• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:35

copykat

Good copy isn't bad

henkie196 schreef op woensdag 23 september 2026 @ 21:07:
Voor laminaat pak ik juist de goedkope zaagjes, duur of goedkoop gaat daar toch op verrot.
klopt ik koop die "sharkteeth" versie van bosch die gaan redelijk mee op pvc. ( BOSCH Decoupeerzaagblad T 101 A0 5-pak) hoeven niet op "haalstand"

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• trabant
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 17:27
Je kunt ook kiezen voor géén laminaat.
Menigeen beschouwt het als het parket van de duivel.

Niets doen is een actie die heel goed valt op te schalen.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:44
trabant schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:30:
Je kunt ook kiezen voor géén laminaat.
Menigeen beschouwt het als het parket van de duivel.
Beter nog: geen vloer en op het zand leven, deden ze vroeger ook :+

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-09 09:11
Goedemorgen,

Ik heb een Karcher WD6 stofzuiger en gebruik deze als ik bv aan het schuren ga in combinatie met de meegeleverde flexibele slang van 1 meter. Dit werkt niet prettig want de normale stofzuigerslang trekt heel erg aan de slang. Ik doe deze over mijn schouder maar ik ben er steeds mee aan het vechten. Ik zie wel een enorme verbetering in het resultaat bij het schuren. Schuurpapier blijft ook langer goed.

Nu zie ik op you tube van Festoolstofzuigers een mooie flexibele dunne slang. Ik ben aan het zoeken naar iets vergelijkbaars. Ik kwam dit tegen op Amazon 4 meter zuigslang maar misschien heeft iemand een beter idee voor wat ik kan gebruiken als flexibele slang tussen de stofzuiger en de gebruikte machine's zoals invalzaag en schuurmachine.

• trabant
@TurboTon1973 Eigenlijk zou je die Kärcher, of anders de slang, aan het plafond moeten kunnen hangen.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:47
trabant schreef op donderdag 24 september 2026 @ 10:48:
@TurboTon1973 Eigenlijk zou je die Kärcher, of anders de slang aan het plafond moeten kunnen hangen.
Met ertussen nog ergens een cycloon om het meeste stof en vuil af te vangen voordat het in de stofzuiger bak zelf terecht komt. #wishfulthinking #eigenwerkplaatsooit...

MacBook Air 13.6” M4 16 Gb Sky Blue  iPad Pro 12.9” M1  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

elektriekert schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:54:
[...]

Ja handig hoef je ook niet te stofzuigen gemorste koffie op dweilen...

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EquL_rV31Q210MjpWmQCRhpkC_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K5LzlxTrPz5oSd8vMkrB5ILp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vrTa6FXW47uCydGJFJP2wWOaR7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DcDRuHPeIlRSI2nCR3KCS8Nw.jpg?f=fotoalbum_large

O-)

[ Voor 33% gewijzigd door copykat op 24-09-2026 11:00 ]

• trabant
@copykat Zulke deurklinken heb ik ook!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:45
@TurboTon1973
De stugge slangen van Karcher zijn mij ook een grote ergernis. Geloof niet dat die van Amazon soepeler zijn, want is gewoon Karcher imitatie.
Ik heb aan mijn schuurmachines een paar meter geribbeld vijverslang en een verloop naar het Karcher mondstuk geknutseld.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• namliam_eht
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-09 13:02
Misschien niet helemaal de plek ... maar ik was hier een tijdje terug als niet-klusser / beginnend klusser om van alles op te hangen.

Nu ben ik voortvarend begonnen, alles liep redelijk gladjes, niet snel en alles 3 keer meten 1 keer zagen/boren. Nu kom ik bij het boren voor een paar gordijn rails niet dieper meer dan 1,5 - 2 cm.
Ga ik verder naar het volgende gat, vliegt de boor door het beton heen.

Hoezo kan ik op sommige plekken er gewoonweg niet doorheen komen? En valt het te voorkomen dat ik op die plekken ga proberen te boren? Is EN behoorlijk counter productief / frustrerend EN er zit een mooi gat waar ik niks aan heb.

Nu ik eenmaal een paar gaten heb die ik niet kan gebruiken, zijn ze nog te redden? Of moet ik ze voor de mooi toch weer gewoon opvullen en wat verf er tegenaan gooien?

• TurboTon1973
trabant schreef op donderdag 24 september 2026 @ 10:48:
@TurboTon1973 Eigenlijk zou je die Kärcher, of anders de slang, aan het plafond moeten kunnen hangen.
Ja zoiets heb ik ook gedacht, ik klus nu in en partytent en ik zou in het midden van de tent aan een van de balken een lichte flexibele slang kunnen ophangen. Heb helaas geen echte goede werkplaats. Maar zoals nu in september begin oktober kan ik er goed in klussen.

Dat is de reden dat ik op zoek gegaan naar een lange dunne slang. In de hoop dat ik iets kon vinden wat op een slang van Festool lijkt zonder succes tot nu toe. Die tegelijkertijd niet te dun is. Ik vind de zuigkracht erg tegenvallen van deze Karcher. Zo gauw ik de 1 meter flexibel slang er tussen doe. Merk ik dat gelijk in de zuigkracht.

Ik hoop dat ik iets vind. Volgende week wil ik een oude grenen tafelblad gaan bewerken/aanpassen voor mijn bureau. Dank je voor de tip!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
namliam_eht schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:40:
Misschien niet helemaal de plek ... maar ik was hier een tijdje terug als niet-klusser / beginnend klusser om van alles op te hangen.

Nu ben ik voortvarend begonnen, alles liep redelijk gladjes, niet snel en alles 3 keer meten 1 keer zagen/boren. Nu kom ik bij het boren voor een paar gordijn rails niet dieper meer dan 1,5 - 2 cm.

Hoezo kan ik op sommige plekken er gewoonweg niet doorheen komen? En valt het te voorkomen dat ik op die plekken ga proberen te boren? Is EN behoorlijk counter productief / frustrerend EN er zit een mooi gat waar ik niks aan heb.

Nu ik eenmaal een paar gaten heb die ik niet kan gebruiken, zijn ze nog te redden? Of moet ik ze voor de mooi toch weer gewoon opvullen en wat verf er tegenaan gooien?
Boven het gat in de muur waar het raam zit, zit over het algemeen een betonnen balk (in de binnenmuur), om het gewicht van de muur erboven op te vangen. Als je er maar een paar cm in komt, ben je waarschijnlijk op een ijzeren staaf van de wapening van dat beton gestuit. Dit is mogelijk te detecteren met een detector die magnetische detectie heeft, maar is zo op het oog aan de buitenkant niet te zien.

Zo'n gat is naderhand wel weer dicht te strijken met bv. een muurvuller.

• TurboTon1973
namliam_eht schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:40:

Kan zijn dat er bv een ijzerenplaat of betonijzer zit. Mijn dochter woont ook in een appartement waar metalenplaten in de vloer zit waarmee ze de systeemplafondplaten vast maken aan de binnen dragende muren.

• TurboTon1973
JukeboxBill schreef op donderdag 24 september 2026 @ 11:42:
@TurboTon1973
De stugge slangen van Karcher zijn mij ook een grote ergernis. Geloof niet dat die van Amazon soepeler zijn, want is gewoon Karcher imitatie.
Ik heb aan mijn schuurmachines een paar meter geribbeld vijverslang en een verloop naar het Karcher mondstuk geknutseld.
Dat is een goed idee. Zal kijken of ik dat nog heb liggen. Heb het jaren in de schuur gehad van mijn aquarium. Heb het vermoedelijk net van het voorjaar met opruimen na 10 jaar weg gegooid. Maar deze slang kost niks en ik kan dit zo goedkope halen bij een bouwmarkt oid.

• TurboTon1973
TheKerremenke schreef op donderdag 24 september 2026 @ 10:50:
[...]

Met ertussen nog ergens een cycloon om het meeste stof en vuil af te vangen voordat het in de stofzuiger bak zelf terecht komt. #wishfulthinking #eigenwerkplaatsooit...
Ja dat is mijn doel, ik heb een bovenfrees gekocht van de week. Van het weekeinde of volgende week wil ik een bureaublad maken van een oud tafelblad. Wil proberen of het mij lukt om onder andere een taperende rand of andere schuine rand te maken. Zodat het blad er minder massief uit ziet. En het niet meer lijkt op onze oude eettafel.

Als dit een beetje soepel gaat en het hoeft niet perfect te zijn. Dan ga ik voor volgend jaar een cycloon maken of kopen. Want dan durf ik het wel aan om een nieuw bedframe te maken.
#wishfulthinking #eigenwerkplaatsooit...

Dat is ons motto ook, als we de jackpot ooit winnen dan.....

Voor nu ben ik blij dat ik af en toe kan klussen als mijn gezondheid dat toelaat. :)

• namliam_eht
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-09 13:02
henkie196 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:51:
[...]

Boven het gat in de muur waar het raam zit, zit over het algemeen een betonnen balk (in de binnenmuur), om het gewicht van de muur erboven op te vangen.
De gordijn rails bevestig ik een aantal cm van de muur, het lijkt wel redelijk willekeur een lange rails bijna 6 meter lang helemaal zonder problemen. Korte rails dan 1 gat dat niet wil dan een medium rails die 3 gaten naast elkaar (over de spanne van een meter) niet willen.... de rails is natuurlijk recht dus de andere 3 ook over een meter dan weer probleemloos.

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

@TurboTon1973 , mijn cheapass parkside heeft een auto start stopcontact. Dus als je snoer gereedsschap aan gaat dan gaat ook je stofzuiger aan.

Mijn dubbele cyclone doet met terug schroeven zuigkracht stofzuiger ook betonstof en gipsstof voor 90% opvangen.

• TurboTon1973
copykat schreef op donderdag 24 september 2026 @ 15:16:
@TurboTon1973 , mijn cheapass parkside heeft een auto start stopcontact. Dus als je snoer gereedsschap aan gaat dan gaat ook je stofzuiger aan.

Mijn dubbele cyclone doet met terug schroeven zuigkracht stofzuiger ook betonstof en gipsstof voor 90% opvangen.
Ideaal is dat auto start stopcontact. Dat heeft de mijne ook je vergeet nooit meer de stofzuiger aan te doen :) .

Ik wil volgend jaar ook zo dubbele cyclone maken. Ik weet zo even zijn naam niet maar er is een Nederlander die heel veel experimenteert met super deluxe cyclone. Maar dat is meer voor een echte werkplaats. Die 3D print veel onderdelen.

[ Voor 3% gewijzigd door TurboTon1973 op 24-09-2026 16:58 ]

• henkie196
  • Niet online
TurboTon1973 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 16:55:
Ideaal is dat auto start stopcontact. Dat heeft de mijne ook je vergeet nooit meer de stofzuiger aan te doen :) .

Ik wil volgend jaar ook zo dubbele cyclone maken. Ik weet zo even zijn naam niet maar er is een Nederlander die heel veel experimenteert met super deluxe cyclone. Maar dat is meer voor een echte werkplaats. Die 3D print veel onderdelen.
Zo'n cycloon is wel grappig, maar bedenk je dat je dat alleen een besparing op stofzakken er van mag verwachten. Daar krijg je minder zuigkracht voor terug, en je hebt een extra ding om mee te slepen als je de stofzuiger moet verplaatsen. Ik heb er zelf ook een, en het vangt veel van zaagsel en betonstof op, wat minder op schuurstof, zeker van stucwerk of iets dergelijks. Maar ik zie het zelf meer als iets voor de leuk.

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

henkie196 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 17:19:
[...]

Zo'n cycloon is wel grappig, maar bedenk je dat je dat alleen een besparing op stofzakken er van mag verwachten. Daar krijg je minder zuigkracht voor terug, en je hebt een extra ding om mee te slepen als je de stofzuiger moet verplaatsen. Ik heb er zelf ook een, en het vangt veel van zaagsel en betonstof op, wat minder op schuurstof, zeker van stucwerk of iets dergelijks. Maar ik zie het zelf meer als iets voor de leuk.
Inderdaad als je veel op allerlei plaatsen moet werken en het in je auto moet plaatsen is zo'n constructie extra niet handig. Ik heb best veel stuc stof opgezogen en het komt ook in je stofzuiger in je stofzak en zo maar vrij weinig op mn lamellenfilter. Ja je moet wel even de stofzuiger terugregelen omdat anders je t dwars door de cyclones heen zuigt. En dan is de zuigkracht laag. Als je 1 unit wilt dan moet je een h versie aanschaffen. Die van parkside heeft wisselende reviews , wel meteen een soepele slang die anti statisch is.
Dan kan je een enkele cyclone , kant en klaar bijv. Dewalt , er bij kopen voor je zaagsel producerende gereedschap om de dure stofzuigerzakken te sparen..

• trabant
henkie196 schreef op donderdag 24 september 2026 @ 13:51:
... een ijzeren staaf van de wapening van dat beton ... Dit is mogelijk te detecteren met een detector die magnetische detectie heeft, maar is zo op het oog aan de buitenkant niet te zien.
@namliam_eht Een beetje detector kan ook hout detecteren en laten in elk geval oudere huizen een stukje boven die betonnen balk doorgaans houten blokjes ingemetseld hebben om de gordijnrail aan op te kunnen hangen...

• Voggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zoek een mooie koffer met schroevendraaiers. PZ, PH, sleuf en torx. Bestaat dit ergens of ben ik nu te veel eisend? Ik zoek geen losse bits, of ander geneuzel. Als ik ergens naartoe ga om een schroef los te draaien dan wil ik 1 koffertje kunnen pakken met alles erin. Hebben jullie zoiets, of hoe doen jullie dit?

• Linux gebruiker
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 25-09 20:05
Voggy schreef op donderdag 24 september 2026 @ 21:28:
Ik zoek een mooie koffer met schroevendraaiers. PZ, PH, sleuf en torx. Bestaat dit ergens of ben ik nu te veel eisend? Ik zoek geen losse bits, of ander geneuzel. Als ik ergens naartoe ga om een schroef los te draaien dan wil ik 1 koffertje kunnen pakken met alles erin. Hebben jullie zoiets, of hoe doen jullie dit?
Bedoel je zoiets? https://www.bol.com/nl/nl/p/hikoki-40030022-18-delige-extra-lange-bitset-75mm/9200000041420454/ , elders ook wel voordeliger te koop.

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:34
elektriekert schreef op donderdag 24 september 2026 @ 09:54:
offtopic:
Niet om het een of ander, maar als amateur archeoloog moet ik je toch even corrigeren. Uit opgravingen is gebleken dat zodra de mens onderkomens ging bouwen om zich ergens definitief te vestigen (jachtkampen daargelaten) dat men binnen lemen vloeren of aangestampte kleivloeren in de ruimtes aanbracht. Lemen vloeren worden zelfs nu nog aangelegd, dus zo gek waren ze vroeger niet. Mensen denken vaak dat ze toen met een knuppel en in berenvellen rondliepen maar dat was echt niet het geval. De mensen die toen leefden waren net zo slim (en misschien nog wel slimmer) dan de moderne mens van nu. Ze hadden in ieder geval geen elektrisch gereedschap nodig om bogen, speren, pijlpunten, hamers en bijlen te maken om te overleven.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• trabant
Ik begrijp eerder dan @Voggy een kist/koffer met complete schroevendraaiers zoekt, dus juist geen lege heften waar je een steel in steekt.

Je zou hier iets omheen kunnen doen: https://www.wera.de/nl/gereedschap/9710-schuimrubberen-inzetstuk-met-schroevendraaiers-set-1 (Wera heeft wel 68 verschillende setjes, in schuimvullingen, wandhouders, emmers *O* en - ook los verkrijgbare - etuis).

Andere kwaliteitsmerken: Wiha (ook Duits. De softgrip geeft goede grip, maar is moeilijk schoon te houden) en
PB Swiss (Zwitsers, met een goed te reinigen heft).

Maar van Proxxon kun je ook blij worden.

Voor de torx zou ik dan wel omzien naar een specifieke torx-set, omdat je anders bij de kleinste of grootste maten dan snel mis grijpt.
edit:
Serveer suggestie: koop in kleine sets wat je wilt hebben en naai er zelf een rolletje omheen.

[ Voor 21% gewijzigd door trabant op 24-09-2026 23:46 ]

• Voggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ja ik zoek gewoon een koffer met alle schroevendraaiers er in. Ik wil niet elke keer kopjes wisselen.

Ik ga mijn oude woning verder renoveren. Wilde gisteren een koof loshalen, deze zat met 4 verschillende schroeven vast... Zelfs een inbus schroef? Waarom doen mensen dit.

Misschien moet ik zelf wat fabriceren met de foam inlays...

• trabant
Dan hadden "ze" nog een jampotje met oude schroefjes in de schuur staan, of hangen onder een plank. Ik heb eens een vriend geholpen met het verwisselen van de koppelingsplaat van zijn Renault 4F6. De radiator zat met zeven verschillende parkers vast. Ik had dezelfde verzuchting als jij net uitte. Mijn maat haalde alleen maar zijn schouders op: "Fransen."

We zijn niet allemaal een Frank Lloyd Wright.
edit:
ik bedenk me net: Wera heeft series waar op het uiteinde van het heft de soort punt vermeld staat. Gecombineerd met de smalle vakjes van zo'n Parat-koffer vermoed ik dat @Voggy daar heel blij van wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door trabant op 25-09-2026 09:31 ]

• henkie196
  • Niet online
Voggy schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:10:
Ja ik zoek gewoon een koffer met alle schroevendraaiers er in. Ik wil niet elke keer kopjes wisselen.

Ik ga mijn oude woning verder renoveren. Wilde gisteren een koof loshalen, deze zat met 4 verschillende schroeven vast... Zelfs een inbus schroef? Waarom doen mensen dit.

Misschien moet ik zelf wat fabriceren met de foam inlays...
Ik denk dat Wera een paar mooie sets heeft, zoals @trabant al linkte, als je alleen schroevendraaiers zoekt, en geen bitsets of iets dergelijks. Persoonlijk heb ik een bitratelschroevendraaier met een paar bakjes met bits, en een roletui met klingen en een heft, dat ik gebruik om mee te nemen. Voor de klusjes rond het huis heb ik een aantal Parat koffers met de klingen en bitsets, en doppen plus wat tangen, hamers, en sleutels. Heb ik alles bij me, in ieder geval.

Voor veel schroefwerk pak ik toch de schroeftol met bitset, gaat wat sneller.

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
trabant schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 09:23:
De radiator zat met zeven verschillende parkers vast. Ik had dezelfde verzuchting als jij net uitte. Mijn maat haalde alleen maar zijn schouders op: "Fransen."

We zijn niet allemaal een Frank Lloyd Wright.
Was die radiator met zeven verschillende parkers ontworpen dan? Op wat er in de uitvoering gebeurt had ook Frank Lloyd Wright onvoldoende grip.

Z'n beroemde Fallingwater is nog steeds een zorgenkind, omdat er in de uitvoering veel te veel beton is gebruikt. De aannemer vond het allemaal maar eng rank ogen op tekening. En voegde 'voor de zekerheid' extra beton toe. Veel extra gewicht dus, zonder extra wapening e.d. om dat overhangend gewicht te dragen...

• trabant
Nog even Frank Lloyd Wright: Ik refereer aan het Robie House: "Geen detail ontsnapte aan het oog van Wright: zo wilde hij dat bij alle zichtbare schroeven de sleuven ook horizontaal waren." (Het huis in de 20ste eeuw, Richard Weston; vertaling J.C. Dekker, 2002, uitg. Thoth, blz 35.)
offtopic:
En ook op een Duits Trabantforum heeft men dit jaar nog uitgebreid stil gestaan bij de richting van de sleuven in de schroeven voor de ventilatieroosters, zowel in esthetisch als aerodynamisch opzicht. 8)

[ Voor 28% gewijzigd door trabant op 25-09-2026 10:29 ]

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 16:27

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Willen jullie mij niet veel meer/extra verleiden met Wera gereedschap.
Ik heb al een enorme excellijst van 94 regels voor mijn verjaardag (cadeau aan mijzelf) en binnenkort ga ik naar de nieuwe showroom om het allemaal te aanschouwen/kopen.
Deze kat even niet op het spek binden :+

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
ollie1965 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 12:26:
Ik heb al een enorme excellijst van 94 regels voor mijn verjaardag (cadeau aan mijzelf) en binnenkort ga ik naar de nieuwe showroom om het allemaal te aanschouwen/kopen.
Welke vde momentschroevendraaier staat er op? Ik zit nog half te zoeken omdat ik nog het een en ander in de groepenkast wil doen

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

ollie1965 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 12:26:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGS49FdqWCnZfy4Bk9h4Kf8AQ8E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tHlNQEOgGW7VcMjaiLgQWAka.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOoC0rD1-4OPfWHhpHq6sg4SqA0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqsazQw19RX1nql9t8SlpA1Z.jpg?f=fotoalbum_large

DIt zijn vegetarische setjes.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXkkHK9HnUo78NOoMllTF-ChHGo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/efCcPe0GRisPcpNDFw7Qhzjz.jpg?f=fotoalbum_large spek? Dit is veel beter om op gebonden te worden .. :+

[ Voor 33% gewijzigd door copykat op 25-09-2026 12:43 ]

• trabant
Een Wera showroom? Vertel!

[ Voor 7% gewijzigd door trabant op 25-09-2026 12:45 ]

• ollie1965

ollie1965

• ollie1965

ollie1965

Schway schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 12:35:
[...]

Welke vde momentschroevendraaier staat er op? Ik zit nog half te zoeken omdat ik nog het een en ander in de groepenkast wil doen
Geen VDE dat heb ik allemaal al (schroevendraaier), wel een paar (pistool)handmomentsleutels (7400) en een paar Click Torque X voor de momenten onder 40Nm. De grote krachten van 40 tot 400Nm heb ik al van Hazet.

• trabant

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

trabant schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:01:
[...]

Nog een argument om daarheen te gaan: [Afbeelding]
_O-

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:13

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
vriendelijk verzoek om het slowchatten iets te minderen en vooral ook ontopic te blijven
Pagina: 1 ... 293 294 Laatste

Let op:
Aanbiedingen, kortingscodes en acties (zoals gratis accu's) kunnen besproken worden in (Elektrisch) gereedschap aanbiedingen- & kortingscodetopic
Nieuw topic: (Elektrisch) gereedschap cashback / cadeau-acties Ervaringen

Ervaringen met gereedschapswinkels mogen gewoon in https://tweakers.net/shopreview/ (uiteraard volgens de daar geldende regels).