Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.721 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Ik ga werderom even een wat dommige vraag stellen.

Als ik zie hoeveel geld het momenteel kost om een ERC-20 token over het lijntje te krijgen, is dat nog wel houdbaar in de nabije toekomst? Ik merk aan mezelf dat ik ERC-20 begin te mijden als de pest afgezien van het handelen erin op een Exchange. Het is gewoon niet te doen om die dingen ergens heen te sturen vanwege de idiote fees.

Is dit iets van de laatste tijd ? Gaat dit nog verbeteren ? Oplossingen ? Ik zie ze ff niet, afgezien van ze op een Exchange omzetten naar een andere coin, om ze naar een trust wallet te sturen en daar weer via een DEX een swap te doen ofzo.

Ik probeer eea nog steeds helder te krijgen en ik ben wat verward mbt BEP2, BEP20, ERC-20 en de verschillen. Het feit dat NEXO en SWP weer op twee chains verkrijgbaar zijn maakt het voor mij helemaal onduidelijk.

Iemand die hier eens iets over kan vertellen?

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
XRP voor een bagholder is hetzelfde als een theezakje in een kopje met heet water douwen. Naar boven en als hij genoeg opgezogen heeft naar beneden. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik weet niet of jullie dit hadden meegekregen? De allergrootste BTC minerpool F2POOL lijkt ineens dagelijk >10.000 BTC te verkopen waarmee ze momenteel de prijs van bitcoin omlaag trekken. Ze verdienen nu niet alleen bakken met geld door de verkoop maar bovendien verdienen ze nog harder door ondertussen te investeren in futures? Jullie snappen dat vast beter dan mij, maar ze voorspellen dus de markt en vervolgens stimuleren ze eigenhandig de markt die kant ook op!! Voor ons kut omdat de BTC prijs lager is dan hij zou kunnen zijn, maar bovendien kunnen hun met hun geld ook ieder moment weer BTC terugkopen en het geintje blijven herhalen want ze krijgen alleen maar meer en meer geld... dus macht! Dit klinkt ernstig..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:33:
[...]

Ja, dat was m'n optie ook. XLM of zelfs NEXO, maar ik weet niet of ik nou zo enthousiast ben over XLM. Weet er nog te weinig over. Ik wil graag zaken wegzetten die stabiel zijn en niet volatiel. XLM zal ook niet oneindig blijven stijgen.
Nexo heeft vanaf een uur geleden een eigen exchange in de app!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Iemand een idee of het mogelijk is geld te storten op binance als je nog geverifieerd moet worden? Gaat nog wel even duren denk ik, al twee dagen penning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 14:00
Glenn Hoddle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:02:
[...]

Benieuwd wat dat gaat doen voor de NEXO token!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Hermans123 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:04:
Iemand een idee of het mogelijk is geld te storten op binance als je nog geverifieerd moet worden? Gaat nog wel even duren denk ik, al twee dagen penning
Anders koop je gewoon op Bitonic BTC met Ideal en stuur je deze naar je account op Binance kan je meteen starten met handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Glenn Hoddle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:02:
[...]

Nice !

Om even in m'n verhaal te blijven. Dat wordt dus iets in niet-ERC-20 formaat erheen sturen en lekker switchen naar NEXO en terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ben even kwijt hoe het nou ook alweer zat, telt BNB in de launchpad nou wel of niet mee voor je card level op Binance? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Jean-Bob schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:08:
[...]

Benieuwd wat dat gaat doen voor de NEXO token!
Die ging +7% door dat nieuws. En +17% op de 24 uurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:15:
Ben even kwijt hoe het nou ook alweer zat, telt BNB in de launchpad nou wel of niet mee voor je card level op Binance? :?
wel...

"For example, you have 200 BNB in your Spot Wallet, 2,000 BNB in your Futures Wallet, and 20,000 BNB in your Launchpool account. We add all your BNB balances in your Binance account, regardless of where you use it, to determine your cashback rate. No need to worry about arbitrary rules or restrictions. In this case, you will have 22,200 BNB in total, which grants you the 8% cashback rate!"

[ Voor 45% gewijzigd door iVibes op 01-02-2021 19:22 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Alfa Novanta schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:57:
Ik weet niet of jullie dit hadden meegekregen? De allergrootste BTC minerpool F2POOL lijkt ineens dagelijk >10.000 BTC te verkopen waarmee ze momenteel de prijs van bitcoin omlaag trekken. Ze verdienen nu niet alleen bakken met geld door de verkoop maar bovendien verdienen ze nog harder door ondertussen te investeren in futures? Jullie snappen dat vast beter dan mij, maar ze voorspellen dus de markt en vervolgens stimuleren ze eigenhandig de markt die kant ook op!! Voor ons kut omdat de BTC prijs lager is dan hij zou kunnen zijn, maar bovendien kunnen hun met hun geld ook ieder moment weer BTC terugkopen en het geintje blijven herhalen want ze krijgen alleen maar meer en meer geld... dus macht! Dit klinkt ernstig..

[YouTube: BITCOIN SELL-OFF EXPOSED - GUILTY PARTY REVEALED AND WE NEED TO STOP IT!!!]

[YouTube: BITCOIN'S BIGGEST SELLER F2POOL RESPONDS!!! SHOCKING REVELATION!!!]
dat kunnen ze maar heel even doen. Komen nu maar 900 btc per dag nieuw vrij. Zij hebben maar een deel daarvan. Wat ze verkopen is dus groot deel voorraad. Daar zijn ze zo doorheen. En met alleen nieuw mined coins wat deze pool heeft per dag beweeg je de markt echt niet

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 01-02-2021 19:21 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
.... BNB staked into Launchpool will still provide users with the standard benefits for holding BNB, such as airdrops, Launchpad eligibility and VIP benefits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kkRPHBclD4h2SNStEEWtE94N3P8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/86ovyXeCawYNqwKbehuL8747.jpg?f=fotoalbum_large

Schaal staat op 1 min dus heel snel een wikje naar beneden en dan weer snel omhoog.

Is dit nou gewoon iemand die loopt te "trollen" en met opzet stoplosses wil triggeren met een lage sell order ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:31

Chaes

#HODL

Lekker hoor dat staken met Nexo, wordt een aardig bedragje straks.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDJzj5gBuq5cwQfBCWLDdlKRlCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BIlVcJYTF7Lmjuojp9dHL7GV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:25

[YouTube: BITCOIN SELL-OFF EXPOSED - GUILTY PARTY REVEALED AND WE NEED TO STOP IT!!!]

Leuk hè, dat decentrale crypto.
De hele markt wordt kapot gemanipuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:25
Die SEC meneer hangt er binnenkort bij hoor! O-)

Ik heb iig genoeg Hopium geslikt om erin te geloven.
Ik wacht nog steeds op de 20,000% plus!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Dat Beefy.finance.. Wauw. Voel me wel een complete digileek als ik daar rondneus.
Slecht uitgelegd allemaal zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Palindrome
elektriekert schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:52:
[...]

Leuk hè, dat decentrale crypto.
De hele markt wordt kapot gemanipuleerd.
Futures zijn gewoon kut eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Palindrome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Futures zijn gewoon kut eigenlijk.
Speculeren is ook niet helemaal meer van deze tijd toch?
Maar ja, de 1% plukt er de vruchten van dus we doen er niks tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Aarebe1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:54:
Dat Beefy.finance.. Wauw. Voel me wel een complete digileek als ik daar rondneus.
Slecht uitgelegd allemaal zeg.
Gewoon de hype meepakken, cashen en wegwezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:58:
[...]

Gewoon de hype meepakken, cashen en wegwezen
...
Ik snap er de ballen van, dan kan ik moeilijk de hype meepakken toch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:27:
[...]

Ik ga deze sowieso meepakken en dan hopen dat die ff snel x5 gaat.
Je moet dus BNB hebben over een bepaalde periode om mee te kunnen doen voor de max wat je gemiddeld in die periode had? En de periode van tellen begint vannacht ofzo?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-09 18:28
damn die doge grafiek vertelt echt een verhaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:55:
Ik ga werderom even een wat dommige vraag stellen.

Als ik zie hoeveel geld het momenteel kost om een ERC-20 token over het lijntje te krijgen, is dat nog wel houdbaar in de nabije toekomst? Ik merk aan mezelf dat ik ERC-20 begin te mijden als de pest afgezien van het handelen erin op een Exchange. Het is gewoon niet te doen om die dingen ergens heen te sturen vanwege de idiote fees.

Is dit iets van de laatste tijd ? Gaat dit nog verbeteren ? Oplossingen ? Ik zie ze ff niet, afgezien van ze op een Exchange omzetten naar een andere coin, om ze naar een trust wallet te sturen en daar weer via een DEX een swap te doen ofzo.

Ik probeer eea nog steeds helder te krijgen en ik ben wat verward mbt BEP2, BEP20, ERC-20 en de verschillen. Het feit dat NEXO en SWP weer op twee chains verkrijgbaar zijn maakt het voor mij helemaal onduidelijk.

Iemand die hier eens iets over kan vertellen?
nou ja vandaar het plan om eth 2.0 te maken zodat de kosten manageble zijn en eth scalable word ''sharding'' enzo. en een hoop sub coins die willen laten zien dat ze ook crypto kunnen scalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Aarebe1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:00:
[...]

...
Ik snap er de ballen van, dan kan ik moeilijk de hype meepakken toch _O-
Dat is ook de bedoeling van het project. Het is gewoon mooi verpakte bullshit met geheime kluisjes gekoppeld aan een smartcontract blablabla. Waar je een woekerrendement op kan ontvangen zo lang er maar genoeg mensen blijven instappen.

[ Voor 8% gewijzigd door locmorto op 01-02-2021 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:08:
[...]

Dat is ook de bedoeling van het project. Het is gewoon mooi verpakte bullshit met geheime kluisjes gekoppeld aan een smartcontract blablabla. Waar je een woekerrendement op kan ontvangen zo lang er maar genoeg mensen blijven instappen.
Klinkt beetje alsof u de boot gemist heeft?
Of bent u echt de verlosser die mij probeert te behoeden voor een fout? ;)

Ik ga wel voor Nexo. Prima interface. Dat bifiworstjesverhaal is vrij onbereikbaar voor mijn hersencapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:02:
damn die doge grafiek vertelt echt een verhaal
Welk verhaal vertelt het? Ik ben nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
Aarebe1 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:12:
[...]

Klinkt beetje alsof u de boot gemist heeft?
Of bent u echt de verlosser die mij probeert te behoeden voor een fout? ;)

Ik ga wel voor Nexo. Prima interface. Dat bifiworstjesverhaal is vrij onbereikbaar voor mijn hersencapaciteit.
Geen boot gemist had misschien wel wat eerder kunnen instappen als ik er van geweten had. Gisteravond nog wat beefburgers bijgekocht gaat zo lekker het lijkt 2017 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Vlees is zo passé.

[ Voor 8% gewijzigd door Palindrome op 01-02-2021 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:14:
[...]

zoiets
YouTube: Muziekinstrumenten - Leren met Bumba :D
:)

[ Voor 30% gewijzigd door djzz op 01-02-2021 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:14:
[...]

er onstond een hype waarbij de experts het pand al verlaten hebben met winst en de late instappers proberen er met man en macht toch nog wat van te maken

gaan ze gered worden door een 2e golf? dat is nu de vraag

dat is het verhaal van doge

[ Voor 11% gewijzigd door _Gast_ op 01-02-2021 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Je moet dus BNB hebben over een bepaalde periode om mee te kunnen doen voor de max wat je gemiddeld in die periode had? En de periode van tellen begint vannacht ofzo?
Vanaf vanacht tm 8 feb wordt je bnb balance bijgehouden. Op basis daarvan mag je dan x aantal SFP kopen tegen vaste prijs van 0.10, waarbij 1 usd = 1 bnb. Tenminste zo lees ik het.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:15:
[...]

Geen boot gemist had misschien wel wat eerder kunnen instappen als ik er van geweten had. Gisteravond nog wat beefburgers bijgekocht gaat zo lekker het lijkt 2017 8)
Nja ik ben gister, na de call hier in het forum, ook maar wat pannekoeken gaan aanschaffen.
Tov van gisteravond al een leuke winst maar opzich durf ik ze wel de staken voor wat langere tijd..
Maar als ik die site zie haak ik al af.
Zojuist ook bij Nexo gekeken, die interface is toch een stuk makkelijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:33

Bever!

3

Dit is echt een van de slechtste filmpjes die ik ooit gezien heb.. Miners verkopen, miners gebruiken futures, miners gebruiken opties. Zoals ze ook zouden moeten doen om normaal hun business te kunnen draaien.. Hij zegt zelfs letterlijk dat de prijs kunstmatig laag gehouden wordt omdat ze verkopen, en als niemand zou verkopen we al op 50k zou zitten. Wat een sufferd. /end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Bever! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:22:
[...]

Dit is echt een van de slechtste filmpjes die ik ooit gezien heb.. Miners verkopen, miners gebruiken futures, miners gebruiken opties. Zoals ze ook zouden moeten doen om normaal hun business te kunnen draaien.. Hij zegt zelfs letterlijk dat de prijs kunstmatig laag gehouden wordt omdat ze verkopen, en als niemand zou verkopen we al op 50k zou zitten. Wat een sufferd. /end
Mee eens. 8)7
Als niemand verkoopt veranderd de prijs toch ook niet?
Een coin is zo duur als de laatst verkochte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
WiseGuy! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:20:
[...]

Vanaf vanacht tm 8 feb wordt je bnb balance bijgehouden. Op basis daarvan mag je dan x aantal SFP kopen tegen vaste prijs van 0.10, waarbij 1 usd = 1 bnb. Tenminste zo lees ik het.
1 USD = 1 BNB 8)7

Dat lijkt mij sterk dat het op deze wijzen zal worden gewaardeerd. Ze zullen wel een datum prikken en de dagkoers van BNB nemen, om daar tegen te waarderen en uit te keren in SFP of het gemiddelde over de ico periode.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
XRP/USDT -> De 3 MA lijnen komen zo bij elkaar op de 3 minute. Ik waag een gokje :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:49
Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:29:
XRP/USDT -> De 3 MA lijnen komen zo bij elkaar op de 3 minute. Ik waag een gokje :)
Short of long?
XRP/BTC vindt nu ook steun op de MA 99 op de hourly.. hoop ik :+

[ Voor 13% gewijzigd door PHPResource op 01-02-2021 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

All in YOLO MOON met 40xrp XRParmy 4ever bruvah

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:35:
[...]

All in YOLO MOON met 40xrp XRParmy 4ever bruvah
die XRP die XRP :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
DAMAGE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:45:
@YES dat herkennen gaat inderdaad nooit gebeuren. Moet je gewoon geluk mee hebben. Heel veel mensen focussen er wel op om de pumpertjes eruit te pikken maar zonde van de tijd. Kun je beter gaan leren traden. Snel rijk worden gaat in deze wereld toch niet gebeuren. Tenzij je mega geluk hebt.
Daar ben ik het niet meteen mee eens. Als je bv bij zo’n doge situatie er gewoon 5k tegen aan gooit dan haal je wel aardig wat knaken binnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Y u so hate

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Ok. Probleempje. Ik heb in m'n trust wallet BNB staan dat ik vanaf Binance richting het BSC-adres van de wallet heb gezet. Tot zover geen punt.

Ik koppel nu m'n trust wallet aan Binance DEX, maar die ziet 0 BNB. Moet ik die BSC BNB nog converteren naar de normale BNB entry in de trust wallet ? En zo ja: hoe doe ik dat ? Er valt niet op te googlen.

Edit: laat maar. Lijkt te kunnen in de Trust Wallet bij de BSC BNB onder 'more options' en dan SWAP. Weten we dat ook weer. Je blijft leren en ik snap heel goed dat iemand die hier geen gevoel voor heeft er WERKELIJK HELEMAAL NIETS VAN SNAPT.

[ Voor 26% gewijzigd door Korvaag op 01-02-2021 20:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 04:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GMOY38tWFs_BWrHMiu76WNoA3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ozY4uaV4682omqJohCMzDui.png?f=fotoalbum_large

Duurt nog wel 20-25 min toch? Op dat moment komt de long term dalende trend de kortere termijn trends tegen, langere termijn is " sterker " dan korte termijn dus je verwacht een nieuwe drop? " Open" is de juiste setting voor de MA's toch?

--
Zojuist weer een 1000 posts bijgelezen trouwens. Jullie blijven me verbazen en verrassen boys :D . Overigens deel ik de mening wel van aantal andere redelijk frequente posters in dit topic. Zelfs als je crypto al jaren volgt is het zeer recent met de Beefy.finance, CAKE en Launchpools etc toch weer een bijzondere tijd waarbij je van de ene kant denkt dat je wederom midden in een potentieel enorm lucratieve periode zit zonder het te beseffen en misschien wel met een soort angst dat je erniet maximaal gebruik van aan het maken bent.

En tegelijkertijd denk ik, ik zit met een leuke stack in btc, ik verdien ruim meer dan welke bank of beleggingsportefeuille me ooit zou bieden. Moet ik het wel willen om me ook nog eens in al die andere initiatieven te gaan mengen.. Het interesseert me wel enorm dus ik ga er toch maar eens wat meer over lezen, vooralsnog niet met het doel daadwerkelijk euries (of tegenwoordig beter gezegd usdtjes) in te stoppen :)

[ Voor 3% gewijzigd door twit op 01-02-2021 20:53 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
locmorto schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:25:
[...]

1 USD = 1 BNB 8)7

Dat lijkt mij sterk dat het op deze wijzen zal worden gewaardeerd. Ze zullen wel een datum prikken en de dagkoers van BNB nemen, om daar tegen te waarderen en uit te keren in SFP of het gemiddelde over de ico periode.
Je hebt helemaal gelijk. Bnb koers wordt nog bepaald. My bad

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
Goed, het is me gelukt om NEXO te krijgen via de Binance DEX. Voor de volgende keer is het voor mij goed om te weten dat Binance DEX alleen BEP2 BNB accepteert en geen BSC BEP20 BNB. Voor mij totaal niet logisch, maar dat zal wel aan mijn gebrek aan kennis liggen.

Dus: Stuur de BNB of via BEP2 naar je (bv) Trust Wallet, of verstuur ze via Binance Smart Chain en converteer ze dan:
1. Ga naar je Trust Wallet
2. Tap op Smart Chain waar dan wat BNB staat
3. Tap op de drie puntjes 'more'
4. Kies de optie 'Swap to Binance Chain' (dat is dus BEP2. Binance smart chain is BEP20
5. Swap de hoeveelheid die wilt en wacht even
6. Zie nu de BEP2 BNB in je wallet (wellicht nog even aanzetten)
7. Connect nu naar Binance DEX
8. Koop alles wat los en vast zit

Misschien voor iedereen volkomen duidelijk. Voor mij was het dat niet. Bij deze heb ik nu NEXO token op Nexo staan zodat ik meer rente vang. Je kan de Nexo uit stap 8 namelijk via BEP2 versturen naar je Nexo wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:18
BTC blijft beetje rond dezelfde koers hangen en de meeste alts stijgen weer, dat ziet er gewoon prima uit! Heb een aantal alts die 24h op 15% zitten. Niks te klagen.

Ik hoor van meerdere Youtubers dat als de koers ronde de 32/33 zou blijven we een stijging kunnen verwachten. 34,5 blijkt wel steeds een brug te ver, dat lukt steeds niet. Behalve bij de Elon pump.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:17:
[...]

er onstond een hype waarbij de experts het pand al verlaten hebben met winst en de late instappers proberen er met man en macht toch nog wat van te maken

gaan ze gered worden door een 2e golf? dat is nu de vraag

dat is het verhaal van doge
Ik ken ook de andere kant van het verhaal van DOGE:

Lang geleden, in een land hier niet zo ver vandaan, leefde eens een investeerder. Het was een relatief jonge man, gezegend met een lichaam als een god en het gezicht van een filmster. Helaas was hij zo arm als de straatstenen waarop hij iedere dag naar zijn onderbetaalde baan reisde.

Geboren als arme slaaf van het systeem op het boerenland. Diep in de schulden met meerdere jaarlonen om een dak boven zijn hoofd te kunnen hebben. Een schuld die werd behouden door een kwaadaardige kracht van adel, die het land in zijn financiële greep wist te houden: de banken.

In een poging zijn uitzichtloze situatie te ontvluchten, deed hij grondig onderzoek en besloot hij te investeren in een nieuwe veelbelovende technologie. De technologie ging gebukt onder hevige speculatie en was zeer volatiel. En de Aziaten lagen altijd op de loer om gemaakt rendement over nacht de nek om te draaien.

Op een dag kreeg de man een visioen. Hij droomde van een Inu Shiba die hem speels naar een grot leidde met verborgen schatten. Goud, edelstenen en andere rijkdommen stapelde zich tot het plafond. Gigantische zakken geld met de initialen 'WSB' als opdruk. Financiële onafhankelijkheid als een realiteit in zijn schoot geworpen.

De volgende dag bezocht hij Binance, een magische website, om een deel van zijn bescheiden loon te investeren onder hevig protest van zijn vrouw; Een heks die snode plannen had en zijn toekomst vulde met kinderen en zo langzaam de levenskracht uit zijn ondervoede lichaam zoog.

Opeens zag hij daar de Inu Shiba uit zijn dromen, voor slechts 17 sats per stuk, in de vorm van een digitale cryptografisch versleutelde munt. Hij wreef in zijn ogen en keek nog eens goed; was dit een droom? Kon zijn visioen dan waarheid worden? Hij klopte zijn pijp uit en vulde zijn pijp rijkelijk met de beste hopium uit het Noorden. En besloot de gok te wagen.

Met zijn zuurverdiende sats zette hij de grootste order uit zijn leven, 1 die het verschil kon maken om zijn onderdrukkende realiteit te ontvluchten en zijn dromen waar te maken. Hij droomde al jaren van een eigen edelros met de naam Lambo. Hij trekt aan zijn pijp... 'Waar ben ik mee bezig?' Schiet er plots door zijn hoofd. Laat ik me nu meeslepen door een onrealistisch visioen? Hoofdschuddend verlaagd hij zijn verkoop order naar 47 sats. 'Een goed rendement, maar realistisch.' Denkt hij in zijn nopjes.

Gesloopt door fysieke arbeid en zijn 89 kinderen ging hij uitgeput naar bed, en viel in een diepe comatische slaap.

De volgende dag werd hij gewekt door een donderend kabaal. Versuft opende hij zijn gordijnen en ziet een enorme mensenmassa door de straten marcheren. Kwijlende en schreeuwende stukken tuig van de richel. Het was het WSB army. Retards en autisten met graanzakken vol fiat, goud en stonks, die hem fortuin zouden brengen.

Hij snelde zich naar zijn laptop om de koers te bekijken. Zijn sell was net aangetikt maar niet verkocht, potdorie! En de koers was al weer teruggezakt naar 34 sats...

Vermoeid staarde hij naar buiten. Zouden deze retards van het WSB army echt doen wat ze moeten doen? Ze zijn niet bijster snugger en... Opeens ziet hij een graanzak vol fiat door de lucht vliegen. De koers van DOGE stijgt instant 10 sats! Nog een zak, zijn sell order is erdoor. Voordat hij beseft wat er gebeurd vliegt er nog een graanzak vol fiat door de lucht. 86 sats! Bam, een zak goudstaven wordt door de autists afgevuurd. 100 sats!

Ongelooflijk. Bizar. In paniek struikelt hij over zijn veters en valt met zijn gezicht op de betonnen vloer van zijn woning. Geen vloerverwarming.

In de nacht erna kijkt hij met bloeddoorlopen ogen toe hoe de koers tot de 260 sats wordt gepumpt door het WSB leger. Ruim 15 keer zijn inleg. De emmer gal naast zijn strooien matras loopt bijna over van het kotsen, zo ziek is hij er van.

Maar ach, volgende week weer een kans. En hij werkte nog lang en gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:03:
Goed, het is me gelukt om NEXO te krijgen via de Binance DEX. Voor de volgende keer is het voor mij goed om te weten dat Binance DEX alleen BEP2 BNB accepteert en geen BSC BEP20 BNB. Voor mij totaal niet logisch, maar dat zal wel aan mijn gebrek aan kennis liggen.

Dus: Stuur de BNB of via BEP2 naar je (bv) Trust Wallet, of verstuur ze via Binance Smart Chain en converteer ze dan:
1. Ga naar je Trust Wallet
2. Tap op Smart Chain waar dan wat BNB staat
3. Tap op de drie puntjes 'more'
4. Kies de optie 'Swap to Binance Chain' (dat is dus BEP2. Binance smart chain is BEP20
5. Swap de hoeveelheid die wilt en wacht even
6. Zie nu de BEP2 BNB in je wallet (wellicht nog even aanzetten)
7. Connect nu naar Binance DEX
8. Koop alles wat los en vast zit

Misschien voor iedereen volkomen duidelijk. Voor mij was het dat niet. Bij deze heb ik nu NEXO token op Nexo staan zodat ik meer rente vang. Je kan de Nexo uit stap 8 namelijk via BEP2 versturen naar je Nexo wallet.
Wat een gedoe. Je kan gewoon BTC, ETH of USDT naar Nexo sturen en via de Nexo exchange dit omzetten naar Nexo.

Dat is meteen de reden waarom Nexo nu raket gaat, ze hebben vandaag hun exchange gelanceerd :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:08:
[...]

Wat een gedoe. Je kan gewoon BTC, ETH of USDT naar Nexo sturen en via de Nexo exchange dit omzetten naar Nexo.

Dat is meteen de reden waarom Nexo nu raket gaat, ze hebben vandaag hun exchange gelanceerd :)
Ja en dat kost je dus de wereld. Even wat ETH versturen kost gewoon 5 euro. Als ik voor 40 euro Nexo wil kopen ga ik geen 5 euro transactiekosten betalen. Dat ERC-20 is leuk als je met kapitalen handelt waardoor dat soort bedragen wegvallen. Ik werk hier met tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:09:
[...]

Ja en dat kost je dus de wereld. Even wat ETH versturen kost gewoon 5 euro. Als ik voor 40 euro Nexo wil kopen ga ik geen 5 euro transactiekosten betalen. Dat ERC-20 is leuk als je met kapitalen handelt waardoor dat soort bedragen wegvallen. Ik werk hier met tientjes.
Wat de piep heb je precies aan €40 aan Nexo?
In de tijd die jij er aan kwijt bent om het te kopen, had je een website kunnen bouwen.

Tip: als je met tientjes werkt, absoluut DCA in BTC of ETH gaan en geen aandacht schenken aan shitcoins. Thank me later.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:12:
[...]

In de tijd die jij er aan kwijt bent om het te kopen, had je een website kunnen bouwen.

Tip: als je met tientjes werkt, absoluut DCA in BTC of ETH gaan en geen aandacht schenken aan shitcoins. Thank me later.
Mee eens.
Al zou het natuurlijk kunnen dat hij eerst wat tientjes stuurt om te testen.
@Verwijderd
Mocht het met de Inu Shibas, Pannekoeken, Bifiworsten en Sushi niet lukken kun je altijd nog schrijver worden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:06:
[...]

Ik ken ook de andere kant van het verhaal van DOGE:
:D _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Laatst online: 15-05 18:33
ADA zou na XRP en Doge wel eens de volgende pump kunnen krijgen, geen onderbouwing. Het het gevoel dat ADA nu aan de beurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:12:
[...]

Simpel. Bij Nexo krijg je meer rente als je Platinum member bent en ik ga Nexo gebruiken om wat random euro's in weg te zetten die ik over heb. Zie het als een apart spaarpotje waar je elke keer een euro van je boodschappenwagentje in doet.

DCA in BTC en ETH ben ik net mee bezig. Ook die dingen wil ik laten staan en kunnen dan richting Nexo voor extra procent rente. Naja, ETH dus niet gezien de achterlijke fees, maar als ik m'n BTC toch laat staan, waarom daar dan geen rente over trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Spyhard666 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:16:
ADA zou na XRP en Doge wel eens de volgende pump kunnen krijgen, geen onderbouwing. Het het gevoel dat ADA nu aan de beurt is
Nooit in verdiept maar ADA valt volgens mij in dezelfde categorie als XLM, etc.
Altijd hoop maar nooit moon,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
Dat zou heel mooi zijn want ik heb net een kleine bag van ADA binnengehaald @ 1060 sats. Compenseer ik mn verlies met andere cryptos weer enigzins :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
Ga toch weg man. ADA, als die moon gaat koop ik spontaan 1XRP

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Laatst online: 15-05 18:33
AMARONE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:19:
[...]

Ga toch weg man. ADA, als die moon gaat koop ik spontaan 1XRP
Ik ben een vrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:17:
[...]

Simpel. Bij Nexo krijg je meer rente als je Platinum member bent en ik ga Nexo gebruiken om wat random euro's in weg te zetten die ik over heb. Zie het als een apart spaarpotje waar je elke keer een euro van je boodschappenwagentje in doet.

DCA in BTC en ETH ben ik net mee bezig. Ook die dingen wil ik laten staan en kunnen dan richting Nexo voor extra procent rente. Naja, ETH dus niet gezien de achterlijke fees, maar als ik m'n BTC toch laat staan, waarom daar dan geen rente over trekken.
Eens over hoge fees op ETH, maar daarom ook slim om te investeren in Polkadot en xDAI e.d.
Layer 2 scaling blabla.

Als je dagelijks wilt profiteren, zou je kunnen kijken naar zo'n gratis Nexo-kaart of Cro-kaart. Kun je wekelijks wellicht wat Euro's besparen, zonder dat je er naar om hoeft te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hoi vrouw. Jij bent in de minderheid. Ben benieuwd naar jouw inbreng. Frisse wind O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:17:
[...]

Alleen Nexo op het Nexo platform schiet je niet veel mee op he... (alleen 1 keer per jaar een klein beetje dividend)

En als je dus andere coins of fiat naar Nexo pompt om die 8% te pakken, moet je wel zorgen dat minimaal 10% van je PF uit Nexo blijft bestaan om het Platinum level te behouden...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:23:
[...]

Eens over hoge fees op ETH, maar daarom ook slim om te investeren in Polkadot en xDAI e.d.
Layer 2 scaling blabla.

Als je dagelijks wilt profiteren, zou je kunnen kijken naar zo'n gratis Nexo-kaart of Cro-kaart. Kun je wekelijks wellicht wat Euro's besparen, zonder dat je er naar om hoeft te kijken.
Ik heb ook wel wat DOT. Staat nu 30 dagen vast bij Binance om wat LIT te genereren. Onder het mom: proberen we dat ook eens. Launchpad:
https://launchpad.binance.com/en/launchpool/LIT_DOT

Het draait allemaal wederom maar om tientjes maar ik wil graag veel dingen proberen en doen om te ontdekken wat wel/niet werkt en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Waarom is je nickname dan niet Tante Bep.. of Tante Bep2, Bep20. Je had er zoveel mee kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
iVibes schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:29:
[...]

Alleen Nexo op het Nexo platform schiet je niet veel mee op he... (alleen 1 keer per jaar een klein beetje dividend)

En als je dus andere coins of fiat naar Nexo pompt om die 8% te pakken, moet je wel zorgen dat minimaal 10% van je PF uit Nexo blijft bestaan om het Platinum level te behouden...
Dat weet ik. En dat gaat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 14:00
twit schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:44:
[...]

--
Zojuist weer een 1000 posts bijgelezen trouwens. Jullie blijven me verbazen en verrassen boys :D . Overigens deel ik de mening wel van aantal andere redelijk frequente posters in dit topic. Zelfs als je crypto al jaren volgt is het zeer recent met de Beefy.finance, CAKE en Launchpools etc toch weer een bijzondere tijd waarbij je van de ene kant denkt dat je wederom midden in een potentieel enorm lucratieve periode zit zonder het te beseffen en misschien wel met een soort angst dat je erniet maximaal gebruik van aan het maken bent.

En tegelijkertijd denk ik, ik zit met een leuke stack in btc, ik verdien ruim meer dan welke bank of beleggingsportefeuille me ooit zou bieden. Moet ik het wel willen om me ook nog eens in al die andere initiatieven te gaan mengen.. Het interesseert me wel enorm dus ik ga er toch maar eens wat meer over lezen, vooralsnog niet met het doel daadwerkelijk euries (of tegenwoordig beter gezegd usdtjes) in te stoppen :)
Ja herkenbaar, wat in 2017 de ICOs en de low cap altcoins waren is nu DEFI en crypto creditcards e.d.
Ik kijk het allemaal maar een beetje aan en als ik denk dat er echt wat te halen valt stop ik er wat in probeer er voor te waken dat het niet weer zo eindigt:Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/NeedyFearlessGaur-size_restricted.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:31:
[...]

Ik heb ook wel wat DOT. Staat nu 30 dagen vast bij Binance om wat LIT te genereren. Onder het mom: proberen we dat ook eens. Launchpad:
https://launchpad.binance.com/en/launchpool/LIT_DOT

Het draait allemaal wederom maar om tientjes maar ik wil graag veel dingen proberen en doen om te ontdekken wat wel/niet werkt en waarom.
Dingen proberen is goed :)
Maar probeer ook te herkennen waar de markt naar toe wil gaan. Je kan bijv. ook 12% op je DOT krijgen (via Kraken), dat is imo altijd verstandiger dan LIT (wat het ook is) te krijgen. Binance wil niet voor niets van die zooi af :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
Haha ik wou ook nog reageren op de vrouw. Stelletje primitievelingen zijn wij toch ook

Ik was Bitcoin op mijn Facebook aan het promoten. Niemand leek het te boeien. Tot ineens een oude bekende party-chick uit het niets reageerde. "Bedankt voor je tips, ik ben me aan het inlezen en keihard sats aan het stacken!"

Vet grappig. Je had erbij moeten zijn :p

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:34:
[...]

Dingen proberen is goed :)
Maar probeer ook te herkennen waar de markt naar toe wil gaan. Je kan bijv. ook 12% op je DOT krijgen (via Kraken), dat is imo altijd verstandiger dan LIT (wat het ook is) te krijgen. Binance wil niet voor niets van die zooi af :P
Zeker. Het is ook niet de enige optie :), maar ik heb nou eenmaal niet 1000 euro aan DOT wat ik kan splitsen, dus dat verhuist wat met de markten mee :+

Het is een launchpool verder, dus ze willen er niet van af. Het is nieuw. Het zou een decentralized cross-chain identity aggregator zijn. Laat ik nou net zelf in de IAM-business werken en daar dus wel een linkje mee hebben. Ik zie als 1 van de nuttige functies van blockchain namelijk het toepassen binnen Identity Management. Proberen dus maar :)

Zo staat er ook ergens wat TWT FRONT op te leveren. Waarom? Eens zien hoe dat werkt en wat ik daar mee kan.

[ Voor 21% gewijzigd door Korvaag op 01-02-2021 21:42 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Hermans123
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-09-2021
Wat vinden jullie ervan als ik een symmetrisch doolhof bouw met aan elk van de uiteinden een logo van elke cryptomunt die op bitvavo staat. Eens per week zet ik mijn hamster in het midden en kopen we de munt waar hij (Mr moonshine) uitkomt. Voordeel is dat je jezelf niks kunt verwijten en geen uren hoeft te zoeken naar patronen die toch niet bestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel benieuwd wat munten als SUSHI, UNI, DOT, LINK etc nu gaan doen. Die staan inmiddels toch behoorlijk hoog.

Al het rationele in mij zegt dat de rek er wel een beetje uit is overal. Maar aan de andere kant; als dit echt nog maar het begin is van een zeer bullisch jaar, zouden deze munten dan echt vele honderden of zelfs duizend dollars gaan doen? Zoals NEO, XMR, DASH destijds?

Ik vind het zelf moeilijk te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Waar staat je sell taro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 10:04

Ongelooflijk. Bizar. In paniek struikelt hij over zijn veters en valt met zijn gezicht op de betonnen vloer van zijn woning. Geen vloerverwarming.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Kerel, waar haal je t vandaan! _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:34:
[...]

Short of long?
XRP/BTC vindt nu ook steun op de MA 99 op de hourly.. hoop ik :+
Normale buy order:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFV-HLRnlCAi_TCdlbDPmRZxcB8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r90IROjSKveG316mBj3B3aCM.png?f=user_large
Dat moet ik nog bepalen, maar denk in dit geval aan een stop limit order ipv sell, want ik weet niet of XRP heel erg ver gaat komen.

[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 01-02-2021 21:45 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

ybos schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:42:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Kerel, waar haal je t vandaan!
_O-

[...]

Het was een relatief jonge man, gezegend met een lichaam als een god en het gezicht van een filmster.
Hier had hij me al. Adonis. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Aarebe1 op 01-02-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik ben geen Taro maar 53ct :+ Ik denk dat ik die cancel en stop loss omhoog ga bewegen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:31
Hermans123 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:41:
Wat vinden jullie ervan als ik een symmetrisch doolhof bouw met aan elk van de uiteinden een logo van elke cryptomunt die op bitvavo staat. Eens per week zet ik mijn hamster in het midden en kopen we de munt waar hij (Mr moonshine) uitkomt. Voordeel is dat je jezelf niks kunt verwijten en geen uren hoeft te zoeken naar patronen die toch niet bestaan.
Dat is een beetje hetzelfde als met die aap die ze munten lieten uitzoeken. :+

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
Het koersverloop van Sushi valt me nu ook pas op..
Ben benieuwd wat 'ie gaat aantikken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeF09-2OnzR-JwWKa9VndAlJmt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/60vCGfXr2vMFCsmqDfWlQgIt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Raaafie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:48:

[Afbeelding]
16-17 zegt glazen bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Zegt ie ook wanneer?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
over een week tenzij de markt onderhevige is van hevige fomo

[ Voor 12% gewijzigd door djzz op 01-02-2021 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Andere tweakers ook in Cream Finance gestapt?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:41:
Ik ben wel benieuwd wat munten als SUSHI, UNI, DOT, LINK etc nu gaan doen. Die staan inmiddels toch behoorlijk hoog.

Al het rationele in mij zegt dat de rek er wel een beetje uit is overal. Maar aan de andere kant; als dit echt nog maar het begin is van een zeer bullisch jaar, zouden deze munten dan echt vele honderden of zelfs duizend dollars gaan doen? Zoals NEO, XMR, DASH destijds?

Ik vind het zelf moeilijk te geloven.
wees aub voorzichtig met het woordje rek gebruiken. Mijn hart stopte en ik voelde me totaal REKT gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AMARONE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:56:
[...]
wees aub voorzichtig met het woordje rek gebruiken. Mijn hart stopte en ik voelde me totaal REKT gaan.
Sorry ik bedoelde natuurlijk organische groei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

En weer uit xrp, 5% :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Raaafie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:48:

[Afbeelding]
Die moet je niet meer willen. Daar had je een paar maand geleden in moeten zitten.
1inch is alweer de nieuwe Sushi, zoals Injective de nieuwe 1inch gaat worden.

Beter om nog ff wat gains in Injective te pakken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Hier ook uitgestapt. Volgt BTC nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:01:
[...]

Hier ook uitgestapt. Volgt BTC nu.
Xrp volgt btc bedoel je? Waarop ben je eruit gegaan? Ik 0,415.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:03:
[...]
Waarop ben je eruit gegaan? Ik 0,415.
0.41250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Lekker, ook met 40 hele xrp's? :+ MOONBOKS 7(8)7

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

XRP is echt een speelbal van traders geworden. Ding heeft 0 intrinsieke waarde, wordt slechts in leven gehouden door al die (inmiddels) multimiljonairs van Ripple Labs.

Door ermee te traden ben je medeschuldig :/

XRP is een SCAM, zoals dat al in 2018 bekend was.

[ Voor 22% gewijzigd door Mooody op 01-02-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JT schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:06:
[...]

Lekker, ook met 40 hele xrp's? :+ MOONBOKS 7(8)7
Ja, zoiets ;)

Ga nu even GRT in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Ja, zoiets ;)

Heb net deel winst van GRT gebruikt om INJ positie te vergroten. Beide prima muntjes voor naderende alt season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Heb net deel winst van GRT gebruikt om INJ positie te vergroten. Beide prima muntjes voor naderende alt season.
:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0R7kBRwUEhWZrCW4vJAM85qXLDk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MPDUT4TcQEE0R8mko8RLHySh.png?f=user_large

DOT kijk ik nog even aan.

AAVE tikt voor de 3e keer de 1D MA7 aan, meestal stap ik er dan uit, maar heb ze op de Ledger staan, ik gok het erop.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 01-02-2021 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
one night stand met xrp moet je gewoon ervaren maar daarna ook gewoon permanent afscheid nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Taro schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:08:
[...]

Ja, zoiets ;)

Grt, mooie munt. Op de ATH uitgestapt met de hopium op een dip. Die blijft nog een beetje uit dus sta vooralsnog aan de zijlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Mooooody schreef op maandag 1 februari 2021 @ 22:10:
[...]

Grt van de week al aan pf toegevoegd :9

Pagina: 1 ... 130 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!