hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als ik oprecht geïnteresseerd zou zijn geweest in die kroegen, zou ik ook niet nu kopen, en hebben gedacht:Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:22:
[...]
https://nypost.com/2021/0...y-by-selling-for-bitcoin/
Weinig interesse dus als het nog steeds te koop staat...
"Kerel, je hangt een prachtig mooi verhaal op dat je pre-corona al van plan was om wat anders te gaan doen, en dat corona je de impuls heeft gegeven om de stap te nemen om de boel te verkopen... Maar het is waarschijnlijk gewoon bittere noodzaak voor jou... Jij hebt gewoon die centen nodig. Dat cryptoverhaal is leuk, maar dat verandert niets aan 'de zaak'. Weet je, het ziet er naar uit dat de kroegen straks voor het oprapen liggen omdat de vooruitzichten allesbehalve gunstig zijn voor jullie als huidige horecaondernemers. Dus grote kans dat die getallen op dat mooie bord van jou straks door tweeën gaan (uitgaande van 'n ~sideways BTC prijs), dus als je het niet erg vindt wacht ik nog ff vriend :-)".
Dus zo gek vind ik het niet dat er zich momenteel geen kopers aandienen.
Dan zou ik me trouwens wel 'n behoorlijke slechterik voelen. Gelukkig ben ik niet geïnteresseerd in die kroegen.
Anderzijds, met handel in aandelen en crypto's probeer je ook gains te maken doordat anderen verliezen, dus ben ik alsnog slecht van karakter.
Ach ja. Emoties gewoon uitschakelen zeggen ze altijd.
Ik zit even mee te lezen bij SatoshiStreetBets en er zijn er heel veel die Doge de deur uit doen, maar ook veel die aangeven bij te kopen, de rest motiveren om niet te verkopen en constant de 9PM pump herhalen. De vraag is of dat echt zo is, of dat het huiverige bagholders zijn. Gekkenhuis, maar vooral veel verkopers.
Ik zit er nu met een acceptabel aantal in waarmee -200/+200% beide prima is. Kijk het nog ff aan en als DOGE blijft kwakkelen zie ik het morgenochtend wel weer, niet de moeite waard ervoor op te blijven. Die 9PM pump ga ik wel op anticiperen al weet ik niet welke timezone dat is
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wat denk jezelfTaro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:20:
Ik zit even mee te lezen bij SatoshiStreetBets en er zijn er heel veel die Doge de deur uit doen, maar ook veel die aangeven bij te kopen, de rest motiveren om niet te verkopen en constant de 9PM pump herhalen. De vraag is of dat echt zo is, of dat het huiverige bagholders zijn. Gekkenhuis, maar vooral veel verkopers.
Dat weet ik wel zeker...Palindrome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:22:
[...]
Wat denk jezelfallemaal hun bags proberen af te schuiven omdat ze hoog zijn ingestapt
Afgelopen nacht heb ik een fors risico genomen en dat is goed uitgepakt. Voor deze nacht neem ik een gratis risico (Inzet = BTC winst van de lagere buy orders) en accepteer ik een verlies, maar ik stel wel weer wat hoge sell orders in. Het moet allemaal wel uitdagend blijven
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Toch geen toestemming gekregen van de directie?Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:20:
Alles binnen crypto went erg snel: >30k USD per coin, +480% op een dag. Je hoopt er jaren op en als het eenmaal zo ver is, dan is het na 2 dagen al saai.
Ik zit er nu met een acceptabel aantal in waarmee -200/+200% beide prima is. Kijk het nog ff aan en als DOGE blijft kwakkelen zie ik het morgenochtend wel weer, niet de moeite waard ervoor op te blijven. Die 9PM pump ga ik wel op anticiperen al weet ik niet welke timezone dat is
Ik heb net nog ff een flessie wijn opengetrokken.
Heb al mooie gains gemaakt met doge, maar kijk nog ff aan of er vanaf ~120 sats nog weer wat opwaarts momentum inzit en stap daar misschien nog in met een % of 10 van de winst.
:strip_exif()/f/image/nCDztTcKNeRiXQk7BhhKIKo9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FzBXd9GCWrmGBx0ecWTxZf2B.png?f=fotoalbum_large)
bedoelt als persiflage, mod kan verwijderen als het een 1 liner of als aanroepen pump word beschouwd.
[ Voor 13% gewijzigd door djzz op 30-01-2021 01:31 ]
niet dat ik de kans groot acht dat het echt doorzet
Jazeker weltoilet_paper schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:27:
[...]
Toch geen toestemming gekregen van de directie?![]()
Ik heb net nog ff een flessie wijn opengetrokken.
Lekkere whisky erbij, wat traden, kan hier wel aan wennen. Maar had gehoopt op wat meer actie, had wat actiever willen in-/uitstappen met enorme gains.
Enorme gains doe je met de spuit erin.Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:36:
[...]
Jazeker wel
Lekkere whisky erbij, wat traden, kan hier wel aan wennen. Maar had gehoopt op wat meer actie, had wat actiever willen in-/uitstappen met enorme gains.
Maar ik wou er graag ook sneller uit. Niet m'n stijl on snel te traden. Good luck!
[ Voor 11% gewijzigd door Spacewide op 30-01-2021 01:49 ]
De 3 minuut 99MA al gespot op Doge neem ik aan ? Die flippen naar support kan een mooie run worden.Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:36:
[...]
Jazeker wel
Ik heb zowel DOGE/BTC als DOGE/USDT openstaan op de 3 minute, maar ketst vooralsnog op de MA99 af. Eenmaal erboven dan heb ik er wel weer vertrouwen in.PilatuS schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:37:
[...]
De 3 minuut 99MA al gespot op Doge neem ik aan ? Die flippen naar support kan een mooie run worden.
BTC kijk ik niet naar, alleen USDT. Die MA is key voor een nieuwe run. De vorige keer duurde het alleen een uur om er doorheen te komen, als het nu al gaat lukken.Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:39:
[...]
Ik heb zowel DOGE/BTC als DOGE/USDT openstaan op de 3 minute, maar ketst vooralsnog op de MA99 af. Eenmaal erboven dan heb ik er wel weer vertrouwen in.
Ik ben deze keer via BTC ingestapt, vandaar.PilatuS schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:43:
[...]
BTC kijk ik niet naar, alleen USDT. Die MA is key voor een nieuwe run. De vorige keer duurde het alleen een uur om er doorheen te komen, als het nu al gaat lukken.
Als volgt de sell orders ingesteld en anders zie ik het morgenochtend wel als ik rekt ben, dan was het een leuke ervaring:
:fill(white):strip_exif()/f/image/UFkZTWh5Ed6wz646YP8JBsuh.png?f=user_large)
Tja er is volatiliteit, en dat kan mooie gains opleveren, maar dat komt wel erg in de buurt van gokwerk.
Er zijn ook andere coins die vrij regelmatig op en neer bewegen, en die behoorlijk laag staan a.t.m., zoals bijv. BAT
:strip_exif()/f/image/TPjMzJI5dukWznv3ETB8fAGz.jpg?f=fotoalbum_large)
BNB:
:strip_exif()/f/image/fYb2okksvBB5rXxyOvAimKeb.jpg?f=fotoalbum_large)
en MATIC:
:strip_exif()/f/image/Yvcch4zzlciI4mnVvN0w1YsD.jpg?f=fotoalbum_large)
Kunnen mooie gains opleveren.
Laag koop'm is het devies jong's.
Tja er is volatiliteit, en dat kan mooie gains opleveren, maar dat komt wel erg in de buurt van gokwerk.
Er zijn ook andere coins die vrij regelmatig op en neer bewegen, en die behoorlijk laag staan a.t.m., zoals bnb en matic
dat lijkt zo, ik denk dat je de prijs in btc hebt aangevinkt,
BNB is namelijk 1-2 dollar onder all time high op het moment, in dollars.
omdat bitcoin verdrievoudigd is heb je dan relatief minder btc/bnb (0.00045 :3 is 0.00017)
/f/image/zhmCP3GKsaKwMp2DT8QghJGk.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door djzz op 30-01-2021 02:05 ]
Dat klopt ook, ik trade die tegen BTC.djzz schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:01:
dat lijkt zo, ik denk dat je de prijs in btc hebt aangevinkt,
kan je dat niet beter in dollars doen?toilet_paper schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:05:
[...]
Dat klopt ook, ik trade die tegen BTC.
ik geloof niet dat ze op de beurs er zo naar kijken
maar cool als je dat kan sws
Verwijderd
Dat hangt er vanaf. Spaar je fiat, of spaar je Bitcoin.djzz schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:07:
[...]
kan je dat niet beter in dollars doen?
sparen in bitcoin is wel een aantal jaar vooruit waarschijnlijkVerwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:10:
[...]
Dat hangt er vanaf. Spaar je fiat, of spaar je Bitcoin.
MaAr wel logisch als je een halvering hebt per zoveel jaar.
3e halving 2020 mei
4e halving 2024
5e 2028
[ Voor 18% gewijzigd door djzz op 30-01-2021 02:12 ]
Verwijderd
Ja idd. Of een verwachting (of hoop) dat deze in relatief kort tijdsbestek nog meer gaat laten zien.djzz schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:11:
[...]
sparen in bitcoin is wel een aantal jaar vooruit waarschijnlijk
als je het zo bekijkt kan BTC ook ineens 100k zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:12:
[...]
Ja idd. Of een verwachting (of hoop) dat deze in relatief kort tijdsbestek nog meer gaat laten zien.
als het bekeken word als de enige echte, een soort super inflatie tool.
maar als ik naar mn fiat kijk, word ik niet blij als ik zie dat ik 0.05 bitcoin kan kopen en het dan alsnog op en neer kan gaan
zit je daar tussen die guys met 5 BTC uit 2017
Ook het idee dat Reddit vol met bots zit.
[ Voor 33% gewijzigd door Spacewide op 30-01-2021 02:15 ]
stop het in ETH misschien of btc en wacht een weekjeSpacewide schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:15:
Doge weak hands nu. Mijn plan is fout gegaan.
Ik had er idd ff bij moeten zetten dat ik de koers tegen BTC afzet.djzz schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:07:
[...]
kan je dat niet beter in dollars doen?
Maar dat is weer dat ietwat autistische deel in mij dat er dan vanuit gaat dat dat logisch is, terwijl dat natuurlijk voor een ander niet zo hoeft te zijn. Hoewel je dat aan de rechter zijkant wel kunt zien.
Maar in ieder geval, om het verschil aan te geven, nu is iedereen en z'n moeder bezig om hier nog ergens in DOGE in te stappen, terwijl de boel al is ontploft, en je eigenlijk gewoon veel te laat bent.
:strip_exif()/f/image/4xAWsNVpPUgmuXCBcCI0qHyH.jpg?f=fotoalbum_large)
Oja, dit is dus ook DOGE/BTC
Src https://www.geenstijl.nl/5157452/drain-the-swamp/
Waarom geenstijl? Omdat ze ondanks alle kritiek wel vaker een beerput open trekken.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Met Doge/BTC op Binance heb ik behoorlijk succes gehad. Hoe Doge tegen de dollar gaat boeit me in deze dus niet.
Apart hoe zo'n (beperkt) brein werkt eigenlijk.
Desalnietteplus, ik ben van mening dat je Doge moet laten gaan nu, en beter kunt kijken naar alts die tegen BTC nog relatief laag staan. Dat zijn er uiteraard reteveel, maar er zijn er wel een paar die vrij aardig op en neer bewegen i.p.v. alleen maar naar onderen, en die zeer waarschijnlijk (net als dat Doge dat weer deed) nog es weer een uptick gaan doen. De bovenste 3 hieronder, resp. BAT, BNB en MATIC, die ik eerder aanhaalde, staan relatief laag. Dat zijn echter slechts voorbeelden die ik aan het accumuleren ben. Ik heb daarbij geen enkele vorm van bias, kijk puur naar de koersen en prijsactie in het (recente) verleden.
Dat lijkt me kansrijker dan nu nog in Doge stappen (zie de onderste afbeelding).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L1E4xq1dx0KKJqThYkqFLoX5.jpg?f=user_large)
Ik denk dat ik dus wil adviseren om niet nu nog in Doge te fomo'en.
Zoiets.
Goed adviestoilet_paper schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 03:36:
Samengevat: Doel is zoveel mogelijk BTC bij elkaar harken de komende jaren. Ben ik ook al enkele jaren mee bezig. Leverage op Bybit (voorheen Bitmex), swings tussen fiat en crypto's op Bitvavo (hoewel dat op Binance ook kan, maar ja, ik doe niets met USDT of andere stablecoins, da's nu eenmaal zo gegroeid en ben ik comfortabel mee, ander krijg ik (nog meer) chaos in mijn brein) en alts tegen BTC op Binance.
Met Doge/BTC op Binance heb ik behoorlijk succes gehad. Hoe Doge tegen de dollar gaat boeit me in deze dus niet.
Apart hoe zo'n (beperkt) brein werkt eigenlijk.
Desalnietteplus, ik ben van mening dat je Doge moet laten gaan nu, en beter kunt kijken naar alts die tegen BTC nog relatief laag staan. Dat zijn er uiteraard reteveel, maar er zijn er wel een paar die vrij aardig op en neer bewegen i.p.v. alleen maar naar onderen, en die zeer waarschijnlijk (net als dat Doge dat weer deed) nog es weer een uptick gaan doen. De bovenste 3 hieronder, resp. BAT, BNB en MATIC, die ik eerder aanhaalde, staan relatief laag. Dat zijn echter slechts voorbeelden die ik aan het accumuleren ben. Ik heb daarbij geen enkele vorm van bias, kijk puur naar de koersen en prijsactie in het (recente) verleden.
Dat lijkt me kansrijker dan nu nog in Doge stappen (zie de onderste afbeelding).
[Afbeelding]
Ik denk dat ik dus wil adviseren om niet nu nog in Doge te fomo'en.
Zoiets.
Nou, ik word vrolijk wakker.

Mn gokje in Doge is fout gegaan maar dat gaat om weinig geld, dus boeit niet zo, blijft lekker staan en we zien wel.
Daarnaast is mn gokje in flow nog maar 25% van de originele aanschaf, boeit niet, laat maar lekker staan.
Belangrijker, eindelijk een keer FOMO kunnen bedwingen en lage(re) inkooporder van BTC gewoon gehandhaafd ipv gisteravond twijfelen om niet in te stappen.
Zoals enkelen wel gelezen hebben op € 27620 gisterochtend op de sell knop gedrukt ipv buy, maar vannacht teruggekocht op € 27243.
Qua winst is het niet zoveel, maar vooral goed gevoel om de FOMO eens te kunnen onderdrukken want gisteren meerdere keren gedacht om op de trein te springen maar niet gedaan.
Ik heb gister einde van de middag nog op 4.5 eurocent bijgekocht voor 100 euroSpacewide schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:15:

Uiteindelijk ging hij rond half 10 iets boven en ben ik snel naar de nooduitgang gerent
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik heb gister 2 alts gekocht in de btc pump, BAT en HNT een die geven al leuke gains! Gister twee keer gevraagd of mensen alts hadden gekocht tijdens de pump en het verbaasde mij al dat niemand antwoordde...toilet_paper schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 01:57:
Toch ergens wel bijzonder dat wanneer een alt 500% o.i.d. is gegaan dat men er dan opvliegt als een kudde bokken op de haverkist.
Er zijn ook andere coins die vrij regelmatig op en neer bewegen, en die behoorlijk laag staan a.t.m., zoals bijv. BAT[Afbeelding]
BNB:
[Afbeelding]
en MATIC:
[Afbeelding]
Kunnen mooie gains opleveren.
Laag koop'm is het devies jong's.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Wow daar heb ik ook nog een flufje van 2017 van haha doen die nog wat? Zijn ze nog relevant in 2021?Steefmeister schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:07:
Twijfel om een buy order te plaatsen voor Lisk op €1,-
Heerlijk! Die ga ik rondsturen naar mijn Friese collega’s JaapioVerwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:21:
Hey kijk. Een Friese Stabij.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

In retrospect, it was inevitable
Mijn plan ook.Spacewide schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 02:15:
Pf in 2en gedeeld bijna
Ga je me serieus vertellen dat je met 75% ofzo van je portfolio gisteren in doge bent gestapt of dat je te laat eruit bent gegaan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Twijfel alleen om niet teveel op één paard te wedden, ook al heb ik er wel veel vertrouwen in.
De Bitcoin prijs is mij te hoog op dit moment, maar als die even flink daalt dan zet ik daar wel weer wat geld in.
Doge heeft mij 400 euro gekost altijd die fomo had namelijk een leuke 1000 ICQ die traag maar steady omhoog kroop.
Fomo heeft mij te pakken gekregen en daar baal ik stiekem wel van.
Heeft er iemand nog een tip voor een klein beetje diversiteit?
Ik stake mijn nash sinds ICO. De Exchange doet weinig volume en eerlijk gezegd zou ik ook niet weten waarom die dat nog zal doen. Ze bestaan nu 2 jaar en recent is er een nieuwe ceo aangetrokken. Hun hele business case dat men zich aan de regels houdt, is blijkbaar weinig in trek. Waarom zou je nash gebruiken als binance bestaat? Binance heeft gewoon iDeal dus makkelijker dan dat kan het niet. Dat is dan voor onze Nederlanders maar dat gaat denk ik ook wel op voor andere landen.Starbucks schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:20:
Ik zit eraan te denken om meer te investeren in Nash. Nash is een exchange die dividend uitkeert aan de hand van het handelsvolume. Op dit moment krijg ik zo'n 20 cent per dag voor een investering van zo'n 700 euro. Niet gigantisch veel, maar de exchange is duidelijk groeiende en ik verwacht dat het volume nog wel flink gaat toenemen.
Twijfel alleen om niet teveel op één paard te wedden, ook al heb ik er wel veel vertrouwen in.
De Bitcoin prijs is mij te hoog op dit moment, maar als die even flink daalt dan zet ik daar wel weer wat geld in.
Oh en ik verdien er echt helemaal niks mee. 20 cent per dag is nog veel, tenzij ze nu dikke volumes draaien boven de 50 miljoen.
Als je slim bent ga je ook nog wat ZIL staken. 16% profit.....Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:24:
[...]
Gisteren besloten om in zil te stappen, die chart ziet er iets beter uit al zegt dat niks..
Kan je er alleen niet bij op het moment dat die moont.Thaam schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:37:
[...]
Als je slim bent ga je ook nog wat ZIL staken. 16% profit.....
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Was er vannacht uitgestapt en in ethdown gestoken. Misschien koop ik zil nog wel terug ergen de komende tijd. Chart ziet er wel goed uit, maar ik heb het idee dat het project niet zo leeft op dit moment.Thaam schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:37:
[...]
Als je slim bent ga je ook nog wat ZIL staken. 16% profit.....
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 30-01-2021 09:42 ]
Zero.
Maar Binance vertrouw ik voor geen meter. Ik denk ook niet dat een Binance blijft bestaan, gezien alle regelgeving die er is en die waarschijnlijk gaat komen. En de DEX van Binance is erg matig op z'n zachtst gezegd.mannowlahn schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:36:
[...]
Ik stake mijn nash sinds ICO. De Exchange doet weinig volume en eerlijk gezegd zou ik ook niet weten waarom die dat nog zal doen. Ze bestaan nu 2 jaar en recent is er een nieuwe ceo aangetrokken. Hun hele business case dat men zich aan de regels houdt, is blijkbaar weinig in trek. Waarom zou je nash gebruiken als binance bestaat? Binance heeft gewoon iDeal dus makkelijker dan dat kan het niet. Dat is dan voor onze Nederlanders maar dat gaat denk ik ook wel op voor andere landen.
Oh en ik verdien er echt helemaal niks mee. 20 cent per dag is nog veel, tenzij ze nu dikke volumes draaien boven de 50 miljoen.
En wat Volumes betreft, dat klopt. Ze zitten nu op 7 miljoen volume en die 50 miljoen is dus niet ver weg. En lijkt mij ook niet onoverkomelijk.
Say what now? Binance gaat kapot? Rugpull?Starbucks schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:41:
[...]
Maar Binance vertrouw ik voor geen meter. Ik denk ook niet dat een Binance blijft bestaan, gezien alle regelgeving die er is en die waarschijnlijk gaat komen. En de DEX van Binance is erg matig op z'n zachtst gezegd.
En wat Volumes betreft, dat klopt. Ze zitten nu op 7 miljoen volume en die 50 miljoen is dus niet ver weg. En lijkt mij ook niet onoverkomelijk.
In retrospect, it was inevitable
Slechts een verwachting. Zoals dat dit hele topic vol staat met verwachting

Toch wel hopelijk nadat je pf eerst x3 is gegaan?
En twee dagen terug had je mij nog overtuigd (lees:financieel advies gegeven) dat we naar de ZIL maan gingen!Pelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:40:
[...]
Was er vannacht uitgestapt en in ethdown gestoken. Misschien koop ik zil nog wel terug ergen de komende tijd. Chart ziet er wel goed uit, maar ik heb het idee dat het project niet zo leeft op dit moment.
Na de Doge boot grotendeels gemist te hebben omdat Blox volledig in de soep draaide hebben ze nu al mijn transacties verwerkt. Ik heb m'n bankrekening geverifieerd en AllOut Withdrawal genomen. Doei. Tot nooit meer ziens

Wat zo'n verwachting en de daaraan gekoppelde discussie dan zo interessant maakt zijn jouw achterliggende gedachten, stukjes nieuws en andere observaties waar je je verwachting op stoelt. Zonder die achtergrond is het niet veel meer dan een onderbuikgevoel of wilde gokStarbucks schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:44:
[...]
Slechts een verwachting. Zoals dat dit hele topic vol staat met verwachting
Mind to share??
Ik wil namelijk naam juist naar Binance toe vanwege alle positieve geluiden. Wat zet jij daar tegenover ?
Misschien BTCST die nu onder de Launchpool staat in Binance? Sommige alts hebben na de launchpool wel redelijk goed gedaan zoals XVS and CAKE. BTCST heeft een laag max supply.corneedebruin schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:35:
Nou mijn sell limit order is niet afgegaan tijdens het slapen.. waarschijnlijk iets fout ingesteld.
Doge heeft mij 400 euro gekost altijd die fomo had namelijk een leuke 1000 ICQ die traag maar steady omhoog kroop.
Fomo heeft mij te pakken gekregen en daar baal ik stiekem wel van.
Heeft er iemand nog een tip voor een klein beetje diversiteit?
Edit: ik zie dat mijn order vanochtend is vervuld.
/f/image/pEZaxkxPOoecz3go6cf9IWWM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Zhou op 30-01-2021 10:05 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Haha ja maar je moet ook all in gaan in zil. Die gaat vandaag of morgen x500. Grapje. Nee ik zie echt wel wat in zil, maar gisteren was gewoon een goede dag om de boel even te verkopen omdat btc gewoon omlaag ging vandaar. Zil staat weer wat lager en nu koop ik ze misschien weer terug. Wat dat betreft volg ik dan toch btc.Ducksy88 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:52:
[...]
En twee dagen terug had je mij nog overtuigd (lees:financieel advies gegeven) dat we naar de ZIL maan gingen!![]()
Na de Doge boot grotendeels gemist te hebben omdat Blox volledig in de soep draaide hebben ze nu al mijn transacties verwerkt. Ik heb m'n bankrekening geverifieerd en AllOut Withdrawal genomen. Doei. Tot nooit meer ziens
Zero.
Ik heb al bij meerdere Exchanges geïnvesteerd, bv coss, dat was echt een shit show. Ook daar was volume een issue.Starbucks schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:41:
[...]
Maar Binance vertrouw ik voor geen meter. Ik denk ook niet dat een Binance blijft bestaan, gezien alle regelgeving die er is en die waarschijnlijk gaat komen. En de DEX van Binance is erg matig op z'n zachtst gezegd.
Op welk termijn verwacht je regelgevingen? Dat roepen ze al jaren. Je kan beter je knaken in bitcoin gooien, dan verdien je er tenminste op.
Ik had echt de hoop dat nash zou gaan draaien. Als je die calculator gebruikt met binance volumes dan wordt je leip van de maandelijkse inkomsten. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat nash ooit nog van de grond komt.
Kijk dat mensen weglopen bij kraken of polinex dat is niet raar, die werken ruk. Maar binance werkt wel gewoon echt top. Enige reden tot zorgen is Tether. Als die gaat zie ik binance ook ineens helemaal leeg lopen.
Ik gebruik Binance al sinds 2017 met veel plezier hoor. Geen slecht woord over het gebruiksgemak! Heb duizenden BNB's gehad en had die ik maar gehouden...Ducksy88 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:55:
[...]
Wat zo'n verwachting en de daaraan gekoppelde discussie dan zo interessant maakt zijn jouw achterliggende gedachten, stukjes nieuws en andere observaties waar je je verwachting op stoelt. Zonder die achtergrond is het niet veel meer dan een onderbuikgevoel of wilde gok
Mind to share??
Ik wil namelijk naam juist naar Binance toe vanwege alle positieve geluiden. Wat zet jij daar tegenover ?
Maar Binance lijkt niet helemaal jofel te zijn en lees dat soort berichten steeds vaker.
https://www.coindesk.com/binance-regulatory-evasion-tai-chi
Het is dus niet dat ik het mensen afraadt, maar dat ik er zelf gewoon minder vertrouwen in heb gekregen over de afgelopen jaren. Nu lees je dit soort berichten overal wel en is het lastig te zien hoe het allemaal in elkaar zit.
Wel benieuwd, screenshot? Uiteraard zonder de aantallen/bedragen erop, alleen de stop & limit waarden.Justevo schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:02:
Volgens mijn order history op Binance zijn mijn stop limits af gegaan op tijden dat die bedragen helemaal niet geraakt werden. Gebeurt dat wel vaker?
Waar baseer je het op dat er weer een pump aankomt?Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:04:
DOGE maakt zich toch weer heerlijk op voor de volgende pump. Ik ben er bij in ieder geval vanaf hier weer long.
Rien43 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:07:
[...]
Waar baseer je het op dat er weer een pump aankomt?
/f/image/W3imDB55caeXTzOQDlvzrSyH.png?f=fotoalbum_large)
De kleiner wordende trappetjes over de DOGE/BTC trendlijn en krachtige support op die lijn. Tel daarbij op horizontal support op de 3ct (daar exact begon de vorige mega pump) en je hebt goede ingredienten.
Zekerheid? Zeker niet. Waar ik alsnog verkoop? Onder de 3ct geef ik op. Dan is deze trendlijn gebroken.
Maar in ieder geval koop ik om een reden op 3ct en dan heb je ook een reden om onder 3ct je verlies te nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Malarky op 30-01-2021 10:10 ]
yup,JT schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:06:
[...]
Ga je me serieus vertellen dat je met 75% ofzo van je portfolio gisteren in doge bent gestapt of dat je te laat eruit bent gegaan?
was een grote gok.
ben nu weer terug op het punt waar ik voor doge mee begon
Op de 3 minute zie je de koers horizontaal bewegen en de MA99 bijna aantikken. Kan een signaal zijn dat de (tijdelijke) bodem is bereikt.
/f/image/HW0wldClX3HOxXO3tFV1kcRG.png?f=fotoalbum_large)
Verder verwacht ik via de MA's dat er nog wel wat ruimte naar beneden is. Mijn bag van vannacht hou ik nog even aan, maar verder brand ik mij er niet meer aan.
x2 en nu delen door 2Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:51:
[...]
Toch wel hopelijk nadat je pf eerst x3 is gegaan?

C'mon, zonder jouw steun wordt het niks he.Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:12:
Verder verwacht ik via de MA's dat er nog wel wat ruimte naar beneden is. Mijn bag van vannacht hou ik nog even aan, maar verder brand ik mij er niet meer aan.
Vergeet niet dat dit een georganiseerde pump was dus TA analyses lijken mij in dit geval ver gezocht en zeer risico vol.Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:09:
[...]
[Afbeelding]
De kleiner wordende trappetjes over de DOGE/BTC trendlijn en krachtige support op die lijn. Tel daarbij op horizontal support op de 3ct (daar exact begon de vorige mega pump) en je hebt goede ingredienten.
Zekerheid? Zeker niet. Waar ik alsnog verkoop? Onder de 3ct geef ik op. Dan is deze trendlijn gebroken.
Maar in ieder geval koop ik om een reden op 3ct en dan heb je ook een reden om onder 3ct je verlies te nemen.
Ik koop wel weer wat in als hij weer op de 20 sat zit. Je moet per slot uiteindelijk altijd wel iets van DOGE in je PF hebben
De TA's die ik deelde afgelopen 24u hier over DOGE hebben voor het grootste deel anders geen windeieren gelegdcursquidHome schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Vergeet niet dat dit een georganiseerde pump was dus TA analyses lijken mij in dit geval ver gezocht en zeer risico vol.
Ik koop wel weer wat in als hij weer op de 20 dat zit. Je per slot uiteindelijk altijd wel iets van DOGE in je PF hebben
En cut your losses. Onder 3ct geef ik al op hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 30-01-2021 10:20 ]
Goh, ik dacht dat ik vannacht uit de SatoshiStreetBets Discord was gestapt. Daar praat men ook constant zo op elkaar inMalarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:13:
[...]
C'mon, zonder jouw steun wordt het niks he.
Maar ik voel ook een verantwoordelijkheid richting iedereen die mee leest, dus ik moet wel objectief blijven. Ik vind het zelf geen probleem om met een klein gratis zakje Doge te blijven zitten, maar als ik mensen zie die even de pf door midden hebben kunnen delen dan wil ik Doge hier vooral niet shillen of optimistische praatjes houden. Wel denk ik dat het plaatje dat ik hierboven heb gepost zo kan uitpakken, niet met moongains, maar even een korte tijdelijke opleving.
Maar overtuig mij vooral met een goede TA, dan stap ik mogelijk weer zwaar in
Het is ook een complete gok geweest hoor. En al met al sta ik nog in de plus met mijn oorspronkelijke inleg.Taro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:20:
[...]
Goh, ik dacht dat ik vannacht uit de SatoshiStreetBets Discord was gestapt. Daar praat men ook constant zo op elkaar in
Maar ik voel ook een verantwoordelijkheid richting iedereen die mee leest, dus ik moet wel objectief blijven. Ik vind het zelf geen probleem om met een klein gratis zakje Doge te blijven zitten, maar als ik mensen zie die even de pf door midden hebben kunnen delen dan wil ik Doge hier vooral niet shillen of optimistische praatjes houden. Wel denk ik dat het plaatje dat ik hierboven heb gepost zo kan uitpakken, niet met moongains, maar even een korte tijdelijke opleving.
Maar overtuig mij vooral met een goede TA, dan stap ik mogelijk weer zwaar in
Maar doet ook wel even zeer ja

PF x 2,3 was het en op zijn top 100% in Doge gelegd op 0.058 en naja kijk maar waar die nu staat op 0.031x
Zo blijven eventuele verliezen zeer beperkt. Winsten overigens enigzins ook;)
Edit: ik verklein mijn positie nu al op deze poging tot uitbraak, omdat ik het volume matig vind. Pak je toch al weer paar procent winst om eventuele false breakout af te dekken.
[ Voor 23% gewijzigd door Malarky op 30-01-2021 10:27 ]
Dank voor het delen van jouw gedachten omtrent DOGE! Ook aan @Taro! Hebben jullie voor de korte termijn ook een target in gedachten?Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:25:
Voor de duidelijkheid: ik stop misschien max 5% van mijn portefuille in een DOGE en ben streng met de stoploss die ik voor mijzelf bepaal VOOR ik instap. Als je dat gaat doen nadat je instapt dan is vaak het einde zoek.
Klopt. High risk High reward.Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:25:
Voor de duidelijkheid: ik stop misschien max 5% van mijn portefuille in een DOGE en ben streng met de stoploss die ik voor mijzelf bepaal VOOR ik instap. Als je dat gaat doen nadat je instapt dan is vaak het einde zoek.
Edit: ik verklein mijn positie nu al op deze poging tot uitbraak, omdat ik het volume matig vind. Pak je toch al weer paar procent winst om eventuele false breakout af te dekken.
Mijn aandelen PF is wel zo goed als 'zonder gokken' maar met crypto 'denk je het te weten' soms.
Ik denk het altijd te weten. Behalve als ik daarop een beslissing heb genomen, dan wordt mijn ongelijk vrijwel direct bewezen.ApC_IcE schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:30:
[...]
maar met crypto 'denk je het te weten' soms.
Zil hangt gewoon nog steeds mooi op support. Die gaat komende dagen echt nog wel keertje omhoog. Ik heb ze gewoon nog steeds in pf zitten. Winst gisteren was voor mij te minimaal om ze al te verkopen.Pelox schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:56:
[...]
Haha ja maar je moet ook all in gaan in zil. Die gaat vandaag of morgen x500. Grapje. Nee ik zie echt wel wat in zil, maar gisteren was gewoon een goede dag om de boel even te verkopen omdat btc gewoon omlaag ging vandaar. Zil staat weer wat lager en nu koop ik ze misschien weer terug. Wat dat betreft volg ik dan toch btc.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zo herkenbaarRay_ schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:32:
[...]
Ik denk het altijd te weten. Behalve als ik daarop een beslissing heb genomen, dan wordt mijn ongelijk vrijwel direct bewezen.
Ecodan warmtepomp
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Doge schiet niet echt op met strakke stoplosses veelte volatiel voor, kijk maar hoe het vannacht is gegaan heeft de 0.028 aangetikt om vervolgens terug te gaan naar de +/- 0.040Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:25:
Maar ik stap op een punt in met een idee dat dat zo ongeveer de bodem is (afgerond) en support is. Als ik fout zit neem ik direct mijn verlies.Slux schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:38:
[...]
Doge schiet niet echt op met strakke stoplosses veelte volatiel voor, kijk maar hoe het vannacht is gegaan heeft de 0.028 aangetikt om vervolgens terug te gaan naar de +/- 0.040
Voor het PF deel dat ik niet voor daytrading zit maar long term heb ik nooit stoplosses maar gewoon alarms op mijn phone die 24/7 afgaan mochten ze geraakt worden (en nee: die staan niet straks at all).
Jawel hoor. Dat is juist het mooie. Je stap eruit wanneer je wilt en je kan je reward er ieder moment uittrekken.Daacuso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:38:
[...]
Kan je er alleen niet bij op het moment dat die moont.
Houd er rekening mee dat er (buiten je TA) een aanleiding was om DOGE te pumpen.Malarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:09:
[...]
[Afbeelding]
Als je naar het verleden kijkt dan is DOGE qua koers zowat een dode munt. Is er reden om te geloven dat deze munt opeens een levendige koers gaat krijgen? Als je naar de supply kijkt en het aantal muntjes dat er per dag bij komen is dat volgens mij ijdele hoop.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Stuiptrekkingen horizontaal, morgen uitstapje omhoog, maandag terug naar beneden mijn buyorders op 26-27k EUR hitten.UntamedNL schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:51:
Wat is jullie verwachting van BTC dit weekend? Ik zie hem beetje tussen de MA7 en MA25 zitten op 1h en 4h...
Als je meer wilt weten hou ik de bol nog even vast, anders gaat ie terug z'n bedje in
Denk zelf dat Doge nog wel even een leuke speel munt blijft, puur vanwege de huidige hype, een ATH zie ik niet zo snel meer komen maar je weet het niet, zit nog zat volume inMicroWhale schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:52:
[...]
Houd er rekening mee dat er (buiten je TA) een aanleiding was om DOGE te pumpen.
Als je naar het verleden kijkt dan is DOGE qua koers zowat een dode munt. Is er reden om te geloven dat deze munt opeens een levendige koers gaat krijgen? Als je naar de supply kijkt en het aantal muntjes dat er per dag bij komen is dat volgens mij ijdele hoop.
De complete supply is toch al op de markt gedumpt ? wist niet dat er dagelijkst muntjes bij kwamen.
/f/image/HW0wldClX3HOxXO3tFV1kcRG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EJBe8pXTZaGwRWltIjRtBFrq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4xTIXioLXZwYKHFdkV2h6Pwe.png?f=fotoalbum_large)
Op de 4H zie ik ruimte tot +-127/128 sats, daarna weer naar beneden:
:strip_exif()/f/image/R0rA53U4OBDURqzw9SiSSwFi.png?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 30-01-2021 11:07 ]
Block reward is 10000 doge. Hard cap is niet gezet.Slux schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:56:
[...]
Denk zelf dat Doge nog wel even een leuke speel munt blijft, puur vanwege de huidige hype, een ATH zie ik niet zo snel meer komen maar je weet het niet, zit nog zat volume in
De complete supply is toch al op de markt gedumpt ? wist niet dat er dagelijkst muntjes bij kwamen.
Tel uit je winst!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Veel bag holders lijden aan de ziekte van bag holdingTaro schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:02:
Is inderdaad zo uitgepakt, benieuwd of DOGE nu doorzet of zo weer inkakt. Denk dat veel bagholders bij iedere volgende top hun verlies gaan nemen.
Een andere kenmerk is dat je in pump en dump coins als DOGE in elk pump het startschot ziet voor de rit naar 1 dollar dus vastberaden blijft bag holden
TrueMalarky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:07:
[...]
Veel bag holders lijden aan de ziekte van bag holdingKenmerken van die ziekte zijn dat je op compleet random momenten in coins stapt en er compleet random weer uitstapt.
Een andere kenmerk is dat je in pump en dump coins als DOGE in elk pump het startschot ziet voor de rit naar 1 dollar dus vastberaden blijft bag holden
Ik ga het als volgt aanpakken als dat lukt:
- Verkopen rond 125 sats
- Kopen rond 78 sats
- Ritje naar het niveau dat de 3m MA7 of MA25 (laagste van de 2) dan hebben, vlak daaronder uitstappen
- Daarna blijf ik er vanaf want dan verwacht ik een mega rode candle naar de <70 sats.
Ik ben er constant vanuit gegaan dat we niet op korte termijn veel hoger gaan, die pump maakt daarin voor mij niet veel uit. Korte hype zonder concrete veranderingen in de btc wereld. Het is niet zo dat we nu Tesla's met bitcoin kunnen kopen ofzo. Ik zit in ieder geval op 3 alts na nog in fiat.Richh schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:38:
Na die mega-bart van gisteren moet ik toch zeggen dat ik het nu wel spannender vind om de 29k op te zoekenmeer mensen die het vertrouwen langzaam een beetje verliezen?
Ecodan warmtepomp
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!