precies 21.00u en het zakt.zer0l schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:59:
[...]
Dus 21:00 NL tijd gaat het gebeuren? Ben benieuwd
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
precies 21.00u en het zakt.zer0l schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:59:
[...]
Dus 21:00 NL tijd gaat het gebeuren? Ben benieuwd
Zero.
Ja heel veel sellsSpyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:59:
Bijna 2100u kijken of de Doge nog iets gaat doen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zuur he. Zo'n mooie ride, zo'n euforische dag en dan zit je nu toch eigenlijk naar verre van een absurde (voor bitcoin) stijging te kijken. 5% is natuurlijk nog mooi maar ik vind het dan toch wel knap dat ik mijn btc al maanden op binance heb, deze maand bijna 20 BTC aan trading volume heb gegenereerd en toch niet ergens in zo'n pump en dump van 6-8k USD wat weet veilig te stellen of wat extra btc weet te verzamelen ofzo. Lots to learn zullen we maar zeggen..Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:53:
[...]
Doe het gewoon niet zou ik zeggen.
Die pump is geweest, mensen hebben flink gecashed en de mensen die er nu nog in zitten hebben of te hoog ingekocht of winst zien verdampen en hopen op een pump zodat ze nog kunnen dumpen.
Als je er nu mee gaat lopen prutsen heb je gewoon veel kans om het deksel op je neus te krijgen als je niet precies weet waar je moet kopen en verkopen.
Volgende week komen er weer kansen zat met andere pumps.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Praktisch alle beurzen hadden vandaag problemen. Ik las dat sommigen -99% hadden in hun portfolio op een andere locatie.sOid schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:57:
[...]
Ik hoor al jaren eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over Kraken. Waarom zitten daar nog zo veel mensen op als er anno 2021 veel alternatieven zijn?
Serieuze vraag, geen rant
Bro, ik weet niet wat er nu precies aan de hand is met Kraken want kom ook net terug van workie maar../Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:57:
[...]
Toen was alles onbereikbaar, en vond ik Kraken nog niet zo'n drama. Gewone fiat pairs en dergelijke, en gevestigd in een gewoon land onder gewone regelgeving enzoIk vond het wel prima eigenlijk.
(cc @sOid)
Maar het is nu toch wel overduidelijk dat ze het hebben verloren
Ik gebruik zelf bitstamp en die hebben vandaag geen problemen gehad verder. Enige nadeel van bitstamp is het hele beperkte aanbod aan verschillende coins.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:01:
[...]
Bro, ik weet niet wat er nu precies aan de hand is met Kraken want kom ook net terug van workie maar../
In 2017 wou daar ik weleens wat uitcashen en soms was ik letterlijk een uur bezig om een sell-order erdoorheen te krijgen. Ik moest wel 500x proberen en kreeg telkens errors.
Kraken is wel oldskool en shit, maar echt dramatisch verder. Zeker de trading fee's zijn vergeleken met binance echt véél te hoog.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Ja het blijft een lastig spelletje. Achteraf lijkt het allemaal zo simpel...twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:01:
[...]
Zuur he. Zo'n mooie ride, zo'n euforische dag en dan zit je nu toch eigenlijk naar verre van een absurde (voor bitcoin) stijging te kijken. 5% is natuurlijk nog mooi maar ik vind het dan toch wel knap dat ik mijn btc al maanden op binance heb, deze maand bijna 20 BTC aan trading volume heb gegenereerd en toch niet ergens in zo'n pump en dump van 6-8k USD wat weet veilig te stellen of wat extra btc weet te verzamelen ofzo. Lots to learn zullen we maar zeggen..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Eens. En toch ben ik er wel achter dat 1 ding in de kern echt onzettend belangrijk is als ik zie naar bijv wat Taro doet en wat ik doe. Lef om iets te doen. Stilzitten is net zo goed een keus en vaak net zo risicovol, zo niet risicovoller, dan de kans op een te vroege sell of een te late buy. De impact van een keer te vroeg verkopen en daarna toch iets minder btc terug moeten kopen, of verkopen en later zien dat er nog 1k USD bij komt is helemaal niet zo groot als dat je misschien denkt. Althans dat is iets wat ik me steeds meer begin te beseffen, misschien obvious voor velen al een hele tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:05:
[...]
Ja het blijft een lastig spelletje. Achteraf lijkt het allemaal zo simpel...
Daarom zijn bij velen ook de woorden 'had ik maar' erg veel gebruikt
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
ik weet niet hoe je deze pump had kunnen zien aankomen, is denk ik meer geluk dan wijsheid. Kijk naar de doge/btc pair een paar megapumps over jaren heen, maar hoe pak je die mee...Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:05:
[...]
Ja het blijft een lastig spelletje. Achteraf lijkt het allemaal zo simpel...
Daarom zijn bij velen ook de woorden 'had ik maar' erg veel gebruikt
Dit zou zeker niet misstaan op hun homepage..Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:01:
[...]
Bro, ik weet niet wat er nu precies aan de hand is met Kraken want kom ook net terug van workie maar../
In 2017 wou daar ik weleens wat uitcashen en soms was ik letterlijk een uur bezig om een sell-order erdoorheen te krijgen. Ik moest wel 500x proberen en kreeg telkens errors.
Kraken is wel oldskool en shit, maar echt dramatisch verder. Zeker de trading fee's zijn vergeleken met binance echt véél te hoog.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Een stop loss is bijna niet te doen. Je moet dan naar 10% of meer gaan wil het misschien nut hebben. Alles op 2 tot 5% gaat er vrijwel gegarandeerd aan tenzij je net de mazzel hebt de bodem te kopen.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:11:
Er gaan zoveel bagholders komen van het hele $DOGE gebeuren. Mensen die nu nog kopen, gebruik tenminste SL's.
[ Voor 22% gewijzigd door Justevo op 29-01-2021 21:18 ]
Zodra Elon een nieuwe twitter post plaatst over BTC dan gaan we weer hoorScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:13:
Grrr ik heb gisteren op 37k ingekocht omdat btc naar de maan ging. Paar keer wakker geworden, koers zag er goed uit en weer in slaap gevallen. Nu check ik de laatste koers en staat ie weer op 34k. HoDL dan naar en hopen dat Michael Saylors event op 1 februari hem weer omhoog brengt..
max denk ik btc onder de 30k 29k en daarna naar 32kScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:13:
Grrr ik heb gisteren op 37k ingekocht omdat btc naar de maan ging. Paar keer wakker geworden, koers zag er goed uit en weer in slaap gevallen. Nu check ik de laatste koers en staat ie weer op 34k. HoDL dan naar en hopen dat Michael Saylors event op 1 februari hem weer omhoog brengt..
Elon was dronken en roept tegen zijn vrienden moet je eens kijken wat ik in mijn 1tje kan veroorzaken: In retrospect, it was inevitable!SpX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:16:
[...]
Zodra Elon een nieuwe twitter post plaatst over BTC dan gaan we weer hoor
Da's een mooie buy high, sell never.ScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:13:
Buy. Hold.twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:09:
[...]
Eens. En toch ben ik er wel achter dat 1 ding in de kern echt onzettend belangrijk is als ik zie naar bijv wat Taro doet en wat ik doe. Lef om iets te doen. Stilzitten is net zo goed een keus en vaak net zo risicovol, zo niet risicovoller, dan de kans op een te vroege sell of een te late buy. De impact van een keer te vroeg verkopen en daarna toch iets minder btc terug moeten kopen, of verkopen en later zien dat er nog 1k USD bij komt is helemaal niet zo groot als dat je misschien denkt. Althans dat is iets wat ik me steeds meer begin te beseffen, misschien obvious voor velen al een hele tijd.
Daar ga je vanzelf aan wennen als je gewoon je portfolio er af en toe helemaal inschuift, weer uitschuift, weer inschuift etc. Wat ik nu doe is af en toe 1-2% scalps maken en dan als er op een dag 20% koersstijging is daar 0 profit van securen en als we een keer 30% omlaag gaan in een week stug blijven zitten. Ik snap, achteraf is alles makkelijk etc maar als je de trekker wel overhaalt op de 3min voor wat scalps dan moet je dat toch ook kunnen als het om de grotere moves gaat.
Food for thought (voor mezelf)
Als dat gebeurt dan DCA. 37+30/2=33.5djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:20:
[...]
max denk ik btc onder de 30k 29k en daarna naar 32k
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Is het gebruikelijk, zo'n stop-loss op 2 tot 5%? Ik hanteer tot nu toe een wat hoger percentage, maar dat is nattevingerwerk. AL probeer ik ook naar de MA's te kijken.PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:15:
[...]
Een stop loss is bijna niet te doen. Je moet dan naar 10% of meer gaan wil het misschien nut hebben. Alles op 2 tot 5% gaat er vrijwel gegarandeerd aan tenzij je net de mazzel hebt de bodem te kopen.
En ja, veel nieuwe bagholders er bij nu.
Ik trapte ook vol in de fake out op 38,5. Op 38 laag snel maar verkocht.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:20:
[...]
Da's een mooie buy high, sell never.
Ik deed vandaag ook een buy high op $38K, alleen pleur ik er dan wel een SL in waardoor je niet blijft zitten als 't een fake-out blijkt.
De $37-38K was letterlijk een enorme weerstand, wat deed je er toe besluiten om precies DAAR te kopen? Zonder SL?
Je kan jezelf echt geld besparen. Dit is geen haat ofzo hoor, puur als tip![]()
Zeker omdat het vandaag duidelijk een PUMP op nieuws betrof. Dat implodeert meestal, zeker als het vrij waardeloos nieuws betreft. Elon Musk die #bitcoin in zijn twitter bio zet.![]()
[Afbeelding]
Zero.
Same, ik ook op $38K ingestapt met SL op $37,5K. Helaas, soms verlies je en soms win je.Justevo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:24:
[...]
Ik trapte ook vol in de fake out op 38,5. Op 38 laag snel maar verkocht.
Zit er iemand in die pumpgroepen?Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:25:
Doge zit op een kantelpunt.. up or out. kan zomaar nog een keertje een run maken.. wie weet.. wat zeggen ze in die pumpgroepen nu eigenlijk?
Dankjewel, ik zorg dat ik hem later kan terug kijkenEmcee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:48:
[...]
Hier staat het interview nog, maar heel veel zijn er verwijderd inderdaad:
https://www.dailymotion.com/video/x7yyl7f
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten. Hangt ook af van het soort trades dat je maakt. Als je mikt op 10% winst dan kan je stop loss natuurlijk hoger zijn dan bij 5% winst. Als de risk/reward maar goed is. Hopen op 5% met een 5% stop loss schiet niet op. Op zijn minst moet je winst maken als je het 50% van alle keren fout hebt. Maar zelfs met het 30% van alle trades goed hebben kan je winst maken. Dus afhankelijk van hoe lang je swings zijn kan je stop loss ook anders zijn.sOid schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:23:
[...]
Is het gebruikelijk, zo'n stop-loss op 2 tot 5%? Ik hanteer tot nu toe een wat hoger percentage, maar dat is nattevingerwerk. AL probeer ik ook naar de MA's te kijken.
Morgen 21:00Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:25:
Doge zit op een kantelpunt.. up or out. kan zomaar nog een keertje een run maken.. wie weet.. wat zeggen ze in die pumpgroepen nu eigenlijk?
Nederlandse tijd ? Engelse tijd ? Amerikaanse tijd ? Chinese tijd ?
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Op tijd! Maar wees vooral niet te laat.... of te vroegBjorn180179 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:31:
[...]
Nederlandse tijd ? Engelse tijd ? Amerikaanse tijd ? Chinese tijd ?
Misschien is dpi wat voor je die is hier al eens voorbijgekomenMatthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:31:
Mijn PF bestaat nu uit ADA, NANO, UNI en DOT.
Zing het daar voorlopig even mee uit. Kijk na het weekend wel weer.
DankPilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:27:
[...]
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten. Hangt ook af van het soort trades dat je maakt. Als je mikt op 10% winst dan kan je stop loss natuurlijk hoger zijn dan bij 5% winst. Als de risk/reward maar goed is. Hopen op 5% met een 5% stop loss schiet niet op. Op zijn minst moet je winst maken als je het 50% van alle keren fout hebt. Maar zelfs met het 30% van alle trades goed hebben kan je winst maken. Dus afhankelijk van hoe lang je swings zijn kan je stop loss ook anders zijn.
Alleen nu met Doge beweegt ie constant 5% tot 15%. Daar is een risk/reward die goed is erg lastig.
Onderbouwing aubhmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:34:
Doge gaat nog wel een keertje hoor...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dit toont alleen maar aan hoe klein de ballen van Wladimir zijn.Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:39:
Goed bezig Coinbase, niets aantrekken van Craig Wright en zijn rechtzaken. De Bitcoin whitepaper wordt nu ook op https://coinbase.com/bitcoin.pdf gehost, terwijl deze eerder van veel websites is verwijderd om aanklachten te voorkomen.
[Twitter]
Ja maar gelijk ook de RobinHood app die iedereen gisteren gebruikte om doge te kopen...hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:42:
[...]
Doge
Hopium
Aandelenmarkten gaan dicht
?????
Profit!
Is RH alweer volledig beschikbaar?Ben_Beton schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:
[...]
Ja maar gelijk ook de RobinHood app die iedereen gisteren gebruikte om doge te kopen...
Helaas kan je dan ook niet van de Elon-pump profiteren en zie je Doge een volle cent verliezen zonder dat je in kan grijpen. Ik wil het niet uit gaan rekenen, maar als de sell-knop vandaag gewoon functioneerde had mij dat nog een aardig zakcentje opgeleverd. In plaats daarvan zat ik naar een wit scherm of 500-errors te kijken.jvp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:
je kan zeggen wat je wil van Kraken maar het is wel de ultieme bescherming tegen weak hands! Zodra het ook maar een beetje spannend lijkt te worden trekken ze gewoon de stekker eruit.
[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 29-01-2021 21:48 ]
Te spannend;-)Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:46:
[...]
Is RH alweer volledig beschikbaar?
Zijn de verborgen assets weer boven water?
Sorry ben even een paar uurtjes weggeweest.
Wat een fulltime job is dit eigenlijk
** Offtopic **Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:46:
[...]
Is RH alweer volledig beschikbaar?
Zijn de verborgen assets weer boven water?
Sorry ben even een paar uurtjes weggeweest.
Wat een fulltime job is dit eigenlijk
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 29-01-2021 21:51 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Sommigen denken dat de pump daardoor later nog volgt.Ben_Beton schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:48:
[...]
Te spannend;-)
Voor zover ik op reddit las niet, sommigen denken dat dat ook de reden is voor het falen van die laatste doge pump...
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
er is wel serieus een goed nummer door de band hopiumBen_Beton schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:
[...]
Ja maar gelijk ook de RobinHood app die iedereen gisteren gebruikte om doge te kopen...
[ Voor 5% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 21:50 ]
Ik snap niet dat Kraken uberhaupt nog gebruikt wordt.Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:47:
[...]
Helaas kan je dan ook niet van de Elon-pump profiteren en zie je Doge een volle cent verliezen zonder dat je in kan grijpen. Ik wil het niet uit gaan rekenen, maar als de sell-knop vandaag gewoon functioneerde had mij dat nog een aardig zakcentje opgeleverd. In plaats daarvan zat ik naar een wit scherm of 500-errors te kijken.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Het zal mijn onwetendheid zijn. Ik ben er ook pas sinds vorig jaar wat actiever mee bezig, daarvoor soms een flufje btc kopen en daardoor nooit problemen gehad.Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:49:
[...]
Ik snap niet dat Kraken uberhaupt nog gebruikt wordt.
Mijn ervaring is dat in 2017/2018 hij er constant uit lag.
Heb me er dan ook nooit geregistreerd, want een paar keer toen ik dat wilde ging het niet.
Ben er sindsdien ook nooit meer geweest.
Geregistreerd op Binance, verder nooit problemen gehad.
Vandaag is een drama, is geen toeval pure manipulatie. Vorige week voor het eerst via Binance gekocht, veel stabieler. Kraken sucksOneTimer schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:50:
Kraken heeft idd wel kuren op drukke momenten. Zeker in 2017 was het erg. Toen lag het er meerdere keren per dag uit. De laatste tijd is het stukken beter, maar nog steeds niet perfect.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik vermoed DOGE nog een keer als ik hem zo zie gaanKruitdamp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:55:
Ik ga tukken....kijken welke coin er morgenvroeg +500% is gegaan
Doge doet nog even een kunstje volgens mij.Kruitdamp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:55:
[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 29-01-2021 21:57 ]
Enig idee van waar het kunstje komt?Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:56:
[...]
Doge doet nog even een kunstje volgens mij.
Oh, Taro was sneller van begrip.
UNOX: The worst operating system
die onderste load trager dan mn pc in 2003Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:02:
Ik
vermoed
Reddit.
*Eerste hits in Google, geen mening over kwaliteit van deze websites.
dus een bepaalde positie neemt de long over en daardoor blijft gme stijgen, kan het dan infinetly stijgen? het is van 40naar 470 naar 170 naar 390 nu. GME gamestopDaacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:48:
[...]
Sommigen denken dat de pump daardoor later nog volgt.
[ Voor 24% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 22:07 ]
Verwijderd
Ik had wel een pumpje verwacht, richting de 50/60 sats. Sowieso de moeite waard om hem rond all time low in sats op te pikken.Berry powel schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:10:
[...]
ik weet niet hoe je deze pump had kunnen zien aankomen, is denk ik meer geluk dan wijsheid. Kijk naar de doge/btc pair een paar megapumps over jaren heen, maar hoe pak je die mee...
Ik denk echt dat ronde 2 wel gebeurd. Tussen 0.00 en 03.00. China moet nog beginnen.Kruitdamp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:55:
kan niet meer op binance, geen oplader voor de telLuca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:08:
Hè shit, Doge gaat weer bezig.
kijkt uit naar de lange nacht die gaat komen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik blijf ook nog wel een paar uurtjessOid schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:13:
Kunnen we niet even in ploegendiensten gaan werken en elkaars hondjes in de gaten houden? Ik neem de eerste wacht wel
Stond idd niet op de planning om weer zo'n latertje te maken.ApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:16:
Het leek er op dat de ath werd bereikt tussen 0.00 en 03.00. Of iig de grootste stijging. Zal het vannacht weer? Ik wil het eigenlijk niet zien en een sell order klaar zetten.
Ik heb hem heel hoopvol op 300 sats staanApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:16:
Het leek er op dat de ath werd bereikt tussen 0.00 en 03.00. Of iig de grootste stijging. Zal het vannacht weer? Ik wil het eigenlijk niet zien en een sell order klaar zetten.
[ Voor 13% gewijzigd door WiseGuy! op 29-01-2021 22:21 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Blijf maar gewoon lekker wakkerApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:16:
Maar voor hoe lang...twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Mijn handen jeuken zo op zo’n vrijdagavond om een keer ‘gek’ te doen en echt gewoon 10% pf ofzo in Doge te stoppen en een nachtje door te halen. Top entertainment/ spanning sowieso.
Gelukkig ben ik nog nuchter en dus verstandig:+
Een geintje is leuk, maar voor dergelijke risico's (10%) is het imho te laat, had je gister moeten doen.twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Mijn handen jeuken zo op zo’n vrijdagavond om een keer ‘gek’ te doen en echt gewoon 10% pf ofzo in Doge te stoppen en een nachtje door te halen. Top entertainment/ spanning sowieso.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik heb dat eerste gedeelte nu dus wel gedaan, op 135 sats ingestapt. Maar ik hou de chart nauwlettend in de gaten en als ik ga tukken dan schaal ik af richting een aantal dat ik wel aandurf voor een -200% of +200%. Ervoor op blijven is wel een goede optie idd, zal het hier eens besprekentwit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 29-01-2021 22:23 ]
Helemaal mee eens. Ik heb m'n sell orders er zojuist al afgehaald.Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:19:
DOGE ziet er wat betreft deze charts op zich nog wel prima uit. Op beide een mooie bounce op de MA7 en op de 1H ook op de MA25. Maar, door de snelle stijging in korte tijd natuurlijk wel heel gevaarlijk en grote kans op een enorme rode candle.
1H:
[Afbeelding]
4H:
[Afbeelding]
Kan je dit traden op TA's?Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:19:
DOGE ziet er wat betreft deze charts op zich nog wel prima uit. Op beide een mooie bounce op de MA7 en op de 1H ook op de MA25. Maar, door de snelle stijging in korte tijd natuurlijk wel heel gevaarlijk en grote kans op een enorme rode candle.
1H:
[Afbeelding]
4H:
[Afbeelding]
Signature
Sommige dingen blijven altijd hetzelfde, hoe extreem de bewegingen ook zijn. Support en resistance op de verschillende manieren speelt ook bij deze extreme pump prima uit.
Ben vanaf gisteravond bezig geweest alles geheel uit alle coins te halen, originele inleg all-in op DOGE en alle winst sinds 2015 in $GME gepompt. Ik slaap niet vannachttwit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Verwijderd
Kun je die echt meetellen vraag ik me af? Dit was echt een hypecandle veroorzaakt door daddy Elon.PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Als de daily BTC candle zo gaat sluiten zoals ie nu is, dan is het de lelijkste candle van de hele bullrun tot nu toe. Eens zien hoe dit verder gaat, maar tot nu toe lijkt de weekly samen met de 7MA wel heel erg op 2018. De komende 2 weken gaan erg cruciaal zijn voor de tijd daar na.
De pump is geweest, nu zijn het voornamelijk de traders die weer de controle hebben. Iedereen die spontaan heeft gekocht heeft dat al wel gedaan.Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:21:
Hoeveel waardering ik normaliter ook aan je TA's hecht Taro, denk ik dat de ..eh, ' spontaniteit' van de huidige vloedgolf nieuwe kopers niet in een TA te bevatten is.
Lekker man. YOLO. Pak wat te drinken zou ik zeggen.De Rikster schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:22:
[...]
Ben vanaf gisteravond bezig geweest alles geheel uit alle coins te halen, originele inleg all-in op DOGE en alle winst sinds 2015 in $GME gepompt. Ik slaap niet vannacht![]()
Heb stiekem een middagtukkie gedaan dus het is niet van de zorgen, niks om je druk om te maken.
#Diamondhands
#Yolo
Er speelt natuurlijk meer mee, maar een lelijke rejection candle blijft een lelijke rejection candle.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:23:
[...]
Kun je die echt meetellen vraag ik me af? Dit was echt een hypecandle veroorzaakt door daddy Elon.
Hij is gemaakt, maar wel op een beetje apart moment met de wereld die al op zijn twitter focuste wat betreft DOGE en het hele WSB shortsqueeze verhaal.
Allebei eens, daarom ook de opmerking over die rode candle en het erg voorzichtig zijnRay_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:21:
Hoeveel waardering ik normaliter ook aan je TA's hecht Taro, denk ik dat de ..eh, ' spontaniteit' van de huidige vloedgolf nieuwe kopers niet in een TA te bevatten is.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq