Het ligt er ook aan wat je uit wil geven. Een nieuwe Itho 350 is de goedkoopste optie lijkt me, omdat je dan verder weinig tot niets hoeft aan te passen. Mij ging het vooral om een stil wtw-systeem en dat is 100% gelukt, maar dat was alles bij elkaar aanzienlijk duurder en meer werk dan alleen de wtw vervangen.TheMystery schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:50:
[...]
Het probleem is dat ik de aansluitingen die vanaf het huis komen aan de onderkant heb zitten en de aansluitingen die van buiten komen aan de bovenkant.
De ruimte waar deze hangt is 85 breed, 65 diep en 150 hoog. Dus ze zijn uiteindelijk met een voorstel gekomen voor een nieuwe itho 350.
Ik heb zelf ook nog even gezocht maar kan eigenlijk ook geen andere unit vinden die zou passen.
Ik heb mijn huidige unit weer werkend door de fan snelheid op stand 1 wat hoger te zetten, alleen dan hoor je hem redelijk, meet zo’n 30 db vanaf mijn zit plekken. Dit was eerst 34 omdat de fan op stand 1 nog iets hoger stond.
Iemand nog ideeen?
Edit: Toch even de brink 2/2 opgezocht en deze heeft idd aansluitingen boven en onder, ik was alleen de 4/0 tegen gekomen.
Eens bekijken wat de mogelijkheden zijn met deze unit en of er eventueel een koppeling met home assistant mogelijk is.
De Flair heeft een modbus aansluiting en langs die weg kun je Home Assistent implementeren, dat is volgens mij al wel uitgezocht. De ingebouwde wifi-module is daarvoor niet geschikt, die werkt eigenlijk alleen maar goed als je rechtstreeks met het apparaat verbindt.