Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:24:
[...]

De pump is geweest, nu zijn het voornamelijk de traders die weer de controle hebben. Iedereen die spontaan heeft gekocht heeft dat al wel gedaan.
Hoop nieuwe weak hands ingestroomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 10:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Daar is de rode. En weer een groene. Lets goooo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:53
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:24:
[...]

De pump is geweest, nu zijn het voornamelijk de traders die weer de controle hebben. Iedereen die spontaan heeft gekocht heeft dat al wel gedaan.
Ik heb net voor de grap eens een blik geworpen op /r/dogecoin. Ik ben er nog niet over uit of het nou allemaal shillende bagholders zijn, schreeuwende debielen of een stel geniale idioten maar ze roepen in ieder geval allemaal te gaan kopen en nu hun complete life savings er in te stoppen. Iedere vorm van realiteit lijkt daar volledig afwezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ricky
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-09-2024
Doge stijgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Lees op diverse fora dat mensen moeite hebben om Doge te kopen via bepaalde exchanges. Zonder al die technische problemen hadden we m.i. al een stuk hoger gestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:27:
[...]

Ik heb net voor de grap eens een blik geworpen op /r/dogecoin. Ik ben er nog niet over uit of het nou allemaal shillende bagholders zijn, schreeuwende debielen of een stel geniale idioten maar ze roepen in ieder geval allemaal te gaan kopen en nu hun complete life savings er in te stoppen. Iedere vorm van realiteit lijkt daar volledig afwezig te zijn.
Nu ie voor de 3e keer gaat is t wel bijzonder natuurlijk, vertrouwen groeit weer en overal wordt gespammed.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperation
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-09 20:24
[...]

En moeten we daarnaast ook geen rekening beginnen houden met de Chinezen die aan het ontwaken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

GME is een prachtig iets om Wall Street eens keihard te af te straffen voor een veel te grote short. Er wordt alleen met Doge misbruik van gemaakt om een shitcoin eens flink te pumpen zodat de verstandige mensen dik verdienen en de n00bs achterblijven met bags. Als dan Elon ook nog eens gaat tweeten dan wil het wel. Ik zie het puur als manipulatie door de grote traders om eens lekker te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Nog 37 miljoen DOGE op 0.06 op Binance om verder te knallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:20:
De $37-38K was letterlijk een enorme weerstand, wat deed je er toe besluiten om precies DAAR te kopen? Zonder SL?
FOMO, het momentum, de tweet van Musk, de uplift van WSB, de conferentie van 1 Feb, het feit dat de ADHDuitser een long van 5 miljoen had weggezet en alle indicaties dat we de ATH zouden breken.

Op dit moment heb ik de optie te bagholden of met DCA te verevenen maar sellen doe ik niet

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik zit sinds 135 sats zwaar in DOGE en heb daarna nog wat bijgekocht. Van de baas mag ik vannacht opblijven, denk dat ik dat maar eens ga doen :D Het is niet zo dat ik daardoor morgen gaar ben en niet mee kan met een uitje ofzo ivm Corona...

Mocht de koers stilvallen kan ik altijd nog gaan tukken. Let's go :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ricky
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-09-2024
Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:29:
Lees op diverse fora dat mensen moeite hebben om Doge te kopen via bepaalde exchanges. Zonder al die technische problemen hadden we m.i. al een stuk hoger gestaan.
Ze hebben 't expres geblokkeerd op RH en meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:29:
Op meerdere exchanges. Klopt.
Staat ook een artikel op bloomberg. Op binance konden ze niet genoeg doge wallets maken. Teveel nieuwe users. En tja soms duurt dat een paar uur voor ze geverifieerd zijn. Dan komen de grote aantallen (ik verzin ze waar je bij staat) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Montaner schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:30:
Nog 37 miljoen DOGE op 0.06 op Binance om verder te knallen...
Ik heb wel grotere sell walls zien weg eten. Komt maar op. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Echt niemand alts gekocht naast DOGE en eth in de BTC pump? :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:15:
Een stop loss is bijna niet te doen. Je moet dan naar 10% of meer gaan wil het misschien nut hebben. Alles op 2 tot 5% gaat er vrijwel gegarandeerd aan tenzij je net de mazzel hebt de bodem te kopen.

En ja, veel nieuwe bagholders er bij nu.
Ik had vannacht uitstapmomenten ingesteld op 0.06 en 0.08, met een stop loss op 0.034. Stond 0.045 toen ik ging slapen, leek me redelijk. 2 keer raden wat er gehit werd net voor 'ie naar de 0.08 knalde ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:31:
Ik zit sinds 135 sats zwaar in DOGE en heb daarna nog wat bijgekocht. Van de baas mag ik vannacht opblijven, denk dat ik dat maar eens ga doen :D Het is niet zo dat ik daardoor morgen gaar ben en niet mee kan met een uitje ofzo ivm Corona...

Mocht de koers stilvallen kan ik altijd nog gaan tukken. Let's go :)
Ik heb een ritje van 40 naar 60 gemaakt. Toen van 80 naar 120 en nu van 150 naar 170.
Nu nog 25% over van initieel bedrag lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
En twt gaat ook lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:59
Slonzo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:34:
[...]

Ik had vannacht uitstapmomenten ingesteld op 0.06 en 0.08, met een stop loss op 0.034. Stond 0.045 toen ik ging slapen, leek me redelijk. 2 keer raden wat er gehit werd net voor 'ie naar de 0.08 knalde ;w
Ooh makker, je bent niet alleen, letterlijk 5minuten nadat ik ging slapen...

Toch wel drempeltje op 0,06 nu voor doge...

[ Voor 5% gewijzigd door Ben_Beton op 29-01-2021 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:34:
[...]

Dat is erg balen inderdaad. Ik hou ook liever strakke stop losses aan met soms een YOLO zonder stop loss. Maar meer dan 3% doe ik niet meer. Het is bij mij vrijwel altijd de dip kopen met een stop loss in winst of net onder een belangrijk level met ietjes verlies. 20% verliezen en dan 100% missen, damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04:06
die rit van vanmorgen tot begin middag voor doge was velen malen daadkrachtiger. nu denk ik niet eens dat ie 6 cent haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:37:
die rit van vanmorgen tot begin middag voor doge was velen malen daadkrachtiger. nu denk ik niet eens dat ie 6 cent haalt.
Ging vannacht beetje op dezelfde manier eerst. Ben dus vooral benieuwd wat het zometeen gaat doen, vorige keer ging het ineens snel. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:29:
[...]

GME is een prachtig iets om Wall Street eens keihard te af te straffen voor een veel te grote short. Er wordt alleen met Doge misbruik van gemaakt om een shitcoin eens flink te pumpen zodat de verstandige mensen dik verdienen en de n00bs achterblijven met bags. Als dan Elon ook nog eens gaat tweeten dan wil het wel. Ik zie het puur als manipulatie door de grote traders om eens lekker te cashen.
Dat gevoel heb ik ook. Zo'n coin naar 1USD pompen is m.i. niet mogelijk. Ik vermoed dat er een paar lui zitten te wachten tot we de 0.10 halen, vervolgens cashen en met de noorderzon vertrekken. Pump & dump Telegram-stijl, maar dan een stuk globaler. En volgende week zit iedereen te posten in /r/dogePumpVictim. Ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Als de daily BTC candle zo gaat sluiten zoals ie nu is, dan is het de lelijkste candle van de hele bullrun tot nu toe. Eens zien hoe dit verder gaat, maar tot nu toe lijkt de weekly samen met de 7MA wel heel erg op 2018. De komende 2 weken gaan erg cruciaal zijn voor de tijd daar na.
Qua orders is de weg nu wel vrij naar boven. Wat mij betreft wordt dit weekend een heel belangrijke :P

Maar zeker eens met dat dit wel een hele lelijke nare rejection van een breakout is. Ik zie echter eigenlijk weinig overeenkomsten met 2018; welke datum zie je iets wat hier op lijkt?

Als we hem vandaag wat hoger kunnen sluiten lijkt het behoorlijk op 3000/5000 usd, dat is heel bullish :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:39:
[...]

Dat gevoel heb ik ook. Zo'n coin naar 1USD pompen is m.i. niet mogelijk. Ik vermoed dat er een paar lui zitten te wachten tot we de 0.10 halen, vervolgens cashen en met de noorderzon vertrekken. Pump & dump Telegram-stijl, maar dan een stuk globaler. En volgende week zit iedereen te posten in /r/dogePumpVictim. Ofzo.
Ik weet zeker dat die 0.10 mensen er zijn. Die zijn er zat. Maar ik hoop nog op een run. Die wallstreet bets en reddit users zitten er niet in voor 2 dagen lijkt me. Gme etc duurde 2 weken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:41:
[...]
Ik zie echter eigenlijk weinig overeenkomsten met 2018; welke datum zie je iets wat hier op lijkt?
De weekly 7MA na een dikke runs als 2018.

Had deze gisteren al gepost met meer uitleg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OltfuCz_OhaPOxpxdLPufeIcXg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1gbOGnIjNMe8m0UeO5O1AgNW.jpg?f=user_large

Pak nu eens de weekly met die 7MA in de huidige tijd. Daar zie ik flinke overeenkomsten.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 29-01-2021 22:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
GME is iets totaal anders en loopt gewoon nog. Wall Street heeft zo'n 70 miljard verloren, maar als mensen blijven holden en kopen waarbij de echte short squeeze nog moet komen, dan is dit nog niets. Geen idee of het ze gaat lukken, maar lukt het om vol te houden en alle shorts er uit te gooien dan kan GME naar de 1000 dollar toe. Dit kan je alleen niet vergelijken met wat mensen die er misbruik van maken om Doge eens te pumpen. GME is een nobel doel en Doge is gewoon een cash grab door mensen die er op in spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
Ik denk niet dat je 2018 kunt vergelijken. Je hebt nu corona, mensen kunnen geen geld uitgeven aan activiteiten, vakanties. Veel mensen staan psychisch onder druk. Dan de wereldpolitiek die is veranderd, steeds meer gevestigde orde die instapt in bitcoin en oud geld dat nieuw heenkomen zoekt.

Als BTC zou inkakken lijkt het me echt onwaarschijnlijk dat we nog onder de 20K gaan komen, maar goed, alles is mogelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:29:
[...]

GME is een prachtig iets om Wall Street eens keihard te af te straffen voor een veel te grote short.
Ik ben er vol in gegaan omdat het echt volkomen belachelijk is dat er vanuit het grootkapitaal duidelijke manipulatie is zodra het niet hun kant uit rolt. Dit moet gewoon leiden tot het besef dat dergelijke hoeveelheden shorts dit soort gevolgen kunnen hebben.

Kut dat die suits misschien een boot hadden moeten verkopen omdat ze speculeerden op het failliet van een keten waar echte mensen werken voor een scheet en drie knikkers. Nu ze gaan manipuleren en valsspelen mogen ze van mij kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
ApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:43:
[...]

Ik weet zeker dat die 0.10 mensen er zijn. Die zijn er zat. Maar ik hoop nog op een run. Die wallstreet bets en reddit users zitten er niet in voor 2 dagen lijkt me. Gme etc duurde 2 weken.
Zoals @PilatuS al aangaf zaten er achter GME nog wat idealen. Die zijn hier niet te vinden, of ik lees er overheen tussen alle capslock-verhalen.
Overigens wil ik niet de negatieveling uithangen en ik wens iedereen ook bergen winst toe, maar vanaf deze kant van het scherm lijkt het of er een paar mensen snel rijk willen worden over de rug van anderen. Als je leest dat mensen hun laatste centen er aan uit geven snap ik niet dat je het over je hart kunt krijgen zo'n initiatief op te zetten.
(of er in te trappen)

/softiemode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Volume Elrond is zo ontiegelijk laag :P

Maandag de release van mayar , hopelijk nog wat meer actie dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:49:
Ik denk niet dat je 2018 kunt vergelijken. Je hebt nu corona, mensen kunnen geen geld uitgeven aan activiteiten, vakanties. Veel mensen staan psychisch onder druk. Dan de wereldpolitiek die is veranderd, steeds meer gevestigde orde die instapt in bitcoin en oud geld dat nieuw heenkomen zoekt.

Als BTC zou inkakken lijkt het me echt onwaarschijnlijk dat we nog onder de 20K gaan komen, maar goed, alles is mogelijk
Je hebt gelijk met wat je zegt, maar wat BTC doet is een bullrun en dan is het weer een tijdje klaar. Het is niet onmogelijk dat de bullrun over is. Of dat wel zo is of niet, geen idee en het zou mij ook niet verbezen als we door gaan, maar het is wel mogelijk dat de top er (even) is. De chart van 2018 toen de top er was en de chart van nu lijken veel op elkaar. Dan zie ik wat er mogelijk kan gebeuren en daar hou ik rekening mee. Mogelijk gebeurt het niet, zetten we flink door en zitten we zo op de 50k, maar het hoeft niet. Dat de bullrun alweer klaar is, is gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:50:
[...]

Zoals @PilatuS al aangaf zaten er achter GME nog wat idealen. Die zijn hier niet te vinden, of ik lees er overheen tussen alle capslock-verhalen.
Overigens wil ik niet de negatieveling uithangen en ik wens iedereen ook bergen winst toe, maar vanaf deze kant van het scherm lijkt het of er een paar mensen snel rijk willen worden over de rug van anderen. Als je leest dat mensen hun laatste centen er aan uit geven snap ik niet dat je het over je hart kunt krijgen zo'n initiatief op te zetten.
(of er in te trappen)

/softiemode
Weet niet of crypto/aandelen de beste plek is als je zulke dingen ook nog gaat overwegen. Winnaars en verliezers heb je altijd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Als je leest dat mensen hun laatste centen er aan uit geven snap ik niet dat je het over je hart kunt krijgen zo'n initiatief op te zetten. (of er in te trappen)
Ergens volg ik je wel, maar als je gaat speculeren, is het altijd over de rug van een ander.
En die "all in", "al mijn spaargeld", "ik heb mijn huis er voor verkocht" verhalen... mwa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:47:
[...]

GME is iets totaal anders en loopt gewoon nog. Wall Street heeft zo'n 70 miljard verloren, maar als mensen blijven holden en kopen waarbij de echte short squeeze nog moet komen, dan is dit nog niets. Geen idee of het ze gaat lukken, maar lukt het om vol te houden en alle shorts er uit te gooien dan kan GME naar de 1000 dollar toe. Dit kan je alleen niet vergelijken met wat mensen die er misbruik van maken om Doge eens te pumpen. GME is een nobel doel en Doge is gewoon een cash grab door mensen die er op in spelen.
Absoluut. Maar overeenkomsten als in met heel veel mensen iets kopen wat weinig waard is. Los van het idee erachter.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:29
[...]

(of er in te trappen)

/softiemode
#dogecoin #dogeto1dollar :P
ik ben zojuist uitgestapt met gister een inleg van 100 euro en nu er totaal zo'n 450 euro uit gehaald.
moet wel zeggen dat ik vanaf 06:00 tot 22:00 non-stop naar de 1 min candles heb zitten kijken 8)7

als ik dit dagelijks zou doen dan ben ik binnen een jaar rijp voor de sloop/het gesticht :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Khaelos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:54:
[...]

als ik dit dagelijks zou doen dan ben ik binnen een jaar rijp voor de sloop/het gesticht :+
Dat snap ik echt :) Vandaag was echt gekkenhuis mede door Elon/BTC en het was heeeeerlijk om tegen het einde van de middag op de mountainbike te stappen en tegen de harde wind in met lichte regen loeihard te peddelen.

Welcome, to the real world. Er is meer dan crypto. En daarom moet je soms even weg achter de schermpjes.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/lTAI5NrYLDZmUfmfuL/giphy.gif

[ Voor 6% gewijzigd door JT op 29-01-2021 22:58 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 18-09 12:58
Khaelos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:54:
[...]

#dogecoin #dogeto1dollar :P
ik ben zojuist uitgestapt met gister een inleg van 100 euro en nu er totaal zo'n 450 euro uit gehaald.
moet wel zeggen dat ik vanaf 06:00 tot 22:00 non-stop naar de 1 min candles heb zitten kijken 8)7

Daarom hebben de echte profi's geen neusschotten meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:23
Mijn winst van Doge even in 1inch gesmeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 13:11

hmr

Robinhood weer gestopt met doge verkoop...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-09 18:52
RDD gaat wel alvast voor de tweede keer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:01:
Daarom stopte hij dus met de run.
Vond 'm vrij overtuigend maar ineens was het eruit.
Ben ook maar uitgestapt.. Heb het idee van tegenwerking..
Waar kopen de Chinezen eigenlijk?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:02:
[...]

Daarom stopte hij dus met de run.
Vond 'm vrij overtuigend maar ineens was het eruit.
Ben ook maar uitgestapt.. Heb het idee van tegenwerking..
Waar kopen de Chinezen eigenlijk?
Meestal kopen die hun honden op de markt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:05:
[...]

Vliegende honden ja. Waardoor wij nu al een jaar binnen zitten.

-_-

Edit: wel mooie beesten overigens. Even Ozzy Osbourne aan dan maar :+

[ Voor 13% gewijzigd door sOid op 29-01-2021 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:23
Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:05:
[...]

De vleermuizen op de markt zijn op nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Slonzo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:54:
[...]

Ergens volg ik je wel, maar als je gaat speculeren, is het altijd over de rug van een ander.
Zero sum game
En die "all in", "al mijn spaargeld", "ik heb mijn huis er voor verkocht" verhalen... mwa :P
Kijk eens op Reddit, sommige zijn inderdaad helemaal leip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02
hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:01:
:(

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:31:.
Als eth vandaag nog even teruggaat naar >0.04 is het helemaal prachtig.
Kom op Eth, nog even doorzetten!
Euro's boeien mij niet zoveel, die satoshis wil ik hebben! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Partypsych schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:01:
RDD gaat wel alvast voor de tweede keer 8)
jammergenoeg niet op binance

gekke wick trouwens naar boven, is dat niet een fout geweest ? op bitvavo ?

[ Voor 16% gewijzigd door Palindrome op 29-01-2021 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Nu online
De BTC trein gaat toch weer naar het volgende station, 35K alweer doorbroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:13:
De BTC trein gaat toch weer naar het volgende station, 35K alweer doorbroken
Met de Eth locomotief voorop.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
ETH ook als een trein.. niet gezond weer vandaag. Hoop toch stiekem op wat rustiger vaarwater binnenkort!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ben benieuwd als de USA gaat slapen. Ik blijf nog even in fiat tot morgen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Het dringt nu pas tot mij door dat dogecoin op een dikke ATH zit. 8)7 Ik heb ooit nog voor een tientje of zo aan doge gekocht. Ik had het al afgeschreven als waardeloos na de dip in 2018. Het adres gevonden en na 15 minuten het wachtwoord geprobeerd te hebben in kunnen loggen. Zo dat is toch best een leuk rendement op een tientje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

JT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:18:
Ben benieuwd als de USA gaat slapen. Ik blijf nog even in fiat tot morgen.
Eerst worden de Chinezen nog wakker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:20:
[...]

Eerst worden de Chinezen nog wakker ;)
Zijn meestal beertjes toch? Ik zou niet weten waar ik op dit moment inkoop of een stop limit inkoop op moet baseren.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Al-crypt
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-02-2021
Zal de sdd nog rdd nog een keer gaan pieken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Stockmarkets met weekend dus dan maar verder in de crypto's

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Volgens de Binance PNL sta ik vandaag -100% en deze maand -2600%.
Rare wiskunde hebben ze daar, volgens mijn berekeningen sta ik toch mooi in de + :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Al-crypt
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-02-2021
Flinke ath van de rdd, kunnen we deze nog een keer verwachten? Of was dit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
JT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Zijn meestal beertjes toch? Ik zou niet weten waar ik op dit moment inkoop of een stop limit inkoop op moet baseren.
pandas he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slonzo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:29:
Volgens de Binance PNL sta ik vandaag -100% en deze maand -2600%.
Rare wiskunde hebben ze daar, volgens mijn berekeningen sta ik toch mooi in de + :P
Ze hebben het waarschijnlijk even offline gehaalt om de systemload lager te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:30:
[...]

Ze hebben het waarschijnlijk even offline gehaalt om de systemload lager te maken.
Waarschijnlijk, maar laat ze dan "System busy" ofzo tonen, want ik schrok wel toen ik -99,99% zag met de complete waarde van mijn pf -> Tether bubble toch geklapt ofzo? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:39:
[...]

Waarschijnlijk, maar laat ze dan "System busy" ofzo tonen, want ik schrok wel toen ik -99,99% zag met de complete waarde van mijn pf -> Tether bubble toch geklapt ofzo? :)
Da's niet heel handig inderdaad, maar -99.99% weet je ook wel gelijk van dat het nooit kan kloppen, zelfs met crypto niet. Als de Tether bubbel zou knappen dan gaat BTC/USDT trouwens makkelijk naar 100k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:41:
[...]

Da's niet heel handig inderdaad, maar -99.99% weet je ook wel gelijk van dat het nooit kan kloppen, zelfs met crypto niet. Als de Tether bubbel zou knappen dan gaat BTC/USDT trouwens makkelijk naar 100k :)
Exact. Dit is de genius minds setting. Wat is dat de snelste optie om uit USDT te stappen? Precies.. BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Grappig, nu een item op nos journaal over een kroegbaas in New York die 2 kroegen verkoopt voor 25 btc.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Binance heeft de link naar de PnL pagina verplaatst en ik kan het niet vinden. Heeft iemand de link naar de P/L pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 21:59
Doge is nu even stabiel, ben benieuwd wat het straks doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-09 22:07

B4tman_DH

To the Bat.....

Qunix schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:47:
Binance heeft de link naar de PnL pagina verplaatst en ik kan het niet vinden. Heeft iemand de link naar de P/L pagina?
https://www.binance.com/en/my/pnl/spot_account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02
mannowlahn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:47:
Leek iig op een fake-out. Ook op weinig volume. Geen pijl op te trekken momenteel.

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Danki

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:44:
[...]

Exact. Dit is de genius minds setting. Wat is dat de snelste optie om uit USDT te stappen? Precies.. BTC.
Ik heb de vorige problemen met Tether live gezien. Door alle FUD en zorgen ging ie 15 tot 20% omlaag tegenover de dollar waarbij BTC/USDT met 20% omhoog ging. Er was toen extreem veel minder Tether dan wat er nu is. Stel dat Tether echt kapot gaat dan gaat BTC niet alleen in USDT omhoog, maar ook in dollar waarde. Want inderdaad, iedereen gaat naar BTC toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
WiseGuy! schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:49:
[...]

Leek iig op een fake-out. Ook op weinig volume. Geen pijl op te trekken momenteel.
Momenteel ligt DogeCoin stil op RobinHood, als goed is gaat het weer verder in een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Is het al iemand gelukt om op Kraken te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Is Binance stuk?

-99,99% P/L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Lees de laatste pagina eens :P

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 29-01-2021 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:13
Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:54:
Is het al iemand gelukt om op Kraken te komen?
Half werkt voor geen meter. Kijk morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:55:
[...]

Lees de laatste pagina eens :P
Ik schrok wel een beetje.

/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zo slapen. Sell order zetten voor doge op 3x aankoop 8) YOLO, ook al kan het me $10 kosten! Live free or die hard!

[ Voor 11% gewijzigd door JT op 30-01-2021 00:00 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
(Dat verklaard wel waarom de knop niet zichtbaar was...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

JT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:57:
Zo slapen. Sell order zetten voor doge op 3x aankoop 8) YOLO, ook al kan het me $10 kosten! Live free or die hard!
Nou zeg. Yolo met 10 dollar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

hmr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:02:
[...]

Nou zeg. Yolo met 10 dollar.
Nog meer stress vandaag erbij is the end of me :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:09

knakworst

Get more sats!

En weer onder de 34k, nog even en alles gaat rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:47:
Grappig, nu een item op nos journaal over een kroegbaas in New York die 2 kroegen verkoopt voor 25 btc.
Is het dan niet kroegenbaas? Vragen, vragen..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
knakworst schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:08:
En weer onder de 34k, nog even en alles gaat rekt.
De whales hebben hun zakken nog niet kunnen vullen dus we moeten nog even terug. Als ze in de bus zitten gaan we wel weer een keer omhoog..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:47:
Zakje ETH mag ook...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VO_nKi1axmovagxDqROB_O3Lqp0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kkj1ux6e3JWG1yY0nBP8QVC9.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Zou hij ook 16634149 Dogecoins accepteren?
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
https://nypost.com/2021/0...y-by-selling-for-bitcoin/

Weinig interesse dus als het nog steeds te koop staat...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
gezien de vastgoed prijzen in NYC is het geen gekke investering, al hangt het van kopen of leasen af.
al is dat met de huidige situatie een stuk minder geworden, aldus die tech repair guy loius rosman
echt een rot krot wat hier 2 ton kost max kost daar 4x of 5x

[ Voor 6% gewijzigd door djzz op 30-01-2021 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Flink stukje BTC er vandaag uitgegooid om samen met wat vrienden een gokje te wagen in dat andere casino. Ben voor het eerst in m'n leven aandeelhouder B)

Heb een nieuwe buy order op 27kEUR staan, ben benieuwd hoe we moeten wakker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wel de prefecte manier om viral te gaan voor niets meer dan meer aandacht in de hoop te verkopen. Zulke dingen worden in de crypto wereld natuurlijk snel gedeelt, dus meer aandacht dan alleen een deel van New York zelf heeft ie nu wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:40
mannowlahn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 23:47:
Ik denk dat dit stilte voor de storm is. Als er een paar flink gaan verkopen rent iedereen naar de uitgang. Het besef dat Doge niks waard is, en er veel teveel muntjes uit staan om de koers omhoog te krijgen. Het is mooi geweest. Ik heb te laat gecasht maar evengoed 150% winst gemaakt. 😬

[ Voor 24% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 30-01-2021 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
panda's snoepen van elrond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
PilatuS schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:32:
[...]

Wel de prefecte manier om viral te gaan voor niets meer dan meer aandacht in de hoop te verkopen. Zulke dingen worden in de crypto wereld natuurlijk snel gedeelt, dus meer aandacht dan alleen een deel van New York zelf heeft ie nu wel.
Nee zeker. Maar ik herkende het verhaal, had het enkele weken geleden al voorbij zien komen, vandaar de link. Grappig dat het dan nu nog rondcirculeert, vandaar mijn opmerking, maar ik vind het inderdaad prima hoor! Hoe meer positieve aandacht hoe beter! De man wil geen dollars, maar keiharde crypto voor zijn vastgoed!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:33:
[...]

Ik denk dat dit stilte voor de storm is. Als er een paar flink gaan verkopen rent iedereen naar de uitgang. Het besef dat Doge niks waard is, en er veel teveel muntjes uit staan om de koers omhoog te krijgen. Het is mooi geweest. Ik heb te laat gecasht maar evengoed 150% winst gemaakt. 😬
Zo te zien loopt t al leeg. Gisteren was er rond deze tijd al genoeg te beleven.. zie dan ook geen reden dat dit dode paard nog in beweging komt, behalve dat ie onder de grond gaat voor een tijdje.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:42:
[...]

Nee zeker. Maar ik herkende het verhaal, had het enkele weken geleden al voorbij zien komen, vandaar de link. Grappig dat het dan nu nog rondcirculeert, vandaar mijn opmerking, maar ik vind het inderdaad prima hoor! Hoe meer positieve aandacht hoe beter! De man wil geen dollars, maar keiharde crypto voor zijn vastgoed!
Wel bijzonder dat het NOS Journaal hier nu dan opeens aandacht voor heeft...
maar ik vind 't ook prima... :P

Vanaf de 18e minuut, hierzo:
https://www.npostart.nl/nos-journaal/29-01-2021/POW_04820606

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
iVibes schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:52:
[...]

Wel bijzonder dat het NOS Journaal hier nu dan opeens aandacht voor heeft...
maar ik vind 't ook prima... :P

Vanaf de 18e minuut, hierzo:
https://www.npostart.nl/nos-journaal/29-01-2021/POW_04820606
toppie toch, meer henkies om btc te leren kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Echt nauwelijks volume op doge...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hmr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 00:57:
Echt nauwelijks volume op doge...
4 uur volume van een half miljard op Binance niet genoeg ? Tuurlijk wordt het nu minder, maar het is nog steeds extreem hoog voor een coin als Doge. 24 uur volume van 5.7 miljard op Binance alleen.
Pagina: 1 ... 107 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!