Ik heb ook weleens een losse body besteld, maar ik heb nu geen losse body besteld maar een complete set en die hoort gewoon in een (ingesealde) doos te komen. Je kunt dit wel bagatelliseren onder het mom van 'je komt er vast overheen' maar ik baal gewoon van het 'gedoe' en het feit dat ik zo niet het vertrouwen heb dat ik een nieuwe body geleverd heb gekregen. Misschien was deze body wel een tweedekansje die iemand eerst flink heeft laten vallen voordat deze werd teruggestuurd, geen idee. Feit is dat ik bijna 200 euro betaal voor in feite een losse body en dan hoort het ook gewoon te kloppen. Prima als een webshop de losse body levert, dan hebben ze dat ook gewoon te vermelden. Dit is knullig, amateuristisch en schept gewoon weinig vertrouwen, maar dat zal ik ze maandag ook nog wel even mondeling vertellen.No Hands schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:12:
[...]
Hangt er helemaal van af wat je besteld hebt. Ik heb ook wel eens een body besteld, die kwam ook niet in een doos. Stond er in de webshop dat je een doos zou krijgen?
Was je van plan om dit weekend intensief te gaan decoupeerzagen? Dat ene weekend nog zonder is vervelend maar je komt er vast overheen.
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect