Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Uiteindelijk de keuze gemaakt om in CKB te stappen. Dit is geen advies!
Waarom zou je vragen:
Logo is lekker simpel
Volume super laag
Net nieuw op binance
Omdat gokken soms heel positief kan uitpakken
deze kan ik alleen niet op binance vindenBlik1984 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Universa (UTN(P)), CEO heeft op zijn facebook een nieuwsbericht gepost dat ze gaan samenwerken met de BRICS landen. Maar is verder nog niet opgepikt in de nieuwskanalen.
High risk, high reward
ik zie wel dat Google news veel praat over elon die btc pumpt
[ Voor 8% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 16:22 ]
Klopt, dit obscure laaghangende fruit is enkel te koop op IDCM en Bilaxy
(Volgens de CEO komen de exchanges uiteindelijk wel naar hun toe om te listen ipv dat ze flink moesten betalen voor een listing fee bij bijv. Binance...
HHAHAAH. Ik ben definitief te oud geworden hiervoor.cursquidHome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:22:
Waarom zou je vragen:
Logo is lekker simpel
Volume super laag
Net nieuw op binance
Omdat gokken soms heel positief kan uitpakken
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
lol meen je dat,HekkeySE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:28:
Krijg nu van Binance ineens een push met een promo om DOGE te kopen om gratis DOGE te krijgen.
wel slecht getimed
ik zou nu geen doge kopen als ik jou was.
ik ook, maar melding was in chinees, dus snap er de ballen vanHekkeySE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:28:
Krijg nu van Binance ineens een push met een promo om DOGE te kopen om gratis DOGE te krijgen.
Lijkt mij ook geen goed plan.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:31:
[...]
lol meen je dat,
wel slecht getimed
[ Voor 45% gewijzigd door HekkeySE op 29-01-2021 16:34 ]
Laten maar even duidelijk maken dat jij echt maar wat uit je nek lult ..djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:31:
[...]
lol meen je dat,
wel slecht getimed
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ze hebben zelf waarschijnlijk op de top gekochtHekkeySE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:28:
Ga je lekker, met je referral?HekkeySE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:33:
[...]
Lijkt mij ook geen goed plan.
[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klinkt interessanter en avontuurlijker dan de hele dag achter/voor zo’n scherm te zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Maakt niet uit. Dit jaar de pomp der pompen. Daarna is het over en uit.
Geen huizen maar grotten. Geen blockchain maar blokken en steen.
Bonen en brood voor de future. Schelpen, speren en knuppels.
Waar kan ik tekenen? Ik heb wel geen DOGE, ben meer een kattenmens...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Wow! Dit is een screenshot en komt automatisch een referral bij. Excuus. Wil het wel weghalen maar zeker niet de bedoeling.
Kittehcoin heb ik nog heel wat geld mee verdiend een aantal jaar geleden, nu is ie jammer genoeg dood.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:33:
[...]
Klinkt interessanter en avontuurlijker dan de hele dag achter/voor zo’n scherm te zitten.
Waar kan ik tekenen? Ik heb wel geen DOGE, ben meer een kattenmens...
https://coinmarketcap.com/currencies/kittehcoin/
Jij wordt nu pas wakker zekersjukke schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:33:
Ome Elon heeft nu ook #btc op z'n twitter staan. Tijd voor de maan.
https://twitter.com/elonmusk
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 29-01-2021 16:38 ]
Staat gewoon in de topic warning.. dus doe het maar, anders doet een mod het wel voor je.HekkeySE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:34:
[...]
Wow! Dit is een screenshot en komt automatisch een referral bij. Excuus. Wil het wel weghalen maar zeker niet de bedoeling.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ticker MEOW

Zo origineel waren ze bij DOGE niet
[ Voor 8% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 29-01-2021 16:38 ]
Ik bedoelde meer dat Binance dit blijkbaar automatisch doet bij een screenshot.hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Staat gewoon in de topic warning.. dus doe het maar, anders doet een mod het wel voor je.
Maar het is sowieso al weg.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
ik ben ook student, maar je kan beter niet al je stufi er in steken...MBATEXAS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:38:
Paar dagen terug volledig uitbetaald voor betalen van studieschuld, begint nu weer te kriebelen. Tips voor het juiste moment om weer in te kopen? BTC,ETH,..? hodl.
het is nu een hoogtepunt, dat is nooit slim.
misschien 100 euro in een coin die goedkoper is, of proberen op eth en btc te gokken
peace
en owja, als je een keer iets x 300% pakt werkt het verslavend en ga je misschien kijken waar je je volgend slag kan slaan maar het is gewoon voor de lol dit.
[ Voor 14% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 16:42 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Geen stufi hoor, had een schuld opgebouwd van studentenperiode. Daarna heel degelijk aan het werk gegaan en een leuk bedrag in Crypto gestopt. na 2 jaar pas melding van duo dat ik nog wat terug moet betalen, besloten dat volledige bedrag meteen eruit te tikken door ff uit Crypto te stappendjzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:40:
[...]
ik ben ook student, maar je kan beter niet al je stufi er in steken...
het is nu een hoogtepunt, dat is nooit slim.
misschien 100 euro in een coin die goedkoper is, of proberen op eth en btc te gokken
peace
en owja, als je een keer iets x 300% pakt werkt het verslavend en ga je misschien kijken waar je je volgend slag kan slaan maar het is gewoon voor de lol dit.
MEOW was volgens mij net na DOGE gelanceerd.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:37:
@Ernemmer
Ticker MEOW![]()
Zo origineel waren ze bij DOGE niet![]()
okay, dat is mooi, heb je dan je volledige schuld afbetaald nu?MBATEXAS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:43:
[...]
Geen stufi hoor, had een schuld opgebouwd van studentenperiode. Daarna heel degelijk aan het werk gegaan en een leuk bedrag in Crypto gestopt. na 2 jaar pas melding van duo dat ik nog wat terug moet betalen, besloten dat volledige bedrag meteen eruit te tikken door ff uit Crypto te stappenmaar thanks!!
met de crypto?
ja bv je kan ook longterm kijken en met mate investeren
Ja volledig! Gelukkig maar, had er niet echt voor gespaard de afgelopen 2 jaardjzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:44:
[...]
okay, dat is mooi, heb je dan je volledige schuld afbetaald nu?
met de crypto?
ja bv je kan ook longterm kijken en met mate investeren

Komende dagen even goed in de gaten houden, zal wel een mooi momentje voorbij komen.
Nu helemaal? Ik kom er al een uur niet in.King Dingeling schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:42:
Kraken nu helemaal down
6 jaar geleden was het al ruk en nu nog steeds zo te lezen.Matthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:47:
[...]
Nu helemaal? Ik kom er al een uur niet in.
Vanochtend een tiental Litecoins naar Bitvavo deposited vanuit Binance.JerDrie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:20:
[...]
Wat controleren ze dan precies en waarom is dan je geld weg? Klinkt beetje vaag, want heb zelf totnogtoe nog geen problemen gehad met Bitvavo. Anders ben ik er ook weg
Dat vond hun systeem spannend blijkbaar.
De keer er voor een transactie van Bitvavo naar een adres die aan een website genaamd 'Stake' toebehoorde.
Dit mag niet volgens hun voorwaarden, kan ik mij nog iets (maar niet veel) bij voorstellen.
Maar de traagheid waarmee iets wordt opgelost, de tijd die er tussen zit voor je weet wat er gaande is, per email, en het feit dat jij al het risico neemt, ook wanneer er helemaal niets mis is met je transacties, dat wil je niet wanneer je juist snel wilt handelen.
Buiten dat op zich een prima tent als je binnen hun muren blijft.
Eerlijk is eerlijk. Dan heb je je geld gewoonlijk de zelfde dag nog op de bank staan.
Bunq zit er achter bij hun.
Bovendien vermoed ik dat het ook om de grootte van mijn transacties gaat...
Als je met tientjes of 100 euro schuift heb ik ook nog nooit ergens last van gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door dr.joep op 29-01-2021 16:53 ]
Verwijderd
Is vrij normaal. Zo spoort hij de shorts op.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:48:
DOGE toch wel raar aan het doen, staat gwoon stil.

Zodra die geliquideerd zijn sprint hij weer verder.
Alles boven de huidige koers is bagholder geworden en alles eronder tot ongeveer 3 cent heeft zijn winst nog niet gepakt omdat ze denken dat ie naar 1 dollar gaat.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:48:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ach ja, waarom ook niet.
Jij denkt verkeerd. Op Binance gewoon nog handel hoor. Zoals ik eerder voorspelde is het volume er nu wel een beetje uit. Feestje is voorbij.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:55:
Ik denk dat er niemand meer kan traden.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zo nice dit. Chamath kan het mooit uitleggen, welbespraakt. En snapt naar mijn idee exact wat er gaande is. Een verademing om naar deze kerel te luisterendogtagz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:25:
[...]
Interessante aanvulling hierop:
https://vimeo.com/505481322/comments
Het filmpje was verwijderd van YouTube, vermoedelijk vanwege hedge funds die druk uitoefenden.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ben ik ff blij met die stop loss op DOGE, hoe lang gaat dit nog duren
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De volatiliteit per uur is ongeveer 10%, daar kan je echt wel leuk op handelen imo.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:48:
Goed punt. Ik wou mijn winst eigenlijk omzetten naar euro's, maar ik zal er dan maar schelpen van gaan kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Maakt niet uit. Dit jaar de pomp der pompen. Daarna is het over en uit.
Geen huizen maar grotten. Geen blockchain maar blokken en steen.
Bonen en brood voor de future. Schelpen, speren en knuppels.
Nee!!!!1111!!!!!!!!!1 Omdenken!Specy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:12:
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt dat de huidige hypes, met name die rond Gamestop die de traditionele beurshandel raakt, straks voor allerlei vervelende extra regels gaat zorgen?
Extra regels voor beurshandel betekent dat retail in drommen naar DeFi crypto komt!
ik woon vlakbij de kust, ik zou schelpen kunnen halen voor jeSpecy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:04:
[...]
Goed punt. Ik wou mijn winst eigenlijk omzetten naar euro's, maar ik zal er dan maar schelpen van gaan kopen.
Dat riepen ze gister rond dezelfde tijd ook.MicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:59:
[...]
Jij denkt verkeerd. Op Binance gewoon nog handel hoor. Zoals ik eerder voorspelde is het volume er nu wel een beetje uit. Feestje is voorbij.
Nu we het toch over voorspellingen hebben weet jij wanneer ik die nieuwe droom vrouw tegen kom ?
Vannacht denk ikSlux schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Dat riepen ze gister rond dezelfde tijd ook.
Nu we het toch over voorspellingen hebben weet jij wanneer ik die nieuwe droom vrouw tegen kom ?
In je dromen Sluxie? Of slaap je niet goed onder die brug...het is ook koud man! Sterkte!Slux schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:07:
[...]
O nee, als je er zo bij kunt betekent dat inflatie op de waarde van mijn schelpen! Snel weer terug in Bitcoin dan maar.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:06:
[...]
ik woon vlakbij de kust, ik zou schelpen kunnen halen voor je
Weet je dat nu nog niet?Slux schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Bij 38k kom je deze tegen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PgOWgwhTwaykzWTqRuhhpKwI.jpg?f=user_large)
... in dit topic
Verwijderd
Als we door de 42k rammen post ik hier je droomvrouw.Slux schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Stronghands.
Wie heeft daar nu geen nachtje slapen op de bank voor overMicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Weet je dat nu nog niet?
[Afbeelding]
... in dit topic

[ Voor 0% gewijzigd door MrFX op 29-01-2021 17:15 . Reden: typo ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Leuk voor jou natuurlijk, maar dit is ook net zo'n shitcoin als DOGEToerq schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:09:
rdd gaat lekker, sta al op dikke winst nu. blijft maar stijgen

En bedankt.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:08:
[...]
In je dromen Sluxie? Of slaap je niet goed onder die brug...het is ook koud man! Sterkte!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ippUaejQMxsnWRp85cECYmOJ.jpg?f=user_large)
En nee ik slaap niet goed, het is idd erg koud, had mezelf aangemeld bij het legerde heils maar ze willen me niet hebben.
Moet je de oorlog mee winnen!Slux schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:11:
[...]
En bedankt.
[Afbeelding]
En nee ik slaap niet goed, het is idd erg koud, had mezelf aangemeld bij het legerde heils maar ze willen me niet hebben.
Poah das mien merk mijn jongMicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:09:
[...]
Weet je dat nu nog niet?
[Afbeelding]
... in dit topic
ben pas laat ingestapt, zat ook een moment te zoeken maar steeds te laat. heb pas kwartier geleden gekocht en sta al op 30%+Kyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:11:
[...]
Leuk voor jou natuurlijk, maar dit is ook net zo'n shitcoin als DOGEzat nog te denken gisteravond om wat te kopen voor de zekerheid, toch moeten doen achteraf
Hoe kan dat nu?? Die beweegt geen cent.Toerq schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:18:
[...]
ben pas laat ingestapt, zat ook een moment te zoeken maar steeds te laat. heb pas kwartier geleden gekocht en sta al op 30%+
wel iets gezakt nu maar tochdjatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:19:
[...]
Hoe kan dat nu?? Die beweegt geen cent.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VzvFwI4Yjqj0eOoN60YuK68o.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/aZfFpn8iJrk77h1e9kVEmo6z.png?f=user_large)
Ah, dacht DOGE. We spreken hier over DOGE he, niet over shitcoins.Toerq schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:22:
[...]
wel iets gezakt nu maar toch
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door djatwork007 op 29-01-2021 17:23 ]
Verwijderd
Doge 14 sats nu en bitcoin 15kRay_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:19:
Ik krijg geen updates want de API van Kraken maakt z'n naam waar, maar aan de hoeveelheid berichten te zien en de chicks van @Verwijderd te zien gaat alles de goede kant op?
Elon heeft gecashed.
a normal person explains what’s happening on the stock market: pic.twitter.com/zKKvULCirX
— Avalon Penrose (@avalonpenrose) 27 januari 2021
:strip_exif()/f/image/PQZpIIHq44KQUInJwuwN4ZIP.jpg?f=fotoalbum_large)
Als dit klopt dan is het niet best?
De typefouten vind ik meer opvallen dan de rode bolletjes.Technofreakz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:29:
[URL="https://tweakers.net/i/Hupev3noda9OcbJ9WePEj20lLvs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PQZpIIHq44KQUInJwuwN4ZIP.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/U
Wacht maar af tot we een keer een drop hebben van 40% op 1 dag. Dan werkt niks meer. Daarom altijd op tijd je winsten pakken.Technofreakz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:29:
[URL="https://tweakers.net/i/Hupev3noda9OcbJ9WePEj20lLvs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PQZpIIHq44KQUInJwuwN4ZIP.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/U
Zero.
omdat ze alles blocken behlave op binancedjatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:29:
DOGE achtbaan? Doe doet geen hol meer.
En BLOXPalindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:32:
[...]
omdat ze alles blocken behlave op binance

In retrospect, it was inevitable
Een lesbische transgender travestiet met het syndroom van midgetVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:10:
[...]
Als we door de 42k rammen post ik hier je droomvrouw.
Stronghands.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
nou daar lusten de honden geen brood vanBushalte schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:34:
1312 nieuwe berichten. Hmm was er iets?
Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:32:
[...]
omdat ze alles blocken behlave op binance
Vraag mij serieus af of dat werkt. Nu liggen ze op Reddit waarschijnlijk low en wanneer ze weer overal kunnen traden dan BAM.Technofreakz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:29:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hoe kom je daar bijBushalte schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:34:
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
En lage transactiekostendjzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:39:
ik trade ook op binace,
dat is wel een goeie exchange nooit problemen gehad er mee
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ook Binance had vandaag problemen. Maar als het topic enigszins representatief is dan is dat van de grote wel degene met de minste problemen.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:39:
ik trade ook op binace,
dat is wel een goeie exchange nooit problemen gehad er mee
Ecodan warmtepomp
Of wel technische issues als gevolg van absolutie winstmaximalisatie waarbij het absoluut minimaalste wordt geinvesteerd in het platform ten bate van de winst.Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:42:
Hoor de minste klachten over Binance. Kraken spant de kroon, die liggen er bij het minste of geringste uit. geloof niet meer dat dit technische issues zijn. Is al jaren ruk bij die gasten.
Ecodan warmtepomp
Waarom hoor ik hier niemand over reddcoin eigenlijk? Blijkbaar was dat de shitcoin pump van de dag.. ook weer gemist.
Zero.
Vind de Bifi al vrij hoog staan. Zag hem op 250dollar. Is nu een aardige investering aan het worden. Ik doe alle cake gedoe met speelgeld.mjoaris schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:07:
[...]
Wat heerlijk om terug te lezen dat hier zonder supermarkt grappen, die ik eerder naar m'n hoofd kreeg geslingerd, gewoon gediscussieerd wordt over de Binance Smart Chain met z'n lage fees, pannenkoeken CAKE en de BIFI worsten van beefy.finance.
Ben het overigens helemaal met je eens Roellie, dat CAKE een coin is waar je mee moet oppassen met z'n uncapped supply. Echter, zolang CZ z'n geld er in blijft gooien wil ik daar best een tijdje m'n handen voor ophouden.
Een tip voor als je geen pannenkoek wilt blijven, koop een BIFI worstje. Beefy.finance wordt niet gesponsord door CZ, het zijn gewoon eerlijke, hardwerkende en transparante devs, en het heeft een supply die vast staat en waarvan 90%+ van wordt gestaked. Zeer vergelijkbaar met YFI, echter met meer features. Zo verdien je als holder van BIFI performance fee's uit alle vaults die ze aanbieden op hun platform. Passief inkomen dus, en des te meer vaults en mensen er gebruik van maken, des te meer er wordt uitgekeerd naar de community. Ook hebben ze nu net (of vandaag/morgen komt die uit) een launchpad zoals Binance die kent. Als je BIFI holder bent en je staked je coins in de Maxi of Governance vault krijg je van het smart contract een 'bewijsje' dat je ze daar hebt gestaked. Dit bewijs zijn in het geval van BIFI mooBifi tokens (gebruik hiervoor bscscan.com om dit allemaal inzichtelijk te hebben). Deze tokens kan je dan weer op de launchpad gebruiken om andere tokens te farmen. Soortgelijk idee met de Syrup van Pancakeswap. Leuk extraatje in ieder geval. Daarnaast hebben ze nog een samenwerking met de Trust Wallet: the Barn of Trust. Ze laten je TWT tokens staken voor andere tokens.
En ja dit dus allemaal zonder de funds van CZ en alles wordt uitgekeerd naar de community. De devs hebben maar een zeer klein deel van de tokens in handen wat ook nog eens getimelocked is in een smart contract.
Dus wees geen pannenkoek maar koop een worstje! Amen.
EDIT: even een schaamteloze tag voor visibility... Gaat snel verloren in het Doge en Bitcoin geweld. @Korvaag @Glenn Hoddle @zer0l @knakworst @keepitfrosty @Egeau @twit @DJ-Promo
DOGE zal wel klappen maar of het vandaag is? Is wel totaal geen aandacht meer voor DOGE.Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:46:
Als doge straks echt klapt breekt de paniek uit en kan je nergens heen. Daar zit je dan met je bags voor je scherm.. en zie je de winsten zo verdampen.
Waarom hoor ik hier niemand over reddcoin eigenlijk? Blijkbaar was dat de pump van vandaag.. ook weer gemist.
@Taro 's deleteknop is versleten, dat is er aan de hand. En iets met Elon op Twitter en bitcoin.Bushalte schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:34:
ybos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:44:
[...]
Dat zijn de eerste babystapjes in de wondere wereld van Crypto.
Welkom!
Hier was ik al bang voor ja
Mijn tweede directere vraag aan hun support wordt ook gewoon niet ingegaan op het woord compensatie. Beetje om de hete brei heen draaien, zeg dan gewoon waar het op staat. Dat je geen compensatie gaat geven. Heb ik iig duidelijkheid...
De eerste transactie hebben ze er nu door, dat was mijn Doge sell order waar ik te weinig winst op heb gepakt en had willen herinvesteren. De vgende transactie is een aankoop die nu een stuk(je) minder waard is en het maar afwachten is tegen welke tijd en welke koers die transactie door komt
Gelukkig niet al te veel overgemaakt vanmorgen.
Wel maar alvast verificatie gestart voor het opnemen van alle fiat. Stuur het wel door naar Bitvavo.
YouTube: Massachusetts secretary of state and Kevin O'Leary debate Reddit sho...
En ondanks dat dit niet direct over crypto gaat heeft het imo wel degelijk raakvlak. Het gaat erom of markten gereguleerd moeten worden. Crypto is DE plek op dit moment om ongereguleerd, 24/7 te handelen.
HELL YEAH
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, dat worden knakworsten met Slux onder het viaductTechnofreakz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:48:
Is er nog een kans aanwezig dat doge goed gaat stijgen zodra het weer vrijgegeven wordt?
*alles kan natuurlijk
In retrospect, it was inevitable
reddcoin is echt de shitste van de shitcoinsPelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:46:
Als doge straks echt klapt breekt de paniek uit en kan je nergens heen. Daar zit je dan met je bags voor je scherm.. en zie je de winsten zo verdampen.
Waarom hoor ik hier niemand over reddcoin eigenlijk? Blijkbaar was dat de shitcoin pump van de dag.. ook weer gemist.
Geen garanties, maar:Technofreakz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:48:
Is er nog een kans aanwezig dat doge goed gaat stijgen zodra het weer vrijgegeven wordt?
JT in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Ecodan warmtepomp
Ik vrees ervoor, de hype is weg en straks breekt er paniek uit. We gaan onder de 0.050Technofreakz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:48:
Dus dat.Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:46:ook weer gemist.
Ik heb nu al een paar keer goed achter het net gevist.... Een weekje shitcoin aanhouden, beetje met een stok poken, doet niks. Verkopen. Pump.
Nu met RDD, tijdje terug met Enjin en Pundi.
Instappen nadat de 80+% gehaald is vind ik echter maar risky. Twee keer geprobeerd nog een stukje mee te liften maar dat liep op verlies uit.
Had met Redd dan eigenlijk best wel gekund

Mssn leer ik het ooit wel... Tot die tijd...
Je moet wel echt een groene pik hebben om in red coin gestapt te zijn. Die ging echt als een malle vandaag, heb er wel eens naar gevraagd hier maar weinig animo bleek toen al. Dit is eenmalig natuurlijk dus de boot gemist helaas.Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:46:
knakworst schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:48:
[...]
@Taro 's deleteknop is versleten, dat is er aan de hand. En iets met Elon op Twitter en bitcoin.
Ik heb BTC zien gaan. Wat een pump, zat hardop op kantoor te joelen.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik waag wel een gokje.JT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:51:
[...]
Geen garanties, maar:
JT in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!