Ik heb een flufje BB, die is wel ingestort. GME ga ik niet meer op instappen ondanks dat die nog kan moonen vandaag. AMC, nja, jammer dan.Crypts schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:22:
[...]
Goeie reminder, ik zit er weer klaar voor met mijn zakje AMC.Zou overigens ook leuk zijn als je kon gokken op het aantal minuten na opening dat de circuit breaker weer af gaat.
Of hoevaak dat op een handelsdag gebeurt.
ja krijg nu een mail dat ze onderhoud aan het doen zijn........MicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Marktmanipulatie!!!!!1111!!!
(waarschijnlijk beetje druk)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Same, klein beetje BB, AMC en NOK, die staan allemaal in het rood bij mij...AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:27:
[...]
Ik heb een flufje BB, die is wel ingestort. GME ga ik niet meer op instappen ondanks dat die nog kan moonen vandaag. AMC, nja, jammer dan.
Als je het op je platform toelaat moet je het niet ineens gaan terugtrekken, dan heb je imo geen bestaansrecht en mag je als platform in de kak zakken.Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:24:
[...]
Het is toch hun eigen app? Moeten ze dan toch zelf weten eigenlijk? Op welke exchange kan je alles verhandelen?
Ik heb laatste 2 uurtje vrijgenomen. Dit wil ik meemaken. Crypto zal niet veel van Wallstreet aantrekken. We zullen het zien.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Wauw. Dit riekt naar..anti elppa schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:27:
[...]
ja krijg nu een mail dat ze onderhoud aan het doen zijn........![]()
![]()
![]()
Zodra ik met AMC weer break even of winst sta en de prijs van GME 'goed' is durf ik die nog wel een keertje aan. BB zag ik sowieso niet direct zitten. Nog 1 minuutje en we gaan het weer zien.AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:27:
[...]
Ik heb een flufje BB, die is wel ingestort. GME ga ik niet meer op instappen ondanks dat die nog kan moonen vandaag. AMC, nja, jammer dan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ja echt he...gvd kloot hommels. Als ze dat soort shit nou gewoon ff aankondigen dan had ik die zooi wel naar 1 van de vele andere accounts gestuurd om ze te verkopen
Ik heb geen idee joh, boeit me ook helemaal niks heel die onzin. Denk alleen dat als het hun platform is ze dat lekker zelf mogen weten. Zelfde bij een binance etc. Het zijn uiteindelijk allemaal boefjes en de een is echt niet beter dan de ander. Zelfde met de 2 strijden kampen op dit moment, uiteindelijk doen ze exact hetzelfde alleen verpakken ze het anders. Just my 2 cents.Luca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:26:
[...]
Iets met open markt. Hun twitter bio zegt letterlijk: "Democratizing finance for all".
Zero.
Dit doen alle exchanges.AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:28:
[...]
Als je het op je platform toelaat moet je het niet ineens gaan terugtrekken, dan heb je imo geen bestaansrecht en mag je als platform in de kak zakken.
Zero.
Wanneer stijgt BTC nou eens joh.
Saai dit.
Saai dit.
Nog even wat $$$ pakken met Dodgecoin. Even meeliften, dan dumpen
Als Doge moont moet ik altijd aan dit liedje denken. Gaat over de sovjet-hond die de ruimte ingeschoten werd, Laika.
De tijd leert of het tij keert
Wat wil je meemakenZhou schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:28:
Ik heb laatste 2 uurtje vrijgenomen. Dit wil ik meemaken. Crypto zal niet veel van Wallstreet aantrekken. We zullen het zien.
Same here , als BB en Nokia even komen te staan vandaag ben ik eruit.
Teveel fomo niet goed voor mijn hart
Dogecoin moet nog even omhoog schieten maar die blijft een beetje bouncen.
Even volhouden bij even is toch waar je het voor doet.. ;-)corneedebruin schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:32:
Same here , als BB en Nokia even komen te staan vandaag ben ik eruit.
AMC ook, was alleen net te laat ze er bij $15 nog iets uit te gooien, dat wordt wachten op een volgend golfje.Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:32:
GME IS LOS LOL
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je kijkt al zeker de gehele dag? Kijk nu maar BTC.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Haha je had allang ingestapt moeten zijn!
Volgens mij hadden we een paar dagen geleden een mooie sale
$ alias cd='rm -rf'
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is ook wel het nadeel van een beurs die niet 24/7 is. Als Binance op onderhoud gaat zie je ook de eerste tijd flink veel beweging. En dan hebben we met crypto nog andere exchanges. Stel iedere exchange gaat dicht voor het weekend en op maandag tegelijk weer open, dan gaat BTC even 10% omhoog en omlaag binnen een paar minuten.
Alle markten in het rood, GME in de plus?
BTC even $1000 er vanaf?
DOGE of all shitcoins moon?
WTF is happening!
BTC even $1000 er vanaf?
WTF is happening!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
GME the flippening!Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:42:
BTC even $1000 er vanaf?
WTF is happening!
Laten we hopen dat het snel terug gaat naar normaal.
haha die Justin Sun weet ook van elke hype gebruik te maken hé. Geniaal in zijn marketing iig.
Begin wel echt te denken dat alle markten momenteel op PEAK BUBBEL retard niveau zitten.
Begin wel echt te denken dat alle markten momenteel op PEAK BUBBEL retard niveau zitten.
$1 Mil doesn’t seem enough, I’ll be buying $10 Mil $GME instead tonight from Asia when market opens! It’s time to unite & squeeze out those greedy hedge funds! Wallstreetbets, 4 billion Asian community & 20 mil $TRX community supports u! Let’s do this! 💪🏻@WSBChairman @wsbmod pic.twitter.com/d494a77RNq
— H.E. Justin Sun 孙宇晨 (@justinsuntron) 29 januari 2021
Hmmz...
Doet het weer
Doet het weer
[ Voor 56% gewijzigd door King Dingeling op 29-01-2021 15:52 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik mis er één in het rijtje. ETH. Die laat zich vandaag toch wel kennen helaas. Gelukkig hebben we nog een lange dag voor de boeg..Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:42:
BTC even $1000 er vanaf?
WTF is happening!
GME is een soort episch eindgevecht in een film nu.
Ik zou toch zo graag een soort livestream willen hebben op de verantwoordelijke afdeling van de Melvins.
Totale paniek. Alleen maar labradors zittend aan een computer.
Is Dodgecoin echt een shitcoin? Bijzondere wereld dit met die crypto munten. Pure FOMO dit toch?
Volgen hier mensen nog r/SatoshiStreetBets?
Ik ben benieuwd of Doge echt richting de 1 dollar gaat :-)
Geweldig toch? Laat ze maar even flink zweten. De beurzen sluiten om 22.00, daarna kan ETH mooi richting de maan.Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:45:
[...]
Ik mis er één in het rijtje. ETH. Die laat zich vandaag toch wel kennen helaas. Gelukkig hebben we nog een lange dag voor de boeg..![]()
[...]
GME is een soort episch eindgevecht in een film nu.
Ik zou toch zo graag een soort livestream willen hebben op de verantwoordelijke afdeling van de Melvins.
Totale paniek. Alleen maar labradors zittend aan een computer.
En het eerste bericht onder de modbreak is een oneliner en daarna nog een paar en ook nog eens niet gerelateerd.. en dan wel gerelateerde berichten verwijderen.
So be it.
Plaats ik het nog een keer maar dan met een paar extra zinnen.
Zil is eindelijk uitgebroken. Hopelijk kan die ook een leuk ritje maken. Ben ik voor een keertje misschien goed ingestapt.
Het viel me gisteren op dat die echt aan het einde van zijn wedge zat te rommelen.
So be it.
Plaats ik het nog een keer maar dan met een paar extra zinnen.
Zil is eindelijk uitgebroken. Hopelijk kan die ook een leuk ritje maken. Ben ik voor een keertje misschien goed ingestapt.
Het viel me gisteren op dat die echt aan het einde van zijn wedge zat te rommelen.
Zero.
Zolang blijft niemand daarin zitten, weet je hoelang die weg nog is?Xylexis schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:46:
Een maatje belde mij net op.
"Ik zit nu in een telegram groep van WSB en ze willen XRP pumpen omdat de SEC flikkers zijn"
Peak retard. Maar oh zo geweldig. Hij heeft nog gekocht ook. LMAO
"Ik zit nu in een telegram groep van WSB en ze willen XRP pumpen omdat de SEC flikkers zijn"
dan moet ie 2000% stijgen, gister met alle hype lukte 800%, succesXylexis schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:46:
Ze gaan hier niet elke dag een coin kunnen laten pumpen.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:48:
Een maatje belde mij net op.
Ik kan niet eens inloggen op kraken.. al een uur niet. FML
Hitbtc wat een kut Exchange eigenlijk joh. Scheelt gewoon ff 20% vergeleken met de rest in DOGE prijs. 0.00000110 HITBTC 0.00000150 binance.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ff naar Binance sturen en tel uit je winst.Firecow schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:51:
Hitbtc wat een kut Exchange eigenlijk joh. Scheelt gewoon ff 20% vergeleken met de rest in DOGE prijs. 0.00000110 HITBTC 0.00000150 binance.
Ik heb net verkocht op Revolut. Die gebruiken 1.5% commissie, dus da's geen aanrader. Maar ze hanteerden wel een koers van 37.912,- terwijl Binance 37.109,- stond

Doge heeft een supply van iets van 128 miljard doge, en is niet capped. Elke 1 minuut komt er 10 000 doge bij. Mocht doge naar 1 dollar gaan heeft een een marketcap die hoger is dan Starbucks (118 miljard)Xylexis schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:46:
En verdienen doge miners gemiddeld 60 x 24 x 10 000 doge x 1 dollar = 14.4 miljoen dollars per dag.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Ik denk dat mensen de hype rond GME willen copycatten en dat er bij doge gewoon een goede ouderwetse pump and dump aan de gang is.
Tenzij gamestop nieuwe aandelen uitgeeft heeft GME een max supply, en 140% van die supply is geshort geweest. Dat soort dynamiek speelt er niet bij dogecoin.
Ik zie dogecoin de komende jaren heus wel mee omhoog gaan met de rest van crypto. Maar een market cap bijna zo hoog als Ethereum zie ik echt niet gebeuren.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Het lijkt erop dat alle grote platformen zich aan het indekken zijn door de handel te beperken. En het storten van geld te verhinderen. E.e.a. duidt op gebrek aan liquiditeit.
Het helpt de koers van Doge iig niet.
Jep, hier ook. Is toch vrij sneu als je nu stel-op-sprong je digitale muntjes wilt verkopen. Lukt het niet eensMatthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:50:
edit: lezen..
Voor mensen met kraken issues kijk vooral op https://status.kraken.com/
[ Voor 64% gewijzigd door ProfaNe op 29-01-2021 15:55 ]
Is de hype ook niet wat gaan liggen? Weet niet of ik nog instap eigenlijk.fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:53:
Het lijkt erop dat alle grote platformen zich aan het indekken zijn door de handel te beperken. En het storten van geld te verhinderen. E.e.a. duidt op gebrek aan liquiditeit.
En de pump van BTC doet er geen goed aan.
Verkoop heProfaNe schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:54:
edit: lezen..
Stap niet echt uit hoor, wilde alles onderbrengen op een andere plek.
Doge is gemaakt als grap om aan te geven hoe belachelijk veel crypto munten zijn. Er zit los van een grap en meme niets achter Doge. Dus ja, nogal een shitcoin.MaStar schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:46:
Is Dodgecoin echt een shitcoin? Bijzondere wereld dit met die crypto munten. Pure FOMO dit toch?
Behalve Litebit uiteraard, die hebben ook altijd onderhoud of geen beschikbaarheid tijdens dit soort volatiele periodesanti elppa schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:29:
[...]
ja echt he...gvd kloot hommels. Als ze dat soort shit nou gewoon ff aankondigen dan had ik die zooi wel naar 1 van de vele andere accounts gestuurd om ze te verkopen
Standard user is 2,5%.PWM schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:53:
Ik heb net verkocht op Revolut. Die gebruiken 1.5% commissie, dus da's geen aanrader. Maar ze hanteerden wel een koers van 37.912,- terwijl Binance 37.109,- stond
Kan hier niet echt wat van makenfRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:53:
indekken, handel beperken, geld verhinderen, gebrek aan liquiditeit, en de vreemste, helpt de koers van doge niet.
Wat bedoel je precies te zeggen, je hebt een te grote bag doge ?
Toch een marketcap van 7 miljard.PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Doge is gemaakt als grap om aan te geven hoe belachelijk veel crypto munten zijn. Er zit los van een grap en meme niets achter Doge. Dus ja, nogal een shitcoin.
DOGE is gemaakt om te laten zien hoe belachelijk veel crypto munten zijn,
maar ook is het gemaakt om te laten zien hoe weinig fiat-geld tegenwoordig nog waard is.

Honden zijn binnen en voor 80% verkocht op 150 sats. Rest hodl ik toch nog ff.paul-s83 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Behalve Litebit uiteraard, die hebben ook altijd onderhoud of geen beschikbaarheid tijdens dit soort volatiele periodes
Had ff gemaild of ze wel helemaal lekker waren onderhoud te doen tijdens deze magische honden pump.....geen antwoord, maar wel binnen 1 min wallets weer online

Het is gewoon een statement maken, binnen een week staat die terug op 0.007.Tominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Toch een marketcap van 7 miljard.![]()
![]()
DOGE is gemaakt om te laten zien hoe belachelijk veel crypto munten zijn,
maar ook is het gemaakt om te laten zien hoe weinig fiat-geld tegenwoordig nog waard is.
https://twitter.com/mrbeastyt
9m volgers, zet ook BTC in zn naam. 4e grote internetbekende in een paar uurtjes tijd. Wat is er gaande?
9m volgers, zet ook BTC in zn naam. 4e grote internetbekende in een paar uurtjes tijd. Wat is er gaande?
Signature
Dat is dus het probleem ze hebben een storing blijkbaar.
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Dit is me vaker opgevallen - ik heb nog best wat coins daar staan uit te tijd dat ik wel crypto wilde maar geen tijd had me er in en te verdiepen, en die ben ik dus langzaam aan het overzetten - maar over het algemeen heeft Revolut een hogere koers als dan vele exchanges én is dat verschil groter bij 'extreme'PWM schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:53:
koersbewegingen.
Pumpen hun eigen bags?mouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:59:
Zegt me niets. heb er al tijden prima trades gedaan. alleen ze hebben niet van alles genoeg volume.Kyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:11:
[...]
Is Poloniex niet zo een sketchy Russische exchange? Kan me herinneren dat ik daar toen alles vanaf had getrokken toen er berichten verschenen dat er coins 'verdwenen'.
Kan me gewoon bijna niet voorstellen dat dit soort figuren (Beast geeft alles veel weg en is echt one of a kind) puur op winst spelen.
Signature
Die heeft toch al wel een aardig pumpje gehad.hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:01:
Ik vraag me of of AMC vandaag nog pumpje krijgt..
Wat is diene hond aan het doen? In zijn mand aan het slapen?
Niet genoegTominatie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Die heeft toch al wel een aardig pumpje gehad.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Elrond of Uniswap.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
waar zouden jullie
2 lines
jullie 100 $ aan eth insteken op het moment?
Zolang de kleine man geen AMC kan kopen via de populaire kanalan denk ik niet.hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:01:
Ik vraag me of of AMC vandaag nog pumpje krijgt..
Ik al heel de dag niet. Vanochtend popte ook steeds alleen de Russische site op. No way dat ik daar mijn inloggevens ga intypen.Matthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:50:
status.kraken.com is ook bijzonder cryptisch in de beschrijvingen, volgens mij onderkennen ze hun eigen issues niet helemaal: "We are receiving further reports of clients having difficulty connecting to the site and API". Nogal een eufemisme voor een hele exchange die op z'n gat ligt.
haha dan maar voor de meme's uitzingen.Luuk schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Zolang de kleine man geen AMC kan kopen via de populaire kanalan denk ik niet.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Uniswap ga ik ook nog in maar die moet eerst wat dalen
Gokje ! BTCDOWN. aziaten moeten hun winst nog pakken en het weekend komt eraan.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
waar zouden jullie
2 lines
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Denk dat we gisteren een beetje volgen. Nu weinig actie tm 21.00 uur en dan een mooi instap moment ALS China weer inkoopt en dan piek rond 03.00 uur. maar dit is allemaal speculatie op herhaling.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
welke andere 2 dan nog?mouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:59:
over naar eglddjatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
Pump and dump?mouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:59:
Behalve dat het weekend er nu is wat het toch altijd net even anders lat gaanApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:06:
[...]
Denk dat we gisteren een beetje volgen. Nu weinig actie tm 21.00 uur en dan een mooi instap moment ALS China weer inkoopt en dan piek rond 03.00 uur. maar dit is allemaal speculatie op herhaling.
Verwijderd
Het lange termijn plan van Bitcoin. Het was nooit een betaalmiddel. Het was nooit een store of value.
Het is een disruptie voor het totale financiële stelsel. We blazen het systeem op met hun eigen Dollars. Alles moet vallen. Fiat, Stonks, edelmetalen, olie, crypto, huizen... The big reset.
2021. Revolutie. DOGE.
Het is een disruptie voor het totale financiële stelsel. We blazen het systeem op met hun eigen Dollars. Alles moet vallen. Fiat, Stonks, edelmetalen, olie, crypto, huizen... The big reset.
2021. Revolutie. DOGE.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AvcG76RcPEe2S5GR7EXD5ksN.gif?f=user_large)
We hadden eerst nog een serieuze dump he.ApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:06:
[...]
Denk dat we gisteren een beetje volgen. Nu weinig actie tm 21.00 uur en dan een mooi instap moment ALS China weer inkoopt en dan piek rond 03.00 uur. maar dit is allemaal speculatie op herhaling.
Ja... fucking sell order van me.. hahadjatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:08:
[...]
We hadden eerst nog een serieuze dump he.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
BUY DOGEVerwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:07:
Het lange termijn plan van Bitcoin. Het was nooit een betaalmiddel. Het was nooit een store of value.
2021. Revolutie. DOGE.
[Afbeelding]
BUY THE FUTURE
http://kraken.ru/Veritas schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Ik al heel de dag niet. Vanochtend popte ook steeds alleen de Russische site op. No way dat ik daar mijn inloggevens ga intypen.![]()
status.kraken.com is ook bijzonder cryptisch in de beschrijvingen, volgens mij onderkennen ze hun eigen issues niet helemaal: "We are receiving further reports of clients having difficulty connecting to the site and API". Nogal een eufemisme voor een hele exchange die op z'n gat ligt.
BLOX is weer even in onderhoud jongens. Maar bij vragen: mailen. Je krijgt alleen geen antwoord
In retrospect, it was inevitable
DOGE staat er wel op: http://kraken.ru/dancing201905/index_3.html
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt dat de huidige hypes, met name die rond Gamestop die de traditionele beurshandel raakt, straks voor allerlei vervelende extra regels gaat zorgen?
WE WERE THERE. KEKW POGGERSSpecy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:12:
Ben ik de enige die zich een beetje zorgen maakt dat de huidige hypes, met name die rond Gamestop die de traditionele beurshandel raakt, straks voor allerlei vervelende extra regels gaat zorgen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Regels die alleen gaan gelden voor 99.999% van de bevolking en niet voor de 0.001% miljardairs? Waarschijnlijk welSpecy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:12:
Universa (UTN(P)), CEO heeft op zijn facebook een nieuwsbericht gepost dat ze gaan samenwerken met de BRICS landen. Maar is verder nog niet opgepikt in de nieuwskanalen.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
waar zouden jullie
2 lines
High risk, high reward
Verwijderd
Maakt niet uit. Dit jaar de pomp der pompen. Daarna is het over en uit.Specy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:12:
Geen huizen maar grotten. Geen blockchain maar blokken en steen.
Bonen en brood voor de future. Schelpen, speren en knuppels.
Ik zie Wall-E voor me. Maar wij leven in het puin.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Maakt niet uit. Dit jaar de pomp der pompen. Daarna is het over en uit.
Geen huizen maar grotten. Geen blockchain maar blokken en steen.
Bonen en brood voor de future. Schelpen, speren en knuppels.
Nee dat ben je niet. Dit soort acties lijkt allemaal leuk natuurlijk, maar uiteindelijk ga je toch verliezen. Wat betreft crypto adoptie is zo'n doge pump ook niet best. Straks weer verschrikkelijk veel bagholders, nu al waarschijnlijk.Specy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:12:
Zero.
Tuurlijk, daarom is het timen nu super lastig.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:08:
[...]
We hadden eerst nog een serieuze dump he.

Tja, zullen maar niet over XRP beginnenPelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:18:
[...]
Nee dat ben je niet. Dit soort acties lijkt allemaal leuk natuurlijk, maar uiteindelijk ga je toch verliezen. Wat betreft crypto adoptie is zo'n doge pump ook niet best. Straks weer verschrikkelijk veel bagholders, nu al waarschijnlijk.

Echte adoptie komt pas met regulatie. en regulatie is meteen de doodsteek voor de echte crypto believers.
Zo alles veilig gesteld.. mooie winst gepakt. Nu ben ik wel even klaar voor vandaag met dit topic en koersloeren.. ga even een rondje hardlopen. :-)
De MACD 4H begint net positief te worden op dogeAMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:04:
DOGE heb ik afgebouwd, klein flufje nog. Het was leuk voor nu. BTC en ETH mogen vliegen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!