I see what you did hereBushalte schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:34:
1312 nieuwe berichten. Hmm was er iets?
Bejaardenmoordenaar gespot.Bushalte schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:53:
[...]
![]()
Ik heb BTC zien gaan. Wat een pump, zat hardop op kantoor te joelen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zullen we dit gewoon niet doen in dit topic? Ik heb gewoon een kantoor aan huis, ik noem dat ook gewoon op kantoor zitten als ik aan het werk ben.....
ik denk dat je prepared moet zijn om het naar 30k te zien zakkenLuca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:56:
Nou BTC mag weer opnieuw beginnen. Niet helemaal top qua support, die 37k.
20% op een dag is ook niet gezond. Een S/R flip is de volgende nodige stap, dat zit op 35k-ish.Luca schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:56:
Nou BTC mag weer opnieuw beginnen. Niet helemaal top qua support, die 37k.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
In 2017 had ik 28 verschillende shitcoins in mijn pf. Nu 2.AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:53:
[...]
Je moet wel echt een groene pik hebben om in red coin gestapt te zijn. Die ging echt als een malle vandaag, heb er wel eens naar gevraagd hier maar weinig animo bleek toen al. Dit is eenmalig natuurlijk dus de boot gemist helaas.
Je moet er met mazzel al inzitten of heel vroeg instappen, anders niet doen. Je blijft achter met een grote zak shitcoins.Ducksy88 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:52:
[...]
Dus dat.
Ik heb nu al een paar keer goed achter het net gevist.... Een weekje shitcoin aanhouden, beetje met een stok poken, doet niks. Verkopen. Pump.
Nu met RDD, tijdje terug met Enjin en Pundi.
Instappen nadat de 80+% gehaald is vind ik echter maar risky. Twee keer geprobeerd nog een stukje mee te liften maar dat liep op verlies uit.
Had met Redd dan eigenlijk best wel gekund![]()
Mssn leer ik het ooit wel... Tot die tijd...
Zero.
No problem. Alts uitverkoop.djzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:10:
[...]
ik denk dat je prepared moet zijn om het naar 30k te zien zakken
Klopt, ging eerder vandaag een beetje te hard.Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:10:
[...]
20% op een dag is ook niet gezond. Een S/R flip is de volgende nodige stap, dat zit op 35k-ish.
Kanonnen. Kan net weer inloggen in Kraken. BTC staat weer te kabbelen als vanochtend alsof er niks is gebeurd terwijl er 2 sell orders af hadden moeten gaan
Funds are safu, maar dan zo safu dat er niks mee zal gebeuren.
Ik ben wel een beetje pissig op Kraken nu. Nu valt mijn aandeel in $DOGE wel mee, maar als je hier met serieus geld in zit dan kost dit geintje ontzettend veel geld nu. En die gasten zullen ongetwijfeld bestaan.
Het zal vast een grap zijn geweest. En zo niet:Acidrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:03:
[...]
Zullen we dit gewoon niet doen in dit topic? Ik heb gewoon een kantoor aan huis, ik noem dat ook gewoon op kantoor zitten als ik aan het werk ben.....
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik ben ook ingelogd maar volgens mij klopt de koers die je ziet niet. Staat al heel lang stil.Ray_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:17:
Kanonnen. Kan net weer inloggen in Kraken. BTC staat weer te kabbelen als vanochtend alsof er niks is gebeurd terwijl er 2 sell orders af hadden moeten gaanFunds are safu, maar dan zo safu dat er niks mee zal gebeuren.
Verwijderd
Ik heb de pump volledig weten mee te pakken.AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:53:
[...]
Je moet wel echt een groene pik hebben om in red coin gestapt te zijn. Die ging echt als een malle vandaag, heb er wel eens naar gevraagd hier maar weinig animo bleek toen al. Dit is eenmalig natuurlijk dus de boot gemist helaas.
Van $8 naar dik $25.
Met 6500 Reddcoin die ik ooit gekocht heb voor 200 euro.
Hahah hahaha Justin Sun tweet nu een pump en dump groep op zijn eigen coin..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:21:
Hahah hahaha Justin Sun tweet nu een pump en dump groep op zijn eigen coin..
:strip_exif()/f/image/onjNEv69Yti1lapzdTeIWW8h.jpg?f=fotoalbum_large)
Welke exchange zat je?Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:21:
[...]
Ik heb de pump volledig weten mee te pakken.
Van $8 naar dik $25.
Met 6500 Reddcoin die ik ooit gekocht heb voor 200 euro.
Open vandaag mijn coinbase app, is mijn volledige portefeuille weg.. anderen hier ook last van? Zie geen uitboekingen oid..
Nee mijn PF is er nog volledig. Net gecheckt.MagniArtistique schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:27:
Open vandaag mijn coinbase app, is mijn volledige portefeuille weg.. anderen hier ook last van? Zie geen uitboekingen oid..
In retrospect, it was inevitable
Op Binance sta ik de waarde van mijn totale pf in de min met -99,99%. Ze hebben het allemaal druk en moeilijk met het weergeven van de balans, dat hoop ik dan ook voor jou ivm Coinbase.MagniArtistique schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:27:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ook gehad op de site. paar minuten later was alles er weer.MagniArtistique schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:27:
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Hangt ervan af hoe je de betreffende PC/server hebt beveiligd en waar deze staat. Het kan veiliger zijn dan een exchange, maar ook minder veilig. En tov een hardware wallet zou ik zeggen gemiddeld minder veilig, omdat je voor het opslaan van meerdere coins dan meerdere wallets nodig hebt met ieder hun eigen uitdagingen, mogelijk een poort die je open moet zetten, etc. En daarnaast is een PC/server minder veilig te verstoppen_Gast_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:31:
is een software wallet veilig genoeg?
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 29-01-2021 18:35 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Een software wallet is zo veilig als het apparaat waar het op staat. De juiste malware kan je coins stelen. Helemaal als je niet legale software gebruikt is het extra vragen om problemen._Gast_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:31:
is een software wallet veilig genoeg?
Ik kom er inmiddels wel op, maar echt veel flair heeft het nu niet..Kyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:31:
Iemand een ETA van Kraken zn onderhoud? We zijn nu bijna 2 uur verder...
Veel reloaden, bufferen en bijna niks wordt correct ingeladen.
/f/image/7H2CPNkFepdzPQ2XUHOlDs7D.png?f=fotoalbum_large)
De beslissing voor DOGE gaat zeer binnenkort vallen. De vorige keer op de lijn natuurlijk met grote overtuiging erin (en dat we issues hadden om langs 7ct te komen klopte ook precies), maar deze keer is het wat mij betreft 40-60 op succes.
Gisteren ook QKC al getipt.. dreigt al de hele dag onophoudelijk tegen zijn lijn aan om eindelijk uit te breken. Echt een coin die zomaar x10 kan doen zonder dat het opvalt op de charts. Zou mij niet verbazen als die komende uren eruit knalt. Uiteraard wel kopen via ETH anders betaal je behoorlijke premium via BTC.
[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 29-01-2021 18:39 ]
Mijn doge stop limit werd getriggered, heb gelukkig nog wel wat er uit gehaald maar niet de x3
Haha, was sarcastisch bedoeld man. Cheer up.Acidrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:03:
[...]
Dus, hoe laag zetten we de kooporders vannacht?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:34:
[...]
Hangt ervan af hoe je de betreffende PC/server hebt beveiligd en waar deze staat. Het kan veiliger zijn dan een exchange, maar ook minder veilig. En tov een hardware wallet zou ik zeggen gemiddeld minder veilig, omdat je voor het opslaan van meerdere coins dan meerdere wallets nodig hebt met ieder hun eigen uitdagingen, mogelijk een poort die je open moet zetten, etc. En daarnaast is een PC/server minder veilig te verstoppen
Thanks voor de uitleg! Wat is jullie voorkeur kwa type wallet?PilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:34:
[...]
Een software wallet is zo veilig als het apparaat waar het op staat. De juiste malware kan je coins stelen. Helemaal als je niet legale software gebruikt is het extra vragen om problemen.
We gaan weer van startPartypsych schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:34:
[...]
Ik kom er inmiddels wel op, maar echt veel flair heeft het nu niet..
Veel reloaden, bufferen en bijna niks wordt correct ingeladen.
Ik gebruikte voorheen verschillende software wallets, maar ben daar vanaf gestapt en behoor tegenwoordig tot het Ledger Nano X en Nano S (backup) kamp. Maar ik heb geen ervaring met bijv. Trezor of andere alternatieven. Ik weet wel dat ik erg tevreden ben over de Nano X._Gast_ schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:38:
[...]
Thanks voor de uitleg! Wat is jullie voorkeur kwa type wallet?
Geweldig op Kraken, bewegende ticker waarbij je coin met de minuut minder waard wordt, maar je kan geen orders plaatsen. App is api key kwijt.
Wat een ellende, heb hier met veel plezier een hoop crypto aangekocht maar dit is BS.
Wat een ellende, heb hier met veel plezier een hoop crypto aangekocht maar dit is BS.
Sinds de update valt Bitvavo elke keer uit, meer mensen hier last van?
@Richh Je zou toch verwachten dat ze er tijdens de bearmarket voldoende tijd voor hebben gehad om dat te fixxen. Binance blinkt toch wel positief uit op dit moment. Ja, je wallet wordt niet altijd direct geactualiseerd, maar orders werken tot nu toe wel gewoon.
Nee, werkt prima hier. App op Android en de exchange via FireFox mobileAMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:42:
Idem dito, al heb ik alleen de app gebruikt vandaag.Ducksy88 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:43:
[...]
Nee, werkt prima hier. App op Android en de exchange via FireFox mobile
Nou dan kunnen we altijd nog zo de dead cat bounce terug naar deze support lijn kopen voor DOGE over luttele seconden/ minuten.
Edit: DOGE is wasted... tenzij er nu een hele grote whale het onmogelijke doet. Drop naar 37 voor dead cat bounce zo nog leuk zijn...
Edit: DOGE is wasted... tenzij er nu een hele grote whale het onmogelijke doet. Drop naar 37 voor dead cat bounce zo nog leuk zijn...
[ Voor 35% gewijzigd door Malarky op 29-01-2021 18:47 ]
Binance heeft het gewoon heel goed gedaan. Meerdere keren tijdelijk offline geweest voor upgrades de afgelopen jaren. De eerste keer dat ze een nieuwe ATH hadden qua load liep alles perfect. Ik vermoed ook dat ze bepaalde dingen tijdelijk uitschakelen als het te druk wordt, zoals daily profit and loss. Als grootste speler op de markt zijn ze ook de speler met de minste problemen. Je kan een hoop over ze zeggen, maar als het aankomt op problemen doen ze het erg goed.Taro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:43:
@Richh Je zou toch verwachten dat ze er tijdens de bearmarket voldoende tijd voor hebben gehad om dat te fixxen. Binance blinkt toch wel positief uit op dit moment. Ja, je wallet wordt niet altijd direct geactualiseerd, maar orders werken tot nu toe wel gewoon.
Waarom zou dodge coin nog veel meer stijgen?Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]
De beslissing voor DOGE gaat zeer binnenkort vallen. De vorige keer op de lijn natuurlijk met grote overtuiging erin (en dat we issues hadden om langs 7ct te komen klopte ook precies), maar deze keer is het wat mij betreft 40-60 op succes.
Gisteren ook QKC al getipt.. dreigt al de hele dag onophoudelijk tegen zijn lijn aan om eindelijk uit te breken. Echt een coin die zomaar x10 kan doen zonder dat het opvalt op de charts. Zou mij niet verbazen als die komende uren eruit knalt. Uiteraard wel kopen via ETH anders betaal je behoorlijke premium via BTC.
Is dat wat je zegt?
Is al vol moon gegaan.
Buy low, sell high. Hier nirt echt van toepassing?
Mijn "pending" transactie is nu gereleased; sta op -/- 30%... Ben aan het werk dus kan niet continu checken en via Blox gekocht dus geen limit orders mogelijkMalarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:35:
[Afbeelding]
I'll hodl en regret 't morgen wel
Hij zou support kunnen pakken op de lijn die die vanaf het begin van de pump aanhield, maar dat deed die dus zojuist niet. Je kan er van opaan dat vele traders nu grote short posities innemen en dat het over is. Maar zeg nooit nooit.MaStar schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:47:
[...]
Waarom zou dodge coin nog veel meer stijgen?
Is dat wat je zegt?
Is al vol moon gegaan.
Buy low, sell high. Hier nirt echt van toepassing?
Deze had het moeten doen:Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:45:
Nou dan kunnen we altijd nog zo de dead cat bounce terug naar deze support lijn kopen voor DOGE over luttele seconden/ minuten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yNR5EayW8kepEQWehicIN1lH.jpg?f=user_large)
Zat te kijken om te kopen als ie omhoog zou breken. Sinds de breakdown gaat het hard.
Dat was voor mij ook het punt, ik gokte rond 18:00 dat er iets zou gebeuren als je dit lijnen trok. Half uur later er dwars doorheenPilatuS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:49:
[...]
Deze had het moeten doen:
[Afbeelding]
Zat te kijken om te kopen als ie omhoog zou breken. Sinds de breakdown gaat het hard.
Verwijderd
Ooit gekocht op BlueTrade in een ver verleden.
Ze staan nu in een Coinomi wallet te fermenteren.
Mocht het ooit nog wat worden stuur ik ze naar Bitvavo of Litebit.
heb een grote zak ankr hopen dat het stijgt
gaat het 1/2 ook goed , x2 ook
idd niet alles er in gooien dan houd je niks over lolol
[ Voor 28% gewijzigd door djzz op 29-01-2021 18:52 ]
Verwijderd
De voorlopige bodem op 112.Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:52:
rip doge bag holders.
Signs. Signs everywhere.
"This Is For You, Dad": Redditor Shares Heartbreaking Reason For Destroying Short-Sellers In WSB Raids
https://www.zerohedge.com...g-short-sellers-wsb-raids
https://www.zerohedge.com...g-short-sellers-wsb-raids
[ Voor 30% gewijzigd door MrFX op 29-01-2021 18:57 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Naja, is eerder vandaag ook al onder 100 sats geweest en ging terug naar 187Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:52:
rip doge bag holders.
Met trots de zak van @Verwijderd overgenomenPalindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:52:
rip doge bag holders.
Verkooporder blijft gewoon staan tot 2024 oid

Na vanochtend rond 09:00 wat DOGE gekocht te hebben en de hele dag naar een bouncende grafiek gekeken te hebben, kan ik nu met trots melden dat ik 10% verlies heb gemaakt.
Buy high, sell low!
Buy high, sell low!
Verwijderd
Dan sta je nu nog dik x2 als je die van mij hebt.ybos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:54:
[...]
Met trots de zak van @Verwijderd overgenomen
Verkooporder blijft gewoon staan tot 2024 oid
-25%Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Dan sta je nu nog dik x2 als je die van mij hebt.

Maar in geld valt t wel mee dus laat ze lekker staan
Tijd om een fatsoenlijke undervalued coin te pumpen ipv die rotzooi genaamd DOGE. De meme is leuk, de coin is shit.
Doge is precies waar crypto voor is gemaakt, alleen jammer dat het geen blauw logo isKyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:01:
Tijd om een fatsoenlijke undervalued coin te pumpen ipv die rotzooi genaamd DOGE. De meme is leuk, de coin is shit.
Op dit moment nog niet veeldjzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:52:
heb een grote zak ankr hopen dat het stijgt
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
DOGE coin?, hope so. Want heb net een short met x3 geopend, liquidatie op 0.059. Wish me luck!
Stomme hond, heb de stijging helemaal gemist, zelfs vannacht. Denk sluit de long positie maar, want na 200% gaat hij vast niet verder door omhoog, wat denk je? Komt er nog eens 200% bovenop, crazy things!
Stomme hond, heb de stijging helemaal gemist, zelfs vannacht. Denk sluit de long positie maar, want na 200% gaat hij vast niet verder door omhoog, wat denk je? Komt er nog eens 200% bovenop, crazy things!

Nou, uiteindelijk in kunnen loggen, wil een market sell van al die DOGE rommel doen, maar dat kan natuurlijk niet want er staat een stop loss open.
Dus ik die stop loss cancellen, wil ik een market sell instellen 'oh we staan in cancel only mode'. Well, fuck.
Na 10 minuten eindelijk gelukt om een market sell te doen. Onder mijn stop loss bedrag.
De 10% winst van vanochtend omhoog is volledig verdampt + een plukje extra. Eikels.
Gaat hier om een paar dollar, maar je zou maar in zo'n situatie zitten met een paar duizend dollar. Zo maar even een support mailtje sturen dat ik ze kut vind
En alles naar Binance verhuizen.
Dus ik die stop loss cancellen, wil ik een market sell instellen 'oh we staan in cancel only mode'. Well, fuck.
Na 10 minuten eindelijk gelukt om een market sell te doen. Onder mijn stop loss bedrag.
De 10% winst van vanochtend omhoog is volledig verdampt + een plukje extra. Eikels.
Gaat hier om een paar dollar, maar je zou maar in zo'n situatie zitten met een paar duizend dollar. Zo maar even een support mailtje sturen dat ik ze kut vind

En alles naar Binance verhuizen.
Winstnemingen hier en daar dit komt de daily candles niet ten goede
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Jeps.. terug naar de support zijn we geweest en nu weer naar beneden. Tenzij er een wonder van de whales gebeurd is het over en uit nu.paul-s83 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:02:
Is dit de dead dog bounce?
Maar het is welllll DOGE.. ik zie ze het doen...
[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 29-01-2021 19:06 ]
Overal sats verloren vandaag, behalve bij QKC. Hopelijk een goed teken. PUMP IT.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:35:
Misschien een tip voor de mensen die op Kraken zitten voor bijv. DOGE. Je kunt ze ook kopen via Coinmerce. Staat ook onder de Dnb. Als je Binance niet aan zou durven. Doe er je voordeel mee 
Omdat Kraken vaak onderuit gaat bij veel volume
Omdat Kraken vaak onderuit gaat bij veel volume

[ Voor 13% gewijzigd door MatsuMatsu85 op 29-01-2021 19:13 ]
Ben wel benieuwd of dit de voorbode is van meer van dit soort gekke social media driven pumps is.
kan je mooie ritjes maken.
komaan egld stop eens met dat plafond beuken en ga er eens doorheen.
kan je mooie ritjes maken.
komaan egld stop eens met dat plafond beuken en ga er eens doorheen.
[ Voor 22% gewijzigd door Palindrome op 29-01-2021 19:11 ]
Kijken of dit niveau het houdt, anders gaat Bitcoin waarschijnlijk de 34.3-34.6 regionen opzoeken en testen.
Ben benieuwd wat er rond middernacht gebeurd.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:05:
[...]
Jeps.. terug naar de support zijn we geweest en nu weer naar beneden. Tenzij er een wonder van de whales gebeurd is het over en uit nu.
Maar het is welllll DOGE.. ik zie ze het doen...
Nu eerst een flinke dip met panic sales. En straks weer lachend 0.07. Of niet natuurlijk
Ben ook mijn long posities maar weer even aan het her organiseren
[ Voor 7% gewijzigd door ApC_IcE op 29-01-2021 19:13 ]
Hier op tweakers herinneren we ons allemaal de pumps van mijnheer McAfee nog hoor. 2 jaar geleden was er elke dag een social media pump en dump. Het is juist afgelopen jaar een stuk rustiger.Palindrome schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:10:
Ben wel benieuwd of dit de voorbode is van meer van dit soort gekke social media driven pumps is.
kan je mooie ritjes maken
34.3K it isTaro schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:11:
Kijken of dit niveau het houdt, anders gaat Bitcoin waarschijnlijk de 34.3-34.6 regionen opzoeken en testen.
Rond 35 nog wel serieuze horizontale support. Aangezien er op de trendlijn niets gebeurd nu verwacht ik daar nog wat spektakel.ApC_IcE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:11:
[...]
Ben benieuwd wat er rond middernacht gebeurd.
Nu eerst een flinke dip met panic sales. En straks weer lachend 0.07. Of niet natuurlijk
Ben ook mijn long posities maar weer even aan het her organiseren
Ik weet maar dit is wel anders, dit is geen celebrity die even iets uitzoekt en investeert. Elon hielp wel maar het is niet alsof het door hem begon.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:11:
[...]
Hier op tweakers herinneren we ons allemaal de pumps van mijnheer McAfee nog hoor. 2 jaar geleden was er elke dag een social media pump en dump. Het is juist afgelopen jaar een stuk rustiger.
Kraken doet het weer, nog ff Doge omhoog pompen
Kraken werkt echt helemaal kut weer vandaag. Ben nu al weer klaar met die exchange. Pak wel gewoon safu.
Met 20 pogingen nu 2 buy orders weten te posten, dusehh...Spyhard666 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:17:
Kraken doet het weer, nog ff Doge omhoog pompen
Resistance lijn op 34K zal nu dan wel support voor bitcoin worden. Had het niet verwacht dat ik op korte termijn weer put opties zou schrijven op Derribit, maar het gaat toch echt gebeuren.
Zo. Zijn we weer genezen van die pump en dump zooi? Hopelijk kunnen we de komende tijd weer even normaal doen.. hoop ik echt. Lekker sideways voor een paar maanden.. heb er nu al zin in.
Behalve eth, die mag als een malle naar de maan
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 29-01-2021 19:26 ]
Zero.
Laten we hier eens op terug komen over een half jaarDJ-Promo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:47:
[...]
Vind de Bifi al vrij hoog staan. Zag hem op 250dollar. Is nu een aardige investering aan het worden. Ik doe alle cake gedoe met speelgeld.
Ik vind die schommel net zo leuk te vinden!Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:25:
Zo. Zijn we weer genezen van die pump en dump zooi? Hopelijk kunnen we de komende tijd weer even normaal doen.. hoop ik echt. Lekker sideways voor een paar maanden.. heb er nu al zin in.
Doe nog maar wat van dat heen en weer tussen eu 25 en 32k
edit: ETH moet ik nog even meer van inslaan. Wait for me!
[ Voor 6% gewijzigd door Ducksy88 op 29-01-2021 19:30 ]
snowswap doet het ook leuk vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door Palindrome op 29-01-2021 19:32 ]
Volgens mij heb jij meer behoefte aan zon dan aan groene candles.Pelox schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:25:

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Oke ik weet het goed gemaakt. We gaan even een tijdje sideways, dan kan jij nog wat eth inslaan en daarna in 1 ruk naar de 5.000 usd met eth.Ducksy88 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:30:
[...]
Ik vind die schommel net zo leuk te vinden!
Zero.
In ieder geval nog ff € 1000,- eraf, kan ik weer inkopen.Ducksy88 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:30:
[...]
Ik vind die schommel net zo leuk te vinden!
Buy order staat op € 27.232 maar denk eerlijk gezegd niet meer dat we dat nog gaan aantikken, maar vannacht kan na een wilde dag ook weleens wild zijn, wie weet
Ja dat sowieso.. pffMicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:33:
[...]
Volgens mij heb jij meer behoefte aan zon dan aan groene candles.![]()
![]()
![]()

Zero.
Hmmmm volgens Binance is m'n Profit & Loss (PNL) vandaag -99.99%.....
Bijzonder, ik ben zelf toch wel wat positiever over vandaag
(zal wel een bugje zijn momenteel)
Bijzonder, ik ben zelf toch wel wat positiever over vandaag
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Haha, ik ook hoor... ben zo klaar met dat 'lang donker'. Doe mij maar een zonnig strand, windstil, zee en een cocktail geserveerd door die 38k babe.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Same here, heb ik ook.iVibes schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:35:
Hmmmm volgens Binance is m'n Profit & Loss (PNL) vandaag -99.99%.....
Bijzonder, ik ben zelf toch wel wat positiever over vandaag![]()
Het was hier vandaag een grote Doge euforie
Is er all lossporn? Zijn er al mensen rekt? Of begint dit morgen pas?
Is er all lossporn? Zijn er al mensen rekt? Of begint dit morgen pas?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Laatste paar minuten wel om de haverklap eruit gegooit....AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:42:

Zal ik eens even een fotootje delen hier van de compleet lege 5 sterren hotels op Bali met alle gevraagde ingredientenMicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:35:
[...]
Haha, ik ook hoor... ben zo klaar met dat 'lang donker'. Doe mij maar een zonnig strand, windstil, zee en een cocktail geserveerd door die 38k babe.
Als deze ellende nog lang duurt koop je straks zo'n hotel op bali voor 10 doge. En een prive 747 inclusief personeel voor 20 doge.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:39:
[...]
Zal ik eens even een fotootje delen hier van de compleet lege 5 sterren hotels op Bali met alle gevraagde ingredienten![]()
Zero.
jongens toch, telkens Doge nog maar wat stijgt ligt Kraken er weer uit...
Ah fijn...
Ze zullen er inderdaad wel mee bezig zijn want ik mis ook de linkjes naar de PNL pagina vanuit de Fiat & Spot wallet.... (op website)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Same.. en mn stop loss orders, met een ruime marge, is niet afgegaan, hierdoor letterlijk 3% extra in de min, doordat ik handmatig ook niets kon.Ducksy88 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:38:
[...]
Laatste paar minuten wel om de haverklap eruit gegooit....
Signature
Werkt dat nu nog niet? Straks terug in DOGE of??Desperation schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:41:
jongens toch, telkens Doge nog maar wat stijgt ligt Kraken er weer uit...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!