Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• WiseGuy!
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 00:10
PWM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:28:
Mijn vader heeft gisteren zijn nieuwe iPhone 12 gekregen. De oude iPhone is gewiped. Met 4 ETH in Jaxx en geen backup phrase.....
DOH!

we only make way for the man who boldly pushes past us

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 01:20

Twee Dee

Even geen ondertitel

TweakerIvan schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:29:
had maandag een x bedrag op coinbase gezet en sindsdien willen instappen, helaas staat er nog steeds niks op dus trein gemist :'(
Dan stap je toch op het volgende perron op? Genoeg bestemmingen nog hoor!

• SjoerdV nl
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01:15

SjoerdV nl

Be the change.

Mijn vader heeft gisteren zijn nieuwe iPhone 12 gekregen. De oude iPhone is gewiped. Met 4 ETH in Jaxx en geen backup phrase.....
RIP

Te koop; Ducati 749 €3000,-

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22:55
Ouch! Ook geen iCloud backup?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas (Routed iTV) 1000/500 i.c.m. Pfsense.

• Vossel38
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14-01 09:54
Wat zijn jullie verwachtingen van XML?

In mijn ogen blijft deze vrij laag?

• kurk_droog
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23:15
REKT

iPhone 12 op marktplaats, kan je 1 ETH voor vangen

• Intelcore
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17-01 16:29
TweakerIvan schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:29:
had maandag een x bedrag op coinbase gezet en sindsdien willen instappen, helaas staat er nog steeds niks op dus trein gemist :'(
Via ideal?

Gewone banktransfer is een halve of hele dag ofzo dan staat het erop.

• anti elppa
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21:50
Coins op je telefoon bewaren is nog dommer dan je coins op 1 of andere shady exchange zetten in 2014. Denk aan stelen, crashen, of wat je nu mee maakt.....

• trub
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-01 16:30
anti elppa schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:42:
[...]

Coins op je telefoon bewaren is nog dommer dan je coins op 1 of andere shady exchange zetten in 2014. Denk aan stelen, crashen, of wat je nu mee maakt.....
Dit maakt niet uit of dit nu je telefoon of een usb stick of iets anders is, gewoon je coins op 1 plaats bewaren zonder backup is not done. Zorg altijd voor minstens 1 backup (en niet gewoon een copy op hetzelfde device 8)7 ) en betreffende zoiets belangrijk als uw geld zorg je voor meer dan 1 backup.

• FijneKerst
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17-01 21:20
Vandaag 30 dagen geleden was BTC precies ongeveer more or less 19K ...
30 dagen... waarde verdubbeling ... 100% gainz!!

Als we dat nou ff volhouden tot december... dan zitten we eind 2021 op 38 Miljoen per Bitcoin :D

Dank u and goodnight!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• marteltor
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 01:12
Dure iPhone. Maar dat was het zonder eth ook al

• TweakerIvan
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 18-01 01:28
Intelcore schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:41:
[...]

Via ideal?

Gewone banktransfer is een halve of hele dag ofzo dan staat het erop.
ja via ideal, was wel mijn eerste keer op coinbase(ben overgestapt) dus mijn rek nummer moest ook nog geverifieerd worden

• anti elppa
trub schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:45:
[...]

Dit maakt niet uit of dit nu je telefoon of een usb stick of iets anders is, gewoon je coins op 1 plaats bewaren zonder backup is not done. Zorg altijd voor minstens 1 backup (en niet gewoon een copy op hetzelfde device 8)7 ) en betreffende zoiets belangrijk als uw geld zorg je voor meer dan 1 backup.
eens uiteraard mbt backup. Alleen vind ik een telefoon wel iets anders dan een hw wallet of usb stick. Die telefoon loop je de hele dag mee rond wat het gewoon een veel groter risico maakt dat er wat gebeurd. Een HW wallet of usb verstop je ergens in huis of in je tuin of weet ik veel waar.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:56
anti elppa schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:47:
[...]

eens uiteraard mbt backup. Alleen vind ik een telefoon wel iets anders dan een hw wallet of usb stick. Die telefoon loop je de hele dag mee rond wat het gewoon een veel groter risico maakt dat er wat gebeurd. Een HW wallet of usb verstop je ergens in huis of in je tuin of weet ik veel waar.
Ja anders dan een hardware wallet of een USB stick neem aan ook als cold storage is zeker anders.
Of je nu een softwallet op je phone hebt of je pc maakt voor mij niet uit. Als je van beide een back-up hebt is er niet veel verschil.

• anti elppa
DJ-Promo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:50:
[...]

Ja anders dan een hardware wallet of een USB stick neem aan ook als cold storage is zeker anders.
Of je nu een softwallet op je phone hebt of je pc maakt voor mij niet uit. Als je van beide een back-up hebt is er niet veel verschil.
tot er iemand mee kijkt via een camera, over je schouder tijdens inloggen (je wil natuurlijk je winst van PF 20x per dag bekijken).....en vervolgens ben je je telefoon ineens kwijt. Ik wil gewoon maar aangeven, je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dit soort dingen. Coins weg, is ook echt coins weg. Heb soms het idee dat de nieuwe groep crypto kopers denkt dat er zo iets is als een bank die je geld terug geeft (na een scim actie bv)

• djatwork007
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 18-01 10:22
Mooooody schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:54:
Dan nog maar een keer deze post. Ik verwacht toch wel enige feedback, zodat ik die persoon om de oren kan slaan met logica en data om uiteindelijk in een hoekje te kruipen en mezelf hier niet meer laten zien wanneer het anders uitpakt dat ik verwacht :+

Het is me toch gelukt om in totaal 12 coins te verzamelen waarbij ik het geen probleem vind om bag holder van te worden. Portfolio krijgt nu vorm en het komende jaar zal ik me hier aan vast houden.

Voor een ieder die er in geinteresseerd is....

BTC
ETH
LINK
DPI
DOT
NEXO
BAND
GRT
REN
KSM
CRO
STAKE
Wat is dat met GRT en DOT, zie die overal opduiken?
Verder ook ZEC en BAL.

• DJ-Promo
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:56
anti elppa schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:55:
[...]

tot er iemand mee kijkt via een camera, over je schouder tijdens inloggen (je wil natuurlijk je winst van PF 20x per dag bekijken).....en vervolgens ben je je telefoon ineens kwijt. Ik wil gewoon maar aangeven, je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dit soort dingen. Coins weg, is ook echt coins weg. Heb soms het idee dat de nieuwe groep crypto kopers denkt dat er zo iets is als een bank die je geld terug geeft (na een scim actie bv)
Mee kijkt via je camera? Dan zien ze jou? Kan ook gebeuren met je laptop. Verder helemaal eens met je advies. Gebruik om heel de dag te checken een Blockfolio of Delta dan zie je alleen je PF maar niet je echte wallet. Coins weg is weg.

• MrWilliams
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:39

MrWilliams

The problem is choice

Laat ik die avond nou net wat beters te doen gehad hebben. :D
Had al verwacht dat t op een moment was dat ik er niet was. En voor je het weet ben je gewoon 10-20 pagina's verder...... en ik ben geen teruglezer. :o

Thanks! Goede post! _/-\o_

Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.

• FijneKerst
anti elppa schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:55:
[...]

Welke bank heb jij, die je geld teruggeeft/vergoed als je je portemonnee kwijt bent geraakt???
En waar kan ik me inschrijven? :9~

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• MrWilliams

MrWilliams

The problem is choice

JT schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:17:
[...]

Nou ja, ik zit er maar in. Om uiteraard het daarna weer iets omlaag te zien gaan en als ik er niet in ga dan stijgt het door :') Wat ik ook zie is dat zoveel mensen hier met modelletjes, grafieken en lijntjes komen. Maar uiteindelijk lijkt het eerder een loterij wat daarvan klopt. Ik doe het niet meer en blijf er gewoon lekker in zitten :)
Precies de juiste gedachte. Kopen en niet meer naar kijken.... of wel naar kijken, maar niet meer aankomen. (y)

• Acidrain
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:57
OMG, het enige wat hij had moeten opslaan was die backup phrase.. Ik heb ook Jaxx (Liberty) en het hele programma heb je niet nodig zolang je niets met die coins doet.. (Zelfs geen backup van het programma) Als je weer wil gaan schuiven, Jaxx downloaden en installeren op een willekeurig device, backup phrase in rossen en dan heb je alles weer..

;(

• jellybrah
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 18:17
Acidrain schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:06:
[...]

OMG, het enige wat hij had moeten opslaan was die backup phrase.. Ik heb ook Jaxx (Liberty) en het hele programma heb je niet nodig zolang je niets met die coins doet.. (Zelfs geen backup van het programma) Als je weer wil gaan schuiven, Jaxx downloaden en installeren op een willekeurig device, backup phrase in rossen en dan heb je alles weer..

;(
Zelfde geldt voor Exodus :)

• zork
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05:36
Een wijze les dus: alleen in een bear market een nieuwe telefoon kopen :+

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-01 10:26
Zuur! Maar denk maar zo, het kan altijd erger...

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 18-01 12:51
Vers geld deze morgen gearriveerd op de exchange :) Eens kijken waar ik die ga zetten.

• anti elppa
DJ-Promo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:58:
[...]

Mee kijkt via je camera? Dan zien ze jou? Kan ook gebeuren met je laptop. Verder helemaal eens met je advies. Gebruik om heel de dag te checken een Blockfolio of Delta dan zie je alleen je PF maar niet je echte wallet. Coins weg is weg.
ja idd, laptop is ook risico in publieke omgeving of bv werkplek. En uiteraard met malware etc, zeker zonder HW wallet

[Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 14-01-2021 09:24]

• Imgnrydrmr
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 01:09

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Vossel38 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:39:

Ik heb 'm er weer uit gegooid... Blijf het muntje wel volgen, maar hij kan nog wel even zo blijven kabbelen...

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik gebruik ook Jaxx. Op mijn laptop en telefoon, met natuurlijk een backup van mijn password.

Ik denk niet dat de gemiddelde dief van 1 van die devices de mogelijkheid heeft mijn devices te hacken, laat staan dat ze dat binnen de tijdsduur doen dat ik rustig de coins verplaats op een ander device.

• Korvaag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 04:18
Wederom een stomme vraag die ik niet gegoogled krijg (teveel 'verkeerde' resultaten).

Ik begrijp dat een Wallet uiteraard een backup seed heeft. Deze kan je in een kluis stoppen of wat je er ook mee doet om zo je crypto nog te kunnen benaderen.

Ik begrijp ook dat een Exchange daarin anders is. Ook al is het deels een wallet, de private key staat ook daar, dus dat is inherent onveilig. Mijn simpele gedachte is dan: waarom kan je geen seed backuppen van een exchange. Dat moet dan toch ook gewoon kunnen of denk ik hier te simpel.

Uiteraard maakt het voor het hacken niet uit. Als iemand Coinbase hackt en de beschikking heeft over de keys dan zit de crypto eerder in een andere wallet dan je boe of bah kan zeggen, maar ik had toch wel verwacht dat je zelf een backup zou kunnen maken.

Te simpel gedacht ? Mis ik iets ?

UNOX: The worst operating system

• Till Wura
Alleen een app voor de koers heb ik. Geen portfolio bijhouden, geen paswoorden en keys, al zeker geen coins.
Wil ik traden? Dan is het op de 2de PC thuis die alleen maar voor dit dient.

Vertrouw al die zooi voor geen meter.

• Till Wura
Ben trouwens benieuwd hoelang het gaat duren voor we de 40K aantikken, heb moeite om het deze keer in te schatten.

• wdbtje
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 22:43
Korvaag schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:31:
Wederom een stomme vraag die ik niet gegoogled krijg (teveel 'verkeerde' resultaten).

Ik begrijp dat een Wallet uiteraard een backup seed heeft. Deze kan je in een kluis stoppen of wat je er ook mee doet om zo je crypto nog te kunnen benaderen.

Ik begrijp ook dat een Exchange daarin anders is. Ook al is het deels een wallet, de private key staat ook daar, dus dat is inherent onveilig. Mijn simpele gedachte is dan: waarom kan je geen seed backuppen van een exchange. Dat moet dan toch ook gewoon kunnen of denk ik hier te simpel.

Uiteraard maakt het voor het hacken niet uit. Als iemand Coinbase hackt en de beschikking heeft over de keys dan zit de crypto eerder in een andere wallet dan je boe of bah kan zeggen, maar ik had toch wel verwacht dat je zelf een backup zou kunnen maken.

Dan zou de exchange voor elke gebruiker een aparte wallet moeten voorzien (wat mij onrealistisch lijkt) + heeft die ook toegang tot de private keys hiervan. De backup die jij dan zou krijgen is de private key van de hele wallet van de exchange aangezien meeste exchanges werken met heel grote wallets. Moest de exchange voor elke gebruiker een andere wallet aanmaken heeft deze ook toegang tot jouw private key, wat nooit gunstig kan zijn :)

Correct me if I'm wrong

• MrWilliams

MrWilliams

The problem is choice

Even een plaatje om het lange termijn beeld te schetsen. Ik merk dat hier veel mensen zitten die niet verder komen dan de 1H grafiek. Of niet verder terug kijken dan een paar weken.

Kijk eens waar we vandaan komen! En hoe absurd hard we zijn gestegen. W T F!

We hebben geluk dat hij niet door de H&S is gezakt. Zelfs dat zou compleet gezond zijn geweest, zolang we maar afgeketst waren op een koers rond de 27-28k... (zie grijze lijn die op de onderste gele stuitert) En verder naar beneden zou ook nog wel gezond geweest zijn voor de LT, maar dan zou de bull-market definitief klaar zijn geweest. We hebben de H&S onkracht door boven de eerste blauwe lijn te komen. Om hem goed te bekrachtigen moeten we zelfs over de ATH heen.

Die lange gele lijn is een indicatie van de richting die hij obv afgelopen tijd zou kunnen gaan. Die kortere stijle is een beetje de richting die we aan het belopen zijn. (beiden afgeleid van de EMA99 zoals je ziet) Voor einde deze maand kunnen we dus verwachten om ergens tussen 31k en 55k uit te komen als hij daar tussen blijft. Absurd toch?
Dat zou overigens wel moeten: Erboven is ongezond hard stijgen. Eronder is terugval naar pre-bull en winnen de bears teveel terrein. Gemiddeld is 44k.

Waar we gaan uitkomen mag je zelf bepalen. Ik weet het niet. Bitcoin blijft bitcoin. Zolang je niet verkoopt heb je ook geen winst/verlies. Geen gezeur meer dus over een koers die naar beneden gaat, want dat is normaal als hij zo ongelofelijk hard is gestegen binnen een maand. En als je het even niet meer weet: zoom wat verder uit! Helicopterview, Macroview, hoe je het ook noemen wilt, het helpt om de chaos op het kleinere niveau te overzien. Wen daarnaast maar aan sprongetjes van een paar K want dat is in % gezien steeds minder.

Fijne dag allemaal!

[Voor 3% gewijzigd door MrWilliams op 14-01-2021 09:41]

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 22:25

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik begrijp ook dat een Exchange daarin anders is. Ook al is het deels een wallet, de private key staat ook daar, dus dat is inherent onveilig.
Je vraag gaat er niet over, maar dit is niet waar. Die beveiliging is vele malen beter dan jij ooit zal hebben op je pc, dus tenzij je alles dat met crypto te maken heeft volledig offline bewaart is dat eigenlijk veiliger. Grote hacks zijn bij fatsoenlijke exchanges al een flinke tijd niet meer voorgekomen - bij mijn weten, correct me if i'm wrong.
M.i. is het ook een enorme operatie om te pogen een exchange te hacken en kun je beter iemand gewoon 1 op 1 proberen op te lichten. Of een man-in-the-middle-attack eventueel. Maar knappe jongen die Kraken oid binnenkomt in 2021, dunkt me.

• TweakerIvan
  • Laatst online: 18-01 01:28
via welke site bekijken jullie de koers?

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:36

Rannasha

aka "Species5618"

Exchanges bewaren de cryptocurrencies van klanten niet in aparte wallets per klant. Zodra iets op jouw deposit adres binnen is gekomen, gooit de exchange het gewoon op een grote stapel met alle deposits van andere klanten. Je daadwerkelijke saldo is uiteindelijk slechts een getal in de database van de exchange.

Deze aanpak is niet alleen veel simpeler voor exchanges dan het aanhouden van individuele wallets per klant, maar het is voor de exchange ook veel veiliger. Als jij, zoals in jouw voorbeeld, een kopie zou hebben van de private keys van jouw wallet op de exchange dan zou je kunnen proberen om de coins daarvan weg te sluizen terwijl je ze op hetzelfde moment probeert te verkopen op de exchange. Echt misbruik via deze weg is wel te voorkomen (blokkeer opnames direct na handelsacties tot duidelijk is dat er geen double spend is geweest), maar het is weer een extra hoofdpijndossier voor de exchange.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:36

Rannasha

aka "Species5618"

TweakerIvan schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:45:
Meestal google ik gewoon "btc to eur" of "btc to chf". Maar voor meer details (en grafiekjes) gebruik ik cryptowat.ch (dit is een site van Kraken).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• croc
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:05
TweakerIvan schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:45:
Tradingview of Bitmex (voor daytrading)

[Voor 4% gewijzigd door croc op 14-01-2021 09:50]

• croc
  • Registratie: maart 2006
Grayscale gisteren weer 2k aan BTC toegevoegd.

https://www.bybt.com/Grayscale

• WiseGuy!
Vossel38 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:39:

Ik denk dat het niet zo groot wordt als HTML, maar heeft een goede toekomst. Zeker voor bestandsuitwisseling.

• Jeaust
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05:13
Ik ben benieuwd of we de bull run gaan doorzetten nu, kan Jaapio weer eens wat doen.
WiseGuy! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:53:
[...]

Ik denk dat het niet zo groot wordt als HTML, maar heeft een goede toekomst. Zeker voor bestandsuitwisseling.
Ik ben meer van JSON, stuk leesbaarder..

• WiseGuy!
Ik heb zomaar het idee dat we vandaag ATH gaan breken...

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
[...]

14 programmeurs liken jouw comment :+

• QA123
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21:20
Ze hebben gewoon 3,3% van alle BTC in handen... bizar veel.

• jasper7878
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20:59
[...]

als je denkt dat html groot word, ik heb nog een flinke bag htmlcoin, mag je voor vriendenprijsje hebben..

• twit
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:27

twit

Gentoo :9

QA123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Ze hebben gewoon 3,3% van alle BTC in handen... bizar veel.
En dat is dan nog gerekend zonder de X% BTC die zeer waarschijnlijk kwijt/unreachable zijn? Maar idd bizar veel. Er zijn dus nu nog maar max 30 bedrijven die dit plan kunnen volgen en dan is het gewoon letterlijk "op" tot er weer een nieuw block gemined is. Ik weet het niet , soms denk ik dat hier nu bij zijn in deze maanden/jaren over 30 jaar wel eens nóg unieker kan zijn dan dat het al voelt. En soms denk ik dat ik nog eens pijnlijk terug ga kijken hoe we onszelf toch allemaal gek hebben laten maken door een techniek die inmiddels alweer achterhaald is. Time will tell! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• deppenboks
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online
Als ik nu eens dezelfde coins als grayscale ga inslaan, zou dat een goed idee zijn? Ik heb bijvoorbeeld gisteren een mooi ritje op ZEC gemaakt, zou dit door grayscale geïnitieerd zijn?

• Kraay89
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-01 14:18
jasper7878 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:21:
[...]

als je denkt dat html groot word, ik heb nog een flinke bag htmlcoin, mag je voor vriendenprijsje hebben..
Ik bied 3 euro.

• Slonzo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

WiseGuy! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:09:
Ik heb zomaar het idee dat we vandaag ATH gaan breken...
Aan dit tempo dan toch niet...
Eerder een dagje lekker organische pesticidevrije biogroei op de vrijloopweide.

Moest je toch nog wat pumps op de planning hebben staan, PM mij dan ff het schema? :+

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:23
Google eens op ‘custodial vs non-custodial wallet’.

• jasper7878
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 20:59
aantrekkelijk, maar je mag met 50% op mn kostprijs kopen :-)

• DW23
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:54
MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:40:

Die lange gele lijn is een indicatie van de richting die hij obv afgelopen tijd zou kunnen gaan. Die kortere stijle is een beetje de richting die we aan het belopen zijn. (beiden afgeleid van de EMA99 zoals je ziet) Voor einde deze maand kunnen we dus verwachten om ergens tussen 31k en 55k uit te komen als hij daar tussen blijft. Absurd toch?
Dat zou overigens wel moeten: Erboven is ongezond hard stijgen. Eronder is terugval naar pre-bull en winnen de bears teveel terrein. Gemiddeld is 44k.

[Afbeelding]
Ik kwam voor de memes maar ben gebleven voor de analyse.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
Goeiemorgen trouwens, potverdikkie is toch weer lekker wakker worden dit _/-\o_ even een hoop vorige resistance lijnen doorbroken en bear TA genegeerd :)

Kan nog een massive bull trap worden natuurlijk, maar als bull myself met de verwachting van hogere en hogere koersen denk ik dat we nog wel ff naar de maan door kunnen.
Wel eens met @MrWilliams, we gaan gewoon wel heel erg hard, iets zakken en rustig stijgen is een stuk gezonder. Maargoed, it's gonna be a bumpy ride :*)

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:11

Je heb niet een persoonlijk wallet bij een exchange. Alle funds van alle mensen staan daar in een of meerdere wallets bij elkaar, en in de database van de exchange staat wie precies wat heeft.

• sh4d0wman
  • Laatst online: 05:02

sh4d0wman

Long live the King!

De heks van de ECB heeft ook weer even de bekende riedel over witwassen en criminele praktijken afgedraaid:
https://www.ft.com/conten...dd-43ed-a78d-8d78daeb63b0

De werkelijke reden is dat de adoptie van Bitcoin sneller gaat dan de creatie van digitale tokens door centrale banken:
https://www.coindesk.com/...l-bank-digital-currencies

Waarom heks? Als je aan de top van de ECB staat zou je mijn inziens van ongesproken gedrag moeten zijn.
https://www.theguardian.c...rdict-in-negligence-trial

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• FijneKerst
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:39:
Goeiemorgen trouwens, potverdikkie is toch weer lekker wakker worden dit _/-\o_ even een hoop vorige resistance lijnen doorbroken en bear TA genegeerd :)

Kan nog een massive bull trap worden natuurlijk, maar als bull myself met de verwachting van hogere en hogere koersen denk ik dat we nog wel ff naar de maan door kunnen.
Wel eens met @MrWilliams, we gaan gewoon wel heel erg hard, iets zakken en rustig stijgen is een stuk gezonder. Maargoed, it's gonna be a bumpy ride :*)
we gaan zeker (veel te) hard.
In mijn prognose van 127K eind 2021, zaten we in Juni pas op de 45K.
Als we dat in januari al halen.... dan krijgen we OF nog een grote correctie (wat misschien veel Henk&Ingrids gaat afschrikken), OF we gaan gewoon vet over de 200K heen eind 2021

just my 6 cents

• anti elppa
FijneKerst schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:47:
[...]

Als we dat in januari al halen.... dan krijgen we OF nog een grote correctie (wat misschien veel Henk&Ingrids gaat afschrikken), OF we gaan gewoon vet over de 200K heen eind 2021

just my 6 cents
ja idd. 2 toppen binnen een jaar zoals 2013 kan ook ook goed. Te snel nu door is iig niet handig

• Richh
sh4d0wman schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:47:
De heks van de ECB heeft ook weer even de bekende riedel over witwassen en criminele praktijken afgedraaid:
https://www.ft.com/conten...dd-43ed-a78d-8d78daeb63b0

De werkelijke reden is dat de adoptie van Bitcoin sneller gaat dan de creatie van digitale tokens door centrale banken:
https://www.coindesk.com/...l-bank-digital-currencies

Waarom heks? Als je aan de top van de ECB staat zou je mijn inziens van ongesproken gedrag moeten zijn.
https://www.theguardian.c...rdict-in-negligence-trial
Waarom heks? Met haar inflatie-taferelen en het massaal bijdrukken kunnen starters geen huis meer kopen en stijgen huizenprijzen (ondanks een pandemie!) gemiddeld met 11,2% en in sommige gebieden zelfs met 20%, in 1 jaar tijd.

• djatwork007
SNX lijkt aan zijn bull te beginnen.

• Richh
FijneKerst schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:47:
[...]

just my 6 cents
Ik weet niet of deze bullrun zo lang (een jaar, of 1.5 jaar sinds de halving) gaat duren. Ik blijf zelf bij mijn verwachting dat we maar zo kunnen pieken in mei/juni dit jaar.

Ondanks dat we te hard gaan, no way dat ik ga verkopen trouwens nu, wie weet waar we heen beuken...

[Voor 7% gewijzigd door Richh op 14-01-2021 11:55]

• green-tea
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:28
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Waarom heks? Met haar inflatie-taferelen en het massaal bijdrukken kunnen starters geen huis meer kopen en stijgen huizenprijzen (ondanks een pandemie!) gemiddeld met 11,2% en in sommige gebieden zelfs met 20%, in 1 jaar tijd.
Niet vergeten dat dit het effect is van draghi zijn werk. Heel ECB is een heks niet zozeer diegene die aan de top staat :+ het is niet meer te redden en dan krijg je dit soort taferelen.

Waiting for The Big (and Great) Reset

[Voor 3% gewijzigd door green-tea op 14-01-2021 10:52]

CryptoMerch.eu - De plek voor jouw crypto merchandise

• FijneKerst
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Ik weet niet of deze bullrun zo lang (een jaar, of 1.5 jaar sinds de halving) gaat duren. Ik blijf zelf bij mijn verwachting dat we maar zo kunnen pieken in mei/juni dit jaar.
Als het op deze manier doorgaat kan je best eens gelijk krijgen.
Ik heb iig een target voor mezelf gezet van verkopen tussen de 80 en 100K (afhankelijk hoe snel/stabiel het gaat).

• BMJ1971
  • Laatst online: 20:17
Goedemorgen, na verkoop GRT en DOT zojuist maar wat basis investering bijgekocht ETH.

Mooi begin van de dag.

• Richh
Ter info, Bitcoin is nu redelijk overrated tov S2F:

Ten opzichte van S2FX is Bitcoin nu underrated; we tikken bijna de 'gemiddelde' lijn aan.

https://digitalik.net/btc/s2fx

• Jaapio
  • Laatst online: 00:24

The Run of the Golden Bull: https://youtu.be/nJeddv1QbeQ

• FijneKerst
Richh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:15:
Ter info, Bitcoin is nu redelijk overrated tov S2F:

[Twitter]
Ten opzichte van S2FX is Bitcoin nu underrated; we tikken bijna de 'gemiddelde' lijn aan.

https://digitalik.net/btc/s2fx
Ja gaat idd te hard.
We zitten ook nog boven de 2.4 mayer multiple (2.51 op dit moment).
https://www.buybitcoinworldwide.com/mayer-multiple/
Dat voorspelt ook niks goeds... iig niet als je een bullrun naar 50K verwacht anytime soon.

[Voor 4% gewijzigd door FijneKerst op 14-01-2021 11:21]

• sh4d0wman
  • Laatst online: 05:02

sh4d0wman

Long live the King!

@Jaapio Wij verwachten schaarsgeklede dames, milfs of een ordinaire kech. Dikke memmen, grote jopen met tepels als...., soepuiers, lekkere tetten om in te knijpen of schattige puntjes is wat we willen. Geen gedichtjes >:)

Edit:
@Richh Rond 2013/2014 lijken de modellen ook doorgeschoten te worden en toen kwam de correctie pas na +- een half jaar/jaar? Maar het is zeker iets om de in gaten te houden. Als mensen massaal denken dat 28k een betere waarde is kunnen we daar de komende tijd wel weer naar af zakken.

[Voor 39% gewijzigd door sh4d0wman op 14-01-2021 11:31]

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 05:08
FijneKerst schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:21:
[...]

Ja gaat idd te hard.
We zitten ook nog boven de 2.4 mayer multiple (2.51 op dit moment).
https://www.buybitcoinworldwide.com/mayer-multiple/
Dat voorspelt ook niks goeds... iig niet als je een bullrun naar 50K verwacht anytime soon.
Laat hem alsjeblieft eerst even naar 41K gaan zodat ik mijn stoplosses op 40K kan zetten ;)

ProMods ETS2 uitbreiding

• Jeaust
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 05:13
sh4d0wman schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:23:
@Jaapio Wij verwachten schaarsgeklede dames, milfs of een ordinaire kech. Dikke memmen, grote jopen met tepels als...., soepuiers, lekkere tetten om in te knijpen of schattige puntjes is wat we willen. Geen gedichtjes >:)
Iemand staat hier droog... _/-\o_

Ik vind het mooi hoe mensen hier over patroontjes, grafiekjes, voorspellingen etc. praten, dat we binnenkort omlaag gaan en vervolgens ome bitcoin zich daar nergens van aantrekt.

• Jaapio
sh4d0wman schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:23:

Edit:
@Richh Rond 2013/2014 lijken de modellen ook doorgeschoten te worden en toen kwam de correctie pas na +- een half jaar/jaar? Maar het is zeker iets om de in gaten te houden. Als mensen massaal denken dat 28k een betere waarde is kunnen we daar de komende tijd wel weer naar af zakken.
Push it up.

• Jaapio

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 02:09

Pelox2002

When Lambo

Dot gaat weer top vandaag. Heerlijk muntje!

• elektriekert
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 00:44
Pelox2002 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:37:
Dot gaat weer top vandaag. Heerlijk muntje!
Toch jammer dat ik die boot heb gemist, XLM en LTC gaan niet zo hard :o
Maar ik zie QNT, NEO en ADA wel lekker gaan

• WiseGuy!
elektriekert schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:54:
[...]

Toch jammer dat ik die boot heb gemist, XLM en LTC gaan niet zo hard :o
Maar ik zie QNT, NEO en ADA wel lekker gaan
Die boot meert vanzelf weer aan.

• elektriekert
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 00:44
WiseGuy! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:56:
[...]

Precies, ik zit er toch al tot aan mijn ballen in 7(8)7

• BMJ1971
  • Laatst online: 20:17
Zo kijk die ETH gaan!

• Pelox2002

Pelox2002

When Lambo

WiseGuy! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:56:
[...]

Precies. Straks zijn de andere alts weer aan de beurt en zakken deze wellicht weer door het ijs. Je kan nooit alle ritjes pakken.

• Chaes
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 01:17
Hebben de mensen hier eigenlijk nog een deel van hun portfolio verkocht tijdens de recente correctie, of allemaal full HODL?

Heb zelf bijna geen trade uitgevoerd. Maar als er één ding is wat ik geleerd heb is het wel om altijd wat fiat aan te houden zodat je snel kan inslaan tijdens zulke correcties.

• MarvinG
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-01 17:49
Chaes schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:04:
Hebben de mensen hier eigenlijk nog een deel van hun portfolio verkocht tijdens de recente correctie, of allemaal full HODL?

Heb zelf bijna geen trade uitgevoerd. Maar als er één ding is wat ik geleerd heb is het wel om altijd wat fiat aan te houden zodat je snel kan inslaan tijdens zulke correcties.
Full HODL hier

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

• Specy
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-01 23:16

Helaas wel. Op 28000 (euro, piek was 34000) heb ik wat verkocht. Omdat ik aan de ene kant vreesde dat de piek wel eens weer de hoogste geweest kon zijn, en tegelijk niet goed meer sliep door de hoogte van mijn pf.

• joeyschrama
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18-01 16:36

Ik heb helemaal niks verkocht tijdens de dip. Tevens ook niks bijgekocht omdat het mij te onduidelijk was wat er op korte termijn zou gebeuren.

• hsst
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 22:33
Had op 40K een stukje verkocht als onderdeel longterm plan, dit stond nog in BUSD op binance. Op 34K met dat gedeelte weer terug gekocht, achteraf veel te vroeg. Weak hands maar dan net anders zeg maar, eigenlijk ook niet goed. Volgende keer haal ik het gelijk van een exchange af.

Voor de rest gewoon HODL.

• E.e.L
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-01 09:36

Ik heb welgeteld 6 panic sells gehad dit jaar, maar heb elke keer weer bijgekocht. Als ik nu de balans opmaak, heeft me dit een klein beetje verlies opgeleverd.

Heb nu een gedeelte op een cold wallet, kijken of dit beter gaat. Als je geen daytrader bent, vanuit het verleden is te redeneren dat HODL dan de beste strategie is. Maar of dit een garantie is voor de toekomst?

• Ducksy88
  • Laatst online: 23:19

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

joeyschrama schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Ik heb helemaal niks verkocht tijdens de dip. Tevens ook niks bijgekocht omdat het mij te onduidelijk was wat er op korte termijn zou gebeuren.
Dit voor mij ook. Ik ben pas net begonnen dus heb relatief hoog ingestapt. Ik zit er in met 70% van de fiat die ik uiteindelijk in crypto wil investeren, dus ik had nog wat achter de hand om "op de dip" bij te kopen.
Maar ik wacht nog wel even.
Eerst maar eens een paar bewegingen, toppen en dips in de rollercoaster meemaken en dan de laatste 30% erin.

• Till Wura
Uitgestapt in november 2020 en nu sta ik alweer klaar met fiat...van goede keuzes gesproken :/

• TomTorquay
  • Laatst online: 02:53
Ben uitgestapt op $41k. Mis wel eens vaker een deel van de stijging. Doet me eerder weinig. Ik doe niet aan winstmaximalisatie.

Wat je zeker niet moet doen, is op het einde van zo'n crash verkopen.

Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

• Pelox2002

Pelox2002

When Lambo

Enkel verkocht in de rit naar boven, vooral kleine aankopen gedaan met de binance card en rond de 40k met 1/6 deel uitgestapt. In de correctie een paar kleine trades gedaan sommige gingen goed.. andere niet.. maar niets blijvend verkocht.

• Richh
HODL, en bijgekocht op de volgende punten:
  • 33.xxx k
  • 35.xxx k
  • 34.xxx k
  • 31.xxx k
Wat momenteel dus (nog) allemaal in de plus staat _/-\o_

• Ezekielll
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:10
Ondanks dat het een aardig bedrag aan het worden is zit ik nog steeds full hodl

80% in BTC
13 % in ETH
4 % in DOT
en wat kleinere bags ADA en LINK

Ik hou vertrouwen dat we nog veel hoger kunnen komende maanden en dan zal ik er wel een keer een deel uithalen ... Maar misschien heb ik ook wel een luxe positie ... het kan voor mij nog 50 % dalen en dan sta ik nog steeds op aardige winst door het DCA van 2018 tot november 2020 ; gem. BTC aanschafprijs van 6.7k euro ...

• Palindrome
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 04:03
Dikke groen kaart bij uni op 2h :D

• Ray_
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:29

Ik had de pech vlak voor de daling nog wat te kopen, dus ik heb geprobeerd met het geschommel van de afgelopen dagen nog wat goed te kunnen maken. Onderaan de streep heb ik aardig wat schade kunnen goedmaken, maar achteraf gezien de moeite en de onrust niet waard wetende dat de boel toch wel weer zal stijgen en die ene slechte aankoop ook weer groen zal worden.

• Palindrome
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 04:03
Ik zit nog volop in alts en niks in btc. Heb die boot helaas gemist maar de alts hold ik al lange tijd dus mooi groen inmiddels. En dat terwijl we niet eens in alt season zitten.

• Ybeoh
  • Laatst online: 18:06
Wat denken jullie dat er de komende uren/vandaag gaat gebeuren? Zien jullie snel een daling/ correctie en naar hoeveel? Of eerder een stijging nr 40k

• E.e.L
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-01 09:36
Ik ga al een tijdje mee met crypto. Ben geenszins een pro, ik geloof ook niemand die zegt dat hij/zij het allemaal wel weet.
Ik weet in ieder geval van mijzelf dat ik vaak te vroeg uitstap, dus ik dacht bij deze run te blijven zitten. Alleen de wat grotere correcties, best lastig om rustig te blijven.
Op zich ben ik met niet al te veel geld begonnen, maar is dat door de jaren heen wel een significant iets geworden (voor mij dan, niets in vergelijking tot alle crypto miljonairs hier). Ik relateer het risico dus niet op met hoeveel ik ben ingestapt, maar vooral hoeveel het nu waard is geworden.

De grap is wel als ik een domme fout maak, ik deze probeer terug te rekenen naar mijn instap fiat :)

Ik heb daarom wel enorm veel respect voor daytraders en de echte HODL-ers. Eigenlijk maak ik mijn winst door jullie werk.

• Ray_
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:29
Palindrome schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:16:
Ik zit nog volop in alts en niks in btc. Heb die boot helaas gemist maar de alts hold ik al lange tijd dus mooi groen inmiddels. En dat terwijl we niet eens in alt season zitten.
Die snap ik niet. BTC is inmiddels ook groen, toch? Omdat een hele coin goedkoper is, neem je maar een handvol alts in de hoop dat die de lucht in schieten, ondanks dat die raket pas gaat als de BTC-raket al onderweg is naar Mars?

• Nopheros
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 18:54
Ybeoh schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:19:
Wat denken jullie dat er de komende uren/vandaag gaat gebeuren? Zien jullie snel een daling/ correctie en naar hoeveel? Of eerder een stijging nr 40k
We zijn flink gestegen, een terugval naar 35-36k zou niet vreemd zijn. Doorknallen naar 40k zou me daarnaast ook niet verbazen :+

Star Citizen: Vikings - Vikings Org

• Jaapio

Full bullish retard moonboy HODL met befaamde 'kop in 't zand' tactiek toen de beren hier binnenstroomde.

Het is kut als het hard dropt en je papieren winst ziet verdampen. Dan heeft het geen zin om hier berichten te gaan zitten lezen dat we mogelijk nog veel dieper gaan.

Leuk voor degenen die daar behoefte aan hebben, maar ik verkoop toch niet dus lekker even paar daagjes vakantie genomen.

Fuck de bears, fuck fiat en fuck de centrale banken.

• WiseGuy!

Ik zit al een paar dagen knarsetandend te kijken, want zit all-in BTC met de handel-fiat. Helaas op ATH, dus kan geen kant op.

note to self: niet meer all-in gaan op ATH. :+

[Voor 4% gewijzigd door WiseGuy! op 14-01-2021 12:24]

• djatwork007
Hoop dat we op 40K los naar beneden gaan.
Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True