sinds wanneer kunnen we handelen in USDT via coinbase ?? ?
XRP is flink omhoog gegaan,. Telegram forum heeft aangekondigd morgen 1 feb XRP te pumpen.
Heb jij toevallig XRP?Spyhard666 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:11:
XRP is flink omhoog gegaan,. Telegram forum heeft aangekondigd morgen 1 feb XRP te pumpen.
Verwijderd
Sterker nog, tot 31 maart heft Binance in alle EUR paren geen fees voor limit orders...dus is nog voordeliger ookMartine schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:10:
Je kan op Binance handelen in DOGE/EUR, dan kan je de doge verkopen voor euro. Die keiharde euro's kan je dan overmaken naar je bank wat je daarna bij de Appie bier mee kan kopen![]()
Handelen in DOGE/USDT of DOGE/BTC heeft voor jou geen meerwaarde, het ligt eraan wat je wil
En hij gaat nog moon ook.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:48:
Een maatje belde mij net op.
"Ik zit nu in een telegram groep van WSB en ze willen XRP pumpen omdat de SEC flikkers zijn"
Peak retard. Maar oh zo geweldig. Hij heeft nog gekocht ook. LMAO
Nope alleen ETH en Doge (natuurlijk)
nee dat zou niet handig zijn. Ik heb er € 140 voor gegeven destijds. De USD koers was daarnet 0.033 dus ik denk ik roep 0,034 .. zomaarLastpak schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:09:
Waarom op 0.034 verkopen? Is dat de prijs waarvoor je ze hebt gekocht?
Ah, okay, dat wist ik niet. Moet ik dat straks even uitzoeken!De USDT kan je op Binance omzetten naar Euro en deze kan je ook via Binance op je rekening laten storten:)
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
hier is het morgen de 31ste.Spyhard666 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:11:
weet iemand of ik in binance kan zien wat ik in het verleden zoal gekocht heb. zodat ik weet wat ik toendertijd betaald heb van wat ik in me wallet heb
In je ordergeschiedenis kan je op datum zoeken, dan zie je je buy en sell orders terug.Toerq schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:15:
[...]
hier is het morgen de 31ste.
weet iemand of ik in binance kan zien wat ik in het verleden zoal gekocht heb. zodat ik weet wat ik toendertijd betaald heb van wat ik in me wallet heb
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
@Alfa NovantaPelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:41:
[...]
Straks je doge direct omzetten in eur, niet eerst naar btc gaan. Is niet nodig. Dan kan je
je euro's opnemen.
3x aangegeven geloof ik
Zero.
ik klik ergens op en ineens zit ik in dit scherm ..Martine schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:10:
Je kan op Binance handelen in DOGE/EUR, dan kan je de doge verkopen voor euro. Die keiharde euro's kan je dan overmaken naar je bank wat je daarna bij de Appie bier mee kan kopen![]()
Handelen in DOGE/USDT of DOGE/BTC heeft voor jou geen meerwaarde, het ligt eraan wat je wil
:fill(white):strip_exif()/f/image/7Mw7Z2TLqgAMB1vr4WOz1hKK.png?f=user_large)
eigenlijk zoek ik dat nu al sinds vanmorgen

dat is € 0,0282252 per DOGE
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik zeg lekker doen, kans dat ie weer extreem omhoog gaat zie ik niet snel gebeuren.Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:19:
[...]
ik klik ergens op en ineens zit ik in dit scherm ..
[Afbeelding]
eigenlijk zoek ik dat nu al sinds vanmorgen![]()
En met deze koers pak je toch al heel veel bier als winst
ja maar kan daar niks zien allen recent, als ik de datum verander krijg ik Selected date range cannot exceed 3 monthsDutchCrownNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:16:
[...]
In je ordergeschiedenis kan je op datum zoeken, dan zie je je buy en sell orders terug.
Hmm dan geen idee.. misschien iemand anders?Toerq schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:21:
[...]
ja maar kan daar niks zien allen recent, als ik de datum verander krijg ik Selected date range cannot exceed 3 months
Klikt in het menu op markets en zoek dan op doge. Je komt dan vanzelf doge/eur tegen. Daar verkopen tegen de huidige waarden en het is feest!Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:19:
[...]
ik klik ergens op en ineens zit ik in dit scherm ..
[Afbeelding]
eigenlijk zoek ik dat nu al sinds vanmorgen![]()
** GME is offtopic, is een aandeel **
[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 30-01-2021 16:15 ]
Nee klopt, maar toch nog een vraag, kan ik op Binance een ondergrens instellen van e.e. $ 0,032 en een wishfull grens van $ 0,036 en dan maar welke het eerst voorbijkomt? Dat is toch juist de clue bij een exchange?DutchCrownNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:20:
Ik zeg lekker doen, kans dat ie weer extreem omhoog gaat zie ik niet snel gebeuren.
En met deze koers pak je toch al heel veel bier als winst
[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2021 15:27 ]
beleggen op de beurs deel xLadonna schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:23:
** Offtopic **
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 30-01-2021 16:16 ]
gevonden! Alleen ziet die grafiek er een beetje stuk uit..Debtor schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:23:
Klikt in het menu op markets en zoek dan op doge. Je komt dan vanzelf doge/eur tegen. Daar verkopen tegen de huidige waarden en het is feest!
/f/image/rFwgiQ12zU26OHO6qj8jj4IQ.png?f=fotoalbum_large)
Ja dat kan. Als je naar https://www.binance.com/en/trade/DOGE_EUR gaat (is meteen de euro beurs voor doge) zie je OCO staan. Hiermee kan je instellen op welke prijzen je doge wil verkopen. Meer hierover kan je lezen op https://academy.binance.com/nl/articles/what-is-an-oco-order. Probeer je sowieso meer in te lezen als je verder wil met handelen in crypto. Succes!Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Nee klopt, maar toch nog een vraag, kan ik op Binance een ondergrens instellen van e.e. $ 0,032 en een wishfull grens van $ 0,036 en dan maar welke het eerst voorbijkomt? Dat is toch juist de clue bij een exchange?
Inmiddels met wat biergeld wat xrpup gekocht. Kijken wat de verveelde milenials eruit persen.
Dat is alleen bij kopen (maker).Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:13:
[...]
Sterker nog, tot 31 maart heft Binance in alle EUR paren geen fees voor limit orders...dus is nog voordeliger ook
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Doge/eur bestaat pas sinds gisteren dus je hebt mazzelAlfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:30:
[...]
gevonden! Alleen ziet die grafiek er een beetje stuk uit..
[Afbeelding]
Eth kan de 0.04 niet echt houden lijkt het.. had ik niet verwacht.
Zero.
Kleintje long 10x geopend op XRP, eens kijken hoe ver de army kan pompen!
Ideetje; kan ik in php dmv crontab, python of in een andere taal, een soort van achtige trailingstop vanaf mijn servertje laten draaien via de api van Binance. Ja het kan, maar is er iemand die daar ervaring mee heeft?
Ideetje; kan ik in php dmv crontab, python of in een andere taal, een soort van achtige trailingstop vanaf mijn servertje laten draaien via de api van Binance. Ja het kan, maar is er iemand die daar ervaring mee heeft?
En toen gingen we REKT.Martine schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:39:
Kleintje long 10x geopend op XRP, eens kijken hoe ver de army kan pompen!
@Verwijderd had jij geen 100k aan Alpha bij het staken gekregen vorig jaar ?
Heb je die nog of te vroeg de deur uitgedaan
[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 30-01-2021 15:54 ]
Verwijderd
Ik kwam niet in aanmerking daarvoor omdat ik zelf al veel te alpha ben.Palindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:54:
@Verwijderd had jij geen 100k aan Alpha bij het staken gekregen vorig jaar ?
Dit raakt me
Nee want de stockmarkets zijn dicht in het weekend.
Maandag moondag!
Het is toch niet te geloven, zit denk ik inmiddels alweer 45 minuten in het verificatie proces van Binance, foto's had ik al dus konden snel geupload worden, nu willen die klojo's een mugshot van me telefoon en de QR code kan alleen gescand worden met de Binance app, dus eerst die app downloaden en installeren, moet je, je daar ook op inloggen met password, Google authenticatie en een code per mail .. en dan heb je 60s om het in te vullen .. de mail alleen is al 10 minuten onderweg!! Echt, priceless dit 
yesss .. eindelijk .. nu de QR scannen.. als die niet ge-time-out is
gelukt
@DutchCrownNL nee, duurt lang
yesss .. eindelijk .. nu de QR scannen.. als die niet ge-time-out is

gelukt
@DutchCrownNL nee, duurt lang
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2021 16:44 ]
Ik krijg die mails echt direct binnen van ze, niet in een spam mapje toevallig?Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:00:
Het is toch niet te geloven, zit denk ik inmiddels alweer 45 minuten in het verificatie proces van Binance, foto's had ik al dus konden snel geupload worden, nu willen die klojo's een mugshot van me telefoon en de QR code kan alleen gescand worden met de Binance app, dus eerst die app downloaden en installeren, moet je, je daar ook op inloggen met password, Google authenticatie en een code per mail .. en dan heb je 60s om het in te vullen .. de mail alleen is al 10 minuten onderweg!! Echt, priceless dit
Verwijderd
Het is dan ook aan te raden om voor een bullrun e.e.a. geregeld te hebben om uit te stappen.Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:00:
Tip voor de volgende bullrun
Verwijderd
Nope, ook bij verkopen. Maker gaat niet over verkopen/kopen, maar om of je de markt "maakt". Vandaar de naam maker...het geldt dus niet bij market orders (omdat je dan de markt niet maakt), maar bij alle limit orders, zowel kopen/verkopen (vanochtend nog gezien).
u sure ?Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Ik kwam niet in aanmerking daarvoor omdat ik zelf al veel te alpha ben.
:strip_exif()/f/image/3JL9AcEbsiGjYqyQ6wwlk2m5.jpg?f=fotoalbum_large)
waarom kondigen ze dat ook niet ff op tijd aan danVerwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:04:
Het is dan ook aan te raden om voor een bullrun e.e.a. geregeld te hebben om uit te stappen.![]()
Tip voor de volgende bullrun
En dan zitten ze te ranten op de GGD en ondertussen hebben die exchanges je adres, 06, IP-adres, ID, je foto en nu zelfs een bewegend filmpje dat je hoofd naar links en naar rechts beweegt, echt .. hoezo privacy
120k alpha Jaap... nondeju.. ik weet wel waar onze accuboormachine vanavond op bezoek gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Hahhaa![]()
Ik moet echt gaan denken om wat ik type af en toe.
Zero.
Verwijderd
Gelukkig heb ik nachtdienst. Mijn vrouw en kinderen vangen de klappen wel op.Pelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:12:
[...]
120k alpha Jaap... nondeju.. ik weet wel waar onze accuboormachine vanavond op bezoek gaat.
Maar ehm. Misschien wel even goed om te vermelden dat dit overduidelijk dom ouwehoerderij is.
Als ik dit soort bedragen zou hebben zou ik vannacht niet hoeven werken zegmaar
Dat hele $DOGE gebeuren begint wel 'n beetje kansloos te worden. Je hebt dan r/Satoshistreetbets dat in een paar dagen van 10K leden is gegroeid naar 165K leden. Daar proberen ze elkaar allemaal op te peppen om te holden en bij te kopen. Het enige wat ze hiermee bereiken is bagholders creëren. Ik vond 't geinig om een klein ritje mee te doen maar ik brand er mijn vingers verder niet meer aan.

Dumb money.

Dumb money.
potentiële volgende targets van r/Satoshistreetbets:
XRP
XLM
EGLD
tenminste als ik zie wat tractie heeft op hun discord...
gokje kan geen kwaad,
*Palindrome heeft 1000 in alle 3 gepompt.*
XRP
XLM
EGLD
gokje kan geen kwaad,
Iets meer geduld hebben
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vond het ook een leuke run en eerlijk is eerlijk het was wel erg makkelijk verdienen. Nu het zo steady blijft is de rek er een beetje uit. Die 1$ dollar zou natuurlijk wel bizar zijn maar dat zit er niet meer in ben ik bang.0Tominatie schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:15:
Dat hele $DOGE gebeuren begint wel 'n beetje kansloos te worden. Je hebt dan r/Satoshistreetbets dat in een paar dagen van 10K leden is gegroeid naar 165K leden. Daar proberen ze elkaar allemaal op te peppen om te holden en bij te kopen. Het enige wat ze hiermee bereiken is bagholders creëren. Ik vond 't geinig om een klein ritje mee te doen maar ik brand er mijn vingers verder niet meer aan.
[Afbeelding]
Dumb money.
ff nagekeken. Je hebt gelijk, weer wat opgestoken vandaagVerwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Nope, ook bij verkopen. Maker gaat niet over verkopen/kopen, maar om of je de markt "maakt". Vandaar de naam maker...het geldt dus niet bij market orders (omdat je dan de markt niet maakt), maar bij alle limit orders, zowel kopen/verkopen (vanochtend nog gezien).
Idd, Als je er vroeg bij bent 10% a 20% pakken en een pilsje opentrekken !
EGLD is veel te duur.Palindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:17:
XRP
XLM
EGLD
gokje kan geen kwaad,
XRP&XLM zouden kunnen vooral XRP
Maar ik zet mijn geld eerder op sub $0,05 meet veel supply
[ Voor 25% gewijzigd door Copycat op 30-01-2021 16:29 ]
Dit is Big Pump Signal 2.0, die gasten zitten er enkel in voor eigen gewin om snel een zakcentje te verdienen. Heeft niks met 'movement' of 'fight' etc. te maken. Kansloos. En ook slecht voor het imago.Tominatie schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:15:
[Afbeelding]
Dumb money.
Vandaag mijn XRP verkocht voor een leuke winst ( 20% ) op 0,3200. Kijk ik twee uur later staat die op 0,35 . Auw.
Overigens blij met die 20%, alleen met hele kleine bedragen ( meende 50 USD ) is de absolute winst een lachertje uiteraard.
* mkleinman komt net kijken in de trade wereld
Overigens blij met die 20%, alleen met hele kleine bedragen ( meende 50 USD ) is de absolute winst een lachertje uiteraard.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Precies ja.Chaes schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Dit is Big Pump Signal 2.0, die gasten zitten er enkel in voor eigen gewin om snel een zakcentje te verdienen. Heeft niks met 'movement' of 'fight' etc. te maken. Kansloos. En ook slecht voor het imago.
$GME is ook gewoon een bizarre pump maar daar zit nog een fantastisch verhaal achter. Een verhaal waardoor er mensen zullen zijn die het niet eens kopen vanwege financieel gewin maar meer als statement. Daarnaast is deze stock nog steeds enorm geshort, dus een short squeeze is nog steeds gaande. Dat is gewoon prima due diligence!
DOGE is gewoon een ordinaire pump&dump en "slimme" mensen proberen daarvan te profiteren door al deze "retards" in te laten kopen om daarna keihard op deze mensen te dumpen.
Rekt. Crypto is sowieso gemaakt om bagholders te creeëren, zeker met de inflatie op bijna alle coins. $DOGE heeft ook gewoon miners die elke dag op de markt blijven dumpen.
XRP is alleen gedelist in US op veel exchanges ? dus die vind ik minder kansvolPalindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:17:
XRP
XLM
EGLD
gokje kan geen kwaad,
XRP bagholders krijgen nog een lekker moment om van hun bags af te komen! (mede door de WSB retards?), of is er een insider informatie die wij nog moeten meekrijgen rondom de SEC?

Geh, toen die vanochtend omhoog ging en rond de 900 zat twijfelde ik nog om in te stappenTominatie schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:31:
XRP bagholders krijgen nog een lekker moment om van hun bags af te komen! (mede door de WSB retards?), of is er een insider informatie die wij nog moeten meekrijgen rondom de SEC?
[Afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Nee. Ik houd mijn aantal XRP op -0.Tominatie schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:31:
[Afbeelding]
Daarnaast is hij in Amerika nauwelijks verhandelbaar en die WSB-ers komen volgens mij voor 99% uit Amerika?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Anderzijds zou het me niets verbazen als ze een dikke middelvinger tegen de sec willen opsteken.MicroWhale schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:34:
[...]
Nee. Ik houd mijn aantal XRP op -0.
Daarnaast is hij in Amerika nauwelijks verhandelbaar en die WSB-ers komen volgens mij voor 99% uit Amerika?
Daarnaast kunnen die gasten toch ook gewoon op een buitenlandse exchange handelen?
[ Voor 10% gewijzigd door Daacuso op 30-01-2021 16:36 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Dat doen ze in mijn ogen niet door XRP te laten moonen. Dat is vind ik gewoon een dikke vette scam en ze hebben de wet overtreden, net zoals heel WS en alle Hedgefunds. Het zou de SEC dus sieren om zowel Ripple en iedereen betrokken bij het GameStop schandaal te beboeten.Daacuso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:35:
[...]
Anderzijds zou het me niets verbazen als ze een dikke middelvinger tegen de sec willen opsteken.
Daarnaast kunnen die gasten toch ook gewoon op een buitenlandse exchange handelen?
[ Voor 14% gewijzigd door MicroWhale op 30-01-2021 16:43 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het zal de SEC waarschijnlijk weinig uit maken of dat ding nou 0.25 of 0.35 of 1 USD waard is, dus hoe gaat die middelvinger precies tegen ze werken?Daacuso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:35:
[...]
Anderzijds zou het me niets verbazen als ze een dikke middelvinger tegen de sec willen opsteken.
te duur ? Hoe bedoel je dat ?Copycat schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:19:
EGLD is veel te duur.
XRP&XLM zouden kunnen vooral XRP
Maar ik zet mijn geld eerder op sub $0,05 meet veel supply
70 op max 21 miljoen coins...
dat is niet duur
Welkom zou ik zeggen!mkleinman schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:23:
Vandaag mijn XRP verkocht voor een leuke winst ( 20% ) op 0,3200. Kijk ik twee uur later staat die op 0,35 . Auw.
Je moet maar zo onthouden, winst = winst, hoe klein of groot ook!
Het gaat in mijn ogen om procenten, 20% is geweldig goed! Als je steeds vaker winst weet te behalen worden de bedragen vanzelf groter.
Voor de mensen die wel van een ''gokje'' houden kijk eens naar presearch, opvolger van google 
Te koop op kucoin en heeft net wat leuke upgrades gekregen.
Zelf zit ik er al jaren in en denk nog steeds dat die best groot kan worden.
Wel al x4 gegaan de afgelopen weken, maar ik denk dat ie nog wel een heel stuk verder kan.
Wel al x4 gegaan de afgelopen weken, maar ik denk dat ie nog wel een heel stuk verder kan.
[ Voor 16% gewijzigd door Ernemmer op 30-01-2021 17:04 ]
Je hebt helemaal gelijk, het blijft alleen zo een mindfuckMartine schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:43:
[...]
Welkom zou ik zeggen!![]()
Het gaat in mijn ogen om procenten, 20% is geweldig goed! Als je steeds vaker winst weet te behalen worden de bedragen vanzelf groter.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
ja precies dit, kan mezelf wel een klap geven waarom ik oktober vorig jaar geen 1000 dollar in alpha heb gepompt en nu 100k had gehad maar dat soort dingen kan je niet voorspellen.Martine schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:43:
[...]
Welkom zou ik zeggen!![]()
Meerdere keren 10 of 20% winst pakken vanwege een tactiek of analyse is iets waar je echt trots op moet zijn en niet te veel achterom kijken naar gemiste kansen.
Dat ze van hun waardeloze bags shitcoins afmoeten. En EGLD voldoet daar niet aan.Palindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:42:
[...]
te duur ? Hoe bedoel je dat ?
70 op max 21 miljoen coins...
dat is niet duur
Dat maakt de SEC natuurlijk ook niets uit. Het gaat puur om de statement die ze wellicht willen maken. Dergelijke uitspraken worden namelijk al gedaan daar. Anyway we gaan het zien, ik heb fluf in XRPUP gestopt.Ray_ schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Het zal de SEC waarschijnlijk weinig uit maken of dat ding nou 0.25 of 0.35 of 1 USD waard is, dus hoe gaat die middelvinger precies tegen ze werken?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
En om je verder op weg te helpen met je traders carrière. Hoeveel procent was je bereid om te verliezen om die 20% te maken.JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:48:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, het blijft alleen zo een mindfuck
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
klinkt interessant. tokens staken en rewards krijgen op basis van welke keywords gehit worden.Ernemmer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:47:
Voor de mensen die wel van een ''gokje'' houden kijk eens naar presearch, opvolger van google
Wel al x4 gegaan de afgelopen dagen, maar ik denk dat ie nog wel een heel stuk verder kan.
Ben bij dit soort dingen die in het vaar water liggen van de giganten dat die giganten het teveel gaan manipuleren/tegenwerken.
Zie alleen wel dat ze al sinds 218/2019 bestaan, maar nog niet echt tractie dus
[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 30-01-2021 16:59 ]
Vraag, wat zijn precies die tradingpairs waar je UP of DOWN bij ziet staan eigenlijk?
Zoals hier net genoemd XRPUP?
Want je kunt toch gewoon (leveraged) long of short gaan op binance, wat is de meerwaarde van een apart tradingpair?
Want je kunt toch gewoon (leveraged) long of short gaan op binance, wat is de meerwaarde van een apart tradingpair?
dat ligt een stuk ingewikkelder en je zou je meer in moeten lezen voordatje long, short, en calls plaatstEmcee schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:58:
Vraag, wat zijn precies die tradingpairs waar je UP of DOWN bij ziet staan eigenlijk?
(ik doe het zelf niet iig)
Feitelijk leverage trading zonder dat je geliquideerd kan worden.Emcee schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:58:
Liftoff bij xrp.
Heb weer wat doge verlies goedgemaakt. Wat een markten.
Heb weer wat doge verlies goedgemaakt. Wat een markten.
Het is een leveraged koersverloop dus? Dat de koersbewegingen worden uitvergrootDaacuso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Feitelijk leverage trading zonder dat je geliquideerd kan worden.
Pakt tot nu toe goed voor je uit. XRP gaat als de brandweer. Pure pump of voorkennis?Palindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:17:
XRP
XLM
EGLD
gokje kan geen kwaad,
Die Doge pump zorgt voornamelijk voor ellende (bij mij tenminste 🤡). Ik heb ze in ieder geval weggedaan en er een extra hoopje GRT (The Graph) voor gekocht, leek me wel een interessant project. Ben benieuwd wat die in de toekomst gaat doen. In ieder geval mijn Doge losses al mee gecompenseerd.
De tokens bewegen tussen de 1.5 en 3x zo snel. Verder alleen gemaakt voor een kort ritje. XRP kan morgen gelijk zijn aan nu terwijl XRP/DOWN 20% lager staat. Zie ook dit:Emcee schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Het is een leveraged koersverloop dus? Dus de koersbewegingen worden uitvergroot
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/psL22PxMeXhwj4t1Dx3M7zA7.jpg?f=user_large)
Doge is echt een coin die je moet inkopen als ie weer maanden laag staat, dat ding wordt altijd wel weer gepumpt en dan heb jij je verkooporder al staan op x2 en x3Raaafie schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:07:
Die Doge pump zorgt voornamelijk voor ellende (bij mij tenminste 🤡). Ik heb ze in ieder geval weggedaan en er een extra hoopje GRT (The Graph) voor gekocht, leek me wel een interessant project. Ben benieuwd wat die in de toekomst gaat doen. In ieder geval mijn Doge losses al mee gecompenseerd.
Beetje lurken op internetSpyhard666 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Pakt tot nu toe goed voor je uit. XRP gaat als de brandweer. Pure pump of voorkennis?
[ Voor 46% gewijzigd door Palindrome op 30-01-2021 17:11 ]
XRP staat gewoon erg laag en is echt een coin die soms leuk omhoog kan gaan, in november stond ie 50% hoger dan nu.Spyhard666 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Pakt tot nu toe goed voor je uit. XRP gaat als de brandweer. Pure pump of voorkennis?
Inderdaad, nu instappen is wel wat risico imo.Palindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:12:
XRP is wel risky hoor, veel oude bagholders en er komt nog een airdrop via flare binnenkort q1/q2.
En het hele delisting verhaal in US exchanges
Ja, dat dacht ik op 1,4 cent bij Doge ook voordat ie doorschoot....Ernemmer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:13:
[...]
Inderdaad, nu instappen is wel wat risico imo.
Vanmiddag andere stilstaande alts verkocht en een nu een ritje XRP meepakken. Blijf t nog even eyeballen en gebruikt ejector-seat al lekker snelErnemmer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:13:
[...]
Inderdaad, nu instappen is wel wat risico imo.
Doge is een hele andere soort coin, dat is puur pump en dump en moet je gewoon laag kopen en wachten op de pump om te verkopen.Daacuso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:14:
[...]
Ja, dat dacht ik op 1,4 cent bij Doge ook voordat ie doorschoot....
[ Voor 11% gewijzigd door Ernemmer op 30-01-2021 17:18 ]
Ritjes maken is inderdaad leuk op die coins, maar ik las gisteravond redelijk wat posts van mensen die verlies hadden op doge. Dan ben je imo gewoon te laat ingestapt en iets teveel last van FOMO gehadDucksy88 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:14:
[...]
Vanmiddag andere stilstaande alts verkocht en een nu een ritje XRP meepakken. Blijf t nog even eyeballen en gebruikt ejector-seat al lekker snel
Zoals altijd. Je moet er al inzitten of heel vroeg met mazzel erbij zijn anders wegblijven. Nu ook met xrp bijvoorveeld, enorm risico als je nu nog instap.Ernemmer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Ritjes maken is inderdaad leuk op die coins, maar ik las gisteravond redelijk wat posts van mensen die verlies hadden op doge. Dan ben je imo gewoon te laat ingestapt en iets teveel last van FOMO gehad
Zero.
XRP vs XLM strijd,
tijd om de popcorn erbij te pakken, en champagne
Welke coin wordt het morgen, dan kopen we die vandaag vast inPalindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:20:
XRP vs XLM strijd,
ADA?
Dat weten alleen whales die de boel manipuleren.Ernemmer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:21:
[...]
Welke coin wordt het morgen, dan kopen we die vandaag vast in
ADA?
Zero.
Verleidelijk om in te stappen op XRP, heel veel geld verloren met XRP in het verleden. Must resist...
Bam 1100 dollar in half uurtje
EGLD, vanwege maiar launch.Ernemmer schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:21:
[...]
Welke coin wordt het morgen, dan kopen we die vandaag vast in
ADA?
XRP vreet zo de 50 cent marker weg. Bam
Haha die pump&dumps, het lijkt wel 2017. Ik zou de XRP bagholders aanraden nu te dumpen, dit lijkt me een unieke kans om er van af te komen. Alhoewel dit ook weer bewijst dat in crypto niets zeker is..
Het lijkt wel of de mensen die binnengelopen zijn met crypto niks te doen hebben tijdens de lockdown en massaal weer aan het pumpen gaanJean-Bob schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:28:
Haha die pump&dumps, het lijkt wel 2017. Ik zou de XRP bagholders aanraden nu te dumpen, dit lijkt me een unieke kans om er van af te komen. Alhoewel dit ook weer bewijst dat in crypto niets zeker is..
Als kleine tip, schrijf de coins op die gepumpt worden en koop ze over 2-3 maanden laag in voor de hodl tot de volgende pump.
Niet alle coins komen hier voorbij, maar als je kijkt bij de grootste verliezers op Binance kan je goed zien welke coins gisteren gepumpt zijn.
Ik heb SNM alvast op mijn shortlist staan en eigenlijk lijkt ie binnenkort al leuk om te kopen
[ Voor 48% gewijzigd door Ernemmer op 30-01-2021 17:35 ]
BTC trekt even van alles mee naar beneden
RIP nieuwe Doge bagholders. Al -70% vanaf de top. Straks zitten we over 4 jaar weer in een nieuwe bullrun en hopen mensen nog steeds dat Doge weer eens pumped om van hun bags af te komen. XRP all over again.
ben blij dat ik toch iets heb geleerd in de afgelopen jaren. Had nog wel een buyorder rond de 30 eurocent maar nadat deze na de eerste bounce niet geraakt was, snel verwijderd.PilatuS schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:30:
RIP nieuwe Doge bagholders. Al -70% vanaf de top. Straks zitten we over 4 jaar weer in een nieuwe bullrun en hopen mensen nog steeds dat Doge weer eens pumped om van hun bags af te komen. XRP all over again.
Greed is a hell of a drug.
Ik heb mij kunnen inhouden, ik heb geleerd van 2017. Als zelfs Taro en Malarky, die vaak goed zitten met hun calls, de bietenbrug op gaan dan weet je als beginnende trader een hele grote kans maakt om rekt te gaan.
Ik heb mij kunnen inhouden, ik heb geleerd van 2017. Als zelfs Taro en Malarky, die vaak goed zitten met hun calls, de bietenbrug op gaan dan weet je als beginnende trader een hele grote kans maakt om rekt te gaan.
UNI blijft gewoon staan terwijl de rest mee werd getrokken door btc naar beneden.....
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!