Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:30

JT

VETAK y0

MrWilliams schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Snap ik... en het is nog steeds moeilijk te zeggen. Hij moet eerst voorbij de break-out box komen om echt, echt bullish te worden... en die ligt helaas bij de ATH (vanwege price-discovery)

Daarnaast heeft BTCETH het echt moeilijk. Dus daar zit ook enorme druk op om omhoog te gaan, want anders kan hij dik crashen tov BTC.

Ben totaal niet tevreden met de situatie nu (BTC (te snel) omhoog is vervelend voor ETH en BTC omlaag is vervelend omdat mogelijke bear market)
Nou ja, ik zit er maar in. Om uiteraard het daarna weer iets omlaag te zien gaan en als ik er niet in ga dan stijgt het door :') Wat ik ook zie is dat zoveel mensen hier met modelletjes, grafieken en lijntjes komen. Maar uiteindelijk lijkt het eerder een loterij wat daarvan klopt. Ik doe het niet meer en blijf er gewoon lekker in zitten :)
zer0l schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:15:
[...]

Even over jou lijstje, en ook voor de vele veteraan bagholders die hier zitten:
Is er iets wat men kan leren uit jaren terug, is er een wezenlijk verschil tussen bepaalde projecten nu?
Of zullen ook uit bovenstaande lijstje velen helemaal geen reet meer waard zijn in een paar jaar?
Dat Moody koning bagholder is geworden van maar liefst 11 cryptocurrencies?
Nieuwe coins doen het beter dan oude coins. ETH en LTC doen het wel prima, maar iets als XRP of EOS niet. Daar tegenover de Defi coins die het wel goed doen.

Als je alts koopt zou ik eerder spul van het lijstje van Moody kopen dan de oude 2017 alts.

Edit: Wat betreft over een paar jaar. Prima kans dat wat nu het goed gaat doen over een paar jaar ook wel naar klote is op een paar na. Alts moet je niet jaren gaan holden.

[Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 13-01-2021 23:19]

• Mooooody
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:42
mjoaris schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:08:
[...]

Met velen eens, maar waarom nu al je PF klaar hebben en niet proberen mee te gaan in de "alt cycle" / alt season? Ik hodl momenteel zelf enkel BTC en ETH, en wat NEXO en BNB dan. Over een aantal weken denk ik er wel serieus over om wat om te zetten naar naar een van je genoemde munten.
Na het debacle 2007 heb ik voor mezelf het doel gezet om max 12 coins te bezitten. Dat verplicht me om verstandig te kiezen en wat groter in te zetten op bepaalde alts, zoals Polkadot.

Vrijwel alles trekt rente (STAKE zit in stake) en alle rente gaat maandelijks in BTC. De 10 coins naast BTC en ETH zijn zeer zorgvuldig gekozen, ben er de hele bear market mee bezig geweest 8)7

Geen garantie tot succes. Als er een "alt season" komt, zullen er vele coins zijn met meer gains dan deze. Daar heb ik dan schijt aan.

[Voor 9% gewijzigd door Mooooody op 14-01-2021 00:04]

Hier had dus gewoon uw advertentie kunnen staan i.p.v. deze zinloze tekst. Beetje jammer dit.

• SjoerdV nl
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01:15

SjoerdV nl

Be the change.

Pelox2002 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Wij bulls waren zwaar in de minderheid de afgelopen dagen ;)
Precies, ik mag dan wel vegan zijn, maar vanavond staan er bears op het menu })

Te koop; Ducati 749 €3000,-

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 02:09

Pelox2002

When Lambo

PilatuS schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:14:
[...]

Misschien wel, misschien ook niet. Het is Crypto, alles is mogelijk. Misschien doen we iets als een ABC correctie waarbij golf B hier zo'n beetje klaar is en C naar de 25k gaat. Geen idee hoor, maar zoiets zou niet eens gek zijn na zo'n dikke run.
Ik zeg niet nooit. Ik zie het echt nog wel zwaar in elkaar knallen, maar nu nog niet. Teveel fomo en het sentiment is zwaar positief op korte termijn. Ondanks de vele aanvallen van de laatste dagen nu zo'n uitbraak zegt veel. Niemand wil op dit moment onder de 30k verkopen, enkel een dikke whale kan ervoor zorgen dat we ineens omlaag rammen en dat kan altijd en op ieder moment.

• Palindrome
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 04:03
vergeet niet voor vrijdag een eurolot te kopen jongens , dat is pas moonen

• JT

JT

VETAK y0

B-Bandit schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:13:
Door paniekverkopen en terugkopen 0.04 btc verloren (Met de huidige koers toch al meer dan 1000 euro). Maar ja, ik zit er gelukkig nog steeds in en dat is belangrijk.

Definitieve uitbraak of valse spurt? We gaan het morgen zien denk ik.
Zure verliezen auwe. Maar ja, het gaat om het totaalplaatje.

• gijsvogel
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 01:30

Hij maakt gewoon even een dikke middelvinger.

• zer0l
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:00
PilatuS schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:17:
[...]

Nieuwe coins doen het beter dan oude coins. ETH en LTC doen het wel prima, maar iets als XRP of EOS niet. Daar tegenover de Defi coins die het wel goed doen.

Als je alts koopt zou ik eerder spul van het lijstje van Moody kopen dan de oude 2017 alts.

Edit: Wat betreft over een paar jaar. Prima kans dat wat nu het goed gaat doen over een paar jaar ook wel naar klote is op een paar na. Alts moet je niet jaren gaan holden.
Oke, dus de gouden tip: Alts niet jaren gaan holden, ook niet die van Mooooodys lijstje ;)

XRParmy!

• B-Bandit
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16-01 08:27
JT schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:19:
[...]

Zure verliezen auwe. Maar ja, het gaat om het totaalplaatje.
Door wat geluk had ik net een dag ervoor 0.04 btc gemaakt door te verkopen en goedkoper terug te kopen. Dus al met al kiet. Maar was weer een fijne reality check zo een dikke drop.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
@kevinoku Jazeker, als MA's elkaar raken zie je vaak een grotere beweging. Deze afbeeldingen heb ik bijv. weleens eerder gepost. Zit uiteraard verschil in de richting afhankelijk van de trend (bearmarket vs bullmarket):

I'm not buying Bitcoin, I'm selling fiat | Tesla Model 3 Performance | 6340 Wp zonnepanelen | It’s not an explosion, it’s just a rapid unscheduled disassembly

Pelox2002 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:19:
[...]
Teveel fomo en het sentiment is zwaar positief op korte termijn.
Opzich wel mee eens, maar ook genoeg mensen die winst pakken. Verder de vraag of de fomo crew niet al gekocht heeft de laatste tijd. Wat betreft sentiment is het hier soms net eind 2017. Verder ook hier geen idee hoor en ik zie het ook wel verder stijgen.
zer0l schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:20:
[...]

Oke, dus de gouden tip: Alts niet jaren gaan holden, ook niet die van Mooooodys lijstje ;)
BTC en ETH hebben een bepaalde status. Alts waar je in de praktijk niets mee kan, daar van zal het grootste deel compleet kapot gaan tenzij je er wel iets mee kan op een bepaald moment. Als een project nergens komt en dus de coin geen nut heeft, dan reken maar op enorme runs omlaag. Ga je terug naar 2017 zijn er genoeg coins compleet kapot gegaan. Hoe goed een project nu ook lijkt, komen ze nergens en gaan we weer naar een bearmarket zullen er genoeg ook nu weer compleet kapot gaan. Alts hebben flink weer potentie, maar ook zeer veel risico. Wanneer de volgende bearmarket komt zullen er genoeg zijn die naar 90% in de min gaan.

• Mooooody
kevinoku schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:09:
@Mooooody Waarom heb je er voor gekozen geen ADA aan je portfolio toe te voegen ?

Er word inderdaad nog weinig tot niets op ontwikkeld maar, mits de aangekondigde updates ook werkelijk uitgevoerd worden, zal daar dit jaar zeker verandering in komen. Wat mij betreft een prima RoI te behalen op ADA.
Heb getwijfeld om toch een flufje ADA toe te voegen, omdat dat gegarandeerd een hype coin gaat worden. Die Chales kan goed Youtube video's maken.

Ik denk alleen dat ik dat kleine flufje beter bij het grotere flufje Polkadot kan gooien. Heb meer vertrouwen in dat platform en lekker overzichtelijk tegen 12% staken op Kraken.

Een flufje hier en daar gaat het verschil niet maken. Je moet echt keuzes maken.
Daarbij: Als ADA een dingetje gaan worden, zijn we er allemaal toch op tijd bij. Dan verschuif ik gewoon wat DOT naar ADA. Voila.

[Voor 3% gewijzigd door Mooooody op 13-01-2021 23:26]

Hier had dus gewoon uw advertentie kunnen staan i.p.v. deze zinloze tekst. Beetje jammer dit.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 22:25

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Je moet je tokens op Nexo hebben staan uiteraard. De dividend wordt ook op Nexo uitgekeerd.
CRO hetzelfde.

Is ook logisch. Ze willen liquiditeit op hun eigen platform, niet op exchanges.
Het is superlogisch, maar ik zie nog best vaak mensen CRO of NEXO kopen en/of shillen als gewoon coin om te kopen. Dat verbaast me dan wel.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

burnebie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:09:
[...]

Dividend kun je toch ook krijgen in hetgeen je staked? Alleen krijg je dan niet de maximale rente.

Ik laat overigens wel in Nexo uitbetalen. Meer rente, en ik zie de nexotokens op den duur toch ook wel een paar dollar aantikken.
Nou, je krijgt rente op alles bij Nexo. En meer rente als je het in Nexo laat uitbetalen. Die Nexo-tokens krijg je af en toe (nu eens per jaar) dividend over, net als bij aandelen.

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Glenn Hoddle schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:30:
[...]

Nou, je krijgt rente op alles bij Nexo. En meer rente als je het in Nexo laat uitbetalen. Die Nexo-tokens krijg je af en toe (nu eens per jaar) dividend over, net als bij aandelen.
Ik vind staken echt nog veel te veel risico met cryptoswings. Ik zou eerder naar lending kijken. Heb je toch meer zelf de touwtjes in handen.

• Mooooody
zer0l schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:20:
[...]

Zeker niet, daarom heb ik elk seizoen een nieuw lijstje. Je moest mijn lijstje uit 2017 eens zien. Ik had zelfs NEO en XRP 8)7

[Voor 6% gewijzigd door Mooooody op 13-01-2021 23:33]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

SjoerdV nl schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:18:
[...]

Precies, ik mag dan wel vegan zijn, maar vanavond staan er bears op het menu })
Ik heb daadwerkelijk een blik beer in de kast. Houdbaar tot 12/09/21. Dus ik neem aan dat dat de datum is dat we 100k bereiken.

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Deze agressieve pump kan ook een bulltrap zijn. Om 22.45 ineens een enorme volume spike en zo plotseling... heeft imo niets met marktsentiment te maken...

• SjoerdV nl

SjoerdV nl

Be the change.

• Taro
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:32:
[...]

Ik heb daadwerkelijk een blik beer in de kast. Houdbaar tot 12/09/21. Dus ik neem aan dat dat de datum is dat we 100k bereiken.
Deze hangt hier al jaren onder de overkapping met de tekst erbij: The best beer is an open beer:

Past wel bij mij als permabear, buiten overduidelijke bullruns als de huidige uiteraard :)

[Voor 32% gewijzigd door Taro op 13-01-2021 23:43]

I'm not buying Bitcoin, I'm selling fiat | Tesla Model 3 Performance | 6340 Wp zonnepanelen | It’s not an explosion, it’s just a rapid unscheduled disassembly

• Ezekielll
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:10
Het is toch heerlijk om in crypto te zitten

De bullrun moet wel even komende maanden doorzetten, liefst x 10

Want ik moet wel op korte termijn verhuizen omdat volgens ledger m'n postcode is buitgemaakt en ik geen zin heb in boormachine taferelen

• SjoerdV nl

SjoerdV nl

Be the change.

Kenny_026 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:34:
Deze agressieve pump kan ook een bulltrap zijn. Om 22.45 ineens een enorme volume spike en zo plotseling... heeft imo niets met marktsentiment te maken...
Organische groei bruh.

Tering wat mis je een hoop berichten in korte tijd. We gaan gelukkig weer lekker naar de maan.
Ik zie m'n bags NEO en SXP ook lekker meedoen. Eerstgenoemde mag nog wel iets meer vaart maken.

Al met al tevreden. Ben het trouwens eens met de aanscherping al vind ik het wel jammer. Vroeger kon je in de slowchat ook discussies voeren over allerlei onderwerpjes, maar door de enorme aanwas van nieuwe Henkies kunnen we dat begrijpelijkerwijs even niet meer doen.

• TomTorquay
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02:53
Deze agressieve pump kan ook een bulltrap zijn.
Ja, dat kan
Om 22.45 ineens een enorme volume spike en zo plotseling... heeft imo niets met marktsentiment te maken...
Niks verdachts aan. We braken toen het voorgaande high op de hourly (36.5k), dus dat is volstrekt normaal marktgedrag.

Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Kenny_026 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:31:
[...]

Ik vind staken echt nog veel te veel risico met cryptoswings. Ik zou eerder naar lending kijken. Heb je toch meer zelf de touwtjes in handen.
Ik snap je, ik heb ook zeker niet alles daar staan. Maar ik HODL, en dan is tussen de 5 en 8% geen slechte rente, te meer daar Nexo geen lock-in periode kent en je dus op zich alles er tussen 1 minuut en 2 uur uit kan halen, afhankelijk van de coin. Maar goed, 2 uur kan bij bitcoin dus zo -5k zijn momenteel, dat is ook weer waar- maar gezien de bullmarket zie ik nu het risico niet.

Verder heeft Nexo nu z'n creditcard waarbij je crypto niet uitgeeft maar omzet in een fiat lening. In Nederland is dat per se een grote market, maar voor landen waar er belasting wordt geheven als je crypto verkoopt is dit potentieel een enorme markt, dus bullish op dat Nexo token ben ik ook wel.

• shovelhead1340
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 02:01
Tominatie schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:37:
Vroeger kon je in de slowchat ook discussies voeren over allerlei onderwerpjes, maar door de enorme aanwas van nieuwe Henkies kunnen we dat begrijpelijkerwijs even niet meer doen.
Dus het is weer tijd voor n crypto winter? Dan kunnen we t hier over iets anders dan crypto })

We crashen! Verkoop alles, dit is het einde!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Taro schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:36:
[...]

Deze hangt hier al jaren onder de overkapping:
[Afbeelding]
Da's ook lekker. Maar ik bedoelde echt...

• .oisyn
  • Laatst online: 02:45

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Rejection op zowel de daily 7MA als die 6 uur 25MA. Die moeten we de komende tijd toch echt gaan breken.

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23:15
Tering wat mis je een hoop berichten in korte tijd. We gaan gelukkig weer lekker naar de maan.
Ik zie m'n bags NEO en SXP ook lekker meedoen. Eerstgenoemde mag nog wel iets meer vaart maken.

Al met al tevreden. Ben het trouwens eens met de aanscherping al vind ik het wel jammer. Vroeger kon je in de slowchat ook discussies voeren over allerlei onderwerpjes, maar door de enorme aanwas van nieuwe Henkies kunnen we dat begrijpelijkerwijs even niet meer doen.
Wel grappig trouwens. Mijn neo gaat op de pieken er elke keer uit en toch blijf ik het weer terugkopen. Haatliefde

Ik ben benieuwd wat neo3 met de koers gaat doen. Als het een ribbeling is dan zeg ik voorgoed vaarwel tegen NEO.

[Voor 7% gewijzigd door kurk_droog op 13-01-2021 23:45]

• elektriekert
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 00:44
Glenn Hoddle schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:38:
[...]

Ik snap je, ik heb ook zeker niet alles daar staan. Maar ik HODL, en dan is tussen de 5 en 8% geen slechte rente, te meer daar Nexo geen lock-in periode kent en je dus op zich alles er tussen 1 minuut en 2 uur uit kan halen, afhankelijk van de coin. Maar goed, 2 uur kan bij bitcoin dus zo -5k zijn momenteel, dat is ook weer waar- maar gezien de bullmarket zie ik nu het risico niet.

Verder heeft Nexo nu z'n creditcard waarbij je crypto niet uitgeeft maar omzet in een fiat lening. In Nederland is dat per se een grote market, maar voor landen waar er belasting wordt geheven als je crypto verkoopt is dit potentieel een enorme markt, dus bullish op dat Nexo token ben ik ook wel.
Je heet tenslotte ook Hoddle _/-\o_

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:05

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik heb weer buy the dip gemist, ik blijf nog ff in fiat :')

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• JT

JT

VETAK y0

Wat ben ik toch een debiel, fomo kopen vlak voor de resistance :')

• JT

JT

VETAK y0

almightyarjen schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:45:
Ik heb weer buy the dip gemist, ik blijf nog ff in fiat :')
Beter dan wat ik doe, buy the peak :') :')

• Mooooody

Met dat soort onderwerpjes leer je je mede-user wel beter kennen, wat vaak inzicht geeft achter de mens achter de m00nboy. Zodoende kun je elkaar beter inschatten in ontopic-discussies, wat respect en begrip zal bevorderen.

Ik begrijp het wel (overzicht houden), maar ik zie de nieuwe regels niet als aanmoediging om hier meer bijdrage te leveren. Het zal me daarentegen ook niet echt tegenhouden.

[Voor 8% gewijzigd door Mooooody op 13-01-2021 23:49]

• Redsandro
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online
Die Reddit Scaling Bake-off laat wel erg lang op zich wachten he.

Ik gokte op Matic, xDai of Syscoin als winnaar. Maar we zijn een half jaar verder. Misschien maakte hun aanzienlijke wishlist het ingewikkelder dan ze dachten.

🤘 Amp.lol. No bloat, just radio. ☕ Ninite-killer. 1000+ packages. ⛟

• Bao_mi1
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 00:24
Pelox2002 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:07:
Wat ben ik blij dat ik de bears niet gevolgd heb hier.. pff. Close call. #hodl
Laatste tijd merk ik wel een beetje dat hoe meer ik hier lees, hoe onrustiger ik word. Als ik nou gewoon ijzeren zenuwen had en 1 keer per week nijn portfolio open was er niks aan de hand geweest en stond ik nu prima op +6%

Maaar ja, dan mis je wel alle babes van Jaapio

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:46:
[...]

Met dat soort onderwerpjes leer je je mede-user wel beter kennen, wat vaak inzicht geeft achter de mens achter de m00nboy. Zodoende kun je elkaar beter inschatten in ontopic-discussies, wat respect en begrip zal bevorderen.

Ik begrijp het wel (overzicht houden), maar ik zie de nieuwe regels niet als aanmoediging om hier meer bijdrage te leveren. Het zal me daarentegen ook niet echt tegenhouden.
Ik vind dit ook jammer. Nou ben ik zo'n Henk die dit veroorzaakt, maar een van de redenen om hier bij te dragen was dat het ook wel gezellig was. Als ik TA's wil zien hou ik m'n geodriehoek wel naast m'n scherm.

• kurk_droog
Bao_mi1 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:53:
[...]

Laatste tijd merk ik wel een beetje dat hoe meer ik hier lees, hoe onrustiger ik word. Als ik nou gewoon ijzeren zenuwen had en 1 keer per week nijn portfolio open was er niks aan de hand geweest en stond ik nu prima op +6%

zelfde hier, ik ben fan van hodl. Maar ik heb nog maar 0,0x btc en die wil ik door te daytraden verhogen. Door hier te lezen krijg ik elke keer weak hands en daarnaast kan je zonder sell/buy orders haast niet de juiste momenten pakken.

BTC is qua pf waarde x3 gegaan puur door hodl maar de rest is nog geen daverend succes (hoewel ik veel vertrouwen heb in mijn GRT)

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:23
Glenn Hoddle schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:41:
[...]

Da's ook lekker. Maar ik bedoelde echt... [Afbeelding]
Waarom zou veel? Beer is echt niet te konijnen..

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

kurk_droog schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:57:
[...]
zelfde hier, ik ben fan van hodl. Maar ik heb nog maar 0,0x btc en die wil ik door te daytraden verhogen. Door hier te lezen krijg ik elke keer weak hands en daarnaast kan je zonder sell/buy orders haast niet de juiste momenten pakken.

BTC is qua pf waarde x3 gegaan puur door hodl maar de rest is nog geen daverend succes (hoewel ik veel vertrouwen heb in mijn GRT)
Stake je het wel ergens?

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

De Rikster schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:59:
[...]

Waarom zou veel? Beer is echt niet te konijnen..
Ik heb maar 1 blikje eigenlijk, maar het was sneller een foto op het wijde internet te vinden dan helemaal naar de kast te lopen. Maar niet lekker dus?

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
TomTorquay schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:14:
Op 37.8k zit de D MA7 en daar ligt eveneens de bovenkant van het berenvlaggetje dat we nu mogelijk aan het maken zijn. Het niveau 37.5-37.8k lijkt me een zware noot om kraken voor de bulls. Just my 6 cents ;)
Dat vervelende bear realisme ook de hele tijd -O-

Tegelijkertijd, die H&S is er ook niet gekomen. In principe is zo'n beetje iedere klim omhoog vanaf een dal al snel te tekenen als een bear flag :P

Dat niveau 37.7k ijkt me sterk te kraken gezien de al enorme gains van de afgelopen uren. Het gaat te hard ook nu weer omhoog :P beter is consolideren en langzaam weer omhoog pumpen tot in parabolische / organische groei. Maar dat zou verstandig zijn en daar heeft Bitcoin minder zin in zo te zien.

• De Rikster
Glenn Hoddle schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:01:
[...]

Ik heb maar 1 blikje eigenlijk, maar het was sneller een foto op het wijde internet te vinden dan helemaal naar de kast te lopen. Maar niet lekker dus?
Ik vind het maar goor vettig en klonterig. Past voor mij in het rijtje bloembollen, cichorei en gekookte aardappelen: als er weer een hongerwinter komt vreet ik eerst mijn kat op en daarna pas dat soort dingen.

• shovelhead1340
[...]

Die babes vallen buiten de nieuwe regels hoor.

En met de zenuwen komt t ook wel goed, heeft wat tijd nodig. Probeer je eigen stijl te vinden, waar voel jij je goed bij qua coins en strategie. Je gaat vanzelf zien welke user reacties voor jou waardevol zijn. Die paniekerigheid filter je er dan vanzelf uit.
En dan vormt de hersenloze onzin tussendoor natuurlijk nog wat aangename afleiding.

• kurk_droog

• The Redman
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18-01 01:21
kurk_droog schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:57:
[...]

10x long DOGE

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ik bedoelde alles eigenlijk. Je kan op vrijwel iedere coin wat rente trekken.

• kurk_droog
Glenn Hoddle schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:11:
[...]

ik bedoelde alles eigenlijk. Je kan op vrijwel iedere coin wat rente trekken.
Niet bewust, ik krijg bij Bitvavo wel bijgeschreven. Bij Binance niet echt op gelet. Noob vraag, maar dit gaat automatisch neem ik aan?

• shovelhead1340
Organisch....allemaal linkse marketing hype hipster praat.

Crypto moet gewoon hyperparabolisch tot Mars en dan nog n keer.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

De Rikster schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:05:
[...]

Ik vind het maar goor vettig en klonterig. Past voor mij in het rijtje bloembollen, cichorei en gekookte aardappelen: als er weer een hongerwinter komt vreet ik eerst mijn kat op en daarna pas dat soort dingen.
Oei. Een van de redenen dat het er nog staat is dat ik niet goed weet wat ik mee moet maken - en dat zegt iets, gezien ik briljant kan koken en in Rusland heb gewoond. Maar voor beer kan ik zelfs geen goed recept vinden. Misschien berenbitterballen met jeneverbes, kruidnagel, dragon en dille of zo.

Uien zijn trouwens ook gewoon bloembollen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

kurk_droog schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:13:
[...]

Niet bewust, ik krijg bij Bitvavo wel bijgeschreven. Bij Binance niet echt op gelet. Noob vraag, maar dit gaat automatisch neem ik aan?
Ja, bij Bitvavo wel - karige percentages maar wel vanzelf, en sowieso dik beter dan op je bankrekening. Binance weet ik eigenlijk niet, want dat gebruik ik momenteel niet.

Als je een beetje pf krijgt dat naar 0,1x btc gaat kunnen nexo, celsius of crypto.com interessant worden. Hoge rentepercentages, maar fees zijn natuurlijk relatief hoger als je weinig er op wil zetten.

• Palindrome
hij tikt de (6h ma25 ?) d ma7 weer aan , lets go

[Voor 14% gewijzigd door Palindrome op 14-01-2021 00:20]

• Richh
[...]

Trek je eigen plan en houd je daaraan. Dit topic is puur informatief! Neem niemand te serieus.

Ik open in deze tijden wel haast ieder uur de koers, maar ik wordt er zeker niet onrustig door. Wellicht heb je er dan ook teveel in zitten / hangt er teveel vanaf? Dan moet je sowieso oppassen ;)

Tuurlijk is het even slikken als je sochtends wakker wordt met -20% terwijl je de nacht daarvoor net over Autotrack was gaan bladeren, maar ik heb daadwerkelijk toen gewoon wat bijgekocht en ben verder gaan slapen :)

Rust + babes van Jaapio zijn prima te combineren d:)b

• Mooooody
Kijk dit en snap dat er continu kansen zijn.

YouTube: Young Elon Musk: “There are 62 McLarens in the World and I Will Own ...

Elon Musk heeft sinds zijn eerste take (20 miljoen via verkocht bedrijf), daarna via PayPal (tienvoudige daarvan) en nu bij Tesla en SpaceX wellicht 2 merken gemaakt die in de top-10 staan de komende jaren.

Bitcoin en Ethereum is een kans voor "het gewone volk". Hoe duidelijk het nu ook is, pak die kans gewoon.
De rest (/alts) doet er voor alsnog weinig toe, maar gebruik deze vooral om meer van eerstgenoemde te krijgen.

In concreto: een flufje hier en een flufje daar is niet de manier van investeren. Pak je doel en ga er voor.

[Voor 13% gewijzigd door Mooooody op 14-01-2021 00:23]

• De Rikster
Glenn Hoddle schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:14:
[...]

Oei. Een van de redenen dat het er nog staat is dat ik niet goed weet wat ik mee moet maken - en dat zegt iets, gezien ik briljant kan koken en in Rusland heb gewoond. Maar voor beer kan ik zelfs geen goed recept vinden. Misschien berenbitterballen met jeneverbes, kruidnagel, dragon en dille of zo.
Op de Russische toer kan je het wel eten in een bietensoep :)
Uien zijn trouwens ook gewoon bloembollen.
Past wel bij beer..

• marteltor
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01:12
TomTorquay schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:14:
Op 37.8k zit de D MA7 en daar ligt eveneens de bovenkant van het berenvlaggetje dat we nu mogelijk aan het maken zijn. Het niveau 37.5-37.8k lijkt me een zware noot om kraken voor de bulls. Just my 6 cents ;)
We gaan het zien. Hij zit al in de notenkraker

• kurk_droog
Glenn Hoddle schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:18:
[...]

Ja, bij Bitvavo wel - karige percentages maar wel vanzelf, en sowieso dik beter dan op je bankrekening. Binance weet ik eigenlijk niet, want dat gebruik ik momenteel niet.

Als je een beetje pf krijgt dat naar 0,1x btc gaat kunnen nexo, celsius of crypto.com interessant worden. Hoge rentepercentages, maar fees zijn natuurlijk relatief hoger als je weinig er op wil zetten.
0,1 dan moet mijn pf eerst even x5 gaan minimaal. Hopelijk deels door gewoon goede achtbaanritjes te pakken.

• Richh
marteltor schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:23:
[...]

We gaan het zien. Hij zit al in de notenkraker
Ook als we boven dat niveau stijgen is het opnieuw een bull trap volgens het boekje trouwens, ook zo'n pattern dat je in 2017 keer op keer zag, tot het in 2018 echt fout ging.

Ik ben met de trade pot all out met buy orders naar beneden tot 35k.

• Palindrome
LEND bestaat dat nog ? vond nog wat in een wallet

[Voor 8% gewijzigd door Palindrome op 14-01-2021 00:32]

• Copycat
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Palindrome schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:32:
LEND bestaat dat nog ? vond nog wat in een wallet
is nu aave

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Palindrome
jep dacht al, maar moet ze dus omzetten

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Palindrome schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:38:
[...]

jep dacht al, maar moet ze dus omzetten
Ja heb ik ook alleen gaat dat aardig oplopen aan fee's dus ik laat het wel staan tot een echte moon.

100 lend = 1 aave btw

[Voor 4% gewijzigd door Copycat op 14-01-2021 00:41]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Bao_mi1
  • Registratie: oktober 2018
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:20:
[...]

Trek je eigen plan en houd je daaraan. Dit topic is puur informatief! Neem niemand te serieus.

Ik open in deze tijden wel haast ieder uur de koers, maar ik wordt er zeker niet onrustig door. Wellicht heb je er dan ook teveel in zitten / hangt er teveel vanaf? Dan moet je sowieso oppassen ;)

Tuurlijk is het even slikken als je sochtends wakker wordt met -20% terwijl je de nacht daarvoor net over Autotrack was gaan bladeren, maar ik heb daadwerkelijk toen gewoon wat bijgekocht en ben verder gaan slapen :)

Rust + babes van Jaapio zijn prima te combineren d:)b
Absoluut gelijk in, dit forum is perfect voor vermaak en er komen ook nog eens zat informatieve dingen voorbij, win win dus. Nu mijn filter nog iets scherper afstellen en chill blijven. Ik handel sowieso niet impulsief en heb ik de laatste jaren goed mijn strategie kunnen volgen.

Een laar dagen terug toen we nog rond de 42k stonden hadden mensen het over slaap verlies en minder productieve dagen op werk. Dat zijn ook signalen dat je iets aan je crypto strategie moet veranderen en dat je er wellicht met te veel geld in zit. Hier is dat niet aan de orde maar ik merk dat het goed is om af en toe ff een stapje terug te doen en te reflecteren.

• Jaapio
Hahha een aangescherpt topic, maar stiekem toch wel erg mooi hoe het begint, zie de berichten rechtstreeks na de modbreak op pagina 1 _O-

De koers mag van mij nog wel een paar dagen zo doorgaan! Maar voor de weekly chart zou een rode candle ook wel weer mooi staan als fundering voor een groene mijlpaal ;)

Ff kijken hoe het zich gaat ontwikkelen 8)

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

• Palindrome
Copycat schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:40:
[...]

Ja heb ik ook alleen gaat dat aardig oplopen aan fee's dus ik laat het wel staan tot een echte moon.

100 lend = 1 aave btw
ja heb de fee toch maar betaald, was helemaal vergeten dat ik lend had inmiddels 3x meer waard maar wil ze naar binance hebben dus vandaar de fee maar betaald en omgezet

• gijsvogel
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 01:30
We zijn weer door de €31k heen.
$38k coming up

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:06
Daar was ie al, in een keer. :o

[Voor 4% gewijzigd door Luca op 14-01-2021 01:07]

• TomTorquay
  • Laatst online: 02:53
Wow, schijnbeweging?

Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

• burnebie
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 18-01 00:18
Glenn Hoddle schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:30:
[...]

Dat zeg ik 😉

• Palindrome
probeer yld te kopen, 2 min later is de prijs al 25% hoger :X

[Voor 13% gewijzigd door Palindrome op 14-01-2021 01:12]

• Jaapio

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

• Palindrome
nu de 1d ma7 nog

• marcel87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-01 12:03
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 00:05:
[...]

Dat vervelende bear realisme ook de hele tijd -O-

Tegelijkertijd, die H&S is er ook niet gekomen. In principe is zo'n beetje iedere klim omhoog vanaf een dal al snel te tekenen als een bear flag :P
Een bear flag zou kunnen, maar voorlopig lijkt het eerder een rising wedge. Een flag is bij mij weten met toppen en dalen lineair tov elkaar. Een wedge is wigvormig, in feite een zeer flauwe triangle. Maar goed, dit wist jij vast al. ;)
En er waren overigens 3 potentiële (niet zo nette) H&S achter elkaar op 1h, inverted, normaal, inverted. Van de laatste is de target 38K zo te zien. Deze wordt nu ik het typ geraakt. :P
Dat niveau 37.7k ijkt me sterk te kraken gezien de al enorme gains van de afgelopen uren. Het gaat te hard ook nu weer omhoog :P beter is consolideren en langzaam weer omhoog pumpen tot in parabolische / organische groei. Maar dat zou verstandig zijn en daar heeft Bitcoin minder zin in zo te zien.
Daar weer mee eens.

Edit:
Ook nog geinig wat ik net zag, de 38K raakt op dit moment een lineaire trendlijn van de koers van december (16-22 december tot 2 januari). Wellicht is dit een extra resistance? We gaan het zien. Echt wel interessant dit.

[Voor 11% gewijzigd door marcel87 op 14-01-2021 02:09]

• mrb85
  • Laatst online: 01:09
Jammer dat de leuke momenten altijd zijn wanneer ik al een uur in bed moest liggen 🥴

Up up up!

• Animal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:33
Tja. Ik zal nu maar gaan kopen dan. Fomo:-/

• Justevo
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:49

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01:20

Twee Dee

Even geen ondertitel

Wow, kom er achter dat je XBT en zelfs € kan staken bij Kraken. Althans, als je 0,25% / 1,5% per jaar noemenswaardig vindt. Meer dan je spaarrekening, dat wel...

Kan wel helpen om mobile panicsells te voorkomen, via de app kun je niet (un)staken.

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 05:08
We gaan binnenkort door de 38K heen en ik denk dat we richting ATH gaan

ProMods ETS2 uitbreiding

• Palindrome
ScuL schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 01:48:
We gaan binnenkort door de 38K heen en ik denk dat we richting ATH gaan
tot nu toe blijft het steken op de 1d ma7
Ik zit maar weer eens rond te kijken op Binance naar coins die mogelijk interessant zijn. Dan kijk ik naar 24h change en naar volume. Kom dan dit tegen: AS Roma Fan Token en OG Fan Token. Serieus ? Een hoop crypto is meuk, maar kom op zeg.... Dit geeft de term shitcoin weer een hele nieuwe betekenis. Je hebt troep en dan heb je dit. Waarom Binance hier iets mee wil doen. Naja, het zal wel geld zijn natuurlijk, maar kom op zeg, dit is een nieuwe low wat betreft shitcoins.

• Ballie2210
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16-01 12:13
PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 02:36:
Ik zit maar weer eens rond te kijken op Binance naar coins die mogelijk interessant zijn. Dan kijk ik naar 24h change en naar volume. Kom dan dit tegen: AS Roma Fan Token en OG Fan Token. Serieus ? Een hoop crypto is meuk, maar kom op zeg.... Dit geeft de term shitcoin weer een hele nieuwe betekenis. Je hebt troep en dan heb je dit. Waarom Binance hier iets mee wil doen. Naja, het zal wel geld zijn natuurlijk, maar kom op zeg, dit is een nieuwe low wat betreft shitcoins.
Waarschijnlijk zijn er genoeg supporters van Roma die graag een aantal van deze coins willen aanschafen.

• Palindrome
uni gaat ook lekker hoor. maar blijf die holden :)

nu xlm nog. die blijft wat laggen heb ik het idee.

[Voor 35% gewijzigd door Palindrome op 14-01-2021 04:06]

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 00:06
PilatuS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 02:36:
Binnenkort beschikbaar: de FC Zwolle Fan Token. 8) :+

• sh4d0wman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 05:02

sh4d0wman

Long live the King!

En, zijn de 20k kopers al weer in gefomo'd of moeten we nog even door de 40k pumpen? :>

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• ScuL
Heeft iemand BTCST opgemerkt? 1152% growth in 24 uur.. :o

ProMods ETS2 uitbreiding

• zer0l
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik heb giosteren een MetaMask wallet aangemaakt om YLD te verkrijgen via UniSwap.
Nu kan je een aantal andere interessante coins direct swappen via MetaMask.
Dit wordt erover gezegd:
MetaMask users can now swap tokens directly from their wallet. Swaps combines multiple decentralized exchange aggregators, professional market makers, and individual DEXs — like AirSwap — to ensure MetaMask users always get the best price with the lowest network fees.
Maar is dat ook echt zo, iemand ervaring mee?

XRParmy!

• keepitfrosty
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:50
ScuL schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 06:07:
Heeft iemand BTCST opgemerkt? 1152% growth in 24 uur.. :o
Launchpad cointje

• WiseGuy!
  • Registratie: juni 2003
Logt in. Nog steeds geen m00n.

we only make way for the man who boldly pushes past us

• Slux
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Geen moon ? waar kijk jij dan ?

• Pelox2002

Pelox2002

When Lambo

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Luca schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 04:35:
[...]

Binnenkort beschikbaar: de FC Zwolle Fan Token. 8) :+
PEC, het is PEC Zwolle, en je bent pas FAN als je PEC hodl'r bent.
Je bent dan wel een waardeloze fan, maar dat heeft niets met FC Zwolle te maken.

• ScuL
Door de 38K en weer op weg naar de 39K.
Ik sta nu weer volledig in het groen ondanks dat ik voor een flink bedrag had ingekocht op 40K :o
Could be worse

ProMods ETS2 uitbreiding

• Daacuso
  • Laatst online: 23:20
Slux schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:14:
[...]

Geen moon ? waar kijk jij dan ?
Hij heeft Holo ;w

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22:40
Damn, had ik toch gisteravond moeten luisteren naar deze random gast op YT met zijn "1 2 3 reversal" theorie :P

YouTube: **PRICE WILL BLOW UP** FOR BITCOIN & ETHEREUM IF THIS HAPPENS!!!! [m...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22:55
Wakker worden en denken, hmm leuke stijging maar had meer verwacht... drinkt koffie op .. oh daar ging de 38k al :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas (Routed iTV) 1000/500 i.c.m. Pfsense.

• Pelox2002

Pelox2002

When Lambo

Las gisteren dat het holo/btc pair gedelist zal worden op binance

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Mijn vader heeft gisteren zijn nieuwe iPhone 12 gekregen. De oude iPhone is gewiped. Met 4 ETH in Jaxx en geen backup phrase.....

• TweakerIvan
  • Laatst online: 18-01 01:28
had maandag een x bedrag op coinbase gezet en sindsdien willen instappen, helaas staat er nog steeds niks op dus trein gemist :'(
Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True