Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:15
Slux schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Denk zelf dat Doge nog wel even een leuke speel munt blijft, puur vanwege de huidige hype, een ATH zie ik niet zo snel meer komen maar je weet het niet, zit nog zat volume in

De complete supply is toch al op de markt gedumpt ? wist niet dat er dagelijkst muntjes bij kwamen.
Er komt een vast aantal muntjes bij elk jaar, maar doordat de hoeveelheid die al in omloop is steeds groter wordt zal dat steeds minder invloed hebben. Daardoor zie ik de bodem van DOGE wel langzaam omhoog gaan.
Af en toe wat winst pakken als de munt omhoog schiet en als de koers weer genormaliseerd is weer instappen.

https://www.reddit.com/r/...an_inflationary_model_we/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:34:
Super n00b vraag, maar ik zit er over te denken (alsnog) mijn Doge te verkopen. Ik heb nog nooit crypto's verkocht, dus waar doe je dat nou het beste? Ik heb niks aan credits online, ik wil gewoon euro's. Ik zit nu al even te kijken op Litebit maar die geven €120 euro minder dan de waarde? Dat kan niet juist zijn lijkt me.. Bitvavo schiet ook nog niet op. Het kan toch niet zo moeilijk zijn? Kopen is gewoon ik wil zoveel van coin X kost zoveel euro klaar. Maar verkopen lijkt dusver ontzettend omslachtig en kostbaar..
Waar je ze hebt gekocht kun je ze ook verkopen lijkt me? Of komt die DOGE uit de lucht vallen? :? Kortom, iets meer info is wel handig, op welk platform zit je nu en waarom niet daar verkopen?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Super n00b vraag, maar ik zit er over te denken (alsnog) mijn Doge te verkopen. Ik heb nog nooit crypto's verkocht, dus waar doe je dat nou het beste? Ik heb niks aan credits online, ik wil gewoon euro's. Ik zit nu al even te kijken op Litebit maar die geven €120 euro minder dan de waarde? Dat kan niet juist zijn lijkt me.. Bitvavo schiet ook nog niet op. Het kan toch niet zo moeilijk zijn? Kopen is gewoon ik wil zoveel van coin X kost zoveel euro klaar. Maar verkopen lijkt dusver ontzettend omslachtig en kostbaar..
Tja, geen idee of 120e slecht is. Als jij er 6k in hebt zitten dan valt dat wel mee. Zeker als dat betekent (en dit is heel persoonlijk) dat je niet kopieën van je ID achter hoeft te laten bij buitenlandse bedrijven zou ik dat doen. Bitvavo is een Nederlands bedrijf, allicht kun je kijken wat je bij die exchange zou krijgen. Dat zou mijn eerste keuze dan zijn.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Crypts schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:38:
[...]

Waar je ze hebt gekocht kun je ze ook verkopen lijkt me? Of komt die DOGE uit de lucht vallen? :? Kortom, iets meer info is wel handig, op welk platform zit je nu en waarom niet daar verkopen?
Dat zeg ik, kopen is nooit het probleem, Bitvavo, Anycoindirect, Litebit,, allemaal prima. Coins staan in mijn Jaxx wallet. Nu wil ik er weer vanaf.. zogezegd heb ik nog nooit wat verkocht. Was al bang dat het ingewikkeld zou zijn.. ben ook niet thuis op Exchanges.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:40:
Tja, geen idee of 120e slecht is. Als jij er 6k in hebt zitten dan valt dat wel mee.
neejoh, bijlange na niet, ik heb ooit € 140 Doge gekocht en gister stond het op € 1700 maar ik had geen tijd om het uit te zoeken want ik moest werken en ondertussen zit het rond €800 maar nu kom ik er nog steeds niet uit..

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Laatst online: 21-09 20:40
Euh, Bitvavo heeft geen Doge. En Litebit heeft inderdaad schofterig hoge fees. Is Coinmerce misschien een optie?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:43:
[...]

neejoh, bijlange na niet, ik heb ooit € 140 Doge gekocht en gister stond het op € 1700 maar ik had geen tijd om het uit te zoeken want ik moest werken en ondertussen zit het rond €800 maar nu kom ik er nog steeds niet uit..
Dus voor 800e betaal je 120e kosten? Dat is wel pittig. Waar je denk ik rekening mee moet houden is dat je eerst van DOGE naar BTC gaat en dan naar euro's. Dus je betaalt dubbel fee's en dan nog een premium van zo een exchange als litebit. Misschien even wat andere proberen waar het kan en anders eens registreren op Bitvavo (als ze Doge hebben). Anders zou je, als je er geen problemen mee hebt om een kopie van je ID te sturen ook kunnen registreren op Binance.

Edit: ah Bitvavo heeft dus geen Doge. Dan zou je je kunnen registreren op Binance. En dan je ID er naartoe om euro's op te kunnen nemen volgens mij. Of op Binance inwisselen voor BTC en dan via Bitonic ofzo uitcashen als het daar scheelt. Maar dat is dus allemaal een kwestie van uitzoeken wat voor koersen ze hanteren.

[ Voor 16% gewijzigd door JT op 30-01-2021 11:48 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Dus voor 800e betaal je 120e kosten? Dat is wel pittig. Waar je denk ik rekening mee moet houden is dat je eerst van DOGE naar BTC gaat en dan naar euro's. Dus je betaalt dubbel fee's en dan nog een premium van zo een exchange als litebit. Misschien even wat andere proberen waar het kan en anders eens registreren op Bitvavo (als ze Doge hebben). Anders zou je, als je er geen problemen mee hebt om een kopie van je ID te sturen ook kunnen registreren op Binance.
Ben ooit op Binance geweest maar dat is me slecht bevallen. Iedere stap kost geld, uiteindelijk was dat weinig zinvol met kleine bedragen. Op Litebit en Bitvavo heb ik een valid account inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Ik wil ook voor het eerst verkopen, dus ben benieuwd of men een goed antwoord heeft op jouw vraag. Ik zit natuurlijk zelf al rond te kijken waar ik veilig en voor een goede prijs kan verkopen, en kwam zodoende Bitvavo tegen. Jij zegt dat Bitvavo niet opschiet, wat bedoel je daar precies mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Ben ooit op Binance geweest maar dat is me slecht bevallen. Iedere stap kost geld, uiteindelijk was dat weinig zinvol met kleine bedragen. Op Litebit en Bitvavo heb ik een valid account inmiddels.
Binance staat hier juist bekend als goedkoop, 0,1% fee voor een transactie en als je met BNB betaalt zelfs maar 0,075%. Ik had overigens net ge-edit.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:40:
[...]

Dat zeg ik, kopen is nooit het probleem, Bitvavo, Anycoindirect, Litebit,, allemaal prima. Coins staan in mijn Jaxx wallet. Nu wil ik er weer vanaf.. zogezegd heb ik nog nooit wat verkocht. Was al bang dat het ingewikkeld zou zijn.. ben ook niet thuis op Exchanges.
Je zal sowieso verificatie moeten doen op eender welk platform als je dat nog niet gedaan hebt. Maakt dus weinig uit. Ik zou dan Bitvavo doen als je daar al een account hebt. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daacuso
Crypts schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:51:
[...]

Je zal sowieso verificatie moeten doen op eender welk platform als je dat nog niet gedaan hebt. Maakt dus weinig uit. Ik zou dan Bitvavo doen als je daar al een account hebt. :)
Joehoe, Bitvavo heeft geen Doge.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ben aan het kijken naar verge om mogelijk weer in te stappen en wellicht een ritje mee te pakken. Op de 15m chart is die door alle MA's gegaan. Volgende lijnen zien er zo uit:
1h - MA99 @ 40 sat
4h - MA25 @ 40 sat
1d - MA7 @ 39 sat
1w - MA25 @ 40 sat

Welke info zou je nog meer naar kunnen kijken of dat verstandig is te noemen? Het lijkt nu erop dat 39 of 40 sats een mooi instapniveau is.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Hi,

Ik heb twee honden en die zijn superlief, ik heb geld van uitkering gekregen en die wil ik crypto steken.
De munt DOGe lijkt mij wel wat. Wanneer moet ik instappen(niet de uitwerpselen).
Ik heb gehoord dat Dog(e)Shit is?
Wat zal ik doen?

Gr. Dog(e)Lover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Dus voor 800e betaal je 120e kosten? Dat is wel pittig.
kijk, dit is toch bagger?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2__hNxmpIFAuj-I0E-0TLIIpQPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xuIIlUTpkGKJVo64epahFCYl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
-Colossalman- schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:58:
Hi,

Ik heb twee honden en die zijn superlief, ik heb geld van uitkering gekregen en die wil ik crypto steken.
De munt DOGe lijkt mij wel wat. Wanneer moet ik instappen(niet de uitwerpselen).
Wat zal ik doen?

Gr. Dog(e)Lover
Niks ver van crypto vandaan blijven, en zorgen dat je 2 honden genoeg te eten krijgen ;)

Pas als je een baan hebt kan je naar crypto kijken, Slux is expert daarin leef op bijstand niveau en slaap onder een brug, en kan net aan mijn hond (genaamd crypto) eten geven, dus met 2 gaat het echt niet lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
XRP begint gek te doen.
Wallstreetbets zit er weer voor tussen zo blijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:06

Chaes

#HODL

-Colossalman- schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:58:
Hi,

Wat zal ik doen?

Gr. Dog(e)Lover
Troll :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Hi,

Ik heb twee Trolls en die zijn superlief, ik heb geld van uitkering gekregen en die wil ik crypto steken.
De munt Troll lijkt mij wel wat. Wanneer moet ik instappen(niet de uitwerpselen).
Ik heb gehoord dat Troll Shit is?
Wat zal ik doen?

Gr. TrollLover

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Wat denk je van Doge op Binance verkopen naar USDT, daar LTC van kopen, die LTC naar Coinbase sturen.. die LTC verkopen naar EUR.. en dan je EUR naar je bankrekening sturen via sepa (kosten € 0,15). Werkt prima en snel. LTC versturen vanuit Binance naar Coinbase kost een tiental centjes. In elk goedkoper dan via ETH of BTC versturen die al gauw 10 dollar kost, transactiekosten bij Binance/Coinbase is niet zo heel veel. Zo zou ik het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Spacewide schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:02:
XRP begint gek te doen.
Dat is niet de bedoeling ripple, heb nog wat sec gerelateerde buy orders staan op 20,15 en 10 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Daacuso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Joehoe, Bitvavo heeft geen Doge.
Geen idee, hij noemt het zelf dus ik ging ervan uit dat hij ze ook daar o.a. gekocht had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
Crypts schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:21:
[...]

Geen idee, hij noemt het zelf dus ik ging ervan uit dat hij ze ook daar o.a. gekocht had. :)
Ja, het is een vaag verhaal :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Op Binance is DOGE 0,027 dus megagroot is dat verschil niet. Als je eerst naar BTC gaat en dan naar Bitonic kom je uit op 0,026 euro. Min fees dan nog. Als het je om de laatste cent gaat zou ik me registreren op Binance, anders via een omweg en moet je zelf even gaan rekenen wat het meeste oplevert. Wat had je zelf eigenlijk verwacht dat je ervoor zou krijgen? Even voor het beeld.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Spacewide schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:02:
XRP begint gek te doen.
Heb je een linkje naar topic ofzo?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:18
Zijn er nog veel mensen die BNB in de vault hebben zitten? Ik merk dat er de laatste tijd weinig dust vanaf komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:26:
[...]

Op Binance is DOGE 0,027 dus megagroot is dat verschil niet. Als je eerst naar BTC gaat en dan naar Bitonic kom je uit op 0,026 euro. Min fees dan nog. Als het je om de laatste cent gaat zou ik me registreren op Binance, anders via een omweg en moet je zelf even gaan rekenen wat het meeste oplevert. Wat had je zelf eigenlijk verwacht dat je ervoor zou krijgen? Even voor het beeld.
Bij crypto kijken we in percentages niet in getallen achter de komma met “laatste cent”.

Het verschil tussen 2.5ct/2.7ct is toch echt exact even groot als 2500 en 2700 euro als je een zakje munten voor 500 euro hebt gekocht.

Dat is gewoon 8% verlies en dat is dus enorm. Snap niet waarom anno 2021 nog steeds niet de moeite van 5 minuten nemen even zich aan te melden op Binance en te genieten van de extreem lage transactiekosten, de lage spread niet te vergeten!, en groot aantal coins.

Als je eigen bank 8% gaat rekenen voor girale transacties dan was iedereen hier toch allang weg? Dan hebben we bank2.0 crypto en Tweakers betalen lachend 8%. Ik vind het onbegrijpelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 30-01-2021 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 10:34
Misschien een gekke vraag, maar heeft Binance eigenlijk een licentie van dnb gekregen?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hoezo? wat maakt het uit waar ik ze gekocht heb? Dat was 2018. Het is nu 2021. Coins worden gelist en gedelist. Help me liever door antwoord op mijn vraag te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:41:
[...]
Snap niet waarom anno 2021 nog steeds niet de moeite van 5 minuten nemen even zich aan te melden op Binance en te genieten van de extreem lage transactiekosten, de lage spread niet te vergeten!, en groot aantal coins.
Omdat voor sommige biance gewoon een ruk exchange is de er te vaak uitligt en 1 grote pump en dump shitshow exchange is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Gelukszoekr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:43:
Misschien een gekke vraag, maar heeft Binance eigenlijk een licentie van dnb gekregen?
Startpunt: https://www.dnb.nl/toezic...register/WWFTAC/index.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:48:
[...]

hoezo? wat maakt het uit waar ik ze gekocht heb? Dat was 2018. Het is nu 2021. Coins worden gelist en gedelist. Help me liever door antwoord op mijn vraag te geven.
Er is al lang en breed antwoord gegeven... Registreer een Binance account en verify jezelf daar. Dan je doggies overmaken, BTC van kopen, BTC cashen in euro.

Als je een andere exchanges wilt prima, maar wat wil je dan nog van het forum weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Bij crypto kijken we in percentages niet in getallen achter de komma met “laatste cent”.

Het verschil tussen 2.5ct/2.7ct is toch echt exact even groot als 2500 en 2700 euro als je een zakje munten voor 500 euro hebt gekocht.

Dat is gewoon 8% verlies en dat is dus enorm. Snap niet waarom anno 2021 nog steeds niet de moeite van 5 minuten nemen even zich aan te melden op Binance en te genieten van de extreem lage transactiekosten, de lage spread niet te vergeten!, en groot aantal coins.

Als je eigen bank 8% gaat rekenen voor girale transacties dan was iedereen hier toch allang weg? Dan hebben we bank2.0 crypto en Tweakers betalen lachend 8%. Ik vind het onbegrijpelijk.
Ja daar heb je zeker gelijk in. Alleen persoonlijk wil ik mijn ID niet zomaar aan bedrijven buiten Nederland geven, laat staan buiten de EU. Daarom zou ik eerst wat combinaties van exchanges ofzo berekenen hoeveel verschil het maakt. En als het verschil dan uiteindelijk 100 euro is dan kies ik er misschien wel voor die 100e meer uit te geven en m'n ID in Nederland te houden.
Slux schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Omdat voor sommige biance gewoon een ruk exchange is de er te vaak uitligt en 1 grote pump en dump shitshow exchange is.
Als je het hoogste bedrag wil en dat krijg je via Binance met eenmalig een transactie, wat maakt dat dan nog uit? Los daarvan, wat vind jij een goede exchange met gunstige prijzen?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Sahara schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:09:
Wat denk je van Doge op Binance verkopen naar USDT, daar LTC van kopen, die LTC naar Coinbase sturen.. die LTC verkopen naar EUR.. en dan je EUR naar je bankrekening sturen via sepa (kosten € 0,15). Werkt prima en snel. LTC versturen vanuit Binance naar Coinbase kost een tiental centjes. In elk goedkoper dan via ETH of BTC versturen die al gauw 10 dollar kost, transactiekosten bij Binance/Coinbase is niet zo heel veel. Zo zou ik het doen.
Het klinkt ontzettend omslachtig. Ik zou hier nooit op gekomen zijn. Ik zit er wel aan te denken de DOGE naar Binance te doen, maar je moet dan zelf de koers opgeven waarvoor je hem verkopen wil toch? en dan wachten tot ie er doorheen gaat, en dan weer idem met USD naar LTS en dan idem met LTC naar EUR. Het klinkt alsof je bij iedere stap tientjes kwijtraakt.. dat was toen wel mijn ervaring destijds in 2018 .. toen was ik ook zomaar €50 verder ofzo ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:46

knakworst

Get more sats!

BurnerT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:36:
Zijn er nog veel mensen die BNB in de vault hebben zitten? Ik merk dat er de laatste tijd weinig dust vanaf komt.
Er zijn twee waardeloze munten nu, binnenkort komen er vast wel weer wat fabeltastische defi coins bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:59:
[...]

Als je het hoogste bedrag wil en dat krijg je via Binance met eenmalig een transactie, wat maakt dat dan nog uit? Los daarvan, wat vind jij een goede exchange met gunstige prijzen?
Ik trade het meeste op gdax, wat op bitstamp en kraken voor de fiat export plus wat om te staken, en voor de hype coins zit ik op Huobi die werkt voor mij veel fijner dan een binance.
Ik trade trouwens bijna alle exchanges maar de grotere bedragen staan alleen op de EU exchanges

Maar dat is echt persoonlijk, een exchange moet het gewoon doen voor mij en ik moet er een goed gevoel bij hebben dat heb ik niet met binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dat is gewoon 8% verlies en dat is dus enorm.
kijk, dat bedoel ik .. daar heb ik dus ook geen trek in. Als het idee is dat je een pizza met crypto's kopen kunt, dan mag dat niet meer dan 1% kosten zou je denken. Zelfs dat is dan nog veel.
Snap niet waarom anno 2021 nog steeds niet de moeite van 5 minuten nemen even zich aan te melden op Binance
ik heb een Binance account. Zal nu misschien nog wel een ID moeten uploaden..
en te genieten van de extreem lage transactiekosten,
nouja die ervaring heb ik dus niet
de lage spread niet te vergeten!
wat is dat?
nouja, dat probeer ik dus te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:01:
[...]

Het klinkt ontzettend omslachtig. Ik zou hier nooit op gekomen zijn. Ik zit er wel aan te denken de DOGE naar Binance te doen, maar je moet dan zelf de koers opgeven waarvoor je hem verkopen wil toch? en dan wachten tot ie er doorheen gaat, en dan weer idem met USD naar LTS en dan idem met LTC naar EUR. Het klinkt alsof je bij iedere stap tientjes kwijtraakt.. dat was toen wel mijn ervaring destijds in 2018 .. toen was ik ook zomaar €50 verder ofzo ..
Tja, het is geen strak gereguleerde markt waarin alles lekker direct is en uniform/consequent is. Dan moet je in de reguliere aandelen gaan. Koop je ze bij een NL bank en verkoop je ze ook weer. Anders zul je er toch echt zelf meer moeite in moeten steken dan kijken wat je aandeel waard is en op de ver(koop)knop drukken.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:56:
[...]

Exact, ver vandaan blijven.
Voor je het weet ben je besmet met dat Chinese gokvirus.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:06:
[...]

kijk, dat bedoel ik .. daar heb ik dus ook geen trek in. Als het idee is dat je een pizza met crypto's kopen kunt, dan mag dat niet meer dan 1% kosten zou je denken. Zelfs dat is dan nog veel.
Ik had al het idee dat je destijds was ingestapt zonder je góed te verdiepen en dit maakt dat gevoel sterker bij mij ;) DOGE is nooit opgezet om consumables mee te betalen. Hell, DOGE is niks meer dan een shitfartcoin om de gevestigde orde in de cryptowereld mee op de hak te nemen. En de meeste andere altcoins zijn ook niet gemaakt voor betalingen in winkels en dergelijke. Vergelijk het met als je euro's op zak hebt in China. Met je euro's wil je een pizza kopen. Dat zal, maar in die "wereld" doen ze dat niet met euro's. Dus zul je eerst moeten wisselen naar een valuta waarmee dat wel kan. Dat je uitzoekt hoe je het het goedkoopst kunt doen, groot gelijk. Dat dit je verbaast, verbaast mij dan weer ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Mr_Ripple schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Exact, ver vandaan blijven.
Voor je het weet ben je besmet met dat Chinese gokvirus.
Username: Mr_Ripple :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
[...]

Iedereen die hier een tijdje meedraait kent de muizenroutes, het is juist het oversturen van ETH of BTC dat met de hoge fees je de nek omdraait. Daarom zit die LTC stap er tussen, LTC over sturen is bijna gratis of NEO oversturen is gratis (maar Coinbase heeft geen NEO :(). De stap daarna naar je bankrekening is letterlijk 15 euro cent maakt niet uit hoeveel euro het omvat.

Als je gewoon je DOGE naar Binance stuurt, geef je een market order op en dan is ie verkocht naar USDT, Binance fees zijn 0,10% (of als je BNB hebt gekocht is het 0,075%). Bij Coinbase zijn de trading fees 0,5%. Dus tja je zal wel wat moeten betalen aan trading fees.. maar het is niet anders. Litebit, Bitonic etc. die knijpen je vooral uit met slechtere koersen (verschil tussen de goeie koers en de slechte koers is hun winst). Je moet maar ff een rekensommetje maken wat makkelijker of goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:18
knakworst schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:05:
[...]

Er zijn twee waardeloze munten nu, binnenkort komen er vast wel weer wat fabeltastische defi coins bij.
Die vault levert nu zo iig weinig op. Die microflufjes waren handig om te gebruiken voor transacties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ducksy88 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:59:
[...]

Er is al lang en breed antwoord gegeven... Registreer een Binance account en verify jezelf daar. Dan je doggies overmaken, BTC van kopen, BTC cashen in euro.

Als je een andere exchanges wilt prima, maar wat wil je dan nog van het forum weten?
Er is overigens ook een DOGE/EUR pair op Binance, helemaal makkelijk :) Daarna kan je het direct withdrawen naar je bankrekening via Binance zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 30-01-2021 13:17 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

:P klopt, en heb ik verder niks mee.
Al kun je er leuk geld mee pakken, mits je er bovenop zit.
Net als Doge zijn het geen munten voor de lange termijn denk ik.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ripple ook niet? Dat zou anders een deftige banken-munt zijn, goed geaccepteerd enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:18:
Ripple ook niet? Dat zou anders een deftige banken-munt zijn, goed geaccepteerd enz.
Je bent er even tussenuit geweest denk ik? XRP wordt niet zo goed geaccepteerd door de SEC :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
In het leven geroepen door het XRParmy, in de praktijk is er niks deftig aan en gewoon een piramide ponzi crap bedrijf en coin is, kan je beter Doge kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:20:
Je bent er even tussenuit geweest denk ik? XRP wordt niet zo goed geaccepteerd door de SEC :)
ja wie niet, het heeft 2 jaar op zijn gat gelegen. HODL ftw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ripple zeker niet! _O-

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:21:
[...]

Lees je dan wel even in in de huidige situatie rondom Ripple/XRP en de SEC. Dan kom je niet voor verrassingen te staan als de waarde van je muntjes ineens in de crypto abyss is verdwenen. Dan kan je de bewuste keuze maken om het geld evt. in een andere cryptocurrency te steken die niet onlangs op verschillende exchanges is gedelist of gepauzeerd is omdat men eerst een belangrijke rechtszaak wil afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
deppenboks schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:52:
Ik ga even Baken, het is immers weekend en dan moet er op zondag wel wat Cake zijn.
Hier ook aan het baken met Cake :) Zit sinds een paar dagen ook in de Helm pool met Cake. Deze (helmet.insure) heeft allemaal samenwerkingen met Binance. Ook audited by Certik. Daarnaast zitten bijna alle PancakeSwap admins erin. Mooie is ook de max supply van 100M tokens waarvan de helft voor 1 jaar gelocked is. Ik denk dat dit straks de insurance van het hele Binance DeFi moet gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16
[...]

Binance is super goedkoop, super simpel en super snel.. euro's kan ja ook direct opnemen via sepa.. 3 klikken en je bent klaar.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:21:
[...]

Wij niet ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Pelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:36:
Binance is super goedkoop, super simpel en super snel.. euro's kan ja ook direct opnemen via sepa.. 3 klikken en je bent klaar.
ja precies, maar ik ben de bietenbrug opgegaan met BTC en ETH toen.
Ik zal het nu proberen zoals hier werd voorgesteld. Net ca. 29.000 DOGE naar Binance verplaatst voor € 0,08 dus so far so good

Ik vind ook nog 0.00017747 BTC ≈ $5.97 terug van mijn eerdere attempt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:39:
[...]

ja precies, maar ik ben de bietenbrug opgegaan met BTC en ETH toen.
Ik zal het nu proberen zoals hier werd voorgesteld. Net ca. 29.000 DOGE naar Binance verplaatst voor € 0,08 dus so far so good
Straks je doge direct omzetten in eur, niet eerst naar btc gaan. Is niet nodig. Dan kan je
je euro's opnemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 30-01-2021 13:42 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Sahara schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:09:
oooowjah, binance<>coinbase .. er begint weer wat te dagen ..
Pelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:41:
Straks je doge direct omzetten in eur, niet eerst naar btc gaan. Is niet nodig. Dan kan je
je euro's opnemen.
ik zal eens kijken hoe dat eruit ziet! Ook via coinbase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Wat een gekloot met kraken.com

Gister al heel de dag ellende. Nu kan ik niet inloggen. Ik krijg een verificatie code en die vul ik in. Zegt die doodleuk dat de code fout is... Zucht

https://status.kraken.com/incidents/2l06qxb3f0kg

Dit dus

[ Voor 14% gewijzigd door Mich op 30-01-2021 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Ik zit al jaren in de crypto lekker geholded. Nu ben ik sinds een paar weken beetje aan het traden in verschillende muntjes via Binance. Wat is een goede tactiek om snel te kunnen kopen en verkopen? Vaak als ik iets gekocht heb en wil deze 2 min later weer verkopen tegen een kleine winst van max 1%. Dan duurt het vaak te lang voordat ik een sell order erdoor kreeg aan de hand van een markt trade. Op die manier mis ik vaak de piekjes. Ik refresh of wissel snel van limit naar markt zodat hij hem soms wel pakt. Maar ik denk dat er een betere manier moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Debtor schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:52:
Ik zit al jaren in de crypto lekker geholded. Nu ben ik sinds een paar weken beetje aan het traden in verschillende muntjes via Binance. Wat is een goede tactiek om snel te kunnen kopen en verkopen? Vaak als ik iets gekocht heb en wil deze 2 min later weer verkopen tegen een kleine winst van max 1%. Dan duurt het vaak te lang voordat ik een sell order erdoor kreeg aan de hand van een markt trade. Op die manier mis ik vaak de piekjes. Ik refresh of wissel snel van limit naar markt zodat hij hem soms wel pakt. Maar ik denk dat er een betere manier moet zijn?
Direct na aankoop een limit sell order zetten met de winst die je voor ogen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Direct na aankoop een limit sell order zetten met de winst die je voor ogen hebt.
Dat is denk ik een goede optie om niks te missen. Dit moet ik dan alleen super snel aanpassen als de stijging net nog even een beetje door schiet. Jammer dat de boel niet sneller refresht. Vind het namelijk erg leuk om is een uurtje naar die candles te kijken en mijn winstjes en helaas ook verliesjes te pakken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01

Bever!

3

Mich schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:50:

Gister al heel de dag ellende. Nu kan ik niet inloggen. Ik krijg een verificatie code en die vul ik in. Zegt die doodleuk dat de code fout is... Zucht

Dit dus
waardeloze exchange! genoeg betere alternatieven. binance, ftx bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Doge met -47.2% gezakt in 24h

Is de hype voorbij of juist het moment om te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
_Gast_ schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:09:

Dat weet alleen deze.
http://www.ask8ball.net/

Niet zo gek na de run van de laatste dagen maar zelf denk ik dat ie nog wel wat gaat doen met kleine mini runnetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:40
GRT is ook wel een grappig muntje met z'n nukken af en toe. Vorige week ook al wat stijgingen gezien terwijl de rest horizontaal of naar beneden ging, en nu staat 'ie weer een beetje z'n best te doen met 11%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Ik had al niet het idee dat de pump meer dan 1 dag zou zijn en toen er gister een grafiek werd gepost dat zulke pumps eens in de zoveel tijd zich herhalen op Doge wist ik genoeg; dit is een 1traps raket en ik ga er niks meer insteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik herinner me nu ook weer van Binance dat er altijd hele kleine hoeveelheden achterbleven .. iemand die mij kan uitleggen hoe je dit kunt opvegen en dus bijvoorbeeld alles in DOGE kunt samenvoegen? of is dit voor eeuwig verloren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cboa2F73-Td9jri7l1lCMJC3Wak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0JHheG55fLebrMTUN50ls4gY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:18

MicroWhale

The problem is choice

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:12:
Ik herinner me nu ook weer van Binance dat er altijd hele kleine hoeveelheden achterbleven .. iemand die mij kan uitleggen hoe je dit kunt opvegen en dus bijvoorbeeld alles in DOGE kunt samenvoegen? of is dit voor eeuwig verloren?

[Afbeelding]
"Convert to BNB"

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:39:
14:14 nog steeds niet aangekomen .. 6 minutes zeiden ze ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2021 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-09 23:21
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:12:

[Afbeelding]
heb er verder geen verstand van, maar vind het wel vaag als je er niets mee zou kunnen

is het niet gewoon een manier van ze om geld te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mich schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:50:

Dit dus
Ik ben uit nood maar een excel vba progje gaan schrijven om minder afhankelijk te zijn van de website of de app. Het publieke gedeelte is klaar (prijzen verversen). Volgende stap is mijn posities in te kunnen lezen en orders (open en closed). En dan een paniekknop om een "sell all" trade in te kunnen schieten.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zie https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main/dust, dat linkje: Convert to BNB boven de munten in je wallet. Je probeert nu alleen XRP om te zetten naar BNB, dat is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
jammer, ik heb ook nog 0.9 quantstamp, 0.2 van ''ethereum 2.0'' eos?

0.00000009 btc 0.000001 eth
0.003 cardano etc etc is max dollar 50
heb nu ankr

[ Voor 95% gewijzigd door djzz op 30-01-2021 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:18:
Zie https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main/dust, dat linkje: Convert to BNB boven de munten in je wallet. Je probeert nu alleen XRP om te zetten naar BNB, dat is iets anders.
held ! d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtiY66KCFoNtI_W1RLw2ReThx68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yEA4ZNdkUdN5fFqykphwL6IB.png?f=fotoalbum_large

Nu nog wachten tot die DOGE ooit eens aankomt .. manmanman wat duurt het toch allemaal weer lang...

edit: ah, er komt actie ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/93UQpCt5wT9f4E2LmcMVP1--PZc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WPXVOySJ1IdXwM1QTk3jPMZT.png?f=user_large

waarom moet dit toch altijd zo lang duren .. je zou denken dat het nu wel eens wat vlotter zou gaan anno 2021 .. en als het nu om €20.000 ging .. tegen de tijd dat het aankomt is het nog maar € 500 waard :')

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-01-2021 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Executor16 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:29:
[...]

Hier ook aan het baken met Cake :) Zit sinds een paar dagen ook in de Helm pool met Cake. Deze (helmet.insure) heeft allemaal samenwerkingen met Binance. Ook audited by Certik. Daarnaast zitten bijna alle PancakeSwap admins erin. Mooie is ook de max supply van 100M tokens waarvan de helft voor 1 jaar gelocked is. Ik denk dat dit straks de insurance van het hele Binance DeFi moet gaan worden.
Ik zou daar niet teveel waarde aan hechten aan het certik verhaal. Laatste tijd genoeg defi projecten gehacked die allemaal audited waren door certik. Zelfs pancakeswap had een exploit en ook die was audited door certik. Dat labeltje stelt eigenlijk helemaal niks voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45

Er zit nog veel geld in en die willen hun geld terug. Een dikke swing omhoog kan zeker nog, maar die vervelende resistance moet breken. Deze munt gaat zo vluchtig... Ik heb geen tijd om op men computerschermen te turen, dus laat ik het zo nu. 300% was prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Overigens is de "general consensus" op Reddit een beetje dat er straks allemaal transacties die geblockt waren alsnog releasen en dan de vraag en prijs nog een sprong zal maken. Zelf denk ik dat iedereen met zo'n transactiq na release ook direct z'n winst/verlies pakt en weer verkoopt.
Als dat zo is een korte opleving die ook weer hard countered. Mijn beslissing blijft hetzelfde; geen Dode voor mij :p

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:21:
[...]

held ! d:)b

[Afbeelding]

Nu nog wachten tot die DOGE ooit eens aankomt .. manmanman wat duurt het toch allemaal weer lang...

edit: ah, er komt actie ..

[Afbeelding]

waarom moet dit toch altijd zo lang duren .. je zou denken dat het nu wel eens wat vlotter zou gaan anno 2021 .. en als het nu om €20.000 ging .. tegen de tijd dat het aankomt is het nog maar € 500 waard :')
WTF?! Taro is de held terwijl ik je precies zeg waar je op moet drukken??E??~!?!?!?!?

:D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
Doge gaat al een tijdje sideways nu. Ik ben gisterochtend nog ingestapt op 100 sat met als doel nog een keer naar de 250 te gaan minimaal. Dat is mislukt. Ik kijk het nog even aan maar op 100 sat spring ik er weer uit.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:15
Zie uniswap en sushiswap gaan, hoeveel potentie zal dat nu nog hebben. Alt season is een maandje geleden wel echt gestart, dat moet toch wel weer een keer klappe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
DarkShadow schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:33:
Zie uniswap en sushiswap gaan, hoeveel potentie zal dat nu nog hebben. Alt season is een maandje geleden wel echt gestart, dat moet toch wel weer een keer klappe
iemand had dat voorspeld gister over elrond en uniswap

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:23
DarkShadow schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:33:
Ik heb het op 3,40 (euro) gekocht, dus ik ben blij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
DutchCrownNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:04:
[...]

Zodra ik het weet deel ik het met iedereen :D
Wat ik tot nu toe weet is dat ze morgen (rond 22:00 onze tijd) de coin bekend maken.
Platform zal Binance.com zijn, en zal (enkel?) met BTC te koop zijn dus XXX/BTC.

Aangezien linken niet is toegestaan houd ik het hier even bij.
Voor de mods/admins; ik meld alleen wat ik tegenkom, initiatief ligt niet bij mij

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MicroWhale schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:32:
WTF?! Taro is de held terwijl ik je precies zeg waar je op moet drukken??E??~!?!?!?!?

ja nou sorry, met jouw tip vond ik het niet, hij had de juiste link in zijn post dus ja .. wil je een kusje? :>

DOGE is eingelijk aangekomen !! Een uur onderweg geweest !! :o .. da's geen reclame voor crypto's m.i.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:42:
[...]

ja nou sorry, met jouw tip vond ik het niet, hij had de juiste link in zijn post dus ja .. wil je een kusje? :>

DOGE is eingelijk aangekomen !! Een uur onderweg geweest !! :o .. da's geen reclame voor crypto's m.i.
Haha, het staat verdomme in het screenshot waar ik op reageer! 8)

Jammer dat de opticiens dicht zijn. :P :+

Maar het is al goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

DutchCrownNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:41:
[...]

Wat ik tot nu toe weet is dat ze morgen (rond 22:00 onze tijd) de coin bekend maken.
Platform zal Binance.com zijn, en zal (enkel?) met BTC te koop zijn dus XXX/BTC.

Aangezien linken niet is toegestaan houd ik het hier even bij.
Voor de mods/admins; ik meld alleen wat ik tegenkom, initiatief ligt niet bij mij
XVG maakt wellicht wel een kans, was toch ook zo een 2017 hype coin. Ook enkel als btc en eth te kopen. Maar goed, ik gok maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 17:52

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Jammer dat Coinbase Pro heel weinig fiat markets (EUR) heeft terwijl bij de normale Coinbase website dit er veel meer zijn.

Wil ergens instappen, maar nog geen idee waar. Het meeste blijft wat hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:42:
[...]

heb je te weinig fee mee gestuurd. Gisteren paar honden heen en weer geschopt en met 4 doge fee zat transactie telkens bij 1ste blok. ik kijk ook meestal ff wat average fee is op dat moment

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MicroWhale schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:44:
Haha, het staat verdomme in het screenshot waar ik op reageer! 8)
ah, zegt ie nu! my bad :D
Jammer dat de opticiens dicht zijn. :P :+

Maar het is al goed hoor.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
UntamedNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:45:
[...]

XVG maakt wellicht wel een kans, was toch ook zo een 2017 hype coin. Ook enkel als btc en eth te kopen. Maar goed, ik gok maar wat.
Ja geen idee, we gaan het meemaken :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

anti elppa schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:47:
heb je te weinig fee mee gestuurd. Gisteren paar honden heen en weer geschopt en met 4 doge fee zat transactie telkens bij 1ste blok. ik kijk ook meestal ff wat average fee is op dat moment
ah, ja ik heb in JAXX gewoon op MAX geklikt. Er stond ook bij 6 minutes dus heb ik er verder geen seconde over nagedacht, maar fijn dat je het even aangeeft! Verklaart e.e.a.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:51:
[...]

ah, ja ik heb in JAXX gewoon op MAX geklikt. Er stond ook bij 6 minutes dus heb ik er verder geen seconde over nagedacht, maar fijn dat je het even aangeeft! Verklaart e.e.a.
ja die apps houden vaak geen rekening met drukte op het netwerk van zo'n coin. En doge is nu natuurlijk rete druk dus tijdens zo'n pump altijd ff checken. Met beetje pech zit je uren te wachten, soms dagen terwijl je de normal fee gebruikt van zo'n app

hier kijk ik altijd. Doge nu zelfs boven de 7 honden

https://bitinfocharts.com...coin-transactionfees.html

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 30-01-2021 14:56 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:13
MicroWhale schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:32:
[...]

Ff een bruine arm halen bij de nieuwe Mod :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

WiseGuy! schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:32:
Doge gaat al een tijdje sideways nu. Ik ben gisterochtend nog ingestapt op 100 sat met als doel nog een keer naar de 250 te gaan minimaal. Dat is mislukt. Ik kijk het nog even aan maar op 100 sat spring ik er weer uit.
Het is pas mislukt als je eruit stapt :+

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:56:
[...]

Het is pas mislukt als je eruit stapt :+
Daarom zien we straks een enorme hoeveelheid bagholders, nu al als ik de reddit posts lees.

Ik zie nu pas dat ETH weer onder de 0.04 btc gezakt is.. -O-

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 30-01-2021 15:08 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Pelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:36:
okay, mijn DOGE staat dus op Binance. En nu? Verkopen tegen $0.034 en dan afwachten wanneer die er doorheen gaat? En daarna kan ik de USD uitbetalen in EUR? En dat kan in Coinbase?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8fr-de22zMs4Ttfsg7zOikCOIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lb9DnxzsXEVNLAAMablj3SoQ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpak
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 19:09
Alfa Novanta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:06:
[...]

okay, mijn DOGE staat dus op Binance. En nu? Verkopen tegen $0.034 en dan afwachten wanneer die er doorheen gaat? En daarna kan ik de USD uitbetalen in EUR? En dat kan in Coinbase?

[Afbeelding]
Waarom op 0.034 verkopen? Is dat de prijs waarvoor je ze hebt gekocht? De USDT kan je op Binance omzetten naar Euro en deze kan je ook via Binance op je rekening laten storten:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan op Binance handelen in DOGE/EUR, dan kan je de doge verkopen voor euro. Die keiharde euro's kan je dan overmaken naar je bank wat je daarna bij de Appie bier mee kan kopen :Y

Handelen in DOGE/USDT of DOGE/BTC heeft voor jou geen meerwaarde, het ligt eraan wat je wil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducksy88

Ducksy88

Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Er is overigens ook een DOGE/EUR pair op Binance, helemaal makkelijk :) Daarna kan je het direct withdrawen naar je bankrekening via Binance zelf.
@Alfa Novanta
Pagina: 1 ... 109 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!