Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
zer0l schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:59:
[...]

Dus 21:00 NL tijd gaat het gebeuren? Ben benieuwd
precies 21.00u en het zakt.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:59:
Bijna 2100u kijken of de Doge nog iets gaat doen
Ja heel veel sells _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:53:
[...]

Doe het gewoon niet zou ik zeggen.

Die pump is geweest, mensen hebben flink gecashed en de mensen die er nu nog in zitten hebben of te hoog ingekocht of winst zien verdampen en hopen op een pump zodat ze nog kunnen dumpen.

Als je er nu mee gaat lopen prutsen heb je gewoon veel kans om het deksel op je neus te krijgen als je niet precies weet waar je moet kopen en verkopen.

Volgende week komen er weer kansen zat met andere pumps.
Zuur he. Zo'n mooie ride, zo'n euforische dag en dan zit je nu toch eigenlijk naar verre van een absurde (voor bitcoin) stijging te kijken. 5% is natuurlijk nog mooi maar ik vind het dan toch wel knap dat ik mijn btc al maanden op binance heb, deze maand bijna 20 BTC aan trading volume heb gegenereerd en toch niet ergens in zo'n pump en dump van 6-8k USD wat weet veilig te stellen of wat extra btc weet te verzamelen ofzo. Lots to learn zullen we maar zeggen..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
sOid schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:57:
[...]

Ik hoor al jaren eigenlijk alleen maar negatieve verhalen over Kraken. Waarom zitten daar nog zo veel mensen op als er anno 2021 veel alternatieven zijn?

Serieuze vraag, geen rant :)
Praktisch alle beurzen hadden vandaag problemen. Ik las dat sommigen -99% hadden in hun portfolio op een andere locatie.
Voor 99% van de tijd is kraken prima. Ben je die hard trader, dan is kraken misschien niet de beste plaats, true.
Voor een hobbie bob zoals ik die een beetje rommelt in de marge, af en toe wat blunders maakt maar een markt die soms 100% stijgt en ik pak 70% mee, werkt t prima :X :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:57:
[...]

Toen was alles onbereikbaar, en vond ik Kraken nog niet zo'n drama. Gewone fiat pairs en dergelijke, en gevestigd in een gewoon land onder gewone regelgeving enzo :P Ik vond het wel prima eigenlijk.

(cc @sOid)

Maar het is nu toch wel overduidelijk dat ze het hebben verloren :P
Bro, ik weet niet wat er nu precies aan de hand is met Kraken want kom ook net terug van workie maar../
In 2017 wou daar ik weleens wat uitcashen en soms was ik letterlijk een uur bezig om een sell-order erdoorheen te krijgen. Ik moest wel 500x proberen en kreeg telkens errors.

Kraken is wel oldskool en shit, maar echt dramatisch verder. Zeker de trading fee's zijn vergeleken met binance echt véél te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Zo dat was DOGE... Goede pump hoor! Mijn vertrouwen in de mensheid is weer hersteld, kan de roze bril weer in de kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:37
21:00 sell was het toch ? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:49

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:01:
[...]

Bro, ik weet niet wat er nu precies aan de hand is met Kraken want kom ook net terug van workie maar../
In 2017 wou daar ik weleens wat uitcashen en soms was ik letterlijk een uur bezig om een sell-order erdoorheen te krijgen. Ik moest wel 500x proberen en kreeg telkens errors.

Kraken is wel oldskool en shit, maar echt dramatisch verder. Zeker de trading fee's zijn vergeleken met binance echt véél te hoog.
Ik gebruik zelf bitstamp en die hebben vandaag geen problemen gehad verder. Enige nadeel van bitstamp is het hele beperkte aanbod aan verschillende coins.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Was buy, niet sell

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Was hem niet helemaal:-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik gun jullie een tweede rit.
Ik koop hem niet en ga gauw wat anders doen.
Sellorder wel vast gezet op ada met 300% ..
Je weet maar nooit he :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:01:
[...]

Zuur he. Zo'n mooie ride, zo'n euforische dag en dan zit je nu toch eigenlijk naar verre van een absurde (voor bitcoin) stijging te kijken. 5% is natuurlijk nog mooi maar ik vind het dan toch wel knap dat ik mijn btc al maanden op binance heb, deze maand bijna 20 BTC aan trading volume heb gegenereerd en toch niet ergens in zo'n pump en dump van 6-8k USD wat weet veilig te stellen of wat extra btc weet te verzamelen ofzo. Lots to learn zullen we maar zeggen..
Ja het blijft een lastig spelletje. Achteraf lijkt het allemaal zo simpel...

Daarom zijn bij velen ook de woorden 'had ik maar' erg veel gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-09 14:26
Mooi m'n reddcoin de deur uit gedaan vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Er zullen de komende tijd vast veel buying signals komen van WallStreetBets. Het is een erg grote community, dat maakt het tegelijkertijd ook erg lastig alle buying power goed te kanaliseren.

GME was episch, en Doge natuurlijk ook. Maar ik verwacht niet dat alle buysignals van wsb dezelfde resultaten zullen halen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:05:
[...]

Eens. En toch ben ik er wel achter dat 1 ding in de kern echt onzettend belangrijk is als ik zie naar bijv wat Taro doet en wat ik doe. Lef om iets te doen. Stilzitten is net zo goed een keus en vaak net zo risicovol, zo niet risicovoller, dan de kans op een te vroege sell of een te late buy. De impact van een keer te vroeg verkopen en daarna toch iets minder btc terug moeten kopen, of verkopen en later zien dat er nog 1k USD bij komt is helemaal niet zo groot als dat je misschien denkt. Althans dat is iets wat ik me steeds meer begin te beseffen, misschien obvious voor velen al een hele tijd.

Daar ga je vanzelf aan wennen als je gewoon je portfolio er af en toe helemaal inschuift, weer uitschuift, weer inschuift etc. Wat ik nu doe is af en toe 1-2% scalps maken en dan als er op een dag 20% koersstijging is daar 0 profit van securen en als we een keer 30% omlaag gaan in een week stug blijven zitten. Ik snap, achteraf is alles makkelijk etc maar als je de trekker wel overhaalt op de 3min voor wat scalps dan moet je dat toch ook kunnen als het om de grotere moves gaat.

Food for thought (voor mezelf :) )

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22-09 21:13
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:05:
[...]

ik weet niet hoe je deze pump had kunnen zien aankomen, is denk ik meer geluk dan wijsheid. Kijk naar de doge/btc pair een paar megapumps over jaren heen, maar hoe pak je die mee...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Er gaan zoveel bagholders komen van het hele $DOGE gebeuren. Mensen die nu nog kopen, gebruik tenminste SL's.

Grapje. FUCK SL'S, BE A CHAD, HODL. DOGE IS THE FUTURE.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sjXvTNA.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:01:
[...]

Dit zou zeker niet misstaan op hun homepage..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rq5wPwenTFNVSzuSAZeJ-wU_UxQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h3GQXVhzYtxtRaZbzAppZo6Z.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:21
Grrr ik heb gisteren op 37k ingekocht omdat btc naar de maan ging. Paar keer wakker geworden, koers zag er goed uit en weer in slaap gevallen. Nu check ik de laatste koers en staat ie weer op 34k. HoDL dan naar en hopen dat Michael Saylors event op 1 februari hem weer omhoog brengt..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:11:
Er gaan zoveel bagholders komen van het hele $DOGE gebeuren. Mensen die nu nog kopen, gebruik tenminste SL's.
Een stop loss is bijna niet te doen. Je moet dan naar 10% of meer gaan wil het misschien nut hebben. Alles op 2 tot 5% gaat er vrijwel gegarandeerd aan tenzij je net de mazzel hebt de bodem te kopen.

En ja, veel nieuwe bagholders er bij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 23:23
Hij gaat hier op 34k wel redelijk sideways, ook het punt van afgelopen nacht. Kan ook zijn dat dit de rechterschouder is?

[ Voor 22% gewijzigd door Justevo op 29-01-2021 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:50

SpX

ScuL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:13:
Grrr ik heb gisteren op 37k ingekocht omdat btc naar de maan ging. Paar keer wakker geworden, koers zag er goed uit en weer in slaap gevallen. Nu check ik de laatste koers en staat ie weer op 34k. HoDL dan naar en hopen dat Michael Saylors event op 1 februari hem weer omhoog brengt..
Zodra Elon een nieuwe twitter post plaatst over BTC dan gaan we weer hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
max denk ik btc onder de 30k 29k en daarna naar 32k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvp

jvp

SpX schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Zodra Elon een nieuwe twitter post plaatst over BTC dan gaan we weer hoor :+
Elon was dronken en roept tegen zijn vrienden moet je eens kijken wat ik in mijn 1tje kan veroorzaken: In retrospect, it was inevitable! :9B

Deze daling was ook onvermijdelijk -O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Da's een mooie buy high, sell never.
Ik deed vandaag ook een buy high op $38K, alleen pleur ik er dan wel een SL in waardoor je niet blijft zitten als 't een fake-out blijkt.

De $37-38K was letterlijk een enorme weerstand, wat deed je er toe besluiten om precies DAAR te kopen? Zonder SL?

Je kan jezelf echt geld besparen. Dit is geen haat ofzo hoor, puur als tip :)
Zeker omdat het vandaag duidelijk een PUMP op nieuws betrof. Dat implodeert meestal, zeker als het vrij waardeloos nieuws betreft. Elon Musk die #bitcoin in zijn twitter bio zet. _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Q6181BM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:09:
[...]

Eens. En toch ben ik er wel achter dat 1 ding in de kern echt onzettend belangrijk is als ik zie naar bijv wat Taro doet en wat ik doe. Lef om iets te doen. Stilzitten is net zo goed een keus en vaak net zo risicovol, zo niet risicovoller, dan de kans op een te vroege sell of een te late buy. De impact van een keer te vroeg verkopen en daarna toch iets minder btc terug moeten kopen, of verkopen en later zien dat er nog 1k USD bij komt is helemaal niet zo groot als dat je misschien denkt. Althans dat is iets wat ik me steeds meer begin te beseffen, misschien obvious voor velen al een hele tijd.

Daar ga je vanzelf aan wennen als je gewoon je portfolio er af en toe helemaal inschuift, weer uitschuift, weer inschuift etc. Wat ik nu doe is af en toe 1-2% scalps maken en dan als er op een dag 20% koersstijging is daar 0 profit van securen en als we een keer 30% omlaag gaan in een week stug blijven zitten. Ik snap, achteraf is alles makkelijk etc maar als je de trekker wel overhaalt op de 3min voor wat scalps dan moet je dat toch ook kunnen als het om de grotere moves gaat.

Food for thought (voor mezelf :) )
Buy. Hold.

En dit topic niet meer lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 13:21
djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:20:
[...]

max denk ik btc onder de 30k 29k en daarna naar 32k
Als dat gebeurt dan DCA. 37+30/2=33.5 :+

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:15:
[...]

Een stop loss is bijna niet te doen. Je moet dan naar 10% of meer gaan wil het misschien nut hebben. Alles op 2 tot 5% gaat er vrijwel gegarandeerd aan tenzij je net de mazzel hebt de bodem te kopen.

En ja, veel nieuwe bagholders er bij nu.
Is het gebruikelijk, zo'n stop-loss op 2 tot 5%? Ik hanteer tot nu toe een wat hoger percentage, maar dat is nattevingerwerk. AL probeer ik ook naar de MA's te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 23:23
Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:20:
[...]

Da's een mooie buy high, sell never.
Ik deed vandaag ook een buy high op $38K, alleen pleur ik er dan wel een SL in waardoor je niet blijft zitten als 't een fake-out blijkt.

De $37-38K was letterlijk een enorme weerstand, wat deed je er toe besluiten om precies DAAR te kopen? Zonder SL?

Je kan jezelf echt geld besparen. Dit is geen haat ofzo hoor, puur als tip :)
Zeker omdat het vandaag duidelijk een PUMP op nieuws betrof. Dat implodeert meestal, zeker als het vrij waardeloos nieuws betreft. Elon Musk die #bitcoin in zijn twitter bio zet. _O-

[Afbeelding]
Ik trapte ook vol in de fake out op 38,5. Op 38 laag snel maar verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Doge zit op een kantelpunt.. up or out. kan zomaar nog een keertje een run maken.. wie weet.. wat zeggen ze in die pumpgroepen nu eigenlijk?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Justevo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:24:
[...]
Ik trapte ook vol in de fake out op 38,5. Op 38 laag snel maar verkocht.
Same, ik ook op $38K ingestapt met SL op $37,5K. Helaas, soms verlies je en soms win je.
Nu blijf ik er voorlopig ook uit, laat 'm maar lekker verder gaan met de correctie. :)

Lekker vanaf de zijkant kijken of $DOGE nog wat lijps gaat doen. Hoop vooral dat er niet teveel baghold verhalen voorbij zullen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben_Beton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 08:59
Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:25:
Doge zit op een kantelpunt.. up or out. kan zomaar nog een keertje een run maken.. wie weet.. wat zeggen ze in die pumpgroepen nu eigenlijk?
Zit er iemand in die pumpgroepen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
Emcee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:48:
[...]

Hier staat het interview nog, maar heel veel zijn er verwijderd inderdaad:
https://www.dailymotion.com/video/x7yyl7f
Dankjewel, ik zorg dat ik hem later kan terug kijken ;)

Ben benieuwd hoever crypto in zijn geheel weer terug gaat vallen of ineens weer door gaat stoten naar nieuwe ATH's

De altcoins hebben nog veel goed te maken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sOid schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:23:
[...]

Is het gebruikelijk, zo'n stop-loss op 2 tot 5%? Ik hanteer tot nu toe een wat hoger percentage, maar dat is nattevingerwerk. AL probeer ik ook naar de MA's te kijken.
Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten. Hangt ook af van het soort trades dat je maakt. Als je mikt op 10% winst dan kan je stop loss natuurlijk hoger zijn dan bij 5% winst. Als de risk/reward maar goed is. Hopen op 5% met een 5% stop loss schiet niet op. Op zijn minst moet je winst maken als je het 50% van alle keren fout hebt. Maar zelfs met het 30% van alle trades goed hebben kan je winst maken. Dus afhankelijk van hoe lang je swings zijn kan je stop loss ook anders zijn.

Alleen nu met Doge beweegt ie constant 5% tot 15%. Daar is een risk/reward die goed is erg lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Vraag me meer af wat de komende dagen gaan brengen voor crypto.
Was dit een soort laatste stuiptrekking dankzij Elon of.. MOON?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:25:
Morgen 21:00 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Of morgen om 09:00 uur 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Mijn PF bestaat nu uit ADA, NANO, UNI en DOT.
Zing het daar voorlopig even mee uit. Kijk na het weekend wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

En BTC besluit in eens alleen nog maar naar rechts te bewegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
jvp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:30:
[...]

Of morgen om 09:00 uur 8)7
Nederlandse tijd ? Engelse tijd ? Amerikaanse tijd ? Chinese tijd ? :/

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvp

jvp

Bjorn180179 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:31:
[...]

Nederlandse tijd ? Engelse tijd ? Amerikaanse tijd ? Chinese tijd ? :/
Op tijd! Maar wees vooral niet te laat.... of te vroeg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Matthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:31:
Mijn PF bestaat nu uit ADA, NANO, UNI en DOT.
Zing het daar voorlopig even mee uit. Kijk na het weekend wel weer.
Misschien is dpi wat voor je die is hier al eens voorbijgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gekke vraag, maar in wat voor orde van grootte hebben jullie een Trailing Stop op BTC?
Want ik ben erachter gekomen dat $ 300 ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Doge gaat nog wel een keertje hoor...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:27:
[...]

Iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten. Hangt ook af van het soort trades dat je maakt. Als je mikt op 10% winst dan kan je stop loss natuurlijk hoger zijn dan bij 5% winst. Als de risk/reward maar goed is. Hopen op 5% met een 5% stop loss schiet niet op. Op zijn minst moet je winst maken als je het 50% van alle keren fout hebt. Maar zelfs met het 30% van alle trades goed hebben kan je winst maken. Dus afhankelijk van hoe lang je swings zijn kan je stop loss ook anders zijn.

Alleen nu met Doge beweegt ie constant 5% tot 15%. Daar is een risk/reward die goed is erg lastig.
Dank :)

Ik heb heb al eea aan DOGE verkocht maar nog niet helemaal kiet gespeel (als ik alles nu zou verkopen maak ik overigens prima winst). Wil nog even aankijken hoe het de komende dagen gaat, maar wel een paar plukjes met stop-limits en stop-losses (OCO) ingesteld waardoor ik sowieso m'n inleg eruit heb.

Geen idee of dat een juiste tactiek is. Maar het is in ieder geval een tactiek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:34:
Doge gaat nog wel een keertje hoor...
Onderbouwing aub :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Goed bezig Coinbase, niets aantrekken van Craig Wright en zijn rechtzaken. De Bitcoin whitepaper wordt nu ook op https://coinbase.com/bitcoin.pdf gehost, terwijl deze eerder van veel websites is verwijderd om aanklachten te voorkomen.
[Twitter: https://twitter.com/brian_armstrong/status/1355225784928112643]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:39:
Goed bezig Coinbase, niets aantrekken van Craig Wright en zijn rechtzaken. De Bitcoin whitepaper wordt nu ook op https://coinbase.com/bitcoin.pdf gehost, terwijl deze eerder van veel websites is verwijderd om aanklachten te voorkomen.
[Twitter]
Dit toont alleen maar aan hoe klein de ballen van Wladimir zijn.
Hij moet eens zijn rug rechten en die Craig Wright kapot suen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Doge
Hopium
Aandelenmarkten gaan dicht
?????
Profit!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jvp

jvp

je kan zeggen wat je wil van Kraken maar het is wel de ultieme bescherming tegen weak hands! Zodra het ook maar een beetje spannend lijkt te worden trekken ze gewoon de stekker eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:42:
[...]

Doge
Hopium
Aandelenmarkten gaan dicht
?????
Profit!
Ja maar gelijk ook de RobinHood app die iedereen gisteren gebruikte om doge te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Ben_Beton schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:
[...]

Ja maar gelijk ook de RobinHood app die iedereen gisteren gebruikte om doge te kopen...
Is RH alweer volledig beschikbaar?
Zijn de verborgen assets weer boven water?
Sorry ben even een paar uurtjes weggeweest.
Wat een fulltime job is dit eigenlijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:28
jvp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:
je kan zeggen wat je wil van Kraken maar het is wel de ultieme bescherming tegen weak hands! Zodra het ook maar een beetje spannend lijkt te worden trekken ze gewoon de stekker eruit.
Helaas kan je dan ook niet van de Elon-pump profiteren en zie je Doge een volle cent verliezen zonder dat je in kan grijpen. Ik wil het niet uit gaan rekenen, maar als de sell-knop vandaag gewoon functioneerde had mij dat nog een aardig zakcentje opgeleverd. In plaats daarvan zat ik naar een wit scherm of 500-errors te kijken.

Kop koffie in de hand.
De hele rit naar beneden meemaken.
Nog een slok nemen.
*slurp*

[ Voor 6% gewijzigd door Ray_ op 29-01-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hkAmAcrQOVBXAzhyD8Soo_FGQEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nf6ieGlcNoTS7iIph0LOFchE.jpg?f=user_large

Hij werkt aan de lancering van Bitcoin... keep calm en HODL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:46:
[...]

Te spannend;-)

Voor zover ik op reddit las niet, sommigen denken dat dat ook de reden is voor het falen van die laatste doge pump...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:46:
[...]

** Offtopic **

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 29-01-2021 21:51 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ben_Beton schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:48:
[...]

Te spannend;-)

Voor zover ik op reddit las niet, sommigen denken dat dat ook de reden is voor het falen van die laatste doge pump...
Sommigen denken dat de pump daardoor later nog volgt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djzz
Ben_Beton schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:44:
[...]

er is wel serieus een goed nummer door de band hopium
wie weet kan dat ons nieuwe anthem worden
YouTube: Hopium - Dreamers (Kicks N Licks Remix)

[ Voor 5% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 21:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:47:
[...]

Helaas kan je dan ook niet van de Elon-pump profiteren en zie je Doge een volle cent verliezen zonder dat je in kan grijpen. Ik wil het niet uit gaan rekenen, maar als de sell-knop vandaag gewoon functioneerde had mij dat nog een aardig zakcentje opgeleverd. In plaats daarvan zat ik naar een wit scherm of 500-errors te kijken.
Ik snap niet dat Kraken uberhaupt nog gebruikt wordt.
Mijn ervaring is dat in 2017/2018 hij er constant uit lag.
Heb me er dan ook nooit geregistreerd, want een paar keer toen ik dat wilde ging het niet.
Ben er sindsdien ook nooit meer geweest.
Geregistreerd op Binance, verder nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 23:05
Kraken heeft idd wel kuren op drukke momenten. Zeker in 2017 was het erg. Toen lag het er meerdere keren per dag uit. De laatste tijd is het stukken beter, maar nog steeds niet perfect.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:49:
[...]

Ik snap niet dat Kraken uberhaupt nog gebruikt wordt.
Mijn ervaring is dat in 2017/2018 hij er constant uit lag.
Heb me er dan ook nooit geregistreerd, want een paar keer toen ik dat wilde ging het niet.
Ben er sindsdien ook nooit meer geweest.
Geregistreerd op Binance, verder nooit problemen gehad.
Het zal mijn onwetendheid zijn. Ik ben er ook pas sinds vorig jaar wat actiever mee bezig, daarvoor soms een flufje btc kopen en daardoor nooit problemen gehad.
Tijdje geleden wel eens een hiccup meegemaakt maar zoals vandaag, waarbij je sell orders genegeerd worden, je geen nieuwe orders kan plaatsen en ik onderaan de streep aardig wat centen mis loop heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:20
Het probleem met Kraken is vooral dat het er altijd uit ligt op de moment dat je het niet kan gebruiken: als de markt heftig beweegt. Een exchange up houden op rustige momenten is een stuk beter te doen dan op rush hour.

Persoonlijk heb ik zelden tot nooit problemen met binance. Dat ze PnL tijdelijk uitzetten om resources te besparen is wat mij betreft alleen maar een goede zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
OneTimer schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:50:
Kraken heeft idd wel kuren op drukke momenten. Zeker in 2017 was het erg. Toen lag het er meerdere keren per dag uit. De laatste tijd is het stukken beter, maar nog steeds niet perfect.
Vandaag is een drama, is geen toeval pure manipulatie. Vorige week voor het eerst via Binance gekocht, veel stabieler. Kraken sucks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@endness Eens, ze gebruiken de beschikbare capaciteit op dat moment om ervoor te zorgen dat orders uitgevoerd kunnen worden en daar draait het uiteindelijk om. Je PNL zien of evt. je wallet wat later bijwerken zijn prima zaken om tijdelijk op te offeren om verlies te voorkomen of winst veilig te stellen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-09 14:26
Ik ga tukken....kijken welke coin er morgenvroeg +500% is gegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kruitdamp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:55:
Ik vermoed DOGE nog een keer als ik hem zo zie gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Doge doet nog even een kunstje volgens mij.

Oh, Taro was sneller van begrip.

[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 29-01-2021 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben_Beton
Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:56:
[...]

Doge doet nog even een kunstje volgens mij.

Oh, Taro was sneller van begrip.
Enig idee van waar het kunstje komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Laatst online: 22-09 21:26
Hij wordt wel vrij actief tegengewerkt. Wie het ook doen: stug volhouden :P

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ik
vermoed
Reddit.

*Eerste hits in Google, geen mening over kwaliteit van deze websites.

[ Voor 10% gewijzigd door Ray_ op 29-01-2021 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:02:
Ik
vermoed
Reddit.

*Eerste hits in Google, geen mening over kwaliteit van deze websites.
die onderste load trager dan mn pc in 2003 :P
Daacuso schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:48:
[...]

Sommigen denken dat de pump daardoor later nog volgt.
dus een bepaalde positie neemt de long over en daardoor blijft gme stijgen, kan het dan infinetly stijgen? het is van 40naar 470 naar 170 naar 390 nu. GME gamestop

[ Voor 24% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 22:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
Dan zal 'ie wel colocated zijn op dezelfde bak als Kraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Berry powel schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:10:
[...]

ik weet niet hoe je deze pump had kunnen zien aankomen, is denk ik meer geluk dan wijsheid. Kijk naar de doge/btc pair een paar megapumps over jaren heen, maar hoe pak je die mee...
Ik had wel een pumpje verwacht, richting de 50/60 sats. Sowieso de moeite waard om hem rond all time low in sats op te pikken.

Maar deze mega pamper had ik echt niet zien aankomen.

Soms werkt zo'n berenmarkt ervaring ook zeker tegen je, als je nieuw bent denk je al snel de sky is the limit. Nu neem je sneller een voorafgestelde realistische winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 10:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik denk echt dat ronde 2 wel gebeurd. Tussen 0.00 en 03.00. China moet nog beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Hè shit, Doge gaat weer bezig.

kijkt uit naar de lange nacht die gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djzz
Luca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:08:
Hè shit, Doge gaat weer bezig.

kijkt uit naar de lange nacht die gaat komen
kan niet meer op binance, geen oplader voor de tel :(
wou nu doge kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Kunnen we niet even in ploegendiensten gaan werken en elkaars hondjes in de gaten houden? Ik neem de eerste wacht wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Ik heb HNT en BAT gekocht tijdens de BTC pump en die zijn inmiddels leuk aan het stijgen :) Nog meer mensen in de alts-dip alts gekocht?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

sOid schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:13:
Kunnen we niet even in ploegendiensten gaan werken en elkaars hondjes in de gaten houden? Ik neem de eerste wacht wel :+
Ik blijf ook nog wel een paar uurtjes
Daarna mogen jullie mijn Chihuahua overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Vroegah in MMO's had je gewoon elkaars telefoon nummer en maakte je elkaar wakker voor een Raid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 10:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Het leek er op dat de ath werd bereikt tussen 0.00 en 03.00. Of iig de grootste stijging. Zal het vannacht weer? Ik wil het eigenlijk niet zien en een sell order klaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
ApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:16:
Het leek er op dat de ath werd bereikt tussen 0.00 en 03.00. Of iig de grootste stijging. Zal het vannacht weer? Ik wil het eigenlijk niet zien en een sell order klaar zetten.
Stond idd niet op de planning om weer zo'n latertje te maken. _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als de daily BTC candle zo gaat sluiten zoals ie nu is, dan is het de lelijkste candle van de hele bullrun tot nu toe. Eens zien hoe dit verder gaat, maar tot nu toe lijkt de weekly samen met de 7MA wel heel erg op 2018. De komende 2 weken gaan erg cruciaal zijn voor de tijd daar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-09 20:02
Ik heb hem heel hoopvol op 300 sats staan 8)7 d:)b

Edit: ik denk overigens dat ik hem op 195 zet voor de nacht.. die kan ie bij gekkigheid nog weleens hitten.

[ Voor 13% gewijzigd door WiseGuy! op 29-01-2021 22:21 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Mijn handen jeuken zo op zo’n vrijdagavond om een keer ‘gek’ te doen en echt gewoon 10% pf ofzo in Doge te stoppen en een nachtje door te halen. Top entertainment/ spanning sowieso.

Gelukkig ben ik nog nuchter en dus verstandig:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Blijf maar gewoon lekker wakker ;) ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben_Beton
twit schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Mijn handen jeuken zo op zo’n vrijdagavond om een keer ‘gek’ te doen en echt gewoon 10% pf ofzo in Doge te stoppen en een nachtje door te halen. Top entertainment/ spanning sowieso.

Maar voor hoe lang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Een geintje is leuk, maar voor dergelijke risico's (10%) is het imho te laat, had je gister moeten doen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
DOGE ziet er wat betreft deze charts op zich nog wel prima uit. Op beide een mooie bounce op de MA7 en op de 1H ook op de MA25. Maar, door de snelle stijging in korte tijd natuurlijk wel heel gevaarlijk en grote kans op een enorme rode candle.

1H:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHuTQgXjs6aoxHMnMLdkpbQF0B4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Db1d2putUU3sbNuw1KWa8nmr.png?f=user_large

4H:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cr1MMipaHQwBQGmFwSuqPUIaQEY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ROZvEWbP25yhynyYXdM3Jexs.png?f=user_large

Ik heb dat eerste gedeelte nu dus wel gedaan, op 135 sats ingestapt. Maar ik hou de chart nauwlettend in de gaten en als ik ga tukken dan schaal ik af richting een aantal dat ik wel aandurf voor een -200% of +200%. Ervoor op blijven is wel een goede optie idd, zal het hier eens bespreken :D

[ Voor 33% gewijzigd door Taro op 29-01-2021 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:19:
DOGE ziet er wat betreft deze charts op zich nog wel prima uit. Op beide een mooie bounce op de MA7 en op de 1H ook op de MA25. Maar, door de snelle stijging in korte tijd natuurlijk wel heel gevaarlijk en grote kans op een enorme rode candle.

1H:
[Afbeelding]

4H:
[Afbeelding]
Helemaal mee eens. Ik heb m'n sell orders er zojuist al afgehaald.
Wilde opzich weer een aardig percentage nemen zoals vanochtend en gister al 2x 50% gepakt.
Ik wacht nu wel even, wil ook wel eens die 3x meemaken .. Duurt niet lang voordat die Chinezen weer wakker worden en de hond gaan aaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:19:

1H:
[Afbeelding]

4H:
[Afbeelding]
Kan je dit traden op TA's?

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Hoeveel waardering ik normaliter ook aan je TA's hecht Taro, denk ik dat de ..eh, ' spontaniteit' van de huidige vloedgolf nieuwe kopers niet in een TA te bevatten is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
mouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:20:
[...]

Sommige dingen blijven altijd hetzelfde, hoe extreem de bewegingen ook zijn. Support en resistance op de verschillende manieren speelt ook bij deze extreme pump prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Rikster
  • Laatst online: 15-09 12:47

Ben vanaf gisteravond bezig geweest alles geheel uit alle coins te halen, originele inleg all-in op DOGE en alle winst sinds 2015 in $GME gepompt. Ik slaap niet vannacht :X

Heb stiekem een middagtukkie gedaan dus het is niet van de zorgen, niks om je druk om te maken.

#Diamondhands
#Yolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:18:
Als de daily BTC candle zo gaat sluiten zoals ie nu is, dan is het de lelijkste candle van de hele bullrun tot nu toe. Eens zien hoe dit verder gaat, maar tot nu toe lijkt de weekly samen met de 7MA wel heel erg op 2018. De komende 2 weken gaan erg cruciaal zijn voor de tijd daar na.
Kun je die echt meetellen vraag ik me af? Dit was echt een hypecandle veroorzaakt door daddy Elon.

Hij is gemaakt, maar wel op een beetje apart moment met de wereld die al op zijn twitter focuste wat betreft DOGE en het hele WSB shortsqueeze verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:21:
Hoeveel waardering ik normaliter ook aan je TA's hecht Taro, denk ik dat de ..eh, ' spontaniteit' van de huidige vloedgolf nieuwe kopers niet in een TA te bevatten is.
De pump is geweest, nu zijn het voornamelijk de traders die weer de controle hebben. Iedereen die spontaan heeft gekocht heeft dat al wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

De Rikster schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:22:
[...]

Ben vanaf gisteravond bezig geweest alles geheel uit alle coins te halen, originele inleg all-in op DOGE en alle winst sinds 2015 in $GME gepompt. Ik slaap niet vannacht :X

Heb stiekem een middagtukkie gedaan dus het is niet van de zorgen, niks om je druk om te maken.

#Diamondhands
#Yolo
Lekker man. YOLO. Pak wat te drinken zou ik zeggen.

We zijn nog niet klaar voor vanavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:23:
[...]

Kun je die echt meetellen vraag ik me af? Dit was echt een hypecandle veroorzaakt door daddy Elon.

Hij is gemaakt, maar wel op een beetje apart moment met de wereld die al op zijn twitter focuste wat betreft DOGE en het hele WSB shortsqueeze verhaal.
Er speelt natuurlijk meer mee, maar een lelijke rejection candle blijft een lelijke rejection candle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
mouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:20:
[...]

Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:21:
Allebei eens, daarom ook de opmerking over die rode candle en het erg voorzichtig zijn :)

Pagina: 1 ... 106 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!