumpdagen. ;)
Zie linkje hierboven.
En ja, fundamentals worden steeds belangrijker nu het crytowereldje steeds meer volwassen wordt.
Na het Gamestop-debacle is maar eens bewezen hoe belangrijk decentrale exchanges kunnen gaan worden. Als je geen zin hebt om dagelijks naar je PF te gaan loeren: Fundamentals > TA

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 16:53
Crypts schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:48:
[...]

Maar wanneer had je ze eruit gegooid? Vast niet op 2,39. ;) Ik betrap mezelf er ook weleens op hoor, waarom koop ik niet gewoon voor een paar honderd in en kijk er een tijdje niet naar, gaat niet gebeuren want ik ken mezelf een beetje. :P
Tja ALPHA... 8)7 Er ingestapt met "kleingeld" toen ze nog 0,04 waren en bij 500% er uitgetrapt. Geen spijt van hoor. Winst is winst en er ook blij mee. Nooit een 50x toegedicht. Ach ja grote Had-Ik-Achteraf-Maar-dilemma.... -O- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:44:
[...]

Zie linkje hierboven.
En ja, fundamentals worden steeds belangrijker nu het crytowereldje steeds meer volwassen wordt.
Na het Gamestop-debacle is maar eens bewezen hoe belangrijk decentrale exchanges kunnen gaan worden. Als je geen zin hebt om dagelijks naar je PF te gaan loeren: Fundamentals > TA
Ik heb er eens wat in gestoken :) Ben benieuwd.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Aarebe1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:40:
[...]

Je hebt gewoon 20 altcoins en als die pumpt verkoop je hem?
Wie heeft er nou Luna, nog nooit wat over langs zien komen.
Neuh maar ik las dit nieuws:
https://www.coindesk.com/...i-using-terra-stablecoins

Dus ik vond het wel een idee om daar een beetje van te kopen. Het beetje is nu +30% en dat is weer een mooi resultaat.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:56
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:30:
[...]

Meestal op Trust Wallet, werkt ook met WalletConnect.

DPI is een index van 10 coins. Als er iets is dat je rustig kan laten renderen, is het een index....relaxt.
Over 1-2 jaar zijn er tal van indexes en is week traden vrijwel niet meer nodig.
ja die snap ik ook niet :P ben inmiddels blij met mn DPI, geen omkijken naar lekker op de achtergrond wat laten pruttelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:21:
Het is meer een beetje autistisch naar tickende candles kijken en denken dat je er misschien ooit (zonder hulplijnen of tradingview account ofzo) misschien toch iets van een patroon in gaat herkennen waar je wat mee kunt.
Wat voor mij heel goed heeft gewerkt is: Waarom daar ? Dit niet met de super kleine swings, maar bij een omslag van uptrend naar downtrend of andersom. Dat kan ook na 15 minuten zijn en hoeft niet op de daily, maar puur waar omhoog omslaat naar omlaag bij runs van 2% of meer. Als je gaat kijken naar waarom daar, dan is er genoeg te vinden als je aan de slag gaat met wat lijnen en MA's. Pak je daar dan ook nog bij wat BTC doet en na steeds meer tijd wordt de plek vinden om te kopen of te verkopen steeds makkelijker. Je zal het nooit altijd goed hebben, maar daarom kan je ook een trade direct stoppen als een level breekt en het niet naar verwachting gaat. Support en resistance weten te vinden is de sleutel van goede trades.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:33:
@Taro Zit even te kijken naar GRT. Laag volume momenteel op 15m en 1h, RSI wijst niet op kopen, MA's zie ik ook niet ergens bijzondere dingen doen, bijvoorbeeld dat de een kortere termijn een langere termijn hard gaat kruizen of dat er ergens een aantal duidelijk in een bepaalde richting samen komen. Ik kan er momenteel niks mee. Zie jij dat anders?
Heb wat GRT voor de hold weggezet. Incl. de INJ die ik had staan. Even alles aan het opruimen en opnieuw aan het indelen :)

@Palindrome en @Mooooody Ik had DPI bij nader inzien ook wel op de Ledger kunnen zetten... Maar zag hem niet in het lijstje staan, dus twijfelde ondanks dat het een ERC20 gebeuren is en had verder niets anders meer in Metamask staan. Dat is eigenlijk de enige reden. Ik zit tegenwoordig met standaard >15 tabs open en verschillende zaken om te reminden waar ik iets heb staan. Voelde een beetje als 2017 dat je op een gegeven moment niet meer weet waar je ook alweer funds hebt staan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 01-02-2021 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:47:
[...]

Ik heb er eens wat in gestoken :) Ben benieuwd.
Nogmaals, een flufje kopen werkt niet.

Een token als INJ heb je voor de langere termijn. Volgende maand mainnet, paar maand later kun je je INJ gaan staken. Boel inflatie komt er aan, dus staken is noodzaak.

Onder de "pareltjes" schaar ik ook BAND. Staat al een tijdje op ontploffen, juist door de fundamentals. Projecten die Chainlink als oracle te duur vonden, zijn in BAND gesprongen. Het is wachten tot de alts meer aantrekken, waarna BAND gaat vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Een token als INJ heb je voor de langere termijn. Volgende maand mainnet, paar maand later kun je je INJ gaan staken. Boel inflatie komt er aan, dus staken is noodzaak.

Onder de "pareltjes" schaar ik ook BAND. Staat al een tijdje op ontploffen, juist door de fundamentals. Projecten die Chainlink als oracle te duur vonden, zijn in BAND gesprongen. Het is wachten tot de alts meer aantrekken, waarna BAND gaat vliegen.
Ok duidelijk, dan weer weg als die een beetje is gestegen want ik ga niet mijn complete portfolio erin steken :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Eth lijkt eindelijk los te komen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Ok duidelijk, dan weer weg als die een beetje is gestegen want ik ga niet mijn complete portfolio erin steken :P
Ja dat kan, maar als je zo denkt moet je absoluut DCA in BTC en/of ETH gaat en verder niets aanraken. Je gaat kapot aan fees en fomo.

Vergeet niet dat je er nog vroeg bij bent. Heb je bijv. eind van dit jaar 0,1 BTC en 2 ETH bij elkaar, dan doe je het beter dan 98% van je kennissen. Laat shitcoins lekker liggen, want als er een dip komt, ga je wrekt.

[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
PilatuS schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:51:
[...]

Wat voor mij heel goed heeft gewerkt is: Waarom daar ? Dit niet met de super kleine swings, maar bij een omslag van uptrend naar downtrend of andersom. Dat kan ook na 15 minuten zijn en hoeft niet op de daily, maar puur waar omhoog omslaat naar omlaag bij runs van 2% of meer. Als je gaat kijken naar waarom daar, dan is er genoeg te vinden als je aan de slag gaat met wat lijnen en MA's. Pak je daar dan ook nog bij wat BTC doet en na steeds meer tijd wordt de plek vinden om te kopen of te verkopen steeds makkelijker. Je zal het nooit altijd goed hebben, maar daarom kan je ook een trade direct stoppen als een level breekt en het niet naar verwachting gaat. Support en resistance weten te vinden is de sleutel van goede trades.
Tnx! Dit is ook wat ik probeer inderdaad maar ik merk dat je snel in een soort modus komt waarbij je denkt " welke trade zal ik eens gaan maken, ik wil een trade maken" in plaats van echt blijft kijken tot een mooi moment daar is en waar je naar toe werkt. Qua leerproces, is het de moeite om een Tradingview accountje te nemen en daar eens in de historie proberen trades te simuleren en bepaalde theorien te toetsen op basis van historische data? Of zeg je MA's en basic patterns kun je ook gewoon op je grafiekjes in binance en dergelijke leren en er is genoeg " live" info om mee aan de slag te gaan vind jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
Swaha schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:55:
Evenals ADA, recordje (in sats) sinds augustus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Dan ben ik toch benieuwd: vanaf wat voor bedrag is zoiets wel de (potentiële) moeite waard? Een flufje is natuurlijk erg subjectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Swaha schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:55:
Gaan we nu een keer doorzetten?
Wacht al vanaf 0.03...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:56:
[...]

Ja dat kan, maar als je zo denkt moet je absoluut DCA in BTC en/of ETH gaat en verder niets aanraken. Je gaat kapot aan fees en fomo.

Vergeet niet dat je er nog vroeg bij bent. Heb je bijv. eind van dit jaar 0,1 BTC en 2 ETH bij elkaar, dan doe je het beter dan 98% van je kennissen. Laat shitcoins lekker liggen, want als er een dip komt, ga je wrekt.
Ik zat nog even te kijken, mijn aankoop van 50busd INJ heeft 0,0002BNB fee gekost, zijn er ergens dan nog hidden fees ofzo :?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:58:
[...]

Tnx! Dit is ook wat ik probeer inderdaad maar ik merk dat je snel in een soort modus komt waarbij je denkt " welke trade zal ik eens gaan maken, ik wil een trade maken" in plaats van echt blijft kijken tot een mooi moment daar is en waar je naar toe werkt. Qua leerproces, is het de moeite om een Tradingview accountje te nemen en daar eens in de historie proberen trades te simuleren en bepaalde theorien te toetsen op basis van historische data? Of zeg je MA's en basic patterns kun je ook gewoon op je grafiekjes in binance en dergelijke leren en er is genoeg " live" info om mee aan de slag te gaan vind jij?
Ik wil een trade maken zou ik niet doen. Ik zou wachten tot de trade naar jou komt waarbij je net dat ene ziet waarbij je denkt nu veranderd de trend. Het is nutteloos om long te gaan in een downtrend, ook al is het 15 minuten lang omlaag. Doe je dat wel dan koop je, gaat het iets omhoog en dan moet je weer verkopen omdat de trend nog steeds omlaag is.

Zelf doe ik niets met tradingview, maar dat kan voor jou anders zijn. Traden is ook vinden wat voor jou werkt. Het kan op tig verschillende manieren. Persoonlijk gebruik ik vooral lijntjes en MA's, daar heb ik geen tradingview voor nodig en anders is de tradingview van Binance nog genoeg.

Sowieso is aan de slag met papertrading of zeer lage bedragen aan te raden. Pak gewoon een moment waarbij je denkt dat je zou kopen, noteer de prijs en kijk waar je uit zou stappen. Op die manier kan je zonder kosten of met een zeer klein verlies gaan traden en jouw manier van traden vinden die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

PilatuS schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:03:
[...]

Ik zou wachten tot de trade naar jou komt ..
Dat doe ik niet altijd.
Vaak is het ook meeliften op de trein.
Je kan wel 'gokken' dat hij zakt en dan stijgt maar dat is dan eigenlijk een 'dubbele gok'.

Maar goed, normaal kan ik veel leren van je posts. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sOid schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:59:
[...]

Dan ben ik toch benieuwd: vanaf wat voor bedrag is zoiets wel de (potentiële) moeite waard? Een flufje is natuurlijk erg subjectief :)
Dat is lastig te zeggen.

Ik zat in 2017 in crypto met flufjes om het uit te proberen. Ik zit er anno 2021 in om mijn dromen waar te kunnen maken. Al zal ik nooit al mijn BTC en ETH verkopen om op dit moment bijv. een huis te bouwen.

Ik heb altijd een basis in BTC en ETH en wacht rustig todat er alts verschijnen die er iets toe doen.
Destijds was dat Chainlink. Later BAND en DOT. Nu bijv. GRT en INJ. Deze alts heb ik allemaal nog in de PF.
Veel meer zinnigs is er ook niet, veel ruis. Zie dat gewoon.

Als je geen trader bent denk ik dat je alleen alts moet kopen als je niet bang bent om er bag holder van kan worden. Dus doe goed je onderzoek (er is tijd genoeg) en koop gericht in (geen tientjes hier en daar).

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Aarebe1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:07:
[...]

Dat doe ik niet altijd.
Vaak is het ook meeliften op de trein.
Je kan wel 'gokken' dat hij zakt en dan stijgt maar dat is dan eigenlijk een 'dubbele gok'.

Maar goed, normaal kan ik veel leren van je posts. _/-\o_
Ik bedoel dat je niet zomaar in moet gaan stappen omdat iets omhoog gaat zonder eerst verder te kijken. Niet ik moet constant in een trade zitten waarbij je op slechte momenten gaat kopen zoals net op de top. Niet in een trade stappen omdat je in een trade moet zitten, maar altijd kijken of het verstandig is en de goede momenten zien te vinden. Je kan de 1 en 3 minuut contstant scalpen als een coin goed beweegt, maar dan moet je wel eerst kijken wat de top kan zijn bij de eerst volgende weerstand. Net onder die weerstand kopen omdat je een trade moet maken gaat je geld kosten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:01:
[...]

Ik zat nog even te kijken, mijn aankoop van 50busd INJ heeft 0,0002BNB fee gekost, zijn er ergens dan nog hidden fees ofzo :?
Met die bedragen, moet je niet in dit soort speculatieve coins gaan stappen. Echt niet.
Gooi het gewoon naar ETH en laat het rente trekken. Volgende maand loonstrook....€50,- ETH erbij etc.

Ik bedoel het goed. Geen shitcoins, eerst een mooie BTC en/of ETH positie opbouwen. Dan bouw je een voordeel op t.o.v. 95% je leeftijdsgenoten.

Ultieme tip: Laat je niet gek maken. Trek je plan en stack sats/eth. Niet teveel in dit topic kijken.

[ Voor 46% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 23:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
AMARONE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:19:
[...]

Ga toch weg man. ADA, als die moon gaat koop ik spontaan 1XRP
Koop die XRP nu maar dan :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
Mijn verlies op Doge genomen en zojuist verkocht tegen een bescheiden verlies op 0,036x. Zit al 2 dagen te wachten op de echte wederopstanding, maar vrees ervoor dat dit voorlopig niet gaat gebeuren.

Van de opbrengst op basis van onderbuikgevoel een flufje GRT gekocht, eens kijken hoe dit uitpakt komende dagen.

[ Voor 33% gewijzigd door paul-s83 op 01-02-2021 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:52:
[...]

Heb wat GRT voor de hold weggezet. Incl. de INJ die ik had staan. Even alles aan het opruimen en opnieuw aan het indelen :)

@Palindrome en @Mooooody Ik had DPI bij nader inzien ook wel op de Ledger kunnen zetten... Maar zag hem niet in het lijstje staan, dus twijfelde ondanks dat het een ERC20 gebeuren is en had verder niets anders meer in Metamask staan. Dat is eigenlijk de enige reden. Ik zit tegenwoordig met standaard >15 tabs open en verschillende zaken om te reminden waar ik iets heb staan. Voelde een beetje als 2017 dat je op een gegeven moment niet meer weet waar je ook alweer funds hebt staan :)
Kom je soms wel wat leuke verrassing tegen, zoals wat lend op een wallet (is nu aave) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lecram24
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 18:38
ADA to the moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

eth breekt nu uit.. maar slecht gevoel bij btc.. kleine long geopend..
Dxy gaat stevig omhoog.. wees gewaarschuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Bever! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:28:
dxy ? welke coin is dat of bedoel dollar index ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Bever! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:28:
Slecht gevoel <-> kleine long geopend. Leg uit? :) Een kleine long in plaats van een grote long? Maar kun je bij een slecht gevoel niet beter een short openen of even afwachten, of bedoel je dat je een ETH long hebt geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:31:
[...]

Slecht gevoel <-> kleine long geopend. Leg uit? :) Een kleine long in plaats van een grote long? Maar kun je bij een slecht gevoel niet beter een short openen of even afwachten, of bedoel je dat je een ETH long hebt geopend?
Hij is volgens methode nu uitgebroken, dus vanwege btc en dxy kleine positie. risico aangepast aan de omstandigheden :) eth long idd

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Eth lijkt er klaar voor, groene dildo dwars door het scherm. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IwQtj5KrpIGmB-NjrbGTC_wStiY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ayj3ONJKqK5VfJzBRn033NLV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
wat is de status van cypherium ? zijn die al met de zon vertrokken ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
Spyhard666 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:16:
ADA zou na XRP en Doge wel eens de volgende pump kunnen krijgen, geen onderbouwing. Het het gevoel dat ADA nu aan de beurt is
Respect vrouw. Dat was een prima gok zo te zien :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Palindrome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 23:41:
wat is de status van cypherium ? zijn die al met de zon vertrokken ?
Hahaha ja bijna.. ;)

Nog steeds wachten op de listing die in 2020 zou plaatsvinden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr. Satoshi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-09 01:44
twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:58:
[...]

Tnx! Dit is ook wat ik probeer inderdaad maar ik merk dat je snel in een soort modus komt waarbij je denkt " welke trade zal ik eens gaan maken, ik wil een trade maken"
Herkenbaar.

Zelf was ik op het begin ook veel roekelozer met trades maken en dat ging vaak goed. Nu schrik ik bij een trade al bij een paar procent naar beneden. Puur omdat ik al die moeite die ik heb gedaan om x2 te gaan niet wil verspillen. En dan hebben we het nog maar over een plukje van een plukje waar ik mee trade. Effort...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:49
SUSHI blijft ook maar gaan. Ik zit er zelf niet in want ik had er weinig vertrouwen in na het debacle met de dev maar het ziet er nu wel erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Heisenbug schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 01:17:
SUSHI blijft ook maar gaan. Ik zit er zelf niet in want ik had er weinig vertrouwen in na het debacle met de dev maar het ziet er nu wel erg goed uit.
zou ook niet weten waar het eindigt,
ben ook uit uniswap gestapt, wat toch weer van 18 dollar naar 20 is gegaan.

ik ga kijken om in btc of eth te investeren , gezien toch alles aan die coins is gekoppeld

[ Voor 48% gewijzigd door djzz op 02-02-2021 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spyhard666 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:16:
ADA zou na XRP en Doge wel eens de volgende pump kunnen krijgen, geen onderbouwing. Het het gevoel dat ADA nu aan de beurt is
29 januari een stapeltje Ada’s gekocht. Mooi winstje nu! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Komt Ripple nog een keertje weer? Ik baal stevig dat ik gisteren niet m'n winst gepakt heb, en ik nu weer zelfs verlies heb. Potver :(

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

NeFoRcE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:34:
Komt Ripple nog een keertje weer? Ik baal stevig dat ik gisteren niet m'n winst gepakt heb, en ik nu weer zelfs verlies heb. Potver :(
Het was toch aan alle kanten bekend dat er gisteren massaal gedumpt ging worden? Zelfs hier in het topic meermaals voorbij gekomen dat gistermiddag het dumpmoment aangekondigt was.

Als je die niet hebt gepakt ben je nu de zogeheten "bagholder" maar heb je ook wel een aankoop gedaan zonder enige informatie in te winnen. XRP staat onder druk en gaat zomaar de aankomende tijd niet meer omhoog - deze "pump" was ook gebakken lucht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:37:
[...]

Het was toch aan alle kanten bekend dat er gisteren massaal gedumpt ging worden? Zelfs hier in het topic meermaals voorbij gekomen dat gistermiddag het dumpmoment aangekondigt was.

Als je die niet hebt gepakt ben je nu de zogeheten "bagholder" maar heb je ook wel een aankoop gedaan zonder enige informatie in te winnen. XRP staat onder druk en gaat zomaar de aankomende tijd niet meer omhoog - deze "pump" was ook gebakken lucht.
waardeer dat hij gewoon uitspreekt wat er is gebeurd en dat hij er hopelijk van leert ipv hem ook nog eens de volle laag te geven. Genoeg mensen hier die enkel de succesverhalen delen en slechte trades niet vertellen (soort Instagram filter toepassen....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:43:
[...]

waardeer dat hij gewoon uitspreekt wat er is gebeurd en dat hij er hopelijk van leert ipv hem ook nog eens de volle laag te geven. Genoeg mensen hier die enkel de succesverhalen delen en slechte trades niet vertellen (soort Instagram filter toepassen....)
Ik geef toch ook antwoord op zijn vraag? Tenzij een pump&dump groep weer besluit dat XRP aan de beurt is (kleine kans) is er de komende tijd geen reden dat hij omhoog zou gaan.

Daarnaast is mijn opmerking weldegelijk waardevol voor hem, want blijkbaar heeft hij XRP gekocht en daarna al het nieuws gemist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lucatoni
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:51:
[...]

Ik geef toch ook antwoord op zijn vraag? Tenzij een pump&dump groep weer besluit dat XRP aan de beurt is (kleine kans) is er de komende tijd geen reden dat hij omhoog zou gaan.

Daarnaast is mijn opmerking weldegelijk waardevol voor hem, want blijkbaar heeft hij XRP gekocht en daarna al het nieuws gemist?
Ik vond je reactie gewoon negatief, met een redelijk verwijt richting hem. Je kan dat ook anders brengen toch? Beetje vriendelijker? Anyway, XRP heeft inderdaad zn tijd gehad voor nu. Denk pas na de rechtzaak dat we meer kunnen zeggen. Wanneer er nu weer een degelijke pump wordt aangekondigd zal dit helemaal niet meer zo serieus genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Hoe zitten jullie in de race wat betreft Sushi? Gezien de geschiedenis durfde ik niet in te stappen, maar het ziet er nu wel allemaal goed uit toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:30
Je zal vlak voor het weekend maar GRT en ADA hebben verkocht... Ik heb er een neus voor, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Ethereum geeft gas.. Vandaag een nieuwe ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Ik vond je reactie gewoon negatief, met een redelijk verwijt richting hem. Je kan dat ook anders brengen toch? Beetje vriendelijker? Anyway, XRP heeft zn tijd gehad voor nu. Denk pas na de rechtzaak dat we meer kunnen zeggen. Wanneer er weer een degelijke pump wordt aangekondigd zal dit helemaal niet meer serieus genomen worden.
Ik vind het wel meevallen. Het is zijn verwachting (XRP to the moon) afgezet tegen de harde werkelijkheid als je met geld gaat spelen (XRP naar de maan). Het is hee klote, maar we hebben allemaal wel eens in die positie gezeten en de beste manier om er dan van te leren is om je keihard te realiseren dat je je verlies moet pakken en door... Vriendelijk pamperen met "komt wel goed" of "gewoon even wachten tot ie weer stijgt" bestaat helaas niet.
En ook ander leermoment zoals @Verwijderd ook zegt: Als je dan bereid bent om het risico te nemen. Een groot risico ook, want aangekondigde pump, waarom houd je dan het nieuws niet in de gaten of zet je vooraf geen sell order om je winst te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

lucatoni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Ik vond je reactie gewoon negatief, met een redelijk verwijt richting hem. Je kan dat ook anders brengen toch? Beetje vriendelijker? Anyway, XRP heeft inderdaad zn tijd gehad voor nu. Denk pas na de rechtzaak dat we meer kunnen zeggen. Wanneer er nu weer een degelijke pump wordt aangekondigd zal dit helemaal niet meer zo serieus genomen worden.
Precies dit ja. Maar ik geloof het wel, ben wel even crypto moe. Heb m'n ripple eruit gegooid voor het nog verder zakt. Daar zo'n 8% verlies op uiteindelijk. Dit is al de zoveelste keer dat we net naast de pot grijpen zeg maar. Enige waar ik een beetje nog op gepakt heb onlangs is DOGE. En BTC is nog wel okee, die hodl ik tot ik 65 ben denk ik.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mengenli schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:11:
Ik zit ook met interesse naar ETH te kijken. De zoon probeert er weer eens vandoor te gaan bij vader Btc zo te zien. Zal mij benieuwen hoe e.e.a. gaat lopen na alle turbulentie van de afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
GRT is voor lange termijn. Jammer dat het zoveel gas kost om te staken. Overigens, iemand ervaring met cakedefi.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
SmartCazeX schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:16:
GRT is voor lange termijn. Jammer dat het zoveel gas kost om te staken. Overigens, iemand ervaring met cakedefi.com?
Cakedefi ken ik niet. Eerste indruk van mij is dat ik niet begrijp waarom ik moet inloggen (ipv mn wallet connecten) en dat die twitter testimonials een beetje fake ogen.

edit: volgens mij werkt het niet op basis van smart contract, maar stort je je ETH en BTC naar de wallets van Cakedefi, waar je vervolgens via de website de pools kan selecteren. Huidige pool groottes vallen dus niet te controleren. Ik zou hier geen gebruik van maken.

[ Voor 25% gewijzigd door lucatoni op 02-02-2021 08:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
mengenli schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:11:
Gisteren mn verlies gepakt van zowel Doge als Flow en het restbedrag beiden in ETH gestopt :)

Benieuwd hoever ETH komt :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 16:43
NeFoRcE schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:34:
Ja joh, geen zorgen. Met genoeg geduld komt t wel weer goed.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:11
Stokstaart schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:51:
[...]

Ja joh, geen zorgen. Met genoeg geduld komt t wel weer goed.
Nu moeten er geen conclusies getrokken worden dat het een tijdelijke dip is, want dan wordt er misschien weer iets gekocht :9

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik hodl lekker verder oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CleQnOA9tQ0Lk8Xkg4nogc-8avM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HsgchZoaYtsWebnAGtWOKMTG.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 16:43
dogtagz schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Nu moeten er geen conclusies getrokken worden dat het een tijdelijke dip is, want dan wordt er misschien weer iets gekocht :9
Ik denk eerder dat de piek tijdelijk was, XRP zal 90% van de tijd gewoon under par presteren. Alleen denk niet dat het de laatste piek is geweest..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
QuarkChain (QKC) on the rise. Toch al zo'n 50% gegroeid in een week tijd!

Briljante tech overigens, door een goed team. Whitepaper is ook fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoda
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 15:03
Nog mensen hier die ook in REEF zitten? De laatste tijd puur wat flufjes ingekocht omdat Binance aardig wat exposure gaf aan REEF. De koers gaat lekker en de launch is nog aanstaande.

[ Voor 3% gewijzigd door exoda op 02-02-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

exoda schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:03:
Nog mensen hier die ook in REEF zitten? De laatste puur wat flufjes ingekocht omdat Binance aardig wat exposure gaf aan REEF. De koers gaat lekker met en de launch is nog aanstaande.
Heel veel van die dingen 'gratis' gehad op launchpad en allemaal gelijk weggedaan. Had ik nu maar....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:01:

"Briljant, goed team, fenomenaal"

Scroll even een paar jaar terug en zie welke brilant goede fenomenale whitepapers er allemaal door het putje zijn gegaan. Het zegt niets meer. Pure reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:05:
[...]

Scroll even een paar jaar terug en zie welke brilant goede fenomenale whitepapers er allemaal door het putje zijn gegaan. Het zegt niets meer. Pure reclame.
Vertel mij wat. Heb geen flauw idee wat het doet en whitepapers lees ik al jaren niet meer. Als er maar geld mee te verdienen valt. :+

Verder wil ik niet shillen hoor, maar ik hoorde via een vriend van de buurman een gerucht dat Tesla de sigaretaanstekers van hun auto's op QuarkChain willen gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Als XRP/USDT 380 bereikt zie ik ruimte voor eindelijk nog een laatste pump naar de 510.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_FAS_iZVAs2qyLHf8AXpUdZKMSg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z9onzyxF7V1I4A2rOMPhr94T.png?f=fotoalbum_large

We moeten uit die neergaande lijn wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

exoda schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:03:
Nog mensen hier die ook in REEF zitten? De laatste tijd puur wat flufjes ingekocht omdat Binance aardig wat exposure gaf aan REEF. De koers gaat lekker en de launch is nog aanstaande.
Deze heb ik aangehouden na de staking periode op Binance. Het is geen goudmijn maar het levert mij nu al meer op dan dat ik het in begin meteen weg had gedaan.

Verder in het nieuws: Zal ZIL vandaag de 8 cent gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
Amras schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:01:

Vergeet het blauwe logo niet om de "hoe shill ik een crypto" Bullshit bingo kaart vol te maken :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:12:
Als XRP/USDT 380 bereikt zie ik ruimte voor eindelijk nog een laatste pump naar de 510.
[Afbeelding]

We moeten uit die neergaande lijn wegkomen.
Je maakt een geintje zeker?

XRP is nu een verzameling bagholders. Daar is minimaal 6 maanden revalidatie en een of ander goed nieuws voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 04:45

Malarky

Wils voor wat ieder

Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:13:
[...]

Je maakt een geintje zeker?

XRP is nu een verzameling bagholders. Daar is minimaal 6 maanden revalidatie en een of ander goed nieuws voor nodig.
Nee ik maak geen geintje. Ik tipte hier ook meermaals QKC vorige week(en) toen die nog op zijn bodem stond. Zag er puur TA-technisch voor mij goed uit. Verder heb ik niets nodig, kan mij niet schelen wat voor coin het is. Heb ook geen letter over QKC gelezen. Nu nooit en nooit niet :)

En DOGE had ook zijn opleving vanaf de bodem waar ik em tipte. Bij DOGE werd ik op 230 ook voor gek verklaard gezien alle bagholders en die tikte nog mooi even de 500 aan (das mooi meer dan verdubbelen).

Als we onder de 360 gaan stap ik overigens weer uit op XRP, dan geloof ik er niet meer in. Hou de instap verliezen minimaal. Zou mij overigens ook niet verbazen als 450 het al is voor XRP, maar ik denk persoonlijk nog dat er nog een klein pumpje in zit naar aanleiding hoe snel hij down ging.

Maar uiteraard moet iedereen zijn eigen afweging maken ik deel uitsluitend die van mij. En als altijd, kleine instap (5% PF), dicht instappen op de lijn waar ik al weer opgeef en consequent verkopen als theorie niet uitkomt. Zou hou je verliezen minimaal.

[ Voor 57% gewijzigd door Malarky op 02-02-2021 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:05:
[...]

Wel eens de bitcoin whitepaper gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Mensen met een goeie app voor IOS, waarbij de API snel mee update?

Coinstats
Blockfolio
Delta

Werken niet echt naar behoren..

[ Voor 3% gewijzigd door Cogy op 02-02-2021 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik had nog een oude verkooporder van ETH staan op 1022 1122 :'(

;w €€€

Maar he, winst is winst... :X :P

[ Voor 18% gewijzigd door ybos op 02-02-2021 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

ybos schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:28:
Ik had nog een oude verkooporder van ETH staan op 1022 1122 (?) :'(

;w €€€

Maar he, winst is winst... :X :P
Fixed? Die 1022 is al een hele tijd geleden... :+
Pagina: 1 ... 131 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!